reklama

Manžel mi neustále vyčíta že málo zarábam

elaeli , 10. 03. 2011 - 12:39

reklama

Manžel úspene podniká,nejdem písať koľko zarobí mesačne ale ja mesačne zarábam okolo 400 eur a moj plat sa mu zdá smiešny!
Neustále mi to vyčíta že som neschopná,že nič nerobím pre to aby som zarobila viac.Som vyučená ako predavačka a aj pracujem ako predavačka a práca ma baví.Máme 2 dcérky dvojičky,od septembra chodia do školky a často vymeškávam v práci keď sú choré,takže niekedy zarobím menej.
Manžel mi s ničím nepomáha,domov chodí až večer.Keď som mu povedala že ak príde domov skor a postará sa o deti tak ja kľudne si nájdem ešte popri robote aj brigádu a zarobím viac.Takto som to robila keď sme nemali deti,ale odkedy máme dcérky tak si s nimi aj s domácnosťou musím poradiť sama.Moja mamina tiež pracuje,svokra žije ďaleko od nás,nemá mi kto postrážiť dcérky.Kde zarobím viac s mojim vzdelaním? Poraďte mi prosím,čo mám robiť? Mám začať aj ja v niečom podnikať alebo si zvýšiť vzdelanie-maturitu nemám.A ešte jedna vec,mažel síce dobre zarobí ale na domácnosť(byt,strava) mi dáva mesačne 300 eur,ostatok dávam ja s mojho platu,snažím sa byť sebestačná,pre seba nepýtam od neho na moje oblečenie a podobné veci.Keď som bola na materskéj tak som si za 3 roky na seba nič nekúpila a často mi vyčíta že ako sa to obliekam,viditeľne mu už nestačím,už strácam sebavedomie.


reklama


reklama

margesimpson, Št, 10. 03. 2011 - 12:59

poslednou vetou si to uplne zhrnula - "viditelne mu uz nestacim, uz stracam sebavedomie". Ale podla toho co popisujes tak na chybe je v prevaznej vacsine tvoj manzel.
Co uplne najviac neznasam su oddelene kasy v manzelstve. Potom sa castokrat zeny na materskej dostanu do situacie, ked si musia peniaze "pytat", a bohuzial muzi (najcastejsie prave jedinci s nizkym sebavedomim) si na to radi zvyknu a hladka im to ich ego a robi z nich alfa samcov s tym najdolezitejsim - PENIAZMI. Zeny sa tak stavaju financne a ak to trva dlho tak uz uplne zavisle od manzela. Uff, mi to tlak zdvihlo tento blog....
No v kazdom pripade klobuk dole, ze si si uvedomila ze nieco smrdi v state danskom. A mozno budes mat este dost sil postavit sa tomu. Urcite byt tebou tak si dorobim minimalne maturitu. Okrem toho vypadnes medzi ludi a zdvihne ti to sebavedomie, ktore ti ten tvoj milovany teda riadne osekava. A na sebe nesetri, kup si nieco pekne na seba, pokus sa o zmenu a ocistu ako vo vnutri (sebavedomie, vzdelanie, zaujmy a konicky) tak aj navonok. Strasne moc drzim palce Áno

desina40, Št, 10. 03. 2011 - 13:19

Akoby si platil podnájom a služby k tomu. Čo sa to deje, že sa ľudia hodnotia podla toho, kolko zarobia?? Smútok

elaeli, Št, 10. 03. 2011 - 13:26

Pred pár rokmi keď sme ešte nemali dcérky tak mi manžel vyčítal čo vetko pokúpil do bytu.On to totiž aj keď niečo kúpi alebo dá tak to po čase povyčíta.Ja som na vetko čo sa kúpilo do bytu tiež prispela čo som mohla ale nikdy nezarobím toľko čo on,kým sme nemali dcérky okrem mojej práce chodila som brigádne upratovať,nesedela som doma a neťahala od neho peniaze.Aj dovolenky sme si platili spolu.Ale s mojho platu si nemožem dovoliť toľko čo on,navyše on chce všetko zančkové,kvalitné,nepozerá na ceny.Cez víkend chodí cvičiť,plávať,na masaže a ja sa starám o domácnosť.Ak ideme s ním,tak svoje si musím platiť sama,argumentuje tým čo som mu povedala ešte pred manželstvom že ja si všetky svoje výdavky budem platiť sama.Áno len vtedy som ešte nevedala že on bude mať také vysoké nároky a ja mu stačiť nebudem.A keď mu to poviem tak ma vždy zosmiešni že to je moj problém že nedokážem zarobiť.Mňa ale moja práca baví,ak by som aj ja začala podnikať nemám záruku že sa mi bude dariť a čo by bolo s dcérkami,pre mňa su teraz oni prvoradé.A ešte niečo poznáte ten strašny pocit že ste s mužom v obchode,kupuje si drahú značkovú vec a vy viete že vy si to nemožete dovoliť? Mne nejde o to mať dráhe oblečenie,ja chcem žiť obyčajný život a radovať sa s maličkostí ale nechcem sa ani cítiť pri svojom mužovi ako ubožiačka,lebo takto sa už cítim,naozaj už strácam sebavedomie.Už som si povedala že s ním na nákupy chodiť nebudem,ale jeho obľubená nedeľná činnosť je chodenie po obchodoch.A tiež nechcem aby časom boli také isté dcérky,nechcem aby mali pocit že možu mať čo si zmyslia.

fidorka, Št, 10. 03. 2011 - 13:38

elaeli,mňa veľmi zaráža,ako si delíte všetko,niečo je tvoje,niečo je jeho.čo si ty kúpila,čo on zadovážil.Tebe to nevadí?Podľa mňa by v manželstve malo byť všetko "naše",spoločné,máte spoločné dcéry,spoločný stôl v kuchyni,máte spoločný obed,spálňu...aj príjem do rodiny.U nás to teda tak je,jedno kto akým dielom prispeje,ale peniaze sú pre rodinu,nikto sa pred nikým nevyvyšuje,nerobí si väčšie zásluhy.
Neviem,ale myslím si,že toto by ste si mali vyriešiť ako prvé.Je jedno,či budeš zamestnaná ako upratovačka,alebo si urobíš ešte štyri vysoké školy,či začneš podnikať,on si zase niečo nájde,čo mu bude vadiť.Možno zrovna to,že zarábaš viac ako on Mrkám
Veď ty nie si chyžná v hoteli,aby ti zaplatil za opraté košele a ponožky,čistú posteľ a teplú stravu,ani v tom hoteli by mu to nerobili za 300 euro mesačne.

desina40, Št, 10. 03. 2011 - 13:53

tak toto som mala na jazyku, fidorka, pekne si to napísalaKvietok

eniXelka, Št, 10. 03. 2011 - 14:03

Jednoznacne suhlasim s fidorkou.
My s manzelom mame spolocnu rodinu, spolocne deti, spime na NASEJ posteli, nakupujeme pre NAS. Ja som na materskej s dvoma detmi a dostavam rodicovsky. Manzel zarobi x-nasobne viac a nikdy mi nevyhadzoval na oci jeho prijem. Ak som si niekedy chcela nieco kupit, nic nenamietal a takisto ani ja.
Nerozumiem tomu, ved ste chceli zit spolocny zivot, ked ste sa brali.
AK si na zaciatku manzelstva povedala, ze si vsetko budes platit sama, tak si urobila chyby (podla mna), mohla si predpokladat, ze raz odides na matersku a budes ta, ktora bude tahat za kratsi povraz z hladiska financii (a tiez v zavislosti od tvojho vyucneho listu). V postate si manzela naucila, ze ma ratat s tym, ze ON SI ZAROBI NA SEBA a A TY NA SEBA + ze sa este budes starat o domacnost.
Teraz je to na tebe, ukazat mu, ze tvoja hodnota sa neda ratat v peniazoch, len ti neviem poradit ako, pretoze takato situacia pre mna je ciste Kocurkovo. Dievcence, ktore mate viac skusenosti, poradte.

Ja ti len drzim palce, aby sa ti podarilo nieco s tym urobit.

lienka4321, Št, 10. 03. 2011 - 13:52

elaeli, ja nie som sice vydata ale suhlasim s fidorkou a a takisto sa mi zda zvlastne to delenie financii. mam priatela a sme spolu casto a uz teraz mame financie skoro spolocne, ked niekde ideme vobec neriesime to ze kazdy si plati za seba.
Este by som chcela vediet ako to funguje pri detoch, myslim kto plati veci pre deti, oblecenie pripadne ked niekde idete kto zaplati detom?
A k tvojej otazke co mas robit, tak kludne zacni studovat alebo podnikat ale osobne by som to robila iba ak by som to chcela ja a nie kvoli tomu, ze tvojmu manzelovi sa zda ze malo zarabas.

hadanka, Št, 10. 03. 2011 - 14:04

Ešte napíš ,že mu pri nákupoch nosíš aj tašky a padnem na zadok! u nás tiež platí "NAŠE" a nie moje, tvoje.Určite s ním hod vážny rozhovor a začni mysliet už na seba!držím palceÁno

novacka, Št, 10. 03. 2011 - 14:08

Ahoj ja som teda vzdy za otvoreny rozhovor. Ty sama presne vies co ti vadi, tak mu to proste povedz. Na domacnost nie je mozne prispievat kazdy mesiac fixnou sumou, proste niekedy su nepredvidatelne vydavky. A to ze si sa pred manzelstvom ponukla ze si svoje vydavky budes hradit sama, tak toto pouzivat proti tebe, to je absolutne smiesne. Na tvojom mieste by som mu povedala ze ak si to este neuvedomil - tak ste manzelia a hospodarite spolu a to co je tvoje je aj jeho a naopak , takze co keby ste si spravili spolocny ucet a ked budes potebovat viac penazi tak si proste vyberies viac. Co by na to povedal? Hlavne sa ho neboj, to ze je to pan podnikatel a ponizuje ta a povysuje sa nad teba este neznamena ze sa ty skutocne mas ponizovat alebo sa ho dokonca bat. ODVAHU.

aleg, Št, 10. 03. 2011 - 14:33

Keď sa mu zdá, že málo zarábaš, vystav mu faktúru za domáce práce (určite je to hodné viac ako 300 €) a budeš mať ďalší príjem. ak k tomu ešte zarátaš náklady na stravu... Ak by už naozaj nezaberali žiadne argumenty.
Určite nestrácaj sebavedomie a ako písali dievčatá hore, rob to čo je tebe najbližšie a nie preto, aby si niekomu vyhovela.
Držím palčeky Slnko

staronova (bez overenia), Št, 10. 03. 2011 - 15:59

Tá faktúra je veľmi dobrrý nápadTlieskam Tlieskam

viktory, Pi, 11. 03. 2011 - 08:33

presne toto napadlo aj mňa...300 € je akurát tak na jeho stravu. A čo ostatné? Veď domácnosť nie len jedlo, sú aj iné náklady.

certik21009, Št, 19. 05. 2011 - 08:58

presne somna to myslela..skus si zistit u niekoho kto tomu rozumie kolko by bolo vyzivne na deti keby ste neboli spolu..plus urcit cennik za vykony v domacnosti..napr uvarenie vecere 6€ a pod..a teraz babeny nerozculujte sa ale toto som splechla mojmu ex-manzelovi ked uz som nevladala prisla som z roboty navarila upratala naucila sa s detmi, velicenstvo prislo domov lahlo na gauc a kukalo telku..nuz a vecer v posteli sa cudoval ze nevladzem..tak som mu povedala ze ak chce aby som bola cerstva a krasna bud nech zaplati pomocnicu v domacnosti alebo si zisti kolko stoja "sluzby" tohto druhu..a a sa mu tam aj pretrhnem lebo mi to prispeje na chod domacnosti-on tiez prispel len presne rozpocitau sumu-pol najomneho a 50Sk na den na stravu pre neho..skuste z toho zit!..veci na seba si kupoval sam a na deti prispel polovicu..fakt presne vydelil..ked som ja polovicu nemala tak sa to nekupilo!!! teraz zijem s priatelom..som tehotna a som na PN mam rizikove..takze prijem mi dost klsol..od manzela som bola naucena odkladat vsetky blocky a vecer mu to vyuctovat..ked som to prvy raz urobila teraz skoro dostal infarkt..povedal ze este raz to urobim prehne ma cez koleno a dostanem po zadku:) on na take voloviny nema kedy..proste kupim co treba ved som zena viem co domov treba lepsie ako on (sovinista)a ked dojdu peniazky len mu mam povedat..na vyplatu ide vsetko poplati ostatne mi poda a na nic sa nepyta..sem tam ci mam este peniaze a ci nepotrebujem..a ked bolo treba nasiel si aj brigadu..prisiel z roboty najedol sa a isiel do druhej..volno mal len v nedelu..jeho vychovali tak ze muz je ten co sa ma starat o rodinu financne..zena zas viest domacnost...je to aj o vychove..nedaj sa ponizovat

inkag23, Št, 10. 03. 2011 - 14:45

tak toto je sila...my mame z manzelom spolocny ucet od kedy sme svoji a nikdy my manzel nevydeloval kolko mam na domacnost alebo na oblecenie alebo neviem na co este a to odkedy sme sa vzali pracovala som asi len 2 mesiace na zaciatku lebo potom som uz bola na materskej najprv z jednym a potom z druhym synom teraz som este stale doma ale opatrujem deti do 1 roka, chcela som si najst aj normalne robotu ale manzel zatial protestuje lebo mladsi syn pojde do skolky az v septembri lebo mu zle vychadzaju roky a takto som aj doma a porobim si okolo domacnosti aj navarim aj si zarobim lebo deticky my vozia kumne domou......ale taketo delenie ze toto je moje a toto tvoje ved je to postavene na hlavu ...... povedala by som ze to nieje tvoj problem ale je to problem tvojho manzela ktory si tym ze ta ponizuje asi nieco lieci....ako nechcem prookovat ale ked ste spolu chodily tak takyto nebol???alebo ako??? to sa takto zacal spravat az ked ste sa zobrali ci ako??

slawi, Št, 10. 03. 2011 - 15:15

To mne, ked som bola este na materskej raz znamy povedal, ze kedy uz pojdem do prace aby uz bol zo mna neaky osoh.Spadla my sanka a nezmohla som sa ani na slovicko.
Elaeli tiez si myslim,ze by to chcelo rozhovor s manzelom.Taketo ponizovanie nie je normalne.Myslim si,ze tvoj manzel ma poriadne slabe sebavedomie, ked potrebuje niekoho ponizovat a toboz vlastnu manzelku.
Drzim palcekObjímam Zlomené srdce

abumama, Št, 10. 03. 2011 - 15:59

My máme s manželom tiež spoločný účet a všetky peniaze sú spoločné. Aj keď MM má niekedy tiky povedať mi "kde si zase minula toľko peňazí?" Vtedy mu predložím zaplatené šeky a ukážem chladničku a špajzu. Ak ho napriek tomu neopustí túžba mať poznámky smerom k tomu koľko som kedy minula, tak sa naštvem a kúpim si niečo na seba alebo niečo úplne zbytočné pre deti z čoho majú radosť s komentárom, že teraz som naozaj minula. Robím to tak cca dva roky a funguje to. MM však vie, že ja bez príjmu peniaze nezoženiem a ja viem, že aj keď je niečo nepredvídateľné, tak tie peniaze zoženie on. A vôbec si neviem predstaviť, že by sme mali oddelené financie. Držím palce elaeli, aby ste to čo najskôr poriešili a tak ako napísala aleg vyrátaj koľko času a energie venuješ domácnosti a že to je strašne slabo zaplatená práca. Nenechaj sa ponižovať. Muži, čo zo žien robia svoje otrokyne nie sú hodní ich lásky.Objímam

jankam, Št, 10. 03. 2011 - 16:01

Som mierne v šoku, a je mi smutno z toho čo si napísala. Ako jeden chlap môže takto hovoriť s manželkou a matkou svojich detí?!!
My s manželom máme síce oddelené účty /nakoľko sme ich zakladali za slobodna/ ale máme práco disponovať s účtom toho druhého. Môžem ísť do banky a vybrať peniaze z jeho účtu, takisto cez internet robím prevody a platím šeky z jeho účtu. Keďže som teraz na RD, tak môj účet vyzerá biedne:)
Keď ideme do obchodu, tak sa dohodneme, kto bude platiť podľa zostatkov na účte. Ale drobné nákupy platím ja /keďže ich robím cez deň s malým sama/ a ostatné platby ako hypotéku, nájom a všetky trvalé príkazy, poistky ... platí manžel s jeho účtu.
Ak naozaj tvoj manžel trvá na tom, že ti peniaze na domácnosť vyčlení, tak si urob zoznam čo a za koľko platíš + peniaze na oblečenie pre deti a pre teba a nech ti dáva danú sumu.
Ale je to smutné, aby sa jeden s manžeov obliekal ako sám paša a manželka rozmýšlala čo na seba. To je choré!!!!

staronova (bez overenia), Št, 10. 03. 2011 - 16:06

A to si neviem predstaviť u vás situáciu ako som na tom ja a určite mnoho, mnoho manž. párov. Keby si bola nezamestnaná!...čo potom ti bude každú kôrku chleba vyčítať?....to podľa mna musí byť uvedomelý chlap a určite ťa má aj patrične rád...Smútok Smútok

vločka, Št, 10. 03. 2011 - 17:16

to tie tri stovky čo ti dáva je niečo ako výživné... má ťa vyúčtovanú aj s deťmi...
len dúfam že si tie tri stovky nedáva do odpisu... a prídavky a bonus na deti predpokladám, že je tiež naňho....
vážny rozhovor...povedať všetko čo ťa trápi....vypočuť jeho názor na vec a nájsť kompromis, ktorý by vyhovoval obom... ináč sa budeš celý život s ním len trápiť.... to že robíš ako predavačka a máš svoju prácu rada je pre teba len plus a ja ti tlieskam...
tiež ma napadlo to stou faktúrou... možno by to pomohlo...aj by som tam uviedla, že v prípade nedodržania podmienok mu účtuješ 3% z uvedenej sumy za každý deň čo sa omešká zo zaplatením.... podala by som mu ju úplne s kamennou tvárou a dodala by som: "Toto všetko je moja práca navyše miláčik. Ale keďže odchádzam do ďalšej práce aby som si pre seba zarobila viac peňazí, do zajtra si najmi pani, ktorá toto všetko urobí za mňa. A ešte jednu pani na stráženie detí. Ja sa z práce vrátim neviem kedy, nemusíš ma čakať s večerou, najem sa niekde v meste!" a dala by som mu veľkú pusu na čelo....

diid, Št, 10. 03. 2011 - 19:15

tak takeho manzela by som nechcela. Ja mam aj svoj ucet a peniaze ktore som si zarobila za slobodna, manzel ani nevie kolko tam mam. Som na materskej a nezarabam nic, ani od statu nic nemam. Manzel automaticky vsetko plati, ked potrebujem hotovost tak mu len oznamim ze penazenka je prazdna. Nakupujem s mierou, nic prehnane a na znacky si nepotrpim ale na kvalitu. Manzel si nasiel druhu pracu ked bolo treba viac penazi.

A nestaci vam 700 eur mesacne na jedlo a oblecenie? on si asi kupuje svoje nie? Ponizovalo by ma keby si on kupoval bezhlavo znackove a detom by som pozerala co kupit na zlave. Vratila by som do obchodu tie jeho znackove veci a nemiesto toho nakupila pre deti.

akira13, Št, 10. 03. 2011 - 19:18

Objímam Objímam Objímam ja len toľko. Dievčatá všetko popísali Objímam Objímam Objímam

Lolinka1122, Št, 10. 03. 2011 - 19:36

Bože ako ja neznášam, keď muž vyčíta žene, že on je živiteľ a on všetko platí... Treba mu povedať, nech on ostane doma s deťmi alebo nech sa on o ne stará, keď sú choré, také svalnaté reči by mohli mať aj ženy! U nás nafungujeme formou spoločnej kasy, ale to len preto, že ja mám vysokú materskú, ja som to tak chcela, pretože mám na to aj svoje dôvody. Keby som dostávala 200 eur, určite by som to chcela inakHambím sa V tvojom prípade je chyba jednoznačne v mužovi, má dostatok a tebe vydeľuje, nehnevaj sa, ale to chrapúň!

megmeg61, Št, 10. 03. 2011 - 19:36

elaeli.keď to čítam,tak mi chodí mráz po chrbte.Nechápem ako toto môžeš vydržať.Vyzerá to tak, že ON má radšej peniaze ako Vás.Ja som na ID dva roky, budem mať 50. rokov celý život som pracovala, vychovala som 3 deti, dvojičky chlapcov a dcéru, ale nikdy sa nestalo, aby mi môj manžel vykrikoval, že málo zarábam. Zvlášť teraz keď na ID dostávam iba 140 Eur, ešte sa mi nestalo, aby vykrikoval, že ma živí,alebo mi zakazoval si niečo kúpiť. Skús sa s ním porozprávať i keď pochybujem, že Ťa bude počúvať. Je ťažké radiť, myslím si , že Ťa aj psychický deptá a ponižuje, ja by som to netrpela. Vystav faktúru a uvidíš čo sa bude diať. Držím Ti palce.

lenka d, Št, 10. 03. 2011 - 19:46

ahoj elaeli, mna tiež veľmi zarazilo, keď som si prečítala ako to doma máte.Ja žijem s priateľom mám dve deti z manželstva a my mám peniaze spoločne.Mala by si sa s manželom porozprávať, on si neuvedomuje, že zarobí toľko peňazí aj vďaka tebe? Veď kým on zarába , tak ty sa staráš o všetko doma a o deti. Ak by sa mal o to starať on, tiež by nezarábal. Ak by nezabral rozhovor, tak by som tiež skúsila to, čo už tu spomínali dievčatá, že našla by som si brigádu a nechala, by som mu na starosti deti aj domácnosť.Máš to ťažké, ja to pre mňa úplne hlúpe, že si on kupuje značkové že si ty musíš všetko platiť sama, ja by som to neprežila.. No mňa by to štvalo, keby sme tak mali doma my,, to by som s ním ani nikam nechodila. Ja si myslím, že tvoj muž by sa mal hanbiť zato čo robí. Veď podľa zákona, je všetko čo nadobudnete v manželstve spoločné , rovným dielom 50:50. Teda aj zárobok nie?

dulka, Št, 10. 03. 2011 - 19:50

elaeli, aj ja som za rozhovor. Skús mu to vysvetliť, ako to cítiš. Ak sa nič nezmení, ja by som v takomto chorom vzťahu ani nechcela zostať. Radšej by som sa rozviedla - tých 900 eur a možno aj viac by mu určil platiť aj súd keď tak dobre zarába a budovala by som si svoj život s deťmi skôr, ako by som pri takom chlapovi prišla o posledný kúsok sebavedomia. Ak si chceš doplniť vzdelanie, tak si ho doplň, ale iba ak to chceš Ty, nie kôli niekomu. Držím palce.

NIA123, Št, 10. 03. 2011 - 20:03

tomuto ja vobec nerozumiem... my odkedy sme s MM zacali spolu byvat,od prveho dna bolo vsetko nase a pre nas...a to sme sa vzali az po roku a pol spolocneho byvania..funguje to tak doteraz...a smiesny priklad ale este aj ked ide jeden z nas do obchodu a ma na nieco chut kupi aj pre toho druheho... bude to smiesne mozno pre niekoho,ale mne este aj manzelova vyplata chodi na moj ucet.. kedze MM svoj zrusil uz dost davno... a nikomu to neprekaza.. mame spolocnu kasu...mne na ucet chodi rodicovsky a pridavky aj ked s jeho platom sa to neda porovnat.. nikdy mi nic nevykrical,ani len nenaznacil... neviem,co radili dievcata..nemam cas to cele citat..ale jednoznacne by som s nim hodila vazny rozhovor..

magic, Št, 10. 03. 2011 - 22:10

on ti niekedy na zaciatku aj ponukol, ze budete mat jeden ucet, atd? prv, ako si ty vyhlasila, ze sa chces o seba starat sama, platit si vydavky sama?

Mária5455, Št, 10. 03. 2011 - 22:51

elaeli,všetko tu už popísali dievčatá,preto sa nebudem opakovať,pretože vo všetkom s nimi súhlasím,ale tvoj muž si ešte asi neuvedomil,že je otcom 2 detí a manželom,teda musí prispievať na spoločnú domácnosť a to nie sumou 300 Eur,ako si to určil sám....sadni si s ním a porozprávaj sa o tom otvorene,sebavedomo a pripomeň mu,že ak sa takto bude k tebe naďalej správať,tak podáš žiadosť na súd o určenie výživného pre deti a domácnosť....budeš sa čudovať,koľko ti dajú....určite to bude viacej ,ako ti dáva teraz...len sa prosím ťa nehanbí,ale hlavu hore a konaj,kým ťa nezrazí úplne na kolená...nenechaj sa ponižovať,lebo to nie je ani o vzdelaní,ani o zárobku,zrejme je to chlap,ktorý si dvíha svoje sebavedomie na tej slabšej,nedaj sa!keď tomu nezabrániš hneď teraz v zárodku,bude sa k tebe správať ešte horšie,veď on neplatí ani na deti,ani tebe za prácu,ktorá je ešte drahšia,než on si myslí...nech si nájde na tieto služby nejakú pani a uvidí,kolko ho to bude stáť...Objímam Objímam Objímam držím ti palce,nemusíš sa nikde zamestnávať,len si nechaj všetko preplatiť u neho,čo pre rodinu robíš,vystav mu účet!!!

hanele, Pi, 11. 03. 2011 - 00:58

elaeli...v mnohom suhlasim s dievcatami vyssie...rozhovor, konstruktivny, ak sa bojis ze nebudes vediet argumentovat, pokojne si to napis na papier
ved je to smiesne, ked muz dobre zaraba a vydeluje na domacnost a este aj potom kritizuje...co mu to robi dobre? na inych si netrufne tak vyskakuje na vlastnu zenu? sebavedomie nie je o zarobku a vzdelani....je to vnutornom pocite
ja som tiez uz niekolko rokov na materskej, aj zarabam popri tom, ale mm prinesie daleko viac penazi a vzdy mi ich da vsetky a nevykrikuje mi teda nic, skor mi sam povie, kup si nieco pekne na seba, alebo detom...ja neznasam lakomcov a s mm som aj preto ze ma jednu uzasnu vlastnost - velkorysost...

spytaj sa tvojho m ci si nevazi tvoju pracu v domacnosti a vycisli mu ju, da sa to pomerne lahko, aby nebol prekvapeny...nie je tvoja povinnost skakat mu okolo zadku a este sa nechat ponizovat
zelam vela sil

viktory, Pi, 11. 03. 2011 - 08:45

elaeli, tak ma ešte napadlo, ak nepomôže rozhovor, pokojne môžeš požiadať na súde, aby mu určil, koľko má prispievať na Teba a detičky a na domácnosť. Nech si dobre rozmyslí, ako má postupovať, lebo, predpokladám, že by to asi bola pre neho, pri jeho sebavedomí, hanba, ak by musel ísť na súd. A Ty máš právo obrátiť sa na súd, aj keď ste manželia. Nedaj sa zdeptať.

staronova (bez overenia), So, 12. 03. 2011 - 09:31

Mala som kolegynku,mali s manž. 4 deti. manžel vysokoškolsky vzdelaný a veľmi známy momentálne. Ak by som napísala meno, nik by mi neveril!!!!! Ona pokiaľ mala peniaze tak mínala z nich a ked sa jej minuli tak jej týžden trvalo, kým nabrala odvahu a pýtala si znovu a znovu po sto korunách od manžela. Ten týžden bol pre nu kruty a ponižujúci. Vtedy sa stávalo,že mala v práci tzv. pôstne dni /akože drží očistnú kúru/ pila vodu a nanajvýš 1 acidko. Nechcelo sa nám /kto sme to vedeli/ veriť,že to tak je.
Ak si to teraz nevyriešiš, tak ked budú deti väčšie, bude to ešte horšie z peniazmi, lebo náklady budú rásť. Nenechaj to zájsť už daľej a prosím ťa rieš to za čerstva.
Držím palce, viem, že to bude s nim ťažké, chlapi si vždy myslia, že majú pravdu.....

VieraB, Št, 19. 05. 2011 - 20:12

z tojho príspevku som prečítala prvých pat riadkov, prepáč, viac som nemohla...nečítala som ani reakcie dievčat...pre tvojho muža je škoda lútosti...Tebe držím palce, aby si zvládla (ste zvládli) výchovu svojich detičiek a jeho "čudné moresy"... ale vedz, že pokiaľ mu hned teraz nevysvetlíš, čo okrem tej "platenej" práce robíš, neskor bude horšie a horšie..

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama