reklama

nevlastna dcera

drea , 08. 12. 2008 - 12:16

reklama

baby, mozno si pomyslite, ze som zla, ale chcela by som vediet,co by ste robili vy?
s mojim manzelom sa ideme stahovat do vacsieho bytu, trojizboveho. velmi sa na to tesim,ale moj manzel mi tak trochu moju radost pokazil. ide o jeho 11 rocnu dceru. minule ked bola u nas, tak sa jej opytal,ci nechce ist potom byvat ku nam do nasho noveho bytu. nechapte to zle, on je fajn dievcatko, ale ja si neviem predstavit,ze by mala s nami byvat. moj manzel s nou nejaky perfektny vztah nema, pretoze ked sa rozviedli s jeho prvou zenou,tak odisiel do zahranicia a teraz odo mna chce,aby som sa ja o nu starala. a neviem, ci to zvladnem a ci to chcem. mam svojho syna a fakt ju mam rada, ale neviem co mam robit!? nechcem jej ublizit a ani nemam zaludok na to,aby som jej zakazala aby s nami byvala. tak ja fakt neviem. ako by ste to riesili vy?


reklama


reklama

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 11:53

Sona, no a ja mám pocit, že ty a Cicammica neviete, o čom píšeme my s Lyduškou Úsmev Mrkám.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 12:06

Sona7
takyto obraz clovek moze vydat zo seba iba v pripade, ze si mysli, ze OBETOVAT sa znamena urcitu vysadu, ci robi cloveka cnostnejsim.
Co je v mojom ponimani holy nezmysel.

V tvojom pribehu nevidim obetu od nikoho. Ty si robila co si uznala za vhodne. To nie je obeta...
Úsmev Úsmev Úsmev

sona7, Po, 05. 04. 2010 - 12:46

Tak to nieje obeta,napiste mi co je podla vas obeta,
ja som chcela len povedat,ze kazdy nedokaze dat lasku cudziemu dietatu a nemusi to byt zly clovek,ja som robila vsetko mozne ,aby mohla s nami zit...

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 13:02

Podľa mňa je obeta to, keď niekto robí niečo preto, že si myslí, že to z nejakého dôvodu robiť musí a sám vnútorne cíti, že to z nejakého dôvodu robiť nechce. Najčastejšie dôvody, ktorými ľudia odôvodňujú svoje obety, sú: "Musí to tak byť...", "Patrí sa to...", Čo by ľudia povedali...", "Nesiem si svoj kríž..." a podobne.

Všetky tie dôvody do radu sú vo svojej podstate čistá vtákovina. Niečo z nejakého dôvodu urobiť ne/chcem a tak to ne/urobím. Čo kto na to povie, mi môže byť šum a fuk - je to môj život a záleží len na mne, ako si to v ňom zariadim.

Takže čo sa týka nevlastných matiek (aby som sa aspoň čiatočne vrátila k pôvodnej téme) - ak sa chce starať o nevlastné dieťa, tak sa stará. Ak sa nechce, tak sa nestará.
To sa koniec-koncov týka aj staroslivosti o vlastné deti.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:05

Pockajte citam,rozmyslam,aby som zle nepochopila.Georgina krasne zareagovala.Menim smer,aby ste ma pochopili.zmazala som dlhe spagety-vetyVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe .

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 14:36

Cicamica

uvazujem ci zamerne prekrucas co citas, alebo neprekrucas, ale jednoducho nechapes.
To o com pises je tu kazdemu jasne. Ibaze aj geo aj Lydus pozeraju aj kusok za roh nie len priamociaro dopredu.

K tomu imaginarnemu prikladu. Ak sa niekto nechce zmenit nemusi byt hned sebec. Ono to nie je nikoho povinnost sa menit trebars z chrapuna na slusneho milujuceho otca. Ak si zena zle vyberie nemala by svoj zly vkus hadzat na muza, ktore ho si vybrala. Lpiet na nieco a OCAKAVAT, ze niekto bude fungovat podla mojich predstav je zlahucka naivne.

Nerozumiem naco vkladas niekomu do ust slova, ktore nevyriekol. Svina neochotna ? Kto tu co o kom nieco take tvrdi ?
Ak by si Geo a Lydus poznala viac, napriklad aj osobne - asi by si nenapisala tolko bezduchych nezmyslov do jedineho prispevku. Bezpecne viem, ze zrovna Geo a Lydus ludi nepotrebuju odsudzovat nech by zili akymkolvek sposobom.

Este by som sa rada spytala, ako svojho syna vychovala jeho matka ? Podla coho usudzujes, ze je uzasna matka ? Aky typ vychovy uprednostila, partnersky ci mocensky, manipulativny, aky ?

Cicamica
lahsie sa ti bude zit, a vlastne kazdemu cloveku, ked pochopi/s, ze nikto nie je nic povinny. Tvoj manzel nie je povinny byt k tebe laskavy, tvoje deti ta nemusia milovat, a tvoji rodicia ti nemusia pomahat. A keby si lezala niekde polomrtva nikto ti nemusi podat ani pohar vody, a ani zavolat zachranku.
Vsetko co ne/mas a coho sa ti ne/dostava (a nie len tebe, ale vsetkym) je len o ne/ochote ludi okolo nas. Inak povedane nic nie je samozrejme a nic nepada len tak z neba.
A vsetko co sa ti v zivote deje, je len vysledok tvojich rozhodnuti /ako u kazdeho cloveka/. Jednoducho kazdy clovek si je za svoj zivot zodpovedny sam Úsmev Úsmev Úsmev

/k zbytku nemam chut sa vyjadrovat, prili mnoho emociami podfarbeny text, ktory miestami nema suvis/

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:45

Cicamica, a prečo mažeš komentáre?

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:11

Takze georgina takto.Podla Teba nechcem sa starat o svoje deti som podla vacsiny zla.Nechcem sa starat o cudzie dieta som tiez zla lebo mam ho brat ako svoje.Pochopila som?

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 14:13

A co do toho pleties vacsinu ? Ty snad zijes zivot podla vacsiny ?
Ak ano, je mi ta uprimne luto.

Ak sa nechces starat o akekolvek dieta v prvom rade je to tvoja vec. A co si o tom myslia nezainteresovani ludia ta trapit nemusi. Podstatne je, ako to vnimas ty. Ak si zo svojim orzhodnutim spokojna, nie je co riesit Úsmev Úsmev Úsmev

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:18

Podla Teba nechcem sa starat o svoje deti som podla vacsiny zla.Nechcem sa starat o cudzie dieta som tiez zla lebo mam ho brat ako svoje.Pochopila som?

Nechcem sa starať o svoje vlastné či nevlastné deti - som presne taká, aká som.
Čo si o tom kto myslí, je jeho vec. Nech si trebárs myslí, že som obluda. A čo? Znamená to vari, že som naozaj obluda? Neznamená. Okrem toho - každý má právo myslieť si o hocikom a hocičom čo len chce.
Čo si o sebe myslím ja, je zase moja vec.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:15

Lenze to je tiez blbost.Ked budem mat noveho muza,rozvediem sa s nim,tak moje deti su uz opat neni jeho.Zbavil sa zavazkov.

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:41

Keď budeš mať nového muža a rozvedieš sa s ním, tvoje deti môže a nemusí brať ako svoje. Záleží na ňom a jeho rozhodnutí.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:15

Lenze to je tiez blbost.Ked budem mat noveho muza,rozvediem sa s nim,tak moje deti su uz opat neni jeho.Zbavil sa zavazkov,okrem zakonom zvereneho ze?

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:43

Ak sa zbaví záväzkov, zase je to jeho vec a jeho rozhodnutie. A dokonca ani "papierový" zákon mu v tom nezabráni.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:18

Prepacte maly santi.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:20

Polarka nezijem podla vacsiny.Ja by som si robila po svojom.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 14:38

Bola by som rada,kebyze mi odpovies na vyssie uvedene otazky Úsmev, ktore suvisia s komentarom, ktory si vymazala a miesto neho napisala nieco uplne ine Úsmev Úsmev Úsmev
Dakujem Kvietok

Betula, Po, 05. 04. 2010 - 14:28

Ahoj Drea a dievcata,
citam to tu, ale trochu sme odbocili. Ak by som chcela a mohla dat nejaku radu ci povzbudenie, musela by som vediet viac a Dreinom pripade.
Fakt, ze manzel ju postavil pred hotovu vec je ta jedna strana, nevieme detaily, akej povahy je mladucka slecna a aky ma vztah k vlastnej mame. Preco suhlasila, ake to ma doma, ked len tak si povie ze ANO.......

Co je to za otca, co to neriesi najprv s Dreou a potom s byvalou, nie je to kus nabytku co sa presuva podla potreby ci nalady....

Nejasne fakty vyvolali nejasne postrhy, neda sa povedat co by sme robili v jej situacii, lebo kopu toho nevieme, nam mamam je vlastna laska k rodine, /aj k nevlastnym detom/, je to sucast niekedy nasich rodin, kde hladat spravnu cestu.

Mame ju v sebe, citime ju, ale velakrat to prehlusia ine vplyvy. Najprv problemy riesme my dospeli a potom mozme sa pytat 11rocneho vyplaseneho, dezorientovaneho, adolescentneho dietata co by chcelo......
Ano puberta pride....ktovie preco vsetky ine deti su horsie, ako tie nase pokrvne.....byva to tak nie?
Casto pocujeme vyroky, ze tak toto nase si nedovolovalo, ako to susedove ci ine......
Triezvo a trpezlivo hodnotme, vsetko ma svoj cas a vsetko sa zuroci.....aj ta laska v nas...verte tomuZlomené srdce

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:34

Betula, Drea sem písala v decembri 2008, odvtedy sa neozvala. Je veľmi pravdepodobné, že má svoj problém dávno nejako vyriešený.
Cicamica vytiahla tento blog z archívu.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:47

Georgina,Polarka.Ja som Vas naozaj zle pochopila.Lenze aj vy mna.Ja som mojim textom nepovedala,ze je niekto nieco povinny.Kazdy nech si robi co chce.To naozaj moje vety vyznievaju ako kazdeho povinnost alebo,ze sa riadim druhymi?Tak to teda vobec moje zlate.Preto som vzdy na vas nastvana.To,ze sa pytam,co si o tom myslia druki ludia,alebo vacsina je moja vec.Preto som zmazala opat ten dlhy prispevok lebo som vedela,ze ma vnimate tak,ako keby sa riadim druhymi.Ja mam vlastny nazor a zachovam sa podla seba nie podla druhych.Nie,ja na nich kaslem.Georgina dobre napisala,ze sa miname.Ja si spatne vysvetlim vetu,ale Vy tiez.Dakujem,ze ste mi to vysvetlili,ale Polarka Ty tvrdis nieco co si ja nemyslim.Ja sa mozem pytat na hocico,ale to neznamena,ze sa tym riadim.Ved tiez si myslim,ze kazdy nech si robi sam podla seba.Ved citam teraz riadky Georginy a je to aj moj nazor.Citam Teba Polarka a tiez je to aj moj nazor.Nech si robi co chce,kto chce a ako chce.Kaslat na druhych.To co si myslia druhy je jeho vec.Napisane slova niekedy vyzneju inak.Tod vse.Praveze nazory mame rovnake....

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 14:52

Ja si myslim, ze je nefer sa teraz vyjadrovat k niecomu co si vymazala. Uz len preto, ze si nikto nemoze overit relevantnost nasej diskusie.

A ano vyznievalo to ako suhra istych ocakavani a iluzii a nikdy nekonciacej role obete. Ale to si tu uz nikto neoveri, kedze tvoj povodny komentar je prepisany.

Ja na druhych ludi nekaslem Úsmev Úsmev Úsmev. Iba selektujem co sa mi hodi/ nehodi, paci/ nepaci

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 15:00

Cicamica, darmo sa hneváš na kohokoľvek. Každý totiž vychádza len z toho, čo si sem napísala, do hlavy si vidíš len sama. Okrem toho - niečo napíšeš, potom to zmažeš a môžeme sa dohadovať do aleluja, ako to bolo, či nebolo myslené.

Mimochodom, nechceš si radšej založiť vlastnú tému? Sme už značne od pôvodnej Dreinej otázky, ktorá je navyše neaktuálna.

Betula, Po, 05. 04. 2010 - 14:47

Aha dobre ranko tedaHambím sa

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 14:50

Úsmev Mrkám

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 14:59

Ved to.Boze moj,ale aj Vy ste ma dlho nechapali.Mame iny druh vyjadrovania.Ja som toto citala aj svojim kamaratkam a tie ma napriklad hned pochopili a nechapali,co mi to tu vypisujete.Preto som to tu uz prekrucala milion krat a stale bolo zle.Ved ja som citala Vase stare reakcie z decembra 2008 a strasne sa mi pacili Georginine a hla ja som sa v podstate chcela pridat,no moje vety vyzneli uplne inak.Vyznela som ako nejaka chudera co ma kopec predsudkov a riadi sa tym,co si myslia druhi.Ved to by bolo naozaj chore?

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 15:03

Tvoje kamarátky ťa poznajú osobne. My vychádzame len a len z toho, čo a ako si napísala.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 15:11

Nikto nie je povinny ti vidiet do hlavy.
Predpokladam, ze tvoje kamaratky ta uz aj videli na zivo, poznaju ta osobne, niektore asi aj viac ako par minut. Preto asi pre ne nie je az taky problem ta pochopit, kedze ta poznaju.
My ta tu vidime polhodinu aj s cestou. Ja konkretne nemam jasnozrive schopnosti. A ako sme nepochopili my teba, tak si ani ty nas nepochopila.
Preberame tu tazke temy. Nepozname sa. Takze chvilku bude trvat, kym sa v sebe zorientujeme.

Úsmev Úsmev Úsmev

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 15:10

Ano chcem sa vyjadrit k Vasim otazkam,ale mne Vase komentare nezobrazilo vsetky az teraz.Ja za to nemozem,ze internet blbne.No ja som si svoj komentar vymazala lebo som chcela.Zalozit si novu temu je dobry napad a to mi uz tiez hlavou blislo.Co sa tyka hnevania,tak ja sa momentalne naozaj nehnevam.

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 15:12

Znova, vychádzala som z toho, čo si napísala: Preto som vzdy na vas nastvana.
Cicamica, ťažko sa dostaneme k nejakému vzájomnému pochopeniu, keď jedno píšeš a druhé si myslíš.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 15:20

Jednak to co napisala Geo, a jednak je stale nefer vyjadrovat sa k niecomu co si vymzala /co si spravila o par komentarov vyssie/. Je to v zasade tvoja vec co robis. Mozes si vymazat cokolvek a postavit sa k tomu akokolvek. treba vsak vzdy ratat s tym, ze to bude mat nejaku odozvu, ktora sa ti nemusi pacit...

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 15:32

Ano georgina chapem.Lenze za slovami byva skryty vyznam,ktory nie kazdy na prvy krat pochopi.Ani ja som Tvoje slova vzdy nepochopila.Az potom na druhy krat.este som sa aj nadurdila ako male dieta.Aj tak som rada,ze sa to vyjasnilo a vo vlastnom zaujme sa zamyslim nad tym co a hlavne ako niekedy pisem.Ste tu velmi pozorne zeny a nic Vam neujde.Mne sa este nikdy nestalo,ze to,co pisem pochopia ludia inak,ako som to v hlave myslela.Nezabudnem,ako mi moja kamaratka raz povedala,ze niekedy,ked nieco pise,vyznie v ociach inych celkom inak,ako to myslela.Preto sa radsej stretava s ludmi osobne.Mozu si to hned vydiskutovat.Ja inak pracujem v umeleckej brandzi a mozno moje slova su naozaj obalene velmi emociami.S tym nic nenarobim.Umelci velmi casto pouzivaju svojske vyrazy,chovaju sa divne a niektori ludia ich na prvy krat nepochopia.Umelci su iluzionisti,pouzivaju to dokonca aj pri pisani,ale neriadia sa nimi v beznom zivote.Ich myslienky su presne ako obraz impresionistu.Z blizka to vyzera ako nezmyselna machula a zdialky hla lodka na vode,ale to uz je o inom.

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 15:44

Slova podfarbene emociami nie su vysadou umelcov, ale ludi, ktori im podliehaju a nevedia ich ustat /to sa stava celkom bezne, asi kazdemu cloveku v roznej miere/ Mrkám Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 15:34

"Umelci velmi casto pouzivaju svojske vyrazy,chovaju sa divne a niektori ludia ich na prvy krat nepochopia.Umelci su iluzionisti,pouzivaju to dokonca aj pri pisani,ale neriadia sa nimi v beznom zivote.Ich myslienky su presne ako obraz impresionistu.Z blizka to vyzera ako nezmyselna machula a zdialky hla lodka na vode,ale to uz je o inom"

Cize UMELEC je vyhovorka na vsetko. Ake jednoduche.Pohoda

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 15:39

Joj to nie.Zle chovanie sa neospravdlnuje Lydus.Ak som ublizila,ospravedlnujem sa.Nie som veru dokonala.Dakujem za upozornenie.PREPACTEZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

fidorka, Po, 05. 04. 2010 - 15:44

prosím ťa,čo ti je? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

lydusha (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 15:47

Ja ta na nic neupozornujem, len ma zaujalo a vzdy mi nejak kole oci ak si ludia ospravedlnuju skutky- on moze, on je este v puberte, je umelec, je nevzdelany, je prilis vzdelany, zil dlho v cudzine, nema na to bunky, on ma taku povahu a td...v podstate sledujem aj to ake vyhovorky ludia radi pouzivaju: musel si ju vziat, bola tehotna....musel toto a tamto- to sa patri, musi, ma, co by na to povedali ludia, ziju spolu len kvoli detom a podobne Úsmev

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 15:43

Prajem Vam vsetkym krasny denSlnko Slnko Slnko Slnko .

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 17:56

Nuz Lyduska,to je Tvoj problem,ze Ti to kole oci.Polarka to je pravda,ze niekto podlieha castejsie podfarbenym emociam.Dufam,ze nemyslis tym mna.Lyduska,co sa tyka Teba,tak si samozrejme vzdy svoje skutky neospravedlnujem.Niektore skutky si ale predsa len ospravedlnujem,hlavne ked viem,ze som nemala zly a zakerny umysel.Dalsia vec,ja sa nevyhovaram.Kto ma odsudzuje ok.Ved aj ja jeho.Ospravdlnujem sa len za to,ak som niekoho pourazala nepravom.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 18:16

Samozrejme ze je to moj problemVeľký úsmev ale iba to, ze mi to kole oci, lebo to vobec dovolim. Moj nazor na vyhovaranie sa vsetkeho druhu to vsak nezmeni.
Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 05. 04. 2010 - 18:29

Cicamica

aj uvazujes nad tym co pises, a aku navaznost to ma na tvoje predchadzajuce komentare ?
V predoslom komentari pises, ze si emocionalna a ospravedlnujes to svojim povolanim ci zalubou - si umelec. A teraz sa dusujes, ze hadam nemyslim na teba, ked hovorim o ludoch co jednaju emocionalne Chichocem sa

Teraz pises, ze niekedy sa vyhovaras a niekedy nie. Vzapati napises, ze sa nevyhovaras.

Jeden aby sa v tom vyznal Hambím sa ...

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 22:23

Pochopila som.Mas pravdu Lydusha,Polarka.Moje povolanie nema byt vyhovorkou.

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 23:04

Kolu Ti do oci vety typu musela som to urobit,alebo som taka lebo....Pytam sa nemas rada vyhovorky Lyduska?Ked mi nieco kole do oci,tak to nemam rada.Aspon ja osobne tento vyraz pouzivam v spojeni,ked nemam nieco rada.Ja som sa Ty kokso lebo fakticky vyhovarala.Napriek tomu som v zivote robila veci,ci uz s vyhovorkami,alebo bez nich.Esteze sa daju aspon niektore napravit.Vyhovorka je dobra vtedy,ak chceme niekoho prekabatit.Vyhovorky na kazdeho,ale neplatia.Na Teba veru nie Lyduska.No ja ich aj tak neprestanem obcas vyuzivat.Ved aj vyhovorka je obcas dobra,ked ju vyuzijem za dobrym ucelom a niekto mi ju spapa.No Lyduska nieee.To ja uz teraz viem a respektujem Ta.Si zlata osobkaÁno Áno Áno .

cicamica, Po, 05. 04. 2010 - 23:15

Pochopila som teraz samu seba.Naozaj som sa vyhovarala lebo som chcela,aby sa Vam pacilo aspon nieco co napisem.Chcela som,aby sme si nasli aspon nejake spolocne nazory.Stale som este presvedcena,ze s niektorymi vetami so mnou suhlasite.Treba ich len spravne pochopit.Moje vety si skuste predstavit bez zovseobecneni atd....Bude to tazke,ale potesim sa ak aspon nieco bude na nich pekne.

georgina, Po, 05. 04. 2010 - 23:18

Cicamica, a načo potrebuješ, aby sa nám tvoje písmenká páčili? Píšeš to, čo si myslíš, že sa nám bude páčiť, alebo to, čo si myslíš?

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 00:13

Pytam sa aj tak este raz,ci aspon nieco sa niekomu tu paci ohladom mojho pisania.Budem rada,ak ano,tod vse.Nebudem rada ak nie,no nezblaznim sa z toho.To je moja odpoved na Tvoju odveci otazku Georgina.Vies,ze nie som povinna na nu odpovedat.Na druhu otazku Ti napriek tomu,taktiez odpoviem lebo chcem a hotovo.Pisem to,co chcem a ostatne je opat moja vec.Teraz sa pytam ja.Preco mi kladies georgina otazky tohoto typu?Ved aj tak mi podla toho co tu napisem nebudete vidiet do hlavy co si myslim?Kto chce odpovie kladne,kto nechce odpovie zaporne.Ci uprimne,ci neuprimne.

georgina, Ut, 06. 04. 2010 - 00:23

Cicamica, viem veľmi dobre, že nie si povinná odpovedať na moje otázky. A viem aj to, že nie si povinná napísať pravdu.

Pýtam sa preto, lebo ma to zaujíma. A nielen teba, ale aj iných sa pýtam pre tú istú príčinu. Zaujíma ma odpoveď. Niekedy ju dostanem, niekedy nie, niekedy je odpoveď úprimná a niekedy je možno klamstvo.
V podstate však každé jedno mlčanie, aj každá jedna odpoveď (nech už je akákoľvek), je výpoveďou dotyčného o jeho videní sveta.

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 08:49

Vazne?Ale vsetko sa da nejako spochybnit.Hlavne slova na sprostom internete.To nie su skutky.Realita.Tu nemozes nic posudit.Tu nic nie je vypoved.Slova sa daju krasne prevraciat a ovplyvnovat nimi city,myslenie inych aj Teba.Co ak ten clovek zacne vidiet casom svet inak a inak ho vnimat?Co ak kazde jedno slovko sa zmeni a tym sa zmeni videnie na svet?Zmeni sa aj vypoved.Mysel sa neustale hybe,rozvija.Aj nase reakcie.Kazdy raz zisti,ze si protireci.Kazdy raz zisti,ze trepe somariny.Podla mna teraz opat Ty Georgina.Dieta svet vnima dnes tak a zajtra onak.Dospeli takisto.Spytaj sa seba samej a odtatne co to tu ako take hlupane ciotate,ci by ste o par rokov povedali to alebo ono?To co si si myslite vcera,nemusi byt zajtra vobec Vasa myslienka.Mozete mysliet opacne.Pohlady sa menia a aj nazory.Poviete si,ale nie casto to nieco vypoveda?Opat blbost.Zasa sa to da spochybnit.Co ak sa ten clovek iba hra a robi Vam to naschval.Nemusime si stat za niecim ked to spochybnime.Sme vo virtualmom svete a Ty a aj ostatne ste mojou hrou.Nic viac.Slova ublizuju,ale aj nie.Dnes ano,zajtra nie.Jednemu ano druhemu nie.Co ak ten clovek taky nie je v realite?Hmmm, odpovedzte.Tu vo virtualnom svete mozem dookola prekrucat a zovseobecnovat.Mozem to robit naschval.Lenze vstanem od pocitaca a....Lenze ja sa Vas pytam,preco mysli napriklad Georgina,tak ako mysli?Mne sa to nepaci.Preco mate stale potrebu odpisovat?Preco kladiete otazky a odpovedas vetou,ktora neustale nuti zamysliet sa.Ved ani Vy neprijimate moje ziadne slova.Ja Vase tiez.Preco?Lebo vsetko sa da spochybnit.Ja to robim mozno naschval,mozno nasvhval sem davam hlupe vety.Ja sa tu uz hram niekolko dni aj s mojimi kamratkami.Citaju si Vas,smeju sa na Vas.Hovoria si su blbe.Dookola tu kazdeho pletiem a Ty a ostatne na zaklade hlupych slov,podla Vas nelogickych,ktore si protirecia, len a len konstatujete.Chcete si presadit svoje.Aby som si chybu priznala.Zmenila videnie.Lenze co ak moje videnie sa len zabava,ale iba tu a teraz?Inde by som toto nemusela vobec robit.Vsetky moje slova spochybnujete,lebo chcete.Ja chcem tie Vase.Mozno chcete dat zabrat,aby som si myslela,ze nie vzdy mam pravdu,ze moje myslenie je spatne,ale ja zijem na tomto svete dot dlho a moje slova skutky v realnom svete u ok.Baby Vam to dosvedcia,ale mne mozno vobec nezalezi na tom ci by ste j Vy dosvedcili lebo vsetko sa da spochybnit.Lenze dievcence opat mi napisete,to Vase sproste ale a ja ho opat spochybnim.V realnom svete by som napokon mozno poedala ine slova?Vy ma lutujete,co ak zbytocne?Co ak sa na tom zabavam,ze mi tu stale odpisujete?Co ak naschval provokujem?Hups a vidim,ze som to dosiahla.Stale odpisujete.Vcera vecer bola tato diskusia na prvom mieste v citanosti.Posluzili ste mi ako hracky.Aj Tvoje suche skonstatovanie Georgina aj to sa da spochybnit.Na zaver kedze opat spochybnite kazda z Vas moje konanie,myslenie,Vam poviem len tolko.Tuto hru som si vymyslela s kamaratkami naschval.Bola to stavka o peniaze.Ony neverili,ze dokazem jednu temu dostat na prve miesto v citanosti.Sucastou stavky bolo aj dosiahnutie poburenosti.Poslednym bodom bolo povedat to Vam.Najvacsiu citanost som dosiahla a mala som ju udrzat aspon po urcity cas.Viem ake budu Vase reakcie a ich podstata,ale opat Vam poviem,ze vsetko sa da spochybnit,no Vy budete pisat a pisat a pisat.Preco toto,preco tamto a Ty si,ako mozes,kole mi to oci,o co Ti islo a opat polozite tie vase stupidne otazky bla, bla, bla.Tie Vase reakcie su uz troska nudne,jednotvarne.No bohuzial mna a moje kamaratky nasa hra prestala uz bavit.Stavka je skoncena.Toto je vyrtualny svet a Vy ste sa nevhtiac stali obetou podzubanej debilnej hry.Pre mna samozrejme dobrej.Mam prachy a celom slusny balik.To ci spochybnite moje konanie je na Vas.No opat to bude len a len spochybnovanie,vdaka ktoremu ste ma citali ako blbe niekolko dni.Pytam sa na co?Cicamica dopisala aj s kamaratkami,ktore sa len pozerali ako sa s Vami hram.V realnom svete taketo veci nerobime.Mozno obcas ano.Ha a ludia o tom vobec nevedia.My vieme preco a to je podstatne.Ale ved kazda hra aj pocitacova aj slovna je v podstate holy nezmysel a Vase odpovede stratili pre niekoho nestratili v tejto chvili veskery vyznam.Opat poviem.Vsetko sa da pochybnit.Majte sa a obdivujem Vasu vytrvalost v citani bludov,nezmyslov a mozno su to neni nezmysli.Spochybnovane,spochybnovanie,spochybnovanie...................................................Bavkajte sa.

Heja, Ut, 06. 04. 2010 - 09:14

Si jeden nezrelý a nešťastný človek.Vieš ako sa hovorí,,Božie mlyny melú pomaly ale isto.Za nejaký čas sa môže stať,že budeš potrebovať aj ty pomoc,možno právnu ,možno v núdzi,možno poradiť aj s nejakým iným problemom a potom sa nečuduj ak na teba nebude nik reagovať.
Najskôr útočíš potom sa ospravedlňuješ a nakoniec vysmievaš ,si strašne nešťastný človek
nechcela by som byť v tvojej koži .

georgina, Ut, 06. 04. 2010 - 09:42

Cicamica, hraj sa, spochybňuj, vysmievaj sa, stávkuj, klam... čokoľvek. A vyvodzuj si z toho závery, aké len chceš.
To je tvoje sväté právo a nik ti ho neberie Pohoda.

eva m, Ut, 06. 04. 2010 - 11:11

je mi ta luto.
Eva Slnko

fidorka, Ut, 06. 04. 2010 - 11:12

cicamica,ty sa zrejme nemáš s kým porozprávať o probléme,ktorý máš.Mala by si zájsť za psychológom,tomu sa zveriť,určite ti pomôže viac,ako keď chodíš na "sprostý internet"-to ťa citujem.

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 13:58

M.......,J.......pochopili ste?Ony spochybnuju este aj moj psychicky stav a zrelost.Ako som hovorila.Ony sa uz stali dokonca psychologickami.Neustale spochybnovanie..............donekonecnaaaaaa a nic z toho.Naaaaaadhera.Baby moje.Kolki ludia maju internet,pocitac a vlastne nepotrebuju ho.Kedysi neboli mobilne telefony a dobre bolo.To len my ludia si stale nieco nahovarame.Kolki neznasaju diskusie a neznasaju ludi,ktori tam pisu svoje slova.Uz Vas chapem preco sa do nich nikdy nepustate.....Niektorym by som doporucovala precitat si knihu s nazvom:Aj tak su vsetci ludia svojim sposobom k......!

loulou, Ut, 06. 04. 2010 - 14:39

Ajaj cicamica, nečítala som to všetko, nechávam si to na doma ku kávičke. Iba Ti môžem povedať, že keby som bola čítala Tvoj príspevok pred tým, ako som sa rozhodla spojiť svoj život so svojim manželom, ktorý má dcéru z predchádzajúceho vzťahu, dostala by som paniku, čo ma to čaká. Nevďačné decko a lenivý muž, čo ani prstom nepohne. Nemáme ju na stálo, iba na víkendy (ale v budúcnosti sa to možno zmení), a samozrejme, že jej varím, periem, žehlím, rozprávam sa s ňou o všetkom možnom aj nemožnom a neviem čo ešte. A predstav si, nerobí to problém ani jej, ani mne. Dokonca aj napriek tomu, že jej matka ma zrovna v láske nemá. Máme krásny vzťah a myslím, že môžem tvrdiť, že ju v mnohom pozitívne ovplyvňujem, čo je obojstranne výhodné - ona bude mať dobrý základ do života, a ja sa nebudem musieť báť, že môjho muža z nej jedného dňa trafí šľak Chichocem sa A to, že sa muži starajú menej.... cicamica ako by si si to predstavovala? Že prať, variť, žehliť budeš Ty, ale vyčleníš manželovi vždy kôpku s vecami a jedlom malej, nech sa postará? Vyplazený jazyk
Ale je mi to ľúto, ako píšeš, lebo z Teba čiší nejaký problém, hotové nešťastie...

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 14:50

M.......,J......este predsa len nieco kym nastupim do prace.Nebudem mat uz cas vypisovat.Budem kokretna.Napisem meno a slovo: Heja napisala,vies Bozie mlyny a vzapeti na to veta MOZNO SA STANE........znova spochybnenie.Eva m napisala je mi Ta luto.Lenze toto bolo slovo,hradka,za ktorym sa skryvalo pohrdanie,spochybnenie.Fidorka pouzila svoje stare zname,vies zrejme,cize opat spochybnila.Opakujem donekonecnaaaaaChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa a nic s tym nenarobia.Boze som ja to ale chudatko,tolko lutosti nad clovekom,ktoreho zrejme Boh potresta,alebo ho vsetci vyhlasia za blazna.No nech sa paci tu somVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe .

eva m, Ut, 06. 04. 2010 - 16:48

cicamica,
neviem, ako u ostatnych dievcat ale u mna si to odhadla. Ano, pohrdam tebou. Pohrdam ludmi, ktori sa spravaju takto neferovo. Kludne si uzatvaraj stavky, tes sa, ako ti stupa citanost. Ak ti to sposobuje radost, tak tebou skutocne pohrdam.
Ak potrebujes byt voci ludom vulgarna, skutocne tebou pohrdam.
Napriek tomu ti prajem, aby si to nemusela raz banovat.
Eva Slnko

fidorka, Ut, 06. 04. 2010 - 19:45

Ty ZREJME nepotrebuješ psychológa,ale psychiatra a to čo najskôr,toto divadlo,čo tu predvádzaš,to je už vážna diagnóza,ktorá sa dá ako jedna z mála určiť aj cez internet Mlčím

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 14:59

Loulu nezabavaj ma.Zase podobna krava.Nech Ti to klape.Som rada,ze ovplyvnujes pozitivnym smerom,no nezmenis nic na tom,ak inym to neklape,no bodaj by.Nech Tvoje pozitiva posluzia aj tie sem patria.Moj prispevok opakujem sa po sty krat,nie je o tom ako a ma kazdy zlaknut,odstahovat,ale o tom,ze niekde je to tak,inde zasa tak.Boze loluluPrekvapenie To bolo proste zase dalsie spochybnenie.Prepac,ale ja Vas volam S kamaratkami volam spochybnovace.Nevycituj ani nevycuchuj problemy.Nic take v tom nie je.Co si pes???Kto sem pride este spochybnit,nech sa paci........

georgina, Ut, 06. 04. 2010 - 15:02

Cicamica, bez tých zvieracích pomenovaní by to nešlo?

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 15:10

Bola by som zvedava ci vlastnis aj obcianku. Mam silny dojem, ze asi nie.
Ego mas, ako mrakodrap a myslis si o sebe hooodne moc. Mozes, je to tvoje najsvatejsie pravo.

Raz som sa starala o takeho zrebca. Ludom na okolo robil bordel. Nikto ho nechcel lonzovat, lebo bol moooc divoky a velmi prespekulovany. Ja som ho aj tak vzala. Prepla som mu lonz o zubadlo z vonkajsej strany. Ked zacal vyvadzat a stavat sa na zadne, vzdy sa sam vycukal do huby. Tak od jedu zacal vyhadzovat. Co mu prd pomohlo. Tak skusal svoj repertoar. Dokonca sa rozbehol proti mne, ale dostal po pysku s bicom - nie som magor a nenecham sa zabit blaznivym konom. Zacal na lonzi tryskovat, ako zmyslov zbaveny - a ja furt nic. Naaa nech si robi co chce. Skoro ho od jedu trafil slak. A ked uz nic nepomahalo, tak sa od jedu bachol o zem Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev .

A bolo po parade Vyplazený jazyk

Takze cicamica kludne nadavaj, spochybnuj, a ja neviem co. Ak to tu nanicmamy ustoja s kludom, aj ty sa bachnes nakoniec o zem Mrkám

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 15:03

M.....J......dame stavku dokedy ma este bude niekto citat a na mna reagovat?

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 15:13

Nie,ved Ti,co som podla nich narusena to pochopia a bude im to luto.Takze opat si ma spochybnila?

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 15:15

Vsetko sa da spochybnit....Takze do spochybnovania.

loulou, Ut, 06. 04. 2010 - 15:16

cicamica Ty máš zvieratká rada, že ? Úsmev Vieš kedy ma naposledy niekto nazval kravou? Asi v 14-tich. Potom moji rovesníci mentálne dospeli natoľko, že si tieto invektívy odpustili. Takže buď máš 14 naozaj, alebo sa tak cítiš. A to, že cítim z Teba problém, na tom trvám. No nič, idem si to celé prečítať aby som bola plne v obraze a potom Ti napíšem, takže ešte minimálne raz reagovať budem. Ty nemusíš. Ale môžeš.

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 15:22

Loulou

myslim si, ze tu sa rozumnej konverzacie nedockame. Ako so pisala vyssie. Su existencie s nadrozmernym egom, ziviace sa prilivom emocii /ako ten kon, ktoreho spominam hore/. Tu asi nepomoze nic, okrem tvrdej ignoracie. Potom mozeme cakat, ze sa v kritickej situacii Cicamica uchyli k invektivam omnoho pejorativnejsim. Len preto, aby vyvolala aspon akusi odozvu. Ale to uz je naznak buchania sa o zem Úsmev Úsmev Úsmev

loulou, Ut, 06. 04. 2010 - 16:25

Máš pravdu Polárka. Ale stále si myslím, že tieto typy ľudí majú problém (väčšinou niekde veľmi hlboko a úplne inde ako tam, kde sa ventilujú). Osobne poznám dvoch takých, obe sú ženy, a o oboch som sa dozvedela, odkiaľ to pramení. Pri cicemice netuším, a idem si prečítať celú diskusiu, možno na to prídem Úsmev Ale pomôcť si vie len ona sama, preto máš asi pravdu, že netreba zbytočne plytvať písmenkami. Toť vsjo... múúúúú Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 16:50

S tym absolutne bez debaty suhlasim. Ludia takehoto typu maju zjavne problem, a ako pises vacsinou je velmi hlboky. Samozrejme, ze si najdu iny - zastupny problem, kde sa potom realizuju. Úsmev Úsmev Úsmev
Nuz co uz s nimi ? Pan Buh je ma taky rad Úsmev

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 16:54

B l b í l i d i t a k y l i d i

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 16:56

Svata pravda Pohoda

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 15:32

Vazne?A co ak nie?Opat som spochybnila a aj Vy mna.Ok,prestanem pisat,ale na spochybneni to nic nezmeni.Pa pa.Stavka,pardooon,druha stavka nebola uzatvorena lebo to by som sla na Vas uplne z ineho koca....Je to hra,slovna hra.

loulou, Ut, 06. 04. 2010 - 16:59

Tak teraz som to dočítala celé Váľam sa od smiechu po podlahe Cicamica, teraz si si dokázala, že si víťaz, gratulujem k tomu pocitu. Niečo Ti ale poradím: hneď ako minieš ten "balík" čo si vyhrala od kamarátok by si sa mala objednať u nejakého psychológa. Tipujem to na rozdvojenú osobnosť. A ešte niečo: strašne mi to pripomína slečnu badurlubku. Štýlom písania, pravopisnými chybami, spôsobom, akým reagovala na komentáre, ktoré neboli podľa jej gusta a aj prekvapivým "rozuzlením"

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 17:00

Áno
Inak tych uderenych je tu viac, minimalne tipujem na jednu, co tu ma asi tak styri nicky , ktore som odhalila podla pravidelnych znakov a dost priehladnych...Pohoda

georgina, Ut, 06. 04. 2010 - 17:00

Loulou, bola som zvedavá, či si ešte niekto spomenie na Badurľubku Úsmev Mrkám.

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 17:02

Trafila klinec po hlavicke Úsmev Úsmev Úsmev Tlieskam Tlieskam Tlieskam

I.P., Ut, 06. 04. 2010 - 17:18

Ahoj chcem Ti poradiť, aby si nerobila unáhlené uzávery.Manžel si Ťa zobral aj s Tvojim synom, ty si vedela, že má dcéru a so zmenou musíš rátať. Je to jej otec. Keď on prijal Tvojho syna, skús urobiť to isté aj ty. Nevieš ešte čo všetko Ťa čaká. Daj dievčaťu aj sebe šancu. Aj Tvoj syn bude rád súrodencovi.

Polárka (bez overenia), Ut, 06. 04. 2010 - 17:19

I.P.
Drea ma svoj problem zrejme vyrieseny, kedze pisala este v roku 2008 Úsmev Úsmev Úsmev

cicamica, Ut, 06. 04. 2010 - 18:05

Presne tak,takto to potom vyzera J......M........http://www.youtube.com/watch?v=k2xUMiUrCs8 Nova hra baby a budeme sa uz len pozerat.Som zvedava kto tu zasa bude ten sprostejsiChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Vyhlasujem,mudrejsi ustupi a hlupejsi tu zostane.

magic, Ut, 06. 04. 2010 - 18:42

cicamica, diky. strasne moc. si super baba a mas super povahu. prosim, vydrz este do zajtra. diky moc.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama