reklama

Hrča, alebo nehody zo škôlky

bettty , 19. 06. 2009 - 06:23

reklama

Včera po príchode domov mi babka oznámila, že malá si doniesla zo škôlky hrču. Prekvapenie
No a keď sa pýtala učiteľky, že z čoho to má tá sa najskôr nevedela rozpamätať a potom s kľudom angličana povedala, že si pamätá.
Že jej prišli povedať deti, že Saša spadla a ona ... (tie tri bodky sú ako nadávka) jej išla povedať, nech si dáva pozor.
To bolo všetko, žiadne ošetrenie či len pozretie na hlavičku či nemá reznú ranu.
Nechcem odsudzovať všetky učiteľky v škôlke ale táto ... ma naozaj vytočila. Neviem ako to riešiť. Nechcem, aby si tá ... sadla na môjho drobca.
Poraďte ako to riešiť, ak sa to riešiť vlastne dá.
kujem.


reklama


reklama

ivet36, Pi, 19. 06. 2009 - 15:17

No a tie druhe ucitelky sa napr. starali v skolke aj o moje deti, ale tam mali riaditelkou vobec zakazane pit pocas prevadzky kavu a nikdy nesmela ucitelka ani v zahradke sediet a byvit sa s inou ucitelkou....A vobec si nepamatam, aby si tam dieta co i len rozbilo koleno. Takze ked sa chce a je zaujem, rozhodne sa da ustrazit aj tridsat deti.
ivetMrkám

georgina, Pi, 19. 06. 2009 - 15:26

Ivet, nikde som sa nezastávala učiteliek, ktoré si zanedbali svoje povinnosti. Aj v iných blogoch som písala viacerým naničmamkám, keď opisovali svoje zlé skúsenosti s učiteľkami, že sa treba sťažovať.

A napriek tomu viem, že aj učiteľky (a to aj to bez úvodzoviek) sú tiež len ľudia a nemajú oči aj na chrbáte.

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 14:40

...moj syn ked bol v skole, spoluziak mu pichol prstom okolo 11.00 do oka. Samozrejme, nechtiac, to plne respektujem....ja som prisla po dieta o 16.00 a ucitelka mi oznamila, ze mal uraz...maly sa kryl, kde sa dalo, ze ho boli ocko, ocko krvave. Samozrejme, vysvetlene to bolo, isli sme domov a ocko sa horsilo...a horsilo. Vtedy som bola bez auta, tak pekne vecerom malinku do kocara a ist na pohotovost, keby len cez jednu, ze?...cez dve, vsade cakame...Poskodena rohovka. Vratili sme sa o poldesiatej v noci, v mesta tma, ja s dvoma malymi detmi, ziaden horor sa nekonal....len si myslim, ze ked mi dokaze zo svojho osobneho telefonu pani ucitelka zatelefonovat, ze moje dieta predsa nemoze pustat o 15.00, lebo ona to neustriehne, ze ma vela deti...hadam by logicky nebol problem oznamit mi o 11.30, pridte, vas syn mal uraz, bolo by vhodne ist s nim na pohotovost.

...nuz, ale pravda je, ze som to dalej neriesila, dako sme to zvladli, nasledky neboli, mali sme nocnu prechadzku...asi tak...ale myslim, ze takto som to spravila naposledy...
...a priklanam sa k tomu, ze deti sa fakt ustriehnut nedaju, ale verim tomu, ze sa da vela zachranit spravnym pristupom, ked uz nie pred...tak aspon PO...

Fazulka, Pi, 19. 06. 2009 - 14:49

Juj, mne tiez moj brat pichol do oka a musela som bezat na pohotovost. Je to velmi bolestive...
Este chcem podoktnut, to dievcatko co si pri mne rozbilo hlavu chodi aj s jej sestrami do sukromnej skolky v Londyne a predsa si jej spoluziacka zlomila nohu ked spadla z preliezky.
Ale v tomto pripade neslo o to ze ucitelky sedeli a pili kavu. Rodicia platia £3000 za 3 mesiace a su v jednej triede 4 ucitelky, asi 12 deti a deti su pod neustalym dohladom uciteliek. Jednoducho niekedy staci sekunda a stane sa.

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 15:07

Na mna nikto nejaky specialny pozor nedaval, ked som bola mala. Vyrastala som u babky na dedine a vecne som niekde lietala. Nemala som rozbitu hlavu, iba odrete kolena ale to je nic. Moja sestra bola milacik, od mala ostro sledovana aby sa jej nic nestalo. Bola s nasimi na dvore, boli tam aj ini dospeli, sestra sledovana ako oko v hlave. No podarilo sa jej vyliezt na rebrik , spadnut a rozbiť si hlavu...potom spadla v spalni a o roh postele si zas rozbila hlavu...s mamou na preliezkach capla a zas si rozbila hlavu...potom spadla na schodiku a zlomila si ruku, dali jej dole sadru, ten isty schodik a ta ista ruka...Podla mna, cim vacsi je strach matky o dieta, tym skor pride skuska v podobe urazu...cim viac si nepripustame, ze nic nie je nahoda a vsetko ma zmysel, tym skor sa nas strach a nasa nedovera ci pochybnosti zhmotni...Same si myslienkami tvorime svet...je len na nas aky bude. Ci povieme nebehaj lebo spadnes. Alebo davaj si na seba pozor.
Ucitel ani pri najlepsej voli neustrazi deti. Nie je v nikoho moci na 100% ochranit niekoho svojim strachom a putami.
Zena zmeskala let nestastneho lietadla a nasla smrt v aute...pockala na nu. Bol to jej osud. Koniec mal prist a prisiel. Skratka niektore definitivne veci mame dane a stanu sa, neovplyvnime ich...
Preco sa niekto vylieci z rakoviny a niekto nie?
Preco niekto zomrie na beznu chripku a niekto nie?
Preco niekto spadne pod vlak a prezije a preco niekto spadne z bicykla a zabije sa?

Fazulka, Pi, 19. 06. 2009 - 15:14

Áno Áno Áno

georgina, Pi, 19. 06. 2009 - 15:38

Áno Áno Áno

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 15:27

...ja nechcem byt v hypotetickej rovine, este mam 10 min...pamatam si na kope 3 triedy a vychovavatelky v hluciku, normalny den, deti sa hrali...pamatam si, ze ani jedna sa nepozerala po detoch, venovali sa iba jedna druhej v kruhu...a pamatam si to jasne!
...ja som sla okolo ineho kruzku, deti sa pozerali na dievcatko, ktore spadlo na rozbitu flasu...klacala na kolenach a z brucha jej vyliezali creva, ona si ich drzala rukami, aby nepadali na zem a decka okolo nej fascinovane stali...
...to bol hadam najrychlejsi beh mojho zivota (ak nepocitam porody)...ciste teoreticky by stacilo, keby tie vychovavatelky boli otocene chrbtom k sebe a obzreli sa, alebo....kazda stala sama pri svojej triede...

...myslim, ze by stacilo, aspon sa pozerat...

...pravdu povediac dalej si nepamatam, ale po dvoch rokoch prislo za mnou take dievcatko, ze mi dakuje, ze som jej zachranila zivot...cumela som ako puk...krasne dievcatko...Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 18:00

Prepac Crystall, nechcem rypat ani nic podobne, lenma zaujima, ako sa to stalo? Spadla na flasu a rozrezala si brucho cez oblecenie tak, ze jej vyliezli creva? Ja si to akosi nedokazem predstavit, mohol by mi niekto vysvetlit ako sa da spadnut na flasu tak aby vyliezli creva? Mozno nejaky zdravotnik...Dakujem

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 18:56

V bráne sme mali dvere, ktoré mali po celej šírke a dĺžke len sklo, ktoré sedelo na kovovom ráme dverí. Niekto to sklo rozbil. A tak dvere boli približne 2 týždne bez skla. Ako deti sme cez takto zavreté dvere skákali hore dole. Raz tie dvere, ale zasklili. Jeden chlapček o tm nevedel, ako bežal do brány, skočil rovno do toho skla. Samozrejme, že ho rozbil. Bolo leto. Ruky aj nohy dorezané. Aj hlavu mal krvavú. Ale teda črevá mu nevyliezali Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

Teda aj mňa by zaujímalo, čo sa tam vtedy stalo Prekvapenie, keď jej črevá vyliezali ?

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 21:29

...nuz moje mile, teraz som prisla domov...by som sa cudovala, keby ste mlcali....
ja som tam neasistovala pri priamom uraze...ale ked vas to tak zaujima, tak ak si dobre pamatam, tak na tych schodoch pri skolskej telocvicni pijavali opilci...flase tam boli, ale ako mi deti povedali, tato mala odfaklene hrdlo a dievcatko narazilo, alebo spadlo zo schodov priamo na nu...mala bola v takom soku, ze iba drzala..., preto sa to nedostalo k vychovavatelkam a ostatni sa divali...
...Bozkávam ...

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 21:31

...a s teoriou o obleceni na mna nechodte...to si vazne nepamatam, mozno bolo teplo...ja som si nepamatala ani jej tvar...ona moju ano...

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 21:36

nuz ked hovoris...tak to teda tak bude...a ked boh da, aj motyka vystreli, co uz

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 21:43

Takže ty si išla do školy ? A zo školského dvora si utekala z dieťaťom preč ? A nikomu si nič nepovedala Prekvapenie ? To sa za tebou učiteľky nerozbehli ?
A čo si robila na školskom dvore pri telocvični ?

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 21:47

...moja, dvor nie je ohradeny, telocvicna je spojena so skolou iba chodnikom, schody su zo 4 stran...a bezala som smerom k vychovavatelkam, si predstav, ze ma to normalne aj napadlo...
...baby, baby...na com ma to chcete nachytat?...

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 21:49

Na ničom... Len mi nie je jasné. Najprv si išla okolo a teraz už bežíš k hlúčiku detí. Ty si videla čo sa stalo ? Alebo si išla okolo len náhodou ?

Kamila, So, 20. 06. 2009 - 14:03

Nevidim najmensi dovod, preco by si to Crystal mala vymyslat, videla vysledok urazu, ako som ja pochopila, nie ako sa to stalo. A ze vas bavi sa v tom rypat, ozaj nepochopim. Dievcata, Polarkin blog , som dala ako nevydany, neviem mozno vy ste sa dobre zabavali, ale kolko zapornej energie z neho doslo ku mne a verim, ze aj k dalsim damam, je neskutocne. ja na to nemam zaludok, a vobec netusim, ze ci dam blog spat a nie je v tom ani rozum, ani profesionalita, ani ferovost v tom nenajdete, tentoraz som sa riadila svojim pocitom a skoda, ze som to nespravila uz vcera vecer, ked ste tuto debatu zacinali. Ja som si myslela, ze ste z toho vydesene, ze vas zaujima ako dopadlo to dievcatko ...
Je mi luto, ze som vam popritom zrusila aj debatu o ufonoch.

renka, So, 20. 06. 2009 - 14:56

Áno dobre si spravila, ja som včera v noci išla radšej spať, lebo by som napísala tvrdé slová, ktoré by ma dnes možno mrzeli, aj keď to dnes cítim rovnako...môj názor, radšej sem ten blog ani nevracaj, aj keď niektoré dámy si aj tak nájdu spôsob ako podrypnúť niekoho, kto im leží v žalúdkuMlčím

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 15:33

Kamilka
Napísala som ti mail... Okrem iného Johanu som nachytala na klamstve, a Crystall ? Tiež tam nie je niečo s "kostolným" poriadkom . Ale dobre si spravila, klamstvo naozaj vytvára negatívnu energiu...

Kamila, So, 20. 06. 2009 - 16:41

Nevidim jeden jediny dovod preco by si Crystal mala vymyslat taktuto hrozostranu prihodu.

johana, So, 20. 06. 2009 - 17:18

Počuj , Polárka, rada by som vedela, ako si manachystala na klamstve a na akom, tak mi to vysvetli

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 17:26

Hodím ti to do mailu Mrkám ... Budem rešpektovať Kamilku a jej rozhodnutie neriešiť to na stránke...

johana, So, 20. 06. 2009 - 17:32

Už si tu hodila na stránku, že som klamala, a nie je to pravda, tak mi kľudne napíš, kedy a v čom som klamala, nech sa aspoň dozviem, kedy a ako som to mala urobiť, kašlať na email

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 17:36

Áno hodila. A ? Rešpektujem Kamilkine rozhodnutie neriešiť celú vec na NM... Máš mail. Keď chceš odpovedz, keď nie nechaj tak... Zatiaľ si myslím svoje, a nie som sama.

fantika, So, 20. 06. 2009 - 17:52

Polaarka ked niekoho nastaviis verejne ako klamaara maa snaad praavo verejne sa aj obhaajit?ci ako to je?

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 18:25

Fantika

ja nemusím nič. Obhajovať by sa mal odsúdený, a ja ním nie som...

fantika, So, 20. 06. 2009 - 21:24

ja som ani nemyslela teba aby si sa obhajovala..ale johana nech sa moze obhaajit ked ju verejne nazyyvas klamaarkou..ale uz viac k tomu nenapiisem....stacilo mi ozaj tolkoto z tejto teemy..Smútok

johana, So, 20. 06. 2009 - 18:03

Čítala som tvoj email pred chvíľou. A chápem, prečo to tu nechceš napísať, kde som klamala , lebo nemáš ČO napísať, žiadne klamstvo nebolo /ale aké pohodlné je napísať - pristihla som Johanu pri klamstve/

S tou dcérou toho doktora som sa zoznámila až o tie tri roky neskôr, ked sme sa stali spolužiačky po prestupe do vyberovky...ale on, keď sadal do sanitky ako lekár, tak mu iba oznámili, že idú zachraňovať päťročné dievčatko na sídlisko, kde býva...v tej chvíli ho hneď automaticky napadlo, či to nie je jeho dcéra...

Polárka, nula bodov

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 18:34

A zas sa zamotávaš. Veď ťa nemohli oživiť záchranári /záchranársky tým sa skladá aj z lekára ak si dobre pamätám/ a potom dobehol ten zo sídliska a ten ťa podľa tvojich slov zachránil. Johana, keď klameš aspoň si prečítaj čo si pred tým popísala pre Boha. Teraz zas tvrdíš niečo iné.
Takže milá Johana NULA BODOV..

Buď si to nepamätáš a pomýlila si sa niekde, alebo fakt klameš. Je to jedno, ja si budem veriť čomu ja chcem. Napíš radšej nejakú knihu, alebo scenár. Slnko podľa mňa na to mášKvietok

johana, So, 20. 06. 2009 - 20:17

No však si len srandu zo mňa rob, ak ťa to baví, Polárka...zaujímalo by ma, kde že som to ja napísala, že ten lekár dobehol zo sídliska? Hm? Veď on bol predsa v tom tíme záchranárov zo sanitky! A prišli na sídlisko, ku mne v klinickej smrti...vieš, Polárka, ja fakt neverím na náhodu a nebyť jeho a toho, že ma oživoval aj kvôli tomu, že mal pred očami svoju dcérku v mojom veku a s´voj strach pred chvíľou, ako sa to dozvedel, tak tu už nie som...a naozaj, keď som v tretej triede začala chodiť s jeho dcérou do triedy, tak sme boli ako jedno telo a jedna duša, vôbec som nezvažovala , akého má otca a pod....i rovnaký odbor sme študovali aj mali šťastie, že nás obe vzali z rovnakého mesta pri takom návale študentov...no proste super...a až neskôr som sa dozvedela, že ma to on zachránil a mala som možnosť sa mu poďakovať...vieš, Polárka, kto chce, dôvod na rýpanie si nájde...to je akoby si hľadela na svoju zem pod nohami a tvrdila, že je pevná...a plno ľudí by s tebou súhlasilo a plno /včetne škôlkárov/ by si ťukalo na čelo...

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 21:29

Johana, zas sa zamotávaš. Nechaj to tak. Proste trepla si niečo čo má /pre mňa/ diery veľké asi ako ementál. No a čo ? Stane sa. Nevadí, ideme ďalej.
Nemá cenu to tu nijak rozmazávať.
Inak blog mám uložený, kto chce, tomu to prepošlem, nech si spraví svoj názor.

Nejde o rýpanie. Ide o to, že som zjavne šprtla do osieho hniezda. Lebo keby si vravela pravdu, nepotrebueješ sa takto vehementne obhajovať. No a v neposlednom rade, nie som jediná, kto ťa má za nevierohodnú. Skús pouvažovať prečo ? Možno to o niečo svedčí. Neviem, osobne ťa nepoznám...

Prajem pekný večer Slnko a slnko v duši, keď už je také zamračené počasie... Ja si idem dať lieky na ten zub, čo ma bolí...

svetlana (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 21:49

Polarka Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
prosim ta mysli a citaj !

na ospravedlnenie ti sluzi akurat to, ze mne nebolo tiez prvykrat jasne, odkial sa ten doktor vzal, ale ani nahodou vo mne neskrslo podozrenie, ze by si mohla Johana vymyslat. skutocne neviem preco.

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:00

No myslieť si môžem čo chcem. Však ? Tak ma nechajte v omyle... Neviem ti to Svetlana vysvetliť, proste mám takú tušku... Ale tak kto vie, možno sa fatálne mýlim.

Ariesa, So, 20. 06. 2009 - 22:08

ale tu nejde o to ci sa mylis, ty si dve dievcata OBVINILA. lebo ty a tvoje kyvadlo mate tusku. mozno este jedna alebo dve ine, ktore maju tiez len z toho rozpravania neuveritelny pocit. ale to je vsetko s cim mozete narabat.

ty napises, ze maminka so 4 demi sa ocitne do druheho dna na ulici a na ucet sa vam poslu slusne prachy. asi by si sa super citila, kebyze na teba niekto vyskoci a obvini ta. dokazy nemam a ani som ich nepotrebovala riesit. a mala som z toho, ze niekto vyhodi matku s detmi na ulicu omnoho neuveritelnejsi pocit ako z urazov.

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:14

Máš pravdu Ariesa, kto vie, prečo mne ľudia uverili Prekvapenie ?
Idem do kúta popremýšľať o sebe...

-, So, 20. 06. 2009 - 22:32

lebo veria v ľudské dobroÚsmev Išlo o to čo najrýchlejšie sa spojiť a POMOCŤ. Tu sa teraz nejedná o pomáhanie, ale o potápanie a v tom je rozdiel. Nie je nič zlé na tom, ak máš svoj názor- máme ho predsa všetciÚsmev Ale ty tento svoj pocit prezentuješ ako absolútnu pravdu a to nie je košér- ukázať na dakoho prstom a kričať "klamár" , kým nie sú dôkazy.
A popravde- aj kedy bolo úúúúúúúúúúúúúplne všetko vymyslené, nikomu to neublížilo, nikoho neurazilo, neokradlo alebo nezneužilo. Bolo by to celkom nevinné klamstvo, bez následkov a dôsledkov. Kto si bez viny hoď kameňom a ty, Jarka, dostala si už kopu šancí- baby ti veľmi pomohli, dokonca aj dva krát, posielali ti energiu a mysleli na teba, báli sa o vás s Maťkom, prechádzali sme spolu všetky obdobia tvojich neľahkých posledných čias, prekonali sme aj klamstvo, ktoré však nebolo také "nevinné" ako by mohlo byť toto- keby to klamstvom bolo. Ee, nekrič klamár medzi ľuďmi, ktorí ti už nastavili druhú tvár- hoci určite by sme ťa opäť prijali s otvorenou náručou, pretože je ľudské pochopiť človeka aj s jeho slabosťamiZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

nielen žienka domáca, So, 20. 06. 2009 - 22:41

Arieska a Akirka a určite ešte kopec ďalších dám - cítime to dneska rovnako. Slnko

-, So, 20. 06. 2009 - 22:50

plošííííím ťa, cicaaaÚsmev a kedy je to inak?Úsmev Slnko Slnko Slnko Vy baby moje ste moje spriaznené dušičky- je ich tu veľaaaaaaaaaaa preveľaaaaaaaaaa, ale Arieska, Konvalinka a Papradina ste ešte také nepopísané listy ako ja, nemáte patent na dokonalosť ani na pravdu, dokonca ani na život. Ale predsa sa tešíte z každého dňa a hoci leje alebo padajú krúpy vo vašom živote, stále myslíte aj na pocity iných, čo si ja u ľudí veľmi vážim a myslím, že takýto nadhľad človek získa až vekomZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
PS: Leni /papradina/- aj teba menujem, síce nepíšeš toľkoPlačem , ale reálne stretko ma naučiloÚsmev

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 23:04

Akira
Tvoje písmenká mi niekoho pripomínajú. Raz je to Georgina, raz je to Svetlana. A čo si myslíš ty ?
Akira čítaj ešte raz. A nájdeš v mojich písmenkách JA mám pocit... MNE sa zdá... Myslím si...
Ale môj názor je pre mňa pravdou. Ako inak ?
Tiež som písala, že je možné, že sa fatálne mýlim. A ak hej, nie som človek čo nevie priznať chybu.
Ale ja sa môžem aj rozdrapiť, a je to jedno. Je jedno čo napíšem, čo urobím, vy viete predsa všetko najlepšie. Áno Znie to, akoby ste mali absolútnu pravdu.

kefara, So, 20. 06. 2009 - 23:19

Akira je unikát.
Bez irónie.
Vzhľadom na jej vek už dáááávno smekám klobúk a nechápem, kde sa v takom mladom, tenkom stvorení berie toľko životnej múdrosti. Dobroty a ľudskosti.

Toť len môj názor z kúta Mrkám Bozkávam

-, So, 20. 06. 2009 - 23:48

jaj, na teba by som aj zabudlaÚsmev Veru, aj ty by si patrila k zhluku mojich "superbuniek"Úsmev
A odpoveď- sama veeeeeeľmi dobre vieš, že som dosť dolámaná osobnosť, stále sa pýtam a hľadám odpovede. Niektoré si pýtajú čas, pretože ich nedokážem stráviť a naplno zužitkovať skôr, ako na ne dozrejem. Preto ee, žiadny klobúk, ešte mnohoooo mnoho učenia je predo mnou, aby som mohla byť so sebou spokojná aj ja samaÚsmev Bozkávam Bozkávam Bozkávam

Natinka, St, 24. 06. 2009 - 14:19

pridavam sa k tebe kefarka, akira ma nielen presvedcila o tom, ze ludia vedia dozriet, ale aj o tom, ze som jej nedala sancu. Vrele s vami tentokrat holky moje suhlasim.

-, Št, 25. 06. 2009 - 00:00

wowPrekvapenie wowPrekvapenie Ja nenachádzam slovPrekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
Vieš, toto som nečakala- ABSOLÚTNE. To, ako na mňa hľadia Adus, Kefara viem, ale... ĎAKUJEM Objímam Objímam Objímam

sadlonka, So, 20. 06. 2009 - 23:23

Ja si myslím, že Akira si myslí presne to, čo napísala.Áno Ak ti jej názory niekoho pripomínajú, môže to byť tým, že s názormi iných sa môže aj súhlasiť!Mrkám

svetlana (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 23:24

Polarka, co to furt hladas .... ? nejako nechapem .... asi cas ukaze.

-, So, 20. 06. 2009 - 23:31

ale to som rada, pretože tie dve vymenované si veľmi vážimZlomené srdce Keď tam pribudne Adus, Lydusha a Ribisska, to bude paráááádaÚsmev Lebo kombinácia týchto žien musí byť smrteľne dokonaláChichocem sa
A čo si myslím ja? To čo píšem. Ja čítam "ja mám pocit" aj "mne sa zdá", ale hneď nato čítam "nachytala som ju pri klamstve" a pod.
A vôbec nie je mojim zámerom poučovať alebo znieť akoby som mala absolútnu pravdu, dokonca ani stáť na čele ktoréhosi tábora. Hovorím svoj názor- nenašla som dôvod pochybovať o Johane a aj príbeh o dievčatku podľa mňa mohol byť reálnySmútok Bohužiaľ mohol. Lebo svet je strašne morbídne miesto, osud sa rád pohrá s náhodami a nehoda je na svete. A ešte je MôJ názor, že hoci píšeš kdesi možno a že je to iba pocit a inde napíšeš klamstvo s veľkými písmenami, nejak tentoraz JA cítim, že sú to slová neúprimné a obviňujúce. Jarka, ty máš sklon sa skláňať k takejto "klamlivej" komunikácii- schovávaš za milióny srdiečok svoj smútok a horkosť atď. Čo ťa trápi tentoraz? Vieš, sny a tak, únava z Maťkovej choroby- beriem, ale pozri kdesi dovnútra. Toto ti píšem ako kamarátka, pretože Jarku ktorej žiarili oči samou láskou a z jej príspevkov išla akási ľudskosť a ľahkosť mám veľmi radaZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce ÚPRIMNEÚsmev

johana, So, 20. 06. 2009 - 21:51

Milá moja Polárka, pozri sa skôr do vlastného vnútra, čo ťa hryzie, keď mňa ideš verejne osočovať, že klamem, aký motív na to máš, čo ti to prináša...pa

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:05

Johana

neosočujem... Len mám pocit, že som ti dokázala nepravdu. Ale je to len môj subjektívny pocit. Ja tam fakt vidím diery, ako ementál. Mne to skutočne nesedí. Prepáč, ale nemôžem povedať, že niečo je biele, keď ja to vidím zelené. Išla by som sama proti sebe. Proste uzavrime to. Ako som písala vyššie je možné, že sa fatálne mýlim. Čas ukáže, kde stojí pravda... A ak som spravila chybu, nie som z tých čo si tú chybu nevedia priznať... Kvietok

johana, So, 20. 06. 2009 - 22:12

Polárka, vynakladáš energiu na to ...aby si mi dokázala nepravdu...skúšaš to aj na iných...a čo tak tuška nad svojím vnútrom a desivými snami, čo ti majú povedať...

svetlana (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:17

johana, to mas zbytocne Objímam
ty predsa velmi dobre vies, ze rozhodujuca je realita, teda to, ako clovek preziva svoj zivot.
mna tieto diskusie naucili, ze pokial nenajdes spolocnu rec, tak je lepsie dodiskutovat Úsmev

johana, So, 20. 06. 2009 - 22:20

SvetlankaObjímam Slnko

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:18

Sny sú vyriešené, povedali čo mali povedať. A ja idem premýšľať o sebe a svojich dojmoch. A možno aj knihomoľovať.

-, So, 20. 06. 2009 - 22:09

no ja neviem, čítala som ten blog, JarkaÚsmev , ale nenadobudla som pocit, že Johana klamala. Bola som zvedavá, že čo považuješ za klamstvo, tak som priamo na to nereagovala, ale teraz už píšemÚsmev Nie "kto chce psa biť, palicu si nájde", to určite nie. Len podržať Johanu, že ja ten dojem vôbec nemámÚsmev

johana, So, 20. 06. 2009 - 22:18

Akirka, si zlatéSlnko , vieš, normálne som sa pustila dnes do upratovania po mojom prečítaní príspevkov hore /čomu sa potešil i muž/Kvietok

svetlana (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:34

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
mne sa tak minuly vikend podarilo tooolko veci pozehlit Úsmev

johana, So, 20. 06. 2009 - 22:42

to je dobréVeľký úsmev Veľký úsmev ...a vieš, keby ma naštvala zrána aspoň každý druhý deň...to by potom bol len poriadok Mrkám

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 22:21

Hovorím, idem o sebe premýšľať...

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 20:18

Ehm, pardon, ale naozaj ma škrie zvedavosť Crystall... Ako sa to stalo Prekvapenie ?

crystall, Pi, 19. 06. 2009 - 21:34

...ano velmi podstatna cinnost...Bozkávam

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 21:45

Slnko

fantika, Pi, 19. 06. 2009 - 16:56

mysliim ze niekde som to tu uz opisovala..moja malaa ked chodila do skolky tak sa tam raz stala takaa vec...ze jedno dievcatko pri poobednajsom spaanku nechcelo spinkat a vyrusovalo tak ju ucitelka SAMU dala do druhej triedy kde nebol dozor aby si tam lahla..malaa je jasnee ze zivee striebro ani na um jej neprislo lezat..vstalo z postielky a slo k tabuli s magnetkami a zhltlo 2 magnetky..nepyytajte sa preco a ako..nikto nevie.....vecer jej jasnee ze prislo zle,zobrali ju na pohotovost zrentgenovali a prisli na to ze maa v brusku cudzie telesaa...nasledoval prevoz na Kramaare a cakanie ci to pojde von..von to samee neslo lebo magnetky sa v crevaach nejak divne zlepili takze nasledovala operaacie..dievcatko maa na brusku rez co jej to bude navzdy pripomiinat..a co ucitelka?nic sa jej nestalo,nejakyym sposobom sa obhaajila a ani brvou nehla..dodnes v tej skolke ucii....a pritom podla mna je evidentne vinnaaaa!!!!!Mlčím

ramzesa, Pi, 19. 06. 2009 - 18:54

fantika, magnety su najnebezpečnejšie Smútok. Preto ak nám vypadávali z jedných písmenok, šli všetky do koša Vyplazený jazyk .

brona, Pi, 19. 06. 2009 - 20:21

Myslím si, ze som zodpovedna matka a podla spatnej vazby od rodicov aj zodpovedna ucitelka.Vyplazený jazyk Dievcata zlate, viem, ze tu by sa dalo este vela pisat /tolko toho zazivame, ked davame deti od seba prec-niektore s lahkostou, niektore s tazkym srdcom/ a tak napisem len par drobniciek:
Existuju normy, podla ktorych sa ako ucitelky mame spravat/ bez ohladu na to, ci je nam take spravanie prirodzene, alebo cudzie./Tie vravia , ze akykolvek uraz/aj len odreninu, vacsi naraz...mame zapisovat do specialnej na to urcenej knihy, spolu so zaznamom o tom co sa stalo.Spisat zapisnicu o udalosti a dat podpisat dotknutemu rodicovi.Viem, ze sa tomu vsetky vyhbame-obvykle sa tam dopisuju dodatocne so spatnym datumom az tie urazy, ktore budu mat poistne konanie.Bez ohladu na to je nasa zákonná povinnost prezriet, posúdit a podla uvázenia osetrit/žiadna z nás nemá-okrem biologie dietata len tak odprednasanej nam v skole/kurz lekarskej ci prvej pomoci. Ako potom zvazujeme? Nuz na zaklade charakteru a skusenosti...A tu je kamen urazu...
Dalsiu vec, ktoru mozno neviete- za dieta je zodpovedny rodicChichocem sa takze ak Vase dieta nerespektovanim pravidiel/hovorim o ZŠ/ sposobi uraz druhemu dietatu, hadajte kto sa v tom povezie?
Vzdy, ked sa nieco u mna v triede stalo, kontaktovala som telefonicky rodica- aj s relativnou drobnostou a spolu sme sa dohodli na rieseni. Po jeho prichode /ak to nebolo vazne-co nastastie bolo len raz/ sme vsetci zucasneny sadli spolu-rozumej ucitel, rodic aj dieta-pripadne viac a spolu sme rozobrali danu vec. Je to vela casu/ a mnoho rodicov to rozculovalo a chceli to uzavriet ze sak ja mu naplácam, nechajte to tak/- ale verte mi, deti sa naucili byt zodpovšedne za svoje konanie- nielen ze sme predchadzali urazom-vsetkop sa u nas "vyskusalo" -kradnutie, zosmiesnovanie, sacanie, kopanie... obvykle len raz-do osobneho kontaktu s konfrontaciou nasledkov. To, co sa vyskytlo-vyliezlo z jedneho- sme potom spolu "osetrili " najprv pribehmi, hrami atd...Dolezite bolo, ze ked deti isli daco nove vysrstit-vedeli predvidat nasledok a to im dalo moznost rozhodnut sa ci to stoji za to, alebo ci radsej svoje sily vyuziju v prospech dakeho prima dobrodruzstvy, tvorby, sportu, hry....
Pisem to preto, ze toto zrejme tie vase p. ucitelky nezazili- nevsimaju si dianie-.lebo nemusia-nema to pre ne ziadne nasledky. A tu je /ci chcete, ci nie/ ta vasa parketa- DAJTE im moznost zazit nasledky nezodpovedneho spravania. Lebo ak to nerobite-mozte si tu vylievat smutok/jasne ze je to hrozne/ zlost poburenie- ale nie ste na spravnom mieste,.A ja sa vas pytam či sa moze povazovat za zodpovedneho rodica ten, kto zveri svoje dieta dakomu, koho povazuje za nezodpovedneho ignoranta a nepokusilô sa to zmenit.Prekvapenie

Polárka (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 20:25

Znie to takmer ideálne Tlieskam Tlieskam Áno

lydusha (bez overenia), Pi, 19. 06. 2009 - 20:30

kde je prikyvujuci smajl? A tak aspon takto:Tlieskam

ivet36, Pi, 19. 06. 2009 - 21:48

Tlieskam
ivetMrkám

svetlana (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 21:57

BETTY, TU MAS NAVOD, staci len overit, ci ucitelka zaznam urobila. A prerozpravat dalsie dianie pri podobnom uraze. Mozno sa aj ucitelka cosi nauci Úsmev

-, Pi, 19. 06. 2009 - 23:37

správny rodič je ten, ktorý naučí svoje dieťa "padať"- či už "životom" a priamo na hubu, alebo drobnými odretými kolienkami, ktoré tiež učia deti určitým mantinelom.
Díky Bohu, že som nemala rodičov, ktorí by mi neustále stáli za zadkom, ale takých, ktorý ma nechali žiť a kľudne aj padať, hoci občas mi pri vstávaní podali pomocnú ruku. Je alibizmus tvrdiť, že "nemám oči na chrbáte", pretože to nemá nikto. Ale predsa svoje malé dieťa neustále sledujem a padať ho NECHÁVAM. Pretože je úžasné vidieť, ako sa každým pádom stáva opatrnejšou a vedomou si nebezpečenstva. Ale príde doba, keď ju budem musieť odovzdať do rúk niekomu, komu možno nebudem naplno dôverovať. Preto ZÁKLADY musí dieťa dostať od rodiča a keď sa stane úraz (pretože nešťastie nechodí po horách ale po ľuďoch a "zle sedel na stoličke"Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie no nerozumiemMlčím Mlčím )- v prvom rade vidím dieťa ktoré zanedbalo svoju ochranu. A teda MOJU výchovu. Preto netreba hľadať vinníka, treba robiť opatrenia, aby sa také veci viac neopakovali. Náhoda je blbec a každým pádom sa učíme vstať, preto ja svojej dcérke dôverujem, hoci iní jej už stoja za chrbtom a chytajú ju, aby nespadla. Nie je chúďatko, ak aj spadne, je šikulka, pretože to skúsila. A nabudúce to dokáže. A keď vymýšľa? Okej, spadne, skontrolujem, ale neľutujem. Musí sa naučiť znášať následky svojich činov, ak neposlúcha, je to jej rozhodnutie. Nech však znáša ja následky.

sadlonka, Pi, 19. 06. 2009 - 23:39

Nedá mi, aby som nezareagovala a nenaplnila tým tak príslovie o trafenej husiChichocem sa . Na margo nás učiteliek, poznám z rôznych akcií aj/ škola v prírode, výlety, detské oslavy/ tie "kávičkujúce salámistky"Plačem , ktoré s kľudom Angličana prijmú fakt, že dieťa robí niečo, čím vážne ohrozuje svoje zdravie-na chatke sa počas kľudovej prestávky dvaja žiaci bavili tým, že jeden behal po spojených stoloch v učebni a druhý ho okolo naháňalPrekvapenie -ja ako cudzia osoba som to spozorovala, okamžite odviedla deti za učiteľkou na poschodie, prerušila jej rozhovor s kolegom a dozvedela sa, že vraj deti sú za seba zodpovedné a snáď to aj podpísali?!!, takže som mala zbytočné nervyPlačem .Nechápavo som tiež hľadela na deti vyliezajúce na konštrukciu basketbalového koša, voziace sa na zábradlí a bola tou protivnou učkou, ktorá im, kazila ich zábavu.Mlčím
Nemôžem ale súhlasiť s Ivet, že sa dá predísť každému úrazu, pripomienka o zlom sedení mi pripadla trochu pritiahnutá za vlasyMlčím .Mne sa zatiaľ žiaden vážny úraz nestal a na pár malých odrenín nič nepríjemné, ale ako by ste zabránili tomu, že ideme po schodoch do jedálne, po x-tý raz pripomenieme, že po schodoch sa kráča, po ktorej strane a jeden žiak, ktorý si rád robí, čo chce ich vezme po dvoch, šmykne sa a tvárou pristane na stene. Samozrejme, že modrinu pod okom nebudem zatajovať, ale viete, čo všetko robia deti napriek tomu, že to majú zakázané a porušujú tým napr.školský poriadok?!Prekvapenie
Stala sa mi jedna veľmi nepríjemná vec, našťastie bez následkov, je tomu viac ako 10 rokov. Sedela som v triede, žiaci sa prezliekali po telesnej výchove a naraz vidím, ako na žiaka na konci triedy padá veľká ťažká policová skrinka so sklennou výplňou, zvalí ho, sklo okolo. skrinka na ňom.Pritom s tou skrinkou umiestnenou na rovnako mohutnej zatváracej skrinke nie je možné za normálnych okolností pohnúť ani o centimeter. Ako som mala zabrániť tomu, aby z frajeriny nevyskočil, pri výskoku sa nezachytil o horný okraj skrinky a tou silou pohybu je nestrhol na seba? Bola som len pár metrov od neho, ale úplne bezmocná, navyše v 7 mesiaci tehotenstva. Z toho nervového vypätia som takmer skolabovala. Jakubovi sa akoby zázrakom nestalo vôbec nič, mne sa bruško triaslo ešte do večera. Prosím vás, len nehľadajte príčinu v zlom umiestnení a nedostatočnom zabezpečení nábytku, za 30 rokov jeho používania sa nič podobné nestalo.Dnes už sklo v triede okrem oblokov nechcem ani vidieť.Ten argument, že sú učiteľky platené za to, aby dávali na deti pozor je tiež trochu zavádzajúci, mne prekáža, ak treba deti viac vychovávať, ako vzdelávať, ak nie je pre dieťa autoritou rodič, ľahko sa môže stať, že ňou nebude ani učiteľ a k nešťastiu je potom už len krôčik.

-, Pi, 19. 06. 2009 - 23:59

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno mne najbližšia odpoveďÁno Áno Áno Áno Áno

georgina, So, 20. 06. 2009 - 00:02

Áno, Sadlonka, presne o tomto tu furt dookola točím Úsmev Mrkám.

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 00:33

Áno

nielen žienka domáca, So, 20. 06. 2009 - 10:19

Áno

adus, So, 20. 06. 2009 - 19:59

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

sadlonka, So, 20. 06. 2009 - 00:10

Georgina, postrehla som toMrkám , Akira-ďakujemKvietok , posielam ti aspoň virtuálne Dominiku-niku-niku....Chichocem sa

-, So, 20. 06. 2009 - 00:38

ďakujemVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe krásne usmievavo sa mi bude s ním dnes zaspávaťÚsmev

nielen žienka domáca, So, 20. 06. 2009 - 10:10

Najťažší úraz sa môjmu krpatému stal, keď som bola pol metra od neho, v rukách igelitky - v okamihu jeho pádu som ich pustila, dietko zachytila, ale udretiu hlávky nezabránila. Neviem, kde by sudkyňa Ivet hľadala chybu. Asi by som mala chodiť nakupovať na viac ráz, aby som mala vždy len jednu tašku Chichocem sa Alebo... nechám to na Ivet, ak má odpoveď Pohoda

Ten, kto má/mal čo len jedno malé dieťa, musí vedieť, že niektorým úrazom sa zabrániť jednoducho nedá. Nehovoriac o učiteľke v škôlke, čo má na starosti 25 3-4 ročných detí. To, že podaktoré ste mali na starosti veľa detí a nič sa im nestalo, vôbec neznamená, že to nie je možné. Buďte rady.

Niektoré názory mi pripadajú silno mimo reality.
Pohoda
Už blog o páde dvojčiat bol dosť na zvracanie. Toto je jeho nepodarené pokračovanie.

Danajka, nepožičiaš týmto dokonalým žienkam svoj regiment? Váľam sa od smiechu po podlahe Minule bolo u nás štvoro Dankiných detičiek a náš Kubo + tri dospelé ženy ako dozor. Nikto neprišiel k vážnejšiemu úrazu, i keď náš umnčaný Kubuško mal každú chvíľu ten pocit Pohoda , ale tretí dozor - moja bezdetná kamoška mi večer napísala smsku - KAT, budem mať MAXIMÁLNE dve deti. Vyplazený jazyk Mrkám Slnko Ja - odkedy vidím, že Danka to zvláda aj so šiestimi - sa už toho počtu neviem dočkať Slnko V každom prípade by som si pozrela, ako by to superženy z tohoto blogu zvládli. Slnko

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 10:14

Nie som zvyknutá na takúto štipľavú príchuť tvojich príspevkov Prekvapenie ... Čo ma síce prekvapuje Prekvapenie , ale v podstate úplne súhlasím Áno Tlieskam Pohoda

Ariesa, So, 20. 06. 2009 - 10:18

ja uz som sa vyjadrila v susednom nadvazujucom blogu Mlčím . presne tak. riskovi sa stal uraz ktory skoncil transplantaciou ked som stala vedla neho! presne ta situacia, zapojit deti aby boli na ociach!

moja chyba, viem. ale na to musi dojst kazdy sam. ked niekomu povies, ze on je na vine, absolutne mu to nic nespravi ak si to ON SAM neuvedomuje. a ak si to uvedomuje, ponesie si to este horsie nasledky do buducna. proste bude bocit od dietata a hanbit sa pred nim. viem ako sa citim ked reaguju na to, co sa stalo riskovi. proste blok. revem ako blazon z tejto blbej situacie a mojich pocitov (moje dieta s nasledkami, cudzie deti a nestastie a podozrievanie) co sa tu teraz deje.

lydusha (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 11:18

No KatarinaPrekvapenie este ze sedim, inac by som si sadla na bobek. Dneska ti to ide!Tlieskam

kefara, So, 20. 06. 2009 - 14:25

Áno Tlieskam Áno

konvalinka, znodnotila si to excelentne.

vyvyka, So, 20. 06. 2009 - 11:11

Žasnem nad niektorými supermamami.A to nepíšem len o tomto bloku,len čumím.Kamila, túto stránku by si mala premenovať na super mama.Neviem prečo, ale od istého času sa mi tu chce menej a menej.Možno preto, že nie som dokonalá.Prekvapenie

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 11:26

Dnes konečne chápem prečo sme s Matejom leteli niekoľkokrát na pohotovosť. Som nezodpovedná Nanič mama Prekvapenie Smútok

lydusha (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 11:29

a tupa si zabudla dodat, moja drahaPohoda

Polárka (bez overenia), So, 20. 06. 2009 - 11:36

aha áno jasné Pohoda ... no čo už narobím zo sebou, žiadna Merry Popins zo mňa nikdy nebude Mlčím ...

ivet36, So, 20. 06. 2009 - 17:11

Tak aby sa nemuseli ine nanicmamy rozpakovat, ci sem vobec prist, tak odchadzam ja, aby som viac nerobila v diskusiach dusno. Necitim sa byt ani supermama, ale rozhodne ani nanicmama v tom pravom slova zmysle.
ivetMrkám

-, So, 20. 06. 2009 - 17:25

Ivet, počuj, ak nie každý nadšene súhlasí s tvojim názorom, nevadí, posúď, rozhodni sa a a vyser na tooooooChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Naozaj, jeden blog ťa stadiaľto nesmie odohnaťÚsmev Ak sa ti darí takáto bezúrazová výchova- blahoželámTlieskam a drž sa jejÁno
MiškaObjímam

ivet36, So, 20. 06. 2009 - 23:28

Miska, mne je uuuuuplne jedno, ci niekto so mnou suhlasi, alebo nie- ja tu pisem len svoje nazory....ja nemusim mat posledne slovo za kazdu cenu, aby som samu seba donekonecna presviedcala o svojej pravde. Mna vytacaju hlupe narazky typu supermama a neviem co este a tiez zosmiesnovanie inych, len preto, ze napisu svoj nazor, svoj prispevok, svoj pribeh.

V jeden den tu napise -pre mna cudzia baba, aby sa vyzbierali peniaze pre neznamu mamicku so styrmi detmi a na druhy den sa bezrozpakov a dost primitivne vysmieva z pribehu zo zivota inej zeny a zacnu si z nej utahovat este v inom blogu, tak to je silna kava.
A dnes som vyslovene cakala, co nato Kamila.

Chcela som dnes este reagovat skor, ale mala som kopu inej prace.

ivetMrkám

brona, So, 20. 06. 2009 - 11:35

Nie, moja. Nezodpovedná by si bola, keby si sa na to vyflákla a na tu pohotovost neletela.Hoci ani to nic nezarucuje...
Raz mala Julka spadla.Pred oslavou svojich rockovych narodenin,Pohotovost. Verdikt-nebojte sa, vsetko Ok-place, lebo jej ide zubok.
Druhy den. Nepacilo sa mi. Pohotovost. Vyzliekli , komplet pozreli- vysledok-je ok, nestresujte. Treti den. Teplota-pohotovost/boli sviatky/. S padom to nesuvisi-zacina angina-ATB.
Stvrty den Napaprceny manzel vravi-to naozaj nikto nevidi, ze ma zrejme zlomenu klucnu kost?Pohotovost. Dg-úzkostná matkla, Rtg na vlastnu ziadost. Nastvany chirurg-preco idete s tym az na stvrty den!!! Mohla jej prepichnut pluca!!!!Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

-, So, 20. 06. 2009 - 12:03

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie A to ju neposlali na rongen hneď? My sme pred nedávnom tiež zažili "nešťastnejší" pád- ja vo vani, manžel s malou. Tato nemá presne nacvičené jej "povely" a ona je zas zvyknutá, že niektoré veci dostane vždy, keď si vypýta- napr. piť alebo zrniečka čo sú v obývačke na stoleÚsmev Slečna sedela vo vysokej stoličke a "pýtala" si zrnká. Tato jej dal všetko možné čo bolo na stole, ale po chvíli skúšania prešla slečinku trpezlivosť. Začala revať jak pavián, manžel ju vyhrešil a tak s revom liezla zo stoličky. Sama vchádza dnu aj vychádza von už stráááááášne dlho. Preliezla pekne na kreslo a jak išla dole z kresla, nejak nešťastne sa udrela o roh kovovej stoličky. V sekunde navrela hrča ako orech, zafarbená všetkými možnými farbami. Chlap začal panikáriť, ja namydlená vyletela von, hodila rifle a tričko a leteli sme na pohotovosť. Upokojovala som tatina a dcéru držala "pri vedomí", plakať prestala hneď jak som ju zobrala na ruky. Z našej pohotovosti sme hneď leteli na chirurgickú pohotovosť v našom okrese a absolvovali sme rontgen, vyšetrenie chirurgom a aj neurologičkou. Bola to iba hrča, dokonca pomaly odtiekla a nemala slečna ani modrinu. Ale istota je istota.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama