reklama

O spravodlivom prasiatku

Pridal/a stakola dňa 12. 11. 2010 - 17:03

reklama

Kde bolo, tam bolo, bolo raz jedno malé milé a hlavne spravodlivé prasiatko. Toto prasiatko dostalo od rodičov krásnu novú hojdačku...
Keďže bolo prasiatko spravodlivé, rozhodlo sa, že sa o ňu podelí s kamarátmi a tak zavolalo zvieratká, aby sa mohli na nej pohojdať. Spravodlivo určilo, že sa každé zvieratko bude hojdať päť minút.

Prvý sa hojdal maco. Hojdal sa, hojdal, už dávno bolo päť minút preč, ale on sa stále hojdal. Zvieratká namietali, že je to viac, ako stanovený čas, ale prasiatko povedalo: "Je to moja hojdačka a ja som spravodlivé prasiatko."

Druhá sa išla hojdať líška. Hojdala sa, hojdala, ale nedohojdala. Ledva dve minúty prešli a spravodlivé prasiatko povedalo: " Choď už dole! Už sa hojdať nebudeš!" Líške sa to nepozdávalo, ale čo mala robiť? Bola to hojdačka prasiatka a prasiatko bolo predsa spravodlivé...

Na rad prišla veverička. Sadla si na hojdačku a ešte sa ani nezačala hojdať, keď prasiatko zavelilo: "Okamžite zlez dolu! Ty sa hojdať nebudeš!"
"Prečo???" pýtali sa aj ostatné zvieratká.
"Lebo je to moja hojdačka a ja som spravodlivé prasiatko!" vysvetlilo prasiatko zvieratkám...

A takto to funguje nielen v bájke, ale aj v reálnom živote. Kto vlastní hojdačku, ten určuje pravidlá hojdania na nej. Ten určuje, kto sa hojdať bude a kto nie, kto sa bude hojdať veľa a kto málo.
A tomu, kto by chcel slovkom namietať, odkazuje: "Choď sa hojdať inde, ak sa Ti moja spravodlivosť nepáči!" Mrkám


reklama

reklama

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 17:10

Úsmev Mrkám Pohoda

jamajka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 17:14

výborne, pán novodobý Ezop !Áno

MajaKvietok

AnnaK, Pi, 12. 11. 2010 - 17:30

suhlasim...je to velmi pekne...

Ariesa, Pi, 12. 11. 2010 - 17:35

Prekvapenie vsak to nemyslis vazne?!

vies, ja som bola na jednej stranke "lokalnym bohom", mala som pravo dovolovat a zakazovat. rychlo som sa toho vzdala, pretoze je to neuveritelne tazke ked vsetci po tebe nieco chcu ale zaroven si schuti na teba zanadavaju: ty mozes vsetko! zakazovat, blokovat pristup, odoberat pravomoci. nanic robota.

bola som nestranna voci tebe i Kamile, vytacali ma iba obcasne nahluple prispevky, ale teraz si tomu nasadila korunu.Mlčím je nas tu vela, co spravili chybu, ja som mala kopu kontroverznych pokecov na stranke.

islo len o to, zachovat si tvar. ale ty tu robis grimasu Prekvapenie .

Maka, Pi, 12. 11. 2010 - 17:34

ešte že tá veverička je taká múdra

kp, Pi, 12. 11. 2010 - 17:57

ona totizto celkom nebadane stipla prasiatko do zadku, ked isla ku hojdacke ...
KatarinaÚsmev

magic, Pi, 12. 11. 2010 - 18:12

stakola, ty si sa rozhodla pred odchodom vyhodit dvere dopovetria, aby si si sama mohla povedat, ze nema zmysel sa vratit? a prosim nehovor, ze to si pisala len tak a nie o svojom probleme s tym, ze ti kamilka "upiera" prava pouzivatela a nechce uznat rovnu adminovi.

tak citaj tuto rozpravku.
bolo raz jedno prasiatko. dalo si tu namahu, aby si postavilo hojdacku. peknu hojdacku. kedze je nerado samo, pozvalo na nu kamaratov. a hojdali sa. prasiatko im nehovorilo, kto sa ma ako hupat, kedy a ako dlho. slo radsej do stodoly majstrovat nieco pekne k hojdacke. zatial sa zvieratka vonku hojdali. ked prasiatko prislo, spytalo, ci sa im hojdacka paci. a zvieratka podakovbali, a pytali sa, ci by hojdacka nemohla byt vyssia, namalovana na zeleno, modro, cerveno. Prasiatko slo a poziadavkam vyhovelo.
a zase slo a kumalo, co by este mohlo zlepsit. i napadlo ho, ze keby pristavilo kolotoc, mohli by sa pohrat aj zvieratka, ktore stoja na samom konci radu a nedostane sa ne rovankej zabavy. a potom ho napadlo, ze keby sa popytalo, mozno by niektore zvieratka sli a pomohli so stavbou takeho kolotoca. i tak urobilo. niektore zvierataka sli a pomahali.
zatial medzi ostatnzmi zvieratkami zacali vybuchovat svary. to sa hojdalo dlhsei, to kratsie, to kricalo, ze je to nefer, to saa durdilo, to kricalo, ze maju zachovat pokoj, ze na kazdeho sa dostane. hurhaj.
ale prasiatko sa nijak nemiesalo a nechalo to na zvieratkach. a vtedy niekolko zvieratiek napadlo, ze za to vlastne moze prasiatko. je to jeho hojdcka. preco neurobi poriadok? no preto, lebo ono tym druhym vlastne nadrzuje. prasiatko ostalo v soku - nadrzuje??? i odislo sa pozalovat zvieratkam co mu pomahali s kolotocom. ale zvieratkam z hojdacky sa to nepacilo. ved ich ohovara! a vobec, robi si tu daky kolotoc, to je teda pekna vec, ze necha na tom robit druhych a samo zozne slavu, ake je dobre. a co vobec chce? co sa stazuje? vsak hojdacka je pre vsetkych, nie? dalo im ju, vylepsuje im ju, tak co chce? vdaku snad? a zaco? vsak to robi dobrovolne.

i nahnevali sa zvieratka a napisali ironicku rozpravku o nespravodlivom prasiatku, aby vsetci vedeli.

ano, mate pravdu. na jednom konci extremu plati, ze ak nieco dobrovolne das, je to tvoj problem, ze si to nevazia. na druhom konci extremu plati, ze za to treba byt vdacny az za hrob.

a teraz si prosim uvedomte, na ktorom konci tej spojnice extremov viac stojite.

nie PRAVA a POVINNOSTI. ale POVINNOSTI a PRAVA, stakola.
prosim zmaz svoju rozpravku o tom, ako ti bolo nespravodlivo ublizene. tiez by si sa vo svojom dome nedala len tak osocovat a odstrkovat, ze co chces, vsak si dobrovolne otvorila dvere. nerob to druhym.

AnnaK, Pi, 12. 11. 2010 - 18:28

aj to bolo pekne napisane...fakt ako ezop..

jamajka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 18:30

prosím ťa, magic, nerob tu bu-bu-bu

"nie PRAVA a POVINNOSTI. ale POVINNOSTI a PRAVA "
ak už chceš byť dôsledná, aj Kamila má POVINNOSTI a PRÁVA....
povinnosť : ak už mala možnosť kúpiť si túto doménu, má ju viesť nestranne
právo : vždy ju môže predať napríklad aj sme.sk. Ako majiteľ web.stránky asi nemá často počuť - keď sa vám nepáči, môžete ísť, tak , ako sa to deje na Slovensku vo viacerých firmách.
VŽDY má možnosť výberu, každý, ktokoľvek.

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 18:46

áno,Kamila ako majiteľ stránky má ešte okrem iného aj právo hociktorej z nás zrušiť registráciu,blog,diskusiu a vôbec celú stránku.a nemusí sa nás na to ani pýtať či s tým súhlasíme.ibaže ona sa s nami radí o každom novom kroku,ktorý sa chystá urobiť,nemusí,ale robí to.a nie je povinná nám ani nič vysvetľovať.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 20:18

Áno, je to na Kamile a jej rozhodnutí. Súhlasím. No zrušiť registráciu len preto, že si niekto slušne vyjadrí svoj názor, tak to už nie je moc o demokracii a slobode slova a prejavu. Takže, ak by to Kamila takto začala praktizovať, odpísala by v prvom rade sama seba. A nevyhrážaj sa! Mne za písanie tu ,a ani nikde inde, nikto neplatí a preto, ak ma aj niekto niekde zruší, je mi to akurát tak jedno.Kým sa to nedotýka finančnej situácie mojej rodiny, tak vieš, o čo ide? Hmm?

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 20:41

Stakola už ani čítať nevieš,kde sa komu vyhrážam?????????
a choď vieš kam s tou tvojou slušnosťou,máš od nej na hony ďaleko.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 20:55

Súhlasím. Ale ešte stále na hony bližšie, než Ty. Mrkám

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 21:07

fuuuha fidorka..teba nieco žerie?
necitas kto co pise?
a co pises ty?
nemam na mysli vyhrazky ale vety ktore su tomu podobne.
Pohoda

magic, Pi, 12. 11. 2010 - 21:17

Povinnost:
ma povinnost ju viest nestranne? a nevedie snad? koho z vas odtialto vyhodila? komu uprela pravo vyjadrit sa? kto dostal kratsi alebo dlhsi cas hojdat sa na hojdacke?
vsetky do jednej tu stale mame rovanke pravo presadit sa. akokolvek vieme. nebrani nam. nijak.
to co je za narek, ze nam to pravo upieraju? cim?
ak sa das zahriaknut, je to tvoja povaha, nie adminov problem, ze sa kratko hojdas, nie?
a ak niekto nevie byt na svoju povahu hrdy, ale plakat, ze ho niekto preskocil... co k tomu dodat?

dostali sme hojdacku. hojdame sa vsetci naraz. nie postupne. naraz. ale akosi nie vzdy smerom, ktorym niekto prave chce. a to nam vadi. nic ine. admin je mimo. za to on nemoze. nezasahuje, neurcuje, kam to pojde. naco sa do kamilky preboha tak navazate? ya svoje schopnosti/neschopnosti upevnit soi postavenie v tejto spolocnosti co sa tu roznorodo schadza? a naco vobec? som tu, zajtra inde, pozajtra zase nakuknem. ci mi tu drukuju, ci matu zhadzuju? zalezi na tom? je to internet. nic viac.

ako rozmaznane deti. maju vsetko, je im to malo.

Pravo: a pravo na uctu, za to, co sme dostali zadarmo?

a ak ju preda, koho budete vozit? noveho admina? co ak stara spolocnost aj tak neodide, nic sa neprestrieda? cia to bude potom vina? noveho admina? ze si ich chova, udrzuje? alebo potom uznate, ze ste cely cas stekali pri zlom strome? ze problem bol kdesi uplne inde?

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:40

Magic, klobúk dole Kvietok

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 19:59

Musím zareagovať. Vidíte vo všetkom, čo napíšem zase iba to, že sa akože ľutujem a že tento článok je o Kamile??? Nie, nie, nie a ešte raz nie! Ja som predsa napísala v diskusii pod článkom "Korunovaný blázon č.2" v reakcii na Polárku, kde mi písala, že komu sa tu nepáči, tak môže ísť, že mi to pripomenulo článok, ktorý som kedysi napísala na blogu sme. A toto je ten článok. V tej diskusii je aj link, ako dôkaz, že som ten článok písala dávno. Len mi ho Polárka pripomenula a tak som ho sem dala. Takže Tvoje závery sú naozaj nesprávne.

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 21:01

stakola fakt, že si už v minulosti písala článok, ktorý presne opisuje terajšiu situáciu na NM svedčí o tom, že sa Ti táto situácia opakuje. Je na čase niečo v sebe vyriešiť a nie kopať (alebo v Tvojom štýle - kopkať) okolo seba Mrkám

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:06

A možno to svedčí o tom, že sa to deje na všetkých fórach. Sedí to hocikde. A opakujem, že som týmto reagovala na Polárku a jej vyhlásenie o tom, že ak sa nám nepáči, že môžeme ísť. Žiadne útoky na Kamilu, ani na stránku. Nič také. Proste mi to vyvolalo spomienku na tento článok.

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 21:09

Úsmev

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:11

A my sme všetci taký blbí a teraz ti to zožerieme aj s navijákom.
Inak "Stanka" za mier sa nebojuje SAMOPALOM Mrkám

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 21:13

Netvrdím, že útočíš. Ale rovnakú situáciu riešiš druhý raz (ak som správne pochopila, že autorom článku si Ty, aj keď si ho napísala dávno). To mi indikuje, že si sa sama podvedome do nej dostala, aby sa Ti podarilo v sebe vyriešiť niečo, čo sa Ti predtým nepodarilo. Vôbec teraz nerýpem, ani nič podobné.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:19

Hmmmm....Počkaj, porozmýšľam...Ako by som to??? No, asi takto. Blahoželám Ti, ak si sa vo svojom živote nedostala viac krát do podobnej situácie. Mne sa to stáva veľmi často. Asi tak... A ak ti z toho vychádza, že keď som takýto článok už písala, že to sa rovná, že vyvolávam všade a na všetkých fórach problémy, tak Ti to vôbec neberiem a kľudne si to mysli. A ver mi, že jediný, kto to vie presne, som ja sama. Môžeš si robiť úvahy aké len chceš. Ale opýtam sa Ťa...Už si sa niekedy s niekým reálne povadila??? A stalo sa Ti to viac, ako raz??? Tak potom to asi znamená, že Ty sa vadíš s každým, podľa tej Tvojej úvahy. Mrkám

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 21:26

Stakola prečo zasa kopkáš? Veď ja Ti to nie v zlom Úsmev Vôbec netvrdím, že som taká dokonalá, že sa poučím z niečoho vždy hneď na prvý krát. Divila by si sa, ale niektoré veci sa mi opakujú periodicky. Dôležité je, že viem, že ak sa to opakuje, treba to vyriešiť. Kedy na to silu nájdem, je druhá vec Úsmev A to je to, čo Ti vravím, že si máš v sebe niečo vyriešiť, čo, to vieš sama najlepšie.
"A ak ti z toho vychádza, že keď som takýto článok už písala, že to sa rovná, že vyvolávam všade a na všetkých fórach problémy". Nevychádza. Vychádza mi z toho, že Ti život prináša dokolečka to isté, kým sa toho sama nezbavíš. A opakujem, nechcem Ťa vytočiť, ani naštvať.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:42

Ani ja Ti to nie v zlom. Nekopkám, len debatujem, ako aj Ty. Úsmev

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 21:44

ok, tak debatujme

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:53

No vidíš a hneď je to o inom....Úsmev

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 22:02

No, ja len, že Ty nedebatuješ, iba sa obhajuješ, hoci na to nie je dôvod. Prečo sa radšej miesto toho nezamyslíš, či na tom, čo som Ti povedala, niečo nebude? Možno máš problém s prijímaním faktu, že ak je niečo verejné, aj tak to niekto riadi, dokonca v dnešnej dobe aj vlastní. A nie vždy Ty si tá vodcovská osoba. Alebo je možno problém v tom, čo Ti tu už niekto napísal. Možno sa potrebuješ uistiť v tom, že si dobrý človek, a nesprávne sa to uistenie snažíš dostať od okolia. A pritom v prvom rade musíš Ty VEDIEŤ, aká úžasná osoba si, a ak podľa toho konáš (čo som pochopila z Tvojich príspevkov, že áno), aj ostatní si to o Tebe budú myslieť. Ber to všetko iba ako moje teórie, možno nie sú správne, ale možno na základe nich prídeš na to, v čom je problém.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:10

Analyzuješ ma? Prečo? Lebo som iná? Lebo s tebou nesúhlasím? Hľadáš chybu vo mne, lebo nesúhlasím? Ja sa nepotrebujem v ničom uisťovať. Nemám problém s autoritou druhej osoby. Je to proste tak. Povedala som Kamile svoj nesúhlasný názor a to sa tu na tejto stránke ešte asi nestalo a preto je tu okolo toho teraz haló. Nič iné v tom ja nevidím. Nemala som ani zlé detstvo, ani som nebola týraná, ani nič iné ma netrápi. A tá svokra? No tak myslím si, že v tejto veci nie som ozaj výnimočná. Myslím, že je nás veľa Chichocem sa

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 22:13

Ja Ťa neanalyzujem, ani sa nesnažím poukázať na Tvoju inakosť, či ako to nazývaš, ani nehľadám "chybu" v Tebe. Snažila som sa Ti pomôcť, lebo problém máš. No kým si to sama neuvedomíš, budú sa Ti konflikty vracať.
"iných" (v mojom ponímaní výnimočných) ľudí priam vyhľadávam, mám rada originalitu. Ale s týmto tu to nemá absolútne nič spoločné.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:18

Ukáž mi človeka, ktorý nemá problém! Ukáž mi človeka, ktorý nie je občas v konflikte! Strany sú dve..Ak máš dojem, že ja mám problém, tak máš ten nejaký problém aj Ty. Prečo hľadáš môj problém? Máš so mnou problém? Mrkám

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 22:36

Počúvaj ale už konečne, vlastne čítaj, čo Ti dookola píšem! Netvrdím že si jediná, kto má problém, netvrdím, že ja ho nemám, ale je iný ako ten Tvoj, tak ako to už na svete býva. Každý sa musí popasovať s niečím iným. Tvoj problém hľadám preto, že sa ho snažíš riešiš už asi v troch blogoch a stále to nevidíš. Osobne s Tebou žiaden problém nemám, dokonca k tomu, čo sa tu odohralo som sa nikdy nevyjadrovala, pretože to bol konflikt vás dvoch, Teba a Kamily, lenže ten konflikt u Teba prerástol do riešenia niečoho. Toť vsjo Mrkám

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:42

Aha, už chápem. Áno, mám problém a nielen ja. Na tejto stránke ma mrzia nepríjemné diskusie a tak som sa rozhodla, že klin klinom vyrazím. Chichocem sa

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 22:52

Aj tak to môže byť. To vieš iba Ty. Pekný večer Mrkám A ešte niečo pozitívne na dobrú noc: táto "búrka" za posledné dni, ktorá začala nedorozumením medzi Tebou a Kamilou mi v konečnom dôsledku príde ako veľmi užitočná - Kamila si vyriešila svoj problém so vzťahom k stránke, jej smerovaniu a reakciám verejnosti (aspoň ja to tak vnímam) a posunulo ju to o obrovský krok vpred. A Ty stakola, ak budeš chcieť, si tiež vyriešiš ten svoj, ktorý je úplne iný ako bol Kamilin. Z toho mi vyplýva: A) všetko zlé je na niečo dobré B) nepríjemné náhody a nedorozumenia majú často svoje jasné poslanie Úsmev

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 23:01

No bodaj by Tvoje slová sväté boli, že by sa problém s nepríjemnými diskusiami raz a navždy vyriešil...

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 23:07

Úsmev Pohoda stakola

loulou, Pi, 12. 11. 2010 - 23:11

ooo to sa nevyrieši, tie vždy budú. Nech je nejaká sranda Chichocem sa Ale búrka prečisťuje.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 23:21

Tak potom? Buďme radi, že je búrka...bude po nej čistejší vzduch Mrkám

georgina, Pi, 12. 11. 2010 - 22:17

Povedala som Kamile svoj nesúhlasný názor a to sa tu na tejto stránke ešte asi nestalo a preto je tu okolo toho teraz haló.

Ale stalo, stalo, Stanka... Všeličo sa tu už udialo.. A všeličo z toho tu stále je. Samozrejme, všeličo tiež autori príspevkov pomazali.

Veriť tomu môžeš a nemusíš. Je to na tebe.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:21

Tak to sa mi vlastne uľavilo, že nie som sama tou čiernou ovcou. Chichocem sa Problém je teda v tom, že ja nemažem? Mrkám
PS: ešte ma napadlo: "Ak nemažeš, budeš vymazaná!" Chichocem sa

georgina, Pi, 12. 11. 2010 - 22:22

Stanka, ani ja nemažem svoje príspevky. A ani mnohí iní užívatelia tejto stránky.

Vymažeš - bude vymazané. Nevymažeš - zostane to tu.
Zase je to len na tebe.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:34

Tak to som rada, že mám slobodu v písaní i v mazaní. Úsmev

dulka, Pi, 12. 11. 2010 - 22:34

Áno Tlieskam

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:27

A sme doma ! No dumaj prečo sa ti to v živote stáva často. už si niekedy uvažovala nad tým, že chyba môže byť aj vo vysielači a nie v prijímači - teda v tebe a nie v celom svete ?

PS : ja mám v poslednom čase tak úžasných ľudí okolo seba, že sa tomu niekedy čudujem. Kedysi som to mala, ako ty. Zmenila som však uhol pohľaqdu, prehodnotila isté veci a ajhľa - zmena nastala Mrkám

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:45

Niekedy sa stáva, že tá chyba je aj na oboch stranách Polárka. Vysielač zle vysiela a prijímač zle príjíma. Nemusí to byť len také jednostranné, ako sa ma do toho snažíš namočiť. Mrkám

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:48

Ako povieš Mrkám. Chceš tie 4 dohody Úsmev ?

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:59

Nie Polárka, nechcem tie dohody. Dnes si mi už toho napísala dosť. Stačí mi to. Niekedy by asi bolo dobré, ak by si si tie 4 dohody zrekapitulovala Ty sama. Mrkám Mne je už 40. Už som si povedala so všelikým všeličo, ale aj keď som sa s niekým nepohodla, nik nemal potrebu povedať mi STANA. To už ozaj si nevedela kam s konopy, keď si ma musela takto pomenovať? Nie, že by mi to vadilo, skôr ma zarazilo, kam až speje Tvoja bezmocnosť presadiť si svoj názor. Mrzí ma to.Mlčím

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 23:22

Aj mňa mrzí, ako sa chováš. Ale nevadí, každý má svoje skúšky a učí sa najlepšie, ako vie. Držím ti palce Objímam

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 23:32

Toto mi je iba smiešne...Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 23:43

Určite nie tak, ako nám u nás doma Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:13

loulouTlieskam Tlieskam Tlieskam

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 21:27

loulou Áno Tlieskam

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 20:21

Magic, si naozaj vedľa, ako tá jedľa. Úsmev

magic, Pi, 12. 11. 2010 - 20:58

v poriadku, stakola. len ta tvoja bajka potom postrada pointu. lebo chodit sa len tak nazdarboh stazovat, ze ktosi si postavil hojdacku, ale tebe sa na nej nechce dovolit hojdat (alebo komukolvek inemu), to nema daleko od tej spominanej anicky a jozka na pieskovisku.
ja chcem, ja chcem, ja chcem, a on mi to nedaaaaaa! jankovi to da, a mne nedaaaaaa!
strasna nespravodlivost. tak si postav svoju. alebo sa prisposob pravidlam.
najhorsie je, ze stale, cely ten cas, co tu hovoris o nespravodlivosti a vobec vsetky, co tu hovorite o nespravodlivosti, stale dostavate rovnaky priestor na nazor. spravdolivo ako vsetky. nikto vas nevypol, nikto neposlal do teplych krajin. dokonca to ani nikto nechce, ked sa tym pod chvilou vyhrozite. naopak, este aj tie, co podla vas nechcu nic ine, len vas utlacit, vytlacit, vyhnat, povedia - ostan, nerob hluposti. resp. odporucia, aby ste konali podla svojho zelania, ak sa tym vyhrazate pricasto (vsetko sa preje).
ale je to malo, vy chcete viac. vidite len tu nespravodlivost. stale dokolecka.
a kde vlastne ta nespravodlivost je? kto vam ublizuje?

budem teraz hnusna, lebo proti tebe pouzijem, co si tu dala so srdcom na dlani - spomen si, co neznasas na svojej svokre.

si dobry clovek, rada robis druhym radost. nezistne. lebo ich mas rada. obdarujes zo srdca a ako odmena ti staci nieci usmev a radost. dojatie. si ochotna, aj ked je to niekedy proti tebe, amlokedy povies nie. ja som citala tvoje blogy o praci aj rodine, viem, ze nie si zakerna potvora. ze si ina.
tak naco je preboha toto vsetko, stale znova a znova? uz treti blog?

v tej snahe dokazat, ze nie si taka zla, za aku ta tieto dva-tri dni vykreslili, uz nevies co vymysliet. aj za cenu posmechu, ironie. toho, co by si o sebe nepovedala. mozno. naco je to dobre?
naco je dobre robit zo seba, to co nie si?
slnecnica nam dost nahnevane predhodila, ze ako sa opovazujeme navazat do tak uzasneho cloveka.
uzasny clovek sa rozculuje nad takou banalitou, ze niekto ma hojdacku a jemu sa pohojdat neda? ze si sam rozhodne, kto ano a kto nie (ked uz to mam brat tak, ze to bola iba taka bajka z dlhej chvile napisana, v nicom nespolocna s tym, ze mas pocit, ze tebe tu admin uprel prava, ktore inemu dovoluje)? ved ma slobodnu volu. bud sa dohodne alebo pojde postavit svoju, nie? alebo za niekym inym, kto ma hojdacku. v com je problem? to nie je nespravodlivost. len chcenie zvieratka mat nieco, na co v podstate nema pravo. a citi to ako nespravdlivost. neochota respektovat druhych. ich rozhodnutia o ich veciach. ktore mimochodom o nich ani nerobia, nechavaju tomu volny priebeh (ak sa mam vratit k adminovi - vsimla si si? nezasahuje. nemaze, neprikazuje, nezakazuje, nenapomina, neposiela ta prec. nech robis, co robis, stale si tu. spravodlivo. ako my vsetky.).

ale OK, zakoncim to tym, co tu plati nadovsetko - ano, mas pravo rozculovat sa (berme to teda nie ako podobenstvo o kamilkinej stranke, ale ako vseobecny povzdych) nad tym, ze je nespravodlive, ked niekto rozhoduje o svojej veci ako sa mu zachce a urci, komu ju da a komu nie podla svojej nalady. moze mi to byt divne, ze to niekto rozobera, ale mas na to pravo. neupieram.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:14

Magic, vieš na čom mi záleží? Na reálnych a skutočných priateľoch, na deťoch, na rodine, rodičoch, bratovi a jeho rodine, všetkých, ktorých mám rada a oni mňa. Je mi jedno, čo tu teraz proti mne začneš vyťahovať, či svokru, či moju prácu. Vyťahuj si, čo len sa Ti žiada. Nezáleží mi na tom. A nezáleží mi ani na ľuďoch, ktorí si na základe mojich článkov, alebo reakcií robia o mne neomylné a jasné závery. Keď sa mi niečo nepáči, poviem to. Rada píšem a tak to teda napíšem. Kľudne sa vyjadrím aj v ďalších dvadsiatich blogoch, ak sa mi bude žiadať. Je na Teba a na Vás, či to čítať budete, alebo nie, či to budete komentovať a ako to budete komentovať. Nebudem tu nikomu vysvetľovať, prečo som napísala ten, či ten článok. Hoci Tebe som to tu už viac krát vysvetlila, že to NIE JE O KAMILE. Je to článok, ktorý sa mi sem hodil vďaka komentáru: "Ak sa Ti nepáči, môžeš ísť..." Nie je Ti to smiešne, aby niekto za nesúhlasný názor niekoho vyháňal zo stránky, alebo sa vyhrážal, že ma Kamila môže zrušiť??? Toto je akože ok? Tak ak toto je pre Teba ok, tak pre mňa je zase ok tento článok. Dúfam, že si rozumieme. Mrkám

magic, Pi, 12. 11. 2010 - 21:39

skoda, ze si sa chytila iba toho o svokre.

a co sa tyka - ak sa ti nepaci, mozes ist... ze ti povedali, ze je tu aj moznost, ze tak vypnu...
preco stale zabudas aj na tu druhu stranu mince? niekto povedal, ze je tu aj takato moznost a ze inde by ju uz aj uplatnili (aby si videla, ze tu sa to nerobi a neuplatnuje vobec, nic ine. to nebola vyhrazka, len pripomenutie, ze hovoris o nespravodlivosti, ktorej sa ti nedostava.). a pre toto zabudas na vsetky tie vety o tom - nechod, ostan, nerob hluposti z jedneho nedorozumenia... vsimla si si vobec, ze ti to nepisali iba nestranni a ti, co ta maju radi? ale aj ti, ktori su podla teba proti tebe a chcu ta vzstvat? to nie je pekna poza s tichym dufanim, ze aj tak pojdes alebo aby im ktosi nepovedal, ze ta vyhnali. proste to nechcu.

a ked uz si tu temu stale nacinala, nasli sa taki, co ti povedali, ze si mas konat podla vlastneho uvazenia, je im srdecne jedno, co urobis, lebo je to, co ty chces. nenutia ta odist, ani ostat.

je to len o tebe, ako dlho sa na hojdacke udrzis. nikto ta dole nesace. ked poddas, je to o tvojej povahe, nie o tom, ze ta zhodili. o tvojom rozhodnuti, ze mas hojdania dost. drz sa kolko chces, ak na nej chces byt. trebars o to bojuj, ak na nej velmi chces byt. a zoskoc, ak uz nechces.
ale nehovor, ze je to nefer, ze si poddala, lebo si nevydrzala. je to tak tazke vediet si obhajit nazor a nerozculit sa nad nesuhlasom, ked je prikry?
v realite je, viem o tom svoje. ale tu? je to internet. nic viac. beriem si to najlepsie, stipkam hrozienka. tu je to mozne.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:48

Nezabúdam na obe strany mince, a ak ja vidím podľa Teba iba tú jednu stranu z nej, tak Ty potom vidíš naopak iba tú druhú. A preto sa nemôžeme dohodnúť na žiadnom kompromise. Chyba je na oboch stranách prijímača. Mrkám

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:50

Áno "Stanka", celý svet je naopak, a ty s tým nemáš nič spoločné Mrkám

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 22:24

Tak konečne môžem napísať: SÚHLASÍM Bozkávam

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 23:25

Ty tomu čo píšeš vážne veríš Veľký úsmev ?

dulka, Pi, 12. 11. 2010 - 22:38

Polárka, prečo dávaš Stanku stále do úvodzoviek?

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 23:28

Tak... Logické vysvetlenie na to nemám Kvietok Je to taký osobný blok

magic, Pi, 12. 11. 2010 - 23:29

akoze ty vidis tu zlu a ja zase len tu dobru?
vychadzam z toho, ze teba trapi nespravodlivost, ktora je zase podla mna len prilis vykonstruovana.
alebo si to myslela inak?

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 23:35

Inak...tak ako sme každý iný, každý aj inak myslíme...

magic, So, 13. 11. 2010 - 00:20

a ako inak?

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 23:45

myslím, že nemyslela...

... ani na jedno Veľký úsmev

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 21:17

Pravda magic, dobre vravisÁno Áno Áno

syslik, Pi, 12. 11. 2010 - 18:43

jeeej, zase pekne pisanie Stakola...len pis...rada ta citam!Tlieskam Tlieskam Tlieskam

aramana, Pi, 12. 11. 2010 - 18:46

...len aby neprišla rozprávka o tom ako sa prasiatko nasralo dalo hojdačku koníkovi aby ju prevádzkoval...a vyberal si koho na ňu vôbec pustí...

fidorka, Pi, 12. 11. 2010 - 18:58

koniec môže byť akýkoľvek,necháme sa prekvapiť,ale celé je to....ach jo.

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:13

hahahaha tak toto je koment za milion bodovVeľký úsmevTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Ono sa to celkom kludne moze stat a mame po vtakach.

sadlonka, Pi, 12. 11. 2010 - 19:17

Veru aj mňa to napadlo!

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:36

presne Áno

sadlonka, Pi, 12. 11. 2010 - 19:03

Neviem, nejako sa mi nechce veľmi do tejto témy zasahovaťMlčím , ale konkrétne tento blog mi pripomína skôr "rozprávku o trafenej husi", sorry stakola.

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:38

Áno Áno Áno

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 20:12

V pohode sadlonka. Každému to môže pripomínať čo len chce. Ak Vám to uniklo, tento článok som nauzaj vložila po komentári Polárky, keď mi napísala, že ak sa Vám nepáči, môžete ísť. Pripomenulo mi to moje písanie na blogu sme, kde som tento článok kedysi napísala a preto som ho sem dala. Pre nič iné. Necítim sa nijako a ničím trafená. Ale opakujem, pohoda. Ja viem svoje a Ty tiež, ako aj každý. Úsmev

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 20:17

Úsmev Mrkám Pohoda

sadlonka, Pi, 12. 11. 2010 - 20:59

Ak mi to aj uniklo, nič to nemení na mojom názore, dalo sa aj ten už napísaný článok jednoducho nevložiť.

stakola, Pi, 12. 11. 2010 - 21:23

Dalo sa aj tak...Ale dalo sa aj vložiť ho. Mrkám Každý si robí tak, ako cíti. Keď budeš chcieť niekedy napísať a vložiť článok, tak ho asi vložíš. A ak nie, tak ho nevložíš. Ja som chcela. Mrkám

val, Pi, 12. 11. 2010 - 19:34

zacina to byt "never ending story" ach jo

Diky za kazde nove rano...

simika26, Pi, 12. 11. 2010 - 19:38

Suhlasim, never ending story Áno Mlčím

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 19:38

Zatiaľ to je len trilógia, ale uvidíme, ako sa to vyvinie Kvietok

Maka, Pi, 12. 11. 2010 - 19:39

dúfam že nie seriál...lebo to začína naberať trápne obrátky typu Panelák

enny, Pi, 12. 11. 2010 - 20:11

jeeeeeeeeeeeežkove oči....to vas este bavi sa stale vraciat k niecomu?
mali by ste vsetke vratane mna "zakopať vojnovu sekeru" ...
zajtra uz hlasia teplejsie,ale stale pod mrakom Úsmev

Veron, Pi, 12. 11. 2010 - 20:19

ja som to brala len ako bájku ja som si v tom ani nevšimla konflikt Chichocem sa

lýdia k (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 20:39

Navrhujem prasiatko zabiť,ale aj tak bude z neho úžitokVáľam sa od smiechu po podlahe ,veď budeme mať klobásky,hurky,polievočku,mäskoChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

georgina, Pi, 12. 11. 2010 - 20:45

Lýdia, myslím, že toto už je naozaj hodne cez mierku...

AnnaK, Pi, 12. 11. 2010 - 20:53

ale geo,vsak nevidis kolko tych smailov hodila...vsak to bol len vtip..

lýdia k (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 20:56

AničkaSlnko dušička ďakujem, aspoň že ty si to pochopilaChichocem sa Chichocem sa

lýdia k (bez overenia), Pi, 12. 11. 2010 - 20:55

GeoSlnko neviem prečo cez mierkuPrekvapenie Pohoda
Ja som v prasiatku nevidela StanuMrkám ale ozaj živé krochkajúce prasiatko z rozprávky.Veď je rozprávka napr. o 3 prasiatkách či nie?

Môj komentár sa vzťahoval na prasiatko ,ktoré nám osobne kvičí v chlieviku a ktoré onedlho musíme zabiťChichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe ./či ked som ho vykrmila mám ho nechať zdochnúť?Chichocem sa Chichocem sa /
Nech sa páči pozývam ťa na klobásky ak neveríšMrkám

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama