reklama

Policajná brutalita po slovensky

slnecnica2 , 23. 03. 2012 - 09:42

reklama

Volám sa Ing. Jana Jakúbková, bývam v Dubnici nad Váhom . V nedeľu 18.3.2012 sa mi prihodil nezabudnuteľný zážitok na obvodnom oddelení PZ v Trenčíne na Kvetnej ulici č.7.
Začalo sa to veľmi nevinne. Môj manžel Vladimír Jakúbek sa vybral ráno s kamarátmi chytať ryby do Zamaroviec pod železničný most. Ja som zostala doma upratovať byt. Pretože chcem začať podnikať, cez týždeň mám veľa vybavovania a nestíham si ani upratať. Medzičasom som uvarila obed a nasadla som s ním do auta, že ho odnesiem manželovi na ryby. Keď som dorazila do Trenčína za mosty, kamaráti z Bánoviec mi povedali, že asi pred pol hodinou môjho drahého aj s jeho dvoma takzvanými kamarátmi zobrali na policajnú stanicu, pretože jednému z nich-Trenčanovi Marekovi našli vo vedre 3 jalcov čiernych, ktorí sú v tomto čase hájení-to znamená, že sa nesmú chytať a ešte okrem toho nemali ani lovnú mieru, ktorá je 25 cm-merali iba 17 cm. Keďže Marek začal útočiť na všetkých naokolo- samozrejme pod vplyvom alkoholu, povedal, že nevie, kto mu ryby do vedra hodil, zobrali policajti v 3 húkajúcich autách na výsluch všetkých troch. Policajtov bolo 9. Keď som sa to dozvedela, zavolala som na číslo 158 a pýtala som si informácie. Dozvedela som sa, že manžela aj s kamarátmi odviezli na OOPZ Kvetná 7 v Trenčíne-Zlatovciach. Sadla som do auta, mierne šokovaná správou o ich vyčíňaní a pobrala som sa tam. Pri príchode som službukonajúceho policajta okamžite upozornila, že nechápem, prečo mi manžel nezdvíha telefón. Dostala som odpoveď, že ho museli obmedziť na osobnej slobode. Čo vykonal? Opýtala som sa. Vraj je to kvôli tým trom podmierovým hájeným jalcom. Slušne som ho upozornila, že manžel má v tom prípade právo na telefonát a na právnika. Až potom si to nadriadený uvedomil a išiel sa spýtať manžela, či si chce zavolať alebo či potrebuje právnika. Ja som sa medzitým rozhodla, že na manžela počkám na chodbe, pretože mi tvrdili, že každú chvíľu ho začnú vypočúvať. Požiadala som tiež o možnosť doručenia mu obeda a vody. Po troch hodinách čakania som sa zdvihla a išla som sa opýtať policajta v zadržiavacej miestnosti na informácie. Môj pes-krátkosrstá miničivava Pupi vyrazil so mnou a začal oňuchávať vnútrajšok kancelárie skôr, ako som ho stihla zadržať. To vyvolalo nečakane prehnanú reakciu policajta. Povedal mi, aby som si chytila psa a že v jeho kancelárii nemám čo hľadať. To som nepochopila, pretože tieto dve veci sa navzájom vylučovali. Keď som trvala na svojom, že chcem informácie, policajt mi asi zo vzdialenosti 30 cm zvrieskol do ucha, že si ho mám zavolať. Videli ste už hysterického chlapa? Ja prvýkrát v živote. Moja reakcia nebola najlepšia, ale strčila som mu do brucha, načo on poodstúpil zo dva kroky dozadu a obvinil ma z napadnutia verejného činiteľa. Privolal si na pomoc ďalších 3 kolegov, z ktorých ich nadriadený bol riadna väzba, meral okolo 2 m a vážil tak odhadom 130 kg. Chlap s výzorom fašistu. A nielen to, ako som sa vzápätí presvedčila na vlastnej koži. Chceli, aby som sa legitimovala. Povedala som, že som nikoho nechcela napadnúť, že to bola iba reakcia na jeho krik, ale naďalej trvali na svojom. Vážení páni a dámy! Ja som sa narodila 12.8.1968 v znamení Leva, v krízovom roku a za svoj 43 ročný život som už zažila všeličo. Ale nikdy, podotýkam, nikdy som sa nevzdala, keď som bojovala za správnu vec. A tak som odolala nátlaku, a keďže mi páni policajti povedali, že mi už žiadne informácie neposkytnú, ja som odvetila, že v tom prípade tam už nemám čo robiť a odchádzam. Zastali mi cestu všetci 4. Ja som tiež väzba. Vážim niečo cez 120 kg. Dostala som sa pred stanicu, kde ma chytili, začali ma brutálne ťahať naspäť, načo som spustila taký prenikavý krik, že sa na chvíľu zarazili a zľakli, ale na útek to nestačilo. Predsa, boli štyria a u nás koluje taký vtip o policajtoch, že prečo chodia vo dvojici? Vraj preto, že jeden vie čítať a druhý písať. Takže títo tu už asi vedeli aj počítať a rozhodne mali nízku odolnosť voči kriku ženy. Ten vyšetrovateľ im po chvíli úľaku začal dávať príkazy ako ma majú chytiť a odtiahnuť dnu. Bránila som sa, ale proti hrubej sile 4 statných junákov som nezmohla nič. Ťahali ma po zemi naspäť dnu, vrieskala som na ľudí, aby mi preboha pomohli, že ma možno zabijú, ale bezúspešne. No scéna ako z hororu, resp. takmer ako z filmu Hostel, natáčaného na Slovensku. Keďže mám problémy s inkontinenciou, kompletne som sa cestou dnu počúrala. Keď ma ťahali po zemi dnu, takmer mi zlomili ľavú ruku, ale po mojom zastonaní si to ten hlavný rozmyslel a povedal im, nech dávajú pozor. Predsa, to bol ten mozog tímu, ktorého napadlo, že zlomenina ruky už nie je sranda. Dotiahli ma naspäť a nechali ležať vo vlastnom moči. Môj psík, ktorý to všetko sledoval asi zobďaleč, dovtedy na nich štekal, pretože nemá rád uniformy, ale keď videl, čo urobili títo 4 obrovskí chlapi s jeho nie najmenšou paničkou, začal mi oblizovať tvár, ruky a zisťoval, čo je to na tej zemi mokré.
Nasledoval policajný psychický teror. Keď som sa s pomocou Božou postavila a zosunula na lavicu na chodbe, policajt mi povedal, že ma berú na výsluch. Odpovedala som, že nikam nejdem. Opäť žiadali moje doklady. Vraj nevedia kto som, načo som odpovedala, že som im to povedala pri príchode na stanicu. Som ženou Vladimíra Jakúbka. Nadriadený si sadol k služobnému počítaču a začal hľadať na internete moje iniciály. Chcem sa spýtať, aké mal na to právo, keď si vôbec odo mňa nepýtal súhlas so spracovaním osobných údajov, ktorý by som mu nedala. Spísal zápisnicu a asi po hodine mi ju priniesol na prečítanie a podpis. Povedala som, že nič nečítam a už vôbec nič mu nepodpíšem, ani len jediným krížikom. To už penil a obvinil ma z neuposlúchnutia neviemčoho-vraj je to priestupok. Povedala som, že nech, ja predsa nebudem podpisovať niečo, s čím nesúhlasím niekomu, s kým nesúhlasím a kto sa ku mne správa tak ako on. Nasledoval rad slovných urážok a ponižovania. Piča sem a piča tam. Už ani neviem od koho, ale bolo ich tam zrazu veľa. Dvaja strážili dvere, aby som náhodou neušla. Sadla som si a začala som telefonovať. Manželovi síce telefón zobrali, ale mne v tej rýchlosti nestihli. Hlasno som obtelefonovávala právnika, kamarátov, známych, televízie, otca, matku, proste každého, kto bol ochotný ma počúvať. V núdzi spoznáš priateľa, hovorí staré slovenské porekadlo. Najlepším mojím priateľom je Ondrej Gavenda, porybný z Oravskej priehrady. Obtelefonoval každého, koho zohnal a kto bol kompetentný zasiahnuť a potom pre mňa prišiel na stanicu. Bol vykázaný von. Čakal ma teda pred stanicou. Keď som už ale po 20-ty krár opakovala svoju pravdu do telefónu, jednému z policajtov prdli nervy a vybehol von s tým, že už tú piču nemôže ani počuť. Ktovie, ako by sa správal, keby na mojom mieste bola jeho matka.
Medzitým som konečne zazrela manžela, ktorého viedli neviem ani kde. Bála som sa, že mu niečo urobia a ja budem za to zodpovedná. O seba som strach nemala. Po mnohých neúspešných pokusoch o môj výsluch, podpísanie zápisnice alebo aspoň o vyjadrenie to páni policajti vzdali a zrazu mi hovoria, že sa mám zbaliť a urýchlene opustiť ich stanicu. Keďže Ondrej ma už medzičasom informoval, že Vlado je v poriadku a že záleží najmä na jeho výpovedi, pokojne som opustila stanicu, pretože mi bolo povedané, že to nie je žiadna čakáreň. Policajt za mnou potom ešte vykopal misku, do ktorej som dávala psovi vodu.
Príjemné nedeľné popoludnie sa skončilo. Manžela po výsluchu prepustili asi 2 hod. po mne. Išla som domov autom, adrenalín som mala v každej bunke môjho tela. Ondrej išiel predo mnou a dával pozor. Po príchode domov som si vyzliekla počúrané nohavice, dala som ich do igelitového vreca na odpadky, kvôli dôkazom, To je ten vplyv amerických seriálov na bežnú Slovenku. Prezliekla som sa a zavolala otcovi, či by ma mohol zaviezť na trenčiansku pohotovosť. Tam už prišiel za mnou aj manžel Vladimír. Dôkladne ma vyšetrili, zrentgenovali, urobili sono brucha, bola som na urológii kvôli krvi v moči a na psychiatrii preto, že som bola rozrušená a aby som mala dôkaz, že som pri plnom vedomí. V nemocnici som sa stretla s ochotou a maximálnou profesionalitou. Domov sme sa vrátili o 3.00 hod. nad ránom, zničení ako psi. Dnes som volala s pánom Pavlom Čertíkom z televízie JOJ a on prišiel a natočil so mnou reportáž, ktorú sme práve s dcérou pozerali v hlavných správach. Uvádzala ju úsmevná upútavka: 120 kg žena strčila do trenčianskeho policajta. Ten to vzhľadom na jej figúru zobral ako priestupok. Chápem, že je to mnohým ľuďom smiešne. Je to ako boj s veternými mlynmi. Mňa už smiech prešiel. Mám veľké bolesti, stále mám vysokú teplotu, som doudieraná, ponížená a rozhodla som sa zažalovať ľudí, ktorí sú za to zodpovední za nactiutŕhanie, zdravotnú ujmu, ponižovanie, za klamstvo, pretože sa vyjadrili, že som pri svojom úteku lakťom vyrazila dvere, čo nie je pravda. Zinscenoval to pán policajný hovorca tak, že zásah bol primeraný a adekvátny. S tým absolútne nesúhlasím, pretože podľa mňa je pravdou presný opak. Zásah bol úplne neprimeraný a neadekvátny vzniknutej situácii.
A ja sa Vás pýtam, či mi pomôžete skoncovať s policajnou brutalitou na Slovensku? Veď som si včera v istých chvíľach pripadala ako na výsluchu na gestape. Polícia na Slovensku je jedna mafia. Ruka ruku myje a korupcia priam prekvitá. A to nielen v Trenčianskom kraji.
Moje tel. číslo: +421905784657
S úctou Ing Jana Jakúbková, konateľka firmy MADAM CHIC XL s.r.o.

Policajti sú platení z našich daní. Preto ma veľmi poburuje ako sa k nám správajú. Keď sa im nepáči ich povolanie, nech idú teda makať za minimálnu mzdu niekam do supermarketu, prípadne do výroby. Nikoho som neohrozila na zdraví ani na živote, nikoho z nich som neponížila, ani neurazila slovne, ani svojim správaním. Iba som sa snažila uplatňovať svoje práva zaručené ústavou SR. Pýtam sa vás, čo je na tom zlé alebo poburujúce? Ja som tá, ktorá utrpela ujmu fyzickú, zdravotnú, psychickú a musela som znášať dve hodiny poníženie, teror a útlak z ich strany. Až keď videli, že so mnou nehnú, vulgárne ma vyhodili z policajnej stanice so slovami, nech okamžite vypadnem, pretože to nie je čakáreň. Dovtedy bola, kým sa ma usilovali silou-mocou presvedčiť, že som povinná sa legitimovať, ísť na ich výsluch hoci aj pomočená, i keď som si pýtala suché veci, odpovedali mi, že to ich nezaujíma. Prečo by teda mňa mali zaujímať ich názory na moje povinnosti voči nim? Odmietli mi dať akékoľvek informácie o manželovi, vyše troch hodín som ho ani len nezazrela a oni čakajú z mojej strany spoluprácu a ústretovosť? Akým právom? Snáď právom silnejšieho? Tak to teda nie. I keď nie som fyzicky vybavená tak, ako oni, intelektuálne som na tom, trúfam si povedať oveľa lepšie. Je mi úplne jasné, že keď niečo podpíšem, tak z právneho hľadiska to znamená, že s tým súhlasím. A ja nesúhlasím nielen s ich vykonštruovanými správami, ale ani s vyjadreniami ich hovorcu, ktorý nevidel danú situáciu, ani s ich správaním, a už vôbec nie s ich absolútne neprimeraným a hrozným a ponižujúcim konaním.
Chcem daných policajtov žalovať za zneužitie právomoci verejného činiteľa.a preto vás žiadam o pomoc. Požadujem finančné odškodnenie mojej fyzickej, psychickej, morálnej ujmy.
Smútok Plačem


reklama


reklama

fidorka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:43

margori,chápem o čo ide tebe.
len mám pocit,že jana ťa vtiahla do svojho príbehu z opačného konca.Janin manžel pytliačil,dopustil sa priestupku (či trestného činu?) a ona prišla s krikom na políciu,strčila do policajta,nechala tam behať svojho psíka len tak voľne ako doma vo svojom byte,keď už to nazvem trošku s nadhľadom sama porušila zásady slušného správania tým,aký cirkus tam vystrojila a teraz som ja tá zlá,že som jej poradila,aby sa nad sebou zamyslela?naozaj smiešne,nech sa čuduje kto chce,a koľko chce,aj ja sa už bavím na tom,ako Buba,lebo sa mi rozum zastavuje.Aby niekto hájil pytliakov,hysterky.....Pohoda

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:48

Nie si sama komu sa zastavuje rozum Prekvapenie

Rybička, Pi, 23. 03. 2012 - 15:46

Nebudem pani Janu obranovat, je aka je, ale podla mojho nazoru aj policajti ako zastupcovia statnej moci by sa mali spravat slusne. Nie su namieste ich vulgarne vyjadrenia ani v tom pripade ak su odpovedou
na nevhodné správanie pani Jany. Myslim, že chyba bola na oboch stranach a nielen pani Jana by sa mala zamysliet nad sebou. Len tolko moj nazor.

magic, Pi, 23. 03. 2012 - 15:50

margori, rybicka. komentuje sa pani jana, lebo pise ona zo svojho hladiska. keby to tu zavesil policat, tak komentujeme jeho. ale tazko komentovat jeho bez neho.

púpavienka, Pi, 23. 03. 2012 - 15:58

Aj ja komentujem pani Janu, ale aj komentáre, nič iné nepíšem.

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:06

Ženy ja som veľký milovník zvierat, a psíčkarka tiež - to hneď z úvodu radšej napíšem. Nech by som mala akéhokoľvek psa (pre ktorého zjavne ten incident vznikol) nedovolila by som si ho nechať len tak pobehovať po policajnej stanici. Veď to je elementárna slušnosť za A. spýtať sa pokorne a slušne či tam vôbec ten psík môže so mnou čakať, za B. ak áno, tak ho mám preboha na vodítku !

Človek by čakal vzhľadom na jej status (nie je žiadne potreštené 18 ročné dievča a navyše Ing.), že bude vedieť aspoň základy slušného jednania. To je prebové super dožadovať sa vlastných práv na plnú hubu, ale čo tam po nejakých povinnostiach občana, alebo slušnom správaní ??!
Ale čo sa vôbec človek čuduje, keď pani Jane nepríde nič divné na pytliactve a tento fakt proste hneď v úvode berie akoby sa vlastne nič nestalo. Úprimne z takýchto ľudí mi býva nevoľno...

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:09

Áno Áno Áno
"Ale čo sa vôbec človek čuduje, keď pani Jane nepríde nič divné na pytliactve a tento fakt proste hneď v úvode berie akoby sa vlastne nič nestalo."
Ano, toto akosi ostava nepovsimnute, ved co, nejake jalce v kybli.

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 21:17

Veď toto. Pána manžela tam neodvliekli len tak, z dlhej chvíle. Ja by som veru v takej chvíli asi na tej stanici ani nepípla. Červená by som bola od hanby aj za ušami.

nicebosorka, Pi, 23. 03. 2012 - 21:55

Ja som tiež milovníčka zvierat a psíčkarka, taktiež by som si nedovolila nechať psa pobehovať po p. stanici,... nuž ale stalo sa...ale to predsa neoprávňuje policajta na to, aby zvrieskol pani do ucha! Mal ju podľa mňa slušne upozorniť ... ja proste nechápem, prečo vidíte vinu len v nej, že mala psa pusteného, ale nevidíte to, že jej policajt zvrieskol do ucha, že on bol k nej hrubý ...a že nakoniec na ňu boli 4-ja a spôsobili jej zranenie...

apropo ako vieš, že jej nepríde nič divné na pytliactve? Ona tu predsa (podľa mňa) neprišla riešiť pytliactvo, ktoré nebolo dokázané u jej manžela (aspoň z popisu a z telky nie) ale to, ako sa ku nej policajt zachoval ako prvý, že jej zvrieskol do ucha! Popísala situáciu ako, a na základe čoho, k tomu došlo, a vy ste sa chytili hneď toho pusteného psa, pytliactva, robíte si posmešky z toho ako kričala (určite v panike) že ju chcú zabiť a pod.

mne sa napríklad robí nevoľno z takýchto ľudí...

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 22:01

A ako vies, ze je to pravda a ze ju policajt nepoziadal, aby s tym psom vypadla? A co ked ma ten policaj fopbiu zo psov a jednoducho sa zlakol? Teda ked uz chces teoretizovat a zastavat sa hysterky, ktora ponizila sama seba a teraz chce este vytrieskat z policajtov odskodne za to, ze ma muza pytliaka a sama nema elementarne pravidla slusneho spravania.

kefara, So, 24. 03. 2012 - 17:45

tá fopbia bola myslená ako fóbia ?
zo psov u policajta ??
Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), So, 24. 03. 2012 - 18:24

Mne je rovnako absurdny a smiesny cely pribeh ako je absurdna fobia zo psov u policajta.

Polárka (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 22:17

Akcia rovná sa reakcia. Chovať sa ako hulvát a potom sa sťažovať, že so mnou ako s hulvátom narábajú - je pre mňa podivné.

magic, Pi, 23. 03. 2012 - 22:52

ano, krical po nej. aj ked z napisaneho mi pripada, ze ju najprv, ako jej pes vbehol dnu, iba dost neomalane vykazal von. na co ona nereagovala, ale dalej sa dozadovala informacii (zial nepise, akou formou a ci sa za psa ospravedlnila). a az potom sa to vystupnovalo k tomu, ze po nej zvrieskol.
teda - mohla z toho vycuvat a napr. skusit zaklopat neskor.
no ona, vyzera to tak, ze tvrdohlavou nastojcivostou gradovala situaciu a to aj ked si zrejme uvedomovala, ze to robi. prilis prehnana asertivita je niekedy skor na skodu, ako uzitok.

potom prisla reakcia - zvriesknutie. ale nepise ako presne sa ten policajt dostal az do takej blizkosti, ved musel stat skoro tesne pri nej (je to trochu korpulentna dama) alebo sa teda k nej naklonit (30 cm je fakt dost blizko). nepise, ani co na nu zvrieskol. nezda sa mi, ze na ju jednoducho len zajacal. nieco ako "Uaaaaa!" (ale mozno hej. mozno to urobil naschval.).

a potom prisiel na radu jej podmieneny reflex, zrejme vyvolany zlaknutim a naslednym hnevom (ked niekto po nas vrieska, ako som uz pisala, je to ako psychicke tyranie - utoci to na nase zmysly a vyvolava paniku a agresiu. na prehnany krik preto mozeme zareagovat fyzicky, obrannym utokom. ak si spominas na prispevok o facke, ktoru manzel dal manzelke, ked po nom nechcela prestat kricat, hoci ju o to ziadal.).

otazne je - kto ma vlastne na tom aky podiel viny? ma zmysel sa niecoho dozadovat u niekoho, koho sme vopred zle naladili (cudzi pes pobehujuci v kancelarii - da sa chapat ako vyraz neucty)? nie je skor rozumne dat tomu time-out a skusit to neskor znova?

ja chapem, ze po troch hodinach na chodbe bola unavena a nahnevana (z neistoty) aj ona. ze sa zrejme citila podrazdena tiez.

zial sa stretli dva nevhodne momenty. ja som kedysi tak nastvato vybuchla pri pokladni v obchode, ked som tam pooobede, v najvacsej spicke nakupujucich, pol hodiny cakala s dvoma nervoznymi malymi detmi na reklamaciu. robili krik, snazili sa mi utiect, lebo sa nudili, nedali sa nijak upokojit. ludia somrali, prevracali ocami, hadzali poznamky o neschopnej matke. mala som uz nervy v ...
a neskor mi to bolo trapne. hoci v tej chvili som sa citila absolutne v prave, ked som im tam vynadala za laxny pristup a sluzby. dalo sa to vyriesit inak - povedat: viete co? nechajte tak. pridem zajtra rano, ked budete mat menej zakaznikov a ja menej unavene deti.
radsej som o tom nikomu ani nehovorila, co som tam zrobila za divadlo.

lydusha (bez overenia), Pi, 23. 03. 2012 - 22:04

Mimochodom, co myslis, ako by sa k nej chovali kukly? Videla si niekedy taky zasah kuklacov? vykruti ti ruku a za vlasy ta vytiahne von, nesere sa, muz, zena, mas sa chovat slusne, on veru nie, on si robi svoju pracu a rovnako aj policajti- robia si svoju pracu, on tam nie je na srandu kralikov, a ked sa niekto nevie spravat, nebudu sa k nemu chovat ako k mentalne retardovanemu, ale ako k zlocincovi.

púpavienka, So, 24. 03. 2012 - 06:54

Tak veru kuklačov na nich, alebo upáliť. Áno Prekvapenie

púpavienka, So, 24. 03. 2012 - 07:00

Aj keď sa v živote neoháňam citátmi, predsa jeden od QUOTESA
Naším prvotným cieľom v tomto živote je pomáhať druhým. A ak nemôžeš pomôcť, aspoň neubližuj.Zlomené srdce Objímam

magic, So, 24. 03. 2012 - 07:19

"... a ak mozes, vrat ho z nebeskych vavrinov jeho nedotknutelnej svatosti spat nohami na zem."Úsmev

margesimpson, So, 24. 03. 2012 - 09:30

Áno
Margori to ponala tak, ze vsetky co nesuhlasime s autorkou
1. Pchame hlavu do piesku, lebo sa nas to netyka
2. Chceme si kopnut, ked niekto lezi na zemi
Netreba odignorovat fakt, ze vsetky sme si detailne precitali blog. A vravim minimalne za seba, ze nespadam ani do jednej kategorie. Jednoducho si myslim, ze pani tvrdo pochybila a niesla za to spravodlive nasledky, aspon to mi hovori blog. Vlastne prave naopak, cakala by som skor obzalobu z napadnutia verejneho cinitela a branenia vo vykone - odmietnutie legitimacie, odmietnutie zapisnice, utek. Ked toto nebude nasledovat, tak by tak akurat mohla ist podakovat policajtom, ktori sa nad nu povzniesli.

eniXelka, So, 24. 03. 2012 - 09:22

Je taky pribeh:

Zena A pride domov a stazuje sa manzelovi: "Bola som v obchode, pridem na rad a slusne pytam od predavacky rozky a mlieko a ona mi mrzuto odvrkne, ze rozky nemaju. Tak ju poprosim o chlieb a ona, ze ani chlieb nemaju, ze ci nevidim. Tak sa pytam, ci maju vobec nejake pecivo, ale len slusne a tu ona na mna zrazu zacne vrieskat, ze reku, ci nevidim prazdne regali, ze nic nemaju."

Pride domov predavacka a hovori svojmu manzelovi: "Vies co, ja si predavam, vsetko v pohode a tu zrazu nabehne jedna a nervozne na mna zacne, ze chce rozky a mlieko, tak jej dam mlieko a hovorim, ze rozky nemame a ona na to zvysuje hlas, ze chce chlieb a ja jej stale slusne, ze ani chlieb nieje. No ona sa do mna pusti, ze reku, co je to za system, ze ona chce pecivo. A ja som sa ju snazila ukludnit, ze nic nemame, lebo nic nedoniesli. A ona tam po mne pokrikuje, no chapes?"

Pride domom zena, ktora stala za kupujucou panou A a hovori manzelovi:"Vies co, dnes v tom obchode bol cirkus. Pride zenska, pyta od predavacky rozky a tusim mlieko a predavacka jej odvrkne, ze rozky nemaju. Tak ta zenska zacne po nej kricat, ze chce chlieb a predavacka jej odvrieska, ze ani chlieb nie je, ze ci nevidi. Tak kupujuca sa do nej pusti, ze chce pecivo, ze ci sa nevie predavacka postarat a tak, ta predavacka sa nedala a pekne jej to vratila naspat. No dve tam po sebe kricali a my sme mali z toho srandu."

Chcelo by to nestranneho svedka alebo kamerovy zaznam.

Katka0202, So, 24. 03. 2012 - 15:29

to porovnanie s Hostelom ma bavi Váľam sa od smiechu po podlahe
na incident mam svoj nazor, na pytliactvo tiez...
keby moj muz pytliacil, ani na policajnu stanicu nejdem, nech si svoju chybu, svoju hanbu i misku vlastnej blbosti vyzerie sam...
tiez ma pobavilo, ze policajt hladal jej udaje na internete... nie, to nie je internet, to je evidencia obyvatelov...
mimochodom, ano, pri prichode na policajnu stanicu sa treba legitimovat... a treba sa legitimovat na kazde jedno vyzvanie policajta... je to jeho praca, nasa povinnost...
cele mi to pride fuuuuha, no prepisknute...
kazdopadne z toho, co pani pise mi vychadza len tolko, ze, ale radsej nic, ved usudok si spravi kazdy sam Úsmev

lydusha (bez overenia), So, 24. 03. 2012 - 15:41

"keby moj muz pytliacil, ani na policajnu stanicu nejdem, nech si svoju chybu, svoju hanbu i misku vlastnej blbosti vyzerie sam..."Áno Áno Áno Áno

Katka0202, So, 24. 03. 2012 - 15:54

a tiez mi pride ten pobehujuci pes na policajnej stanici ako absurdita...
pokial pani nie je nevidiaca, nevidim dovod vodit akehokolvek psa na urad statnej, ci verejnej spravy...

pani mi prisla sarkasticka a ironicka, cele mi to prislo v style zlodej krici, chytte zlodeja... ja budem kricat, ze boli ku mne policajti zli, zli, zli, urobim im no no no a mozno sa zabudne, ze moj muz pytliacil.. a ked nie, tak im vsetkym ukazem...
mimochodom, pani je podnikatelka, zaujimalo by ma, ci je v jej prevadze mozne, aby sa tam promenadovali psi s vodzkou, ci aj bez, tak, ako jej pes na policajnej stanici...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama