reklama

Dum spiro spero, dum spero amo,dum amo vivo

Barbora18 , 17. 09. 2010 - 22:11

reklama

Pomali sa mi krati cas za 6 tyzdnov sa mi narodi malicka. Lenze akurat teraz sa zbalznil moj priatel :( bojim sa ze sa na mna vykasle teraz ked ho budem najviac potrebovat zas ta neistota a zas strach s toho co bude ked ma necha :( Dokazem sa o malu starat? Neurobim zas tie iste chyby ktore som spravila uz prvy krat? Pocity voci nemu prenasat na dieta? Zas sa najdu urcite take co budu kritizovat a nepochopia ten strach a obavy ktore mam ale viem o com hovorim a mozno aj niektore z vas. Keby ze ma teraz opusti asi sa vykaslem uz na vsetko zit len tak pre trapenie vobec nema zmysel myslim :( Minuli rok som si dala vytetovat latinsky napis : Dum spiro, spero.Dum spero amo,dum amo vivo -> Kym dycham, dufam. Kym dufam, milujem!Kym milujem zijem. Bohuzial ta nadej sa straca aj ta laska cakat na to ze odide aj zivot? Mam sa rozist alebo co mam spravit? Viem ze ma podvDza lebo nedokaze vydrzat tie 2-3 mesiace ktore ja nemam chut a ani moznost mat s nim sex :( ostat s nim a nechat ho robit to dufat ze sa zmeni ked ja budem zas v "normalnom" stave? Ja viem je to prepnute lebo asi ma teda nemiluje ked nevie pockat len ja ho milujem a sama byt nechcem :( Hej som hlupa lenze jeto tazke pre mna moc :(


reklama


reklama

lejdy, Pi, 17. 09. 2010 - 22:25

ťažko čakať, že po pôrode prijdu normálne časy..Mlčím asi budeš aj ty trochu nervoznejšia, nevyspatá.. ktovie ako to bude zvládať tvoja "polovička"Mlčím nechcem Ťa strašiť...možnože princeznička urobí zázrakSlnko Objímam

Polárka (bez overenia), Pi, 17. 09. 2010 - 22:40

Ked ta bude chciet opustit nic s tym nespravis. Niektore veci sa zmenit nedaju, mozes zmenit len svoj postoj k danym veciam.
Prezila som nieco velmi podobne tvojmu pribehu Úsmev
Mne sa najviac osvedcilo, ked som sa riadila svojim vnutornym pocitom. Tomu co som citila, ze je spravne, aj ked mi emocie a rozum vraveli ine. Vtedy som ja lutovala najmenej. Ty si vsak ty.

Je jednoduchsie sa riadit radami inych. To nas zbavuje zodpovednosti za nas zivot. Dalsie zlyhanie pripiseme inemu, ako sebe. Ale robit chyby je ludske. Si clovek, a na chybach sa ucis. Chyby ta formuju rovnako, ako vsetko co je okolo teba a cim prechadzas. Laska je vsade. Na to, aby si bola stastna nepotrebujes nikoho. Ked si vystacis sama, bude to pre teba pozehnanie. Pochopis, ze laska vychadza z teba Zlomené srdce .

mata6, So, 18. 09. 2010 - 05:20

Áno Áno Áno Áno Áno

enny, Pi, 17. 09. 2010 - 22:41

ešte tazsie povedat mne ako bude dalej tebe...nezabudnem a mam na pamäti,ako si pisala o malym...a neviem posudit ci si to sama vyrabas,alebo je chyba väcsia v priatelovi..ja osobne nedokazem mať necit k detom.a uz vobec nie preto,ako to ty pises ze pre neho to dopadne tak ako to popisujes...tak osobne ja ti potvrdim tvoje pismena a myslienky ze si hlupa,prepac.....a inak mas rozmyslat uz nie hodit to tu akokeby deti boli tie,ktore same sa pytaju na svet...

Barbora18, So, 18. 09. 2010 - 20:17

Povedala som ze sa deti pytaju na svet same? Nie! Ty osobne nevies mat necit k detom! No a? Tisicky zien denne daju dieta na adopciu zabiju odnesu niekam a nechaju tak. Predstav si ze nie su vsetky TY a vzdy budu take co nebude proste take dokonale ako si ty!!!! Mozno teda niesom taka dokonala ako si ty ani ja ale aspon sa snazim dat zatial tolko kolko je v mojich silach viac sa neda! Tak teda ak som kvoli tomu hlupa v pohode neberem ti nazor tym padom ho mam aj ja na teba dokonceni! Som hlupa naivna co sa tyka vztahov a chlapov. Co sa tyka deti snazim sa dat tolko kolko je v MOJICH silach a nie v tvojich alebo vasich! Lebo ja som ja a ja sama viem co je vo mne mozno keby ste na 10 minut mohli vymenit so mnou zivot tak by ste chapali ze asi to neni az take jednoduche! Je tam bariera vo mne ktoru nedokazem zburat ZATIAl ale snazim sa a pomali sa aj posuvam dalej. Hlupy je ten kto stoji na mieste a vychadza z jedneho uhlu pohladu! Ja sa posuvam mozno pomali ale predsa!

enny, Ut, 21. 09. 2010 - 09:56

Barbora...nie ty si to nepovedala,napisala som to ja...ano aj s tou adopciou je to bohuzial tak,ako si napisala a nik tomu nezabrani,ak niekto to tak citi ta tak to aj spravi..Dokonala isto iste niesom,ale viem o com pisem ,tak ti to zhruba napisem...v mojom okoli bola moja mama ,ktora deti rozdelovala nas surodencov a mala tiez asi take pocity aj city ako ty..a dopadlo to velmi hrozne dokazala jedneho surodenca pre ten pocit dostat do hrobu..Plačem Plačem Plačem A tiez bola navonok vesela pokrytecka,ze nik v okoli nechcel verit ze to az tak dokazala..Uz dobrych 8 rokov preto pri nej prechadzame ako pri cudzej osobej,akokeby v zivote som tu osobu nevidela a nepoznala..Žial bohu je to tak,tak preto by si mala dvihnut hlavu a snazit sa cim dalej tym viac a viac..Tak asi si pochopila ze preco,ja osobne uz nedokazem mat necit k detom... ..Neber to zase zle..Vela štastia....

Barbora18, Ut, 21. 09. 2010 - 20:07

neberem to zle ale dieta by som si ja nikdy nezabila alebo ako si povedala dostala do hrobu akymkolvek sposobom. Tu len nedopina proste par ludom co hovorim preto sa uz nejdem ani rozculovat anivysvetlovat lebo na to proste su moc zaskatulkovane co sa tyka mna

enny, Ut, 21. 09. 2010 - 23:45

Som rada,zeby si to tak nespravila preto ti pisem ,zeby si sa snazila viac a viac,lebo nevies ako to mozes dosiahnut...pride „skrat“ a sa moze stat to co sa nemusi...nemam na mysli rovno to,co spravila ta ktoru ja uz so srdca nenavidim a nemam ju ,stale vsetko pisem len zhruba,zeby si trocha pochopila,ci je dobre zamysliet sa nad sebou aj priatelom...ci stoji ti to zato sa trapit aj deticky,alebo mysliet nato co si napisala,či dokezes sa starat o malu ?a isto si mala na mysli aj maleho.. ale pomaly isto moze dojst aj k znervačenemu dietata tvojou vinou,a nebudes si vediet vysvetlit preco je take...moja sestra ma neviliecitelnu epilepsiu a tiez vdaka tej ktoru nepoznam.. ale cit,pocity k detom vela znamenaju...niekto to priklada chorobam ,niekto zivotu v rodine chapem,ale si myslim ze kazdy je strojcom svojho šťastia...a to este dalsi traja vratane mna nevies co zazili...A ak riesis priatela,tak to malo zase malo viem,..mas sa rozist?preco?citis to tak?a bude lepsie ti samej s detmi..potom zopakujes zase to co teraz...zalubis sa,a asi da ti dieta dalsi a co?Plac?zial smutok?k temu sa nedostavm,lebo chyba vaznejsia musi niekde byt...a ci uz ty si sito sama vyrabas,alebo je chyba väcsia v priatelovi to ja vobec netusím....Ale prajem Ti,zeby si to zvladala jak sa povie“ľavou zadnou“...

Barbora18, St, 22. 09. 2010 - 06:42

ok ja uz nic nehovorim toto som si proste uz precitala asi 1000 krat a nemam k tomu uz co povedat. Mozno jedneho dna par ludom dopne a pochopia o co tu vlastne islo. Nemyslim to vobec v zlom len uz nevidim dovod hovorit stale to iste a aj tak to proste nikomu nespravi klik. Tak teda diky za rady a tak ale v mojej situacii niesu na mieste

enny, St, 22. 09. 2010 - 13:38

OK...predsa ty vies co a ako...a dufam ze coskoro dojdes k zaveru a bude ti lepsie ako je...je pravdou,ze nik nevidi tebe do vnutra,ale kazda/y sa snazil dat ti nejaku tu odpoved k tomu co si napisala popripade radu...Prajem ti vela stastia,sil a vnutornej pokojnosti...

maminkaa, So, 18. 09. 2010 - 00:43

Deti sa na svet nepýtali, nemôžu za tvoj momentálny zmätok v živote. "Žobreš" o lásku ktorá Ti je odmietaná, a odmietaš lásku ktorá Ti je ponúkaná. Skús vyhľadať aj pomoc odborníka, prekonaj samu seba, neutápaj sa v ľútosti. Snaž sa zmeniť len čo je v tvojej moci a to postoj k životu, ten máš celý pred sebou. Želám Ti aby sa tvoj život zmenil k lepšiemu, aby po tvojom boku stál niekto,o koho sa budeš môcť oprieť.

enny, So, 18. 09. 2010 - 01:05

ja si myslim,keby to tak chcela ako ty pises maminkaa ,dáááávno by tak spravila...ale ona nie,bude trpieť a čakať co bude dalej...a co potom deticky nevinne?budu trpiet?aj ja som bola,aj ty si bola dieta a aj ona a co sme si prezili napr.zle,tak snazime sa napravit na dobre...alebo coho sme vela mali snazime sa dat do minima v dnesnej dobe alebo uz neviem ako... vie vobec co chce?alebo hlada co jej kto da?priatela nasla,jedno dieta ma,druhe bude coskoro..no nech mi nechce povedat,ze to bolo len s vypocitavosti..Prečo?zeby len ta laska jej a rozskos priviedla deti a ziadny cit...

andrea11, So, 18. 09. 2010 - 01:41

velmi dobre si pamatam na tvoje predchadzajuce prispevky o syncekovi a posielam len Objímam Objímam Objímam

jamajka (bez overenia), So, 18. 09. 2010 - 07:30

Aj ja si veľmi dobre pamätám tvoje blogy, aj keď si ich vymazala. Tak už vieš, ako bolo (a je) tvojmu synčekovi...Kto lásku rozdáva -ten aj(spravidla) dostáva.Mne je ľúto iba tvojich detí.Smútok

MajaKvietok

loulou, So, 18. 09. 2010 - 15:28

Barbora Tvoje predchádzajúce blogy som vtedy nečítala, tak som si dnes dala maratón - ležím chorá v posteli, takže na to bolo času. Akurát ma mrzí, že si pomenila a povymazávala dôležité časti, takže si neviem spraviť dokonalý obrázok.
Ako vieš, že Ťa priateľ podvádza? Priznal sa Ti?
A s odstupom času Ti Bohužiaľ musím povedať, že si si o to sama koledovala, nevážila si si, čo máš, a vŕtala sa v minulosti. Ako pokračuje vzťah s Tvojim synom? Už ste na dobrej ceste?
Dúfam, že Ti to všetko nakoniec dobre dopadne. Tiež som mala kamarátku, ktorej na strednej škole "preplo". Prestala chodiť do školy, upútavala na seba pozornosť hltaním enormného množstva liekov, vyzývavým make-upom a podobne. Nakoniec ani nezmaturovala, z vlastnej vôle, všetci - celá naša trieda a dokonca aj triedna učiteľka - sme sa u nej striedali na návšteve a prosili ju, aby s tým niečo začala robiť - márne. Odbornú pomoc odmietala, priateľov takisto. V 17-tich sa jej narodil synček. Nádherný chlapček s obrovskými hnedými očami - chvíľu sa o neho starala, potom ho nechala svojej mame a odišla do susednej dediny, aby tam žila ako... Potom som o nej dlho nič nevedela, a stretla som ju iba nedávno, na rovnakom sídlisku, ako bývam ja, so synom a s druhým dieťaťom, žije s ďalším partnerom, a pôsobila v pohode. Ale ten vyzývavý make-up mala stále a tak si myslím, že mala iba jedno z lepších období. Dúfam, že to tak nie je, ale ja sa o tom už osobne nechcem presvedčiť, pretože moje pokusy o jej "záchranu" končili vždy iba sklamaním z mojej strany. Holt, kde niet rady, tam niet pomoci.
Trošku mi ju pripomínaš. Dúfam, že sa mýlim...

Barbora18, So, 18. 09. 2010 - 20:05

Myslim ze vyzyvavy make up este s nikoho nerobi zleho cloveka! To ze nezmaturovala je jej vec nema so mnou nic spolocne ja som si skolu dotiahla nekurvim sa ani sa nemalujem a keby aj to fakt je celkom od veci! Za to co som napisala vtedy ste ma vsetky vdacne odsudili lenze v podstate co mozem cakat od niekoho kto taky "bordel" v pocitoch nezazil? Keby bolo vsetko take lahke ako hovorite tak by nebolo tolko ludi co su na antidepresivach alebo sa musia liecit a vsetko mozne! Proste 1000 ludi a s toho ani jeden neni rovnaky co sa vam moze zdat celkom normalne a vy sa nad tym ani nezamyslite moze byt pre druheho nieco neskutocne tazke a nezvladnutelne! Na tu malu sa tesim so synom sa ten vztah zlepsil aj ked mozno stale neni taky ako mate tu vy s vasimy detmi zato ja nemozem ale aspon sa snazim! Su zeny ktore si deti zabiju lebo nezvladaju zivot alebo svoje pocity odbijaju na nich nechavaju ich hladovat! Ja keby sa malemu nieco stalo asi by som umrela! Pre mna je to asi najviac co na svete mam a bdem mat aj s malou! Lutovat teda deti nemusis! Ja si ho obimem pocuvam ked mi nieco rozprava a venujem sa mu len sama v sebe necitim to co by som mala a mozno aj citim len to potlacam kvoli strachu! Ale to zas nejdem vykladat od zaciatku! Priatel ma podvadza to viem aj bez toho aby mi to povedal. Ale to uz kaslat je to mimo a necakam nic ja ziadne odpovede lebo bez tak budu zas len o jednom a momentalne asi aj posledne co potrebujem je aby mi niekto pisal take veci ze lutuje moje deti a ze ja to nemam v poriadku! Myslim ze ty co pisu takto su od tej normalnosti este o dost dalej ako ja lebo len dusevny chudak zacne rypat do niekoho kto to fakt nepotrebuje! Lutovat sa nelutujem len mozno ako kazdy clovek sem tam potrebujem pocut nazor a radu a mozno trosku podporit! Ale skusila som to raz a dostala som presne opak skusila som to este raz a zas to iste cize asi tak a dakujem pekne niektorym slecnam (nehovorim ze vsetky) ale podaktore radsej nech fakt su ticho ako sa za kazdu cenu zviditelnovat. Mne mamca hovorila ked nemas povedat co pekne radsej bud ticho!!!! Nemusite sa urazat len som si povedala nazor ako aj vy!

fidorka, So, 18. 09. 2010 - 20:15

múdro ti mama poradila Áno Tlieskam

lydusha (bez overenia), So, 18. 09. 2010 - 20:19

Barbora, na baby nebud nasrata, oni za tvoj zivot nemozu.
mas pravdu, prehnany make up neznamena ze je niekto zly clovek, k dalsej vete len tolko- nemusis sa tu obhajovat, nie si na sude.
ALE
Zavesis na mamickovsky web, medzi tehulky, mamy, babiny, tety a zeny co deti nemozu mat takuto kontroverznu temu. A cakas co? Pochvalu? Povzbudenie? Radu?
Ja viem, ze si dostala zopar dobrych rad aj minule...vysledok bol ten, ze si opat zacala okolo seba kopat a kazdy bol zly len ty si bola mega hviezda nepochopena.
Zapamataj si, ze KAZDY zije presne taky zivot aky chce zit, ani teba nikto nenuti aby si zila tak, ako zijes, ked sa ti nieco nepaci tak to jednoducho zmen.
Dala si si vytetovat tu vetu...mna napriklad zaujima preco si si na vlastnom tele, za cenu vlastnej bolesti isla dokazovat, ze je to tak, ze je to o tebe, ze je to tvoja volba. Ved tak zi, ak to citis, nemusis to este aj demonstrovat tetovanim a pre istotu to aj svetu oznamit- pre pripad, ze by to niekto nahodou prehliadol...Dokazovat by si to mala inac, nie tetovani,, ale live, sposobom zivota....ked si dam na telo napis som brutalne krasna a inteligentna tak to neznamena, ze je to aj pravda....cize predpokladam, ze aj to tvoje tetovanie ma uplne iny vyznam ako povodne mal vyzniet...
Su veci, ktore ti v zivote chodia ako skusky, su to problemy, ktore musis riesit a podla toho ako to zvladas bud odidu navzdy alebo sa po case vratia aj s nejakym bonusom navyse.
Ak mas cas, chod si citat na jewel, aspon skus a daj sama sebe sancu....skor ako komukolvek cokolvek odpises, tak skus podumat, co s tebou jeho slova robia...baby tu na webe nemaju problem s tebou- ale ty s ich reakciami...vazne si uvedom, ze kazdej moze byt styri pat ako TY zijes- ale daju si tu namahu a napisu ti....cize nie si im ukradnuta az tak uplne....keby ti nikto nenapisal, to by som videla ako problem....

georgina, So, 18. 09. 2010 - 20:24

Áno Áno Áno

VieraB, So, 18. 09. 2010 - 21:16

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

Barbora18, So, 18. 09. 2010 - 22:31

skor vam sa nelubi moj nazor nie mne vase! Vy vsetko tak strasne zjednodusujete! KAZDY ZIJE TAKY ZIVOT AKO CHCE!? Na to si prosim ta kde dosla? Treba trosku otvorit oci a pozriet so okol seba! Su vsetky take stastne ako sa hraju su vsetky take dokonale ako sa hraju? To je take v style V PEKLE JE VRAJ HORUCO TAK JE V NEBI ZIMA? Ja toto v ZLOM nemyslim! Len nechapem ako mozete brat vsetko ze za celi zivot si clovek moze sam! Su veci ktore ludi poznacia ako napriklad preco zenske ktore napriklad nespravia nic ked ich tyra chlap? Lebo chcu tak zit? Lebo sa im to paci alebo su proste len HLUPE? alebo je tam mozno nieco co nechapeme lebo sme to nezazili? Ako strach a podobne faktory? Ja sa snazim v ramci mna hovorit normalne len ako nahle nieco napisem hned na mna utocia vsetky a to ked si precitas neprehanam! Zivot sa neda riadit neda sa riadit co sa nam stane a aky v buducnosti budeme mame len tie karty ktore dostaneme a ja ich mam uz raz take ake mam a opakujem sa uz zas snazim sa s nimy uhrat tolko kolko sa len da. Pokial tu nenapisem asi ze mam najlepsieho chlapa na svete a najlepsie deti najkrajsie ktore najviac na svete milujem peciem doma kolac a neviem co tak budem pocut len kritiku lebo niesom taka ako ste mozno vy. Mozno som sa vymkla norme trosku aj chcem lebo nechcem byt len jedna z vela ale su veci ktore by som chcela aby boli ako su u vela z vas! Lenze vy furt vidite len jedno a uzkoprso si idete za tym to ze ja CHCEM A ROBIM preto uz od narodenia maleho to pri tych klapkach na ociach nevidite a v podstate ma buzerujete ani neviem zaco! Vlastne zato ze vobec pisem lebo nesuhlasim s tym co tu niektore z vas na moju adresu podavate! Tetovanie? Hm moje telo moje rozhodnutia! Mne sa tetovanie paci paci sa mi ukazat ludom moj nazor paci sa mi byt mozno niecim ina ako su druhy nechcem byt len sedivy priemer! Proste ja som ja! To je ako to s tym make upom! Ked sa chce niekto malovat nech sa maluje ked sa chce niekto potetovat nech sa tetuje! Ani make up ani tetovanie teba ako osobu nezmeni a je to uplne nepodstatne presne ako to ze oblecenie ti neda iny charakter ale mozes sa citit lepsie tak isto ti tetovanie nezmeni charakter ale mne napriklad to motto dava vzdy nadej! Nechapes to je mi to jasne ale pre mna to znamena vlastne zivot kym clovek dycha tak v nieco dufa kym dufam verim na to ze najdem lasku a kym niekoho milujem mam dovod zit! Nebudem tu vysvetlovat vsetko proste ja mam otvorit oci dobre mozno mam ale vy tiez mozete skusit pozriet aj za roh a nie len rovno si ist za jednou vecou ktora je celkovy nezmysel! Odsudili ste ma uz pred pol rokom asi preto lebo som sa nedokazala chovat ako mama ale trapilo ma to zozieralo ma to a robila som s tym nieco! Chcete tu pomoct beriem to ale zdeptanie cloveka ala Adela Banasova myslim ze moc nepomaha!

Polárka (bez overenia), So, 18. 09. 2010 - 22:46

Mas pravdu, zivot sa neda riadit pokial sa neustale clovek vyhovara na nestastne okolnosti.
Vies Barborka. Predstav si, ze niekde daleko za morom bol chlapec, ktory chcel hrat na klaviri, ale dosiel o ruky. A vies co ? Hra na klaviry nohami a ako nadherne. A vobec neskuvina, ze ma zly zivot, alebo ze sa udiali v jeho zivote zle okolnosti

http://helar.wordpress.com/2010/08/18/co-ste-obet-alebo-majster-svojho-…

Ked to jedneho dna pochopis, potom budes mozno pripravena niest zodpovednost za svoj zivot. A ver, ze ti to nepisem v zlom. Ja som si odzila so synom to iste co ty. Cesta to nebola lahka, ALE chcela som. Padla som na hubu x krat. Vzdy som sa vsak zdvihla a isla som dalej. Aj ked som stala s poharom vody v kupelni v ktorom boli rozpustene tabletky a chcela som to lupnut do seba. Vsak co ? Aspon budem mat pokoj. ALE som tu a zijem Zlomené srdce. A zijem preto, ze zit chcem. Utekat a vyhovarat sa je tiez cesta. Zatial vsak nie moja. A co tvoja cesta ? Vies, ze mas vzdy na vyber ? Aj ked nemozes niekedy zmenit beh veci, vzdy mozes zmenit uhol pohladu Zlomené srdce

Barbora18, So, 18. 09. 2010 - 22:57

Ano? Hm ja ale nikomu nedavam vinu ja neviem co to stale hovorite! Ved vy mi tu stale vnucujete co si myslite! Ja som si velmi dobre vedoma ze su veci ktore mam v ruke ja a su to vlastne vsetky lenze vy si nechcete uvedomit ze kazdy clovek ma svoju minulost svoje slabe stranky a ze ho nieco na tom realizovani svojho zivota drzi nedovoli mu pohnut sa dalej! Je pekne ked chlapec bez ruk zacne hrat na klaviri ale myslis ze je to tak vzdy? Kolko ludi co skonci na voziku sa dokazu dat tak dokopy ze ziju plnohodnotni zivot? Malo lebo nie kazdy je tak silny! Ja silnu povahu nemam mozno aj mam lebo vela ludi by tolko kolko mam toho mozno uz ja za sebou nazvladalo ani tak ako ja! Neutekam a nevyhovaram sa keby ano MOJ SYN JE U RODICOV A KASLEM NA NEHO NECHALA BY SOM HO TAK POVEDALA BY SOM NEMOZEM A NECHALA HO TAK SPRAVILA SOM TO?? UTIEKLA SOM?? NIE!!!! Tak ani to ze utekam mi nehovor a na vyber mozno clovek ma ale ma clovek vzdy silu vybrat si? A vies vzdy ktore rozhodnutie je to spravne? NIE!

Polárka (bez overenia), So, 18. 09. 2010 - 23:07

O com to hovorime ? Stale o tom istom. KAZDY CLOVEK ZIJE ZIVOT, AKY CHCE ZIT - NAPRIEK OKOLNOSTIAM Úsmev

Nikto ti nic nevnucuje. To sa ani neda. Kludne si mysli svoje, a my si kludne nadalej budeme mysliet svoje.
A za dalsie, ako vies co si my uvedomujeme a co nie ? V hlave nam predpokladam nesedis, a vestica asi tiez nebudes Úsmev Kazdy sa moze posunut dalej, ale MUSI ZACAT CHCIET. Bez toho , CHCEM TO - to nejde. Ako ten chlapec s tym klavirom. Ja mam zdrave ruky, ale nezahram s nimi ani kohutik jaraby. On nema ziadne, a hra, ako maly BOH - rozumies ?

A na zaver. Vety typu "kolko ludi nezvlada svoj zivot" nema absolutne ZIADNU vypovednu hodnotu, lebo "kolko ludi svoj zivot zvlada". Nesledujem statistiky kolko ludi hento, alebo tamto. Snazim sa zit najlepsie, ako viem. Aj si obcas zafnukam, aj padnem na hubu, aj sa citim zrela na odstrel. Barborka a som tu Úsmev

Moja, inak vies kolko ludi zazilo aj horsie veci, ako ty ? Skus to s pokorou a laskou a ta sila mozno pride. Tu sa nikto neposklada z toho co si zazila. Nikto ti tu nebude hadza vavrinovwe vence za to co si zvladla. Kazdy z nas ma nieco. A niektori ludia maju za sebou v tvojom veku omnoho viac, ako ty. Mrkám

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 12:01

Barbora tak teraz neviem, či toto bola reakcia na môj príspevok, pretože som nikde nenapísala, že by som ľutovala Tvoje deti. Moja kamarátka sa "nekurví", akurát jej prepína. A ubližuje tým sebe, rodine, svojim deťom. Nie tým, že jej prepína, ale tým, že sa nechce liečiť, má pocit, že všetci naokolo jej chcú len zle... nepripomína Ti to niekoho?
V Tvojich príspevkoch cítiť okrem hnevu samý negativizmus, si evidentne naučená pozerať sa na všetky veci z tej horšej stránky a chyby, ktoré si uvedomuješ, porovnávaš s ešte horším, aby si nevyzerala tak "zle". A vôbec nechápeš, že tu Ťa nikto nesúdi, v Tvojich blogoch bolo minimálne 20 naničmám, ktoré sa Ti naozaj snažili pomôcť. A Ty sa len obraciaš na tie, ktoré podľa Teba rýpu, miesto toho, aby si sa zamyslela nad tým, čo Ti chcú ukázať.
Napísala si, že Ťa nikto nevie pochopiť, lebo nikto nežije Tvoj život, a priala by si ostatným, aby si ho s Tebou aspoň na chvíľu vymenili. Barborka, keby sa tak stalo, obávam sa, že by si bola šokovaná, aké ťažšie osudy existujú. To, kde si, nie je Tvojim životom, ale prístupom k nemu. Obávam sa, že by si ostala paralyzovaná v zážitku života niekoho iného. Rozdiel medzi Tebou a ostatnými je v tom, že po fázi smútku a ľutovania sa ostatní pochopia, že je čas sa zdvihnúť, otriasť sa a ísť ďalej. A Ty ďalej nechceš ísť, hovieš si vo svojom nešťastí a zúfalo potrebuješ, aby Ti každý pritakával, aký preťažký život to máš. Jasné že to nemáš ľahké - ale kto má? Tvoji rodičia? Pozri sa na nich: stratili jediného syna a ich dcéra klesla na úplné dno, nestarala sa o ich vnúča a robila samé hlúposti. Ich netreba ľutovať? Alebo rodičia Tvojho mŕtveho priateľa - stratili syna a ich budúca nevesta... Alebo Tvoj syn - narodil sa, otca si nestihol spoznať, a jeho mama ho za to nenávidí - no má to on ľahké?
Keď sa poobzeráš okolo seba zistíš, že nie len Ty máš ťažký osud - nech sa pozrieš na kohokoľvek. Už niekoľkokrát to tu zaznelo, a ja sa s tým výrokom plne stotožňujem - každému osud/pán Boh nadelí len toľko, koľko je schopný zniesť.
Barborka nič z tohto, čo som napísala, som nepísala v hneve alebo v snahe ublížiť Ti. Snažím sa Ti ukázať aj iný pohľad. Svet je taký, aký si ho spravíme - buď môže byť plný zloby a čierňavy, alebo sa začneme pozerať do slnka, a bude krásny a teplý...

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 12:09

Barbora ešte som Ti zabudla napísať k tomu make-upu. Nepochopila si, čo som sa tým snažila napísať, možno som sa zle vyjadrila - jasné, že je každého vec, ako sa maľuje, alebo aké tetovanie si dá, trebárs aj mačaciu tvár na tú svoju. Čo som sa tým snažila povedať na margo príbehu o mojej kamarátke - svojim make-upom nevdojak o sebe prezrádza okoliu viac, ako chce. Snaží sa upozorniť, snaží sa vyzerať "krajšia ako je" a nechápe, že to nie je o vzhľade, ale duši. A dušu make-upom neskrášliš, ani ona ju nemá škaredú, ale je o tom hlboko presvedčená, preto tá "maska" na tvári...

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 12:19

Áno Áno Áno

skoda len, ze to akoby clovek hrach na stenu hadzal. Barborka si iste zas vyberie co sa jej hodi, a bude stale len to svoje dokolecka dokola. Bohuzial za nase vyhry v zivote nas nikto neodmiena vavrinovymi venacami, nikto nam netlieska, ako sme prezili to ci ono - je to len nase tiche vitaztvo Úsmev

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 12:28

veru veru, je mi z toho smutno, lebo všetky sme jej v podstate napísali to isté, a ona nereflektuje. Lebo nechce. Toto môžu vyriešiť iba jej rodičia, alebo priateľ. Lebo ona sama nechce a oni už asi rezignovali. Škoda. Chcelo by to asi naozaj tvrdú ruku, ako som písala nižšie v príspevku jamajke.

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 20:37

Ja maleho nenavidiet? Keby som ho nenavidela kaslem na neho ved sa zobud nechcela by som aby bol pri mne nesnazila by som neriesila by som nic odsunula ho rodicom a zila by som si tak ako predtym. Moji rodicia prisli o syna hej ale ani raz sa o tom nebavili ani poriadne nesmutili bolo im to akoby jedno takze co od nich cakat? Ked teda som taka strasna tak som budem teda ja pritakavat vam. Naco budem hovorit dokola ze to nejde ze neviem nedokazem snazim sa! Aj tak vsetko je len zle! Ja si vyberam zo vsetkeho len to zle? Pozrite sa na to co pisete vy a potom mozeme kecat dalej! Ale uz neni o com vdaka vam a naozaj len vdaka tomuto blogu som sa dostala z jedneho bahna do dalsieho a vätsieho! Som psychopatka mozno som som precitlivela ano som a preto reagujem ako reagujem podrazdene lebo od jak ziva za vsetko co robim bolo len zle. Jediny dvaja ludia co ma brali inak su prec. Ja som v prdeli z nervamy psychika na bode mrazu ucta k sebe samej neni uz ziadna ved naco kazdy clovek ma maximalne tak zbuzeruje alebo ma ako moj priatel podvadza! Ani jedna na chvilku neskusila pozriet sa na vec s mojho pohladu ani jedna! Keby hej tak by mozno aspon trosku pochopila ze stojim niekde kde sa neda pohnut su tam mozno cesticky ale take ktore ja zatial nedokazem prejst! SVET NIKDY NEBOL TAKY A ANI NEBUDE NIKDY AKY CHCEME!!! Keby bol tak tu mam brata mam mozno uz manzela a osm spokojna s mojim drobcom! TAKY HO CHCEM PRECO TAKY NENI? Leebo niekto to chcel inak!

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 20:57

Barbora môj otec má na takéto argumenty jednu otázku: A ako sa to pozná, že sa snažíš? Čo si napríklad dnes v tej snahe pre svoje deti spravila?

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 21:30

To ze sa o neho staram ze sa snazim moje spravanie voci nemu zmenit beriem ho na vylety pocuvam ho obimem ho hram sa s nim! Viac sami neda do eraz ani jedna nepochopila ze ja som aj ked som mozno prepnuta svoje dieta, deti milujem len mam problem! Problem ktory neviem zmenit u psychologa som bola aj to je snaha! A nedokazala som ten blok odstranit stale sa bojim presne toho isteho! A to tak asi aj ostane aj kedje to stupidne! Mam strach pustit iekoho k sebe lebo o neho mozem prist je to prepnute ja viem mozno az chore ale ja mam s toho neskutocnu paniku ze budem niekoho milovat zas tak moc a zas o neho pridem ako to bolo s bratom a s priatelom! Nedokazala by som to uz viac preto si nahovaram ze necitit nic znamena netrapit sa! Budem sa snazit nemilovat deti aby keby sa nahodou nieco stalo mi to neublizilo ale ublizi lebo to je najviac co na svete mam keby nedaj boze nieco bolo umrela by som na mieste! Teraz sa nicim sama niecim celkom nezmyselnim lebo len preto ze si nahovaram ze k nim necitim nic to tak ani z daleka nieje! Keby nebolo maleho ja uz by som nebola bol to jediny dovod preco som nedokazala spravit si nieco! Mozno som naozaj neni normalna a tak trosku to tak je ale ja si zato sama nemozem ako tu vela z vas hovori ptoste paznacili ma veci a su stabilni ludia a su labilni ludia ja patrim k tej skupine ktora sa nedokaze s vecami vyrovnat aspon nie tak lahko a rychlo a mozno nikdy!

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 21:37

tak si nechaj cas..nemysli, neries a nechaj vsetkemu volny priebeh a mozno sa to niekedy zmeni..a mozno potrebujes dostat riadnu facku, aby si sa spametala, ze napriek vsetkemu co si prezila zivot ide dalej a vie byt aj pekny!

chod za psychiatrom nech ta nastavi na lieky, ved ty momentalne si dusevne chora a nevyrovnana..

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 21:47

urcite budem teraz ked sa mi za mesiac a pol ma narodit mala do seba hadzat antidepresiva! A faciek od zivota som dostala uz viac nez dost mozno by bolo na case aby som dostala uz aj nieco ine! Ale ved dobre ked sa tu vsetko riesi "fackamy"

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 21:50

Pecene holuby nepadaju len tak z buh darma do huby. Az pohnes ritou, a uvedomis si, ze za tie sracky si z casti mozes sama - pocitis mozno zmenu. ALE CO DAVAS TO AJ DOSTAVAS SPAT Mrkám

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 22:31

jaj no sorry to som si neuvedomila.. tak ked porodis, dokojis a nebudes stale okej daj si predpisat lieky a chod pravidelne na sedenia. Toto nieje zle myslena rada.. prave naopak.. asi toto by ti mohlo pomoct, pretoze ako vidim nic optimisticke sa v tebe nenachadza, sama neveris na lepsi zivot, na krajsi pohlad na svet. A to je chyba, zial toto je dusevny stav, takze ak bludis v jednom kruhu ja osobne inu volbu nevidim. Facku som mala na mysli taku nejaku co ta zobudi z toho zleho sna, z toho bludneho kruhu z ktoreho nevies von a konecne uvidis svet inymi ocami. Ja ti to prajem, si mlada kocka, zazila si co si zazila, ale zivot ide dalej napriek tomu, ze tebe sa to nepaci.. zatial nepaci, ja verim, ze sa v tebe nieco zlomi a najdes pokoj v dusi. Zacnes si vazit samu seba, nadobudnes sebavedomie a lasku voci sebe samej a budes ju vediet s pokojnym svedomim a vedomim rozdavat dalej, tvojim detickam. Nikdy neostanes sama z coho mas taky ukrutny strach, mas to najkrajsie co v zivote mozes mat a co ta moze absolutne naplnat a to su TVOJE KRASNE DETI! Ktore ta potrebuju, lubia ta a ak sa naucis lasku davat, len potom ju zacnes aj dostavat a ani sa nenazdas a budes mat pri sebe super muza, s ktorym budes stastna.. len sa netreba bat, treba zacat bojovat!

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 21:43

Jeskove oci, a furt to iste do kolecka do kola. Si jak pokazeny gramofon Váľam sa od smiechu po podlahe
Ked sa nedokazes s niecim vyrovnat chod k doktorovi, alebo do nemocnice. Ved chroma zatial niesi, ci ?

PS: mila moja, su aj horsie osudy ako mas ty. Nikto ti nepripne na hrud purpurove srdce za to, ze sa hrabes zo sraciek von. Kazdy z nas sa hrabal, hrabe a moznoo aj hrabat bude. Nikto ti za to ruzove lupene hadzat pod nohy nebude. A tu ta ani nikto nebude glorifikovat.
Si presne taka ista, ako JA a tisicky inych zien. Len sama seba presviedcas, ze si neschopak. Sama sa tak skatulkujes.
Mas zdrave ruky, kolko ludi ich nema ?
Mas zdrave nohy, kolko ludi ich nema ?
Skus sklapnut a byt vdacna za 'blbosti' - ze mas kde spat, mas co jest, mas si co obliect, si krasna zena, mas deti... Trenuj pokoru a vdacnost, nie sebalutost a fnukanie.
A ozaj, zozen si hodne dobru psychologicku pomoc. Analfabet nebudes, tak otvor zlate stranky a hladaj. Urobis tym pre seba viac, ako tymito komentarmi o nicom Zlomené srdce

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 21:52

A ty dookola to iste! Namiesto toho aby si tiez uz radsej drzala zobacik budes rypat aj nadalej cize neriesim tvoje komentare ja uz vobec! Bohuzial zdrave ruky a zdrave nohy niesu na svete vsetko co potrebujes! Ked si taka mudra tak ustup a nereaguj uz na mna a je to cau

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 21:56

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
nevravim, ze som mudra Veľký úsmev

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 22:00

aj keby si vravela tak ti to neverim lebo na to co mas uz za sebou to vsetko strasne tazke si velice bezcitna a odporna. Ja keby mi niekto vadil ako ja tebe ale vidim ze proste dobre je to debil a sam si moze za vsetko neriesim si ho a dam mu pokoj ty este provokujes dalej! Nemusim taketo povahy ja su na grc. Rypat rypat za kazdu cenu je jedno ci druhemu tym ublizujes hlavne ze ty sa dobre zabavas tak fajn ale pak ti nemusi byt luto mna ale mne je teba!

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 22:08

Barbora, poslala som ti mail.

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:09

Straaasne som bezcitna a odporna Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Ake krasne zrkadlo. Nevidis v nom skor seba ? Ja som neni jedovata na kazdeho okolo Mrkám
A vobec mi nevadis. TY si moja mila ublizujes sama. Na toto nikoho nepotrebujes, ani mna nie Úsmev
Ja verim, ze ktokolvek moze zmenit cokolvek ak naozaj chce. To cislo na liecitela ti dam. Ak nebude mat cas, alebo ak bude daleko vypytaj si kontakt na niekoho v tvojom okoli. Pojde to - citim to v kostiach Kvietok

sonia, Po, 20. 09. 2010 - 17:15

Stará dobrá Polárka,ach jaj,vôbec si sa nezmenila,aj ked pokusy boli...Je tehotná,má dosť svojich problémov a ty len "rýpeš"...

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 18:21

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

sonia, Po, 20. 09. 2010 - 18:27

Úsmev a kde je krásny den? Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 18:40

moj bol uzasny Váľam sa od smiechu po podlahe a tvoj ???

sonia, Po, 20. 09. 2010 - 20:44

Viem si predstaviť Úsmev ...

Tatiana 13, Po, 20. 09. 2010 - 21:14

Stará dobrá Sonia a hlavne dobre známa svojím pichaním,ked to najmenej treba. Rada ťa vidím po dlhej dobe,ale to je u teba nič neobvyklé,takto sa tu objaviť po dlhej dobe a len za účelom kopnúť si do niekoho a ulaviť si práve tam kde ťa je najmenej treba.Čítaš ty vôbec čo píšeš a hlavne KOMU čo a ako píšeš ????
Lebo ak si si to už dávno nevšimla,tak tvoje reakcie prichádzajú vždy nevhod a hlavne VŽDY TOTÁLNE,ALE TOTÁLNE OD VECI,nikdy nie k danej téme,ale len a len za účelom kopania a rýpania do niekoho.
Sonička,ak máš nejaké vážne problémy so sebou,porad sa prosím s nejakým odborníkom a ....ale nič....toto by si asi napochopila.
Kopkaj dalej......Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 21:24

Dakujem za obhajobu - nepotrebujem Bozkávam. Si uzasna. Sona je tiez. Svojim sposobom ma pravdu. Mohla som volit aj iny pristup. Bohuzial na ten iny Barborka nereagovala. Vlastne spatne nereagovala takmer na ziadny pozitivny pristup. Kazdopadne som rada, ze si k nej aspon Loulou urobila cestu. Verim, ze Barborke do zivota opat zasvieti slniecko Slnko - naozaj jej to prajem Zlomené srdce

Tatiana 13, Po, 20. 09. 2010 - 21:33

Viem,že to nepotrebuješ Mrkám a ani to nebola obhajoba,len reakcia na reakciu.
Tieš si aj Ty úžasná bytosť ako aj všetky NM ktoré sem prispievajú a snažia sa niekomu svojími dobrými radami a skúsenosťami pomôcť...len škoda,že nie vždy to tá druhá strana pochopí tak ako je to myslené Smútok

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 21:39

No ono to ta druha strana pochopit nemusi. Je to len jej volba. Moze, a nemusi Úsmev

Tatiana 13, Po, 20. 09. 2010 - 21:45

Ved hej...nemusí...môže a nemusí Slnko

Barbora18, Ut, 21. 09. 2010 - 20:23

hm polarka ty si mne osobne velice neprijemna! Rypes je ti jedno hlavne ze mozes davat priblbe smajle! Hovoris o mne ze som hlupa ale poviem ti jednu vec inteligencia sa deli na tu vrodenu a na tu naucenu. Ty mozno mas nejaku naucenu ako skolu ale ani to neviem ale vrodenu co sa tyka EQ si na tom velice zle. Ja som taka blba ale nikdy by som zamerne ludom neublizovala a uz vobec nie ked ako povedala ta holka ma dost inych problemov. Ty si pravdepodobne nevies predstavit co moze taky "smiesny" komentar spravit cloveku hlavne ked ma depresie je tehotna neviem predpokladam ze si bola a hormony su vtedy velice silne kafe. Ja by som neriskovala len pre svoju hnusnu povahu ze ublizim niekomu a ked uz si taka super mamina ze vlastne ublizujes aj nenarodenemu dietatu. Kedze asi vies ze stres u mami sa zrkadli aj na dietati ale co ti budem hovorit ved ty si najlepsia a vies vsetko.... Mozete sa obhajovat navzajom tu mam spraveni nazor o tejto stranke. Kde sa da tam sa vysmievate a hlavne voci detom a pubertakom je to drsne co tu podavate niektore! Byt vami si zistim co moze take deptanie sposobit u dospievajusich detoch. Ale to tak daleko vy uz nemyslite ze niektore vase reakcie na problemy (samozrejme nie vase lebo keby boli tak to berete inak) mozu mat mozno aj drsne nasledky. Ale ved hlavne ze vy sa tu zabavite na nestasti druhych zotrete ich poriadne a medzi sebou sa este utvrdzujete! No na nic stranka cakala som tu trosku nieco ine. Nj aspon mate pokoj od mojich prispevkov! Ja sa nad sebou zamyslam preco som aka som a co robim zle bola to rada skoro kazdej z vas. Radim vam riadit sa vlastnimy radamy a porozmyyslat obcas skor nez nieco napisete.

sonia, St, 22. 09. 2010 - 16:20

Barbora kašli na nu,nestojí ti to za to...Teraz je najdôležitejšie tvoje zdravie a zdravie bábätka Zlomené srdce ...

metlicka, So, 18. 09. 2010 - 20:42

Naco sem pises ak ta nazory a rady inych ludi rozculuju a nedokazes ich akceptovat. Zeny na tejto stranke nezvyknu pokyvovat hlavickou, ale uprimne napisu, co si myslia.
Prezila si tazke casy, ale pomoct si musis sama, dufam, ze to dokazes kvoli synovi a babatku.

stelinka, So, 18. 09. 2010 - 20:44

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno stotožňujem sa s tvojim názorom lydusha.

Polárka (bez overenia), So, 18. 09. 2010 - 23:14

Inak jedno som si vsimla. Vzdy ked napises zameriavas sa na to negativny. Na negativne ohlasy VZDY odpovies. Na pozitivne skoro vobec. O kom to je ? O tebe. Si zamerana na negaciu, a tak isto ju vyzarujes.
To je, ako ked clovek ide so zvesenou hlavou. Vidi len cestu pred sebou a mozno travu co ju lemuje. Boji sa pozriet inam, lebo cesta je to - co pozna. Ved co by sa stalo, keby pozrel hore ?
Vies co by sa stalo ? Zmizla by ta jedina mozna cesta a zrazu by videl hory, luky, lesy. Nebo a na nom vtaky. Oblaky a ziarive slnko. Vsetku tu krasu a lasku, ktora dycha skrz vsetko okolo.
A aj ked prsi uz nie je zivot len o tej jednej zablatenej ceste. V dialke je strom a mozno sa v nom tula vtaky k sebe, aby im nebola taka zima. Stromy v horach chrania zvierata pred velkym vetrom. Vsade je laska ci prsi, snezi, alebo svieti slniecko Úsmev Zlomené srdce

. (bez overenia), St, 13. 10. 2010 - 23:41

.

26ela, So, 18. 09. 2010 - 23:43

26elaKvietok Barbora18
Každá ľudská bytosť je úplne slobodná. Môžeme robiť a mať hocičo, čo len chceme. Mnoho ľudí si to ale neuvedomuje. Často sa cítime obmedzovaní povinnosťami, prácou a mladí školou. Pritom o všetkom, čo robíme rozhodujeme sami.. Hovoríme, že musíme pracovať, aj keď pracovať nemusíme, robíme to preto, lebo chceme zarobiť peniaze. A tak je to aj s učením.Mladí sa učia,aby dosiahli vzdelanie,lebo to chcú.A tak aj každý človek si môže povedať svoj názor a záleží len na tom druhom, či ho bude chcieť prijať,alebo nie.Nikto mu ho nevnudzuje.

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 00:20

hm moc toho pozitivneho tu po prve nepadlo po druhe dokola len to ze kazdy zije zivot taky aky chce najradsej by som podaktore z vas zobrala von a ukazala im ze vela ludi nezije tak ako moze ale tak ako musi lebo nemaju inu moznost! Ale hovorim kto nezazil nevie cize neni o com aj tak. Mne sa tiez lahko hovori ked sa ma veci netykaju akonahle sa to ale uz tyka aj nas je to akoby zacarovane zrazu uz to neni take lahke ale co budem hovorit ved vam sa aj tak nikdy nic nestane take a vy budete vzdy vediet kade ist. Vies co zelam vam to a keby to nahodou nevyslo tak sa s toho dostanete ved si bude stacit spomenut na radi ktore davate mne!! Po pravde neviem ani o com je tu rec rozoberate ma a ani neviem preco nepoznate ma neviete co som zazila takze radsej sa teda treba rozpravat o vareni a prani o veciach ktore clovek pozna a nie o tom o com nema ani paru!

ivusa, Ne, 19. 09. 2010 - 00:35

najtazsie pre teba je asi uverit, ze mozes zit iny ovela lepsi zivot, ze nic nemusis. prajem ti vsetko len to najlepsie, nech si konecne stastna. Slnko

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 08:51

Mozno mozem ale asi neviem! Mna by len zaujmalo ako sa k tomu lepsiemu zivotu dostanem? Dlho som nechcela partnera nevenovala som sa synovy lebo som nezvladala nic ani vlastny zivot ako by som teda mohla byt pre niekoho dobrou priatelkou a mamou? Potom priisiel moj momentalny priatel a s nim zas aj pocit ze stastna mozem byt po tom vsetkom. A ked ma podvadza uz teraz a stale sa len hadame tak mne sa tazko veri a este tazsie sa mi HRA na stastnu kedze niesom! Ja som uz raz taka aka som mam v pomere o nieco menej rokov ako mate vy menej skusenosti a obcas mam pocit ze som ja este stale dieta proste neviem co mam robit. Maleho som dostala v 19tke co je skoro aspon pre mna bolo bez akejkolvek pomoci a podpori priatel nebol a ja som mala vtedy velmi drsne depresie a velmi dlho. Z domu som sa nenaucila rozpravat sa o veciach kedze to nikoho nezaujmalo! Ked to poviem na rovinu to co tu pisem by som nikdy nikomu do oci nepovedala! Bojim sa hovorit o takych veciach neviem to s nikym! Na vonok voci kazdemu hram na usmev a ze som spokojna z vnutra mam obrovsky bordel ktory sa mi proste neda zmenit. Mozno niektore su take iste mozno nie ale ked clovek stale len hlta a nic nepusta von tak pride bod ked to buchne ked sa uz neda ist dalej. Tak ako niektora spominala ze sa chcela predavkovat - presne to je ten bod kedy uz nevies co mozes spravit ine ked nevidis vychodisko inde ako odpalit sa. Ja nechcem asi by som to ani nedokazala a hlavne preto lebo viem ze mam dve deti v prvom rade pre ne keby ich nebolo tak ja neviem. Jedine coho sa ja bojim ze ostanem sama a ja nechcem ja si na tu myslienku proste nedokazem zvyknut tak ako sa niekto moze bat malich priestorov ja mam panicky strach s toho ze budem sama preto tolerujem uz aj teraz to ze on chodi po slapkach. Kazdy clovek ma ine pocity ine strachy tak isto aj ja a to ze ich nedokazem zmenit tak lahko ako vy hovorite je celkom normalne

. (bez overenia), St, 13. 10. 2010 - 23:41

.

sonia, Ne, 19. 09. 2010 - 09:49

Barborka,ty potrebuješ predovšetkým pomoc Zlomené srdce .Ale tu ju nehladaj,ja sama som v prvom momente chcela napísať že každý si žije taký život aký chce.Ale po prečítaní všetkých tvojich komentárov,pomaličky "sa posúvam" a zisťujem že to nemusí platiť vždy.Je to polemika - ked píšeš že malého si "dostala" - ale v podstate on sa tu nepýtal,za to že tu je sú zodpovední rodičia a teda aj ty.A druhé dieťatko si predpokladám tiež chcela /aj ked svojím spôsobom sa to môže chápať ako dar/,ale ešte stále na tom najväčšiu zásluhu myslím majú rodičia.Bolo to tvoje rozhodnutie,aj otca si vybrala svojim detičkám sama tak teraz ti len držím palce aby mali spokojnú a šťastnú maminu...Zlomené srdce.Takže za niečo si zodpovedná a na tom čo môžeš zmeniť vo svojom živote popracuj.Držím palce

jamajka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 10:10

teraz budem adresovať svoje slová nám, ostatným , Barborka mňa už počúvať nebude : dievčatá, nechajme ju už na pokoji, nech v kľude porozmýšľa , čo tu je popísané. Ja som ešte v tom prvom blogu písala Barborke, že jej kedysi dávno ktosi veľmi ublížil a nech to neprenáša na deti...hrach na stenu...možno fakt nevidí východisko, ale my s tým nič nenarobíme, musí sama chcieť s tých sračiek vyliezť. Možno, keby mala tú správnu kamošku pri sebe...cítim, na všetko je sama a to je ťažko človeku, aj keď mu je dobre a všetko klape....Zlomené srdce

MajaKvietok

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 12:24

jamajka Barbora nepotrebuje kamošku čo ju vypočuje, ale takú, čo ju vyplieska, vezme za ruku a dotiahne k psychiatrovi. Nie je to s ňou dobré a my jej naozaj nepomôžeme, lebo ona si nechce dať pomôcť. A tak sú tu len dve možnosti: buď ju niekto prinúti chcieť sa liečiť (mnohé NM mi asi budú oponovať v tomto bode, že to sa nedá, ale zo skúsenosti viem, že sa to dá - chce to len obrovskú lásku k tomu človeku a pevnú ruku, nepoľaviť a časom ten človek na základe naozaj tvrdého režimu pochopí, o čom to celé je), alebo prenesie svoj nemohúcny osud na svoje deti, celý život bude nešťastná plávať v čiernote a pľuvať na všetkých okolo, poukazovať a sústreďovať sa len na to zlé v živote a na svete.

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 12:31

Moj otec je taky. Rodeny negativista. Vsetko je zle, nikto nic nemoze, len trpiet. Navyse cely svet je zmanipulovany, a nic krasneho tu nie je. Hambím sa
Tak nas vychoval vsetkych troch. Z jedneho je cholerik, ktory podla mojho nazoru obcas straca kontakt s realitou. Z druheho je clovek, ktory odmieta verit, ze moze byt dobrym clovekom. A zo mna ? Ja neviem, ja som nejake trestidlo, ktore nadzvukovou rychlostou narazalo do mantinelov, az kym sa jeho bublina nerozbila. A ze som si tu makovicu riadne natlkla Váľam sa od smiechu po podlahe
Ozaj, a mojho otca by si nedokazala dotiahnut na liecenie. On ma pocit, ze je uplne normalny Veľký úsmev

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 12:56

Veľký úsmev už to vidím, ako k vám vletím, vyplieskam Tvojho otca a hybaj liečiť sa! A tvrdá makačka! Chichocem sa Aj moja mama je pesimista, tiež všade vidí len to horšie, ale otec je zas nenapraviteľný optimista, ktorý je presvedčený, že sa všetko dá, len treba chcieť, a tak sa to u mňa tak nejak vyrovnalo a je zo mňa realista Úsmev Teda asi...
Polárka kedy už budeš doma? Rada by som Ti vrátila knižku a poďakovala sa osobne Úsmev

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 13:10

Ha ha ha Váľam sa od smiechu po podlahe Tlieskam
Tos nasho tatu uz nikto neprerobi. Ja len verim tomu, ze to svetlo sa u neho objavi v pravi cas Úsmev A kedy budem doma ? Uf, to keby som vedela Váľam sa od smiechu po podlahe
Dam vediet, ozvem sa. Dakovacky nemusia byt Vyplazený jazyk, ale mohli by sme si ist sadnut do Klopacky na caj. Co povies ?
Inak mam aj ine knihy od tejto autorky Hambím sa. A po piatkovom tazeni na Eugeniku mam zase par kuskov k dobru Váľam sa od smiechu po podlahe. Zacina sa zo mna stavat knihomol Chichocem sa Hmm, a co mozem este. Mozem este poslat mailom Coelha keby mal niekto zaujem Mrkám

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 13:22

Coelha pošli, toho ja môžem Úsmev No na čajík by sme mohli ísť, už dlho som tam nebola, my sme s mm kávičkoví, takže Art to istí Úsmev Ale taký dobrý mliečny Hush, mňaaam Vyplazený jazyk
Dobre, ozvi sa, budem rada, Havrana som už spoznala, takže ešte Ty mi chýbaš do zbierky Úsmev A zober so sebou aj drobca, nech je sranda Mrkám

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 13:28

To by bola vazne sranda Veľký úsmev. No najpravdepodobnejsie je, ze pridem bez neho. Idem poslat toho Coelha Úsmev

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 20:20

Mam uz na haku ale take P... ako ty veru nepomozu ale zhorsia! Cize naco riesis? Ja melem dokola to iste? Mozno lebo to tak vidim vy dokola podavate same to iste bez toho ze by jedna z vas konecne pochopila ze asi to nedokazem!!!!NEROBIM TO ANI NASCHVAL ani nic proste neviem to sama si dosieram zivot a vis co vdaka tymto "radam" a milym dotazom na mna (povedzte mi ze sa lutujem v pohode) som sa teda rozhodla ze aby som pri mojom zivote nedosrala zivot este aj detom tak ich dam radsej rodicom a ja sa odfajcim niekde kde budem v klude moct rozmyslat nad vasimy radamy! Snad im teda bude lepsie bez mami ako s mamou co sa aspon snazila nieco zmenit. Takto som vas pochopila asi serem zivot detom a to je to posledne co chcem! Cize dakujem moc krasne a v podstate pomohli ste mi! Len trosku inak ako som chcela a mala na plane! Lenze proste som chudera co nezvlada svoj zivot nedokaze sa postarat o svoje dieta partnerovy nestoji tiez za nic! Tak hej chyba je ciste len vo mne a tym padom je mi jasne ze sa o deti nedokazem postarat aj ked mali je na to aka som ja strasna pomerne stastne dieta. Ako som povedala deti pojdu prec a potom na mna mozete kydat uz celkom v dobrom svedomi a spravom. Dakujem este raz vsetkym zato ze ste mi pomohli spravit zivotne rozhodnutie! radsej doserem zivot len sebe skoda ze ziadna na jednu vec do teraz neprisla..... dakujem Tlieskam

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:23

Psycho. Tebe vazne pre.ebava ako v starych kukuskovych hodinach, teraz koho ides vydierat? Daj sa liecit. To je jedina dobra rada ktora na teba plati.

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 20:32

Barbora zbytočne takto na seba upozorňuješ. KOHO chceš takýmto správaním vytrestať? Potrebuješ pomoc, a to vážne rýchlo. Vyhrážať sa sebadeštrukciou, to je silná káva už aj na mňa.

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 20:45

Idem sa zabit? Vyhrazavam sa vam? Povedala som ze som taka strasna tak deti pojdu prec nech ja mozem nicit zivot sama sebe mojim sposobom zivota to ked beres ako sebedestrukciu hm? Pochopila som vase radi takto proste chudera co nic nezvlada len sa lutovat a nicit zivot sebe a ludom na okolo ved uz ked vas tu tak nicim tak ako to musi byt s ludmi okolo mna? Hm mozno by ste sa divili ale ako hovorim ja som neni clovek co ukazuje taketo veci na vonok na to nemam povahu vonku pred ludmi som ja vzdy ta silna usmiata spokojna vo vnutri som nevyrovnana unavena nestastna "psychopatka" Znicim si zivot detom ho neznicim a iny sposob asi neni ako dat im sancu bezomna so mnou asi lepsie nedopadnu aspon podla vas a kedze je vas tu dost co sa pripojili do tej temy tak asi mate vsetky pravdu a preto som sa aj rozhodla ako som sa rozhodla to niesu vyhrazky ale skutocnost a to je aj vsetko. Interpretujte si to ako chcete ja som to myslela takto a nie inak

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 20:55

Barbora sebadeštrukcia nie je len o ničení tela, ale aj duše, píšeš, že sa "odfajčíš" a že dosereš život radšej len sebe... nič si nepochopila z toho, čo sa Ti tu snažím vysvetliť. Ak deti opustíš, takisto im ublížiš, nemyslíš? Zachrániť ich osud môžeš len a len Ty - tým, že začneš naozaj vidieť cestu, ako z týchto s.ačiek, v ktorých sa hrabeš už tak neskutočne dlho, von. A to Ti nehovorím v zlom, nutne sa potrebuješ pohnúť a sama to nezvládaš, fakt by si mala osloviť niektorého zo psychológov, ktoré Ti tu baby odporučili, aj ja Ti viem odporučiť jednu pani, ktorá mi pomohla. Tvoje detičky nemajú nič na svete, iba Teba, začni sa orientovať na ne, máš cieľ, pre čo máš prekročiť svoj vlastný tieň. Nikto Ti tu nenadáva, všetky Ti tu chcú pomôcť a skúšali všetky spôsoby: po dobrom, po zlom, ignoráciou, nič nepomáha. Naozaj potrebuješ odborníka. Kvôli svojim deťom... pohni sa z miesta. Je to len tak ťažké, ako si to urobíš sama. Ten krok záleží iba, IBA na Tebe, na nikom inom, ani na minulosti, ani na ničom.

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 21:41

ublizim neublizim! Napisala som X krat ze to nezvladam len vy stae hovorite rob rob rob. Strc niekomu kto este nikdy nevidel lopatu lopatu do ruky a povedz mu rob. Myslis ze bude vediet co? Mozno aniked mu to ukazes nepochopi hned a ako ma presne tie veci spravit.Ja som bola u psychologa bola som tam par krat a jedine co som s toho mala bol este horsi pocit zo samej seba a este vätsie depresie. Ja uz naozaj nejdem tu nic hovorit lebo proste vsetci si tu hovorite svoje vratane mna a aj tak na spolocny bod sa nikdy nedostaneme lebo vy vo mne vidite len psychppatku ktora nevie spravit celkom jednoduche veci ktore ale pre mna jednoduche skratka niesu.A ja ja proste nedokazem zniest ked mi niekto dava radi v takom stile ze ja sa pritom musim citit ako chudera co je tak tupa aby nieco spravila. Spravila som toho uz dost a stojima to dost sil. Lenze hovori sa niekedy je aj malo dost u vas proste neni dost nic prehliadate co som sa snazila co som spravila a kritizujete zato co som nespravila nedokazala. Ja nevidim "dobre" radi a utocim len na tie zle. Len ja som tu nic v dobrom na moju adresu ani nevidela tak sa na mna nehnevajte ked neviem reagovat inak ako zlostou! Mam toho dost uz naozaj za tych par rokov na svete som fakt hotova a psychia ked je v prdeli je to velice zle. a ta moja je lenze to tak je ako som citala jeden clanok na tom na com sa vy smejete pri tom sa druhy moze rozrevat! Vase problemy su pre vas neprekonatelne iny ich zdola ako nic! O tomto probleme co mam by sa dalo bavit jediny s niekym kto zazil alebo zaziva nieco spolocne inak to skratka nema zmysel!

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 21:48

NEZVLADAS ?
CHOD DO NEMOCNICE Mrkám

Okrem ineho - jediny kto sa tu nazyva neschopackou a chuderou si TY. Ale sak ked si to TY sama povies, tak asi si Hambím sa. Utocis nie na zle rady, utocis lebo si ohromny EGOCENTRIK. Boze, riesis neustale len seba, akoby si bola jedina na svete.

V pohode, viem ake to je. Aj ja som si tym presla. A vselicim inym, co by si ty mozno rozdychavala este dva tyzdne. A takych je nas tu viac. Boli sme v riadnej riti, a kolkym nam chybal krocik od realneho zblaznenia - ale vies co ? Zdvihli sme rit a sli so sebou daco robit Úsmev
Az sem napises - kocky, zavolala som psychologicke. Mam dohodnute stretnutia. Idem na to, nebudem sa len lutovat. Budes pre mna HVIEZDA Bozkávam Slnko Objímam

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 21:55

Nemam k tebe co dodat lebo sa pustat do nieco do coho vobec nevidis! U mna budes hviezda ked uz od teba neuvidim koment lebo fakt ked o niecom nevies tak radsej bud ticho! spravis sluzbu sebe aj mne! ja som u psychologicky bola chodila som tam pol roka pravidelne takze baj boh a daj mi pokoj diky som rada ze sa chapeme

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:03

Ja nepotrebujem byt pre nikoho hviezda Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
A preco mam byt ticho ? Pravda sa zle pocuva Váľam sa od smiechu po podlahe Aj o tom viem svoje. Ano, sakra zle sa pocuva.
Inak zvykaj si. Nikto sa z teba nepokaka, ked zavelis. Toboz ja nie. Kazdy si moze robit co uzna za vhodne Mrkám
Ak nepomaha jeden psycholog treba ist dalej. Ak nie psycholog, tak psychiater, alebo rodinne konstelacie, ludovy liecitel - jedneho poznam, mozem ti dat na neho kontakt - ak mienis aj nieco ine robit okrem lutovania sa Zlomené srdce
Aaach jo - na fotkach si vazne velmi krasna zena. Myslim, ze by ti pomohlo hodne vrucne objatie a uistenie, ze vsetko zvladnes co len budes chciet Objímam . Si kocka, blba tiez nie si. Vyuzi to vo svoj prospech Mrkám

Fakt ti tu nikto nechce zle Úsmev Slnko

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 22:13

keby si to nepovedala takym nechutnym vysmesnim sposobom mozno by to bolo ine! Ale ked to sa s tebou niekto bude rozpravat ako s jeblou tak nechas sa len tak? Ja moc na to niesom ked sa niekto bavi normalne so mnou bavim sa aj ja akonahle niekto na mna utoci robim to iste. A o tom lutovani mysli si co chces ja nesedim ani na riti ani nefnukam v kuse ale hovorim dobre sa hovori niekomu kto nevie preto fakt nechaj tak. Diky moc

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:21

Povedala som ti Barborka, ale nereagovala si. Vsetky tie prispevky si odignorovala uz aj minule. Reagujes zasadne na negativitu.
Dievca zlete, si jedna uzasna bytost na ktorej zalezi. Minimalne tvojim detom na tebe zalezi. Si ich cely svet Objímam Vies, ja verim, ze si deti vyberaju svojich rodicov. Ze dusa bludi svetom, a hlada si duse, ktorym by sa narodila. Nech uz su ludia akykolvek, verim tomu, ze ta dusicka im nesie posolstvo v lepsi zajtrajsok. Pretoze deti su nevycerpatelna studna svetla. Ty budes mat dve svetielka. Nemusis byt dokonala Marry Popins. Bud to ty Objímam
Mozno by ti ten liecitel mohol pomoct. Mozno by ti odpovedal na mnohe otazky, ktore ta trapia.
PS : ak poznas obchodik s kamienkami chod tam a kup si ruzenin. Je to kamen lasky. Ak nemas moznost rada ti jeden poslem Objímam

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 22:30

na take veci ako kamienky a podobne neverim! Neverim na boha a neverim na spravodlivost vo svete! Verim maximalne na osud! Do teraz som necitala ziadne ine stranky ale a diskusie ktore sa tu vedu! Asi som to mala spravit kym som sem nieco napisala lebo vlastne by som hned bola vedela co ma caka. Problemom ktore sa vam zdaju banalne sa vysmejete vsetky bez ohladu na druheho ktoreho ta vec skutocne trapi! NIekto reakcie na niektore veci ma skutocne zarazili a preto beriem vsetko spät a zabudnite ze som sem vobec niekedy nieco napisala lebo trosku sucitu a empatie tu ma malo ktora a nestahujem to na seba ale na ine a vseobecne veci

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 22:35

Nižšie som Ti napísala, že sa s Tebou chcem stretnúť. Dám Ti súcitu a empatie, koľko potrebuješ. A dám Ti aj toľko energie, koľko jej potrebuješ na pohnutie sa dopredu. Neodmietaj pomoc od všetkých báb čo sú tu.

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:41

Áno skvely napad Zlomené srdce

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 22:41

ja som nevidela ziadne take ako ze sa chces so mnou stretnut nemam uz prehlad lebo vsade bolo len to iste a pre mna negativne! A pomoc od vsetkych ziadna nic nenavrhla vsetky povedali nazor a to bolo vsetko! A okrem toho na to som ja moc tvrda aby som prijala pomoc a hlavne od cudzeho cloveka! Ja som sa zatala ako mala pri rodicoch a ostalo mi to az doteraz

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:44

"A okrem toho na to som ja moc tvrda aby som prijala pomoc a hlavne od cudzeho cloveka!"
Tak potom co vlastne chces???

Barbora18, Ne, 19. 09. 2010 - 22:51

vyznelo to inak ako malo! Ja proste do oci nedokazem ukazat slabost tu na nete mozem v podstate povedat ako sa citim to co v sebe dusim lebo neviem nikomu otvorene nic povedat ja som vyrastala tak ze rodicia nebrali do narucia laska nebola ziadna a tak ako niekto kto sa to vlastne ani nenaucil ma davat. Pre nich ked som revala boa smutna bolo len ze si mam ist dat studenu sprchu a ukludnit sa povedia decku. Proste o mna sa rodicia nestarali ani tolko kolko sa ja staram o maleho a ja sa o neho staram v podstate ako vy vsetky o svoje deti len mozno nepripustam v sebe ten cit ale malemu sa ho snazim dat

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 22:45

Takže moju ponuku neprijímaš? Tak potom už neviem, ako Ti mám pomôcť Barborka. Potom Ti radím už len jediné: pomôž si, človeče sám, aj pán Boh Ti pomôže Objímam

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:53

Ale ja pridem. Este ti zavolam Úsmev Ak by sa ti dalo, asi tuto sobotu.Mrkám

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 23:00

No super, to sa teším Úsmev A nezabudni pribaliť do metly aj tú krabičku, dosť mi chýba, snažíme sa, snažíme, a stále nič Úsmev Zavolaj, zajtra ale ešte nevolaj, lebo mám vybitý mobil, ležím chorá v posteli, nabíjačka v práci a moja milovaná sestra mi ju stále zabudne priniesť Chichocem sa Ale v utorok už budem fit aj s telefónom

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama