reklama

Policajná brutalita po slovensky

slnecnica2 , 23. 03. 2012 - 09:42

reklama

Volám sa Ing. Jana Jakúbková, bývam v Dubnici nad Váhom . V nedeľu 18.3.2012 sa mi prihodil nezabudnuteľný zážitok na obvodnom oddelení PZ v Trenčíne na Kvetnej ulici č.7.
Začalo sa to veľmi nevinne. Môj manžel Vladimír Jakúbek sa vybral ráno s kamarátmi chytať ryby do Zamaroviec pod železničný most. Ja som zostala doma upratovať byt. Pretože chcem začať podnikať, cez týždeň mám veľa vybavovania a nestíham si ani upratať. Medzičasom som uvarila obed a nasadla som s ním do auta, že ho odnesiem manželovi na ryby. Keď som dorazila do Trenčína za mosty, kamaráti z Bánoviec mi povedali, že asi pred pol hodinou môjho drahého aj s jeho dvoma takzvanými kamarátmi zobrali na policajnú stanicu, pretože jednému z nich-Trenčanovi Marekovi našli vo vedre 3 jalcov čiernych, ktorí sú v tomto čase hájení-to znamená, že sa nesmú chytať a ešte okrem toho nemali ani lovnú mieru, ktorá je 25 cm-merali iba 17 cm. Keďže Marek začal útočiť na všetkých naokolo- samozrejme pod vplyvom alkoholu, povedal, že nevie, kto mu ryby do vedra hodil, zobrali policajti v 3 húkajúcich autách na výsluch všetkých troch. Policajtov bolo 9. Keď som sa to dozvedela, zavolala som na číslo 158 a pýtala som si informácie. Dozvedela som sa, že manžela aj s kamarátmi odviezli na OOPZ Kvetná 7 v Trenčíne-Zlatovciach. Sadla som do auta, mierne šokovaná správou o ich vyčíňaní a pobrala som sa tam. Pri príchode som službukonajúceho policajta okamžite upozornila, že nechápem, prečo mi manžel nezdvíha telefón. Dostala som odpoveď, že ho museli obmedziť na osobnej slobode. Čo vykonal? Opýtala som sa. Vraj je to kvôli tým trom podmierovým hájeným jalcom. Slušne som ho upozornila, že manžel má v tom prípade právo na telefonát a na právnika. Až potom si to nadriadený uvedomil a išiel sa spýtať manžela, či si chce zavolať alebo či potrebuje právnika. Ja som sa medzitým rozhodla, že na manžela počkám na chodbe, pretože mi tvrdili, že každú chvíľu ho začnú vypočúvať. Požiadala som tiež o možnosť doručenia mu obeda a vody. Po troch hodinách čakania som sa zdvihla a išla som sa opýtať policajta v zadržiavacej miestnosti na informácie. Môj pes-krátkosrstá miničivava Pupi vyrazil so mnou a začal oňuchávať vnútrajšok kancelárie skôr, ako som ho stihla zadržať. To vyvolalo nečakane prehnanú reakciu policajta. Povedal mi, aby som si chytila psa a že v jeho kancelárii nemám čo hľadať. To som nepochopila, pretože tieto dve veci sa navzájom vylučovali. Keď som trvala na svojom, že chcem informácie, policajt mi asi zo vzdialenosti 30 cm zvrieskol do ucha, že si ho mám zavolať. Videli ste už hysterického chlapa? Ja prvýkrát v živote. Moja reakcia nebola najlepšia, ale strčila som mu do brucha, načo on poodstúpil zo dva kroky dozadu a obvinil ma z napadnutia verejného činiteľa. Privolal si na pomoc ďalších 3 kolegov, z ktorých ich nadriadený bol riadna väzba, meral okolo 2 m a vážil tak odhadom 130 kg. Chlap s výzorom fašistu. A nielen to, ako som sa vzápätí presvedčila na vlastnej koži. Chceli, aby som sa legitimovala. Povedala som, že som nikoho nechcela napadnúť, že to bola iba reakcia na jeho krik, ale naďalej trvali na svojom. Vážení páni a dámy! Ja som sa narodila 12.8.1968 v znamení Leva, v krízovom roku a za svoj 43 ročný život som už zažila všeličo. Ale nikdy, podotýkam, nikdy som sa nevzdala, keď som bojovala za správnu vec. A tak som odolala nátlaku, a keďže mi páni policajti povedali, že mi už žiadne informácie neposkytnú, ja som odvetila, že v tom prípade tam už nemám čo robiť a odchádzam. Zastali mi cestu všetci 4. Ja som tiež väzba. Vážim niečo cez 120 kg. Dostala som sa pred stanicu, kde ma chytili, začali ma brutálne ťahať naspäť, načo som spustila taký prenikavý krik, že sa na chvíľu zarazili a zľakli, ale na útek to nestačilo. Predsa, boli štyria a u nás koluje taký vtip o policajtoch, že prečo chodia vo dvojici? Vraj preto, že jeden vie čítať a druhý písať. Takže títo tu už asi vedeli aj počítať a rozhodne mali nízku odolnosť voči kriku ženy. Ten vyšetrovateľ im po chvíli úľaku začal dávať príkazy ako ma majú chytiť a odtiahnuť dnu. Bránila som sa, ale proti hrubej sile 4 statných junákov som nezmohla nič. Ťahali ma po zemi naspäť dnu, vrieskala som na ľudí, aby mi preboha pomohli, že ma možno zabijú, ale bezúspešne. No scéna ako z hororu, resp. takmer ako z filmu Hostel, natáčaného na Slovensku. Keďže mám problémy s inkontinenciou, kompletne som sa cestou dnu počúrala. Keď ma ťahali po zemi dnu, takmer mi zlomili ľavú ruku, ale po mojom zastonaní si to ten hlavný rozmyslel a povedal im, nech dávajú pozor. Predsa, to bol ten mozog tímu, ktorého napadlo, že zlomenina ruky už nie je sranda. Dotiahli ma naspäť a nechali ležať vo vlastnom moči. Môj psík, ktorý to všetko sledoval asi zobďaleč, dovtedy na nich štekal, pretože nemá rád uniformy, ale keď videl, čo urobili títo 4 obrovskí chlapi s jeho nie najmenšou paničkou, začal mi oblizovať tvár, ruky a zisťoval, čo je to na tej zemi mokré.
Nasledoval policajný psychický teror. Keď som sa s pomocou Božou postavila a zosunula na lavicu na chodbe, policajt mi povedal, že ma berú na výsluch. Odpovedala som, že nikam nejdem. Opäť žiadali moje doklady. Vraj nevedia kto som, načo som odpovedala, že som im to povedala pri príchode na stanicu. Som ženou Vladimíra Jakúbka. Nadriadený si sadol k služobnému počítaču a začal hľadať na internete moje iniciály. Chcem sa spýtať, aké mal na to právo, keď si vôbec odo mňa nepýtal súhlas so spracovaním osobných údajov, ktorý by som mu nedala. Spísal zápisnicu a asi po hodine mi ju priniesol na prečítanie a podpis. Povedala som, že nič nečítam a už vôbec nič mu nepodpíšem, ani len jediným krížikom. To už penil a obvinil ma z neuposlúchnutia neviemčoho-vraj je to priestupok. Povedala som, že nech, ja predsa nebudem podpisovať niečo, s čím nesúhlasím niekomu, s kým nesúhlasím a kto sa ku mne správa tak ako on. Nasledoval rad slovných urážok a ponižovania. Piča sem a piča tam. Už ani neviem od koho, ale bolo ich tam zrazu veľa. Dvaja strážili dvere, aby som náhodou neušla. Sadla som si a začala som telefonovať. Manželovi síce telefón zobrali, ale mne v tej rýchlosti nestihli. Hlasno som obtelefonovávala právnika, kamarátov, známych, televízie, otca, matku, proste každého, kto bol ochotný ma počúvať. V núdzi spoznáš priateľa, hovorí staré slovenské porekadlo. Najlepším mojím priateľom je Ondrej Gavenda, porybný z Oravskej priehrady. Obtelefonoval každého, koho zohnal a kto bol kompetentný zasiahnuť a potom pre mňa prišiel na stanicu. Bol vykázaný von. Čakal ma teda pred stanicou. Keď som už ale po 20-ty krár opakovala svoju pravdu do telefónu, jednému z policajtov prdli nervy a vybehol von s tým, že už tú piču nemôže ani počuť. Ktovie, ako by sa správal, keby na mojom mieste bola jeho matka.
Medzitým som konečne zazrela manžela, ktorého viedli neviem ani kde. Bála som sa, že mu niečo urobia a ja budem za to zodpovedná. O seba som strach nemala. Po mnohých neúspešných pokusoch o môj výsluch, podpísanie zápisnice alebo aspoň o vyjadrenie to páni policajti vzdali a zrazu mi hovoria, že sa mám zbaliť a urýchlene opustiť ich stanicu. Keďže Ondrej ma už medzičasom informoval, že Vlado je v poriadku a že záleží najmä na jeho výpovedi, pokojne som opustila stanicu, pretože mi bolo povedané, že to nie je žiadna čakáreň. Policajt za mnou potom ešte vykopal misku, do ktorej som dávala psovi vodu.
Príjemné nedeľné popoludnie sa skončilo. Manžela po výsluchu prepustili asi 2 hod. po mne. Išla som domov autom, adrenalín som mala v každej bunke môjho tela. Ondrej išiel predo mnou a dával pozor. Po príchode domov som si vyzliekla počúrané nohavice, dala som ich do igelitového vreca na odpadky, kvôli dôkazom, To je ten vplyv amerických seriálov na bežnú Slovenku. Prezliekla som sa a zavolala otcovi, či by ma mohol zaviezť na trenčiansku pohotovosť. Tam už prišiel za mnou aj manžel Vladimír. Dôkladne ma vyšetrili, zrentgenovali, urobili sono brucha, bola som na urológii kvôli krvi v moči a na psychiatrii preto, že som bola rozrušená a aby som mala dôkaz, že som pri plnom vedomí. V nemocnici som sa stretla s ochotou a maximálnou profesionalitou. Domov sme sa vrátili o 3.00 hod. nad ránom, zničení ako psi. Dnes som volala s pánom Pavlom Čertíkom z televízie JOJ a on prišiel a natočil so mnou reportáž, ktorú sme práve s dcérou pozerali v hlavných správach. Uvádzala ju úsmevná upútavka: 120 kg žena strčila do trenčianskeho policajta. Ten to vzhľadom na jej figúru zobral ako priestupok. Chápem, že je to mnohým ľuďom smiešne. Je to ako boj s veternými mlynmi. Mňa už smiech prešiel. Mám veľké bolesti, stále mám vysokú teplotu, som doudieraná, ponížená a rozhodla som sa zažalovať ľudí, ktorí sú za to zodpovední za nactiutŕhanie, zdravotnú ujmu, ponižovanie, za klamstvo, pretože sa vyjadrili, že som pri svojom úteku lakťom vyrazila dvere, čo nie je pravda. Zinscenoval to pán policajný hovorca tak, že zásah bol primeraný a adekvátny. S tým absolútne nesúhlasím, pretože podľa mňa je pravdou presný opak. Zásah bol úplne neprimeraný a neadekvátny vzniknutej situácii.
A ja sa Vás pýtam, či mi pomôžete skoncovať s policajnou brutalitou na Slovensku? Veď som si včera v istých chvíľach pripadala ako na výsluchu na gestape. Polícia na Slovensku je jedna mafia. Ruka ruku myje a korupcia priam prekvitá. A to nielen v Trenčianskom kraji.
Moje tel. číslo: +421905784657
S úctou Ing Jana Jakúbková, konateľka firmy MADAM CHIC XL s.r.o.

Policajti sú platení z našich daní. Preto ma veľmi poburuje ako sa k nám správajú. Keď sa im nepáči ich povolanie, nech idú teda makať za minimálnu mzdu niekam do supermarketu, prípadne do výroby. Nikoho som neohrozila na zdraví ani na živote, nikoho z nich som neponížila, ani neurazila slovne, ani svojim správaním. Iba som sa snažila uplatňovať svoje práva zaručené ústavou SR. Pýtam sa vás, čo je na tom zlé alebo poburujúce? Ja som tá, ktorá utrpela ujmu fyzickú, zdravotnú, psychickú a musela som znášať dve hodiny poníženie, teror a útlak z ich strany. Až keď videli, že so mnou nehnú, vulgárne ma vyhodili z policajnej stanice so slovami, nech okamžite vypadnem, pretože to nie je čakáreň. Dovtedy bola, kým sa ma usilovali silou-mocou presvedčiť, že som povinná sa legitimovať, ísť na ich výsluch hoci aj pomočená, i keď som si pýtala suché veci, odpovedali mi, že to ich nezaujíma. Prečo by teda mňa mali zaujímať ich názory na moje povinnosti voči nim? Odmietli mi dať akékoľvek informácie o manželovi, vyše troch hodín som ho ani len nezazrela a oni čakajú z mojej strany spoluprácu a ústretovosť? Akým právom? Snáď právom silnejšieho? Tak to teda nie. I keď nie som fyzicky vybavená tak, ako oni, intelektuálne som na tom, trúfam si povedať oveľa lepšie. Je mi úplne jasné, že keď niečo podpíšem, tak z právneho hľadiska to znamená, že s tým súhlasím. A ja nesúhlasím nielen s ich vykonštruovanými správami, ale ani s vyjadreniami ich hovorcu, ktorý nevidel danú situáciu, ani s ich správaním, a už vôbec nie s ich absolútne neprimeraným a hrozným a ponižujúcim konaním.
Chcem daných policajtov žalovať za zneužitie právomoci verejného činiteľa.a preto vás žiadam o pomoc. Požadujem finančné odškodnenie mojej fyzickej, psychickej, morálnej ujmy.
Smútok Plačem


reklama


reklama

loulou, Pi, 23. 03. 2012 - 10:15

No, slnecnica, a pointa je kde? Ci to je len tak pre nasu informaciu? Ak ano, potom tu mas moj nazor - mala som moznost vidiet aj spravu v tv novinach, uz pri nej som si urobila obrazok, a prv, nez sa zacnes stazovat a zazalujes televiziu za skreslenie informacii len dodam, ze tato Tvoja "spoved" tu mi ho len potvrdila. Hystericky nebol podla mna policajt, ale Ty. Nehnevaj sa na mna, ale takyto cirkus robit, to si si ten incident priamo pytala. Vies, aj horsie situacie ako ta Tvoja sa daju vyriesit pokojne a s noblesou, a nie takto prizemne.
Nepocula som vyjadrenie druhej strany, ale viem si predstavit, ake by asi bolo. Holt, aka akcia, taka reakcia.

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 10:18

Podla mna, ako to opisujes, liala si olej do ohna. Ty si obhajujes svoje a policia svoje. Pises, ze mas 43 rokov, ako vies, aky vyzor mali fasisti a kolko vysluchov si absolvovala na gestape, ze porovnavas policiu s gestapom?
Nepochodila si v televizii, zavesila si to na nanicmamu, aby si mala divakov. Ja iba tolko.

eva m, Pi, 23. 03. 2012 - 10:21

nerozumiem, co od nas cakas, slnecnica2.
Takyto list by snad mal ist niekam inam - napr. ako staznost na policiu.
Mnohe v tvojom prispevku ma zaraza, beriem to vsak tak, ze si rozrusena, nahnevana, plna emocii...
Ako sa poznam, zrejme by som sa do takejto situacie nehrnula, nepokladam za spravne ist hlavou proti muru a dokazovat si, ake mam ci nemam prava za kazdu cenu. Vidim to ako akciu a reakciu.
Apropo, naco ti uplne informacie - mena, cisla, data...?
Eva Slnko

Inca, Pi, 23. 03. 2012 - 10:29

S jednym suhlasim.Mame policajny stat.

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 10:33

Ja by som tiez na jej mieste, co najrychlejsie tie podrobne udaje tel. cislo a meno zmazala, aby sa ta karta neobratila proti jej. Potom nastane naozaj televizna senzacia, ked ju budu bombardovat na telefone, alebo osobne, na ulici.Slnko

margesimpson, Pi, 23. 03. 2012 - 10:36

prepac, ale to co dotycna predvadzala je obycajna ubohost. Pocnuc psom bez vodidla, konciac trapnym "utekom" a "premudrelymi" kecami o osobnych udajoch a odmietnuti vobec precitania zapisnice. Maximalne konfliktne spravanie. Toto by som veru uz dalej radsej nerozpitvavala, skor by som podumala nad svojim spravanim a snazila sa na tu hanbu, ktoru som si vyrobila rychlo zabudnut.

kp, Pi, 23. 03. 2012 - 11:37

tiez si dokazem spravit iba usudok z precitaneho a napada mi to iste: podumat nad vlastnym spravanim by bolo ovela lepsie... a ako pise Evka - naco tie konkretne udaje ... neviem ako na Sk, ale napr v Nemecku by majitelka stranky uz len za obycajne zverejnenie takehoto prispevku od akehokolvek pouzivatela stranky platila mastnu pokutu (aj keby s prispevkom nesuhlasila a nasledne ho zmazala) - takze dvakrat meraj a raz strihaj... verejne urazky na verejnom fore ... palec dole... staznosti patria inam (alebo ich treba spisat adekvatnym stylom a slovnikom) - i ked toto by som pri momentalej formulacii a opisu udalosti samotnou zucastnenou asi nedokazala zaradit medzi opravnene staznosti Mlčím
KatarinaÚsmev

margesimpson, Pi, 23. 03. 2012 - 11:43

a to si zober, ze to pise "poskodena", takze tieto tvrdenia su samozrejme napisane v jej prospech a s cielom jej podpory. Co by potom napisala druha strana, ked uz toto vyznieva ako vyznieva?

kp, Pi, 23. 03. 2012 - 11:53

ved prave - inak si pisala vtedy, ked som prispevok chcela rozsirit - ze najprv je vhodne si pytat povolenie o zverejnenie od majitelky stranky, nez sa s podobnou vecou a napadanim verejneho cinitela na fore ide na bubon - teraz bez ohladu na to, kto je, ci nie je v prave - pretoze toto je cisto subjektivny pohlad, bez toho, aby sa druha strana mohla k napisanemu vyjadrit!
KatarinaÚsmev

margesimpson, Pi, 23. 03. 2012 - 11:57

sme sa niekde bavili na tuto temu? Prepac, nepamatam si naozaj, alebo som mozno len zle pochopila tvoj prispevok Slnko

kp, Pi, 23. 03. 2012 - 12:00

nie- prave som chcela nieco pripisat, ked si uz napisala i ty - a potom sa nedaju uz robit upravy Mrkám tak som zavesila za teba Úsmev
KatarinaÚsmev

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 11:28

Objímam Objímam Objímam Objímam
Ja len jedno,nemám Tv a neviem čo bolo v správach, ale jedno viem, že policajt by mal byť vyškolený aj na hystérickú ženu, ved na to majú školy, aby vedel adekvatne zareagovať.
Mrzí ma to čo tu píšete, iba to potvrdzuje, ak nejde o mňa, hlavu do piesku a dobre jej tak.

margesimpson, Pi, 23. 03. 2012 - 11:51

"Mrzí ma to čo tu píšete, iba to potvrdzuje, ak nejde o mňa, hlavu do piesku a dobre jej tak"
Margori, keby tunajsie maminy strkali hlavu do piesku, ked nejde o ne, ako to popisujes, nepomahali by psychicky aj fyzicky tolkym zenam napr. aj na tomto fore.

eniXelka, Pi, 23. 03. 2012 - 12:25

Margori, nemyslim, ze tu niekto strka hlavu do piesku.
Po precitani prispevku pisatelky, som male veeeeeeeelmi rozporuplny pocit. A prve co ma napadlo bolo:
1 - uviedla svoje plne udaje, dokonca telefon, co ja nedavam ani tam, kde to odo mna chcu a to su institucie ako banka a pod. + svoju firmu. Ta firma ma byt co??Reklama???
2 - nikde neziada o pomoc, radu. Ano , moze to byt pisomna ventilacia pocitov, ale nejak mi k nej nesedia tie osobne udaje tak okato uvedene.
3 - v podstate zautocila na policajta - verejneho cinitela, je uplne jedno, ci ho slabo stuchla do brucha alebo mu vlepila zaucho, proste to bol utok (aj ked nepopieram, ze ak by zrukol niekto na mna, taktiez ma vyvedie z miery, ale za svoje nasledne konanie zodpovedam len a len ja a nie ten, kto po mne ziape, takze vyhovorky typu "..som bola v soku, preto som to spravila, inak by sa to nestalo...." by nemenili nic na situacii. Pokial by neslo o nejaky tazky sok, ktory by zo psychologyckeho hladiska potvrdeneho lekarom konanie ospravedlnil, ale myslim, ze v pripade pisatelky to nebola tato situacia.). A nasledne sa odmietla preukazat na vyzvanie. To ako ked idem v bricke a chyti ma revizor a nemam listok a on odo mna chce OPcko. No ked dam, opise udaje a mam pokutu, ked nedam OP, vola policiu a ta to poriesi. No teta nemala "listok", keby listok mala a "revizor" by po nej aj tak chcel OP, tak ho moze poslat....

A taktiez formulacia prispevku mi zavana vykreslovanim pribehu v prospech pisatelky, ale to je len subjektivny pocit mojej malickosti. Mam z toho pocit, ze ako sa do hory vola, tak sa z nej ozyva.

A este chcem dodat,ze si nemyslim, ze policajti s nou jednali v rukavickach "tu pani velkomozna, sadnite si, hned bude kavicka, manzelika donesiem a ten psik tu moze cez tie lajstre preskakovat, kolko sa mu raci...". Len tak mimochodom, co tam vobec robil ten pes. Ok, jasne, moze byt, ze krizova situacia, nemam ho kde dat, lebo sme sli autom spolu a zrazu som sa ocitla tu a tak musi byt so mnou, lebo v aute by zomrel/roztrhal potahy/preparkoval. Tak ale aspon voditko mu dam, na rucicky vezmem, do tasticky zabalim....

anita, Pi, 23. 03. 2012 - 12:36

Bóžinku, že "preprarkoval" Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Áno
Inak na celú situáciu mám veľmi podobný názor.

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 12:29

Margori, podľa mňa je extrémne drzé si psa v takejto situácii nechať voľne pobehovať po priestoroch, kde pes bez dovolenia nepatrí, ak nejde o služobného psa - a to nešlo. Pani začala byť podľa napísaného hysterická práve kvôli tomu, že sa policajt celkom oprávnene proti jej nezabezpečenému psiskovi ohradil.
Ja mám rada zvieratá. Ale teda na voľno mať psa na policajnej stanici je riadna nevychovanosť, a je jedno, aký je veľký. Pes má mať obojok/postroj a vodítko ak sa nenachádza tam, kde sa psíci môžu voľne pohybovať.

eva m, Pi, 23. 03. 2012 - 12:50

margori,
ak nesuhlasim s tym, co slnecnica2 pise a svoj nesuhlas vyjadrim, to skutocne nepovazujem za strkanie hlavy do piesku. Skor naopak.
Mne sa taketo spravanie, ake opisala, nepaci, ak niekto ocakava uctu a slusny pristup, v prvom rade by sa tak mal sam spravat. To, co opisuje slnecnica2, nie je slusne spravanie z jej strany.
Ci su alebo nie su policajti skoleni na zaobchadzanie s hysterickymi ludmi, to neposudzujem, ale spravanie slnecnice2 mi nepride ako hysteria, ale ako drzost. A v tom je dooost velky rozdiel.
Eva Slnko

linda999, Pi, 23. 03. 2012 - 11:54

v tejto debatke potecie aj krv Mrkám
Inak, ta reklama v zavere na firmu pisatelky je uhradena majitelke stranky?

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 11:52

kto chce kam,pomôžme mu tam Úsmev

akira13, Pi, 23. 03. 2012 - 11:57

ja len medzi rečou- prečo bol taký problém sa legitimovať? Predsa tu, na verejnej stránke si sa legitimovala všetkým, čo sa len dalo, možno len veľkosť podprsenky si neuviedla (alebo som si iba nevšimla?) , tak kde bol problém, urobiť to slušne aj vtedy? Predsalen polícia je štátna moc a na druhú stranu- ty si chcela informácie o manželovi a oni ich nemôžu uviesť iba tak hocikomuMlčím Či reakcia zodpovedá akcii neviem posúdiť, z prečítaného mám dojem, že asi aj áno, nuž ti prajem iba pevné nervy, rýchle zotavenie a iba príjemnejšie dni ako tento.

eniXelka, Pi, 23. 03. 2012 - 12:06

Dievcata, ja by som si rada tu reportaz pozrela, ale v archive spominanej TV to neviem najst....ktora mi to tu vie pastnut?
Dakujem

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 12:25

Akýkoľvek pes nepatrí na policajnú stanicu a dupľom nie bez vodítka ! To už čo je za drzosť. Pani zlatá, nehnevajte sa na mňa - ale hambu ste si spravila sama svojim neuvedomelím správaním. Aaaach Kvietok

eniXelka, Pi, 23. 03. 2012 - 12:27

Polarka, este je moznost, ze ta civava mala policajny vycvik, to by aspon z casti ospravedlnovalo jej ucast na incidente. Mrkám

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 12:32

Čivava s policajným výcvikom Váľam sa od smiechu po podlahe Veľký úsmev Áno
Hej, len to by musela byť okrem iného aj služobným psom, a predpokladám, že táto konkrétna čivava je dielom množiteľa (keďže podľa FCI žiadne miničivavy neexistujú, štandard pozná len jednu čivavu Hambím sa ) a o výcviku ani nechyrovala Vyplazený jazyk

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 12:39

civava je vycvicena, ako pise- neznasa uniformy a stekala na policajtov, urcite sa jej policajti zlakli a takto to vyvrcholilo. A misku vody jej tiez pokopli.Vyplazený jazyk

eniXelka, Pi, 23. 03. 2012 - 12:43

Ale si predstavte, ze by sa ta civava do policajta zahryzla. To by bol pribeh. To by sme sa aj meno, adresu, cislo na obojku a ockovaci calendar tej civavy dozvedeli.....NAJSLAVNEJSIA slovenska civava....

kp, Pi, 23. 03. 2012 - 12:55

inak s tym znamenim leva a bojovanim do konca:
Wer flieht, kann später wohl noch siegen.

Ein toter Mann bleibt ewig liegen.

Samuel der Ältere

V preklade: Kto utecie, moze neskor este vyhrat,
iba mrtvy muz zostane uz naveky lezat

... niekedy je lepsie pockat na svoju sancu, nez chciet za kazdu cenu vybojovat vopred prehrany boj...
KatarinaÚsmev

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 13:55

Katarina, povie ti nieco Maschendrahtzaun? Barbara Salesch 1999? Asi toto bude podobne na Slovensku teraz.
Slnko

kp, Pi, 23. 03. 2012 - 14:02

hej, spominam si ... hlavne vdaka S Raab Úsmev ... inak si myslim, ze tento spis tu nebude dlho svietit, akonahle ho Anka objavi ... aspon predpokladam, ze je to na hrane - uvadzat mena zucastnenych na nete ... ak tomu pani nema suhlas, co si myslim, ze nema ... hmm
KatarinaÚsmev

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 14:20

Tiez si myslim.Ja idem teraz do prace, skoda, ze to mozem az v noci dalej sledovat.Slnko

magic, Pi, 23. 03. 2012 - 15:48

tiez suhlasim s tym, ze diplomaciou sa dalej zajde.

ja tiez nie som prave pokojna povaha. ale uz som sa naucila, ze ak som ten, kto potrebuje nieco dosiahnut, tak musim zatat zuby a nie si dupkat, ze som v prave, aj keby som rovno bola.
nakoniec, co sa stane, ak budem ten, co bude ustupovat, ked nakoniec dosiahnem to, co potrebujem?

inak, necitala som nikde v tom prispevku, ze sa najprv ospravedlnila za svojho psa, ze tam tak vbehol a az potom sa pytala dalej na svojho manzela. ale mohla to len zabudnut napisat.

a verim, ze po troch hodinach cakania na nic je clovek uz nervozny z neistoty a aj unaveny a teda podrazdeny. lahsie vybuchne. ale prave preto sa treba viac ovladat. ved ak niekomu o nieco islo, bola to slnecnica2 a nie ten policajt. ona potrebovala informacie.
zbytocne si nerozumne zahatala cestu. a narobila dalsie problemy, co nemuseli byt.

Lenka R, Pi, 23. 03. 2012 - 12:57

Myslela som si , že si robí srandu . A ono sa to vraj naozaj stalo Váľam sa od smiechu po podlahe no viem si to živo predstaviť . Škoda tie TV noviny som nevidela. Pani reagovala absolutne neprimerane a môže byť rada, že to riešili len jej "vykázaním" a nie horšie , veď si svojim správaním koledovala o pekný prúser. A tie jej osobné údaje vrátane tel. čísla .... nechápem

eniXelka, Pi, 23. 03. 2012 - 13:31

"...tak som sa neovladla a takto som ho sotila......". Na kameru, priznane, niet co dodat. Keby bol ten policajt nejake fifipierko po "takomto" soteni by mozno mala teta na krku aj iny problem, nez len policajnu brutalitu....

Dakujem za link.

lýdia k (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 13:42

nemáš začoSlnko

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 13:11

Rybari sa dopustili pytliactva, chytali v hajeni, pod mierou, naplnili skutkovu podstatu trestneho cinu ci ako sa to hovori a ja by som pytliakov normalne bez milosti a bez pardonu zatvarala, sami si likvidujeme prirodu a ked potom nastane katastrofa ako napriklad tsunami v Japonsku tak mame ovisnute sanky az na zem ze precooooooooooooo. No pre toto. A pre milion inych malickosti, ktorymi iba jednoducho sprosto nerespektujeme prirodu.Pohoda

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 13:15

no a na jednej strane sa čudujeme a doma nadávame,že polícia si neplní svoje povinnosti a na druhej strane,keď si ich plní,tak ideme na nich podávať trestné oznámenia,hádať sa a robiť hysterické výstupy....

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 13:28

Pozrela som si tie spravy. Vazena pani moze byt stastna, ze po napadnuti policajta to ostalo riesene ako priestupok. Este taka otazka- na co boli rybarom male jalce? Mne to ako manzelke rybara dost docvakava. Tieto male ryby sa pouzivaju ako navnada na dravce, ktore su po zime vyhladovane. Cize ODTAT PAPRCE VSETKYM TROM.

ivet36, So, 24. 03. 2012 - 12:29

...absolutny suhlas s lydushou- aj vyssie, aj s fidorkou....
ivetMrkám

agnes, Pi, 23. 03. 2012 - 13:30

To video hovori za seba a este sa citi aj ukrivdena.Prekvapenie

Pegybabi, Pi, 23. 03. 2012 - 13:43

Nerozumiem ako jej máme pomôcť????Chichocem sa Chichocem sa

Citujem:
Chcem daných policajtov žalovať za zneužitie právomoci verejného činiteľa.a preto vás žiadam o pomoc. Požadujem finančné odškodnenie mojej fyzickej, psychickej, morálnej ujmy.

To akože chce zmanipulovať na tejto stránke všetky naničmamy, aby sme odobrili jej konanie????Veľký úsmev Veľký úsmev

Alebo možno sa takto chcela zviditeľniť pred celým Slovenskom???Mrkám Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ,
tak to sa jej naozaj podariloVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 13:47

ja jej môžem poradiť len jedno-dobre veľké zrkadlo a zamyslieť sa nad sebou Mlčím

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 14:30

Fidorka Áno Áno Áno
Trochu sebareflexie a pokory by tej pani veru nezaškodilo Mlčím

tanka, Pi, 23. 03. 2012 - 13:47

do neba volajúca hlúposť hlavnej aktérky

Martina79, Pi, 23. 03. 2012 - 13:52

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie pani asi nečakala ,že sa to tu obráti proti nej. ALe mala by si najprv uvedomiť, že jej manžel, alebo jeho kamarát sa dopustili priestupku. Na policajnú stanicu ich neodviezli len tak. Dokonca jeden bol pripitý a robil "bordel". A keď som si do toho predstavila ten jej opis situácie na stanici....Hysterická ženská so štekajúcim psom .... sa nečudujem ani policajtovi, že vybuchol.
Tým nechcem tvrdiť, že policajti môžu len tak po ľuďoch ziapať.

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 14:03

Pytliactvo je trestny cin, nie priestupok.
Zo zákona o pytliactve: " Ak loví zver a ryby v čase hájenia alebo zakázaným spôsobom, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky, peňažným trestom alebo prepadnutím veci."

Martina79, Pi, 23. 03. 2012 - 14:18

ďakujem za opravu Slnko

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 14:35

Naozaj sa v tomto pripade rado stalo, mala by si to precitat aj mila pani akoze poskodena.

srandik, Pi, 23. 03. 2012 - 14:05

Slnecnica2 ma asi podmieneny reflex, ked na krik reaguje fyzickym utokom, uprimne pri tom aka som hlucna by som ju nechcela stretnut. Chichocem sa
A nerozumiem tomu ako pomoct? To mame ist aj my bit policajtov? Mne sa do toho velmi nechce. Mimochodom, policajt moze obcana legitimovat,neviem preco by dotycna pani mala davat suhlas so spracovanim osobnych udajov.

srandik, Pi, 23. 03. 2012 - 14:20

Som si pozrela spravy a jedine co mi prislo brutalne bola pani Jana a civava. Vyplazený jazyk

dulka, Pi, 23. 03. 2012 - 14:36

Pani Jana, podľa mňa ste sa nesprávala hystericky, ale drzo, agresívne a primitívne. A to je dosť podstatný rozdiel. Hanbiť sa môžete Vy a nie tí policajti, ktorí si vykonávali svoju prácu.

eva m, Pi, 23. 03. 2012 - 14:46

nuz, slnecnica2 to sem zavesila o 9,42 a viac sa neozvala. mozno jej stacilo sa odventilovat...
A verim, ze my sa tu kvoli tomu nepohadameMrkám
Eva Slnko

Buba (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 15:02

Dakujem, ja som sa tak nasmiala. Neviem, ci toto pisala naozaj pani Ing.Jana Jakubkova, alebo ju ma niekto v zaludku, nevidela som ani reportaz na televizii JOJ, ale toto je namet na akcnu komediu. Myslim, ze aj na policajnej stanici sa to bude teraz tradovat ako jedna skvela historka. Este ta civava mohla toho policajta pohryzt, alebo mu aspon roztrhat nohavice, to len namet, keby to chcel niekto spracovat. Mozno sa policajti aj personal nemocnice mohli v to nedelne poobedie a vecer venovat niecomu uzitocnemu. Verim, ze sa pani Ing. Jana Jakubkova uz upokojila a teraz ked to rozprava pri kave znamym, tak placu od smiechu. Inac pytliactvo je hnusna vec, ale pani manzelka to uplne odsunula na druhu kolaj. Dostali aspon pokutu?

nicebosorka, Pi, 23. 03. 2012 - 17:26

ja nechápem, čo je na tom smiešne...

Buba (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 19:49

Napriklad toto: "Ale nikdy, podotýkam, nikdy som sa nevzdala, keď som bojovala za správnu vec", v kombinacii s udalostami, ktore opisuje. Fakt som nechcela nikoho urazit, asi mam bujnu predstavivost, nieco na styl Bol raz jednou jeden polda alebo Kamenak.

linda999, Pi, 23. 03. 2012 - 22:12

Áno Áno Áno
tiez to zivo vidim pred sebou Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

mar1ka, Pi, 23. 03. 2012 - 15:26

mne sa to celé zdá, že to niekto napísal v jej mene na túto stránku, prečo by tam bolo to tel.číslo a tak - lebo ak je to naopak, tak nemám slov Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 15:47

Myslím že to písala naozaj ta pani a ja pri tomto čítaní som nevidela nejakú silnú ženu, ale niekoho kto vola o pomoc. Môžte sa vysmievať, či čokoľvek iné, ale nikto nebol b jej topánkach a preto neviete čo by niekto z vás urobil.
Ja patrím k tým, ktorí by urobili čo chcú aj ked by ma to následne poriadne štvalo.
Nemáte pravdu v tom, že pani uviedla toľké mena, ja som to čítala hned ako to zavesila a bolo tam iba jej plné meno, jej manžela a priateľa, ktorý im pomohol.
Aj to či da svoje tel. číslo je jej vec, nemalo by predsa záležať iným na tom, že ma niekde zavesené svoje číslo. Pozrite si Fb a tam je skoro každý pod svojim menom a nič sa nedeje, tak prečo robiť vedu z toho že uviedla mená.
Druhá vec - ak to chce admin zmazať, môže ako čokoľvek, čo kto napíše ak to uzna za vhodné.
Na margo Nemecka, ako bolo spomenuté by som chcela len jedno podotknuť, ak bude náš štát s políciou tak daleko ako v Nemecku, môžme si gratulovať. Tam je policajt povinný občanom pomáhať - u nás trestať.
Viem to z priameho zdroja, strávili sme spolu jednu dovolenku s manželmi, kde bol muž policajtom a ona bola Slovenka.
To že boli u policajtov kvôli rybam, vôbec neodsunula, jednoducho to bolo ich a to čo sa udialo, bolo to čo sa udialo jej.
Chodila som na ryby a viem, že by žiaden barbar nechytal dravce na jalce a to ešte 17 cm, ale možno sa mýlim, ved už 20 rokov na ryby nechodím.
Polarka rozmýšľala som ako je to s tým psom? ja nechodím so psom na prechádzky po meste, ale viem si predstaviť, že sa mi niečo udeje na prechádzke s mojim psom a ja musím ísť na policajnú stanicu. Malá čivava nemusí mať ani košík, nuž mala si ju pani držať, to je pravda, ale všetko tam bolo vyhrotené.
V tom Nemecku, ešte by pán policajt doniesol vodu pre psa.
No najviac ma zaboleli vyhlásenia, pani by sa mala pozrieť do zrkadla a podobne.
Prečo? - mne to prišlo ako hru - podte si ešte niekto kopnuť, kým ho držím - nie je na smiech.
Myslím, že ta pani to potrebovala dostať von a to takými spôsobmi ako v tej situácií mala.
To všetko moje zmýšľanie môže byť podfarbené mojou skúsenosťou z pred 30 rokov, ked som v zime v tenučkej košieľke bola na schodisku a vymknutá a ked som zavolala od susedov policajtom, tak mi láskavo pán povedal - no a čo sa Vám stalo? my nemôžme nič, zavolajte ak Vás zabije, alebo niečo podobné, ale ešte lepšie volajte vtedy pohotovosť.
Ani to nebolo na smiech a ja som vedela, že nemám dôvod už volať políciu.
Nikoho sa nezastávam, určite si páni musia niesť následky toho čo urobili, ale tiež mi nie je ľahostajné ako sa správame v týchto komentároch k nej.
Je to veľmi odlišné od jej správania? - ja to tak nevidím.Slnko

nicebosorka, Pi, 23. 03. 2012 - 17:19

Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam presne, nik nechodil v jej topánkach

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 19:09

Podla teba je normalne pytliacit, odmietnut legitimovat sa policajtovi, sotit ho uderom do brucha a nechat psa- je jedno ci civavu alebo dogu- po kancelarii? Jasne ze nik nechodi v jej topankach, no skus si este raz objektivne pozriet tie spravy a vyhodnot si to vlastnym zdravym rozumom.

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 19:51

Pochopila som, ona sa legitimovala pri príchode ked prišla na policajnú stanicu. Chlapi išli na rybačku a zrejme to boli rybári a je otázne kto chytil tie jalce, takže ako vieš že to tak bolo? Neviem to ani ja a ani ty a to čo odvysiela televízia je pre mňa nič, žiaden dôkaz. To sme už zistili pri rôznych iných aktivitach.
Takže nevieš nič viac, ale vieš určite aká je veľmi vinná, nuž klobúk dole pred takou istotou a jasnozrivosťou.
Ešte nikto nič nevyšetroval, ale tu s istotou vieme že je vinná.
Prichadzajú mi na um slova, dajme ju upáliť alebo radšej rozštvrtiť, hodiť levom či vytrhnúť vnútornosti, ak by to bolo krásna Isabell ešte v temnom stredoveku.Mrkám

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 20:00

Margori, citala si co pise?Ved ona sama PISE, ze mali jalce v kybli? Mali. Chytali v hajeni? Chytali. Este aj boli tie rybky male. Podla teba je to v pohode? Vazne ze hej? Len tak si policajti odvedu mierumilovnych riadne chytajucich rybarov? Aspon si poriadne precitaj tu skazku ktoru Jana napisala skor ako nieco napises.
"Chceli, aby som sa legitimovala. Povedala som, že som nikoho nechcela napadnúť, že to bola iba reakcia na jeho krik, ale naďalej trvali na svojom."
Uplne normalne, ze policajt chce moj obciansky, ja mu ho nedam- na co, ved to je len policajt.

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 20:04

Ano, mali jalce v kýbli, ale chytali iné ryby a to som už napísala, že to nemáme dôvod riešiť my, ja neviem kto tie ryby chytil ani nič. Ak sa nemýlim tu išlo o to aké pokračovanie to malo s manželkou. Už som to písala vyššie, ani ja a ani ty nie sme sudcovia, aby sme vynašali rozsudky nad nelegálne chytenými tromi jalcami.. Tiež nikto z nich netvrdil že tie jalce tam neboli, to že ich mali istotne na lov dravcov si už rozvíjala ty.

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 20:55

Aha takze tie jalce si priniesli z domu z akvaria alebo je tu este druha moznost, ze do toho kybla naskakali same. Margori- akcia reakcia. keby nepytliacili, tak by ich nik neriesil na policii a teda by si ani jana nemusela muza ratovat takymto precudnym sposobom.Prvotny je fakt a to je holy fakt, ze pytliacili, sposobili trestny cin, dama napadla POLICAJTA a toto su veci, ktore jej mame my odobrit? A pomoct jej vytlct peniaze ako odskodne? Dovod?

púpavienka, So, 24. 03. 2012 - 06:51

Aj ja tebe prajem pekné dobré ráno.Slnko

nicebosorka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:35

Lydush, pytliačiť nie je normálne, s tým s tebou súhlasím...ale pani píše, že tých jalcov mal vo vedre kamarát jej manžela...tak neviem prečo sa tu týmto na ňu útočí
ďalej pani píše, že šla za manželom na p. stanicu sa informovať čo je s manželom a čakala tam 3 hod. (ja neviem či by som vôbec dokázala tie 3 hodiny čakať len tak a nevedieť čo je s manželom ! Prekvapenie )
(mimochodom, ak prídeš na policajnú stanicu, tak sa na začiatku musíš legitimovať)
OK urobila chybu, že psa nemala na vôdzke, ale ako píše, nestihla ani zareagovať a psa chytiť, keď sa šla dnu opýtať na manžela a policajt sa do nej pustil a zvrieskol jej do ucha a tak ho odstrčila ... podľa mňa tak reagovala reflexne... mohlo sa tomuto predísť, keby ju policajt slušne upozornil, lebo ako ona píše, tak bola dovtedy ona slušná...
a k tomu, ako ju 4-ja chlapi ťahali až sa dočúrala sa už radšej nebudem vyjadrovať, ale nepáči sa mi to, stačilo mi, keď som videla v telke tie modriny na ruke...

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:39

Pes nema co hladat na uradnom mieste, civava necivava. Policajta nemas co sacat nervy nenervy. A to ze mali jalcov vo vedre a komu patrili- nuz ked pojdes s kamoskami do obchodu a jedna bude kradnut, vezmu vas vsetky, nielen zlodejku pokial sa neprizna a bude sa to vysetrovat tak ako vysetrovali trestny cin pytliactva. Nemusela tam sediet, mohla sediet doma. Zvlast ked je tak strasne chora ako pise.

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:46

Nicebosorka
a ty vieš iste, že to bol kamarát ?? Veď aj sama Jana píše, že mali vypité. Tak kto vie...
A tiež je jasné, že na stanici nebola 2 minúty, takže psisko bolo pustené od začiatku. Tak akože nestihla ? Už pred vstupom do budovy mal byť pes na vôdzke. A vôbec, čo pes robí na policajnej stanici ??? To kam ešte sú ľudia schopní vláčiť psov ??
Keď už toho psa nechala behať po stanici, a policajt zareagoval - mohla reagovať inak. Nie ako 5ročné dieťa, ale ako napríklad päťdesiat ročná inžinierka.

Bože, trochu odstupu a objektivity ženy...

púpavienka, So, 24. 03. 2012 - 06:50

Aký si ty veľký ochranca psov, len ich všetkých rozkopnuť.Áno Chichocem sa

sonia, So, 24. 03. 2012 - 07:33

Tiež si myslím,že Polárka musí mat velmi rada zvieratká...psisko sem-psisko tam...Mrkám Úsmev ...

magic, So, 24. 03. 2012 - 07:36

ale no tak, vedze neprehanaj.

margori, vidim, ze si sa vcitila do toho, ako tej pani bolo, ked po nej kricali, nadavali jej a vlacili ju a ublizovali jej.
ale dokazes uznat, ze niekedy prehnana asertivita narobi viac skody ako uzitku? ze nie vzdy sa oplati dupkat si "a mam pravo, mam pravo, ..."? ta pani urcite ma dost inteligencie, aby videla, kedy sa situacia ide zlomit. aby videla, ze sa to nevyvija zelanym smerom, skor naopak.
co urobila preto, aby tu napatu atmosferu nevygradovala do vybuchu?

ak mam voci sebe "protivnika", ktory sa neovlada, ma zmysel ho "provokovat", hoci som v prave?

verim, ze bola rovnako dost rozrusena a nervozna tym dlhym cakanim o nicom. ale proste si za to moze aj ona sama, co zatial nie je schopna pripustit. nie je na vine iba policia, ako vyslovne uvadza.
chyba bola na oboch stranach. no to pani jana neuznava. urcite nie v tomto blogu. ona je tu biela, policia cierna.

eniXelka, So, 24. 03. 2012 - 09:25

Margori, mam pocit, ze ta to velmi vtiahlo do deja.

Co si Polarku pamatam, vzdy bola na strane zvieratiek, ale pozna hranice. Su proste niektore mantinely, ktore ak prekrocis, nesies za nich nielen zodpovednost, ale znasas aj dosledky. Ved ani dieta neberies do kina na horor, ci?

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 20:05

áno,pani by sa mala zamyslieť aj nad sebou,ako reaguje,ako sa ona správa,lebo všetko je len reakcia na ňu samotnú.keby prišla na políciu a slušne sa tam spávala,slušne by s ňou jednali a keby náhodou nie,určite by sa dostalo nápravy aj jej aj jej manželovi,keby sa vyšetrovaním zistilo,že im bolo ublížené.ale keď jana sama napísala (nepamätám si doslovne ako to znie)-"kričala som,aby mi pomohli,lebo ma možno zabijú".....to kde sme?to aj ty sa takto chováš margori bežne na úradoch všade,kde prídeš niečo vybaviť,podľa teba je toto bežná komunikácia?

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 20:13

Nesúdim iných, nie som v ich koži. Nie, nechovam sa tak aj kled uznávam, že niekedy by to nebolo od veci, narobiť veľký cirkus, ale na to zrejme nie som.
Každy reagujeme tak ako reagujeme a nikdy nehovor nikdy.
Ešte má zaujíma, ako to vieš, že sa takto bežne chová?

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 20:19

margori nemotaj prosím moje slová a neprekrúcaj,snáď sa tu teraz nebudeme hádať a chytať za slovíčka?nikde som nepovedala,že sa takto bežne chová.ty to vidíš po svojom,ja to vidím úplne inak ako ty,to je zrejmé.mne osobne stačí prečítať si to čo tu jana napísala,to čo je v reportáži správ z JOJky a viem si o nej urobiť aký taký obraz.a vôbec sa policajtom nečudujem,ako reagovali.toť môj názor na celú vec.a či niekoho súdim,posudzujem alebo nie,je len moja vec,moje svedomie,ja si s tým žijem presne tak isto,ako tá žena,ktorá sa chce krikom domôcť "pravdy".hold každá pravda má však veľa podôb,ona podala tú svoju a my ako nezúčastnení to vnímame inak ona.

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 20:40

Fidorka, nič v zlom, ale mňa to nevtiahlo natoľko, aby som nedokázala byť nad vecou. Ja neriešim nikoho, nepáči sa mi ako ste sa k tomu postavili a to som vysvetlila.
Nerada robím rýchle uzávery.
Naničmama je preslávená tým, že sa tu hra vždy o slovíčka a tak neviem prečo ti to odrazu prekáža, ja som len chcela poznať názor na to, ako vieme posúdiť človeka hned na prvýkrát.
Vysvetlila si a ja to beriem, máš na svoj názor sväté právo a ja ti ho neberiem.

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:18

úplne od témy-chytanie za slovíčka mi nevadí odrazu,prekážalo mi to vždy Mrkám

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:31

Tak sme dve, aj mne to vždy prekažalo, ale ako vidím sama som to použila.
Fidorka, vieš ak niekto kričí a robí taký randal, nie je to preto lebo sa ten človek vždy tak chová, pre mňa je to skôr volanie o pomoc, ale k tomu by sa lepšie vyjadril psycholog.
Človek sa takto nenechá zhovadiť - vid NM, ak by to bolo skutočne tak. Stačí len tu, koľko výsmechu sa dočkala, určite jej o to nešlo a neverím že je to rozmar rozmaznanej paničky.
Prečo sa aspoň nezamyslieť a nepozrieť sa na to aj jej očami?. Mne je jej ľúto, viem že jej to nepomôže, ale čo ak raz sa niečo podobné stane niekomu z našich blízkych, aj vtedy budeme kričať že si to len vymyslel a či sám si za to môže?
Ja neviem, ja som sa naozaj nikoho nechcela dotknuť, len má mrzí, že vieme odsúdiť, ale nevieme aspoň trošku druhého pochopiť a vcítiť sa do jeho situácie, prečo sa to tak stalo? a prečo to tak vyznieva?Mlčím

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:34

Treba selektovat a nevcitovat sa hned do kazdeho.Obcas treba okrem empatie aj troska zdraveho rozumu. Pretoze v tomto pripade jednoznacne uraduje urazene ego ktore sa chce silou mocou dozadovat zadostucinenia.

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:36

Si jednoznačne múdra a máš pravdu.
No čo už, ja ostanem pri svojom spôsobe myslenia.Mlčím

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:41

To su tvoje slova a mysli si ako chces len sa necuduj ked ma drviva vacsina iny nazor ako ty a aha- nezabudni sa urazit ako je tvojim dobrym zvykom. So mnou nemusis nasilu suhlasit, ja nemam pat rokov a je mi ukradnute co si kto mysli.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama