reklama

Už nebudú také obyčajné blogy?

púpavienka , 09. 07. 2015 - 17:27

reklama

Každý deň nakuknem či pribudlo niečo fajn na čítanie, ale musím povedať že som unavená z takých akože profiblogov. Chcela by som niečo také čo tu bolo, také obyčajnejšie, ľudskejšie, človečinou smrdiace, či?Hambím sa


reklama


reklama

dasa_, Št, 16. 07. 2015 - 19:33

Priznám sa, nerozumiem tomu všetkému. Som tu už viac ako 8 rokov, za ten čas si spomínam na viacero dievčat, ktoré prišli, ničím nás obohatili a zase odišli. Alebo také, ktoré sa len niečím obohatili a tým nemám na mysli nič hmotné, skôr rady, priateľstvá.

Prešla som viacerými stránkami a vždy je tam istý vývoj. Niekto príde plný nadšenia a hneď radí, ako by bolo to či ono lepšie. Ono je jednoduchšie radiť inému, kritizovať a chcieť zmeniť niečo, čo ani nie je jeho dieťa. Presne ako pri výchove našich detí - lepšie sa rozdávajú rady druhým.

Čo sa týka OZ - klobúk pred každým, čo sa do takého niečoho pustí. Obzvlášť, keď je to na dobrovoľnej báze - nejde tak ani o čas, ale to, čo treba urobiť nikto nedokáže úplne presne povedať. A poviem úprimne, zažila som už pokuty z DU aj pre takéto organizácie. A neboli malé... Ak má niekto na také niečo chuť, vždy môže začať. Len ono to fakt nie je také jednoduché. Poviem pravdu, máme doma ekonomicko-právny tým, ale netrúfame si. Lebo keď človek nemá v tejto oblasti skúsenosti, všetko je o študovaní. A neustálom sledovaní zákonov. A o neistote, či človek predsa len na niečo nezabudlo. . Mmch, neviem, či má lenka niekde vyhodnotenie aukcii, ale po pravde, podľa môjho názoru, veľmi úspešné neboli. Väčšia suma sa vybrala len v krízových situáciach, a aj to nebolo podľa mňa až tak veľa.

Stále chce niekto, aby bola Kamila dokonalá. Ale zabúdate na to, že keby bola dokonalá, tak nikdy nevznikne stranka Nanič mama, ale niečo v tom zmysle, že som dokonalá, všetko stíham, všetko viem, všetko zariadim.

 

Sama fungujem na internete asi 17 rokov - viem to celkom presne, lebo jedna z prvých mojich aktivít bolo zoznámenie s mojim manželom :) Za ten čas som prešla rôznymi stránkami. A všetky prechádzajú istým vývojom. To, čo sme dávali v pohode pred 10 rokmi na net, teraz už sami v sebe prísne cenzurujeme. Preto sa tak trochu mení aj to, čo sa píše v blogoch. Naviac, možno práve tým, že sa poznáme aj osobne sa niektoré veci už písať nedajú. A niektoré písať zase už netreba.

 

Niekto tu spomínal, že napríklad na Am sa už tak ľahko nedávajú rady. Ja mám skôr pocit, že je to trochu spôsobené tým, že dnes sa už dá na webe nájť naozaj všetko. Akékoľvek rady. (No viem, torchu som opomenula kopirovanie nápadov, ale to je trochu iná kapitola).

 

Roky na nete ma naučili jedno - existuje taký krížik v pravom hornom rohu a keď ma niečo nezaujíma, tak to proste zatvorím. A basta. Maximálne pohľadám niečo iné. Nikto ma nedonút, aby som čítala, čo ma nebaví. Aby som sa vyjadrovala k veciam, čo ma nezaujímajú. úroste ma nezaujímajú a basta.

A ešte niečo ma naučil život. Ak niečo chcem, tak si to proste zariadim. Zoberiem si to od života. Ak sa chcem realizovať v pomoci komukoľvek, tak sa k tomu postavím aktívne napríklad tým, že si zoberiem na seba všetku administratívu okolo OZ. Alebo najdem niekoho, čo to bude robiť. Alebo najdem zdroje na financovanie profesionála. Proste urobím úplne konkrétne kroky.

Verím, že najneskôr do nedele sa niekto ozve povie - Kamila, preberám celú administráciu OZ. Pripravím zmluvy. Začnem z tejto konštruktívnej stránky a nie iba rečami o tom, že OZ nefunguje a čo by mohlo robiť. Lebo nápadov je kopec, horšie je, keď sa začnú rozmienať na drobné a hlavne dávať dohromady s našími zákonmi

Ariesa, Št, 16. 07. 2015 - 20:26

prirodzeny vyvoj, uplne suhlasim. Pod jednym nickom som na webe 15 rokov. Mohla by som plakat za skvelymi amaterskymi projektmi, ktore poniektore doteraz profesionalne funguju, za uprimnostou ako fungovali ludia na nete vtedy a dnes - tiez som si nasla vtedajsieho partnera cez web, dnes by som to uz takto ani naaaaahodou neriesila (a to nemam ziadne zle skusenosti :). dnes si vas zamestnavatel pekne na webe preklepne a hned zisti, ako je to s tou spanielcinou v CVcku Veľký úsmev, ci mate deti a co stvarate v piatkove vecery Úsmev

eva m, Pi, 17. 07. 2015 - 07:10

Dasa, k tomu poslednemu odstavcu: ponuka na prevzatie OZ BOLA, na niektorom stretnuti clenov OZ (mozno pre 4 rokmi, to si uz presne nepamatam) sme aj odsuhlasili, ze Kamila bude odbremenena, ze OZ komplet prevezme niekto iny. Bolo len treba, aby to Kamila odovzdala. A nestalo sa. Na poslednom stretnuti clenov OZ bolo odsuhlasene zrusenie OZ - asi pred 2 rokmi.  Dodnes sa tak nestalo. Akykolvek dalsi krok by teda malo odsuhlasit valne zhromazdenie OZ. Takto je OZ vo vakuu a neviem, ci je to pravne uplne ok.

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 07:59

Ok, tak v tom prípade ale konečne prestante spomínať OZ - treba to ukončiť a bodka. Ak niekto chce niečo robiť a dokáže to zabezpečiť, môže zakladať, čo len chce a môže pomáhať. Dokonca som presvedčená, že pomáhať sa dá aj bez založeného OZ.

Stále sa mi zdá, že všetci vyžadujete, aby Kamila bola dokonalá, aby stránka bola dokonalá. Ale ona práve preto so stránkou začala, lebo nie je dokonalá. Nikdy sa s tým neskrývala. A aj keď má občas záchvaty "naprávania sama seba " :) , kto z nás ich nemá.

Vždy sa však ľahšie radí iným ako sa dané veci urobia vo vlastnej réžii.

 

Tak by som to povedala - je blbé chcieť dokonalosť po tých okolo nás. Možno sa môžeme pokúsiť o vlastnú dokonolasť. A možno sa nám to aj podarí. Ale chcieť také niečo po niekom inom a donekonečna mu vyčítať jeho chyby.... Keby išlo o partnerstvo, tak je už dávno veľmi, veľmi narušené.

eva m, Pi, 17. 07. 2015 - 08:41

nie, Dasa. Nikto od Kamily nechce dokonalost, ved to je nezmysel. Prave naopak, kedze nikto nie je dokonaly, je nerealne, aby Kamila vsetko tahala sama. Preto jej bolo iks krat ponuknute, aby podelila kompetencie, aby delegovala pracu na niekoho ineho. A tu bol problem. Bolo opakovane danych vela navrhov, ktore ostali nevypocute. A stale sa tocime dookola.

Tu vobec nejde o vycitanie chyb.

OZ je tazke nespominat, lebo sme boli - a vlastne este stale sme, kedze nebolo zrusene, jeho clenkami. V ramci neho sa urobilo dost uzitocnych veci. Ty si zrejme nebola clenka OZ, tak to vnimas inac.

Isteze, pomahat sa da aj bez OZ. Ale na funkcne OZ sa daju ziskavat financne prostriedky. napr. z 2% , ci z projektov atd. a tie potom mozu niekomu velmi pomoct.

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 08:58

Nie, nebola som členka, lebo nemám rada uradovanie. Ale myslím, že som sa sa zúčastnila všetkých aktivít. Tuším s výnimkou adopcie na diaľku - niečo sa mi marí, že aj také bolo.. Aj odo mňa išlo auto s pomocou, aj do aukcii som veci dávala, aj v aukcii kupovala, aj sa zúčastňovala projektov. Aj vymýšľala pomoc.

 

Ako keby celá diskusia smerovala k tomu, že všetko išlo dole kopcom, lebo Anke sa nikto neospravedlnil a nepoďakoval. Ale Anka je naďalej súčasťou týmu, nadalej tu aktívne pracuje. Možno nie priamo na tejto stránke, ale na niektorej z ostatných.

Tak to mi príde fakt trochu scestné.

S OZ sa zjavne stala cyba v tom, ze sa nemala štatutárom na začiatku stať kamila. lenže na druhej strane, davala tam tomu svoje meno cez naničmamu. Proste poučenie a ideme ďalej, ak chcete pomáhať, naozaj sa dá urobiť iné združenie. S iným štatutárom, iným vedením. A toto sa zruší.

 

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 09:46

Dáša, z mojej strany určite nesmeruje diskusia k tomu, že všetko išlo dole vodou preto, lebo Anke sa nikto neospravedlnil a nepoďakoval.

Myslím, že dole vodou to išlo preto, lebo sa tu naštrbili vzťahy a väzby, ktoré roky fungovali, prestali sem chodiť, alebo aktívne prispievať viaceré NM,  ktoré som aj ja vnímala ako neoddeliteľnú súčasť NM. Sama predsa vidíš, ako to teraz na stránke funguje, nebudem sa opakovať, už som o tom písala.

A nikto predsa Kamile nevyčíta, že nie je dokonalá. To nie je nikto. Ale sebaľutovaním a stálym rozprávaním o tom, ako sa čo nedá, aké je všetko komplikované a nemožné, namiesto toho, aby sa hľadalo konštruktívne riešenie  (ponúknutých ich mala ozaj dosť) túto stránku ozaj nezachráni.

Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 09:51

Prosim, este raz mi porozpravajte o vsetkych konretnych ponukach na ozivenie stranky, na rozbehnutie aktivit OZ, alebo na rozbehnutie pomoci komukolvek bez OZ. Mozno zle citam, alebo som nechapava. Nepozorna som urcite. 

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 09:57

Konkrétne o tom písala napr. Evka - asi čítame obe to isté a predsa nie to isté Úsmev. Každopádne aktivity na to, aby Ti niekto pomohol by si mala vyvinúť hlavne Ty, ako majiteľka. Alebo zamestnať šikovný tím ľudí.

Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 08:49

Mas predstavu co znamena odovzdat cele OZ, to nie je o tom tu mas a ber, to nie je o zmene statutara, menilo by sa cele sidlo OZ, odhlasit stastistiky urad, odhlasit danovy urad, podotahovat vsetky resty a bolo ich dost, zrusit ucet v banke, spravit prevod na novu, neviem ake svetky potrebne ukony na ministerstve, to je akoby sme zakladali uplne nove OZ.  Na druhej strane nanovo zakladat uce, nahlasit statsiticky urad, danovy urad naopacnom konic republiky. Anke sa do toho tak nechcelo ako mne, ak sme to vsetko mali stihnut medzi prichdzajucimi dvoma percentami a podanim ziadosti na dalsie.

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 10:01

Áno, určite to dá veľa práce, ale sú aj komerčné firmy, ktoré tieto úkony urobia, nemusíš to robiť Ty.

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 10:18

jasne, sú. A máš aj predstavu, koľko to stojí?

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 10:32

Áno, mám. Ale keď niekto chce, aby niečo fungovalo a nie je schopný si to zabezpečiť sám, tak iná možnosť nie je. A ono sa to vráti v podobe iných vecí - reklamy, návštevnosti stránky atď. Takže v konečnom dôsledku sa takto investované peniaze vrátia viac násobne. Každý si radšej umiestni reklamu na "živej" stránke (čo samozrejme nie je zadarmo), zaujímavej pre ľudí, ako na stránke, ktorá sa "nehýbe".

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 10:34

teraz konkrétne som mala na mysli hlavne tú agendu okolo OZ a okolo rušenia OZ.

Pokiaľ viem, tak stránka má už istú záštitu... Aj keď sa to zase mnohým nepáčilo a nepáči... Ale to je o inom.

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 10:39

Ja predsa tiež hovorím o agende ohľadom OZ. Ale veď aj vďaka funkčnému OZ sa predsa šíri pozitívna reklama, ktorá vie pritiahnuť ďalších ľudí, čím sa aj táto stránka stane viac navštevovajnejšou a teda logicky bude mať záujem viac komerčných firiem na tejto stránke umiestniť reklamu - a to sa predsa rovná zisk. 

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 10:54

Pozri, nie vzdy v živote vyjdu všetky plány. Toto sa skúsilo, ale takto to nefunguje. Možno niekto najde cestu, ako s tym dalej. Vela chyb sa urobilo z takej počiatočnej euforie. Ale fakt, načo plakať nad rozliatym mliekom.  A keď sa nenajde nikto, kto by pokračoval, tak sa to proste zruší. Čo bude asi najrozumnejšie. Život zase prinesie iné výzvy. lebo prečo x rokov čakať len na toto jedno.... Je kopec projektov, ktore vznikajú a zase zanikajú. To je život.

 

kamila začala stavať stránku naozaj na kolene. Ako sa postupne stávala známejšou, tak sa aktivity rozširovali. A vždy sa neodhadlo, čo bude a čo nebude fungovať. Ja sama si spomínam na viac projektov, napríklad ten s knihami. Dodnes mi je ľúto, že sa to neujalo. Kopia sa mi tu knihy, ktorých by som sa chcela zbaviť a naozaj netuším, čo s nimi. Ale preto nebudem niekomu stále otrepávať o hlavu, že si vymyslel "knižky" a nič sa s tým nedeje.

Proste čas ukázal, že tadiaľto cesta nevedie.

Možno pod vedením niekoho iného to fungovať bude. Treba sa o to pokúsiť. Teda, keď má niekto záujem. Alebo ukončiť, keď sa záujemca nenajde.

Tangy, Pi, 17. 07. 2015 - 12:53

Ty nevies, co s knihami? Tak sem s nimi! Ja napr. uz neviem, co citat. Chichocem saMrkám

Inak suhlasim, s tym co pises. Donekonecna vytahovat stare veci, uz je to unavujuce, bolestne. Treba sa pohnut vpred.

fantika, Št, 16. 07. 2015 - 22:31

no prelúskala som celý blog az do konca a nesmierne ma potesili niektoré staré známe nicky,ale aj tie nové pod ktorými sa skrývajú tiez starsie nanicmamky,plus aj tie nové ktoré sa tu len oboznamujú so situáciou..priznám sa pri cítaní so mala pocit ako keby som prisla domovSrdce,lebo tento blog je akoby závan starých dobrých casov..az na to ze sa objavilo aj to drobné hasterenie..ale k Nm patrí niekedy aj to..priznávam aj ja som sa na dlhsí cas odmlcala..momentálne som vytazená natolko ze nestíham,nakuknem len sem tam..no málokedy ma nieco zaujme natolko aby som zareagovala..je pravda ze niektoré nanicmamky vídavam skor na fb..je mi lúto za tou dávnou atmosférou,no uz sme asi vsetci tí co vtedy prispievali niekde inde,a niet takej potreby sa zdoverovat..ale baby napriek vsetkému vás mám radaObjímam a vsetky bez výnimky SrdceÚsmev

martaK, Št, 16. 07. 2015 - 23:57
Marikabeng neviem ktosi (nebol by zo mna detektiv), ale plne s tebou suhlasim. Velmi pekne si to napisala. Ja som tu dlho, ale skor citatel-pozorovatel, myslim ze nemam dar slova. A ked som dnes zbadala ze v diskusii je vyse 180 prispevkov, no az mi oci zaziarili. Konecne debata. Neviem obhajovat niekoho, ze ma 60 rokov a kolko si toho v zivote prezil....aj ovela mladsi zazivaju zle veci. Ja mam 38 rokov, som 3 ,5 roka doma, koli zruseniu miesta v praci, koli zdraviu, mam uz za sebou 2 zakroky na kardio, koli svokre o ktoru sa staram......no myslim ze je toho dost. A tiez nebudem trvat na tom, ze co som si uz v zivote preskala, aby niekto so mno vzdy v diskusii suhlasil. To je reakcia na to ked Kamila obhajovala margori, cim vsetkym si v zivote presla. Kamila , nic proti tebe, ale za roky oizorovania, sa sama pred sebou ospravedlnujes. Nestuham, mam toho vela......ved vsetky mame toho vela. Ale ja vravim, pokial ma clovek zdravie, da sa prekonat vsetko. A to mi ver, kolko krat sa musim premoct a povedat si, ze hadam bude este dobre. Ja tomu verim, nam oporu v rodine a to ma zenie dalej. Som rada ze sa tu ozvali stare prispievatelky. Rada som vas citala, aj ked boli debaty niekedy razne, ale zilo to. Rada som citala aj mamamatu, vzdy som sa nesmierne tesila na jej prispevky. Ja len tolko, pekny vecer :)
Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 09:42

Este raz a naposledy. Na mojim plakanim nad sebou, ktore mi  tu vsetky vycitate.

Mam vsetky predpoklady na to aby som bola stastna, uvedomujem si to a velmi si vazim vsetko co mam.  Ma to len jeden hacik som ina. Skoro vsetky ste mamy, zienky domace, chodite do prace, viete co to obnasa. Obycajny priklad, MM nalozi umyvacku za 15min, ja v najlepsom pripade za 30, min, obcas aj 3 hodiny. Takto fungujem od malicka a vo vstekom, a  fungujem aj ako dieta s poruchou pozornosti. Dostala som to do vienka,  hodnoty mojich mozgovych aktivit, "unavovaych" hladin su ozaj dvojanosok hornych hranic u beznych ludi, koepc povinnosti to neulahcuje. Snazim s a to akceptovat, nekladiem si na seba velke naroky, so vynimocna v inom, som tvoriva, mam dobru intuciu, a som pracant, S nicim viem pohnut, len vdak takemu fungovaniu, to co je pre vas uplna samozrejmost je pre mna problem. Z tohto dovodu, je pre mna privela akativit a nedajboze tych vyzadujucich si sytem a pravidla velky problem. Kludne ma obvinte, ze su to obycajne vyhovorky. Mate deti, viete, ze kazde je ine, nieco sa nezmeni ak dospeju. Mam sestru, ktora za 10 minut spravi to co ja za dve hodiny. Obe vieme, ze kazda robi co moze. Naozaj som uz spravila vela krokov, aby som svoje aktivity prsunula na inych, nie vsetko sa zaradilo. Vdaka mojmu fungovaniu workoholika som dospela dos tadia vyhorenia, neviem oddychovat ... to vsteko je moja chyb a nicia ina. Potrebujem s tym nieco robit. Ked tu pisme, tak nie preto , ze sa stazuje, placem, nad sebou, len sa potrebujem vyrozpravat, zijem relativne izolovanym zivotom. casto mi pomaha moznost, len sa vyropzravat.

Smelo ma sudte dalej, ak mate potrebu. Toto som ja. 

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 09:53

Kamila, je tu veľa schopných žien, ktoré by Ti s fungovaním stránky pomohli - teda s vecami, ktoré Teba robiť nebavia, zaťažujú Ťa, či unavujú, nemusíš všetko robiť sama. Alebo môžeš. Je to na Tebe. Ale Tvoj syndróm vyhorenia  sa na stránke veľmi odráža. Aspoň ja to tak cítim ... . Možno potrebuješ nové podnety, ale tie prídu asi len vtedy, keď začneš mať zo stránky opäť radosť aj Ty.

Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 10:00

Suhlasim, ze moje vyhorenie sa odraza na diani na stranke, ono je to obojstranne, niekde terba zacat a zdravie je doleiztejsie.  Kvantum veci uz nerobim sama, presunula som toho dost, budem hladat dalsie rezervy

carly, Pi, 17. 07. 2015 - 10:21

Kamila by mala to, Kamila by mala hento, a čo tak začať od seba. Písať, prispievať. Samozrejme, týka sa to aj mňa. Len taký malý zádrheľ. Akosi mi nejde slina. Pozerala som si svoju históriu a bola som prekvapená, koľko sa mi zadarilo toho popísať, no, asi som sa už vypísala, na chvíľu, možno na dlhšie, ale jednu vec, úžasnú vec, mi táto stránka dala. Ženy, ktoré som tu spoznala a aj osobne stretla, ktoré mi, nepreháňam, vo veľa veciach zmenili pohľad na život a s ktorými som nadviazala úžasné priateľstvá. Zrejme toto hlavnou úlohou tejto stránky v mojom živote. Za toto budem navždy vďačná.

Kamile som vďačná ešte za jednu vec. Aj keď to tu teraz už tak nežije ako predtým, stále sa snaží, stále má chuť (možno) a energiu na organizovanie veľkých stretiek, bez ktorých by som nestretla všetky tie žienky aspoň raz do roka.

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 10:27

Skús si prečítať diskusiu, tam sú dôvody pre ktoré nebaví niektoré NM prispievať.

carly, Pi, 17. 07. 2015 - 10:44

Ako vieš, že som ju nečítala celú, ako vieš, či sme sa o to všetko nerozoberali osobne aj s tými dievčatami, ktoré súhlasia s tvojimi názormi? Nuž, ja ho nezdieľam a nemyslím si, že je to zlé, že máme rozdielne pohľady na vec, len opäť vyťahovať a riešiť dva roky staré veci .... Treba ísť ďalej a treba začať od seba, aj to som sa naučila tu na NM a to od tých, ktoré tu už nie sú alebo možno sú, ale pod inými nickmi.

 

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 10:46

Tak fajn ak si čítala, potom dôvody poznáš.

maryn, Pi, 17. 07. 2015 - 10:42

Stav na stránke niektoré až absurdne dramatizujete, dámy.

Čo sa deje? Že je útlm?

Kto číta viacero diskusných webov, vie, že útlm je prakticky na všetkých z nich, vrátane politických. 

Nie je možné donekonečna vyhrabávať minulosť a spomínať, ako to tu kedysi fičalo. Doba pokročila, mnohí ľudia sa /chvalabohu/ naučili chrániť si súkromie a na webe sú oveľa rezervovanejší. Je to zákonitý vývoj.

 

púpavienka, Pi, 17. 07. 2015 - 13:11

Kamila večer diskusiu zmažem, toto nikde nevedie, nič sa neprečistilo a ostane to znovu tak. Počka sa na príhodnú chvíľu a hurá ide sa , kto si viac kopne.

Svoju diskusiu som chcela zdieľať s tými ktorí tu chodia a nie iba čakajú kedy sa niečo začne.

Je mi jedno čo tu bude teraz už napísané, už to nebudem ani čítať.

Ak je to proti pravidlám stránky tak nech to zmení Kamila, inak som sama za seba zodpovedná a preto sa nemusím  nikomu ospravedlňovať.

Na margo toho či si kúpila Kamila mňa či ja ju - prehovorili sme spolu pár viet na jednom stretku. Kamila mi je blízka svojou nedokonalosťou a tvorivou dušou a ma moje uznanie a rešpekt, lebo stránku založila ona. Nepoužíva zakulisné zbrane typu - a teraj komentujte alebo niečo pod.

Otvorila som diskusiu v dobrej viere, ale to nestačí kým je status taký aký je.

Ďakujem

fidorka, Pi, 17. 07. 2015 - 13:32

margori,ty si prevelice zaujímavý typ človeka.už si tu pred časom prideľovala miestnosť len pre Geo,kde by bola ona sama so svojimi "múdrosťami",alebo ako si to nazvala vtedy,už si presne nepamätám,teraz zas chceš diskutovať len s tými čo ti pritakávajú...možno by si sa mohla spýtať niekde na úradoch,či neexistuje dopravná značka"STOP pre nežiadúcich" a mohla by si ju potom používať keď tu niečo napíšeš,aby ostatní vedeli kto môže a kto nie pripievať pod tvoje písmenká.toto škatuľkovanie sa tu nikdy nerobilo,naozaj neviem kam ty na to chodíš???Mazať môžeš do radu,všetko,ale kto tu bol a čítal,obraz má o všetkom dokonalý...ten nezmažeš nikomu Pohoda

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 13:32

Nuž, keď úprimné odpovede na Tvoju otázku berieš ako kopanie, asi bude lepšie nabudúce sa nič nepýtať :). Nie náhodou sa hovorí, že kto sa veľa pýta, veľa sa dozvie Úsmev

margesimpson, Pi, 17. 07. 2015 - 14:09

Tlieskam

Inak vobec ma neprekvapuje, ze to chce zmazat. Po skusenostiach to clovek tak akosi ocakaval :-D

dulka, Pi, 17. 07. 2015 - 14:12

Ani mňa, čakala som tom :-)

fidorka, Pi, 17. 07. 2015 - 15:14

mazaním blogov sa pravdepodobne prejavuje úcta k človeku o ktorej tu aj margori píše Pohoda

dasa_, Pi, 17. 07. 2015 - 17:05

No, je to tvoja voľba.

Len potom sa po rokoch vytiahnu niektoré diskusie a človek si už nespomína, čo to tam presne bolo a kto čo tvrdil. Je síce pravda, že sú jednotlivci, čo si tie diskusie kopírujú do vlastného archívu... ale to sa mne zrovna nechce :D

Tak zváž. Teda, ak aspoň toto prečítaš

marikabeng, Pi, 17. 07. 2015 - 22:47

margori, v tomto svojom prispevku, z ktoreho  len polovica ma pre kohokolevk, co to nahodne cita, zmysel, si 4 krat spomenula meno Kamila, kamila ja to zmazem......kamila ja tu nebudem, ked tu bude ten alebo onen, ....zabrdam do minulosti, ........kamila neviem, ci som porusila pravidla, kamila to vie.......kamila.....to zmeni.....ešte nikdy ťa nenapadlo, že by si ju mala nechať na pokoji a hovoriť sama za seba? lebo tie tvoje fnuky musi kamila riesit, musi sa tym zaoberat.....a stojim si za svojim, si majster v citovom vydieranim.....a stranka, ako taka, jej uspech, uzitok, pokoj kamily, je ti sumafuk...........si jej 5 te dieta........

Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 23:01

Donekonecna a este dalej, vychutnajme si radsej vikend, zivot je kratky na to aby sme si navzajom strpcovali.

marikabeng, Pi, 17. 07. 2015 - 17:35

Sumárum všeobecný:

Sumarum: archív som ozaj prečítala, dôvody som uviedla - na nič iné sa ma nikto nepýtal, axeco mal dokopy tuším 27 nickov.....tri ks hore dole, aby som opäť bola korektná, nikomu to ani náhodou nevadilo, a to bol ozaj oveľa ovela protivnejší, perverznejší, ako som ja, a miestami úplne nesenzibilný voči veku :))))

A na záver, o cenzúre na tejto stránke nemôže byť ani reči, i keď blog, s najväčším počtom príspevkom, minimálne za rok - to sa nehádam, to viem len tak rajn odhadovo - lebo som čítala archív......s najväčším počtom príspevkov nie je medzi najčítanejšími, a bolo to tak aj v minulosti .....Prekvapenienajčítanejšie blogy od istých autorov záhadne rýchlo mizli z najčítanejších, nehovoriac o tom, že sa nikdy neocitli na titulnej stránke....

margori nepomôže svojej kamarátke ani s OZ, lebo ju to nezaujíma....všetko je tak, ako chce byť:)

P.S. : No, no, no, každému, (vrátane autorky blogu) čo ... kvôli plateným piár článkom.......sú nevyhnutnou súčasťou každého, na seba si zarábajúceho, súkromného média, to ste nevedeli?  Ako sa to teda o kamarátku zaujímate?

Tak to je všetko....Kvietok

Kamila, Pi, 17. 07. 2015 - 17:53

Blog najcitanejsie  nie je nijak rucne nastavitelny, zmenitelny ...,  akurat ma asi limit ze zobrazuje prispevky stare jeden tyzden. 

Viem o tom, ze axeco mal kvantum uctov, blokovali sme ich hned ako pribudli, ako sme na to prisli, upozornujem blokovali, nie mazali, aby si nemohol vytvorit znova ten isty. Nie preto, zebys me ho tu tolerovali.

Na prve vystrajanie axeca som zareagovala velmi neskoro, je to moja velka chyba. Mailovu komunikaciu so uz nevedela zablokovat, na to dosah nemam.

Clanky o ktoych s abavime, nie su platene PR clanky, je to o spolupraci s ludmi, o ktorych si myslim, ze maju zenam co povedat.

marikabeng, Pi, 17. 07. 2015 - 20:15

Dobre kamila, toto o tych piaroch som nevedela - ospravedlnujem sa, ale opakujem, dlhe roky som s piarmi mala do cinenia, a viem rozlisit, ci je to pisane na zakazku, alebo ze niekto chce.........Tak som presvedcena, ze slohovy text, plny vseobecne znamych informacii, ktore dokaze clovek aj zo stareho telefonneho zoznamu vycitat, doplneny o lubivy obrazok JE plateny piar text, a ak nie, potom si tu niekto u teba robi zadarmo reklamu...........(cest vynimkam, su tu infoblogy, co su ozaj velmi dobre)  inak preco nie su piare?

Sama som ich roky pisala, pekne peniaze to boli....prijemne s uzitocnym sa spajalo......tak zelam vsetko dobreÚsmev

enny, So, 18. 07. 2015 - 21:12

To sa mi tak paci ze ani margori diskusiu neskonci ;-)

priskaa, Po, 20. 07. 2015 - 22:31

Základný problém vidím v nepochopení rozdielu medzi blogom a diskusiou. Ak niekto publikuje vlastný blog, ponúka svoj názor, odhaľuje svoje vnútro. Neočakáva aktívnu debatu, skôr zamyslenie... 

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama