Minulý týždeň som sa vybrala s dcérkou na kontrolu k očnému lekárovi.Chcela som ju telefonicky objednať, ale bolo mi oznámené, že sa už vraj neobjednáva, treba príjsť pred 7 hodinou a budú sa dávať lístky podľa poradia. Tak sme vyrazili do 45km vzdialeného mesta už ráno pred pol 6 hodinou. Ked sme tam došli asi okolo 6:15 h ,na chodbe čakali už 4 ľudia. Za necelú polhodinku čakania na chodbe( kedže čakáreň bola zatvorená
) sa ich nazbieralo asi okolo 20. Okrem nás tam s detičkami bolo viacero rodičov...samozrejme, deťom bolo ´´dlho´´, tak nemohli´´obsedieť´´...Pred 7 h. konečne dorazila sestrička s doktorkou, odomkli čakáreň a všetci sa vrhli dnu ako supi...Ked konečne vyšla sestrička von s poradovými lístkami, som myslela, že ma tam asi s dcérkou udupú
Začala rozdávať lístky, s tým, že každý si pamätal, kto kedy prišiel...tak dávala 1,2,3 podľa poradia...kým štvorku neuchmatla jedna ´´staršia´´ pani. Dotyčná slečna, ktorá bola ozaj štvrtá v poradí, ju vyzvala nech jej ten lístok dá, nech sa nepredbieha...A ona nato, že nie...že ona je súrny prípad!!!A pevne držala lístok v rukách...Ked sa nato ozvali aj ostatný ľudia, že ´´dotyčná pani´´ prišla ako posledná
(dokonca ani nebola od tej doktorky, len jej doktorka mala dovolenku, tak len z vedľajších dverí prešla k tým naším)... už ju vyzvala aj sestrička nech ho vráti, že každý ide podľa poradia...Nakoniec ho s hnevom a urazená vrátila, dostala lístok ako posledná a pekne si sedela na lavičke...vôbec nevyzerala ako súrny prípad!!! Ale som bola nahnevaná...Tak ja vstávam ráno o pol 5h s malou dcérkou, aby sme prišli medzi prvými...vystojíme si tam poctivo hodinu a príde ´´dotyčná pani´´ a ako keby nič si bez charakteru uchmatne lístok...pritom tam bolo kopec malých detičiek, ktoré ozaj mali problém s čakaním...By sa niektorí ľudia mali zamyslieť nad sebou...Fuj, hanba...
ja vidim problem už v tom systéme
veď to je ponižujúce čo si s nami v tých ambulanciách robia...
prečo sa to neda zorganizovať inak, Určite by sa dalo, ale my sa len prisposobime tomu, ako je to tej doktorke a sestričke najlepšie!!! Prečo nieje viac odbornych lekarov, lebo poisťovňa nepodpiše s nimi zmluvy...Mne je z toho nanič...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Smutné ale súhlasím s tým že toto je ten najhorší systém. Vlani som tri mesiace chodila na pľúcne a presne to sa stávalo ale tam dala o pol ôsmej papier a ja som tam bola 4 a ked som sa zapísala tak som zistila že som 16, takže aký je to systém, Ak ma na neurológii či ortopedii vie objednať na určitú hodinu aj bez platenia aj ked viem že je to plus - mínus, ale nemusím sa tam hnať a zlostiť sa , lebo potom sú všetci iba nahnevaní a zazerajú na seba.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
V správach odznelo, že v DFNsP v BA zaviedli elektronické objednávanie na presný termín. Čas čakania sa tým skrátil na max. 20 min. a rodičia tam nemusia s deťmi trčať do aleluja. Dúfam, že v tomto storočí sa aj v ostatných ambulanciách dočkáme takejto vymoženosti.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
verme, že je to prvá lastovička, ktorá síce leto nerobí, ale snáď sa časom poučia aj iné zariadenia.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
videla som to v správach a tiez ma to potesilo a dalo nadej, ze SNAD sa to stane samozrejmostou vo vsetkych nemocniciach...
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
sykorka, niektori ludia by si zasluzili lopatou po hlave. Ja sa síce považujem za pacifistku, ale v takýchto prípadoch sa ťažko ovládam. Drzosť niekedy nemá hranice. Hlavne, že ste ju upratali, lebo niekedy sa ľudia boja aj ozvať a len trpia.