reklama

Charakter

Pridal/a sonia dňa 05. 07. 2010 - 17:08

reklama

Dnes bol krásny slnečný den /aj ked momentálne to už nie je pravda - práve u nás leje/ tak sme sa rozhodli s mužom a synátorom že dnes nebudeme variť ale pôjdeme na obed do jedného podniku.Objednali sme si,napapali sme sa a išli sme platiť.Muž si s malým odbehol na wecko a medzitým prišla slečna čo nás obsluhovala aj s účtom.Vytiahla som s mužovej penaženky 20 eurovku a kedže pýtala 10,30 - podala som jej ju + aj tie drobné - 30 centov.A čakala som na výdavok - ona zobrala 30 centov a nič,zatvorila svoju penaženku a zberala sa na odchod.Pozerám na nu a hovorím jej že som jej dala 20 eur a čakám na výdavok - a vtedy to začalo - začala mi tvrdiť že som jej dala iba 10 eur a určite sa mýlim Prekvapenie .Kedže som bola presvedčená že som vyberala z tej penaženky 20 eurovku,nedala som sa ani ja - ale bolo to tvrdenie proti tvrdeniu Prekvapenie .Samozrejme že som si aj ja stála za svojím a trvala som na výdavku,našťastie sa vracal muž a ten jej potvrdil že mal v penaženke iba spomínanú 20 eurovku,no ona stále neverila /no čo už,videla už asi tú našu 10 eurovku vo svojom vačku/,ale nakoniec ked som už aj ja aj muž "pritvrdili" musela cúvnuť a peniaze vrátiť no stále s výrazom "neviniatka" - ktoré za nič nemôže ,odišla obsluhovať ostatných zákazníkov.V tomto prípade keby ten muž tam nebol,neviem ako by sa dalo dokázať kolko človek naozaj dá alebo nedá,kedže to je tvrdenie proti tvrdeniu a nikto okolo samozrejme nevidí kolko druhí platia.Nedalo by sa to v podstate nijako dokázať,kolko človek naozaj dal.Ale kedže ja som "držka" mna by sa len tak nezbavila a určite by som to riešila so šéfom kebyže si slečinka stále tvrdí svoje.Myslím si že to je aj o charaktere dotyčnej - aj ked omyl v tomto prípade /som si to premietla od začiatku/ neprichádza do úvahy."Vyscanosť" /prepáčte za výraz/ jej priam hladela z očú - kde koho by mohla "ošklbať"...No čo už - ale inak bolo dnes krááásne Chichocem sa ...Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko


reklama

reklama

relax (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 17:43

Prekvapenie čo sa jej zdalo, že ste na 3 ľudí minuli málo...?
no, nabudúce si asi vyberiete inú reštauráciu po takejto skúsenosti... ja by som sa tam už necítila dobre...

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 17:46

Nuž hej,neboli sme na nobl obede - klasická reštika - kde dobre varia.Budeme tam ale určite chodiť aj nadalej,len si budeme dávať väčší pozor na podobné typy Vyplazený jazyk ...

relax (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 18:06

Vyplazený jazyk tak nabudúce nechaj platiť manžela Mrkám
ty len objednaj to najlepšie čo majú Chichocem sa Úsmev

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 18:12

No ved v podstate to platil on Chichocem sa ,ale fakt ktovie či by si to dovolila aj ku chlapovi Vyplazený jazyk

waikiki, Po, 05. 07. 2010 - 18:51

Asi by ma na dlhšie prešla chuť na túto reštiku. A určite by som to oznámila majiteľovi.Slnko

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 19:15

Vieš povedať to majitelovi som mala v zálohe ako poslednú možnosť,velmi ťažko sa to ale dokazuje...Úsmev

waikiki, Po, 05. 07. 2010 - 19:17

Ako píše Lia - spočítať kasu. Skôr prehodnotiť správanie čašníčky, či robí dobré meno jeho reštike.Slnko

akalenkak67, Po, 05. 07. 2010 - 18:06

Niečo podobné sa mi stalo v našich potravinách.Výdavok som dostala o 10€ menší.Ked som požadovala 10€ vrátiť,mladá predavačka mi oznámila,že urobí hned pokladnu a tam sa uvidí,či má peniaze naviac.Aj zrobila.Nahodila,kolko má v pokladni a potom prerátala tržbu.Vtedy už začal do mna vstupovať jed.Oznámila som jej,že takým spôsobom,ako ona robí pokladnu,jej to sedieť bude vždy.Nahodím sumu,prerátam tržbu.Poučila som ju,ako sa robí vyučtovanie v pokladni a pýtala som si vedúceho.Po komentovaní,že ja to nemôžem vedieť,mi šmarila 10€ s poznámkou,že druhý raz si dá na mna pozor.Večer mi deti hovorili,že čo som mala s predavačkou z nášho vchodu,lebo sa na mna pýtala,akú mám školu.Do potravín som chodila aj nadalej,lebo som ich mala v našom vchode.A milá predavačka ma častovala vražednými pohladmi.

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 18:15

Vražedné pohlady môžeme začať hádzať aj my, no nie Mrkám Vyplazený jazyk Úsmev ...skúšajú kočky skúšajú Vyplazený jazyk

meryrous, Po, 05. 07. 2010 - 19:12

akalenkak67 aj keď sa ti to nezdá, predavačka postupovala správne... takýmto spôsobom sa dá ľahko zistiť, či más v kase niečo navyše... spočítaš peniaze, odrátaš stálu začiatočnú sumu a musí ti výjsť denná dovtedy nahodená tržba... my sme mali príkazom, keď niekto zo zákazníkov bude trvať na tom, že sme mu zle vydali a tak, urobiť kasu a tam sa hneď ukáže, kto spochybil... lebo stať sa môže hocičo, aj mne sa stalo, lenže ja som sa obabrala, zákazník sa nepriznal... manko som musela cvaknúť, čo nie je príjemné, ale keď ti denne prejde rukami toľko peňazí, niet sa čomu čudovať... kto nestál 12 hod za kasou nevie... a by si neverila, koľko práveže seriózne vyzerajúcich ľudí sa ma snažilo oblbnúť a urobiť zo mňa hlupaňu, však kto by nechcel prísť ľahko k peniazom...

akalenkak67, Po, 05. 07. 2010 - 19:35

Aj ja som vyučená predavačka.Ale ked tá predavačka si bola vedomá,že ma okradla,začala rátať spôsobom,že si porátala peniaze a tvrdila,že všetko je v poriadku.Až ked som žiadala vedúceho,hodila mi peniaze.Coho sa bála?Asi len toho,že ma chcela vedome okradnúť.Ja som sa ju nesnažila okradnúť.Boli to moje jediné peniaze do výplaty.A na tú predavačku poukazovali viacerí.Bud zle vydala,alebo pripočítala niečo,čo ste nekúpili.Ja viem velmi dobre,akí sú ludia.Robila som dlhé roky aj vedúcu predajne a stretla som sa aj s dievčatami,ktoré kradli vo vlastnej predajni.Nie len zákazníkov.Ale to je už o inom.

meryrous, Po, 05. 07. 2010 - 19:46

netvrdím že len zákazníci sú podvodníci, aj predavačky... aj my sme také mali... treba byť obozretným na oboch stranách, kto chce spôsob si nájde, či už využije šikovnosť, naivitu, či nepozornosť

evamona, Po, 05. 07. 2010 - 18:14

Ahojte. No, musim sa priznat aj mne sa to uz stalo a, zial bola som v pozicii casnicky. Bola som po svojich dvoch dvanastkach a za kolegynu som tahala koli jej chorym detom. ja som bola vtedy bezdetna a brigadovala som v restike. Ale nehadala som sa zo zakaznikom. Uvedomila som si ze uz som unavena len mi to nedoslo. A da sa to overit, kolko vam da zakaznik. Lebo priblizne tringelty viete kolko su, alebo sa rovno odkladaju a da sa spocitat celkova trzba danej casnicky. Ale treba do toho zamontovat aj veducu. Je to sice hanba a treba sa uprimne ospravedlnit, no malokoho zaujimaju aj dovody preco sa to stalo. Ten moj zakaznik si to nechal vysvetlit, ja som zvysok zmeny ostala v kuchyni a potom som mala volno. Len si treba chybu priznat. A nie je to tvrdenie proti tvrdeniu. Da sa to preverit.PaKvietok

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 18:18

Ved hej,ale ona si stále tvrdila to svoje,keby som cítila že si je vinná svojej chyby a ospravedlnila sa ale ona nie.Skôr skúšala a potom už nechcela vycúvať ked začala "divadielko" Vyplazený jazyk ...

lia6, Po, 05. 07. 2010 - 19:08

Ja by som sa s ňou takto "nenaťahovala"...povedala by som jej to raz, možno dva krát...ak by stále tvrdila, že nemám pravdu, tak si dám zavolať vedúceho a pekne krásne nech predo mnou sčítajú kasu...mám na to právo...už som také haló spravila, i keď nie v reštike, ale v obchodeSlnko

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 19:17

Mala šťastie že prišiel muž Chichocem sa ,inak by som sa s nou ani ja tak "nebavila"...Úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 21:23

Pomylit sa moze kazdy, neviem, co to ma spolocne s charakterom. Ked sa vsak niekto potrebuje robit dolezity a vyvrsovat svoje mindraky a komplexy na predavacoch tak si nejaku obet urcite najde a kto chce robit cirkus urobi ho aj za cent. Slusnostou sa vsak daju dokazat divy a pokial nie je ochotny personal, tak vedenie ci majitel bude rozhodne pocuvat a konat. Lenze akcia reakcia. Ked som megera odporna ja,tak hadam svata prostota necakam, ze predavacka sa posklada a bude mila a sladka ako med- je tiez len clovek.
Mne sa vzdy oplatil usmev a slusne spravanie namiesto vyskakovania.

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 21:40

Pozri ty si rob ako a čo len chceš Chichocem sa Mrkám ...a ja si budem robiť tiež čo a ako chcem Pohoda ...

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 21:42

Jasne, ja kazdemu doprajem slobodu odprezentovat sa ako kretenPohoda

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 21:44

Ty si sa už dávno tak odprezentovala Chichocem sa ...

fidorka, Po, 05. 07. 2010 - 21:48

tu sa každá už odprezentovala dávno,kto číta NM často,tak má jasnú predstavu o všetkých Mrkám

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 21:52

Presne chvostík Áno ...

fidorka, Po, 05. 07. 2010 - 21:54

veď hovorím,každá máme svoju vizitku a ty sa týmito žabomyšími vojnami zosmiešňuješ sama.Pohoda

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 22:00

Ako povieš chvostík Pohoda ...

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:17

To si necham povedat od cloveka, ktory si nevie slusne vymoct svojeVeľký úsmev a musi sa znizovat na uroven hulvata.
Cistemu je vsetko ciste a ked ty cakas, ze teba chcela osmeknut tak pravdepodobne preto, lebo si sama taka Veľký úsmev To je cele. Zlodej krici chytte zlodejaVeľký úsmev

sonia, Ut, 06. 07. 2010 - 04:12

Ako povieš mami Bozkávam Chichocem sa Úsmev ...

abigail, Ut, 06. 07. 2010 - 02:35

Áno Áno Áno mne sa tiez stalo nieco podobne v obchode ,predavacka len spocitala trzbu bez slova vratila rozdiel ospravedlnila sa a bolo.Neviem mozno som mala stastie ale verim ,ze aj pre predavacku je dolezity spokojny zakaznik.Ked sa veci riesia pokojne ,slusne a s usmevom urcite aj vysledok je uspokojivy pre obe strany

stakola, Po, 05. 07. 2010 - 21:26

No pekne! To je sila! Asi si jej nenechala tringelt a tak si ho chcela zaobstarať sama. Chichocem sa

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 21:41

Chichocem sa - no vyzeralo to tak Mrkám Úsmev ...

lia6, Po, 05. 07. 2010 - 21:42

Síce som tam nebola, takže neviem, či sa niekto na niekoho ne/usmieval, ale ak som sa ja náhodou pomýlila v kase, tak som hneď pri prvom upozornení zákazníkom sa s ním nehádala, ale spravila si pred ním kasu...a to sa mi stalo neraz a môžem povedať, že na oprávnené urgovanie mal právo len jeden zákazník...napriek tomu som to tým ostatným "nevyčítala"-ak si nie som istá, tak sa zásadne nehádam, ale snažím sa dokázať svoju ne/vinu...toto, čo tu písala Sonia mi nepripadá, žeby sa slečna pomýlilaSlnko

sonia, Po, 05. 07. 2010 - 21:46

Lia,to bol čistý úmysel,slečinka skúšala,človek ktorý to urobí nechtiac sa správa inak - snaži sa ospravedlniť svoju chybu - tu som to nevidela...Úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:08

samozrejme, sybila sa predsa nemoze pomylit, vidi umysly kazdeho jedneho jedinca na svete.Pohoda

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:07

Kazdy poda svoju verziu pribehu tak, aby bol sam pekny a v prave- samozrejme.
Nie je umenie vyhadat sa s kymklovek do krvi. Skus to vsak v klude a normalne. Naco sa budes znizovat na uroven toho, kto sa chova nevhodne? Ukazes mu, ze aj ty to vies?
O takych zakaznikoch- chronickych stazovateloch - sme si aj my na predajni mysleli svoje. Kazdy ich chcel len odzubat, zarobit na nich. No jasne, pupky sveta. Niekto zbohatne z jeho susnov a este si narobi problemy pri uzavierke. Velke rozdiely v kase nikdy nerobili dobrotu.

magic, Po, 05. 07. 2010 - 22:28

co v pripade, ze sa predavacka pomylila dvakrat? najprv niekomu omylom o 10 Euro vydala viac a potom si ich na mne (trebars aj vedome) vzala spat. po prepocitani kasy to asi sadne na chlp, nie? ako to dokazem, ze doslo k omylu? alebo mam smolu?

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:45

Magic to by bola nahoda ako hovado. Este som to neriesila. Ked mm vydali menej, uzavreli kasu a baba mala v kase ovela viac ako jeho vydavok. Druhykrat sme po niekolkych dnoch reklamovali, ze nam neodratali gastrace- nebol problem. Ak niekomu vyda o desat euro viac a nevsimne si to, tak ako by ta mohla vedome osklbat o desat tvojich euro?
Inak keby sa mne stalo to, co opisujes, tak ja mam smolu...ale viem , ze ten clovek, ktory vedome oklamal o desat euro, pride o viac. Toto su zakony, ktore proste funguju.Mrkám

Ariesa, Ut, 06. 07. 2010 - 11:11

Áno suhlasim, neplodna vymena nazorov a ti isti ludia. mne sa stalo, ze ma podvodnik obral o 70 ci 80 eur. kebyze si to kompenzujem na dalsich zakaznikoch nepridu mi na to stopkou kasy a mohlo by sa to riesit u sefov kolko chcelo. aj ked mam zakaznika ktoremu sa nic nepaci, reaguje akoby zahanal kravky po poli este furt sa s nim bavim ako so zakaznikom a dokazem sa pripadne ospravedlnit ak v tom momente poviem zlu info alebo za chybu. a nestalo sa mi to raz. bud ju prijme alebo mu na neprijatie ospravedlnenia poviem: to ma mrzi, ze ma takto vnimate, myslela som to uprimne; a tym to konci. zbytocne viest dalsie debaty - tak ako v tomto blogu.

magic, Po, 05. 07. 2010 - 22:26

sonia, prestan uz s tym "chvostikom". je to detinske. keby si bola na pokeci alebo na sme,sk, da sa to pochopit. tam je taketo spravanie ocakavatelne vzhladom na to, ze tam zabludia skutocne naozaj vsetky typy ludi. ale sem stale chodi dost ludi, ktori maju predovsetkym k druhym uctu. a aj ked maju voci druhym vyhrady a vyjadria ich, nemaju potrebu ich za to este aj titulovat - nijako.
naposledy to tu skusala keka1, ak sa pamatam, ta si zas potrpela na "sliepky" a "kotkodak". bolo to smutne divadlo, hoci zaroven smiesne. nehraj rovnakymi kartami, na to mas vyssiu uroven.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:27

Suhlas. Az na tu poslednu vetu. inak suhlas.

stakola, Po, 05. 07. 2010 - 22:49

Ono je to aj o tom charaktere. Sonia tvrdila jedno a servírka druhé. 10 € zase nie je tak malá suma, že by si človek nechcel obhájiť svoje, to nie je na mávnutie rukou. Rozhodne ani tvrdenie servírky, že na 100% dostala iba 10 € a nie 20 € nebolo správne. Prečo sa tu zase niekto snaží zo Sonii urobiť hašterivú zákazníčku a zo servírky obetného baránka? Sonia nám tu rozpovedala svoju príhodu a tak je jasné, že to napísala svojím pohľadom a postojom k veci. Iný príbeh by sme si možno prečítali od spomínanej servírky. Som zvedavá, ak by tu aj ona napísala tento príbeh, či by sa tu do nej niekto začal navážať a obhajoval by naopak soniu. Každý si urobí svoj názor na aktérov tejto do extrémov vyhnanej diskusie. Sonie by som doporučila, aby prestala reagovať, lebo pri istých diskutéroch je mlčanie zlato.

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 22:54

Tak verzia servirky by zaujimala aj mna.
Tu , pekne povedane, hasterivu zakaznicku zo seba robi autorka sama. Az si si nevsimla.

stakola, Po, 05. 07. 2010 - 23:03

Lydka, ale ak som presvedčená, že som dala dvadsať euro a servírka mi nie je ochotná vydať, lebo je presvedčená, že dostala iba desať euro, tak kto by sa potom nestal hašterivým, ak slovom hašterenie mám na mysli bránenie si svojej pravdy? Málokto by zostal kľudný, zase až takí vyškolení odborníci na asertivitu nie sme, teda česť výnimkám. Úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 23:08

Ja v ramci svojej prace navstivim denne nejaku restiku, pracovne stretnutia, obedy, frmoly a naozaj sa stava, ze sa casnik sekne, stane sa, ze sa sekne a je tvrdohlavo presvedceny, ze sa nesekol, vtedy to uz neriesim s nim, ale s vrchnym, s majitelom, veducim, kymkolvek. Obycajne to vsak prebehne diskretne a v klude a nie pred celym lokalom.Mrkám Takisto ako reklamacia jedla neprebieha doraznym plieskani pribora o tanier a frflanim- tiez sa to da v pokoji, v klude jedlo vymenia alebo ho nenauctuju, vazne je to o pristupe a o tom, co chces vidiet, ci vidis cloveka, ktory si odvadza svoju pracu najlepsie ako vie, alebo chces vidiet zlodeja, ktory nema ine na robote len okradat klientov.

stakola, Po, 05. 07. 2010 - 23:13

Ale veď sme pri tom neboli, tak ako vieš, že to zase bolo až také dramatické zo strany sonii? Veď nič také v blogu nepísala, aspoň mne to tak nepripadalo. Je to asi o uhle pohľadu. Vynára sa mi vtip, ktorý raz rozprával Petr Novotný o tom, ako sa dve ženy- zákazníčka a predavačka - povadili v obchode. Peter N. najskôr hovoril, ako to doma podala predavačka, potom ako to podala zákazníčka a najlepšia a najpravdivejšia, snáď najobjektívnejšia verzia bola, ako to doma podal zákazník, ktorý ich sledoval. Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Po, 05. 07. 2010 - 23:46

Tak siteda precitaj vsetko co pise este raz a poriadne.

sonia, Ut, 06. 07. 2010 - 04:18

Stanka Úsmev ,nechaj tak.Ja si za tým čo som napísala stojím a ked sa to našej Lýduške nepáči čo už ja s tým.Kto chce psa biť palicu si nájde Mrkám .Idem do robotky tak vám všetkým prajem krááásny slnečný pohodový den Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko ...

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 07. 2010 - 09:01

Presne ako vravis, kto chce psa bit, palicu si najde, sedi to AJ na teba uplne dokonale.

stakola, Ut, 06. 07. 2010 - 09:24

Lyduš, len či nie je chyba skôr v Tvojej predstavivosti celej situácie, ktorá môže súvisieť s nepríjemnými skúsenosťami so zákazníkmi, ktoré máš. Mne sa to naozaj nezdá napísané tak dramaticky, aby sa tu museli v diskusii používať také slová, ako " megera, či kretén". Smútok Ak sa tu prezentuješ, ako kľudná a schopná sa slušne dohodnúť, tak sa tak prezentuj aj v rámci diskusie na internete. Kvietok Slnko Kvietok

lydusha (bez overenia), Ut, 06. 07. 2010 - 09:47

Ja som nikoho konkretne netitulovala tymito slovami a zda sa mi to ovela prihodnejsie ako pisat vsade fidorke "chvostik"- co je dost konkretne a osobne. Ak si niekto slova megera a kreten berie osobne tak vie preco.

fidorka, Ut, 06. 07. 2010 - 10:03

Inak Stanka,vieš o tom,že keby som bola taká urážlivá,(na ten chvostík)môžem udať soniu za urážku na cti?Dnes vôbec nie je problém ju vypátrať a vysúdila by som si slušné peniažky Mrkám
Len ona si myslí,že je vtipná s tým neustálym podpichovaním,ja ju mám v paži,ale raz natrafí na niekoho,kto ju v paži mať nebude...

stakola, Ut, 06. 07. 2010 - 10:25

Na to, aby si mohla vysúdiť peniaze, musíš byť konkrétna osoba s menom, takže by si neuspela. Vystupujeme pod nickmi a kto je fidorka? Čokoláda? Nejaký nick sonia si dovolil nazvať čokoládu chvostíkom? A čo značí chvostík? Neznie to urážajúco, jedine, ak si slovo chvostík vysvetľuješ inak, než samotné slovo značí. Nevidím v tom urážku. A slová megera a kretén boli použité síce nie osobne ale v určitej spojitosti a súvislosti so soniou, takže to pokladám za oveľa väčšiu urážku. Povedala som si svoje a snáď končím, lebo pravdu neobhájim a žabo- myšie vojny ma už nebavia. Pekný deň.

fidorka, Ut, 06. 07. 2010 - 10:35

žabomyšie vojny tu vyrába práve sonia,ktorú obhajuješ.A anonym na tejto stránke je ona,nie ja.Fidorka je konkrétny človek,ktorého pozná viac dievčat a Sonia je imaginárna bytosť,ktorá môže byť kľudne i muž,pretože nikto nikdy ju nevidel...ale zistiť sa dá všetko,aj o nej aj o mne.
A opakujem znova,urážlivá nie som a z chvostíkom robiť nič nebudem,nech si poslúži,kým ju to baví.Mrkám

magic, Ut, 06. 07. 2010 - 10:40

stakola, ty vies, co tym chvostikom sonia mysli. ale urcite sa pochyta za slovicka, co to znamena vseebcne a konkretne a podobne. takze to neriesme. slovencina sama o sebe definuje dehonestujuce eufemizmi ako napr. uradnicek, inzinierko, a pod. tiez z nich nemas pocit, ze to len tak nezne tomu cloveku chceli povedat. chvostik je dikutabilnejsi, ale nemyslim, ze nechapes, o co sonii ide. nehu tym fidorke nevyjadruje.
nehovorim, ze sonia tu je zla osoba, ale konkretne tymto sa napriklad u mna dost hlboko dehonestuje. je to ako rodic, co nechce svoje deti bit, ale ked nevie kam z konopi, tu facku da. prezentuje to u nej zlyhanie. nezvlada to. tak dava posmesne prezyvky. ako pubertiacka. (keby jej to nevadilo, nebude to robit, to vieme.) a svojim sposobom zavadza na stranku nieco, co sme inak u inych odsudili - vid keka1 (zrejme si tu v tej dobe ste nebola a tie blogy su tusim zmazane, takze ti to neviem priblizit).
baby sa tu tolkokrat pohadali, osocili. su tu pary, ktore si nesadnu a vzdy to medzi nimi zaiskri, ked sa stretnu v jednom blogu. ale este ani jedna nezasla tak daleko, aby sa znizila k posmesnym prezyvkam, vsade, kde napise.

stakola, Ut, 06. 07. 2010 - 10:57

To je síce pravda, ale aj používanie už spomínaných výrazov "megera, kretén" by sa dalo v slušnej komunikácii za slušným vyjadrením názoru snáď tiež zameniť za menej vulgárne. Či nie? Načo hneď používať takéto slová? Lyduš sa snaží sonii povedať, že sa to malo vyriešiť ticho a slušne, čo je od nej pekné, ale sama hneď v prvom , či druhom príspevku používa takýto slovník, čiže sama nie je dobrým príkladom slušnej komunikácie. A okrem toho, už som to písala, že ak by mi niekto nemienil vydať 10 euráčov, o ktorých som presvedčená, že mi patria, neviem, neviem, koľkí z nás by reagovali úplne v pokoji a s anjelskou tvárou. To si priznajme. Jedine, ak je niekto tak za vodou, že 10 euro hore dole ho nepoloží...Podľa mňa v blogu nič tak hrozné neodznelo, aby musela diskusia takto negatívne vypáliť. Možno sa sonia len nevie adekvátne brániť a tak použila ten chvostík. Jasné že viem, čo tým chvostíkom myslí. To je nad slnko jasné. Slnko

lia6, Ut, 06. 07. 2010 - 21:41

Stakola, nedá mi-musím...tie Tvoje komentáreTlieskam Áno presne o tom to je, tiež to tak cítim...len s tým mojím vyňadrovaním to bude asi ťažšie-ja by som to tak výstižne nevedelaHambím sa Slnko

eva m, Ut, 06. 07. 2010 - 11:07

"lebo pravdu neobhájim " - a co je pravda...?
Eva Slnko

stakola, Ut, 06. 07. 2010 - 12:14

Chichocem sa Pravda je pojem relatívny. Máš pravdu. Mrkám Mala som na mysli tú " svoju" pravdu, respektíve to, čo som sa tu snažila povedať. Mrkám Kvietok Slnko Kvietok

novacka, Ut, 06. 07. 2010 - 18:37

Ahoj Sonia, na tvojom mieste by som to bola riesila takto - ak by slecna tvrdila, ze som jej 20eur nedala, poziadala by som ju aby si prepocitala dennu trzbu a ze pockam. ak by to nechcela urobit, poziadam aby zavolala veduceho a ten nech prepocita trzbu. Je mozne,ze si sama neuvedomila ze si jej naozaj dala 20eur a nie 10, mozno bola zamyslena. ak ti nakoniec vratila peniaze, mozno jej tych 10eur nestalo za hanbu pred sefom ze zle vydala alebo mala vela ludi a nestihala by. a arogantne spravanie u nej mmozno bolo sposobene vzajomnou nesympatiou. Mne sa totiz stalo to iste a to som bola v pozicii tej casnicky.Zle som vydala a chyba bola na mojej strane. Ale ten dotycny sa na mna oboril ako na vraha a tiez ziadal prepocitat kasu , ale kedze sme mali "soru az po dvere" ja som nemala na to skutocne cas a vydala som mu ako povedal. a nakoniec sme zistili ze mal pravdu. a neospravedlnila som sa kvoli tomu, ze mi mohol normalne povedat, ze mi dal viac a nie na mna ziapat ako pako. to je moja skusenostSlnko

sonia, Ut, 06. 07. 2010 - 19:25

Novačka,samozrejme že na začiatku som začala slušne,na nikoho som neziapala,ale ked človek vidí že moje slová neberie vážne a nemá ani snahu o "zistenie pravdy" tak to už človeka trochu "naštartuje"...Ale opakujem všetko bolo v rámci slušnosti,aj po príchode muža - len s dôrazom...Keby nebol prišiel žiadala by som o zavolanie vedúceho a prerátanie pokladne,určite by som to nenechala len tak...Mrkám Úsmev

staronova (bez overenia), Ut, 06. 07. 2010 - 19:08

Práve som sa vrátila z Jednoty potravin a tam si pokladníčka sťažovala,že to isté,čo sa stalo tebe,tvrdil dopoludnia aj zákazník.Ona mu ale ponúkla urobiť kasu a bolo po klamstve.Neplatil 20EUR-ovkou ako tvrdil.Pokladníčka si naťukala aj na blok bankovku akou išiel platiť,čiže 10EUR.Ale on si vraj húdol svoje,že platil 20EUR-ovkou.Nuž vidíš ako sa dá prilepšiť.Všetka česť tým,čo sa nedajú prekabátiť.Tlieskam

sonia, Ut, 06. 07. 2010 - 19:27

Samozrejme že sa to stáva na obidvoch stranách Mrkám Úsmev ...

marikat, St, 07. 07. 2010 - 20:00

viete čo sstalo mne? vianočný frmol, zaplatiť ešte šeky na pošte, potom bude zatvorená... platila som 5000covkou. Doma pozerám - prepána, čo tu robia tie peniaze? kočka na pošte sa pomýlila, vydala mi zvišné peniaze a aj to, čo som jej dala ja, ale v drobných.Skoro som z noh spadla. o 2 dni som išla znova na poštu, rovno za nou, hned mi povedala sumu, ktorá jej chýbala.
pomýliť sa môže každý,myslím, že sonia to tu píše ako svoj nepríjemný zážitok.
inak viackrát som v obchode zaplatila za tovar ktorý som nekúpila a zistila som to až doma pri prezeraní pokl. bloku - 2xnablokované maslo a kupujem iba jedno a pod. - to človeka naštve, ved sú to vyhodené peniaze. pokladníčka mohla byť unavenáÚsmev, a tá únava jej zarobí peniažkyPohoda

lydusha (bez overenia), St, 07. 07. 2010 - 23:00

Pokial nie je pokladnicka rovno majitel obchodu tak jej to zarobi akurat tak vies co. Robila som vo vacsich obchodoch, kde nebol problem mat na drobakoch za cely den nejaky ten zarobok, ale kasa pod kamerou, nevyberies si stade ani korunu, a vecer pri uzavierke sa nadbytok odkladal pekne do trezoru. Ked sa stalo, ze niekde zas cosi chybalo, dokladalo sa to prave z tychto penazi...v BA jeden cas s oblubou chodili "rozmienaci" a ti ta vedeli osmeknut o styri litre ani si nevedela ako.
Ak bolo v kase prilis vela nadbytku tak bolo hadam este horsie ako keby chybalo....tak si vyber- prast jak uhod.

magic, Št, 08. 07. 2010 - 09:44

na akom principe vlastne fungovali tito rozmienaci? ako to robili, ze pokladnicku domylili?

Ariesa, Št, 08. 07. 2010 - 09:58

magic, mne sa to stalo. bol podozrivy, dokonca bol v tej chvili na prevadzke este jeden taky, podozrivy(kazdy sam za seba, tvarili sa, ze sa nepoznaju, neskor mi to doslo, vsetko to spravanie okolo), tak som na nich davala pozor a este som obsluhovala matku s dcerou(tie k nim nepatrili). v jednom momente odo mna chceli nieco vsetci, ale kedze som akurat vydavala jednemu, venovala som sa len jemu a aj tak ma obral. este som mu povedala, ze mi je povedomy i ked si ho neviem zaradit, usmial sa a bavili sme sa dalej, vyberal darcek. pracoval s 5 a 20 eurovkami, vydavalo sa do dvoch stovak. cize jedny som v hlave "nasobila a jedny delila dvomi" pri vydavani, do toho mi kecal, upozornil ma na chybu, vydala som, pekne odzdravila a sla som sa venovat ostatnym. ked vsetci postupne poodchadzali so zlym tusakom som preratala kasu. to uz bol zlodej kilometer od obchodu.

jedine comu som bola "rada", ze pracoval s 5 a 20€, kebyze ma kruti s 50 a 200€ splacala by som doteraz.

davala som si sakra pozor.musi nejak ratat s tym, ze 5 a 20 su take nasobky, ze dokaze cloveka zamotat.

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 11:51

U nas to bolo takto. Vycihali si NOVU pokladnicku na vystcenej kase solo od ostatnych. Prisli dvaja nahodenyi, sebavedomi, aogantni. Chceli nabijatelne baterie za nejaku stovku a platili 5000. Baba vydala, a on ze jezisi , dajze mi to spat, dam vam mensie...z vrecka vytiahol stovku a potom chcel predsa len tu patku rozmenit...no neviem, babe nakoniec chybalo v kase 4900 korun...
Dalsi prisli a urobili na objenaci nakup asi za 250 000.
Platil kartou a na kase si vypytal este kupony na mobil za 3000. Hpovoril akoze nemecky. Kupony si dal hned do penazenky a cakal na transakciu kartou...nepresla...dal druhu....nepresla...potom ze ide pre hotovost do tatry co bola kusok od nas...a viac sa nevratil...v keseni mu ostali kupony za tri litre.....

Ariesa, Št, 08. 07. 2010 - 13:03

ja som sa SBSkara pytala na kamery, akurat na moju prevadzku kamera nebola, pretoze obchod medzi mnou a kamerou vytasil v ten den novy putac, tak ich ani do xsichtu nemali odfotenych. mne by to nepomohlo, nie je nasmerovana na kasu, ale bola by aspon fotka na sufliku Vyplazený jazyk .

pred vianocami, potesi hlavne po niekolkych mesiacoch bez prace. baby z okolitych prevadzok poprichadzali o dvoj-trojnasobkyMlčímSmútok , ani mi nevedeli povedat ako ich okrutili. ze to bolo vzdy vsetko ok.

magic, Št, 08. 07. 2010 - 14:13

hm, asi by na nich zabralo len jedine - ked uz nejaku bankovku daju, a mala by som podzrenie, iba ich arogantne odbit: pockajte, az vam vydam, potom sa pytajte.
a keby vytiahol mensiu, tak zase len ostat arogantna - ja vam uz vydam z tej co ste dal, vydrzte.
neviem. snad by to pomohlo. nikdy som nebola v kase. asi by som sa cely cas potila od zodpovednosti. nerada robim s peniazmi, co nie su moje a nemozem o nich rozhodnut sama. aj ked robim vyplaty, tak mam nervy, ci som neurobila chybu. a veru sa mi uz stalo, aj ked som si bola ista, ze urcite nie. po par dnoch od prevodu na ucty mi trklo, preco mam stale zly pocit. kde som tu chybu urobila.
hruza.

lydusha (bez overenia), Št, 08. 07. 2010 - 14:17

Hej, jasne, v podstate mohla povedat prepacte, v tejto kase nemam dostatok hotovosti, musite zajst do pokladne v predajni. No bola z nich taka vystresovana ze "mudri" sme boli az s krizikom po funuse. Odvtedy sme vzdy novych upozornovali aj na taketo moznosti podvodov ale stalo sa este zoparkrat, ze sa oklamat dali....

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama