reklama

prosim ta,oblec sa

AnnaK , 15. 06. 2011 - 10:15

reklama

Vcera som mala posedenie s kamoskou a so slzami v ociach mi hovorila,ako
cez vikend bola u nich muzova sestra aj s priatelom.Bolo teplo,svojho maleho synceka dala do kocika,obliekla si plavky a sup pracovat do zahrady..Kamoska bola vzdy stihla,aj tehotenske kila stratila rychlo,jej svagrina je dost pri tele,ale to nie je podstatne..Podstatne je to,ze svagrina jej asi po hodine povedala,aby bola taka laskava a nepretrcala sa v plavkach,lebo jej priatel si ju obzera a ona si to nezela.A ze vydata zena,mama,by vobec nemala chodit doma v plavkach,lebo je to neslusne..ze pretrcat sa ma muzovi v spalni a nie hocikde na verejnosti..co si o tom myslite?


reklama


reklama

bebe40, St, 15. 06. 2011 - 10:24

no..nemam slov...ak som ja doma a ,,pretrcam sa v plavkach,,je to snad moja vec..myslim,ze vsetci mame zdravy rozum a vieme odkial-pokial...ak by sli spolu na kupko,mala by sediet oblecena?no mila svagrinka ma naozaj veeeeelke komplexy...urcite by som jej povedala,ze v case horucav,nech chodi na navstevu sama a svojho mileho nech doma zamkne,lebo sak nikdy nevie kde uvidi babu v plavkach,alebo kratuckej sukienke..Prekvapenie

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 10:25

Že s týmto pohľadom na svet (a o.i. aj na tieto záležitosti), bude mať asi ťažký život.Pohoda Pohoda (myslela som samozrejme tú švagrinú)

Mimochodom, ak je správne pretŕčať sa len v spálni, tak načo sú potom kúpaliská, aquaparky, sauny, atď. ?

martinape, St, 15. 06. 2011 - 10:27

1, krava ziarliva svagrina (prepac za vyraz)
2, nabuduce nech sa oblecie, lebo ak dotycna ziarli, je lepsie nepridavat olej (mam znamu co ziarli a s jej polovickou neostanem sama v byte - pre istotu. podla znamej sa vsetky zeny na jej chlapa vrhaju.)
3, predychat a ostat sebavedoma mlada zena, ktora okrem inych veci, robi vlastnemu muzovi radost

loulou, St, 15. 06. 2011 - 10:29

V prvom rade nechápem, prečo fakt, že si jej priateľ obzerá Tvoju kamošku, rozoberá s dotyčnou, čo ona s tým? Keď sa jej to nepáčilo, mala odísť. Priateľ sa tiež môže pozerať na čo chce a keď jej to bolo nepríjemné, mala to riešiť s ním, nie s ňou. Mám z toho pocit nízkeho sebavedomia...a rady, kto sa kedy má pred kým ako pretŕčať... Váľam sa od smiechu po podlahe

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 10:31

1.Mrkám
2. Prečo by sa mala obliekať? Veď bola u seba doma, na záhrade. Môže snáď chodiť v čom uzná za vhodné, nie?
Mať známu, takú ako popisuješ, tak s ňou radšej obmedzím návštevy či už v mojom, alebo jej byte.
3.Áno

lulu29, St, 15. 06. 2011 - 22:28

Áno ...aj ja som doma na zahradke v plavkach-inac si to ani neviem predstavit-vtedy ma najlepsie chyti slnieckoSlnko Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám
Svagrina je zavistliva-je silnejsia..tak vo väcsine to tak byva..to tu bolo a budeKvietok Hambím sa

martinape, Št, 16. 06. 2011 - 12:18

2. lebo asi s nou nemoze obmedzit styky a tak len si prehodit satku, cez plavky. ale mas pravdu, ak je ziarliva, tak nepomoze nic, len skafander a to ... hmmm ... ak si odmyslime financnu stranku Chichocem sa tak je hodne nepohodlny do zahradky.
moja znama - poriesila som to tak ako pises, stretavame sa vonku. ale je to na dlhu debatu. mna nastastie ona z nicoho neobvinila, len som jej sem tam robila butlavu vrbu. ale v konecnom dosledku je to jedno.

carly, St, 15. 06. 2011 - 10:37

Ja by som ju neupozorňovala, pokiaľ by sa ma nespýtala na môj názor, ale ja ako starý vyznávač etikety a dobrých mravov, by som sa automaticky obliekla do niečoho letného, ak by aj moja návšteva bola oblečená. Mne osobne v spoločnosti prekážajú aj chlapi len v trenírkach alebo kraťasoch a bez trička.

dulka, St, 15. 06. 2011 - 10:50

Súhlasím, ja osobne (napriek tomu, že aj ja som štíhla Úsmev ) by som si na seba niečo prehodila, keby mi prišla návšteva. je predsa len iná situácia byť na kúpalisku, alebo v spoločnosti kde sú všetci v plávkach a iná situácia, keď s oblečenou návštevou sedíme von na záhrade.
Čo sa týka reakcie švagrinej - jej priateľ si Tvoju kamarátku nemusel prezerať preto, lebo sa mu páči, že je štíhla, ale skôr naopak, keďže sám má priateľku "pri tele". Ono sú totiž muži, ktorým sa štíhle ženy nepáčia, ale majú radi skôr také "krv a mlieko". Ale to je v podstate jedno.

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 10:51

No ja si myslím, že teraz asi nešlo o posedenie pri káve alebo obed na terase. Z toho príspevku vyplýva, že tam bola uvoľnená atmosféra, keď mala u seba návštevu a napriek tomu išla pracovať do záhrady, nieee? Chichocem sa

Chlapi v trenírkach vadia aj mneeee. Vyplazený jazyk

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 10:54

takto - nebola to spolocnost,ze len tak sedeli na terase a kamoska bola v plavkach..chlapi robili plot a tiez nemali tricka..takze to bolo pracovne..len svagrina sedela na terase,lebo ze ona nevladze robit a davala pozor na maleho..

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 11:10

tiez zastavam nazor ze cez plavky prehodim aspon pareo, ked pride navsteva. Ale na druhej strane ak to bolo "pracovne", ze v zahradke robila a chlapi plot, nie ze vybehla z bazena, tak nech sa na mna nehneva.... Riadna cuza. Aby mi niekto v mojom dome diktoval co mam robit a co nie.
Je to presne o tom, ze ma komplexy z vlastnej postavy. A ako poznam seba a svoju castu nemiestnu ironiu, tak by som jej asi nieco "pekne" povedala.
BTW: preco len v spalni? ved je tolko aj inych peknych miest kde sa da manzelovi "popretrcat" Váľam sa od smiechu po podlahe

dulka, St, 15. 06. 2011 - 11:12

Marge, poprípade by sa mohla opýtať, prečo by sa mala pretŕčať iba manželovi Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Lenka R, St, 15. 06. 2011 - 11:04

"so slzami v ociach mi hovorila"
predpokladám, že to boli slzičky od smiechu ...
Bola doma vo svojej záhrade , to že mala plavky je úplne v poriadku. Z jej švagriny predpokladám vravela slepá závisť a žiarlivosť. Nech si z toho tvoja kamarátka nič nerobí. Naozaj neviem ako sa dá mužom zabrániť sa pozrieť na inú ženu, to je smiešne. Myslím, že žiadnu normálnu sebavedomú ženu by niečo také nemalo rozhádzať.Úsmev

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 11:10

slzy od smiechu prisli az neskor..ked sa vyrozpravala..ona si to velmi zobrala k srdcu (je to taka citliva dusicka) a na zaciatku rozhovoru to boli slzy ani nie nestastia,skor zacudovania,alebo hnevu

-sara, St, 15. 06. 2011 - 11:16

ak by ma švagriná požiadala aby som sa obliekla,obliekla by som sa (napr.preto aby som jej nedala dôvod k žiarlivosti)

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 11:24

To že máš oblečené plavky, je dôvod na žiarlivosť?

Iný pohľad na túto situáciu by som asi mala, kebyže chodí hore bez. To by ma už rušilo, priznám sa. Nebolo by mi to príjemné, tak by som jej možno niečo naznačila. Aj keď mi je jasné, že teraz sú ženy hore bez na každom druhom plagáte, bilboarde, časopise, atď.

-sara, St, 15. 06. 2011 - 11:52

urobila by som to preto,že ak má nejaký komplex alebo problém sama so sebou nebudem jej dávať akýkoľvek dôvod k tomu aby sa cítila ešte horšie, mne vôbec nešlo o plavky alebo kto kde a prečo...
vyjadrila som iba svoj názor ako by som sa zachovala ja (ak to mám napísať skrátene obliekla by som sa pre lásku,nie pre to že ma požiadala,ale preto,že keď ma požiadala tak to urobím lebo chcem)

magic, St, 15. 06. 2011 - 13:12

predpokladam ale, ze aj ty mas hranicu, co by si pre druheho uz neurobila, aj keby o to ziadal, len aby mal srdce na pokoji a neziarlil.

inak, tym, ze jej takto vyjdes v ustrety jej ziarlivost naopak prehlbujes, nie odstranujes. je to paradox ziarlivosti, ale je to tak. viem, ze by sa obliekla z krestanskej lasky k bliznemu. ale paradoxne by si mu tym viac ublizila ako pomohla.

-sara, St, 15. 06. 2011 - 14:56

nie je to o tom aby mal niekto srdce na pokoji a nie je to ani o hraniciach ja nemám problém povedať nie, ak som presvedčená,že tadiaľ cesta nevedie, skôr si iba strážim(ak sa to tak dá povedať)svoj život nechcem robiť zbytočné chyby

niekedy a nie je to ani tak dávno som chcela zachraňovať svet,teraz chcem iba žiť podľa svojho presvedčenia

všetko je vec názoru

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 11:26

len tuto to skor vyznelo ako "prikaz" nejakej amoralnej "stetke" - sorry za vyraz. A to by ma nastvalo.
Keby tam bolo "PROSIM ta mohla by si sa obliect, znervoznuje ma to a necitim sa pohodlne", tak by som si isla nohy zlamat, ako by som rychlo zahanbena utekala po oblecenie.

motylik, St, 15. 06. 2011 - 11:59

Áno aj ja to takto vnímam Úsmev

macka 10, St, 15. 06. 2011 - 12:06

Nuž neviem, čo by povedala mne. U nás sú cez leto plavky domáce oblečenie.Kamoška ku nám chodí roky na pár dní a vždy sa smeje,že nemusí veľa baliť,lebo u Vtr--- sú plavky povinnéVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Ale keď už sedíme vonku na terase a príde niekto cudzí,prehodím niečo ľahké na seba.Myslím, že tiež by som tú dotyčnú nejak nedráždila,ale obliecť sa sama od seba-asi by ma to nenapadlo,zvlášť,keď to bolo všetko také pracovnéSlnko Slnko Slnko

inkag23, St, 15. 06. 2011 - 12:26

nech si z toho kamoska nic nerobi stava sa....mne sa to stalo tiez ale rozdiel bol v tom ze ja som ta silnejsia a kamoska ta chudsia,bola som na zahrade popliet trosku a dosla kamoska (zaroven aj suseda) ze ci si nemozem cez plavky cosi obliect lebo jej manzel striha zivy plot a "cumi" namna...tak som sa zasmiala a spytala som sa jej ci sa mu cuduje ze pozera,ved velrybu v zahrade isto nevidi kazdy denChichocem sa ..potom som na seba hodila saty a dali sme si kavu,ale ak by prisla a povedala ze "oblec si nieco" just by som si neobliekla ale prisla a povedala "prosim ta nemohla by si si na seba nieco hodit...."...ako mne osobne nevadi ked sa manzel pozrie za inou a uprimne aj ja sa sem-tam pozriem za peknym chlapom, ked ideme z manzelom po meste a on sa pozrie na nejaku zenu este to aj okomentuje ze "aha aku ma kratku suknu hmm" alebo "zlato pozri ta ma ale velke prsia" alebo obtiahnute nohavice...no aa?? je to chlap tak pozera (a moj kazdu co ho zaujme ukazuje aj mne) a obcas ho aj ja na nejaku upozornim "pozri ake ma ta baba nohy"Veľký úsmev....a ak videl nejaku peknu babu po ceste z prace pride domou a uz spusti "zlato aku zensku som videl" a popise ako vyzerala a co ho na nej zaujalo...ja na tom nevidim nic zle, je to normalne a robia to vsetci chlapi a priznajme si aj zeny to robia,urcite sa uz kazda z vas pozrela za nejakym muzom ze "aky fesak" alebo "ma pekne oci" pripadne "pekny zadok" co??Mrkám

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 12:38

tu si vzdy poviem:
Vsak mi slubil dozivotnu vernost, nie slepotu Áno

dulka, St, 15. 06. 2011 - 12:50

Áno, veľa krát stačí slušne požiadať a aj druhá strana je potom prístupnejšia Slnko

Klaudia17, St, 15. 06. 2011 - 12:47

Mala sa jej opýtať,že či sme v Egypte???písala si že radšej opatrovala malého lebo nevládze pomáhať.Čo má sto rokov??

dulka, St, 15. 06. 2011 - 12:48

Dávať pozor na malého nie je pomoc? Ja myslím, že áno. A myslím si aj to, že nikto nie je povinný pracovať v cudzom dome, takže to by som moc neriešila Mrkám

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 12:49

neviem presne,ale ma okolo 33..no,ale na obranu toho,ze nevlazde pomahat - moja svagrina je tiez "teleso",ma 30 a tiez nevladze velmi nic robit..hory tukov a sadla spravia svoje

fantika, St, 15. 06. 2011 - 12:56

no ty sa anna tiez nejak pekne nevyjadrujes o tucných ludoch..hory sadla atd..aby som ta dala do obrazu preco sa ozývam je, ze ja som bola tiez hora sadla..ked som sla rodit mala som 111 kg...Vyplazený jazyk a urcite som vedela robit vsetko co bolo potrebné..nevravím ze hýbat sa s takým telom je lahké,ale dá sa...teraz som o 37 kg lahsia a necítim sa o nic lepsie vo svojej kozi ako vtedy...skor by som povedala ze by som bola radsej nadalej tucná a zdravá ako chudá a chorá...Smútok a tomu ver ze ked som sa vtedy ako 100 kilová pustila do roboty tak kazdy len pozeral,lebo ked som nieco robila tak to stálo za to..nie kazdý tucný clovek = lenivý,ci nemotorný...to len na obranu korpulentnejších..Úsmev

Lenka R, St, 15. 06. 2011 - 15:01

Fakt sa ti podarilo schudnúť 37 kg? Máš môj obrovský obdiv.
Ja som tiež trochu silnejšia a nemám problém korčulovať, lyžovať a akokoľvek sa hýbať...

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 16:13

ked ma clovek nadvahu 10-20 kil,a je zvyknuty hybat sa,tak nema problem..vsak preco aj..ja osobne nepoznam tu jej svagrinu,takze neviem,kolko ma navyse ona..ale ta moja ma navyse dobrych 50 kil..tak ako ta moja znama,co sa sama o sebe tak vyjadrila..a to uz moze byt problem..esteticky,ale najma zdravotny..a inak..super taky ubytok Áno

fantika, St, 15. 06. 2011 - 17:11

schudla som "vdaka"problémom so stitnou zlazou..takze to nie je moja zásluha...Úsmev

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 17:30

ale aj tak..37 kil je trochu vela..zas,vzdy lepsie,ako vdaka stitnej 37 pribrat..brrr

dulka, St, 15. 06. 2011 - 12:59

Anna, to je na obranu? Mne to tak nepripadá. Už celkovo sa vyjadrovať o svojej švagrinej ako o "telese" mi pripadá nevhodné. A k tomu pomáhaniu som sa vyjadrila vyššie. Prečo by mala byť povinná pomáhať v cudzom dome? Tomu nerozumiem. Mne keby sa nechcelo, tiež by som nič nerobila.

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 13:09

takto sa vyjadrila jedna moja znama,ze preco nic nerobi..a tiez je dost pri tele..len som pouzila jej slova..ak som niekoho urazila,tak sa ospravedlnujem

balalajka, St, 15. 06. 2011 - 13:07

" Bolo teplo,svojho maleho synceka dala do kocika,obliekla si plavky a sup pracovat do zahrady.."
No dievčence - pracovať do záhrady znamená asi predklon, zadok hore, hlava dolu, prípadne podrep a trhať burinu, že? Ako, tiež sa pridávam ku konzervistom a asi by mi ani nejak dobre nerobilo, keby som sa ja mala pozerať na nejaký polonahý zadok vytŕčajúci z buriny a napäto očakávať, či si popraví podprsenku a či jej prso samé vypadne von a či si to ona hlavne všimne.
Ja by som ju tiež požiadala, aby niečo na seba hodila... a nie pre chlapa... skôr pre mňa.
Ono, nie všetko estetické hlavou hore je estetické, keď je v najvyššej nadmorskej výške zadok Mlčím .

Inak sa mi ľúbi ako pekne ste zhodnotili - tučna=závistlivá, lenivá; štíhla = šikovná, pracovitá.

PS - ak niekoho pozvem na návštevu bars aj "pracovnú" už je to návšteva a tá má PRE MŇA určité pravidlá.

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 13:36

No dovol Váľam sa od smiechu po podlahe , u mna napriklad praca v zahrade (ktoru inak nenaaavidiiiim) znamenala plavky + ryl = zarovnavanie pozemku, pripadne plavky + travove semeno + hadica = vysievanie travnika. Ani v pri jednej tejto cinnosti nic nikde "neovisalo", nevypadavalo a netrcalo do neba a navyse sa krasne opalilo Vyplazený jazyk Chichocem sa .

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 13:47

Ale veď chlapi pracovali - robili nejaký plot, či čo. Tak asi nemali čas očumovať v akej polohe trhá burinu.
A švagriná, ak sedela a dávala pozor na malého, tiež jej nemusela čumieť na zadok.

Mohla sa radšej pozerať na mužské telá pri ťažkej manuálnej práci, nie?
Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

PS: Nemôžem si pomôcť, ale na mňa z toho dýcha, závisť švagrinej, a je asi jedno či ju ten chlap skutočne očumoval, alebo nie.

A taktiež si neviem predstaviť, že by mi niekto u mňa doma, aj keď návšteva určovala či to, čo mám na sebe je vhodné.
Hádam mám dostatok rozumu na to, ako sa obliecť na slávnostný obed s rodinou, grilovačku, sušenie sena, okopávanie záhrady. ATĎ.
Asi by som do úvahy brala iba názor svojho muža.

dulka, St, 15. 06. 2011 - 13:55

Ono sa hovorí, že tým, ako sa oblečieš dávaš najavo ľuďom ako si ich vážiš. A keď si niekoho ku sebe zavolám na návštevu, tak chcem, aby sa u nás cítil dobre. Takže ja naozaj nevidím problém v tom, aby som si namiesto plavok na seba obliekla nejaké kraťasy a tričko, príp. cez plavky niečo prehodila.

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 14:33

Ale švagor sa tam podľa popisu cítil dobre. Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Mrkám

dulka, St, 15. 06. 2011 - 14:42

Ako sa cítil švagor, to neviem z toho príspevku posúdiť Mrkám

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 15:10

Žeby jej kázala nech sa oblečie, lebo jej chlapovi prišlo nevoľnoooo??? Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

Bozkávam A máš to.

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 15:12

skor asi dulka myslela, ze je to priatel svagrinej, cize "potencionalny" svagor a nie svagor. Take male slovickarenie Chichocem sa

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 15:19

No pekneee, tak Vy ma tu idete ťahať za slovíííčkaaaa???? Pekne pekne. Taaak siiii ťaaaaahaaaajteeeeeee. Uuuuž súúúú doooosť dlhééééééé?Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

OKI, tak potencionálnemu švagrovi čakateľovi, prišlo nevoľno, tak mladá pani v záhrade sa mala ísť obliecť.

dulka, St, 15. 06. 2011 - 20:10

Eduscho, myslela som to presne tak, ako som to napísala. A síce, že nikde nie je napísané ako sa cítil švagor - čakateľ. Nejde o žiadne ťahanie za slovíčka. Ako som už vyššie napísala, jemu sa zas môžu páčiť dámy, ktoré majú oblejšie tvary. Lebo každému sa páči niečo iné. MM má napr. jedného kamaráta, ktorý keď ho stretneme, vždy MM odporučí, aby mi dal najesť Úsmev. A tiež si ma prezerá, ale skôr preto, že sa mu zdám moc chudá. Jemu sa páčia tie zaoblenejšie. A keďže švagor - čakateľ si vybral dámu, ktorá nie je štíhla, asi sa mu páči.

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 20:21

ja som sa na to pytala,ze co na to "svagor"..vraj si to ani nevsimol..ani jej manzel..len potom sa jej spytal,ze naco sa prezlieka 10krat za den a rehotal sa ako kon pri tom..toho "svagra" poznam este z mladosti a je pravda,ze stale mal moletnejsiu priatelku

dulka, St, 15. 06. 2011 - 20:29

Anna, presne tak som to myslela - každému sa páči niečo iné. Niekoho oslní štíhla postava, niekoho nejaké to kilečko navyše.

dulka, St, 15. 06. 2011 - 20:12

A čo mám Eduscho? Si mi niečo poslala?

hanele, St, 15. 06. 2011 - 15:21

edusho Áno Áno Áno
absolutny suhlas

balalajka, St, 15. 06. 2011 - 16:46

Edusho, davam ti zapravdu, ze komandovacny ton svagrinej nie je na mieste. Urcite by som aj ja tazko travila, aby mi niekto rozkazoval.

Vies, je zvlastne ako toto dopadlo.
Neviem si predstavit, ako by vyzeralo, keby svagrovej sa nepacilo, ale nepovedala by do oci svoje, ale ohovorila ju pred pol rodinou a mlada maminka by sa od piatej tetky dozvedela, ze sa pred svagrom cakatelom vycapovala ako nejaka "rajda". Miesto toho si povedala svagrina svoje a je cul "zla a zavistliva".
Toto by bola lepsia alternativa?
PS - ja tu zas vidim urazene ego a nemiestne "vyzadovanie" akceptovania nazoru oproti tomu.

PS2:
Dievcence a este k tym plavkam pri okopavani - nestipe vas ten hmyz co v zahradke labzuje a neprhli burina? Ja uz len z toho dovodu by som v plavkach asi neokopavala. Este viem tak vrchny diel pochopit, ale nohavicky ee. A zas - potom topanky - v slapkach k tym plavkam sa musi asi spatne rylovat. Ci nie?

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 16:58

k tomu ps2 - ja som v zahrade v plavkach - spodok,co vyzera ako kratasy a nelezie po mne hmyz o nic viacej,ako ked som bola zjari v teplakoch..a na nohach mam riadne bagandze..a ponozky..v slapkach sa do zahrady nejdem ani prejst

akalenkak67, Št, 16. 06. 2011 - 21:47

No.Tak tučný poloholý zadok vždy vytrča aj zo susedinej záhrady.Jej MM pracuje na lešení iba v slipoch.Vôbec sa nad tým nepohoršujeme.Však ked im je horúco,nech si chodia,ako chcú.Keby som vybehla na záhradu v spodnom prádle,určite by sa všetci tiež tvárili,že ma nevidia.
Mne by vadilo len keby sa v mojej blískosti producíroval holý človek.Jedine kôli deťom by mi to vadilo.

mnnaaauuu, St, 15. 06. 2011 - 14:10

Prekvapenie Mňa by to prekvapilo... A zrejme aj urazilo. Doma na záhrade by ma nenapadlo obliekať sa, hlavne nie v "pracovnej atmosfére", aby som sa uvarila. Mne je totižto náramne horúco už pri 18 stupňoch...
Závisť je sviňa Slnko

eniXelka, St, 15. 06. 2011 - 14:24

Ked k niekomu idem na navstevu (alebo aj s niecim pomoct), on JE doma, JA som host. Spolieham sa na hostitelove empaticke schopnosti a slusnost (pravdaze su hranicne pripady) a inak drzim hubu, lebo nie som doma, aj ked sa mi nemusi pacit, co hostitel nosi/robi (este raz, existuju hranicne pripady).
A keby moj priatel/manzel pokukoval po domacej, ktora si za horuceho letneho dna dala plavky a sup do zahrady, tak to patricne vytmavim jemu a nie jej.
Preco by sa mala dotycna obliekat. A vobec, preco by ju mala o to svagrina ziadat? Nebol poruseny ziaden moralny kodex, ak ma svagrina komplexy z vlastneho tela, ma to riesit (ak sa to samozrejme da).
AK by slo o oficialnu navstevu ("Pridte k nam, pogrilujeme a posedime"), tiez by sa mi to zdalo cudne, ale z prispevku slo o normalny den s dvoma ludmi naviac, z ktorych jeden aj pracoval Úsmev

lydusha (bez overenia), St, 15. 06. 2011 - 15:26

"A keby moj priatel/manzel pokukoval po domacej, ktora si za horuceho letneho dna dala plavky a sup do zahrady, tak to patricne vytmavim jemu a nie jej."
Preco nemoze pokukovat? Ved nech sa kukne, ty sa nekuknes ked vidis Banderasa na ulici?Veľký úsmev

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 15:41

no na Banderasa by som tusim aj zapiskala. Vies, ako ti robotnici po leseniach ked ma clovek satocky Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Edusho, St, 15. 06. 2011 - 15:44

No keď by popri nich prešiel ČLOVEK mužského pohlavia v šatočkách, tak by isto nielen pískali ale aj inak prejavili svoj "OBDIV".

ČLOVEK ženského pohlavia je v šatočkách častejšie vídateľný na uliciach.

(to máš to chytanie za slovíčka)Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 16:01

trosku nepozorne citas. Ja som ta za slovicka nechytala, ja som len pisala ako to zrejme pochopil niekto iny Chichocem sa
Ale mne osobne by bolo jedno v com by bol obleceny. A vlastne naco obleceny, kludne aj nahy by mohol byt, neurazila by som sa Váľam sa od smiechu po podlahe

carly, St, 15. 06. 2011 - 16:25

Jááááj, nahý, či nahá pri práci, no tak s tým by som mala veľký, hlavne estetický, problém.
Keď si tak predstavím, napr. pri práci s motykou, ako sa človek zohýba, zaháňa a čo všetko sa pri tom trasie a hýbe alebo naháč, čo behá po lešení, no neviem, asi by som bola rada ušetrená pohľadu na takého holotrta. Fúúúúha. Veľký úsmev Veľký úsmev

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 16:30

a keby to bol chlap s kockami na bruchu? to by nebol az taky esteticky problem Veľký úsmev

carly, St, 15. 06. 2011 - 16:36

pokiaľ by bol komplet holý a poskakoval po lešení - aj to by bol estetický problémVeľký úsmev Veľký úsmev a samozrejme ešte k tomu nedodržaná bezpečnosť pri práci, veď by mu mohlo napríklad z takého lešenia aj zadrieť čosi kdesi.Mrkám

AnnaK, St, 15. 06. 2011 - 16:44

a co ta po bezpecnosti,alebo co sa kde zadrie? to je jeho problem,nie tvoj..ty si len na obzeranie Vyplazený jazyk a okrem toho,videla by si akurat tak,ze intimne partie by mal niecim zakryte - latou,vedrom alebo tak nejak..alebo tak dobreeeeeeeeeee...tak by bol len od pasa nahor vyzleceny..

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 16:37

fuj, tak zas neodbiehaj od Banderasa k motyke a leseniu! Celkom si mi chut pokazila Smútok . Odtaaal potaaal

carly, St, 15. 06. 2011 - 16:39

a čo si myslíš, že ako úžasne by vyzeral Banderas s motykou na lešení, bárs by bol aj ....Veľký úsmev Vyplazený jazyk

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 16:42

nooo, tak zas mat Banderasa doma, moc by som ho pri motyke a na leseni nedrala, tomu ver. Vsak by sa mi znicil, chudacisko, pooskieral, poskodil Váľam sa od smiechu po podlahe.

carly, St, 15. 06. 2011 - 16:50

prosím ťa a načo iné by ti tak mohol byť, však najprv práca, potom to ostatné ako by inak prišiel k tým tehličkám na bruchu, há? v posilňovni? Veľký úsmev

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 17:12

Vsak ako doplnok, neee? Postavit do kuta a kuuukat a kuuukat, obcas oprasit a prelestit (a nie, nie je to dvojzmysel Váľam sa od smiechu po podlahe ).
Vsak priznaj farbu, nemas tiez doma na policke nejake neprakticke ale pekne cece co ti tesi oko?

carly, St, 15. 06. 2011 - 20:01

Kurníkšopa aj s diakritikou baby jedny. Nedávate dĺžne, mäkčene a ja som potom rozptýlená gramaticky. Ja čítam a čítam, čo túto osobu interesuje moje "cece" a to má byť "čeče".Veľký úsmev
Nuž milá moja, ja ti Banderasa na oprašovanie nepotrebujem a čo ja sa furt o Banderasovi bavím, keď on vôbec nie je môj typ.

dulka, St, 15. 06. 2011 - 20:17

Marge, pochopila si to veľmi zle - nikoho som nechytala za slovíčka. Nie je dobré hovoriť čo si "asi" druhý myslí, či ako čo myslel - vznikajú potom zbytočné nedorozumenia. Lepšie bude, keď budeš vysvetľovať svoje myšlienky, nie moje Slnko

margesimpson, St, 15. 06. 2011 - 21:29

ospravedlnujem sa, nemyslela som to zle. Jednoducho ma to ako prve napadlo Kvietok .

eniXelka, Št, 16. 06. 2011 - 13:19

Ved pokukovat moze. Ja mu v tom nebranim. Aj ja mu to mozem vytmavit, ci?

Ale teraz vazne, nezvyknem vytmavovat, zvyknem podrypovat, MM tiez, kym sa na tom nerehoceme.

Pisala som to z pohaldu tej svagrinej, ktorej vadilo to, ze sa na plavkovu pozera jej priatel. A ked jej toto vadilo, mala podla mna kocirovat jeho.

novacka, St, 15. 06. 2011 - 17:23

Ahoj Anna, ja osobne by som sa tiez nevyzliekla do plaviek v zahrade keby som mala navstevu a nikto iny by tam v plavkach nebol, len ja, ocividne sa pretrcajuca stihla nad tucnou:) A na margo toho ze ona bola doma a mohla si robit co chce - ja ked som doma chodim po dome v nohavickach - neznamena to ale ze pri "uvolnenej" atmosfere s moju sestrou a jej manzelom sa do nich vyzleciem len preto ze pre mna je to doma a normalne.Váľam sa od smiechu po podlahe

Martina79, St, 15. 06. 2011 - 17:36

Ja chodím na záhradu len k babke. A tam pracujeme poväčšinou len v plavkách (všetky okrem babky...Úsmev ). Keď náhodou niekto príde, zvykneme si dávať aspoň krátke gate.

vločka, St, 15. 06. 2011 - 18:19

mňa z tohto celého dostal António Banderas. ten by sa mi mohol pretŕčať bárs aj nahý...Zlomené srdce
žabomyšie vojny švagrín(švagrov) priateliek(priateľov) mojich kamarátok neriešim...Úsmev

staronova (bez overenia), St, 15. 06. 2011 - 18:24

Ja som tiež prehadzovala "kedysi dávno"
niečo ľahké ked sa niekto objavil spoza rohu.........ale podľa mna je to aj tak blbosť riešiť

lydusha (bez overenia), St, 15. 06. 2011 - 18:56

No baby vy ste ale riadne mrhy......banderasa na policku namiesto cece by sa vam zachcelo co? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

vločka, St, 15. 06. 2011 - 19:17

ta ňe.. Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe mne by sa páčil na políčku v plavkách aj ten môj, keď už ten banderas neni akože k dispozícii...však mám dajakú predstavivosťMrkám Chichocem sa Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), St, 15. 06. 2011 - 19:40

Co ty vies kam ho veter zaveje? Mozno aj k vam na rolu.Mrkám

vločka, St, 15. 06. 2011 - 19:47

jaj kiež byMrkám ... Chichocem sa Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe še zbešnimVáľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama