reklama

ako ju nelubit... co mam robit??

Michal24 , 21. 05. 2010 - 13:41

reklama

Nikdy som si nebol pomyslel ze budem o sebe pisat v nejakej diskusii ale dospel som do stadia kedy uz naozaj neviem ako dalej a nemam to ani komu povedat... mam 25 rokov robim si doktorat a nedavno som nastupil do noveho zamestnania ktore ma velmi bavi a prave tym sa moj zivot a to vsetko okolo toho tak skomplikovalo, az niekedy nechapem sam seba a mam pocit ze sa nepoznavam. mozno sa to bude zdat smiesne co tu napisem ale mne to mozno pomoze, sice neviem presne ako lebo mne by pomohlo iba jedine, co je momentalne nemozne. v novej robote som spoznal kopec fajn ludi a jedno dievca, kolegynu, o 3 roky starsiu odo mna a som z nej uplne hotovy. ked hovorim uplne myslim to naozaj tak, este nikdy ma nic take nestretlo. je proste dokonala krasna, sikovna a dokazal by som sa s nou rozpravat aj hodiny keby bol na to cas. ani neviem ako sa to stalo vlastne travime spolu cas iba v robote a sem-tam na pive ale to aj s ostatnymi kolegami a nie prilis casto ale som pri nej ako zhypnotizovany. v rámci mojho zaucania do novej roboty sme mali spolocnu nocnu sluzbu a odvtedy nemyslim na nic ine len na nu. cely cas sme sa rozpravali a mam pocit ze taku spriaznenost som este k nikomu necitili. ona ani raz neprekrocila tu hranicu kamaratstva aj ked som si to velmi prial aby sa to stalo... a ja som sa to neodvazil urobit z dovodu, ze ma priatela. vedel som to od zaciatku ale s postupom casu to prijimam stale tazsie a viem ze to co robim, alebo lepsie povedane citim je nespravne ale neviem proti tomu bojovat... a viem ze ona ma ma tiez rada, som o tom presvedceny z toho ako sa ku mne sprava alebo ako sa na mna pozera neverim, ze si to len nahovaram! minule zo zartu (pre mna to nebol zart) povedala ze keby ma stretla o tri roky skor... ale nedokoncila vetu. s priatelom je prave tri roky a rekonstruuju spolu dom a mna to privadza do uplneho zufalstva pretoze viem ze som sa do nej zalubil!!! tuzim jej to povedat ale neviem ako a bojim sa ze sa so mnou potom prestane kvoli tomu bavit a nebudem moct byt v jej blizkosti uz vobec... na druhej strane chcem aby to vedela, aby to zvazila keby aj ona nieco citila ku mne, keby sa odhodlala na to ze ho necha... hoci v to sa neodvazujem ani dufat tento stav je hrozny. chcem aby to vedela aj ked nie som si isty ako zareaguje co mam robit, ako ju nelubit?? na druhej strane aj ked sa trapim ako pes nechcem aby to prestalo, este v zivote som nic take silne necitil... neviem sa sustredit na robotu, na pracu ktoru pisem na nic. Mišo


reklama


reklama

eva m, So, 22. 05. 2010 - 12:06

toto sa mi vidi rozumneÁno
Eva Slnko

magda16, So, 22. 05. 2010 - 12:13

EVKA Slnko slniečko naše a moja nesmierna opora. Pogratulovala som tomuto živ.príbehu.Tlieskam
Budem si však stáť za svojim, ako som uvádzala na začiatku v dlhom komentáriku. Je tam pri Kvietok tej žienke krátko, nepozná ju poriadne - preto odverklikujem ešte raz : "najprv by si ju mal "oťukať".

tessee13, So, 22. 05. 2010 - 13:11

Presne tak! Tlieskam Tlieskam Tlieskam

ena74, So, 22. 05. 2010 - 11:21

No možno za tú jednu po hube by to stáloChichocem sa Chichocem sa

magda16, So, 22. 05. 2010 - 12:03

Nechcem maľovať "čerta na stenu", no nie každý pokus o narúšanie vzťahu končí radostne...žiaľ mali sme niečo podobné o blok ďalej a radšej nebudem rozvíjať s akým koncom trúfalosť mladíka dopadlaSmútok

klodik, So, 22. 05. 2010 - 11:21

eniXelka perfektne zhrnuté,výstižné, trefné,nie jednostrannéÁno

magda16, So, 22. 05. 2010 - 12:07

eniXelke úprimne gratulujemSlnko Slnko Slnko
Je to životný príbeh s haapy end-om, super.
Budem verklík: nikdy neprekročila hranice kamarátstva...nehovorí Vám to za všetko???Mlčím

georgina, So, 22. 05. 2010 - 12:12

Magda, problém je však v tom, že si navzájom do hláv nevidíme. Ani Michal predsa doteraz neprekročil hranice kamarátstva - a pritom má v hlave niečo iné ako kamarátsvo Úsmev Mrkám.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 12:20

georgínka, tak tá baba je asi buď slepá alebo .... keď nevycíti, že kolega je z nej mimo (alebo je Mišo bravúrny herec a dokonale to skrýva). Ja som už vyššie spomínala, že nikomu do hlavy nevidíme - preto by mal zvažovať čo bude robiť a nezabúdať že sa môže zamotať do tzv.trojuholníka. A keď nabehne kolegynin Hercules???Chichocem sa Ak prerába,realizuje a plánuje spoločnú budúcnosť - myslíš, že len tak stiahne chvost?
Skús sa opýtať svojho-ako aj ja - čo by robil???Kvietok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 12:28

Magda, toto celé je len o špekulovaní, čo by bolo, keby bolo... To môžeme aj do Vianoc Úsmev Mrkám.

V podstate sú však len dve možnosti:
1. Michal bude ticho a nikdy sa nedozvie, ako by na jeho vyznanie reagovala jeho kolegyňa.
2. Michal kolegyni vyzná svoje city a dozvie sa, čo na to jeho kolegyňa - a zariadi sa podľa toho.

A vyberať z tých možností bude len Michal Pohoda.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 12:47

Georgínka, zopakovala si to isté - čo som uviedla o pár zadaní vyššie nad našimi.
1.Nič sa nedozvie-pokiaľ sa neodohrá scéna alá Rómeo a Júlia...Zlomené srdce
2.Rezolútne si však budem stáť za svojim: nemal by to robiť.Dôvody: 3rvzťah,neprekročené kolagynine hranice, v práci je krátkodobo (prečítaj si čo napísal)

Súhlas s Tebou: aj tak bude Mišo konať podľa svojho cítenia,potreby a situácie...
pozdravujem ťaKvietok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 12:49

Magda, ale ty predsa môžeš trvať na čom len chceš Pohoda.
Ja len konštatujem, že aj tak je len a len na Michalovi, čo urobí Úsmev Mrkám.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 13:29

georgínka Kvietok , ale ja to predsa viem, veď máme dekraciu nie???Mrkám Chichocem sa Mrkám

A v závere sme sa zhodli,myslím ohľadne toho - čo napokon urobí Michal.Pohoda

georgina, So, 22. 05. 2010 - 13:35

Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko

magda16, So, 22. 05. 2010 - 13:44

Bozkávam

fidorka, So, 22. 05. 2010 - 13:24

Magdi,ja mám svoj názor,ty máš ten svoj...ale pripúšťaš,že sú aj takí chlapi a môj je jeden z nich,že v prípade,že by som ho opustila a šla za kolegom,dostaval by dom bezo mňa?
Ja sa ho to pýtať nemusím,viem to veľmi dobre,môj manžel,keby bolo treba,aj dušu za mňa a deti vypustí,ale vie veľmi dobre,že keď budem chcieť odídem a neudrží ma nič a nikto.
A okrem iného,Mišo nie je jediný chlap,ktorý sa pripletie jeho kolegyni do života,takých ešte stretne,život nás skúša stále,každý deň...Mrkám

magda16, So, 22. 05. 2010 - 13:42

Fidorka áno obe máme vlastný názor.Mrkám
No pokiaľ by som chcela a mala FAKT obrovský dôvod odísť - nezastavilo by ma rovnako nič, takže v tom sa zhodnemeBozkávam
Tak to si svojho manžela chráň a váž (dnes je takých málo). ALE akosi sa mi nechce veriťPREPÁČ prosím ťa, že ak by si mu tak ublížila že odídeš s kolegom, necháš ho len tak ako tehlu do prístvby - myslíš že by bol OK? Keď tvrdíš, že by aj dušu za Vás dal. To znamená že si chráni svoju rodinu,deti,teba a všetko čo má fidorka.
Nepýtala si sa ho - nevieš ako by reagoval, nehnevaj sa, ale nepripúšťam že by konal tak- akoby sa nič nestalo
Kvietok

fidorka, So, 22. 05. 2010 - 13:54

Nevadí,že neveríš,rátala som s tým,určite nie si sama,ak bude mať čas,ja ho sem zavolám a napíše vám osobne.Slnko

magda16, So, 22. 05. 2010 - 16:00

ahoj fidorka,
priznávam,že tvoju polovičku som zrejme vyprovokovala k PC ja. Takže pozdravujem p.manžela : Vitaj na NM a vďaka za názor muža.Úsmev

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 13:56

Magda ok, on vie, ze baba ma frajera....ale co v pripade ak by sa zoznamili niekde na klzisku a ona by frajera zaprela? Stavaju sa aj take veci, ze dokonca zenaty zapre zenu, tvari sa ze je sam a nabali si kamosku....ci si mam na kazdeho zavolat detektiva a nechat si ho prelustrovat?

magda16, So, 22. 05. 2010 - 14:02

lyduska, vidím čo sa okolo mňa deje, aký je svet plný klamstiem, podvodov, atď..atďSmútok s tým však nenarobíme nič - taká je doba.
Vieš, myslím si že klamstvo má krátke nohy a každé "svinstvo" sa raz na povrch skôr či neskôr vyplaví...aj bez detektíva orieškaMrkám Chichocem sa

klinec66, So, 22. 05. 2010 - 14:47

Ahojte. Som FIDORKIN manžel. Som tu nový. Nemám ešte skúsenosti ako sa to tu dáva a tak. Prosím o prepáčenie. Inak je to skutočne tak ako písala FIDORKA. Viem, že riešenie takéhoto problému vyžaduje čas a cit. Všetko treba riešiť s citom pre konkrétnu situáciu. Ak ju MICHAL chce, je veľmi dôležité, aby jej to veľmi jemným a hlavne úplne diskrétnym spôsobom povedal z očí do očí. Preto som povedal, že na to treba čas, pretože nájsť taký vhodný okamih je niekedy veľmi ťažké. V prvom rade by som tú KOLEGYŇU oslovil a dal jej na vedomie, že by som s ňou chcel o niečom dôležitom hovoriť a hlavne osamote. Nie pred zrakom a ušami niekoľkými kolegyňami. Žena je vo svojej podstate veľmi zvedavá a vhodný čas sa určite nájde. Povedal by som jej, že sa mi veľmi páči a že by som o ňu mal záujem. Určite by som jej nepovedal, že by som s ňou chcel chodiť ani že ju strašne a veľmi milujem (to až niekedy neskôr, ak to ONA dovolí). Určite by som nechcel, aby mi odpovedala ihneď, nechal by som jej času koľko by chcela. Také, že daj vedieť do týždňa, do mesiaca vôbec nie je na mieste. Treba JU nechať všetko si dobre rozmyslieť a rozdýchať. Ak sa o ženu bijú dvaja muži, veľmi jej to lichotí. Akýkoľvek časový nátlak je úplne zbytočný. Ak je inteligentná a pochopí túto situáciu, bude vedieť ako reagovať. Buď ti ihneď povie, že daj pokoj, nemám záujem. V tomto prípade si zrejme na druhej koľaji a treba cúvnuť. Alebo povie, musím si to rozmyslieť. V tomto prípade máš šancu... Na všetko treba čas a čas ruže prináša... Neváhaj a urob prvý krok. Žena vždy čaka, aby muž urobil prvé rozhodnutie. Hlavne čo sa týka náklonnosti...
A ešte aby som nezabudol, čo sa týka situácie odchodu KOLEGYNE od svojho chalana. Ak je rozumná a citlivá, veľmi dobre si rozmyslí, či odísť od niekoho s kým je dlho a stavajú si svoje hniezdočko pre svoje bábätká, alebo odísť do neistoty a začať všetko od začiatku. Odchod od niekoho s kým je dlho je vždy bolestivý, ale niekedy nevyhnutný. Dôležité je, aby si ONA sama prehodnotila svoj vzťah k terajšiemu chlapovi. Či je s ním naozaj z lásky ešte stále aj po toľkom dlhom čase, alebo skôr zo zotrvačnosti. Ak jej to povieš, buď si istý, že svoj vzťah začne prehodnocovať. Každopádne, keby zostala pri niekom s kým je skôr zo súcitu nad jeho rodičmi, čo by povedali, keby odíde, je to na zaplakanie. Keď si ONA sama sebe povie, že ide od neho preč, že ju nič pri ňom nedrží, nikto ju neudrží. A robiť pritom nejaké scény nemá význam... Každý mám nárok na vlastné rozhodnutie!!! Choď do toho, držím ti palce...

georgina, So, 22. 05. 2010 - 14:52

Klinec, vitaj aj oficiálne na Naničmame - neoficiálne sme ťa privítali v Nitre Úsmev Mrkám.

K tvojim písmenkám niet čo dodať, súhlasím do posledného Áno Áno Áno.

klinec66, So, 22. 05. 2010 - 15:22

Ďakujem za privítanie. Teším sa.

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 14:58

Klinec, ty si to skratka zaklincovalÁno Áno Áno Áno Áno nemam co dodat. A vitaj na NM, odvaha vliezt do ringu, ocenujem a tlieskam.Tlieskam Tlieskam Tlieskam

klinec66, So, 22. 05. 2010 - 15:24

Ďakujem a vliezť do ringu je moje druhé meno... Rád sa pobijem s hocikým... na obrazovke...Zlomené srdce

magic, So, 22. 05. 2010 - 15:35

sulasim. a vitaj u "nas". Slnko

helus72, So, 22. 05. 2010 - 16:12

Klinec, vitajObjímam Bozkávam

Zuzana1978, Ne, 23. 05. 2010 - 15:34

Vitaj na NM!
Je velmi zaujimave si precitat analyzu z pohladu muza.

klinec66, Ne, 23. 05. 2010 - 22:15

Magic,Helus,Zuzana ďakujem.Na NM som iba občasník,preto sa vopred ospravedlňujem za dlhšie časové odozvy.Pa,Pa.

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 13:57

Michal, pripominas mi male dieta, ktore si vzalo do hlavy, ze stoj co stoj ziska toto cervene auticko. Nech to stoji, co to stoji.
Ak sa povazujes za zreleho muza, nechas damu, aby sa sama vyjadrila, co k tebe, ak vobec nieco, citi. Skutocne lubiaci clovek toho druheho do nicoho nenuti.
Jedine, co mozes urobit, je byt mily, ohladuplny a galantny a CAKAT. Objekt tvojho chtica je zadany a zda sa, ze nie len citovo, so svojim sucasnym partnerom sa rozhodla budovat spolocne hniezdocko.
Co ine chces vlastne robit? Ved to nie je len tak, lebo kolega sa na mna usmial, tak uz hadzem vsetko DOTERAZ za hlavu.

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 14:03

Ma cakat kym si ona DOMYSLI, ze ju ON miluje? No u mna by sa teda nacakal, mne kym nepovie narovinu tak nijake domyslanie, vymyslanie nehrozi. Som si ista, ze toto funguje u vacsiny ludi. Trapas by bol, keby si ona domyslela ze ju miluje, vybalila by to na neho a on nic...on k nej nic neciti....alebo teraz kazdy, kto sa ku mne pekne sprava, ma miluje? Fiha, to je super, 99% mojich klientov je galantnych, slusnych, milych, ohladuplnych, dokonca mam pozvania na obed- to si teda mam mysliet ze ma miluju???Prekvapenie

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:14

Ale ved je to smiesne prist za kolegynou, ktora prave rano vyliezla spod svojho muzicka v ich rozostavanom domceku, kde planuju detsku izbicku a zahradku a povedat jej: "Milujem ta Rozika a urobila by si ma najstastnejsim muzom na svete, keby si teraz vsetko nechala tak a vzala si ma za manzela na cely zivot". A Rozika odpoveda: Ach Johan, teraz uz viem, ze som nezila nadarmo, urobim ta tym najstastnejsim muzom pod slnkom. Len na toto som celych 27 rokov cakala. Aaaach."

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 14:26

Ano, toto co pises JE smiesne- pre teba. V tomto podani je to ako zo zlej komedie. Lenze mne Miso nepripada ako nesvojpravny a ze by zrovna siel na to tymto stylom.
Uvazujem aky su podaktori ludia chudobni. Ked je pre nich laska smiesna. Ake hodnoty potom vyznavaju....

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:46

Dufam, ze nadomnou neuvazujes. Ak ano, stracas tym cas, ja som v laske spokojna.

magic, So, 22. 05. 2010 - 14:28

nie je to smiesne, je to uplne normalne. ved toto sa denne deje. este rano si milovala svojho muza, aj ked uz za tym nebola horuca laska z prvych dni, len to puto naklonnosti, najblizsieho priatelstva a spolocnych rokov. a poobede sa ti vlni zem pod nohami, lebo zase zazivas ten pocit byt milovana niekym mladym, co v tebe vidi bohynu. najprv ten pocit odmietas, potom sa v nom slnis, chvilami ta dokonca prepadaju priserne predstavy, ze to skusis, ktore si hned moralne zakazujes.
o par dni mozes byt v pohodke a nechapes, co ta na tom tak dostalo. je to len prijemna, trosku vtipna spomienka.
alebo lietas v tom a pises tajne sms "Aj ty mne chybas, milacik, cmuk. chcem byt len s tebou. tesim sa.". a ma s pocit, ze doteraz si iba stagnovala a zrazu konecne zijes, kvitnes, lietas.
nie si imunna. co takemu dacomu odolas, zistis iba ked sa ti to stane.

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:48

Toto fakt neriesim. Som pevne nohami na zemi a rozlisujem.
Asi som uz stara.

sidielkova, Po, 24. 05. 2010 - 10:45

Daniela, nie si stará. Si zrelá, a s nadhľadom a rozvahou a hlavne žena s hodnotami.... celkom obyčajnými, aké by mal poznať každý, ale ako vidíš, pre niekotré ženy sú tabu:)))))

magic, Po, 24. 05. 2010 - 13:10

neviem nakolko si naozaj stara. ale aj vela uz naozaj starych zien (60 a viac) spoznalo, co je to vypocut si zamilovane vyznanie a pobit sa pocitom, ze mu chcu podlahnut (a nemali by, lebo...).
ja som relativne mlada, viem, ze svojho muza milujem, viem, ze chcem byt verna. dokonca viem, ze zamilovanemu vyznaniu dokazem odolat, lebo sa mi to uz stalo. ale... co ak pride dalsie, ohnivejsie, alebo len spravne nacasovane so spravnymi slovami (nemusi automaticky znamenat, ze chlapec kalkulovat, proste sa stretlo dvesto nahod naraz)? som o sebe presvedcena, ze urobim co budem moct, aby som si nerozbila inak takmer vzdy pohodovu rodinu pre vidinu stastia. ale ruku za seba do ohna nedam. a som presvedcena, ze to nemoze nikto, ani kto sa uz trebars sedemdesiat rokov dobre pozna. nikto nevie, aka kombinacia nahod, hormonov a inych faktorov sa zomkne a s nim to zamava ako na prveho maja. ani sa nebude spoznavat. ale bude to robit a bude sa pritom citit dobre (hoci mozno trochu skruseny moralnym svedomim).

renka, Po, 24. 05. 2010 - 14:28

Áno

magda16, So, 22. 05. 2010 - 14:06

HURÁTlieskam Tlieskam Tlieskam Kvietok Kvietok Kvietok

KONEČNE sa pridala Danielka - ktorá je absolútne bezchybnáBozkávam ( myslím v tomto citáte, lebo inak ju nepoznámMrkám )

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 14:13

Úsmev len ti co mi tlieskaju a zdielaju moje nazory su moji priatelia?Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
.......na to aby ti bolo vsetko odkyvane ti staci aj zrkadlo ci vlastny tien Veľký úsmev

magda16, So, 22. 05. 2010 - 14:35

nie,nie,nie, nielen tí ktorí zdielajú rovnaký názor a tlieskajú sú priateľmi lyduška.
Viem to-to mi ver.
Len v celej debate sa povečšine spomínalo - aby do toho ("bezhlavo" michal išiel) dokonca padol názor risk je zisk.
A ja som zas zásady "nerýpaj do čohosi - čo nesmrdí".Lyduš,nie sme malé deti a každá z nás si chráni to čo má. Avšak DANIELA spomenula v závere budovanie spoloč.hniezda a rozumnosť Michala a to mi konečne zaimponovalo, vieš?Verím že si ma pochopila.
Vieme aký je svet a aké je ťažké nájsť si dnes partnera,druha,priteľa,manžela s ktorým realizujem plány. PRETO tá moja detinská radosť (uletela som )

Táto téma sa už skutočne veľmi zamotala...

magic, So, 22. 05. 2010 - 14:19

"Skutocne lubiaci clovek toho druheho do nicoho nenuti."
ale povedat jej moze, ze ju lubi az na zblaznenie a keby to bolo aspon trosku mozne, dal by neviem co zato, aby ona luila jeho. nie?
vsak tym ju do nicoho nenuti?
a na toto sa michal pyta, ak ho spravne chapem. ci jej to vobec povedat. proste povedat a prijat, ze moze byt aj odmietnuty. jedine, coho sa boji je, ze ona ho potom pre istotu aj zaskli, lebo sa zlakne. on vsak ked uz ju nemoze mat ako lasku, chcel by ju nadalej ako kamaratku. preto vaha. nie ze ju chce ubehavat ako fenku. to by nerobil. myslim, ze je natolko slusny, zeby odmietnutie prijal, aj keby ho trapilo a netlacil by na nu dalej.

len ked vidim tolko komentarov, ktore tu kalkuluju s vypocitavostou a uhananim cez mrtvoly - no to michala nestavate do pekneho svetla. vsak on je ten, co chce zadane dievca. nie ona.
a este nechapem, preco vas desi predstava, ze ona bude mat na vyber. to by malo znepokojovat jej partnera. pokial jej neveri. alebo si to prenasate na vase sukromne strachy, co by bolo keby ten moj narazil na nejaku takuto...? zbytocne si vyrabate vrasky. obratte to a zacnite to brat z uhla, co keby za mnou prisiel mlady muz a po rokoch vztahu s manzelom/partnerom mi vyznal horucu lasku. co by som robila? a potom michalovi radte, ci ma sancu na uspech a co robit s neuspechom, aby tak nebolel.

žofia, Ne, 23. 05. 2010 - 23:11

"Skutocne lubiaci clovek toho druheho do nicoho nenuti."
Áno Áno Áno

magda16, So, 22. 05. 2010 - 14:09

Dani kde si bola doteraz prosím ťa???Varila si obed?Váľam sa od smiechu po podlahe Ten TVOJ postopj ma zaujal a maš moje Áno

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:25

Mala som (dala som si) polrocny distanc za "neslusne chovanie sa na NM". Byvam "vraj" obcas razna.Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 14:28

hm....razna?

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:45

Viem, chces povedat trapna. Ale je mi to uplne FUK. Robim si, pisem si a hovorim si to,co chcem. Citim sa stastna, je mi jedno, ze tu sa vzdy vsetko poprekruca. Som rada, ak to niekomu pomoze, mat dojem, ze je genius. Je to ludske. Doprajem vam to.

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 16:05

Niekto nema len dojem ze je genius, su ludia co geniovia su aj liveVeľký úsmev
Inak nebudem ti protirecit, casy, ked ma niekto daval dole a ja som sa nechala su uz davno prec...ak mi napsises ze si myslim ze som najuzasnejsia na svete nebudem ti protirecit, este to takVeľký úsmev
Ale daniela, zle si videla do tej mojej hlavy a vobec nevies co som chcela povedat...no ked si napisala co si napisala, asi tomu aj sama veris, co je skoda...

Daniela., So, 22. 05. 2010 - 14:22

Ale ja si myslim, ze Michal si aj uvedomuje svoje postavenie out of game. Ak ju naozaj chce ziskat, lebo toto musi urobit ako prve, mla by tak ucinit jedine tym, ze jej dapriestor, aby ho spoznala. Ze sa bude spravat nenutene a milo, ale nie zo slusnosti, lez zo zaujmu o nu. On ju musi presvedcit o svojich kvalitach, ze je lepsi, ako ten druhy. Ale nenasilne, nemal by jej ublizit. Ju totiz caka este take kolo rozhodovania sa, predpokladam, ze ma nejake citi ku svojmu terajsiemu priatelovi. Ja len tolko. Slnko

stefanka, So, 22. 05. 2010 - 14:25

Precitala som si len zaciatok.
Mna by zaujimalo ako sa sem Misko frisko dostal a nenapisal ani jeden komentar a vy ste uz na druhej straneMrkám
Este si tie komentare precitam lebo teraz nemam casBozkávam

magda16, So, 22. 05. 2010 - 14:48

Milé žienky,
ja už v tejto téme končím, aj tak som nováčik, mám kopec starostí (zadala som tému).
Dnes som potrebovala prejsť na iné myšlienky, odreagovať sa trošička od mojich vážnych straostí...
Srdečne Vás pozdravujem všetké, a mimochodom tiež mi už na prvej strane bolo trocha divné - prečo Michal nereaguje...?

lúči sa M.Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 14:54

Michal má možno pripojenie na net len v práci. Alebo nemá čas. Alebo sa od včera situácia zmenila a niekde randí s kolegyňou... Alebo... XY iných možností Úsmev Mrkám.

kika81, So, 22. 05. 2010 - 15:34

Ahojte,

ja si nemyslím, že je namieste Miša obviňovať z lezenia do kapusty alebo z uháňania niekoho, lebo podľa mňa o to v jeho príspevku vôbec nejde. tá baba predsa nie je nesvojprávna, a to neznamená, že ak jej aj Mišo niečo naznačí, tak hneď hodí všetko za hlavu a bude za ním utekať. Ak stavajú dom s priateľom, tam už ide o viac, môžu tam byť aj finančné záväzky atď, a podľa mňa si to uvedomuje aj Michal, ale láske nerozkážete to je stará známa vec. ak jej to povie, prinajmenšom o tom bude rozmýšľať a bude porovnávať a je na nej, čo jej z toho vyjde. či je z partnerom šťastná, alebo zvažuje rozchod - to je čisto na nej, a tiež zastávam názor, že aj keď je to ťažké, so žiadnym mužom by som nezostala čiste kvôli tomu že prerabam s nim dom alebo som s ním X Y rokov. čiže ona sa musí rozhodnúť a aj sa vyjadriť k tomu, čo jej Mišo povie. tým, že niekomu vyzná svoje city, ešte nerobí nič zleho - držím palceKvietok

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 15:38

Ved prave. Pokial je niekto spokojny vo vztahu tak nezdrhne len preto lebo mu niekto povie ze ho miluje...a ked nie je, nepomoze mu ani rozostavana vila ani osem deti a deviate na cesteTlieskam Tlieskam Tlieskam Áno Áno Áno

kika81, So, 22. 05. 2010 - 15:45

presne tak lydushka Slnko a pokial vieme v tomto prípade nie sú v hre ani detičky a obaja sú mladí takže... všetko je možné, ale každopádne všetko je na tej dievčine.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 16:21

Ach dievčatá,nedá mi to pokoja...
Nadobúdam pocit - že keby sa dalo, tak by ste ma niektoré ukameňovali cez monitorMlčím
Buď sa nečíta dôsledne,alebo sa prekrúca...nechápem žienkyPrekvapenie
Je to fakt také ťažké POCHOPIŤ - že myslím aj na tretieho človeka???Netvrdila som predsa,aby jej nepriznal svoje city k nej! (nevnímali ste môj odkaz nech jej vyzná lásku OPATRNE atď.............)
KIKA, podľa teba ako sa asi nazve to, keď nedajbože tvojmu mužovi(alebo druhovi) nejaká po uši zabuchnutá babenka raz vyzná lásku a to v tom štýle že priam brní keď ho vidí??? Nebudeš mať pocit že ti lezie do kapusty?Smútok
Ja sa len snažím pozerať sa na to ROZVÁŽNE - čo som koniec koncov od prvej chvíle aj radila. Nech jej vyzná lásku, má predsa 25 rokov a ona 28 - takže hlúpa by už nemala byť.
Prajem im už všetkým - aby to dopadlo dobre PRE KAŽDÉHO.
No nečudujem sa teda, že je u nás na Slovensku toľko rozvodov.Smútok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 16:32

Magda, čo sa mňa týka, ku kameňovaniu kohokoľvek mám poriadne ďaleko Pohoda.

Pozri, ak by môjmu manželovi vyznala lásku aj polovica ženskej populácie - čo konkrétne s tým ja môžem spraviť? Okrem priviazania ho reťazou doma o kuchynský stôl?
A opačne? Ako môže môj manžel (alebo ktokoľvek iný) zabrániť komukoľvek, aby vyznal lásku mne?
Ako napísala vyššie Magic - také veci sa dejú odjakživa a bežne. A svet sa stále kvôli tomu nezrútil. S krivkou rozvodovosti to má pramálo spoločné.

Ohľad voči druhým je pekná vec. Ale - ako vo všetkom - netreba pritom zachádzať do extrémov. Ako sa tu už viackrát napísalo - všetci zúčastnení sú dospelí a svojprávni. Aj Michal, aj jeho kolegyňa, aj kolegynin priateľ. A každý má právo zariadiť sa podľa svojho uváženia.
To je všetko.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 16:48

Georgina, nepomohlo by ani priviazanie ku kuch.stolu. Viem to a tak je to aj opačne. Nechápeš ako to myslím?Mrkám Opakujem:Nech jej vyzná svoje city, avšak nech je rozvážny.Čo je na tejto rade nepochopiteľné? Konečne sa dozvie pravdu, či už takú abo onakú... Ale aj tak si myslím,že zamieša riadne karty tým ak žene ktorá má partnera,prerábku,nenaznačuje mu nič - povie aký je z nej HOTOVÝ (po necelých 3 mesiacoch)-asi sa len strápni...Kvietok

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 16:54

V podstate vsetky hovorime o tom istom...len akurat ze ty tam este miesas tu tretiu stranu a to je uz na dlhe lakte...
Vyznat inemu cloveku lasku je dar...nie prekliatie...a ako pisu baby okolo, tak mne by mohlo vyznat lasku aj pol slovenska- pokial som si vyberom svojho partnera ista, nemam co riesit...

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:07

výstižné Lydka - fakt sa už točíme ( len ja tam pridávam toho chudáka driča)...prepáčKvietok a s tvojim záverom súhlasím,je to tak.Kvietok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 17:06

Magda, ale ja chápem, ako to ty myslíš Úsmev Mrkám.

Ide však o to, že ak (trebárs maximálne opatrne a citlivo) karty nezamieša Michal, zamieša ich niekedy inokedy a niekde inde niekto iný (a možno štýlom "idem aj cez mŕtvoly"). Michal nemôže vyriešiť problém, ktorý (možno) bude mať jeho kolegyňa a už vôbec nemôže vyriešiť problém, ktorý bude mať (možno) kolegynin priateľ.

Ľudia by si ušetrili hromady životných komplikácií, keby dôsledne rozlišovali, čo je ich problém (a môžu s ním prípadne niečo robiť) a čo už je problém niekoho iného (a ani pri najlepšej vôli a snahe s ním nič nemôžu robiť). A v prípade tých problémov, ktoré sú ich, sa (aspoň) snažiť rozoznať, čo sa dá nejako vy/riešiť a s čím im zostáva len sa naučiť žiť.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:27

Georgínka, som rada že ma chápešÚsmev , no ja tu teraz riešim Michala - pretože ON ZADAL TÉMU - neriešim čo bude,kedy to bude a prečo to bude - kto sa pripletie komu do cesty.... a podobne. RIEŠIM TROJLÍSTOK - vyznanie, reakciu, predýchávanie a najpodstatnejšie DOSLEDKY a DOPAD (vieme ich vek, ako dlho sa poznajú,čo IBA Mišo cíti ku o tri roky staršej kol., jej situáciu - ktorá je myslím si partnersky vážna)
Nezaujíma ma ďalšie zamotanie...milá GeorgínkaKvietok Kvietok Kvietok veˇˇd už aj toto je tu až tak zamotané....Smútok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 17:35

A okrem Michala riešiš jeho kolegyňu a kolegyninho priateľa a tak ďalej a tak podobne - t.j. okolnosti, na ktoré Michal nemá žiadny dosah Mrkám.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:44

OMYL - Mišo je zamilovanec č.1, objektč.2 kolegyňa a č.3 prerábač bytu jej partner - čo ti z toho vychádza???Pretože mne jednoznačne život troch ZAINTERESOVANÝCH ĽUDÍ Kvietok Mišo rozhodí karty či už tak-alebo onak vždy sa to všetko bude týkať viacerých a nie len NEHO.Kvietok

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 17:45

Magda.....georgina ti pise, ze na to, ako sa ti ludia zachovaju, nema dosah, aj keby sa usami odrazal , tak ta baba ak povie NIE, plati NIE...jediny clovek, ktoreho moze miso "ovladat" je ON sam...ostatne maju v rezii zvysni dvaja.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:58

Lydka...no ja som asi fakt priblblá..prepáč mi to, ale mne z tohoto vychádzajú traja ľudia.Chápem, že ovládať dokáže len seba - ale zainteresovaný su predsa traja nie? Baby ja som asi ozaj blb...prepáčte mi za výraz, ale ak áno - tak mi to prosím niektorá odvážna napíšte cez meil...

P.s.: ak by bola tá kolegyňa "slobodná" bez záväzkov partnerských Riešim iba MIŠA - ALE mne tu figurujú vždy traja...nehnevajte sa namňa...Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, So, 22. 05. 2010 - 18:05

Magda, poslala som ti mail Úsmev Mrkám.

lydusha (bez overenia), So, 22. 05. 2010 - 18:08

aj odo mna mas mail Veľký úsmev

fidorka, So, 22. 05. 2010 - 18:12

dva stačia,ja už nebudem "mailovať" Mrkám

magda16, So, 22. 05. 2010 - 18:53

Kvietok ĎAKUJEMKvietok tak to sa mi asi len potvrdilo že niesom OK.
Reagovať už nebudem - pretože obozretný človek, ktorý je ustráchaný asi do súčasnej doby NEPATRÍ...
Aj tak Vás mám radaPlačem

fidorka, So, 22. 05. 2010 - 19:00

ale prosím ťa...chcela som ti napísať pravdepodobne to isté,čo Lyduška,alebo Geo,tak načo sa budem opakovať,nič iné to neznamenalo.Nevidím dôvod,aby sme ti všetky mailom písali,aj to čo môžeme napísať sem.Teraz sa mám ja rozplakať,že si ma nepochopila?

fidorka, So, 22. 05. 2010 - 17:48

Mišo vôbec karty rozhadzovať nemusí...čo keď kolegyňa povie:Vieš čo,ja mám svojho milého a o iného nestojím.Mrkám
V takom prípade,sa jej priateľ nemusí vôbec dozvedieť,čo sa v práci stalo a život bude bežať ďalej tak ako pred tým.

Zuzana1978, Ne, 23. 05. 2010 - 15:27

Ok, suhlas do bodky.
Geo, casom som pochopila, ze dlhorocne manzelstvo moze prezit len ak partnerovi nechame plnu kompetenciu rozhodovania a respektujeme jeho osobnost a prijmeme ho taky aky je. Lenze zacinam si uvedomovat, ze toto nebude stacit a treba sa posunut dalej. Pohravam sa s myslienkou, ze dalsou urovnou by mohlo byt, aby partner chcel byt so mnou, aby mal potrebu a tuzbu (presvedcenie) byt vo vztahu..a tym padom by mi naozaj nemuselo vadit, keby mu hociktora zena prejavila zaujem.
Mam zaujem o detailny plan akcie Slnko

georgina, Ne, 23. 05. 2010 - 15:47

...dlhorocne manzelstvo moze prezit len ak partnerovi nechame plnu kompetenciu rozhodovania a respektujeme jeho osobnost a prijmeme ho taky aky je...
Zuzka, myslím si, že toto je prvé pravidlo, ktoré sa "oplatí" dodržiavať (samozrejme, obojstranne), aby mal vzťah vôbec šancu stať sa dlhodobým.

..dalsou urovnou by mohlo byt, aby partner chcel byt so mnou, aby mal potrebu a tuzbu (presvedcenie) byt vo vztahu...
Presne tak - ak partner vo vzťahu (z akéhokoľvek dôvodu) nechce byť, tak nepomôže ani to vyššie spomínané uviazanie reťazou o kuchynský stôl.

Mam zaujem o detailny plan akcie
No a to je skôr na samostatnú debatu... Momentálne som však na tom s časom dosť biedne, ale za taký týždeň - dva by to (teoreticky) mohlo byť lepšie...
Uvidíme Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko.

Zuzana1978, Ne, 23. 05. 2010 - 15:52

OkSlnko pockam

georgina, Ne, 23. 05. 2010 - 15:56

Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko

magic, Ne, 23. 05. 2010 - 20:11

ak nejaka debata bude, poslite mi zapisnicu. mam zaujem aj ja. vopred velke dik.

georgina, Ne, 23. 05. 2010 - 22:02

OK, Magic Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko.

Zuzana1978, Po, 24. 05. 2010 - 08:29

Magic,
ked sa ta debata uskutocni, dufam, ze Ty budes jednou z hlavnych prispievajucich Kvietok
Tesim sa.
Geo, daj vediet, ked budes mat lepsi timing, zacnem pripravovat podklady na blogSlnko

georgina, Po, 24. 05. 2010 - 09:29

Jasne, Zuzka, ozvem sa Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko.

kika81, So, 22. 05. 2010 - 16:39

Magdi, určite by sa mi to nepáčilo, ale na druhej strane viem, že sa to stať môže a že tomu nezabránim aj keby som sa neviem ako snažila (podotýkam ale zase, že ta baba nie je vydatá a nie sú tam ani deti, čo znamená že by nešlo o rozvod). o jednom som presvedčená, a síce že z kvalitného vzťahu, ktorý je pre oboch naplnením, normálny, duševne aj citovo vyspelý človek len tak neujde a môže mu vyznať lásku aj armáda zaľúbených a brniacich babeniek/chalanov. to je všetko, ale ospravedlňujem sa ak som nepochopila tvoj odkaz, v tom prípade sme obidve toho názoru, že by jej to mal povedať a nechať to na ňu Kvietok čas ukáže a myslím si že v ich veku by už obaja mali mať dosť rozumu aby si uvedomovali dôsledky svojich prípadných činov alebo rozhodnutí...Slnko

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:01

Kika,sme ľudia, a stať sa to môže vždy,všade, atď.Pozri, aj moja polovička dnes odišla na záhradu ( a čo keď ho tam nejaká bude baliť?Chichocem sa )No toto by mi už ku šťastiu nechýbalo...Smútok
(rozvod-nerozvod, je kopec párov ktoré žijú tzv.nadivoko bez papierov a majú tak popreplietané majetky a pod.-že až).Ja sama som sa do sobáša absolútne nehnala skoro 7 rokov a pritom sme spoločne kupovali už dosť hodnotné veci,dokonca aj majetok.
Nemáš sa za čo ospravedlňovať - ja od samého začiatku iba varujem aby bol rozvážny, ....opatrný, aby jej vyznal city (už som ako stará platňa...opakujem sa už asi po 30x Úsmev ) S tvojim záverom súhlasím - tiež som sa snažila takto to predtým napísať - ahojKvietok

kika81, So, 22. 05. 2010 - 16:52

ešte Magdi, je to možné že Mišo sa len strápni, ale aj to bude lepšie, pretože bude konečne vedieť na čom je, podľa toho akú reakciu od nej dostane, a tým pádom sa podľa toho bude môcť aj zariadiť, a nie sa trápiť lebo by ďalej dúfal že možno keby... atď. aspoň by si bol na istom, a nezabudnime ani na to že Mišo je s ňou na jednom pracovisku a preto ju ma denno denne na očiach čo vôbec v jeho prípade nie je jednoduché...ak už nechceme zájsť do takých extrémov, ako je zmena zamestnania (čo v tejto dobe tiež nie je bej komplikácií) drž sa Mišo Kvietok

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:19

kika, choď na Michalove zadanie a prečítaj si 3 vetu od spodu...potom ešte skús zareagovať prosím ťa, pretože mne to pripadá ako totálne,bezhlavé zamilovaniesa a zároveň po "kopanci" samotrýznenie...Kvietok

magic, So, 22. 05. 2010 - 17:20

no neviem, ak by to ona povazovala za trapne... tak ta jej uzasnost by asi pokrivkavala.
citovo vyzrely clovek nevezme niecie vyznanie ako trpanost. ved je to uprimna vec. podla mna, ak to Michal vezme za spravny koniec (teda neprezenie to a nedostane ju do rozpakov, ani keby si zvolil nejaky originalny pristup vyznania), tak aj pri nezdare ostanu kamarati nadalej. ako povedal klinec66 - HLAVNE V SUKROMI MEDZI STYRMI OCAMI. Tak si da najvacsiu nadej, ze to dopadne dobre, aj ked ho odmietne.

magda16, So, 22. 05. 2010 - 17:34

magic, ja si teda neviem a ani len nechcem predsatviť Miša - ako sa mu asi bude pracovať po odkopnutí ďalej pri dotyčnej slečne...Smútok

ena74, So, 22. 05. 2010 - 17:44

No dievčatá, myslím, že je to už len a len na Michalovi. Má tu toho napísaného neúrekom, sú tu rady pre aj proti, vyjadrenie muža..... My tu môžme len polemizovať a riešiť čo by bolo keby bolo a krútiť sa stále dookola. Čo človek to iný názor a iný pohľad na problém. Takže, Michal hor sa do čítania a urob čo Ti srdce káže Slnko Slnko Slnko Slnko

magic, So, 22. 05. 2010 - 20:27

no jednoducho. cely den bude na nu smutne pozerat a veci mu budu padat z ruk. doma si potom posmuti nad pivcom a rano zase hajde hura do prace. aby ju aspon videl.

a v tej lepsej verzii bude sice smutny, ale budu sa dalej bavit ako kamosi. a on si bude sakra davat pozor na pacicky aj na reci, aby nerobil neziaduce nechcene narazky. nech to neskazi.

no a tak tyzden po tyzdni nastane niekolko verzii jednej rozpravky.
verzia prva - postupne zalubenie opadne a ostane kamaratsvo.
verzia druha - najde si inu a zalubenost zmeni ciel.
verzia tretia - najde si inu a zalubi sa, ale bude tolko konzultovat s prvou, az to druhu prestane bavit. moznost A - miso bude smutit, ze si pobrabral perspektivny vztah. moznost B - bude rad, lebo si uvedomi, ze stale aj tak miluje len tu prvu.
z toho vyplyva verzia stvrta - bude roky cakat na svoju sancu po boku dotycnej slecny, pricom premarni niekolko vztahov.
verzia piata - obaja si budu zit svoj zivot a po rokoch dojdu k zaveru, ze aj tak patria k sebe a konecne sa daju dokopy
verzia siesta - ... a vymysli uz nieco aj ty, mne dosli napady. Úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama