reklama

najlepsia kamaratka

marooska , 10. 11. 2009 - 13:31

reklama

Ahojte, chcela by som vas poziadat o radu. Moj manzel ma najlepsiu kamaratku. Spoznali sa v praci, cca 2 roky, za posledny rok a pol si volaju, sms-kuju. Boli sme spolu (aj s nou) asi 2-3x na veceri, bola u nas aj na navsteve. Je to taka ticha babenka, moc sme spolu nekecali, lebo mna nepozna a dlho jej trva, kym sa s niekym skamarati. Takze kecala viac-menej len s mojim muzom, ja som sa sem-tam zapojila do debaty, ale ze by sme same prekecali trosku viac, to nie. V lete som "pustila" manzela na predlzeny vikend na stanovacku s nou sameho, len oni dvaja. Ja manzelovi verim, keby som mu neverila, tak ho nepustim. V poslednej dobe mal v praci same stresy, doma je to vcelku ok, len ked bol unaveny (takmer kazdy den), tak sme sa menej zhovarali, ale nehadame sa. No, o co mi ide - mozno si to len namyslam, neviem, ale ked som sa ho pytala, co mu je, ze je taky divny, ci ma nejake problemy v praci, milenku, zdravotne problemy a pod., povedal, ze je toho v praci na neho vela, ze je rad, ze si doma odpocinie a nemusi nic riesit a ze je ticho, lebo je z prace ohucany. Ja som na materskej (syn ma 21 mes. a dcerka 3 mes.), tak som rada, ak sa s niekym mozem porozpravat. Zacala som sondovat, co sa deje, lebo bol strasne tichy, antenky som vystrcila, ked ju prestal uplne spominat a ked o nej hovoril, uz to nebola "erza" ale erika (samozrejme, ze sa vola inak). Tak som mu obcas prezrela sms-ky (dobre, ukamenujte ma za to, ja sa aj hambim ua to) a tam vety typu - posielam pusu na dobru noc, som rada, ze som si ta pustila k telu, mam ta strasne rada, som rada, ze si vstupil do mojho zivota a pod. Ja neviem, ale takto si sms-kuju najlepsi kamarati? To je mi divne. Ked som sa na dotycnu manzela pytala, ci s nou nieco nema, tak mi povedal, ze nie, ze ma miluje, ze keby som ju poznala, vedela by som, ze ona nikdy so ziadnym chlapom nic nechce mat... Ja manzelovi verim, ze s nou nic nema, ale co bude dalej? Co ked si dotycna po rokoch povie, ze toto je superchlap, ze by to s nim vyslo, ze mu veri a on jej a co keby to skusila?
Ja viem, asi si vyrabam problem sama, ale neviem sa od toho odputat. Nechcem ho stratit, vsetko nam funguje, aj sex, fakt si robim problem sama?

Vopred dakujem za vase nazory.


reklama


reklama

kika81, Ut, 10. 11. 2009 - 14:01

ahoj marooska, a skusila si mu nadhodit, ze to co sa deje, ze ma takuto najlepsiu "kamaratku", ti vadi? lebo tebe vlastne cela tato vec vadi, ci nie? skusila si sa ho opytat, ako by sa asi citil on, keby si ty mala takeho "najlepsieho kamarata" a zbalila by si sa s snim na vikend na stanovacku? ci by mu to bolo prijemne. ja osobne by som to zniest nemohla a uz vobec by som len tak "nepustila" muza so jeho "najlepsou kamaratkou" hocikam na vikend prec, a hoci ma mozu odsudit, s tym telefonom by som urobila to iste. tie sms co si tam nasla, no neviem... skus sa s nim o tom uprimne porozpravat? mne by sa to cele tiez vobec nezdalo. drzim palce...Kvietok

fidorka, Ut, 10. 11. 2009 - 14:11

Podľa mňa,nie všetko s kostolným poriadkom ak manžel potrebuje "najlepšiu kamarátku" na to,aby mal s kým tráviť voľné chvíle,nechce sa mu doma o ničom rozprávať,lebo je unavený a pod.Aj ja bývam unavená,že potrebujem ticho,aj môj muž máva také dni,ale aby sa na to vyhováral stále,to by som ja spozornela,že niečo sa deje medzi nami dvomi.
A tie SMSky...ja nešpehujem,nesliedim a problémom nenadbieham takýmto spôsobom,ja sa pýtam na rovinu a to do vtedy,kým sa nedozviem,to čo chcem.
A že si to ty tak spravila...nebudem ťa súdiť,načo?Je to tvoja vec,máš ďaľšieho chrobáka v hlave,ktorého si nemusela mať...asi mu až tak neveríš,ako píšeš.

zuza2, Ut, 10. 11. 2009 - 14:17

No maj sa na pozore dievča.Také sms-ky si kamoši nepíšu.Ja by som určite pokojná nebola.Jemu by sa páčilo keby si mala takého kamoša,a písal by ti ,že jakí je rád že si si ho pustila k telu? A ten víkend?To čo má byť?Ty doma s detmi a on víkenduje s kamoškou?Neviem ,neviem či aj manžel by bol spokojný keby si ty s "kamošom"išla víkendovať....Radím maj sa na pozore,vieš ako sa hovorí Tichá voda brehy myje....Aby to nebolo tak aj vo vašom prípade.Držím palce,a viem o čom hovorím...Áno Áno Áno (brokenheart) (brokenheart) (brokenheart)

Jajuška, Ut, 10. 11. 2009 - 14:28

Ja len poznámka k SMS-kam,u nás nie je že môj mobil a tvoj mobil.Ked potrebujem volať,volám z jeho,SMS píšeme z mojho a nie je problém.Podľa mna to nemá byť jeho sukromie,myslím mobil.A suhlasim s dievčatmi,niečo sa za tým skrýva.Tak čím skôr si to vyjasniť.

aleg, Ut, 10. 11. 2009 - 15:08

Tiež si myslím, že najlepšie si to vyjasniť. Načo sa budeš zožierať?
A aj u nás sú telefóny bežne prístupné, žiadne tajomstvo

alexa35, Ut, 10. 11. 2009 - 15:26

No - u nás zas nelezieme jeden druhému do MT, ale zas neskáčeme pri sms-ke k mobilu, len aby to ten druhý nečítal...

fidorka, Ut, 10. 11. 2009 - 16:09

kočky,ona tu neopisuje taký príklad,ako máte aj vy,alebo aj my...ja tiež volám z manželovho mobilu,on píše z môjho,aj deti naše mobily používajú.Tu ide o to,že ona cielene hľadala a našla,možno to čo tušila.Preto sa bála,že ju budeme odsudzovať.

alexa35, Ut, 10. 11. 2009 - 14:40

Nuž, mne osobne by sa to nepáčilo a nech si kto chce čo chce hovorí, každý má právo žiť tak, aby bol spokojný-aj ty. Ak nie si spokojná, rieš... Tolerancia je jedna vec, ale zas - sú isté hranice. Chrobák v hlave proste je-sms...
Mňa pri týchto kamarátkach vždy napadne film Čas sluhú s Ivanou Chýlkovou a Karlom Rodenom. Videla si? Perfektný psychologický film o tom, ako sa nenápadná, hanblivá a tichučká študentka medicíny votrie medzi mladý pár a mení sa na sebaistú, atraktívnu ženu, bezohľadne manipulujúcu a zneužívajúcu svoje okolie... také hadie zlo-a tiež akože nič na začiatku-akože ja ani vlastne nežijem, nie som, dovoľte mi dýchať aspoň váš vzduch...
Mne sa to nepáči-taká tichá lúpež po rúškom "nerobím nič zlé.."

loulou, Ut, 10. 11. 2009 - 14:51

Aj ja súhlasím, že na obzore sa črtá problém. Nezamilováva sa tak náhodou ten Tvoj mužíček? Lebo celé to "kamarátstvo" mi tak príde, ako začínajúca láska v 17-tich... (keď som bola v tom veku, tiež som sa s chlapcom najprv "kamarátila" a presne takýmito sms som ho namotávala, a ver, že sa namotal). Takéto Tiché vody sú najnebezpečnejšie, pretože sa tvária, že nič, a robia všetko tak, aby nakoniec muž "prišiel na to", čo naozaj chce. Na Tvojom mieste zvolím jej taktiku: keď kamarátka, tak kamarátka, začni sa stretávať s nimi, aj keď to bude nepríjemné, ale možnože kamarátka zistí, že tu to tak ľahké mať nebude. A na stanovačku by som ich veru viac nepúšťala... osamote vznikajú najväčšie citové väzby a to je oveľa nebezpečnejšie, ako keby bola slečna s veľkými prsiami a kratučkou sukničkou.

vierča, Ut, 10. 11. 2009 - 14:56

Si naivna marooska!Pockaj este par mesiacov a budes tu pisat ako ta muz opusta.Podla mna,uz davno ta podviedol...PREPAC.

loulou, Ut, 10. 11. 2009 - 15:02

Vierča prečo jej nadávaš? To jej teda pekne pomáhaš. Ja si nemyslím, že ju už podviedol. Ten jej manžel sa javí ako charakterný človek, ale veľmi citlivý, a podľa mňa nemá tušenia, o čo tej jeho "kamarátke" ide. Verím tomu, že je jeden z tých, ktorí pred tým, ako podvedú, sa rozídu s tou predtým, ale už sa k tomu asi schyľuje. Práve mám pocit, že je v štádiu, kedy sa zaľúbil, a nevie, ako to má vyriešiť.

mikve, Ut, 10. 11. 2009 - 15:06

Vierca a to vies odkial? Bola si pri tom a drzala im sviecku? Ak mu Marooska veri asi vie preco. To ze ju trapi ze jej manzel travi cas s inou zenou neznamena ze jej manzel je podliak ktory manzelku podvadza.

Ejka, Ut, 10. 11. 2009 - 14:59

no neviem,dievca,mne sa ten "kamaratsky" vztah tiez nezda!Zenatemu muzovi sa taketo SMSky rozhodne nepisu!Maj sa riadne na pozore.Co takto hodit rec so slecinkou?Samozrejme bez manzela!A ohladom mobilov,ako pise Jajuska,ziaden moj alebo tvoj mobil!Sme manzelia,tak je vsetko spolocne.Kto ma ciste svedomie,nevadi mu to.Drz sa!!!!!

kika81, Ut, 10. 11. 2009 - 16:04

Ejka 100 percent suhlas, kto pise zenatemu muzovi taketo sms-ky, urcite nema len kamaratske umysly...Mlčím

wienok, Ut, 10. 11. 2009 - 15:06

Niečo podobne mala moja známa ,tiež to bolo iba akože kamaratka a nakoniec to bola milenka a teraz su rozvedení a tamtí dvaja sa zobrali a maju syna...
Mala by si byť poriadne na pozore,držim palce,aby to nebolo niečo viacej...
A ta stanovačka,to by som nedovolila ani keby som tu "kamaratku" neviem ako poznala

vierča, Ut, 10. 11. 2009 - 15:23

Nenadavam,pisem len svoj nazor.Ja to tak vidim a marooska nech si z komentarov vyberie co chce.Je velmi tolerantna a raz pride na to,kde robila chybu.Robime ich vsetci a kazdy ine.

marik, Ut, 10. 11. 2009 - 15:32

No ridna odvaha pusti´t manžela s kamoškou,na stanovačku ufff.Nikdy by som to nespravila.

syslik, Ut, 10. 11. 2009 - 23:04

Ja sa cudujem aj tomu muzovi, ze mal odvahu jej povedat, ze pojde s "kamaratkou" stanovat...este s kamosmi chapem...ale s babu - kamosku...A neverim, ze k nicomu nedoslo!!!!

novacka, Ut, 10. 11. 2009 - 18:14

na rovinu -mne by sa to nepacilo a za prve by som ho snou nikam nepustila a za druhe keby som si precitala takuto smsku tak by som si to dobre preverila.manzelovi povedz ze ti maximalne vadi ze s nou vobec komunikuje a ak bude tvrdit ze sak to nic neznamena bla bla tak mu povedz nech si vyberie pre pokoj v rodine. ak bude trvat na tom, ze ved on nic zle nerobi, povedz ze jej to povies osobne a potom nech sa citi on trapne pred kamaratkou.mas jej cislo? ries to za horuca, ak to manzel nebude chciet riesit, napis jej-nie nadavky, blbosti - ja by som asi napisala -zlata moja prekrocila si hranicu mojej tolerancie, hladaj si chlapa niekde inde a moju rodinu nechak na pokoji.nepaci sa mi co vypisujes mojmu muzovi, toto si mozes dovolit k slobodnemu.ak si ma nepochopila, moze sa ti stat ze ti to poviem osobne a ostrejsie.este raz budem pocut ze obtazujes mojho manzela, zakrocim raznejsie.dufam ze ti je jasne ako.

marooska, Ut, 10. 11. 2009 - 19:17

Vdaka baby za vase nazory.
Mne ten vztah vadi hlavne preto, ze sme s manzelom tiez tak zacinali - prekecali sme spolu 3 hodiny po telefone a ked sme zlozili, tak do 10 minut sme sa stretli.. Preto sa obavam. Manzelovi som to na rovinu povedala. On mi povedal, ze keby s nou nieco mal, tak by sme uz davno nebyvali spolu. To mu zas verim, 2 vztahy paralelne by neudrzal, na to by nemal nervy. Ja sa len bojim, ako sa to vyvinie do buducna... Stale sa k tomu vsak v debate s manzelom vracat nemienim, lebo to by prestalo bavit aj mna, keby ma takto niekto upodozrieval dennodenne.
A s dotycnou sa mienim tiez porozpravat pekne od srdca do oci... nie cez telefon.

georgina, Ut, 10. 11. 2009 - 20:15

Marooska, svoj problém s manželom nerieš s jeho priateľkou. Radšej si sadni s manželom a pokojne sa porozprávajte ako dvaja dospelí ľudia... Niečo sa deje - to predsa cítiš... Ale pátraním po SMS a hádaním sa s treťou stranou to nevyriešiš...

apple, Ut, 10. 11. 2009 - 20:11

Ahojky, strašidelnéééPrekvapenie ...toto isté som prežívala s bývalým priateľom(synovým otcom),len to nebola kolegyňa, ale jeho sestry najlepšia kamarátka, rozprávali sa spolu,smiali,vypisovala mu takéto smsky a on si ich nechával v mobile(takže i ja som šmátrala v mobile)... žiarlila som...nakoniec sme sa rozišli,ale pre iný dôvod...ale nakoniec vyšlo na javo,že spolu nič nemali,ani pred našim rozchodom ani potom...chlapi asi potrebujú aj kamarátkuBozkávam ...nepreháňať to so žiarlivosťou, nezanedbávať seba,deti a partnera, a ako prevenciu mu pustiť film,kde muž podvedie manželku a potom ho to nesmierne mrzííííBozkávam

klodys, Ut, 10. 11. 2009 - 20:24

Aj moj bývalý muž chodil s kolegynou na kávu a na vecere a ja som bola s 3 ročnou dcérkou v nemocnici. Tiež potreboval kamarátku,ja som mu to tolerovala,lebo som mala 23rokov a bola som hlúpa. Teraz sme rozvedení a s kamarátkou už má druhé dieťa. Mám takú skúsenosť a neverím na také nevinné priateľstvo medzi mužom a ženou a ešte k tomu na víkend sami...hmmmMlčím Mlčím Mlčím

georgina, Ut, 10. 11. 2009 - 20:26

Klodys, ale tvoja skúsenosť nie je univerzálna... Existujú AJ priateľstvá medzi mužmi a ženami, ktoré sú naozaj LEN priateľstvami...

ajka1, Ut, 10. 11. 2009 - 22:03

Aj ja som dlho verila, že existujú, ale... NEEXISTUJÚ bez toho, aby tam nebola aj určitá sexuálna príťažlivosť (ak sú obaja hetero Slnko ) Takže vždy je tam určité potencionálne nebezpečenstvo. Niekedy sa to udrží v rovine priateľstva, ale...príležitosť robí zlodeja.Mrkám Ty by si niečo podobné ako sa tu píše, svojmu manželovi tolerovala?

georgina, Ut, 10. 11. 2009 - 22:13

Ajka, určitá sexuálna príťažlivosť je normálna vec. Tebe sa nepáči napríklad nejaký herec? Alebo poďme k ľuďom, ktorých bežne stretávaš - kolega, sused, bývalý spolužiak... atď.
Čo je podivné, alebo zlé na tom, že nemáme oči len pre svojho partnera?

Príležitosť robí zlodeja? Ak bude muž (alebo žena - to je jedno) chcieť - nemusí čakať, kým bude vhodná príležitosť. Vhodnú príležitosť si vytvorí.

A o množstve tolerancie v mojom manželstve som tu popísala kilometre blogov a komentárov... Myslím, že vzájomná tolerancia je alfou a omegou nášho vzťahu.

ajka1, Ut, 10. 11. 2009 - 22:38

Ja sem veľmi nechodím, tak sorry... Ale som už dosť stará na to, aby som si nerobila zbytočné ilúzie. Som už 20 rokov rozvedená (nie kvôli nevere!) a občas sa stalo, že som sa dostávala do pozície kamarátky a stačilo by, aby som len trochu chcela a hranica medzi kamarátstvom a "sexuálnym kamarátstvom" by bola prekročená. Preto jednoznačne hovorím NIE! Žena s dvomi maličkými deťmi je tak nimi vyťažená, že sa môže manželovi zdať, že je na druhej koľaji a hľadá to, čo mu zdanlivo chýba, inde. Treba to zrušiť v zárodku. To nie je nezištné kamarátstvo. Nemám nič proti spoločnému posedeniu kolegov napr.v kaviarni (aj vo dvojici) a dobrým vzťahom na pracovisku, ale tam by to malo končiť. Ešte sú príliš mladí manželia na to, aby zvládli takéto "kamarátstva". Nemyslíš?

georgina, Ut, 10. 11. 2009 - 22:59

Ajka, ja som vydatá 21 rokov. A ilúzie si nerobím odkedy si pamätám (a mám celkom dobrú pamäť).

...a občas sa stalo, že som sa dostávala do pozície kamarátky a stačilo by, aby som len trochu chcela a hranica medzi kamarátstvom a "sexuálnym kamarátstvom" by bola prekročená...
Veď som to napísala vyššie - keď bude niekto CHCIEŤ, príležitosť si vytvorí.

Treba to zrušiť v zárodku
Ako? Zákazom? Vyhrážkami? Hádkami? Trucovaním?
Ajka, nik nemá právo niečo prikazovať/zakazovať/nariaďovať svojmu partnerovi. A nik nie je povinný poslúchať príkazy/zákazy/nariadenia svojho partnera.

Ešte sú príliš mladí manželia na to, aby zvládli takéto "kamarátstva". Nemyslíš?
Nemyslím. Myslím si, že to nie je o veku, ale o dôvere a vzájomnej tolerancii.

ajka1, Ut, 10. 11. 2009 - 23:17

Možno stačí len povedať mu, že jej to prekáža a že sa bojí, aby im to nepokazilo vzťah. Krik pravdepodobne nepomôže. Ale jednoznačne treba zaujať stanovisko. Ak aj nepočúvne, ale aspoň vie jej názor. Násilím nikoho neprinútiš, aby Ťa mal rád...No, čo už. Toľko môj názor. Howg. Mrkám

ajka1, Ut, 10. 11. 2009 - 22:45

A ešte... Keby ten herec, čo sa mi páči, chcel ísť so mnou stanovať, tak ja Ti neviem... Týýý brďo...asi by sme dlho nespali každý vo svojom stane... Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

georgina, Ut, 10. 11. 2009 - 23:02

No veď - keby on CHCEL, a keby si AJ ty CHCELA....

A keby on chcel a ty nechcela... A keby si ty chcela a on nechcel... Úsmev Mrkám

petusa, St, 11. 11. 2009 - 14:45

na margo priateľstiev...muž a žena....existujú!!!!! a ako parádne...a ako dlho....a je to supišZlomené srdce

ajka1, Ut, 10. 11. 2009 - 22:15

Marooska, nerieš čo bolo, nastav hranicu! Môže sa Ti stať aj také, že Ti manžel povie, že si o neho vlastne nestála, keď si mu tú "kamarátku najlepšiu" tolerovala. Neboj sa mu urobiť menší cirkus, veď možno sa chce presvedčiť, že o neho stojíš. Ženatý chlap s rodinou nemá mať kamarátku, s ktorou chodí stanovať, v žiadnom prípade!
Naozajstná kamarátka by toto nerobila, pretože by si neželala aby sa kamarátovi kazilo manželstvo. Nech si pekne Tvoj manžel nájde kamaráta a bude pokoj! Kamarátku preventívne zruš! Nech si hovorí,že si žiarlivá, v podstate mu to lichotíBozkávam

lydusha (bez overenia), Ut, 10. 11. 2009 - 22:40

Ješššškove oči.

danajka, St, 11. 11. 2009 - 00:04

Však možno na tej stanovačke dáky ježko bol a ktovie čo videl?Mrkám

apple, Ut, 10. 11. 2009 - 23:26

...Prekvapenie to už ten môj trápny návrh s filmom bol lepšíííííPrekvapenie ...

stelinka, Ut, 10. 11. 2009 - 23:22

Súhlasím plne s ajkou1.Tvoj manžel sám asi netuší,ako si ho "kamarátka"pomaličky idealizuje len pre vlastné kamarátstvo.Myslím si,že tými smskami už prekročila hranicu slušneého chovania.Priala by som si aby si Marooska nepodcenila tieto tvoje zistenia a ubezpečila sa,že čistá úprimnosť vám dvom nie je cudzia.Tretiu osobu pre vlastné šťastie nepotrebujete.To už zariaď ty aby sa oni dvaja už "nekamarátili" Len pre zaujímavosť,môj manžel dokázal niekoľko rokov tajiť aj druhý vzťah.Vďaka bohu je to už dávno preč a svieti nám Slnko .Prajem ti pokojný postoj a odvahu obhájiť si čo patrí len Vám.

ivanka2, St, 11. 11. 2009 - 11:14

ahoj, vôbec sa ti nedivím že máš pochybnosti, jasné každý máme iný názor a iný pohľad na vec, ak mám povedať vlastný názor tak ona už hranicu "kamarátstva" určite prekročila,aspoň tie sms-ky tomu nasvedčujú, ach jaj poviem ti že tiež nie je dobre príliš tlačiť na pílu aby sa to neobrátilo proti tebe no mala by si sa s tvojou polovičkou v klude porozprávať, aby do niečoho "nespadol"...
prajem veľa šťastia Áno

annie, St, 11. 11. 2009 - 11:51

Nečítala som vaše komentáre, lebo nestíham, len stručne som chcela povedať, že nikdy v živote by som nepustila manžela vo dvojici na víkend s "kamarátkou" Prekvapenie ...to už nie je o dôvere, mne to proste nepripadá normálne aby som sa starala doma o deti a on si chodil na víkend s kvázi kamarátkou. Sorry....môj názor.

ivka22, St, 11. 11. 2009 - 12:36

Tak ja mam rovnaky nazor ako annie, neviem si predstavit, ze by moj priatel prisiel a povedal mi, ze ide stanovat s nejakou "kamaratkou", zda sa mi to uplne chore a nevhodne a to este ani nie sme zobrati. Myslim, ze by si k nemu nemala byt az taka zhovievava a tolerantna, vsetko ma svoje medze, moze mat potom pocit, ze ti na nom nezalezi a to by si asi nechcela...Smútok

ivet36, St, 11. 11. 2009 - 12:43

Ja by som mala navrh:
Skuste na manzela vybalit-cito teoretickyÚsmev , ze tento vikend idete travit s kamosom na chatu a o deti sa bude starat on, pretoze ste fakt unavena a zo vsetkeho otravena a potrebujete vypnut......Mrkám
ivetMrkám

adus, St, 11. 11. 2009 - 13:03

No - ja by som uspela - dnes určite aj preto, že decká sú už veľké. A v časoch, keď boli malé bo som bola bývala uspela, ak by som si pre tie deti zabezpečila opateru - napríklad šupla ich k babke.

Môj bol takto raz týždeň na našej chate s kolegyňou - je síce pravda, že obaja mali so sebou aj deti, ale určite nemusím hovoriť, že keby boli bývali chceli, ani všetky deti sveta by neboli bývali prekážkou. Ja som to brala ako celkom fajn vec, bolo to cez jarné prázdniny, najmladší mal pár mesiacov, neprichádzalo do úvahy, aby sme niekde išli. Mohol síce ísť s tými staršími sám, ale ja som bola rada, že tam bude nejaká "mama", ktorá sa postará, aby si prezliekli premočené veci, keď prídu s lyžovačky, ktorá uvarí aj niečo iné ako párky a špagety.....

Pustiť alebo nepustiť chlapa s inou ženskou - je podľa mňa ani nie tak o tom, ako verím jemu (ak som s ním a som s ním šťastná, v pohode, tak mu ASI verím) - ale o tom, ako VERÍM SEBE!!!!

A k tým radám typu - je môj nikomu nedám ani nepožičiam - oddávací list nie je listom vlastníctva - ale toto je asi niečo, čo je pre väčšinu ešte nepochopiteľnejšie ako kvantová fyzika.

ivet36, St, 11. 11. 2009 - 13:11

....no ja osobne som momentalne v takom zlozeni a rozpolozeni, ze ak by chcel ist s kolegynou-kamoskou- je mi to uplne jedno, hlavne, ze sa ho zbavim a nikde nie je napisane, ze ja by som ronila slzy do pohara s vinm!Úsmev ....podmienka by bola- aj s deckami! Ja som tiez fakt! unavena, v strese a potrebujem vypnut!
Ale pri mojich detoch by ho asi ziadna kamoska dlho neriesila!

ivetMrkám

kika81, St, 11. 11. 2009 - 15:40

no, tak ja by som s takym niecim urcite neuspela (odhliadnuc od toho, ze nejak vobec po tom ani netuzim, po nejakom vikende s kamosom, ktorych mam sice dost, ale mam predsa partnera a pripada mi to trosku zvratene...) a celkom urcite by tym neuspel u mna ani moj muz, ci uz s detmi alebo bez nich... a mimochodom, u maroosky sa nejednalo o to, ze brali so sebou aj deti... neviem, podla mna aj tolerancia vo vztahu ma svoje hranice a ten druhy by sa mal aspon snazit nerobit svojmu partnerovi to, co ho trapi alebo zranuje... prepacte ale pripada mi to chore, aj ten vikend, aj tie sms, aj ta tolerancia...no, ale kazdy sme iny Prekvapenie Mlčím kazdopadne drzim palce maruš

lydusha (bez overenia), St, 11. 11. 2009 - 13:04

ivet:hahahahahahahahahahah i tak še daMrkám

sonia, St, 11. 11. 2009 - 13:16

Ivet Áno Chichocem sa ,presne tak - ja budem tolerovať "jeho kamarátku" ale jemu predsa nemôže vadiť ked pôjdem cez víkend s mojím kamarátom...Mrkám Úsmev ...Svojim spôsobom je to zvrátené,ja mám muža,milujem ho a predpokladám že som aj jeho najlepšia priatelka,som tu pre neho a nechápem prečo by mal niečo riešiť s kamarátkou /načo som potom ja Prekvapenie /,nežiarlim,dôverujem mu ale prečo by si mal chodiť "užívať",rozoberať problémy s nejakou kamarátkou/iba!/...Ale samozrejme komu to vyhovuje,nech sa páči,ona doma s malými deťmi a mužíček ide riešiť súkromné-osobné veci s kamarátkou...nooo...Vyplazený jazyk Mrkám ...

vierča, St, 11. 11. 2009 - 13:50

Som v robote a pytam sa chlapov na nazor co sa Libkinho problemu tyka! Jednoznacne sa zhodli,ze takyto vztah ako ma jej manzel je viac ako kamaratstvo.A to,ze spolu stanovali a Libka mu doveruje..nechcem byt vulgarna...Prekvapenie

ivet36, St, 11. 11. 2009 - 14:11

...tak by mu ti tvoji kolegovia radsej mali zavidiet taku manzelku....Úsmev ivetMrkám

lydusha (bez overenia), St, 11. 11. 2009 - 14:14

Co si cakala, kremese?
A k comu je vlastne dobry taky prieskum trhu?
kazdy je mudri, ked sa ho to osobne nedotyka.

ivet36, St, 11. 11. 2009 - 14:38

...veru-veru- od kremesa sa kazdemu dobre poobede vyjadruje k problemom sveta!Veľký úsmev
ivetMrkám

Dreya, St, 11. 11. 2009 - 14:17

VIERČAAAAAAA........
toto je marooskin blog!!!
Nie libkin....
ale tému si trafila :)
..ja len tak....nechcem rýpať.. Hambím sa

vierča, St, 11. 11. 2009 - 14:36

Jaaj,fakt! Aj Libke som nieco pisala,preto to mam domotane.Chichocem sa

akalenkak67, Št, 12. 11. 2009 - 00:27

Jaj,my sme z manželom zobratí už 21 rokov.Keby mi oznamil,že ide na výlet s kamoškou,určite ho nepustím.Kedysi davno,mal taku kamošku.Na sms-kove stetnuti som miesto manžela šla ja.Povedala som jej svoje.Ešte par lístočkou a skončilo to.Manžel je pri mne a odkazuje ti,že keby som nezasiahla vtedy,oni by sa časom vzali.Straž si manžela.Tolerancia a dovera je o inom.Ved spoločne na výlet by ste mali isť oddychovať spolu.Mlčím Mlčím Mlčím

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama