reklama

Modre z neba

Inca , 25. 03. 2012 - 13:33

reklama

V stredu bude v Modrom z neba aj rodina Danihelovcov(dufam ze som to nepoplietla)zo Zameny manzeliek.O ktorej sa tu tolko pisalo.Som rada ze sa im pomohlo.


reklama


reklama

sonia, Št, 29. 03. 2012 - 06:15

Ako povieš Mrkám ...

estote, St, 28. 03. 2012 - 19:31

Ahojte,

ked si chcem pozret cez internet to Modre z neba, musim pockat az ked to bude v archíve? alebo sa to da aj online?

Dakujem za odpovede

EstoteZlomené srdce

mirka1977, St, 28. 03. 2012 - 19:37

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DNES TO PRIDE CHUUUUUDENEC PAN DANIHEL DOSTANE PRE SVOJE DETI TO čO POTREBUJU A ON NEMUSI ANI DO PRACE CHODIT!!!!!!AKO AJ POVEDAL ZE ON BY TU PRACU NEPRIJAL!!!!TAKUTO VETU PUSTIT Z UST PRED CELYM NARODOM A TERAZ TAM BUDE AKOZE PLAKAT!!!!!NO HANBA TI PAN DANIHEL!!!!!ALE NECH TI PADNE NA UZITOK LEBO MI OSTATNY MUSIME CHODIT DO PRACE ABY SME MALI A TY CO SA LEN DOMA VALAS TAK TO BUDES MAT GRATIS

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 14:36

Je mi z teba velmi smutnoSmútok

manny, St, 28. 03. 2012 - 23:41

Kokso.............................zanadávala by som viac,ale nechcem obťažovať hovadinami GeoMrkám
Milujem NM,túto stránku ale ŽENY vy ste vážne ženy.Ukvákané ženské ako babky na trhu,schopné ohovoriť v jednom blogu všetko a všetkých.Aspoň si to rozdeľteVyplazený jazyk Fakt
Ja som takáto bola v 15,keď som na intráku s kámoškami preberala- miešala rôzne témy. Začali sme vždy chalanmi a skončili pri vložkách. Bože,ale mala som 15...
Nie,nepožrala som všetkú múdrosť sveta,ale..
Zuzana Danihelová si je vedomá toho,aký je jej manžel a je schopná sa s ním aj rozvieť,ak sa nepolepší. Už len to, že to dokáže povedať je dobre. Tak ho jednoducho kopne do zadku. Kurnik , nechápem,čo vám ten chlap leží v žalúdku. Deti aj napriek všetkému sú slušné a čisté. Snaha je.
A riešiť Vila,no sory. Ale jeden zanietenec napíše niečo na net,kde celé modré z neba zhanobí. Kto vie,možno mu odmietli pomoc. A hneď aj ľudia dovtedy empatický, zrazu začnú ako ovce v stáde pritakávať. Príde mi to ako voľakedy,keď babka Bylinkárka pomáhala,aj za cenu nejakého groša. Prišiela nejaká trhlá,ktorej nepričarovala bylinkami frajera a upálili ju ako čarodejnicu.
Ak si modré z neba pozriem, tak pre tých ľudí,pre príbeh a neriešim Vila. Mne je fuk,aké otázky dáva. Keby ľudia nechceli , neodpovedia. A keby rodičia nechceli,nedovolia pýtať sa emotívne veci a "stresovať deti"
Potom odsúdťe rodičov,lebo vedia, že Modré z neba prišlo,aby im niečo darovalo a oni vidinou darovaného dovolia Vilovi klásť otázky,ktoré on ako moderátor má klásť. Proste to tak je. Kurnik ja nechápem, že vás to baví,okydávať celý svet a každého....

Maka, St, 28. 03. 2012 - 23:56

ja začnem opačne...Kurnik, to tu už ozaj nikto nič negarantuje? Už ani vysloviť svoj názor nemôžme? Ľudia sme rôzny a rôzne sa pozeráme na svet, ale prečo tu to hneď vyhodnocuješ ako kydanie, nechápem.
Mne je taký pánko čo bol 2x v telke ukradnutý, ja som sa vyjadrila k systému "modrého z neba" - a verím tomu, že si pánko prácu vysníval - že mu zniesli modré z neba keď ho prinútili robiť...vidím, že tá relácia dostáva iný rozmer...o chvíľu to budú dávať ako vzdelávaciu reláciu..aha tak vyzerá robota !

nicebosorka, Št, 29. 03. 2012 - 00:04

Áno Tlieskam Bozkávam Mrkám

sonia, Št, 29. 03. 2012 - 06:18

Manny Áno Áno Áno ...a takíto sme,neprajní a zlostní Mlčím ...

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 08:15

áno Soni, siÁno

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 08:14

Milá Manny, diskusie sú tu na to, aby v nich ľudia vyjadrili svoj názor. nemyslím si, že ide o ohováranie. link na blog som sem zavesila, preto, že sa mi ten blog páčil a chcela som, aby sa ľudia trochu zamysleli nad tým, ako táto relácia funguje. všetkým ktorým táto relácia pomohla, to prajem z celého srdca, len nevidím dôvod, prečo by z moderátora tejto relácie mali robiť ľudia spasiteľa. Ale toto je sila médii, ktoré dokážu vytvoriť dokonalú ilúziu, vybičovať emócie atď. Som tá posledná, ktorá by sa zaradila do nejakého stáda a som ta posledná, ktorá by niekomu niečo závidela. myslím, že som veľmi prajná osôbka.

margesimpson, Št, 29. 03. 2012 - 08:39

junior dva krat ucinkoval v modrom z neba. A bol uplne znechuteny. Vilo nie je zly ani dobry, je to len taka babka, robi co ma napisane v scenari. Dokonca k jeho chvale sa snazi niekedy vzopriet reziserovi, ale je mu to prd platne. Nechce sa rypat v tych deckach, reziser ho nuti stale dookola sa vypytovat citove otazky a rozplakat deti. A to je humus.
Boli ste niekedy na pohrebe, kde detom zomrel rodic? Tiez ste tak cumeli na tie deti a cakali na kazdu slzu? Nie? Bolo vam to trapne a neprijemne a citili by ste sa ako hyeny? Tak preco sa robite podaktore, ze v telke je to OK? Lebo za telkou vas nikto nevidi, tam si to mozete "vychutnat" naplno.
Nech si robia co chcu, nech si zarabaju, nech tlacia emocie, je mi to jedno, vsak vzdy sa najde dost divakov-spotrebitelov, ktori pri popkorne liecia svoj zivot pozeranim na utrpenie druhych. Ale deti by mali nechat na pokoji.

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 08:43

díkyÁno

lydusha (bez overenia), Št, 29. 03. 2012 - 10:19

Je to hyenizmus rovnako ako ked sa TV stab prvy doruti na miesto, kde prave zomrel mlady motorkar a podme ho natacat ako jeho zrutena priatelka narieka sediac na ceste....A rovnako ako ked niekto oklame babku o posledne uspory na truhlu- podme ju natocit ako place. A este to zaklincuju nejakym utyranym psom ci horiacou mackou....

Maka, Št, 29. 03. 2012 - 10:28

(yÁno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

brambram, Po, 02. 04. 2012 - 11:44

asi tak, lidusha Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam telka je proste blbost. ja som si nebola ista, ci si dokazem udrzat sudnost, aj ked ju budem pozerat, lebo v cloveku sa hranice toho, co dokaze akceptovat daju pozvolna nenapadne posuvat. tak som radsej telku zo svojho zivota vypustila a som rada, ze mam o nieco menej masirovany mozog pseudoemociami, pseudohodnotami a pseudozivotom.
skuste tak na dva mesiace nepozerat telku a potom si zapnut hoc aj take modre z neba. to som si zazila. bude vam z toho na grc. ale ked to sledujeme denne, tak si ten hyenizmus uz poriadne ani neuvedomujeme.

sonia, Po, 02. 04. 2012 - 16:22

Ked ti je z toho na grc,prečo to pozeráš? Mrkám ...

MarikaM, Pi, 30. 03. 2012 - 20:10

Áno
Manny, pridávam sa.... riešia sa tu veci jasné a neriešiteľné a preberať Vila, proste - bez slov. Pomohlo sa deťom, pomohlo - Bohu vďaka. O nič iné tu nejde, Deti nepôjdu do decáku a to je dôležité. Tlieskam
Z niektorých "debát" je človek bez slov.

manny, St, 28. 03. 2012 - 23:59

Ak to má pomôcť aspoň niečomu. Ak to má pomôcť vôbec,tak prečo nie. Nech má aj taký rozmer.Mrkám

fantika, Št, 29. 03. 2012 - 00:05

manny súhlasímÁno

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 08:18

a minochodom, ako to včera s pánom Danihelom pivo dopadlo, nepozerala som toÚsmev ?

lydusha (bez overenia), Št, 29. 03. 2012 - 10:40

Kasli na to, urcite si o nic neprisla. Mrkám

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 10:48

urcite neprisla. najprv som bola na vytvarnej a modelovala z hliny, potom na joge. myslim, ze je to ovela zmysluplnejsie vyuzitie casu ako sediet pred telkou.

manny, Št, 29. 03. 2012 - 11:13

wanaikka,presne s tebou teraz súhlasím. Oveľa zmysluplnejšie a o to ideMrkám Áno

wanaika, Št, 29. 03. 2012 - 11:30

tak sme sa na niecom zhodli, a ukoncme tuto debatuSlnko

valika52, Št, 29. 03. 2012 - 12:48

ANO SUHLASIM Z NEKTORIMY KOMENTARMY CO SOM SI PRECITALA ALE AJ TO JE PRAVDOV ZE MODRE Z NEBA SI VYBERA LUDI ALE TYCHTO SI URCITE NEMAL CO VYBRAT TO JE HANBA SLOVENSKU AJ JA SOM ROMKA JA SOM TIES CHCELA POPROSIT MODRE Z NEBA PRE MOJHO MANZELA MA TIES SVOJ SEN ALE UCITE NEZIJEM V TAKEJ SPINE AKO TI RINAVCI TO MU MOZETE VERIT MOJ MANZEL JE NA STAROBNOM DOHODKU A ZIJEME ZOS 354E A UZ NEMA VELA ZIVOTA PRED SEBOV A TUZI PO VIACERICH VECIACH ALE VIEM ZE MA MODRE Z NEBA NEVYBERIE TAK ESTE RAS PODOTYKAM TYCH SPINAVCOV VOBEC NEMALY CO VYBRAT LEBO KTO CHCE PRACOVAT TAK AJ KEBY MAL IST AJ DO ZAHRANICIA TAK BUDE PRACOVAT ALE JEMU UZ NIKTO NEPOMOZE LEBO JE LEVIVY

kavalentinka, Št, 29. 03. 2012 - 13:18

Prekvapenie vcera to bola pretvarka a falos.bolo vidiet,ze bolo povrchne upratane a mali naucene co maju hovorit.aj vilo bol umely.obaja by si zasluzili vychovnu.maju 4detia a on nerobi a ona ma bordel vsade kde sa pozries,to co su za rodicia.bolo pekne pomost detom,ale sklamalo ma ta cela reportaz.Smútok

Evka1223, Pi, 30. 03. 2012 - 05:27

Čo si čakala?
Opakujem znova,...nič o nich nevieme, nepoznáme ich, nemáme ani potuchy o pozadí ich života a ty hovoríš o vlastnom sklamaní z reportáže?
Hm....ako si pomohla?
Tí čo tam boli aspoň pomohli. Nezáleží na forme pomoci. Jednoznačne v tej rodine je niečo choré...ale sami by na to asi neprišli. Mozgy vymleté seriálmi a vidinami o bezproblémovom živote...sny, ilúzie....Prihlásili sa do zámeny aby mali peniaze....lebo to sa im v tom čase zdalo najjednoduchšie...rýchlo..."lacno"....bezprácne.
Aspoň im toto dalo šancu prebrať sa do reality.
Myslím si, že nie je vôbec jednoduché takto sa predstaviť národu. Šancu dostali. Je už len na nich ako s tým naložia.
Na druhých nám prekáža to, čo sami v sebe nemáme spracované a s čím sa nevieme vyrovnať.

lydusha (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 07:44

Kazdy zije taky zivot aky chce zit, a nemyslim si, ze takto sa riesia problemy- zamenou manzeliek a modrym z neba. Kazdy sa s niecim v zivote bori a tito si pomohli navzajom- danihelovci prisli bez prace ku kolacom a mara k sledovanosti. Na SK su aj ine rodiny co ziju biedne ale dostojne a neznizili by sa k takejto forme zobrania.

Evka1223, Pi, 30. 03. 2012 - 10:20

Každý žije taký život aký môže. CHCEM je veľký pán...MôŽEM ešte väčší.
To, že sa takto problémy neriešia (a ako sa vôbec riešia problémy?) tu ale absolútne nikoho neoprávňuje ich posudzovať.

lydusha (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 10:56

V zivote su rozhodujuce dve slova- chcem, nechcem. To je cele. Ostatne su len vyhovorky. Chcem zit v spine? Tak zijem. Nechcem zit v spine? Upracem si. Alebo si myslis, ze danihelovcov niekto nutil pod hrozbou smrti, aby zili tak ako zili?

Evka1223, Pi, 30. 03. 2012 - 15:10

Najdôležitejšie slovo v živote je MÔŽEM....slobodná vôľa a atď. to vieš lepšie ako ja.
Chcem je slovo ega.
Neobhajujem spôsob ich života, ale ani nehaním tých, čo im pomohli lebo mohli a posunuli ich o stupienok vyššie. Ani neodsudzujem tých, čo hania. Každý má nárok na svoj názor. Príde mi len scestné, že tu na jednej strane niekto kritizuje túto formu pomoci a na strane druhej sám chce rozhodovať svojou optikou videnia komu pomôcť a komu nie, kto si zaslúži, kto nie...
Je to ako s tým masovým vrahom lydusha. Nech je rodič aj masový vrah, patrí mu úcta... a basta!(tvoje slová).
Toto je obdobné, len v ružovom. Je to hrozný lenivec ale nie masový vrah....potrebuje pomoc, otvoriť oči a nasmerovať.
Či to bola z jeho strany vypočítavosť alebo nie neriešim....napokon zneužitie dobrej vôle iných sa mu vráti.

fidorka, Pi, 30. 03. 2012 - 15:50

Evka,prečo máš problém pochopiť,že sú ľudia,ktorí majú aj iný názor ako ty?To,že niektoré z nás si myslia,že Danihelovci takúto pomoc nepotrebujú,neznamená,že to zakáže komukoľvek im pomôcť-kto im pomôcť chce.Keď si niekto povie,že ich bude doživotne podporovať,tak tak urobí.Je to jeho právo,jeho vec,jeho rozhodnutie.ja to robiť nechcem,nevidím dôvod a ani nemám ako,tak ma treba zastreliť?Teraz sa tu budeme všetky chytať za slovíčka,čo kto kedy povedal,napísal,teraz si to premyslel a myslí si niečo iné-pomôže to niečomu,niekomu?

Evka1223, Pi, 30. 03. 2012 - 21:08

Fidorka, nemám problém chápať, že ľudia majú rôzne názory...nikomu ich neberiem. Máš vari ty problém chápať, že si nemôžem napísať a obhajovať svoj? Úsmev

Polárka (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 13:35

Sa vám do toho zamotujem Chichocem sa
A šak nach majú kúpelku, izby vymaluvané a ostatné. Mne to žily netrhá. A tebe Lydus je to asi tiež lautr u prdele fuk. O tom to bolo, o bártrovom obchode. Danihelovci dali senzáciu, markíza horeuvedené bonusy. Obchod jak obchod - nič nezákonné sa neudialo. Mravokázať nepotrebuje snáď nikto z nás.
Inak mňa více škrú ďalšie nové byty pre neprispôsobivých spoluobčanov, ktorí si ich po vybývaní tiež jaksi idú vyhulákať hádam aj do Bruselu. Horšie je, že to ide nie z peňazí naivných slzychtivých pozeračov markízy a modrého z neba. Skladajú sa im všetci pracujúci, a oni zas o dva roky vybývajú nové byty a o ďalšie 3 sa im postavia nové. To je len tak pre zrovnanie, dvoch podobných problematík. Neviem čo je bezcharakternejšie ? V prvom prípade je to fakt obchod, a pokiaľ je dopyt... No v druhom na to nemám ponúvanie. Ale možno je to tak jak vravíš. Oni tak moc chcú bývať za minimálneho vkladu vlastných investícií, že im ide všetko v ústrety. Nakoľko je to celé charakterné, keď demolujú čo sa dá - nuž ja neviem, na to som malý pán, ale tiež tam asi nebude šecko s kostolným poriadkom, či som vedľa jak tá jedľa ? A to zo mňa nevraví bledá závisť z novej kúpeľne, maľovky, či neustále nových bytov pre istú skupinu spoluobčanov, včil sa len tak zamýšlam, čo by podľa týchto merítok ešte spadalo do "bezchrbticového" jednania.

staronova (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 09:59

Nechcem komentovať už tie rodiny ako žijú a ako budú žiť.To som už skonštatovala a je mi to v tomto momente šuma fuk.Mne tiež nik nepomohol.Musela som každý problém a situáciu v mojom nie ľahkom živote riešiť sama.
Ale na správanie Vila mám názor asi takýto.Je to jeho práca,zamestnanie. Má nad sebou nejakého nadriadeného. A kvôli každomesačnému honoráru,ktorý si chce /prečo nie,ved ide o nemalú sumičku/ udržať. Kolkokrát, ked som bola zamestnaná, sme svorne s kolegynami nesúhlasili s postupom práce, komentármi, ktoré sme písali do výkresov, časové organizovanie atd, ale mohli sme to povedať iba raz, pretože sme boli v 90-tich percentách umlčané. V dnešnej dobe je veľmi ťažké a nie všetkým sa podarí medzi toľkými vystrčenými lakťami bojovať o svoju pravdu, názor, skúsenosti. V osobe Vila Rozborila i etiky, slušnosti a citu s deťmi, pozostalými a čo ja viem čím ešte. Nepoznám ho osobne, ale myslím si, že je vo víre penazí, biznisu, sledovanosti tlačený do polôh, ktoré možno ani nechce sám zdielať. Niekedy je to fakt ťažké stráviť pri tej obrazovke.

Ariesa, Pi, 30. 03. 2012 - 13:23

tiez mu(zovseobecnime to - ani inemu) nikto nestoji na krku, aby nemohol robit nieco ine. aj najomny vrah pracuje, lebo je dopyt, on sa tomu prisposobi. ak ked tam aj ma svoj "vklad", ze polovicu penazi venuje na charitu, alebo nebude traumatizovat pozostalych nejakym verejnym divadlom ... neznamena to, ze je "nevinny". odviedol svoju pracu, dostal zaplatene. bud sa s tym vysporiada a robi to dalej alebo nevysporiada a bude si "kupovat odpustky" alebo to jednoducho robit NEBUDE.

toto lyncovanie alebo naopak, obhajoba ... ved je kazdy zodpovedny za seba. aj ti, co si myslia, ze im niekto pomoze. aj ti, ktori maju to moralnu hranicu spatu s financnymi poziadavkami a ochotne sa do prace pustaju. podebatit sa da, pozriet na to z viacerych pohladov, potial je to prinos. naco sa chodi na nanicmamu? naco sa chodi do modreho z neba? kto hlada najde a kazdy dostane, co mu patri. co im tu "pomoc" zavidime? ze sa niekomu nedostalo? pohladenie od spriaznenych, ci ozavidenie od inych? aj napriek tomu, ze si casom poradil sam. kazdy ma pravo spravit tolko hluposti v zivote, kolko sa mu zaziada.

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 14:52

Ja k tomu celemu len tolko - nevidela som program,ale klobuk dolu pan danihel,kazdy si hlada svoju cestu v zivote,on si tiez hlada svoju. Je dobre,ze tuzi po lepsom zivote a robi nieco pre to,aj ked to nieco je napisat do tv a vystupovat v relacii. Drzim mu palce.

Nechapem,preco vas to vsetkych tolko vytaca,kazda z vas moze napisat do tv a poziadat o zaradenie do relacie. Zarobite korunky,ukazete nam svoj pribytok a tiez svoju povahu. Mozno sa vam nepodari vzbudit sucit haha,ale to asi potom znamena,ze sa mate lepsie.

Tiez mi trvalo nejaky cas,kym som pochopila,ze hitler siel do neba.

eva m, Pi, 30. 03. 2012 - 15:06

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
tak ta posledna veta ma asi nejaky "skryty" vyznam, lebo prvoplanovo som ju nepochopila.. rovnako, ako v podstate cely tvoj prispevok...
Eva Slnko

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 15:48

Nevidela som program,to je pravda,asi si ho vyhladam a pozriem.

Myslela som tym vsetkym,kazdy robi to najlepsie,co moze,s tym co mu boli dane,cim presiel atd. Pan danihel sa zrejme narodil v znevyhodnenych podmienkach,prezil detstvo diskriminovany atd. Vidim velke pozitivum v tom,ze sa snazi nieco so svojim zivotom urobit aj ked je to len napisanie do tv a ucast v tv show. Ja si ho za to vazim. Moj muz je tiez cigan a ked sme sa zobrali,mal 23 rokov a tiez nikdy nerobil,a prehlasoval,ze on ani do roboty nechce ist. Povrchne to vyzera,ze mu bolo dobre,ako zil. Kedze som to videla z prvej ruky,je to inac,ako sa to zda. Citil sa,ze zlyhal,ked nemohol doniest peniaze na jedlo pre svojho syna. Lenze bol pytat robotu asi 20 krat,vsade mu povedali,ze ciganov neberu. Tak to vzdal,absolutne. Aby si zachoval nejaku tu muzsku hrdost,prehlasoval,ze do roboty chodia len hlupaci. Muzi,hrdost,hm.... Na slovensku tam kde byvame sa to naozaj nedalo. Je to dvojsmerna ulicka,cigani nechodia do roboty,ludia nimi pohrdaju,nevezmu ich do roboty,oni nechodia do roboty a tak dokola. Zamotany kruh. Tak sme odisli do uk,kde odrazu nikto nebol rasista a on sa postupne vypracoval,zaraba £1500 na mesiac a je hrdy na seba.

To s tym hitlerom som myslela,presne to iste,robil najlepsie co mohol,s tym,v akych podmienkach sa narodil. Veril,ze robi sluzbu nemecku,kedze ho chce vycistit od 'tych zlych'. Len si zoberme,aku siroku podporu mal v tom,co robil. Jeho zmyslanim robil nieco velmi uzitocne.

Rovnako,ako ludia na slovensku maju pocit,ze keby sa 'vycistili' od ciganov,bolo by to super,od ich zmyslania a sposobu zivota, ako od niecoho necisteho. Myslim,ze tu mi bude malokto rozumiet,nevadi. Funguju predsudky,ktore si mnoho ludi ani neuvedomuje.

linda999, Pi, 30. 03. 2012 - 15:53

andrea,
fakt si to pozri, lebo si mimo misu - Pan danihel je totiz biely, ak ma zrak neklame. Prave romska rodina v Zamene manzeliek bola ta cista, podnikali, robili.

wanaika, Pi, 30. 03. 2012 - 15:14

k tvojmu prispevku len tolko - nevidela si ten program.
Ps: dufam, ze sa s nim v tom nebi nestretnem.

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 15:51

Obavam sa,ze vsetci sa stretneme v tom istom nebi:)

Kazdy sa snazime robit najlepsie ako vieme.

Inca, Pi, 30. 03. 2012 - 16:08

Ja si myslim tak ako andrea11 ze pan Danihel vyrastal v nevyhovujucich podmienkach a zdalo sa mu to, ze ako zije ze je to vporiadku.Je tazko o tom,ako sa hovori:"Syty hladnemu neveri?"

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 16:22

Asi tak,suhlasim.

Podla mna,kazdy ma nejaky ten svoj level a kazdy absolutne kazdy tuzi mat sa lepsie. Moja svokra zije v biednom dome a jej velka tuzba je konecne nemat elektriku na cierno,asi tak

linda999, Pi, 30. 03. 2012 - 16:43

tak verim ze jej syn pomoze, ked sa ma tak dobre a je na seba hrdy.

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 17:23

Syn jej nepomoze:). Trvalo nam hodne dlho,kym aj on pochopil,ze kazdy je zodpovedny sam za seba. Ich elektrika,ich zodpovednost. My mame svoje veci,za ktore sme zodpovedni.

Keby mali 'emergency',isto by sme im pomohli.

lydusha (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 19:08

Takze je v pohode, ze danihelovi pomahaju v modrom z neba a vlastna svokra si ma pomoct sama, lebo kazdy si je zodpovedny sam za seba. Preco aj danihel nemusi byt zodpovedny sam za seba? To je uz aky dvojity meterPohoda

Maka, Pi, 30. 03. 2012 - 19:29

noooo to je presne to o čom som písala...svokre by mali pomáhať oni- tak sory je si za svoje problémy zodpovedná nech si pomôže sama....Danihelovi pomáhal Vilo tak to je OK - joj či mi je zle z niektorých ľudí

fidorka, Pi, 30. 03. 2012 - 19:32

ale možno keď Andrea (alebo niekto iný) napíše Vilovi,že svokra nemá elektriku a Modré z neba natočí o nich príbeh,potom to už bude v poriadku

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 20:02

Lydusha,je to ovela zlozitejsie.

Ano,moja svokra si ma pomoct sama. Danihel si ma tiez pomoct sam,a prave si pomaha,nakrutil program,dostal korunky,urobil cokolvek a pomohol si.

Nikto nikoho nenuti dat niekomu peniaze alebo cokolvek ine. Som zvedava,kolke z vas mu osobne poslali peniaze?podla mojho nazoru malokto,skor nikto. Tak co mate potom za problem?

Vyrobil vam perfektnu show,vyvolal zaujimavu diskusiu,podla mna je sikovny a naozaj si pomohol sam. Ak by ziadal od kohokolvek z nm peniaze,to by bola ina vec,ale on si len natocil pribeh do tv a ludia maju zrazu burlive rozhovory o tom,ako zije.

Pripomina mi to pribeh o koze,co spadla do studne a majitel ju nemohol vybrat,tak sa rozhodol,ze ju zasype. Koza hlinu pekne udupala,stupala stale vyssie a vyssie,az sa dostala von. Danihel tiez otocil situaciu na h...o vo svoj prospech.

linda999, Pi, 30. 03. 2012 - 20:02

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
a to je ten isty, co si tu o jeho dobrych vlastnostiach tolko napisala?

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 20:06

Podla mna tu je podstatna otazka,preco vas ten danihel tolko vytaca?

Ved vam osobne nic neurobil,ani od vas nic nepyta,dokonca nikoho z vas nepozna.

lydusha (bez overenia), Pi, 30. 03. 2012 - 21:33

Vytaca? Ty niekomu sedis v hlave a vies ako sa citi? Mne sa nezda, ze by kohoklvek danihel vytacal, iba sa normalne bavime o tom, ze sa mu podarilo precurat system a kopec ludi, to je vsjo.

andrea11, Pi, 30. 03. 2012 - 22:06

Jasne,ze nikomu nesedim v hlave,sedim na balkoneBozkávam

lydusha (bez overenia), So, 31. 03. 2012 - 09:49

Uzasne. Tak si potom prestan vymyslat. Lebo ak citis ze je niekto vytoceny je to tvoja vlastna emocia.

manny, Pi, 30. 03. 2012 - 20:29

andrea11 s tvojim posledným príspevkom do bodky súhlasím.Áno

Inca, Pi, 30. 03. 2012 - 21:02

Aj ja .

estote, Pi, 30. 03. 2012 - 21:55

Ja len nerozumiem stale tomu vsetkemu... Akoze sa potrebujem zhovadit pred celym Slovenskom aby som si uvedomila, ze aha, mam deti a musim makat...
To mi pride nerealne...a ja sa tesim, ze maju novu kupelku a vymalovane... my s manzelom sme stavali popri detoch a praci dva roky denodenne... Mna dostala akurat ta jeho posledna veta... A SLUBUJEM VAM, ZE TO TU BUDE VYZERAT TAK AKO TERAZ... cize lepsie, nie, ale slubuje, ze horsie tiez nie.. ale tym detom to fakt prajem. Cize vlastne som rada, ze sa im pomohlo. Len mi pride ten postoj taky... neuveritelny....
EZlomené srdce

enny, So, 31. 03. 2012 - 03:15

Uff hyenizmus to neni.je to ludska bytost ktora vie co moze a co nie v TV odsudzujete ludi akokeby ste mali nejaky problem s tym ze oni v TV to vsetko prekomplikuju na ine ako vam je hodne.
Ludia su ludia a kazdy si aj,napr.privyraba s tym ze sa prihlasi do TV.
zaujimate sa o TV Markiza .ste zanedbali joj vsak aj tam idu relity šow Pohoda ,A o tych nikto nepise.

púpavienka, So, 31. 03. 2012 - 15:12

No teda? neviem čo na to všetko povedať. Ja nič nepozerám a je mi ukradnutý aj pan Danihel a aj modré z neba či zámena manželiek. Mňa skôr udivuje jedno a to: takže už viem že Modré z neba je nechutná výroba peňazí pre Markízu a Rozboril nie je anjel.
No lenže to som vedela ešte na začiatku, ja nepatrím k ľuďom, ktorí sa budú pozerať ako zosmiešňujú iných a je to jedno či je to v telke alebo na ulici, takže prestala som to pozerať pri treťom prenose, zámenu som pozerala prvú sériu.
O Vilovi ešte v začiatkoch som sa dozvedela nejaké veci a to pre mňa znamenalo, že mi je ho aj ľúto. Nemá zo seba až taký super pocit aj keď niekedy mu niečo aj dovolia, ak by to nerobil on, robil by to niekto iný.Mlčím
Keď som napísala že v zámene manželiek je iba to čo chce Markíza a nie čo chcú ti zúčastnení, tak som bola hocičím, ale ako vidím meter je zas iný. Modré z neba je komercia a zlé a Zámena manželiek nie je komercia.Prekvapenie
Neviem čo Vás rozčuľuje že niekto dostane niečo z Tv, nuž myslím že za to poriadne zaplatili a presne ako napísala Andrea111, každý sa môže prihlásiť. Je to ako keby som závidela niekomu že vyhral prvú v lote a pritom ja som si ani len to loto nepodala.
Pravda je smutná ale taká, že nie je o nič horšie ísť cez telku ako cez nejaké nadácie. Všade je to veľmi podobné, vždy je to humbuk a ja som rada že sa nájde aspoň troška z peňazí, ktoré tam tečú aj niektorým, ktorí by nič také v živote nevideli.Slnko
Jednoducho ak Vás to tak serie, tak to nepozerajte.Mrkám

Matyska, So, 31. 03. 2012 - 15:14

Tak myslím, že andrea11 to vystihla... Tí ľudia, len využili situáciu. To znamená vziať býka za rohyTlieskam a na to, povedzme si na rovinu, potrebuje každý odvahu. Nie každý je stvorený na to, aby bol pretriasaný v médiach, im to zdá sa nevadí a sú múdri, lebo vedia, že trošku pred kamerami poplaču a majú to, na čo my robíme minimálne dva roky. Hnevá Vás to??? Máte tú istú možnosť, tiež sa tam prihláste a zarobíte - bez práce a akejkoľvek námahy. Je to len na našom rozhodnutí, každý sa môže mať dobre, každý jeden z nás. A nesúďme, aby sme neboli súdení. A kašlite už na tú rodinu, lebo asi si to neuvedomujete, ale takto im posielame veľa energie. Veď je pravda, že čomu vzdorujeme, to pretrváva... Tak už dosť, vysielajte radšej svoju energiu k slniečkuSlnko , aby svietilo, čoraz viac a bolo teplejšie a krajšie všade okolo násKvietok . A zájdite si napr. na pivopivo . Majte sa pekne...Úsmev

manny, Po, 02. 04. 2012 - 12:11

Baby, už sa vážne zamyslite. Už je toho moc. Poznám minimálne jednu čo do tohoto blogu písala,ktorá mi prisahala, že by nikdy nedala nikomu a na žiadnu charitu ani cent.Dokonca by sa rozmyslela,či by hladnému decku podala kus chleba. Ak by malo zdravého rodiča. Lebo vraj ani jej nikto nič zadarmo nedá. Hlavne, že tu haní televíziu,ktorá aj keď zištne,ale plní sen.

Už som napísala,vinný sú hlavne rodičia. Lebo vedia na 100 pro, že za to niečo dostanú. Že aj za cenu trápenia svojho dieťaťa nevhodnými otázkami,in tá "odporná" komerčná TV niečo dá. Vinte toho kto to dovolí, nie toho čo to už robí,keď mu to niekto dovolil.

A čo sa Vila týka. Dajte si ruku na srdce. Ktorá z vás, by pri toľkých peniazoch čo Vilo zarobí,niekomu zadarmo niečo dala. Samozrejme, "každá jedna"!!!!!!!!!!!!!!Vyplazený jazyk
Vilo daroval ťažko chorému chlapcovi vlastné auto. Aspoň za toto má u mňa Áno

Keby sa radšej rozoberali takto zákony a politika v našom štáte,ako jeden Roboril a jedna Markíza. Ktorú mimochodom ani jedna nepozerá,ale každá pozná najväčšie príbehy modrého z neba. BravoTlieskam

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 12:48

Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam nech si povie kto co chce..ja mám Vila rada..síce som ho v zivote nestretla nazivo,ale mne je sympatický..a robí si len svoju prácu..a za to auto co spomínas,ved nemusel a predsa daroval,pre neho to nie je mozno nic,ale pre tú rodinu to bol obrovský dar..a ako spomínate vyssie,kto sa tohoto cirkusu niekto nechce zúcastnit,tak odmietne a nic sa nenakrúti..a kto neodmietne,tak vie ze ide s kozou na trh..a medzi nami uz len na FB je viac nez 30 tis sympatizantov modrého z neba..jednoducho tá relácia sa mnohým páci,tak to treba akceptovat..nic viac..komu sa nepáci nech nepozerá a hotovo..Mrkám

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 13:46

Fantika, ze ti je sympaticky je uplne v pohode, no neznamena to, ze musime vsetci byt z neho odpadnuti. FB pre mna rozhodne nie je meradlom uspesnosti, aj keby mal 5 milionov sympatizantov.

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 14:13

lydush ale ved ja po tebe ani nikom inom neziadam aby ste z neho odpadli..no zit a nechat zit..ved vám snád neublízil,tak naco ho takto hnusne rozpitvávat?hm..?ako ked rozpitvávate reláciu,holt dobre,ale jeho,jeho osobu?ty ho tak dobre poznás v reále ze o nom písete takéto vselijaké mienky?nemyslís ze si robí len svoju prácu?ako kazdý iný?myslím ze ked ta pokutuje revízor ci policajt tiez ho vtedy nemilujes ale akceptujes.. holt to treba aj s Rozborilom..

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 14:16

Myslis, ze sme o nom napisali nieco o com sam nevie? Alebo si vazne myslis, ze je anjel?
Jasne ze je to moderator, profik a robi si IBA svoju robotu. No to, ze cielene utoci na najcitlivejsie ludske struny je holy fakt. Ci podla teba je uplne normalne ake otazky dokaze davat ludom s postihom, ludom ktory stratili blizkeho, ludom, ktorym pred ocami umieraju deti? Fakt je ten, ze keby nechcel, nerobi to. Kazdy ma hranice niekde inde. A ze dal niekomu autoVeľký úsmev Myslis, ze to bolo AZ take velke gesto v jeho pozicii?

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 14:32

niekto vyssie písal ze to tak robit musí,má to prikázané od reziséra,ze sa velkrát chce vzopriet a predsa sa musí drzat scenára..je to jeho práca a podla mna nech by ju robil ktokolvek tak ju robí podobne..ked isiel ten program srdce pre deti ci co to bolo tam tiez rovnako útocili na city,na ludské struny,proste z ludí chceli vydolovat pocity,charitatívne relácie nie sú o nicom inom,ak chcú pozbierat peniaze,musia vsetko podat tak aby ludia lutovali a peniaze posielali...a este na margo Vila,urcite si nemyslím ze je anjel,ani ze to ze daroval svoje auto je az tak velké gesto,ale mne sa to gesto aj tak páci..a samozrejme ak by nechcel tak by túto prácu nerobil,lebo je isté ze na to treba mat aj zalúdok aj ksicht..ale mne proste ako clovek nevadí..sú moderátori co mi vadia viac,a pritom nerobia také "zverstvá" ako on..je to urcite aj o sympatii..

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 14:35

Vyvstava otazka, ci je relacia MzN potrebna nakolko pomaha viac mare ziskat sledovanost ako ludom, ktorym na 90% otoci zivot na ruby a na 90% v zlom ako v dobrom len sa o tom uz nahlas nehovori.

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 14:48

no ja poznám jediného cloveka ktorý v modrom z neba bol a ten by tam siel znova,Vila má doteraz rád,a aj reláciu pochvaluje a nepovedal na nu ani jedno krivé slovo..písem o nom na prvej strane neviem ci si cítala..a tak ja mám konkrétne dokaz toho ze vsetko co sa tam udeje nie je negatívne..a ked by aspon zopár ludí bolo stastných a spokojných tak uz to podla mna stálo za to..ale je mi jasné ze kazdý nerozmýsla rovnako..mne jednoducho vadilo len to ze ako ste to tu rozbehli ako hon na carodejnicu na skaredého bakaného Vila,troska sa mi to zdalo nespravodlivé,lebo je to len clovek co si robí svoju robotu..a nikto vás predsa nenúti pozerat ho ked vám relácia ani on nie sú sympatický..eto vsio.Úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 15:10

No to je to percento, ktore som nechala ako rezervu- ten tvoj znamy. Ja tu relciu nesledujem, ale to neznamena, ze o nej nic neviem, nepoznam osobne ucastnikov Mzn a ze o nej nemozem pisat svoj nazor. To ze je nesuhlasny neznamena ze je aj nespravny. Nemusi tu kazdy vsetko odkyvat,chvalit a velebit do neba- ci?
"nikto vás predsa nenúti pozerat ho ked vám relácia ani on nie sú sympatický..eto vsio."
Toto je diskusia a teda sa tu diskutuje a nediktuje sa ostatnym co maju a nemaju pozerat.

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 15:21

ale ved ja nic nediktujem...tiez len písem ze ked vám nieco vadí predsa máte na výber..stlacit gombík a prepnút inde..Mrkám no je to diskusia a ja tiez len diskutujem a bránim toho kto sa tu asi sám obranovat nepríde,kedze si myslím ze na NM nechodí..aj ked ja osobne by som aj bola rada keby sem prispel..Chichocem sa a mozno by sme mali dalsí uhol pohladu..ten priamy zo zdroja..Mrkám

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 15:24

Okrem nacvicenych fraz na vlastnu obhajobu by si sa nic konkretne nedozvedela.

fantika, Po, 02. 04. 2012 - 15:34

hm..mozno..ale to dopredu nemozme vediet..Úsmev

dulka, Po, 02. 04. 2012 - 19:09

Lydusha, poslala som Ti mail Úsmev

manny, Po, 02. 04. 2012 - 16:02

Och...Lydush,až som si od nervov rozkúsala pery. Tak veľmi si ma vytočila tou poslednou vetou a tom geste.... Musím ísť odtiaľto preč,lebo by som napísala niečo ...........och joj

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 16:04

Moj problem?

lusesita, Po, 02. 04. 2012 - 17:10

Nie Úsmev len ich rada vyrábaš.

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 17:39

To by ma teda vážne zaujímalo ako. Veď si povedz ze sa nad mojimi dristami neoplati vzrušovať sa a mas po probléme. Kázem vam ja rozculovat sa? Ale bolo by to jednoduche zvaliť to na niekoho.

Inca, Po, 02. 04. 2012 - 13:55

S tou politikou mas pravdu manny.Som zvedava co bude dalej.Myslim ale ze nic dobrehoSmútok

srandik, Po, 02. 04. 2012 - 15:39

zacinam uvazovat nad tym, ze sa oplati byt nezodpovedny, narobit kopu deti a nic nerobit ved sa najdu blbci co spravia charitu, hpako hlupaci vyzeraju ti co zodpovedne chodia do roboty a staraju sa o svoje jedo, dve deti

Inca, Po, 02. 04. 2012 - 17:17

Dnes som si precitala jeden citat:Nesúd,ak nechceš byt súdený.Inak povedané.Pohrdaj,ak chceš ,aby aj tebou bolo pohrdane.

Evka1223, Po, 02. 04. 2012 - 17:34

Áno ... asi tak.

eniXelka, Ut, 03. 04. 2012 - 21:21

Mile dievcata.Mlčím
Ja vobec neviem, o com tocite Vyplazený jazyk . Neviem, kto je Danihel, Modre z neba je pre mna pojem, ktory by sa mal hovorit pri vyznavani lasky (znesiem ti aj modre z neba), Rozborila si pamatam naposledy z Cestovin, ci akej suroviny potravinarskej Veľký úsmev. Mne je uplne super.Slnko
Viete preco?

Pohoda Ja nemam telku!!!!!!!!!!Váľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama