reklama

Telefon a nevera

keka1 , 13. 08. 2010 - 18:26

reklama

Chcem naviazať na diskusiu "čo by si robila ,keby..."
práve mi volala veľmi dobrá kamarátka,že ju jéj priateľ podvádza ,povedala - ked je koze dobre ide sa na ľad šmýkať .... k veci žije s priateľom asi 5 r je od néj o niečo mladší ale neni to vidieť lebo kamoška veľmi dobre vyzerá ,štíhla pekná inteligentná .

Zobrala si priateľov telefón lebo niečo vybavovala niečo ohľadom psov a priatel má služobný tak asi preto a našla tam SMS ktoré očividne naznačujú že má priateľku ešte jednu bokovku.
Neni žiarlivá ani nič podobné a teraz je to už druhý krát čo ja viem prvý krát si to vy diskutovali.

večer príde na pokec
moc by ma zaujímal názor ........ako by iny riešili takúto situáciu
Dakujem


reklama


reklama

keka1, St, 18. 08. 2010 - 01:09

simika Váľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa ttiž blondChichocem sa

simika26, St, 18. 08. 2010 - 00:47

a ak mas nieco na srdci pis to mne a neber mojho priatela do toho tvojho nevymyteho pysku, ja tvoju rodinu do ust neberiem tak si daj odpich

keka1, Ut, 17. 08. 2010 - 22:34

magic-skoro denne cestujem do roboty 2h tam a 2h naspäť tak mám čas sa zamyšlať nad všeličím ale nie preto ,že to ty chceš.....
a za svoje názory sa nehanbím a zamysli sa nad sebou ty! A nerad to druhému !
Úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 17. 08. 2010 - 22:43

A prečo by nemohla Magic niečo niekomu radiť ? Vieš vôbec čo je to rešpektovať niekoho názor, okrem toho svojho ? Myslím bez arogancie, irónie, uštipačnosti - s láskou a pochopením, vlastne s tým čoho sa tu pravidelne dovolávaš.
Pýtam sa preto, lebo práve ty sa snažíš každému ukázať, aký je intolerantný. Staré známe zrkadlenie. Občas ľudia vidia vlastné chyby na druhých a nie na sebe.

magic, Ut, 17. 08. 2010 - 23:59

myslela som si, ze sa ta to dotkne presne takto. mas pocit, ze ti nieco niekto diktuje (alebo ta manipuluje) a jezis srst. pritom to vobec nebol diktat. iba ty si ho tak vzala.
ako hovori lydusha, veci sa ta dotykaju iba tolko, kolko im ty pripisujes vyznam, resp. aky obsah v nich vidiet chces.
ja som chcela, aby si sa zamyslela nad tym, ze zenam radis opatrnost, preverovanie, opatrnu doveru vo vztahu, naznaky moznej nevery hned riesit a pomahas im tak klast zaklady buducej ziarlivosti.
a aby si si nemylila sympatie k ludom s rovnakym nazorom s toleranciou a emaptiou. obe sa totiz najvyraznejsie prejavia prave k ludom s inym nazorom a konanim, ake mas ty. ty ich vtedy dost postradas. preto mi pride scestne napriklad aj to, ze vyhlasujes, ze tebe boli tieto vlastnosti vrodene.
a bolo by proste fajn, keby si tieto vlastnosti, ktore si pripisujes, v sebe aj naozaj zakorenila, resp. ich existenciu rozvinula.

no a toto vsetko mozes a nemusis, ako uz si velakrat pocula. tak sa uz tolko rozculuj, ze zase ti niekto nieco prikazuje.

keka1, Ut, 17. 08. 2010 - 16:44

(smoking)

akalenkak67, Ut, 17. 08. 2010 - 22:00

Ja sa bavííím.Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Tlieskam Tlieskam Tlieskam Mrkám Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

keka1, Ut, 17. 08. 2010 - 22:17

akalenka Mrkám ved otom to jeVáľam sa od smiechu po podlahe

keka1, Ut, 17. 08. 2010 - 23:48

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce myslím si ,že neveru si musí žena vyriešiť sama v sebe ...a ako si to vyloží je jéj vec. niektoré sa oblečú do plášťa trpiteľky a nasadia si ružové okuliare a mlčky potichučky trpia a navonok sa snažia si nahovoriť ako sú nad vecou,ved kvôli nejakej nevere nezahodia X rokov života ...
A nie je to náhodou tak,že to ich manžel zahodil X rokov života?
Zlomené srdce jedna skupina žien si nahovára aká je ona uvedomelá a nad vecou.Nič nepočujem ,nič nevidím aspoň nemusím nič riešiťÁno
Zlomené srdcena pohľad ideálne manželstvo (neprizná,že trpí)
Zlomené srdce druhá skupina žien povie,viem ,že je to kretén ale nemám na výber sama s deťmi by som sa neuživila,tak to račej nechám tak a snažím sa račej zabudnúť a nemyslieť na to, vy diskutuje si to sním a berie čo musí.
(lepší vrabec v hrsti ako holub na streche)
Zlomené srdce vedčina slovenských rodín (lebo na slovensku je to tak,sama matka s deťmi nevyžije)
Zlomené srdce tretia skupina žien si povie,je kretén a nech si ide po čom mu srdce pišťí a ON vymenil X rokov manželstva,ženu ,rodinu,za niekoho iného...
ALE to to si môže dovoliť spraviť len žena ktorá je sebestačná a vie sa sama postarať o rodinu,bez cudzej pomoci...Prečo by takáto žena mala trpieť chlapa ktorý ju uráža tým,že ju klame a podvádza ..
Zlomené srdce neje umenie zatvoriť oči a ušiZlomené srdce
ale je umenie postaviť sa na vlastné nohy a biť nezávislá.

Ja osobe sa sa viem vžiť s každou kategóriou čo som napísala ,len nie stou prvou,to viem určite,že to by som nikdy nespravila!!!!!!

Podľa mňa treba riešiť neveru aj túto nepríjemnú záležitosť v živote,ked nastane treba ju prežiť aj s hádkami , výčitkami a zo všetkým č k tomu patrí,a ked si to ustanú potom budú nad vecou.

Každá si to zariadime po svojom tak ako to cítime...
Áno aj môj nÁno ázor je názor Áno
Pohoda nemusíte so mnou súhlasiť...
Objímam a som v pohode,spokojné ,šťastná a nemám žiaden problémÁno
Vyplazený jazyk som sebestačnááááVyplazený jazyk

adus, St, 18. 08. 2010 - 09:20

Máš - s pravopisom a gramatikou, aby som bola vecná

keka1, St, 18. 08. 2010 - 10:42

adus Áno to máš pravduSmútok Chichocem sa

keka1, Ut, 17. 08. 2010 - 23:58

Tlieskam 2480Tlieskam

magic, St, 18. 08. 2010 - 00:05

zberatelka alebo dieta? Úsmev

keka1, St, 18. 08. 2010 - 00:09

Váľam sa od smiechu po podlahe ani jedno, ani druhéVáľam sa od smiechu po podlahe

simika26, St, 18. 08. 2010 - 00:11

kolko krat bolo precitane Mrkám

magic, St, 18. 08. 2010 - 00:16

to chapem Úsmev

keka1, St, 18. 08. 2010 - 01:07

Tlieskam 2571Tlieskam
vážne to tu nečítajte
pa pa idem spať
Áno Tlieskam inak,ked prídem z roboty idem pozerať telku a spať ale to to bolo lepšie ako telenovelaVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahedobrúúúúú nocPohoda

keka1, St, 18. 08. 2010 - 08:37

Tlieskam 2646Tlieskam to pokým som spala a vy mi tu chcete nahovoriť, že by ste nepozreli mužovi do telefonu ,keby ste mali podozrenie ????? Hod do mňa kameňom tá ktorá si mysli ,že nemám pravdu.Ved ani toto tu ste neodolali neotvoriť a nečítať,ved aj sem ked niekto nakukne musí počítať s tým ,že tu najde niečo čo sa mu nebude Zlomené srdce páčiť Zlomené srdce Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe a vy by ste odolali ?ja nie a nehanbím sa zatoÁno

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 10:06

Nie nepozrela Mrkám. A poznám ďalších x ľudí, ktorí by sa nepozreli. A načo Keka ? Aký by to malo význam ? V čom by to pomohlo ? Kľudne si maj svoj názor Keka. Je to tvoje sväté právo Mrkám
Kameňom do teba hádzať nikto nemieni. Ty si bohužiaľ vystačíš sama. S tým, že sa nám tu iné názory nebudú páčiť rátame. Môžeš moje slová brať, ako urážku. Je to však iba konštatovanie faktov. Tvoje príspevky postrádajú rešpekt, empatiu, lásku - emócie, ktorých sa tu dovolávaš. No kým ich sama nebudeš schopná, budú ti chýbať Úsmev

keka1, St, 18. 08. 2010 - 09:00

Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
fidorka
polárka
magic
lyduscha
simika
Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam
čo dodať ,bez komentára,ten kto vie tak vie...
polarka- mna tu nikto nesprská za nevhodné správanie to môžeš simiku tá má na to vek mne už neni pomociVáľam sa od smiechu po podlahe
a ty máš vhodné správanie ? a aj ostatné ..
Kto si ked si myslíš ,že ma môžeš poučovať.
Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce nemyslím si ,že máte právo to tu selektovať kto sem môže prispievať a kto nie vy moje príspevky NECITAJTEZlomené srdce a máte pokojPohoda
neni o čom...
Ja si vaše rada prečítam lebo mne nevadia aj ked s nimi nesúhlasím večinou ???????
a mna môžete aj urážať ja to znesiem od vááásVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe mňa to náramne baví Chichocem sa
a ked sem prestanem chodiť tak len preto ,že ma to prestane baviť,Áno a ked dostanem chuť tak sa zas vrátim ,máte s tým jaký probléééééém.Bozkávam Vyplazený jazyk

Heja, St, 18. 08. 2010 - 09:32

keka kto ti ublížil,keď srší s teba taká zloba?
Musíš byť strašne nešťastná,keď kopeš okolo seba ako poranené zviera.
Nemyslím ,že keď budeš útočiť na NM že sa ti uľaví

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:08

Áno Áno Áno

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 09:53

Aké poučovanie ? Kde konkrétne ? Kľudne mi pripomeň daný príspevok, ktorý máš na mysli, ale konkrétne prosím Úsmev

""Ja si vaše rada prečítam lebo mne nevadia aj ked s nimi nesúhlasím večinou ???????""
Keby sa mi chcelo ti niečo dokazovať, hodím sem XY príkladov ked sa tak nechováš. Nejde o to, že údajne nekráčaš s prúdom, ale o formu, ktorú si si zvolila Úsmev
Okrem toho nikto sa ťa tu nesnaží uraziť. Len keď sa správaš takto agresívne, nemôžeš čakať, že ti každý bude odpovedať s láskou Hambím sa.
Nuž a s tým návratom by vážne mohol byť problém. Keď sem budeš chodiť vyrývať, kľudne ťa môžu bloknúť Mrkám

lýdia k (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 10:38

KekaSlnko Ak sa ti páči žlté a druhému zelené,nepovažuj ho kvôli tomu za hlupáka.
To som nepovedala jaChichocem sa ale taký Človek ako bol J.A. Komenský.
A aj ja sa pridávam do zástupu žien,ktoré nešmírujú mobily svojím manželom.
Ako vyššie napísala jedná NM ty musíš byť strašne sklamaná,zranená,asi ti veľmi ublížil nejaký chlap a teraz ich hádžeš všetkých do jedného vreca.
A ked si robiš rebríček "sledovanosti" na NM tak som rada ,že som ti /ak ti to hladká tvoju ubolenú dušu a len toľko chýba ku šťastiu/ prispela 1 hlasom.
Poobzeraj sa dievča okolo seba koľko nešťastia je medzi ľuďmi a ty tu riešiš takú s prepáčením"pindovinu"Mlčím
Prajem ti pokoj v dušiKvietok a veľa slnečných dní.Úsmev

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:03

keka je riadna brzda Mrkám Mrkám obtiera si tu papulu o kazdeho.. nemam slov

fidorka, St, 18. 08. 2010 - 12:17

simi,s urážkami ďaleko nezájdeš,myslím,že nie je nutné sa znižovať na úroveň niekoho,kto uráža teba Mrkám .
"Aký človek,taká reč"-poznáš to,pravda? Slnko

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 12:23

Áno

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:23

fidorka nevyjadrujem sa takto bezne, to vobec..ja som len zhrnula, to co by som inteligentne mohla rozpisat v 20tich vetach Mrkám Mrkám nikdy sa takto nevyjadrujem a nemam na to dovod, mam okolo seba skvelych ludi, s ktorymi sa mame radi a moj zivot je spokojny a stastny Zlomené srdce ale vadi mi desne ako nas tu uraza.. jedna je HUS, dalsia HAD, hyena, spliepka, vsetky nas hodila do jedneho vreca, len ona je lietadlo Chichocem sa Chichocem sa nehanbim sa aj takto z casu na cas (naposledy asi ked som mala 15) takto vyjadrit.. prajem pekni dnik Slnko

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:26

a este pripojim, ze som sa jej aj neraz zastala, dokonca s nou v niecom suhlasila, snazila sa jej vysvetlit, ze ju neosocujeme a pod. ale ona nikdy za nic nebude ,,vdacna" ... zrejme ma velmi skazeny zivot, z nej nespokojnost a zavist doslova srsi..

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 12:33

Simika,
nikto ti nemusí byť za nič vďačný Úsmev Mrkám. Môže, ale nemusí Úsmev

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:36

jeej ano samozrejme, a uz vobec nie tu.. ale Keka sa tu prezentuje ako clovek, ktory je za rovnaky nazor ci zastanie sa vdacna a za ostatne nevdacna.. preto tie uvodzovky Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 12:40

Každý sa môže prezentovať, ako chce Úsmev.

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:47

presne tak a z toho ako sa prezentuje ona som to takto napisala a takto to vnimam.. Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 12:30

Siminka

vadiť ti to môže, a môžeš jej aj vrátiť rovnakou mierou, ale na čo Úsmev ? Mňa, a veľa iných dievčat jej urážky nerozhádžu ani neurazia. Viem čím rozhodne nie som, aj keby 100 ľudí tvdrdilo svoje Úsmev
Fidorka hovorí pravdu. Spätné invektívy nič neriešia. To je iba voda na mly. Veď vieš, násilie plodí iba násilie. Je jedno či ide o fyzickú, či inú agresiu Zlomené srdce

fidorka, St, 18. 08. 2010 - 12:30

simika,veď práve o to ide...sleduje čítanosť,sleduje,koho a čo vyprovokuje Mrkám ,zase sa budem opakovať,ale aj tu to platí:Kde nie je divák,ani divadlo nie je.Pohoda

sonia, St, 18. 08. 2010 - 18:48

"Sleduje čítanosť,sleduje koho a čo vyprovokuje"...a na toto si ako prišla,vari vidíš Keke do hlavy? A tebe Simika samozrejme veríme že sa takto nevyjadruješ aj v súkromí,tu na webe ti to iba ušlo...Tlieskam

fidorka, St, 18. 08. 2010 - 19:21

sonia,ty si raz nemáš s kým písať,len blúdiš po naničmame ako odtrhnutý vagón a hľadáš do koho by si si rypla.O čo ti ide?Ja nikomu do hlavy nepozerám,ani ma nezaujíma čo v nej kto má,len pozorne čítam,kto čo píše.Keby si ty tak robila,nepýtala by si sa takéto veci...

sonia, St, 18. 08. 2010 - 20:12

Si nejaká podráždená Mrkám Fidorka,klídek Úsmev ,porozmýšlaj prečo ťa to tak rozhodilo? Slnko Kvietok Slnko ...

fidorka, St, 18. 08. 2010 - 20:16

hahahahahahaha,ty porozmýšľaj,ak ťa hlava nebude z toho bolieť Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 20:27

Teba niečo rozhodilo Prekvapenie ? Že som si nevšimla. Sonia má asi veštecké schopnosti. Sonia, čo tak dať čisla športky ? Pojdeme fifty fifty Vyplazený jazyk

fidorka, St, 18. 08. 2010 - 20:35

to je Sonina stará finta,dojdú jej argumenty,tak skúša hrať na nervy,zase nesklamala,už som tuším posledná čo jej odpisuje Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 20:47

Veru Úsmev

sonia, St, 18. 08. 2010 - 20:54

Veru Úsmev

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 21:02

Sonia, čo tá športka ? Dohodneme sa Úsmev ?

sonia, St, 18. 08. 2010 - 21:05

To ťažko Chichocem sa ...

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 21:07

Ja vieeeem, tieto schopnosti by sa nemali zneužívať Mrkám

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 01:37

soniaÁno Áno Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ale odporúčam isť proti mne lebo ťa tu rozbijúúúúúúVáľam sa od smiechu po podlahe

georgina, St, 18. 08. 2010 - 12:27

Dievčatá, sú všetky tie osobné útoky a vulgárne vyjadrenia skutočne nutné?

akalenkak67, St, 18. 08. 2010 - 12:35

A takto nejako komunikujú medzi sebou moje deti.Neustúpi ani jedna.Svoju pravdu si presadzujú ešte aj vtedy,ked je dávno po všetkom.Z toho usudzujem,že keka1 je ešte velmi mladučká.Aspon ja som to vycítila s jej reakcií.

simika26, St, 18. 08. 2010 - 12:33

boze baby kazda z nas verim tomu z casu na cas nevazi slova a hodi si co jej pride ako prve na mysel bez toho aby okolkovala a zvazovala Úsmev neberte to tak tragicky.. ospravedlnujem sa vsetkym, ktorych som poburila..Zlomené srdce Keky mi je v skutocnosti luto, mozno nie vsetko je take ako sa to vyzera (az na tie urazky od nej), to by som s nou musela hodit pokec osobne..Geo nie, uz budem dobra Kvietok Slnko

keka1, St, 18. 08. 2010 - 15:20

simika Geo nie,už budem dobráááááÁno
tri a dvadsať po holéj lebo si neposlúchala.....Váľam sa od smiechu po podlahe vážne si až moc dospeláááááááááááÁno Váľam sa od smiechu po podlahe

keka1, St, 18. 08. 2010 - 15:26

Tlieskam 3266Tlieskam
dámy nadpis bol Zlomené srdce telefon a neveraZlomené srdce a nie keka1Vyplazený jazyk
ale máte úplnú pravdu som veľmi ,veľmi nešťastná ,zatrpknutá nám za sebou nešťastné detstvo potom nešťastný život a pred sebou ešte hroznejší život tak to pretoPlačem som čisto zúfalá a sem si to chodím ventilovať ...dúfam ,že mi to prepáčitePlačem

svetlana (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 15:35

reakcia na uvodny prispevok -
nejako aktivne nezhlanam informacie o pripadnej nevere mojho muza, no keby sa stalo, ze sa nahoodu cosi dozviem, tak by som to samozrejme riesila. urcite rozhovorom.
ak by vysiel na javo nejaky vztah, urcite by som velmi vazne zvazovala, ci mam zaujem v takom vztahu zostavat ... ci mi este stale staci aktulny stav vztahu s manzelom (niekomu staci po rokoch vzajomna ucta, niekomu nie). ak on chce ist inym smerom, nech sa paci - sme dospely a slobodny ludia. na druhej strane si seba vazim natolko, ze si mylsim, ze ja mam takisto pravo mat vztah, aky uznam za vhodne - takze rozchod by bol zrejme dost pravdepodobne riesenie. v uplnom mieri a pokoji Úsmev

a v ziadnom pripade by som to nerozoberala na webe, najviac pravdepodobne je, ze by som to riesila sama so sebou a manzelom.

keka1, St, 18. 08. 2010 - 15:43

Áno svetlana súhlasím s tebou aj ja asi tak podobneÁno a vždy je to o tých dvoch konkrétnych ľuďoch ja si dokonca myslím že keby sa mi rovnaká modelová situacia prihodila pri troch rôznych partneroch tak by dopadla zakaždým inak, lebo si myslím ,že nieje partner ako partner .Úsmev

magic, St, 18. 08. 2010 - 16:58

keka, inak vratiac sa k tvojmu povodnemu prispevku, kamoska sa ti zdoverila, lebo si jej kamaratka. neviem, ci to riesila aj s niekym dalsim okrem teba a partnera (a ak ano, boli to urcite zase len ludia, ktorych taktnosti a lojalnosti doverovala). ale ty si to riesila bez jej vedomia verejne s inymi ludmi.
nezalezi, ze my nevieme, kto je ta kamaratka. moze sa stat, ze na toto tu narazi niekto, kto vie, kto si ty a domysli si, kto je ta kamaratka, lebo vas pozna obe. mozno je to moznost 1:1 000 000, ale stava sa to. a ona urcite nestoji o to, aby sa mozna nevera jej partnera cez sms pretriasala verejne.
asi by bolo najlepsie, ked uz teraz vies, aky nazor kto ma, nielen na neveru a jej riesenie, ale aj tvoj striktne obhajovany postoj k tomu, keby si toto tu zmazala.

Polárka (bez overenia), St, 18. 08. 2010 - 17:25

Áno

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 01:09

magic a ako si to myslela ,že by som si to tu zmazala...?
vieš moja kamoška to nevie ale keby nááááhodou 1:1000 000 sa to dozvedela že by sa tým stotožnila a obhalila by to,to .....tak by so mnou súhlasila A Nemyslím, žE BY SA Kvôli TOMU PRESTALA SO MNOU Baviť.....
Vyplazený jazyk

magic, Št, 19. 08. 2010 - 07:59

nie ja, ale ty. je to tvoj blog.
a ked by ju to netrapilo, v pohode. tiez si nemyslim, ze by sa musela s tebou hned rozkmotrit.
mala som skor na mysli, ze taketo veci chcu dvaja riesit medzi sebou, lebo su jednoducho intimne.
a aj ked to tvoja kamoska asi povedala viacerym ludom, urcite by ju nepotesilo, ze niekto, komu to nepovedala, ale spoznal osoby, o ktore tu ide, bude veselo roznasat reci o nevere jej priatela. hlavne, ak sa to dozvie jej priatel a nebude nadseny, ze sa to verejne rozobera medzi ludmi a znamymi. a este si bude mysliet, ze to ona pustila do sveta, ze ho takto verejne pranieruje, lebo kto iny asi. moze to brat ako podraz a cele riesenie daneho problemu to moze skomplikovat.
alebo si ta "kamaratka" vlastne ty a potom je to bezpredmetne, lebo sama za seba si pisat mozes co chces, je to tvoje pravo.

mne sa uz tiez stalo, ze hoci tu svoju totoznost nijak blizsie nespecifikujem a niekto by si musel naozaj dat namahu, aby zistil, kto som, predsa som sem uz dala nieco, podla coho ma okamzite spoznala spoluziacka (a mohla iba ona a iba dalsich asi 5 ludi) a ozvala sa mi. mozno sem chodievala len citat, lebo prihlasenu som ju tu predtym nikdy nevidela. bola to sanca 1:neviemkolkym a predsa sa nasiel ten jeden clovek, co ma spoznal, ze som to ja a to hned vzapati, ako som to uverejnila. dokonca ta kamoska, o ktorej by som nepredpokladala, ze na taketo stranky chodieva. nahodicka ako delo. Úsmev

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 08:17

magic stýmto čo som napísala sa môže stotožniť tretina žien na slovensku a nemyslím si že by sa tu moja kamoška spoznala a garantujem ti že určite ani ona a ani jéj priateľ nechodia na takéto stránky.A nepranierujeme konkrétneho človeka ale je to téma na neveru jedine koho tu pranierujú som ja.Áno

magic, Št, 19. 08. 2010 - 08:59

smariaaa joooozef.
nie ona, nie on. hocikto iny, kto spozna, ze ta baba, co sem prispieva pod nickom keka1 (nielen podla tohoto jedneho blogu, ale podla vsetkych blogov, co tu su, kam si prispela. ono koniec-koncov, mozes nechtiac pustit info aj sama, ked v realnom rozhovore s niekym povies, ze sem chodis. aj nahodne medzi recou.), si prave ty. a kedze ta spozna a mozno pozna aj tu tvoju kamosku, domysli si, koho sa tieto info tykaju. a mozno sa rad podeli o zaujimavu info dalej... atd, atp.
a samozrejme, nemusi sa vobec nic stat. je to cisto nahoda.
ako sa stalo mne. ved v tom, co som pisala, nebolo nic proti tej kamoske. bola to basnicka z mojich skolskych cias. parodia na nasich narodnych buditelov, maximalne sa mohol citit urazeny ivan krasko a jeho otcova rola. islo o to, ze tak malo stacilo, aby ma niekto spoznal.

a ak ta tu pranieruju, tak len za to, ze sa prehlasujes nejakou a potom sa spravas uplne inak. a okrem toho nemas zabrany urazat ludi (aj ini tu, ja viem, ale to ta dufam neobhajuje, lebo zase tvrdievas, ze ty nechodievas s prudom - aj to je dovod naucit sa byt vo svojich vyhlaseniach opatrna. alebo teda byt uprimna v kazdej chvili, ale zmierit sa s tym, ze posobis ako niekto, kto sa chova iba podla okolnosti a toho, co mu prave vyhovuje. jednoducho mame pravo byt akymi len chceme, ale musime si za to niest dosledky. aj ja sa vyjadrujem, ako sa vyjadrujem a dostava sa mi upozorneni, ze som ako mentor, co chce ludi prerabat na obraz svoj, hoci to v umysle nemam. aj ma to zaskocilo, aj mi to bolo neprijemne. ale je to dosledok toho, ze som, aka som. maximalne sa teraz snazim ludi presvedcit, ze hoci to tak vyznieva, moj umysel to nie je. inak ma to uz netrapi. menit sa zatial nechcem.).
to su tie veci, ktore som chcela vyssie, aby si sa skusila zamysliet. ked nechces, nemusis. to nie je z mojej strany rozkaz.

Polárka (bez overenia), Št, 19. 08. 2010 - 09:37

Sú dve možnosti :
a. keka tomu rozumie, ale bude sa "baviť" aj naďalej
b. keka tomu nerozumie, a absolútne podlieha dokonalému sebaklamu, že ona nič a všetci ju tu absolútne bezdôvodne "napádame"

Ak je to prípad čislo 2, tak musí mať hódne ťažký život. Takže pre Keku Objímam Objímam Objímam

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:18

Polárka- už som to tu niekde spomínala,že som mala hooooodne tažký život a hoooooooooodne tažký život mám aj pred sebou a čo!!!!
si trápna aj ostatné čo to omielate do kolečka do kola.
a to to je pre tebaBozkávam Vyplazený jazyk Bozkávam Vyplazený jazyk Tlieskam Váľam sa od smiechu po podlahe

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:12

magic- tie kamarátky čo vedia že sem chodím vedia aj nic
tak nemusia hladať náhodne a poznajú ma a moje názory....ja neurážam ľudí oni sa urážaju sami to je ich problém a nie môj ,ja sa tiež neurážam lebo tu ma nemá kto uraziťÚsmev
Ja nechcem nikoho prerábať na svoj obraz,ja iba ked s niečím,s nikým nesúhlasím tak si napíšem svoj názor a niekoho prerábať nech si je každý aký chce a prečo by som to vôbec robila Prekvapenie a potom s kým by som sa dohadovala ?Vyplazený jazyk keby boli všetci ako ja ?
A nech si riešia mám to v pažiVáľam sa od smiechu po podlahe
ale rozumiem čo si mi chcela napísať,dakujem.

magic, Št, 19. 08. 2010 - 16:03

keka, ak si pochopila, tak k comu sa vyjadrovali tie riadky nad tou poslednou vetou?
odpovedz, iba ak uznas za vhodne.

prezatial prajem pekny den, a ked sa zase niekde ozves a bude to pre mna aj zaujimave, co povies (v pozitivnom, ci negativnom zmysle), tak sa ti urcite ozvem aj ja. ako kazdemu tu. Slnko (toto nie je arogancia, myslim to uprimne, napriek vsetkemu je zaujimave s tebou diskutovat)

keka1, Pi, 20. 08. 2010 - 23:45

magic- rozumiem aj som tam našla inkriminovanú vetu a vymazala som juMrkám nie možno čo si ty myslela ?ale?

Ja sa neprehlasujem nejakou...a potom sa správam inak... tomu ani nerozumiem čo píšeš sú nato nejaké tabuľky Váľam sa od smiechu po podlahe ked hovoríš o sebe to a to a potom to to tak musíš biť takáto a takáto ? NEVIEM takto som na to nepozerala....A ani to neriešim, som taká aká som...
Prekvapenie možno je rozdiel ako s ktorou komunikujem....Ale som to stále JA.Slnko
A stále si myslím,že by sa tu mali prezentovať rôzne názory aj ked sú inéééé.Úsmev Áno

Katka0202, Št, 19. 08. 2010 - 04:03

Magic Tlieskam Áno

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 01:42

Vyplazený jazyk

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:20

Tlieskam 4014Tlieskam

lýdia k (bez overenia), Št, 19. 08. 2010 - 15:22

4015Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:30

Chichocem sa 4029Chichocem sa Áno Áno

lýdia k (bez overenia), Št, 19. 08. 2010 - 15:34

ty brďo aká si úúúúúúúúúúúúúúžasn......taká sledovanosť -to nemá chybu....zlato platia ti za to????Váľam sa od smiechu po podlahe

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:44

lýdia nie ale mohli by Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 15:53

Zlomené srdce dievčatá tie čo tu robíte takú dobrú sledovanosť,by ste sem mohli hodiť aspoň nejakého smajlíkaZlomené srdce
aby sme vedeli kto je to tu taký zvedavííííChichocem sa

lýdia k (bez overenia), Št, 19. 08. 2010 - 16:13

Nechcela by si si zopakovať kde aké ý alebo í sa píše?
Orieš tu slovenčinu jedna radosť.Mrkám

keka1, Št, 19. 08. 2010 - 17:31

Chichocem sa ja ti to nekážem čítať Mrkám a ani nikomu Mrkám

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama