reklama

Môj názor ...

carly , 07. 07. 2010 - 22:59

reklama

Môj názor, môj názor, môj názor, ... skoro celé poobedie mi to znelo v ušiach.
Bola to reakcia na blogy o Simonke a o interupciách. Skoro každá sme sa tam oháňali touto formulkou. Čítala som si to stále dookola, chvíľami som ani nevedela v ktorom blogu som ma potom som sa na to vykašľala, už sa mi nechcelo reagovať, pretože to bolo stále o tom istom. Chytanie za slovíčka. Tak som radšej išla cvičiť, myslela som si, že nebudem mať čas nad tým rozmýšľať. Telo makalo a potilo sa, ale v tej hlave stále vírilo kde je ten rozdiel medzi názorom na niekoho koho nepoznám a odsudzovaním.

Veľa dievčat napísalo dosť tvrdú kritiku (ak sa to dá tak nazvať) na Simonkinu mamu - pre nich neznámu ženu - ony tvrdili, že je to ich názor, druhé zasa, že je to odsudzovanie.
Mňa ktorási označila za Lydushinu hovorkyňu. Bol to jej názor alebo osočovanie ? Keď ma to neurazilo, skôr naopak, schuti som sa zasmiala, tak sa to dá brať ako názor ?
Myslíte, že som sa mala radšej uraziť ?

Do Prčíc (píše sa to s veľkým, či malým p ?) mám v tom bordel. Jéj neurazila táto veta niekoho ? Použila som vulgarizmy, dúfam, že mi to nebudete vyčítať.
A skoro som zabudla na výčitky. V blogu o interupciách (potrat mi pripadá dosť vulgárne slovo) sa ma jedna naničmama spýtala či mne nikto v živote nič nevyčítal. Vtedy sa mi už nechcelo reagovať, ale odpovedať je slušné, tak to urobím teraz. Samozrejme, že mi v živote kadekto a kadečo vyčítal, ale ani s tými výčitkami to nie je také jednoznačné. Vlastne čo kecám, aspoň v tom mám jasno. Ak napr. niekomu niečo sľúbim a nedodržím, vtedy sú výčitky oprávnené, ak neodvediem v práci poriadnu robotu, aj vtedy sú namieste, ale ak urobím nejaké rozhodnutie, ktoré sa dotýka len mňa a nikoho iného, tak si vyprosím, aby mi robil výčitky. To neprijímam. Ak mi budete vyčítať gramatické chyby aj to je podľa môjho názoru v poriadku. No do kelu,
zas ten názor, ale čo ak to niekto zoberie ako posudzovanie svojich nedostatkov. Tak nič, ani v tomto nie som doma.

Tak ako to je. Kde je tá hranica?


reklama


reklama

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:07

K tým Prčiciam - píše sa to asi s veľkým P, Prčice sú totiž obec v ČecháchVáľam sa od smiechu po podlahe , takže to nebude vulgarizmusVáľam sa od smiechu po podlahe

carly, St, 07. 07. 2010 - 23:13

Veď preto som to tak aj napísala, s veľkým. Ja len keby náhodou.Chichocem sa

To bola akože výčitka ! ? Veľký úsmev

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:18

kdeže výčitka, ja som sa na tom minule pobavila, ked som zistila že prčice skutočne existujúÚsmev

relax (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:25

Slnko Prčice sú kúsok južne od Prahy
(pochod Praha-Prčice)Slnko

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:51

MládekÁno
jedno z odlúbených cd do auta

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:59

pri tom sa jazdíTlieskam Tlieskam Tlieskam
(tehla na plyne)

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 00:04

Áno Áno Áno Áno
ja skor:
"Doktore, vy ste se zase kochal"
Veľký úsmev

marikat, Št, 08. 07. 2010 - 00:08

jó, kochal, pane...kochal
ja nemam externu pamäť ani v prahe ani domaMrkám , ja mam už ina ex pamäťVáľam sa od smiechu po podlahe

fidorka, Št, 08. 07. 2010 - 00:10

"Pane Rákosník a dáte si kávu,nebo čaj?"
"vohvík!"

Chichocem sa Veľký úsmev

mnnaaauuu, St, 07. 07. 2010 - 23:13

Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda Pohoda
Odpoveď iba jedna. Hranice zrejne neexistujú, márne ich budeme hľadať. Čo je pre jednu názor, pre druhú je odsudzovanie. Každá sme iná a nemá zmysel sa rozčulovať nad čím, kto čo píše...

Môj názor Úsmev Chichocem sa - každý si môže napísať ten svoj... a stále bude pre tu jednu správnayÚsmev Úsmev

adus, Št, 08. 07. 2010 - 09:17

Myslím si, že práve v tom to je - ak napíšem "môj názor" a nepridám "je jediný správny" - tak by každý mal byť schopný sa s tým vysporiadať (ja som, aj keď ten "môj názor" niekoho iného je úplne odlišný).
Potom už záleží len čo s tým ďalej - budem niekoho presviedčať, že by si mal tento môj názor osvojiť (a tým zavrhnúť ten svoj "môj názor" - nie je to ako zavrhnúť vlastné dieťa?) ????
...budem ho len ďalej vysvetľovať - bez toho, aby som čo i len naznačila, že by som možno ocenila, keby ten druhý zvážil a prehodnotil ...????? (dá sa, pri troche snahy, už som tu mala zopár takých diskusií a boli úplne v pohode - každá sme si povedali ako to vidíme, minimálne ja som trochu lepšie pochopila, prečo to tá druhá vidí úúúúúplne inak ako ja a pri tom sme ostali)
... urazím sa, lebo tu ma nikto nechápe a odídem z diskusie, mysliac si, že "aj tak je škoda hádzať sviniam perly" (to nemá byť urážka, to je zaužívaný slovný zvrat, príslovie či čo Mrkám )
Môj názor je skrátka môj - rovnako ako moje deti, môj chlap, moje auto, môj dom - a mám to všetko také, aké to chcem mať a vôbec ma netrápi, či sa to niekomu páči alebo nie.
Čo je na diskusiu a čomu sa treba učiť, je ako tento svoj názor prezentovať tak, aby to nikoho neurážalo, nezraňovalo - ale zároveň aj tak, aby som ja nemala zlé pocity z toho, že som povedala (že si myslím,...) niečo úplne odlišné ako 90% ostatných.

lusesita, Št, 08. 07. 2010 - 09:30

Adus súhlasím,Áno Áno aj toto všetko,čo píšeš sa dá, pri troche snahy o porozumenie a slušnú komunikáciu.

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:13

Úsmev
Ja som na tom horsie....ked nieco slubim a nedodrzim- ospravedlnim sa a vybavena vec. Som za to, ze mam pravo ne/dodrzat slub a na druhej strane sa nejdem vesat ked mi napr. ericka-poklad slubi, ze mi cosi prinesie a zrusi ma na dve doby na poslednu chvilu....je to ok, v pohode, o nic nejde....urcite su aj vaznejsie veci na svete....naucila som sa neocakavat...a dari sa mi. vyhnem sa tak sklamaniam...nemam naroky na ludi, netrvam na tom, aby boli pravdovravni a dochvilni...asi to znie cynicky ale je mi to fuk...
A tak ako ty Carly, vacsinou sa bavim...aj ked ma mnohe vidia nasratu, rozladenu, neempaticku a neviem aku... vidia ma taku aku ma chcu vidiet- a aj to mi je fuk.
Inak z casu nacas sa udeje takato burka v serbli a potom nastane aj hon na carodejnice... teraz si to zlizla magic- to ma za ten nick Úsmev privolala si to ÚsmevA to ma pobavilo najviac, pretoze magic nerype, nediktuje, nekaze, pise slusne, milo a empaticky a prask...predsa sa nasiel niekto nakrknuty...
Veruze toto nie je v pisatelovi....ale v citajucich....ked sa raz prestanu nimrat v tom co plava na hladine a pojdu hlbsie, tak objavia novy rozmer a pohlad na svet okolo nas Úsmev
A veta- toto je moj nazor- sa mi paaaciiiiiVeľký úsmev KOHO ineho by to este mal byt nazor, ked ho pisem ja? janka Hraska?Mrkám Veľký úsmev

fidorka, St, 07. 07. 2010 - 23:16

žiadne hranice neexistujú,keď už aj hovorkyňa má vlastný názor a všimne si to len taký obyčajný chvostík...pardón od dnes už zase hrozno,či hrozná?Tiež mám v tom guláš...

fidorka, St, 07. 07. 2010 - 23:20

bacha na smajlíky carly,nie som si istá,či ich máme povolené....

carly, St, 07. 07. 2010 - 23:24

Môj názor je, že máme.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

carly, St, 07. 07. 2010 - 23:24

Môj názor je, že máme.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:26

No ale desatkrat to sem supni, potom to uz bude otrepana fraza a mozno to chvilu bude IN, tak do toho, do tohoVeľký úsmev

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 14:08

Fidorka,ak to bola narazka na mna,tak MOJ NAZOR je,ze ich mate povolene..."Valam sa od smiechu po podlahe", "Valam sa od smiechu po podlahe", "Valam sa od smiechu po podlahe"......

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 14:13

Moc sa nevalaj, aby neprsalo.Pohoda

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 14:39

To je fakt,skoda kazit tak pekny den...

akalenkak67, Št, 08. 07. 2010 - 18:22

Až bude velmi sucho a bude treba polievať...no pošlem celú rodinu poválať sa po podlahe.Aspon ušetríme vodu.

fidorka, Št, 08. 07. 2010 - 15:10

ja.ja,keď ti mám pravdu povedať,ja si vôbec nepamätám,kto naposledy spomínal smajlíkov.Ak si to bla aj ty,nebola si ani prvá,ani posledná.Nenarážala som konkrétne na nikoho,myslela som to všeobecne.Každá máme SVOJ NÁZOR a keď sa v niektorej téme s tebou alebo napríklad Radkou,(mnau)či hociktorou inou nezhodnem,neznamená to,že sa s ňou niekde inde nemôžem zasmiať,alebo podebatovať o niečom inom.Každej jednej,čo tu píše prajem len dobré,nemám problém pomôcť aj Sonii,keby o to stála.Je pravda,že občas mi rozum stojí nad tým čo tu čítam,ale ja som tiež nepojedla múdrosť sveta,a zase niekto iný sa pozastaví,nad o mnou.Každému nevyhoviem,ja to viem.
Pozri,ak budeš mať niekedy čas,skús si prečítať zopár tém v archíve,všeličo sa o nás dozvieš,škoda že tie najbúrlivejšie diskusie autorky vymazali.
P.S.a po podlahe sa neváľaj len tak,nestojí ti to za to Mrkám

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 17:02

Zdravim...Dobre,uz nechajme smajlikov smajlikmi.Suhlasim s tebou,ze nie vzdy sa s kazdym da zhodnut vo vsetkom,ja to ani nechcem,lebo dopredu viem,ze je to vec nemozna.Z archivu som si toho precitala dost,ved som pisala,ze uz vyse roka citavam nanicmamu.A neusli mi ani tie burlive diskusie.Aj mne obcas rozum vypoveda sluzbu,ked citam niektore diskusie,hlavne z takych prizemnych a radikalnych nazorov mi je zle,ale nakoniec to predsa len stravim.Ale opakujem,ze si vazim kazdeho,kto sa prekona a napise co si mysli a stoji si za svojim,aj ked ja si nemyslim prave to iste.Prajem nam vsetkym este vela a vela konstrukivnych dialogov,ktore nas posunu dalej,ak budeme chciet...

fidorka, Št, 08. 07. 2010 - 22:25

super,tak na toto máme spoločný názor Áno Tlieskam Mrkám

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:23

Sú ako dve hrozná, nik ich nerozozná, jedna hrozná, druhá hroznáVeľký úsmev
Mozes zabudnut aby ti niekto zaspieval:
Ona je jednou z tých dokonalých,
ona je tá, čo vôbec nemá chýb.
Ona je krásna je ideál snáď.
Je si tým istá, že mám ju rád.
Ona je tá, ktorej neodoláš,
zbožňuje hory i piesočnú pláž.
Ona je mnohých mladíkov sen.....
Kvietok Kvietok Kvietok

fidorka, St, 07. 07. 2010 - 23:25

poznám jedného,ktorý mi podobné spieva a nie som pre neho hrozná.nič viac nepotrebujem,to mi úplne stačí Úsmev Zlomené srdce Slnko

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:30

heeeeeej? Posliiiiiiii trubadura pod moje okno, nech aj mne ubohej zaspieeevaaaaaaa.....mne moj spieva ze : otviram ti vokurky a pro to mne mas rada Veľký úsmev (kabat)
A niekedy ze ...
Skúšam si to sám vysvetliť
Ale ty máš takú dobrú riť
Preto mi stúpaš do hlavy
No a ze skade mam take sproste slovicka ked ich cmoro spieva rovno v radiu....
......rytmusa radsej ani necitujem Veľký úsmev

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:26

kto???? poznám ju? chcem sa jej rovnaťVáľam sa od smiechu po podlahe Mrkám Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:35

haaaaaaaa, vysoko rubes Úsmev vysokooooo....musis sa este velmi snazit aby si sa dostala na jej uroven, MOJAVeľký úsmev
Ale neplaaac, ja ti mozem zaspievat ze:
Prošla si peklem a kouzla zná,
přejetý mince počítá
a kdo ji spatří je zatracen.
S touhle jedinou bych zemřel.

to je dalsia oblubena od kabatov Úsmev

marikat, St, 07. 07. 2010 - 23:42

ďakujem, hned ma viac hreje pri srdciChichocem sa aspoň nikto mi spievaChichocem sa
MM mi občas spieva božského káju, ale vtedy radšej zdrhámVáľam sa od smiechu po podlahe

carly, St, 07. 07. 2010 - 23:22

Furt nemám jasno.
Idem spať. Momentálne je môj názor, že ráno je múdrejšie večera, ale nechcem vidieť to moje, 5,20 hod. to istí.
čaute zajtra.

eva m, Št, 08. 07. 2010 - 09:19

"Nesúhlasím s vaším názorom, ale dal by som svoj život za to, aby ste ho mohli slobodne povedať"
- tento Voltairov vyrok sem kedysi dala Georgina.
Pre mna je velmi vystizny. Mame absolutne pravo na odlisne nazory, postoje, pokladam vsak za velmi dolezite, akou formou ich prezentujeme. Ak respektujeme, ze niekto si mysli nieco ine a nevnucujeme mu svoje postoje, moze nas to vzajomne obohatit, pripadne nam to dava moznost svoj nazor aj modifikovat.
Ak ma vsak niekto bude presviedcat sposobom - "zeny, majte rozum...", alebo "Preboha dievčatá o čom tu točíte????? ", alebo "Chore, tieto nazory mi pridu uplne chore ...", "Otvorte oci zeny... " atd atd, tak to nepovazujem sa konstruktivnu debatu, ale za tvrde presadzovanie si svojho nazoru a opovrhovanie inym - rozdielnym. A takato debata pre mna straca zmysel.
Tebe vrta v hlave formulka "moj nazor", mna zas fascinuje "a teraz ma ukamenujte..." - mam niekoho kamenovat preto, lebo vidi veci inac ako ja???
Eva Slnko

ivvetta, Št, 08. 07. 2010 - 09:48

Eva tie výroky boli asi moje. Vieš, aj vlastná rodina odsudzuje matku Simonky a ešte aj starých rodičov tak, že ich nechcú na pohrebe vlastnej vnučky. Ja tiež odsudzujem matku, že nechala skoro 5 dní záchranárov a dobrovoľníkov hľadať svoju dcéru v tých horúčavách, vo dne v noci a vedela, že sa utopila. Tí ľudia vynaložili veľa úsilia a síl aby ju čo najskôr našli. Takto sa s ľudmi ktorí sú ochotní pomáhať nerobí. To ti pripadá normálne? Áno každý má nárok sa slobodne vyjadriť čo si o tom myslí. Ale môžem povedať, že väčšina ľudí na Slovensku má podobný a aj rovnaký názor ako mi tie, čo odsudzujeme matku.

fidorka, Št, 08. 07. 2010 - 10:02

Ivet,zdravý rozum našepkáva,že nie je v poriadku zavádzať toľkých ľudí,meniť výpovede a klamať atď čo je s dievčatkom.Celá tá pátracia akcia nebola zadarmo,to je jasné aj mne.
Ale tá žena zrejme nebola psychicky v poriadku,keď niečo také dokázala,ja neverím,že ten žiaľ a smútok hrala.Čo sa stalo naozaj,vie len ona,možno ani nie,možno si to všetko nepamätá.
Len mňa by napríklad zaujímalo,čo robila celé tri roky od narodenia Simonky jej rodina.Prečo nerobili niečo radikálne skôr ako sa to stalo,keď je podľa nich zlá a neželali si jej rodinu na pohrebe.Teraz vedeli zakročiť,prečo nekonali skôr,keď bola nezodpovedná matka,mali niečo robiť s tým,aby dievčatko ochránili.Veď oni ako rodina vidia do toho všetkého najlepšie.
Ako môžeme očakávať od susedov a známych,že sa budú miešať do rodiny,keď jej vlastní jej nepomohli?

eva m, Št, 08. 07. 2010 - 11:58

iwetta,
tento blog nie je o Simonke a o jej matke. Je o nazore, o jeho vyjadreni, akceptovani, o hraniciach, ktore existuju alebo neexistuju.
Ja som sa tu vo svojej reakcii nevyjadrovala k Simonkinej mame, ale k akceptovaniu nazoru odlisneho o mojho a pouzila som na to niektore vyroky z inych blogov ako ukazku toho, co nie je pre mna prijatelne.
Preto tu nebudem odpovedat na tvoje otazky. Moj postoj k tejto tragedii som vyjadrila v blogoch o Simonke.
Vratim sa vsak k nazorom a ich akceptacii. Ak ma niekto iny nazor ako vacsina, znamena to automaticky, ze ten jeho nazor je nespravny? Ak ma niekto iny nazor ako ja, znamena to automaticky, ze je nespravny?
Vsetko je to len o respekte, o akceptovani sa, a schopnosti pocuvat sa.
Eva Slnko

carly, Št, 08. 07. 2010 - 10:30

Ahojte a dobrý deň,

takže mne z toho vyplýva, že názor máme všetci, či sa mi páči alebo nie.
Na 100 % súhlasím s Adus a Evkou, že máme naň sväté právo, ale je dôležité ako ho podáme. Ja by som k tomu ešte pridala vetu : "Otoč si to." To znamená, ak sa chystám na nejaké radikálne vyhlásenie voči niekomu, tak si predstavím seba v jeho situácii a to ako by som sa cítila po takých slovách voči mojej osobe. Tvrdenie, že mne sa niečo také nemôže stať neberiem. Stať sa mi môže všetko na svete.

eva m, Št, 08. 07. 2010 - 10:38

carly, suhlas.
Zivot ma naucila vyhybat sa bohorovnym vyhlaseniam, ze toto sa MNE nemoze stat, ze toto by som JA v zivote neurobila.
A je to aj o tej pokore...
Eva Slnko

waikiki, Št, 08. 07. 2010 - 11:53

A to "Otoč si to." sa volá empatia. Najskôr rozmýšľať,nie s horúcou hlavou urážať.Slnko

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 13:59

Carly,tym hovorcom som ta nazvala ja,pretoze som dala konkretnu otazku Lydushi a ta mi neodpovedala,ale miesto nej ty a fidorka.A takisto ti nebudem vycitat vulgarizmy a gramaticke chyby,vadia mi,ale je to moj problem,vsakze?Len jedno ma skutocne mrzi,ze si si vybrala prave moje vyroky a pripada mi to tak,ze ma zosmiesnujes za to,ze tie vulgarizmy a trosku ostrejsie slova neviem akosi stravit a tym padom ma asi neberies ako rovnocenneho partnera na diskutovanie.Ale jasne,opat je to len moj problem ako som to zobrala...

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 14:08

A ty si myslis, ze tu sedim a ciham na to, kto sa ma kde co pyta? Ak maju baby co povedat k otazkam na kohokolvek a odpovedia, je to ich vec. Ja sa k niektorym komentarom ani nevraciam a na niektore otazky neodpovedam preto, lebo skratka nemam potrebu.
Okrem toho, ak mam na niekoho nieco osobne a konkretne, zvyknem sa pytat cez kontaktny formular a neriesim to verejne, ale to som zas ja.
Inak je super pliest si dojmy s pojmamy a robit uzavery- myslim teraz konkretne na toto:"Len jedno ma skutocne mrzi,ze si si vybrala prave moje vyroky a pripada mi to tak,ze ma zosmiesnujes za to,ze tie vulgarizmy a trosku ostrejsie slova neviem akosi stravit a tym padom ma asi neberies ako rovnocenneho partnera na diskutovanie"
To je len tvoj dojem, carly moze mat uplne ine umysly, ale presne, je to na tebe ako sa divas na svet okolo seba.

carly, Št, 08. 07. 2010 - 14:15

Kurníkšopa, nepredbiehaj sa. Kto je tu hovorca ? ! Slnko

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 14:19

Veľký úsmev no tak mam pockat kym dojes tu rybu ci ako????Vyplazený jazyk

carly, Št, 08. 07. 2010 - 15:00

nie rybu, ale fazuľu som mala a veľa. Chichocem sa Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 15:07

Co si ides prikurovat? Teraz? V juli?Prekvapenie

carly, Št, 08. 07. 2010 - 15:17

Čo nevieš, že dobrý hospodár sa chystá na zimu už v lete?Mrkám

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 14:37

Dobre,Lydusha,beriem,ze nemas potrebu reagovat na moje otazky.Inak je sranda,ze dala som otazku tebe,odpovedali druhi,reagovala som na carly a odpovedala si ty..Ano,pripustam,odznelo tam tvoje meno,tak asi preto si reagovala.K ostatnemu sa nebudem vyjadrovat,lebo skratka nemam potrebu.Ked budem mat potrebu,vyuzijem kontaktny formular.A na svet okolo seba sa divam takisto ako ty-ocami!!!

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 14:57

Ono tu funguje celkom bezne, ze sa pytas osoby A a odpovie ti osoba B,C,D. Ja z toho dramu nerobim a ani necakam , ze na vsetky moje otazky dostanem odpoved. Na svet sa diva obycajne ocami, ale pohlad nemusi byt ten isty.
Na jednu vec mozes mat rozne pohlady a je uz len na tebe, ktory si vyberies...takisto sa rozhodujes o tom, aku budes mat naladu a ako zareagujes na cokolvek.
Ked sa rano zobudis, mas na vyber- budes nastvana, ze vstavas tak skoro alebo sa potesis ako vonku spievaju drozdy...a takto je to vo vsetkom....

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 15:01

No,musim uznat-pravdive pismenka...A kazde rano sa snazim tesit z tych drozdov,sedavaju na hruske pod oknom a krakaju uz od pol stvrtej-no,mozem sa na nich hnevat???

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 15:06

Mozes sa aj hnevat, ale budes si vyrabat nejake zbytocne vrasky?Úsmev U nas to riesi zaplesknute okno Úsmev

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 15:13

Na,ja keby zaplesknem okno,tak sa do rana podusime-hlavne po takej dobrej fazulovej...

carly, Št, 08. 07. 2010 - 14:59

Ja.ja, dobrý postreh, ale veľká náhoda. Kým som dopísala svoju odpoveď Tebe,
tak Lydusha ma predbehla. Už som ju napomenula.Úsmev

carly, Št, 08. 07. 2010 - 14:39

Ja.ja, súhlasím s Tebou. Sú to len Tvoje dojmy a a Tvoj problém ako si to zobrala, ale pokúsim sa to vysvetliť. Nemám v povahe sa urážať a hľadať problémy tam, kde žiadne nie sú. Ako som už vyššie napísala mohla som sa na to označenie "hovorca" uraziť a hneď tam Ti napísať rozhorčenú odpoveď, že neičo také si vyprosím, ale načo ? To, že som uviedla Tvoj výrok (ja som si až teraz spätne pozrela kto to napísal, zapamätala som si len toho hovorcu), bol len príklad, nemám záujem tu niekoho urážať a ani zosmiešňovať. Nuž, ale to som ja a môj postoj a pohľad na vec a je mi ľúto, že si to zobrala osobne, ale s tým nič neurobím.

A kde je podľa Teba rozdiel v tomto prípade ? Bol to Tvoj názor, že som hovorca alebo si ma posudzovala ? Nehľadaj v tom nič zlé a ustipačné. Pýtam sa, pretože ma to zaujíma a som zvedavá ako si to myslela.

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 14:58

Carly,som rada,ze si napisala.Takto si predstavujem konstruktivny dialog.Viem,nedrzala som sa temy,ktoru si zacala,ale mala som DOJEM,ze sa este musim k tomu vyjadrit.Takisto titul hovorca nemal byt urazkou,to ma fakt nenapadlo v zlom,asi tam ozaj chybal ten smajlik...Ver mi,ze ani ja nechcem hladat problemy tam,kde nie su...
No,a k tvojej otazke,ci to bol moj nazor,ked som ta nazvala hovorcom.Myslim,ze v tej chvili som ta zrovna posudzovala,ze ako si si vobec dovolila reagovat ty miesto Lydushi.No,teraz ked som "vychladla",tak to vidim inak.Mozno su tieto kratkodobe a prechodne stavy u mna pozostatkom z detstva,kedze som bola vychovavana tak,ze vzdy musim robit tak a tak,ved co by povedali ludia a nasi na zakrytie vlastnych problemov poukazovali na problemy druhych.Odjakziva som sa voci tomu burila a dodnes sa snazim nasich presvedcit,ze kazdy ma pravo na svoj zivot a svoje nazory.No,koniec mojej psychoanalyzy,ale to akosi samo sa predralo na povrch zemsky...Prajem pekny den...

carly, Št, 08. 07. 2010 - 15:13

No hurá a krásne si tu píčeme a začali sme viesť dialóg. A vieš čo, fakt oceňujem, že si sa udala, že si ma posudzovala.
No a ešte niečo Ti prezradím. Klásť otázky namiesto zdúvania som na naučila
od Georginy a Lydush. No, ale teraz mi už nikto neuverí, že ma Lydusha neplatí.

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 15:15

Ja sa zas musim pochvalit,ze toto som sa naucila sama...Ale trvalo mi to teda pekne dlho...Ale este to nieje celkom ciste,no pracujem na tom pilno...Ja ti verim,ze si hovorcom nezistne...

carly, Št, 08. 07. 2010 - 15:21

Moje nervy, my si tu píšeme a píšeme a píšeme a nie to čo som napísala vyššie.Váľam sa od smiechu po podlahe Už to nešlo opraviť. Ospravedlňujem sa.Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 15:04

"Mozno su tieto kratkodobe a prechodne stavy u mna pozostatkom z detstva,kedze som bola vychovavana tak,ze vzdy musim robit tak a tak,ved co by povedali ludia a nasi na zakrytie vlastnych problemov poukazovali na problemy druhych"
Presne viem o com hovoris, poznam to velmi dobre.
Naaaaastastie som si povedala, ze kym mi ludia ucty neplatia, tak mi nemaju ani co do zivota hovorit.
Inak vdaka komunikacnym sumom nastava na weboch vela nedorozumeni a mozno keby si sem chodila dlhsie tak by ti neprislo cudne, ze si tu vlastne piseme lary fary aj bez toho, aby prisla odpoved na otazku...a to nie preto, lebo mi pise ja.ja a ja ju srdecne odignorujem, ale najma preto, ze niekedy sa fakt reagovat neda. Preto ten kontaktny formular- na maily si najdem (zvacsa) na beton, ak sa ma cosi spytas.

ja.ja, Št, 08. 07. 2010 - 15:11

Takze tiez si mala obmedzovane detstvo?A hla,co sa z teba vyklulo,aky nezavislak!!!

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 16:21

To bude tymi drzkopadmi pocas zivota, pomaly styri kriziky na chrbte, niekde sa to muselo raz odrazit Veľký úsmev Mrkám

Ariesa, Št, 08. 07. 2010 - 15:36

ked sa rozpravam, hovorim priamo alebo "myslim si..." ak potrebujem trochu casu a upratat myslienky. tu na MN si prispevok vacsinou parkrat precitam, porozmyslam ci nepotrebuje dat skontrolovat pravnikovi a poslem. lebo dakedy je to nafigu s tymi tahanicami za slovicka. na zaciatku sa to tak neriesilo, jednoducha konverzacia, menej ludi, kazdemu bolo akosi jasne, ze hovori za seba a svoje skusenosti.

inak tieto posledne burky - zdali sa mi odlisne od tych predtym. tu sa casto riesili interupcie i kriminalita, ale toto bolo pre niektorych vynimocne emotivne, slabe argumenty, privela dohadov. beriem, je tu viac ludi, ani logicky vysvetlit, ani upokojit emocie. uz ostava riesit len: co nam to dalo? (to by aj mohla byt odpoved na otazku: kde je ta hranica? po kazdej jednej hadke som presvedcena, ze miesto definovania hranic sa naopak - len posuvajuMlčím )

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama