reklama

Ach , tí muži......

Pridal/a Qwix dňa 12. 11. 2008 - 11:38

reklama

no povedzte...kto je praktickejší ?
Kto sa viac sťažuje a kto je viac nespokojný so životom a s partnerom?

Dovoľujem si povedať, že isto ženy...to že rozmýšľajú inak je známe, ale to akí sú za to môže tuším ich výchova a ich matky.

Prečo muža nenapadne samého od seba nakúpiť...ak žije v spoločnej domácnosti s partnerkou ?
Prečo ho nenapadne sa opýtať partnerky či je šťastná, po čom túži, či je vôbec spokojná, čo ju trápi......
Prečo si muž myslí, že je vždy jednička a superman v posteli..ktorého napadne, že tej partnerke je až tak super...
Prečo muž k svojmu životu, potrebuje mať len plné brucho a ženu v posteli ?
...to nehovoriac o tom, že ak to nemá, hľadá si inde...pretože je od prírody rozsievač semien...a ako samec hľadá samice Mlčím Slnko Tlieskam


reklama

reklama

georgina, St, 12. 11. 2008 - 12:13

Qwix, nehádž všetkých mužov do jedného vreca, prosím... Napríklad môj manžel vôbec nezodpovedá tvojim písmenkám... A ani mnoho iných mužov...

Chobotnička, St, 12. 11. 2008 - 13:01

Ja sa tiež nemôžem sťažovať. Môj manžel sa ma síce nepýta, či som šťastná a ani po čom túžim, ale ani nemusí. Väčšinou to snáď muž má vycítiť na svojej partnerke, či je šťastná, nie ? A nemôžem s tebou Qwix súhlasiť ani v tom, ako píše aj Georgina, že mužov hádžeš do jedného vreca. Že sú to len samci na hľadanie samíc? Veď keď nemá doma to, čo hľadá, tak ide ďalej. A na tom nie je nič zlé, že sú radi, keď majú plné bruchá a domáci kľud. A prečo im to nedopriať, keď aj my máme z toho osoh, a ja napríklad aj dobrý pocit. Ja pomôžem tebe a ty mne. A je kľud a pohoda. Ja nemám problém ani s tým, aby môj manžel aj sám niečo nakúpil, aj niečo upratal, ak ja nestíham. A myslím, že to , aké ženy v manželstve sú, nie je len výchovou ich matky, ale aj novým životom, a nie vždy dobrým. A v čom je tá praktickosť chlapov, samcov, keď je nie jedna žena deptaná a psychicky aj fyzicky na dne? To by sa dalo povedať, že na vine je výchova a ich otcovia ? Rodičia nám dajú do vienka to , čo môžu a čo vedia dať, a je len na nás, čo si z toho zoberieme ako vzor, alebo príklad do ďalšieho života.

monča, St, 12. 11. 2008 - 13:06

Qwix ani ja takého ako píšeš doma nemám.A som preto "šťastná"Slnko

Qwix, St, 12. 11. 2008 - 13:13

no milé dámy...buď ste také zaslepené, naivné alebo mužom všetko žeriete aj s navijákom Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Opýtajte sa a poobzerajte lepšie okolo seba, koľko je despotických, hlúpych a nepoužiteľných mužov naokolo..tyranov, záletníkov, naoko milujúcich a vyznávačov myšlienok, čo oko nevidí , srdce nebolíVyplazený jazyk

georgina, St, 12. 11. 2008 - 13:21

Ach, jaaaj....

Owix, ja netvrdím, že muži nie sú takí, ako si ty napísala. Sú AJ takí... Ale sú aj INÍ...

A viem byť praštená, šibnutá, mám niekedy všelijaké čudné nápady... Ale na svet okolo seba sa pozerám pomerne triezvo... Môjmu mužovi nič nezožeriem aj s navijakom (ani nič podobné) a napriek tomu si myslím, že je dobrý manžel a otec...

A čo ty? Napíš o sebe niečo viac... Ako si napríklad prišla k takýmto názorom? Hm?

simossimo, St, 12. 11. 2008 - 13:25

Tusim sa tu zase chce niekto hadat. Ja toho mojho "zerem aj s navijakom" uz 16 rokov. Jasne, niektori su aj taki, ako to opisujes, ale mozem zodpovedne prehlasit, ze nie su vo vacsine. Je vela muzov co pracuje od rana do vecera, 6 dni v tyzdni, vela muzov, co chodia na tyzdnovky, co stoja pri svojich partnerkach v dobrom i zlom. Uz dost stym skatulkovanim - rozsirte trochu svoje obzory!!!
Ako niekomu vadi materializmus, tak niekto nevie uznat ze existuju aj obetavi muzi!!!Mlčím
Boze, dokedy budu este tie skvrny na slnku?Chichocem sa

Ajkak, St, 12. 11. 2008 - 13:17

A KTORA ŽENA SA SPYTA MUŽA, či je spokojný, šťastný a čo ho trápi ??????? Niekedy mám fakt pocit, že sa sťažujeme a nezamyslíme sa nad sebou... aj keď je pravda, že chlapi potrebujú mať plné brucho, ženu v posteli a pokoj Chichocem sa

bettty, St, 12. 11. 2008 - 13:23

Mám pocit, že tento názor je s tvojej osobnej skúsenosti. Veď je predsa známe, že muži sú z Marsu a ženy z Venuše.
Možno raz nájdeš to po čom tvoje srdiečko túži.

tanka, St, 12. 11. 2008 - 13:42

Qwix, ty si nejaká napajedená. Zrejme ti niekto /asi muž, veˇd kto iný/ dosť ublížil, že volíš takéto slová. Aj smajlíky, čo si použila, tomu nasvedčujú.

Ale vedz jedno: Nie všetci chlapi sú rovnakí.

Vieš, my sme mali s drahým teraz krízu, hlbokú a boľavú. Boli sme mesiac rozídení. Ale nikdy mi neprišli na um slová, aké si volila ty. Aj keď som v istých chvíľach voči nemu pociťovala hnev, toto by som o ňom nikdy nepovedala.
Pretože vôbec nezodpovedá tvojmu opisu typického chlapa. Je milý, je pozorný, obstaráva nákupi, pomáha v domácnosti, práce okolo domu sú pre neho samozrejmosťou, venuje sa deťom, svojej rodine, mne. robí ma šťastnou vo všetkých sférach partnerského života.

Viečo čo ti prajem? Aby si stretla muža, čo tvoj názor na nich opraví, aby si si uvedomila, ako veľmi sa mýliš a chybuješ vo svojich názoroch.

-, St, 12. 11. 2008 - 14:00

he he, aj ja sem tam mám ten pocitSlnko Ale vtedy ma môj milovaný musí kapánek vytočiť nad moju hladinu alfaMrkám
Ale za bežných okolností- nenakupuje, lebo by ešte bolo horšie, pretože by nekúpil prapodstatnú vec (o ktorej by však nevedel, že sa v našej domácnosti nenachádza). Na to, aký som mala deň alebo ako sa cítim sa pýta stále, naposledy včeraZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce
Milovanie ho nenapĺňa, kým nevidí, že aj mňaHambím sa Plné brucho potrebuje, ale mám šťastie, že je z tých, že odo mňa neočakáva humrov keď sú dva dni do výplatyChichocem sa Chichocem sa
Juj, ďakujem za toho príšerného chlapa čo trpí tú príšernú ženuChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa

bobetka, St, 12. 11. 2008 - 14:34

Qwix, to ťa prejde je to len také chvíľkové kričanie o SOS.
štruktúru mužského mozgu nezmeníš, odporúčam knihu Prečo muži klamú a ženy plačú. Prečítaj a pochopíš, a aj samú seba. Objímam Slnko

sumienka, St, 12. 11. 2008 - 14:36

dobre sa to cita , je to fakt , ze muzom nevidno do hlavy , ako uvazuju , coho su kedy schopni a co urobia.Bolo vela takych , co bezhlavo verili a zle dopadli.
Keby ste sa stretli v rodine s alkoholikom , alebo takym ze su mi milsi kamarati a vlastny relax ako rodina , tiez by ste boli nespokojne. Ani ja nepoznam normalne manzelstvo , kde su obaja stastni.
Tak naco sa vydavat kvoli peniazom alebo detom ? Mozno taki 40tnici a starsi to maju zakodovane v hlave , ze zit a zit za kazdu cenu . Ta doba je davno prec , kedy zenam prikazovali ze musia drzat hubu a krok a ked sa vydala , musi zit v dobrom a zlom. Dnesni mladi ludia su ini.
Niektore zeny ziju kvoli peniazom, detom pretoze rozvedena by nevyzila , niektore ziju zo zotrvacnosti a zo stereotypu a vela zien nie je dostatocne sebavedoma , a nenasla by si ineho , preto si vytrpi vsetko.

-, St, 12. 11. 2008 - 14:45

no neviem, mňa štyriadsiatka čaká za 20 rokov, takže... zakotvené nemám nič. A šťastných manželstiev je okolo mňa veľa, počnúc príkladom, ktorý mi celý život ukazovali moji rodičia. A aj keby mali byť oni jediný skutočne šťastný- ja dokážem, že sa to dá, aj keby sa mali všetky manželstvá trápiť, ja /aj môj manžel/ robíme všetko preto, aby to naše fungovalo. A prečo sa vydať? No lebo ho MILUJEM!!!

sumienka, St, 12. 11. 2008 - 14:51

haha takze z teba hovori mozno neskusenost zivotom a rodicia tiez ti nepovedia vsetko , hoci aj bola kriza , museli fungovat , niekedy bolo vela veci tabu . Nechcem spochybnovat ale ak je stastnych 20 % v dnesnej dobe tak je to asi vela Úsmev
Vela manzelstviev funguje naoko ok v poriadku do ziadnej rodiny nevidis , nemozes posudit ich zivot jedine tak svoj , aj to mozno keby ho videl niekto ini , bol mi mozno nespokojni , co vsetko mozno tolerujes .
Je to o kompromisoch a narocnosti . Ved poniektore zeny si beru aj kretenov , sebcov a ani sa nepozastavuju nad zivotom , ved ani take moslimky si nepripadaju ze su utlacane , tiez sa maju podla nich dobre.

georgina, St, 12. 11. 2008 - 14:49

Šumienka Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie!

Počuj, ja mám 41 rokov. Som vydatá 20 rokov. Máme dve deti. Som na rodičovskej dovolenke. Nevydávala som sa ani kvôli peniazom, ani kvôli deťom. A s manželom nie som tiež ani pre jedno z toho. Nežijem s ním ani zo zotrvačnosti, ani zo zvyku. Manžel mi nič neprikazuje. Netrpím. Keby som sa rozviedla (síce neviem, prečo by som to robila, ale pre úplnosť píšem aj toto), vyžila by som - síce by som sa musela vrátiť do práce, ale mám slušný plat. Nie som zakomlexovaná, mám dostatočné sebavedomie. Nemám strach, že by som si nenašla niekoho druhého. V našej naozaj širokeeej rodine bol aj alkoholik, aj taký muž, ktorému boli prednejší kamaráti a vlastný relax, ako žena a deti. Ako som písala vyššie - na svet okolo seba pozerám reálne...

A som spokojná so sebou, svojim manželom, deťmi, životom...

A čo ty? Hm?

sumienka, St, 12. 11. 2008 - 14:54

vidim ze deti mas deti male , hoci si dlho vydata , to ze si myslis ze si stastna , to je len tvoj pocit . Neverim , ze ak by tvojho muza opalovala nejaka 20 r. pipka , tak by nepodlahol jej caru... pri tebe istota a pri nej pocit slobody , tak neviem ci si taka realistka .

tanka, St, 12. 11. 2008 - 14:57

páni, ty presne vieš, čo georgina cíti

si dobrá hm Pohoda

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:01

Šumienka, máš pravdu v tom, že moje šťastie je môj pocit Mrkám.

Nepoznáš mňa, nepoznáš môjho muža, nepoznáš náš život. Ja poznám aj seba, aj môjho muža, aj viem, čo všetko pre nás oboch znamená naše spolužitie. Nebudem ťa presviedčať o mojom ne/realizme...

Ale o tebe neviem vôbec nič. Zaujímalo by ma, ako si prišla k takej skepse a pesimizmu. Si tu prihlásená (teda pod týmto nickom) hodinu. Tak napíš, predstav sa - kto si, odkiaľ si, ako si prišla k takýmto postojom...

tanka, St, 12. 11. 2008 - 15:07

vieš moja, nie každý chlap sa správa, ako píšeš.
Je to všetko o dôvere.

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:12

Tanka - niekedy sa tie komentáre tak podivne zavesia... A teraz mi nie je jasné, na koho reaguješ - na Šumienku, alebo na mňa?

tanka, St, 12. 11. 2008 - 15:34

to som dodala ešte pre šumienku,
tiež kukám, že to ostalo visieť akosi divno.

A tebe predsa o dôvere a vzťahoch vysvetľovať nemusím Úsmev Veď ty si pre mňa príkladom, nielen svojimi názormi, ale aj v tom, aký máte vzťah z manželom, ako krásne spolu nažívate.

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:38

Tak som si dobre myslela, že to patrilo Šumienke Mrkám.

Za zvyšok komentáru ďakujem. Zlomené srdce Objímam Kvietok Slnko

manny, St, 12. 11. 2008 - 15:01

A uz je tu dalsi blog kde sa stretaju dva nazory.Tak ktorá bude tentokrat ta co to vyvolala??? Alebo ze by aj sem zavitali skvrny zo slniecka????Slnko

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:03

Manny, myslím, že zatiaľ diskutujeme Úsmev Mrkám.

Aj keď, ako už písala vyššie Simossimo, zdá sa, že niekto sa tu chce silou-mocou naozaj hádať...

manny, St, 12. 11. 2008 - 15:04

No ved aj ja iba diskutujem a so slnieckomSlnko

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:08

Manny, veď ja som si to slniečko všimla, neboj sa Úsmev.

"Niekto" tu napísal poriadne provokačný blog a potom "niektorí" začali písať poriadne provokačné komentáre. Zaujímavé je to, že sú to čerstvo zaregistrované nicky... A bez nejakého pokecu o sebe a na otázky neodpovedajú... Aspoň zatiaľ nie... Kto sa tak asi za tými nickami ukrýva?

milenas, St, 12. 11. 2008 - 15:15

Že by ďalšia Badurlubka?Chichocem sa

georgina, St, 12. 11. 2008 - 15:26

Pravdu povediac - aj mňa to napadlo...

Inca, St, 12. 11. 2008 - 17:05

mna to tiez napadlo ale nie bardurlubka ale niekto iny

georgina, St, 12. 11. 2008 - 17:08

Inca, píšeš záááhadne...

Inca, St, 12. 11. 2008 - 17:13

preco myslis ,pripomina mi to niekoho kto tu uz je len si vytvoril novy nick,je to len moj pocit mozno sa mylim

manny, St, 12. 11. 2008 - 17:17

Ja som mozno paranoik ale ja mam tiez taky pocit ale aj z viacerych nickov

georgina, St, 12. 11. 2008 - 18:29

No, po prečítaní Šumienkinho komentára nižšie mám taký pocit už aj ja... Ale možno sa tiež mýlim...

magic, St, 12. 11. 2008 - 15:41

chudak lubka, este nejaku dobu a bude z nej archetyp. Úsmev

a k tomu, ze (niektori) chlapi su bezohladni, sebecki a zenu si nevazia:
budme rovnovazni - presne take su aj (niektore) zeny. sebecke, pozadovacne, marnive, vyuzivacne, egoisticke.
len chlapi o nich nepisu. ti, ktorych taka zena vyuzila, sa poucili, odpisali ju zo zoznamu, aby ju nahodou druhy raz nestiahli zo sobasneho trhu, popripade podali o nej info dalej kamosom, aby sa ani ti nepopalili a pustili ju z hlavy ako oblak dymu.
muzi veci riesia, zeny diskutuju, nez zacnu riesit.
keby muzi diskutovali, zistili by sme o sebe, ze sme take iste ako oni. budme rady, ze mlcia.

manny, St, 12. 11. 2008 - 15:31

mozno prave ona samaChichocem sa zdravime taVeľký úsmev Ale vazne poviem ti pravdu ze bolo tu v inom bogu uz neviem ako sa volal par nadaviek a prva co ma napadla pod tym novym nickom bola onaMrkám

nicebosorka, St, 12. 11. 2008 - 15:38

:D mňa picne ...vari je na obzore zase ďalší konflikt? to bude fakt tým mesiacom, tým SPLNOM Veľký úsmev (už som to popísala v inom blogu - o škvrnách na slnku )

aaaach jaaaaj už nech je po (SPLNE samozrejme)

zuzu19, St, 12. 11. 2008 - 16:11

ani mna sa moj neopyta ako sa citim ci ma nieco boli a ani ci ma nieco kupit ked mu nieco poviem co sa udialo cez tyzden on na to:naco mi to vravis mna to nezaujima ja tu nebyvam a je dohovorene asi do nedele kym neodide a ja si sadnem sem a aspon tu kecam aj styma co nepoznam a je mi trocha lepsie ale len trochaSmútok

georgina, St, 12. 11. 2008 - 16:29

No, a Qwix aj Šumienka sa tuším nadobro odmlčali... Veľmi zaujímavé....

Kamilka, prosím, mohla by som si objednať jedného zadumaného smajla? Chichocem sa Mrkám

manny, St, 12. 11. 2008 - 17:08

Aj ja som si ho uz pytalaChichocem sa ten by sa tu hodil

sumienka, St, 12. 11. 2008 - 17:58

uzasne citanie.... som tu den a ty GEORGINA mi tu pripadas , ako nejaka sefka tohto chatu , alebo sa velmi nudis na materskej , to ze sa tu niektorym nahovorit , ze mas uzasny vztah a vsetci muzi nie su zli , je priam smiesne. To akeho mas doma ty , vies posudit len ty sama a je vhodni pre teba. Tak si ho straz a ver mu nadovsetko , aby ti raz neutiekol mozno za mladsou. Nemyslim si , ze baby ktore maju problemy s muzmi ti budu slepo prikyvovat , ze muzi su uzasni ... hlavne ak zazivaju nieco ine . Takisto pritakavaju aj asi 5 - 6 dalsich . Ak by ste zazili aj nejake sklamanie krasne zmenite nazor , ale to moze prist hociekedy.
GEORGINA a vobec ta nemusia trapit , ze o mne nic nevies , hlavne ze dokazes pochopit , o com pisem ....a ze "niekto" ma provokacne reci , a este tvoja poznamka ze som sa nadobro "odmlcala" a ze je to "zaujimave"....nebudem tu azda sediet a pisat 24hod. denne ako ty, ak sa nudis..... tieto tvoje recicky nemusia trapit kopec inych zien . Ved ty im vobec nepomahas svojimi pismenkami . Kazda ktora ma problem , potrebuje poradit a nie citat blbosti . Akurat mna zaujima tvoj zivot , nevidim ani teba ani tvojho pana uzasneho , ako vyzera a ci ma uspech aj u inych zien ako u teba... napr. ale to je o inom .

A reci typu nie vsetci muzi su taki,je priam smiesne od niekoho citat Prekvapenie
A k tomu este nejake prirovnavanie k nejakemu nicku co tu asi oponovala vam , je zaujimave pre mna. Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

georgina, St, 12. 11. 2008 - 18:25

Fíííha! Ale si mi naložila! Prekvapenie

A je ti teraz lepšie? Uľavilo sa ti? Ak áno, aspoň na niečo to bolo dobré...

Popísmenkovala by som s tebou, Šumienka, ale keďže ťa nezaujíma ani moja osoba, ani môj život a moje názory ti pripadajú smiešne - tak si budem proste písmenkovať s tými, ktorých to trebárs zaujíma...

Úprimne ti prajem pekný večer.

Slnko Slnko Slnko

mamika, St, 12. 11. 2008 - 18:17

MILÉ DETI!!! po druhýkrát, čo sa to s Vami deje? Niekto sem hodí Blog a Vy ste ako sršne. Veď kľudne reagujte, je to jej osobný pocit, možno momentálny po nejakom "trapase". Qwix sa chce možno len posťažovať, popýtať na názor a Vy namiesto toho, aby ste kľudne reagovali - útočíte. ČO SA TO DEJE? ŽEBY NAOZAJ TEN SPLN? alebo niektoré nevedia od radosti čo písať, píšu povýšenecky, kriticky, dievčatá aj ona je len jedna z nás!Smútok Prekvapenie Plačem

georgina, St, 12. 11. 2008 - 18:39

Mamika, neviem - možno som vedľa ako tá jedľa, ale zo všetkých komentárov v tomto blogu mi povýšenecké, kritické a útočné pripadali iba tie od Qwix a Šumienky...

A vieš, príde mi naozaj zvláštne, že tieto dve dievčatá prišli na Naničmamu, nenapísali nič o sebe - ale zato nás tu označili za naivné... a ešte všelijaké iné...

Nemienim sa s kýmkoľvek hádať. A ani na nikoho útočiť... Ak moje písmenká tak niekto berie, je mi to ľúto... Vôbec neboli písané s takým úmyslom...

Objímam Objímam Objímam

magic, St, 12. 11. 2008 - 19:07

na mna qwix aj sumienka posobia ako zeny, ktore nejakym sposobom velmi sklamal jeden, ci viac muzov alebo vidia okolo seba same neuspesne vztahy. vtedy su taketo reakcie prirodzene.
Ibaze len dovtedy, kym sa na obzore neobjavi pan Pravy. Potom vsetky tieto negativne pocity ustupuju do pozadia. a ak ma nebodaj kamaratov, co jeho novu partnerku beru ako fajn babu, tak potom sa zrazu muzske pokolenie meni na skvelych chlapov a nepatria vsetci do jedneho vreca.

pozrime sa na to inak...
Prečo ženu nenapadne samú od seba vymeňiť baterky v ovládači, čo sa už dlho nepoužíva (musí ich nechať vytiecť a ovládač tak zničiť?)...ak žije v spoločnej domácnosti s partnerom?
Prečo ju nenapadne sa opýtať partnera či je šťastný, po čom túži, či je vôbec spokojný, čo ho trápi, či sa mu v práci darí,......a čo by mohla urobiť, aby bol s ňou ešte šťastnejší?...
Prečo si žena myslí, že je vždy jednička v domácnosti a superwoman v posteli a jej výkon je jediné, čo má chlapovi stačiť a preto už nikdy nemá pomyslieť na inú... ktorú nenapadne, že tomu partnerovi nie je až tak super... prečo sa večne sťažuje? prečo vyžaduje, aby vypočuli jej problémy, ale odmieta každé priame riešenie ako príliš barbarské? prečo sa urazí, ak partner odmietne venovať celý večer dvadsiatykrát tej istej óde na jej podrazácku kolegyňu?...prečo má chuť na sex raz za týždeň?
Prečo žena k svojmu životu potrebuje mať len plné konto a chlapa v posteli, aby sa necítila v noci osamelo a nebolo jej zima? ...to nehovoriac o tom, že ak to nemá, hľadá si inde...pretože je od prírody večne nespokojná...a ako taká hľadá samca, čo by ju lepšie zabezpečil...

neznie vam to teraz absurdne? alebo budeme pokojne prikyvovat: ano, vsetky sme take. vsak patrime do jedneho vreca.

takze, qwix. chlapi su aj hnusni, to je fakt. hlavne v manzelstve casto zabudaju, ze ked sme si ich vzali, neznamena to, ze sme automaticky ulovene a dalej na nas skoda namahy a snahy. dalsi problem je, ako som sa dozvedela (aj na vlastnej skusenosti), ze ked od partnera privela ocakavas, budes len privela sklamana. vsetko s mierou. ked tu budes viac citat, docitas sa dokonca skoro navody, ako na chlapa, aby si si s nim vybudovala dobry vztah.
a, sumienka, zivot nie je len o bielom a ciernom, dobrom a zlom. nie su iba dve skatulky - hnusni chlapi a krehke zeny.
tak ako georgina, aj ja mam chlapa, co je fajn.
ano, obzrie sa za babou, ano, opaluju ho aj dvadsiatky, ved dobre vyzera. no a? preto je automaticky v kategorii hnusa?
a ako hovoris, kazdy zmeni nazor... podla toho v akej zivotnej faze sa nachadza... ked mas po boku pana Uzasneho, chlapi su fajn. Ked ta odkopne, su svine... ked pride dalsi, co ta vytiahne zo samoty a depresie, su zase fajn... to je zivot...

Kamila, St, 12. 11. 2008 - 20:38

Rovnaka IP adresa, tak mozno len jedna dama je velmi nahnevana na opacne pohlavie. Ale hon na carodejnice sme tu uz mali, stacilo. Chlapi su i taki i taki, rovnako ako my zeny, ved ste to pekne zhrnuli. Ano potreby muzov su ine ako tie nase, obcas len ciernobiele. Pohoda

magic, St, 12. 11. 2008 - 20:45

rovnakym IP myslis qwix a sumienku?

magic, St, 12. 11. 2008 - 21:29

ale jasne, ved sa pytam ako blba. nachvilu mi rozum vyplo. Slnko

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 19:15

Takze podla poniektorych su aj vsetky zeny rovnake? Alebo su rovnaki vsetci ludia? Ja myslim, ze aj tu trosku plati, ze dostavas, co davas.
Moj manzel patri k tym, ktori nakupia (nema problem ani s mojou kozmetikou), opyta sa co ma trapi...atd...
Ludia obcas zabudaju, ze maju moznost si vybrat. Asi ste si, damy nespokojne, vybrali zle.
No a utocit v plnej zbroji aj s pravopisnymi chybami na tie spokojne...no ono to tak byva. Da sa nad to povzniest. Ved mate toho trapenia dost.

sonia, St, 12. 11. 2008 - 19:16

Samozrejme šumienka že všetci muži nie sú rovnakí,niektoré sa vydali dobre-majú dobrého muža a niektoré to bohužial nevyhrali a majú za mužoch tyranoch,alkoholikoch a pod...Možno máš naozaj zlú skúsenost s mužmi,možno si mala opísat konkrétny problém ktorý máš alebo si si prežila.A nie hádzat všetkých do jedného vreca,ak teba podvádzal muž,neznamená to že to isté robia všetci muži...Sú aj takí aj takí,je len na nás aby sme si vybrali správne...A samozrejme je tu ešte aj druhá stránka veci-myslíš si niektoré ženy sú lepšie?Ako moja babka hovorila keby krava nedala tak býk by sa mohol aj...

manny, St, 12. 11. 2008 - 19:30

Hihi moja babka zasa stale hovorievala"JÁJ BOŽE,JÁJ BOŽE,KAŽDÝ MOŽE A JA NESMÍM ANI ZE SVÝM"To ked mala svoje dni.Veľký úsmev

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 19:37

a moja zas..."co moze gunar, moze aj hus!" A pravdu malaÚsmev Aj ma! Cele generacie zien z nasej rodiny sa tym riadili, aj vtedy, ked to este nebolo take "in"Mrkám

manny, St, 12. 11. 2008 - 19:53

tak toto je vystizne k celej teme.Baby uz to konecne chapete? Tie co tak hadzete chĺapov do jedneho vreca? Stale by sme sa chceli rovnat chlapom.Chceme to co oni.Tak si to doprajte!!!!Ved robte to co oni ked im tak zavidite ake lahke to maju.Furt sa im do vsetkeho pchame,mame hasicky,hokejistky,policajtky a pod.Tak majte aj to co ty vasi chlapy.Hladajte si co maju (mlade pipky),ked im to tak zavidite.Kludne si tak mozete zariadit zivot aj vy.Veď "ČO MOŽE GUNAR , MOŽE AJ HUS".ČO MOZE CHLAP MOZE AJ ZENA.Chichocem sa

vyvyka, St, 12. 11. 2008 - 20:37

Moja mamina hovorieva,čo sme si vybrali,to máme.A ešte rovný rovného si hľadá a vrana k vrane sadá.Tak keď sa náhodou idem posťažovať,uvedomím si,že sa sťažujem hlavne na seba a kydám tým na svoj výber a som už radšej ticho.Vyplazený jazyk Pohoda Váľam sa od smiechu po podlahe

ja_hodka (bez overenia), St, 12. 11. 2008 - 20:47

Vyvyka, presne tak!
Manny, s niektorymi zenami je niekedy ten problem, ze ony by aj robili, co sa im zachce, ale ich statut trpiteliek by tym utrpel.Nahodou by sa mali dobre. A na co by sa potom stazovali???
Tak ako mi je nesympaticky muzsky sovinizmus, tak presne tak isto aj zensky, alebo akykolvek vobec.

georgina, St, 12. 11. 2008 - 20:53

Vyvyka, Jahôdka Chichocem sa Mrkám Tlieskam!

manny, St, 12. 11. 2008 - 21:52

ja som to ale pisala pe tie co sa tu rozculuju nad muzmi.Ja sa mam dobre a mam aj skveleho muza tak mna nebitePlačem Plačem Plačem

denisa123, St, 12. 11. 2008 - 20:56

Preco by som mala kritizovat svojho muza???? Nadovsetko ho milujem a nedala by som ho za nic.... Stara sa o nas a len on je zivitelom rodiny 10 rokov... A preco by mal spachat neveru on.... Co ked by som to spravila ja??? Nielen muzi su tie svine a hnusaci.... Karta ma rub aj lice.... A ked by k niecomu predsa len doslo, tak si nenajdem cely zivot nikoho, lebo vsetci su na jedno kopyto???? Chora myslienka....

A teraz som si precitala, ze tieto voloviny pisala len jedna osoba, popr. kamosky...Chichocem sa No co uz, neda sa kazdemu verit....

crystall, St, 12. 11. 2008 - 22:07

....ludom treba navalit robotu, aby nestvarali hovadiny a neriesili, comu nerozumeju...tieto provokacie mi nestoja ani za komentar. Klobuk dolu nad postojom pani kamily medzi riadkami.

crystall, St, 12. 11. 2008 - 22:13

PS: kedze moja praca spociva rozpoznat priemerne medzi 200 nickmi, jedneho cloveka, ktory pouziva cca 20 nickov na roznych urovniach s roznym prejavom....dovolujem si povedat, ze.....ze provokateri z tohto blogu je jeden clovek...aj bez oznamenia zhodnej ip-cky.

magic, Št, 13. 11. 2008 - 02:00

zhodna IP nie vzdy znamena automaticky toho isteho cloveka, ale beztak je to slusna "schyza", ked niekto si pise aj odpoveda v tom istom blogu. Slnko

nielen žienka domáca, Št, 13. 11. 2008 - 17:15

A aká je to práca?

Chobotnička, St, 12. 11. 2008 - 22:11

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Stručne a jasne napísané pár riadkami.

afterburner, St, 12. 11. 2008 - 22:28

No som rada ze som sa dokusala na koniecVáľam sa od smiechu po podlahe
Pani, to bola hadka!!!Vyplazený jazyk
Vazne ja som z tohto vsetkeho vydedukovala ze som chlapPrekvapenie mam rada napapkane brusko aj kvalitu v posteli obzriem sa za kazdou suknou ci nie je krajsie oblecena ako jaChichocem sa
Ale vazne - trochu empatie vam nezaskodi.
Niekomu tu ublizili - chlapi - a tie stastne nanicmamky akosi - "syty hladnemu neveri" stylom nepochopili smutok a bolest prveho prispevkuSmútok
Ja len tolko, ze je to o vybere.
Mne muzi tiez dost ublizili,sklamali a ine!!! pekelne veci - pravdupovediac za dva roky im stale neverim!
Uz som mala za tie dva roky co som spat na slovensku idealny vztah, chlap ma krmil staral sa o mna byvala som unho - proste idylka cele to krachlo na tom ze neverim muzom neverila som ani jemu a stale som nuchala nejaku zradu az to skoncilo rozchodom - mojou vinou na plnej ciarePlačem
Momentalne som si vytycila za ciel nenicit si vztahy tym co som uz zazila, minulymi sklamaniami a minulymi bolestami - mam jedneho zatial kamarata na ktorom sa to ucim - vela sa rozpravame a niekedy chape aj sam preco som sa zachovala prave tak ako som sa zachovala - chape aj moje vykyvy nalad aj ked ich netolerujeVyplazený jazyk no vzdy sa ma snazi rozosmiat.
Vidim teraz na vlastnej kozi ze muzi sa delia na parchantov a dobrych chlapcov - a snazim sa k nim najst cestu drzte palce.
Baby, budte senzibilnejsie na bolest v dusiach ostatnych(brokenheart) a citajte medzi riadkami!

crystall, St, 12. 11. 2008 - 22:35

kde? ......konkretne medzi riadkami mam citat? ked uz samotny uvod je ucelny....

georgina, St, 12. 11. 2008 - 23:04

Asi tak, Crystall... Vôbec som nemala pocit z autorky tohto blogu, že sa chce poradiť, alebo vyžalovať... A zo Šumienkiných komentárov už vôbec nie... A nemala som ani pocit, že sa tu niekto okrem nej/nich chce hádať... Takže tak...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama