reklama

Ďalší škandál s očkovaním....

nicebosorka , 16. 05. 2013 - 16:04

reklama


reklama


reklama

sofhia, Št, 16. 05. 2013 - 16:45

Podla mna su to ciste vymysly. lekari by nedovolili, aby do nas pchali taketo svinstva, ani stat. oni urcite vedia co robia, a robia vsetko len a len pre nase dobro...alebo NIEEE ????? Smútok Smútok Prekvapenie

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 17:29

samozrejme Váľam sa od smiechu po podlahe lekari ani stat by toto nikdy nedovolili ..sice mozno za par grosov by prizmurili kde-tu ocko Mrkám

nicebosorka, Št, 16. 05. 2013 - 17:49

ta neeeee ...samé konšpirácie, že? Mrkám Vyplazený jazyk

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 22:01

jo, si hnusna - skareda konspiratorka ..len nam tu kazis naladu a moralku tymito pribehmi vytrhnutymi z kontextu, ktore sa zrejme ani nestali. ^^

budem si tvoje prispevky nevsimat a hned sa budem citit lepsie. staci si strcit hlavu do piesku a problem prestane razom existovat. ake jednoduche a ucinne zaroven Úsmev

akalenkak67, Št, 16. 05. 2013 - 22:58

Môžeš byť nabrúsený ako chceš.Moja starká na to hovorila že múr hlavou nerozbiješ.Radšej sa zmier s tým,že iní môžu mať aj iný názor a užívaj si pekné slnečné dni Mrkám

ancika, Ne, 19. 05. 2013 - 16:38

ja len dufam ze je toto ironia :)

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 17:27

pekne, pekne ^^ ..no co, dalsie nahodne nahody ^^ a urcite nie posledne. ktovie kto bude "dalsi" . ..ako vravim , kazdy raz pride na to o com je vakcinacia , bud po dobrom , alebo po zlom Smútok

velmi smutne je na tom to ,ze sa da tomu velmi jednoducho predist.

Iwa, Št, 16. 05. 2013 - 19:52

Každý sa môže rozhodnúť, či si liek/očkovaciu látku dá pichnúť alebo nie. Injekcie "proti alergii" (sú to vlastne slabé koncentrácie peľov, aby si telo postupne zvyklo) som brala aj ja a predstavte si, pomohli mi. Čítala som si k nim aj príbalový leták a upozorňujú v ňom aj na možnosť, že po podaní dostanete anafylaktický šok. Ale v tomto prípade nejde o očkovanie, ale liečbu. Proti alergii očkovanie neexistuje. Sa mi zdá, že novinári miešajú "hrušky s jablkami" a snažia sa vyrobiť senzáciu.

prevenarxy, Št, 16. 05. 2013 - 22:04

"Sa mi zdá, že novinári miešajú "hrušky s jablkami"" - to je celkom mozne ^^ ..v kazdom pripade zomrel mlady clovek po podani lieciva a to je fakt ..ci "vakcina" ci nevakcina. to ,ze to zobral dobrovolne z neho nerobi o menej mrtveho cloveka. takze urcite treba o tom informovat, uz vidim tu lekarku/lekara - ako mu to ponukal ,ze ake to bude super a megabezpecne a s minimalnym rizikom.

na druhej strane to male dievcatko ma zniceny zivot po POVINNEJ vakcinacii ..takato brutalna autoimunna reakcia vobec nie je tak zriedkava, ako si ludia myslia.

ludia si tieto veci uz zacali vsimat sami - preto sa zda ,ze je toho viac. ..ale uz sa malo kto necha "opit rozkom" rozpravkami od lekara , ako to "URCITE nesuvisi spolu" ]

co sa tyka realneho ockovania ano "mozes sa rozhodnut" ako len chces ..a potom byt niekolkokrat predvolana na RUVZ ako zlocinec a s radostou mozes zaplatit pokutu 320e za nieco co mas garantovane ustavou - zakladne ludske prava a slobody. ^^

Iwa, Št, 16. 05. 2013 - 23:09

A čo takto zakázať autá alebo pre začiatok aspoň reklamy na ne. Veď pri nehodách tiež zomierajú ľudia... a nie sú o menej mŕtvejší ako mladý človek z článku.
Zakážme múku alebo mlieko, lebo zopár ľudí má alergiu a škodí im tak, že by po zjedení mohli tiež zomrieť.
Zlikvidujme všetky rastliny, ktoré by mohli byť alergénmi. Veď niekto po nadýchaní peľu môže dostať astmatický záchvat kdesi v lese a zadusiť sa.
Sú to všetko extrémy, čo tu teraz píšem. Väčšina ľudí vie čítať, tak si ten príbalový leták prečítať môže a podľa toho sa rozhodnúť. Ja som si ho prečítala a v období, keď sme plánovali bábätko som lekárovi povedala, že tento rok injekcie nechcem.
Je to tragédia, hlavne pre jeho blízkych, že zomrel. Ale stále neprestávam mať pocit, že z toho niekto chce vytrieskať popularitu, ľútosť okolia alebo peniaze Smútok alebo sa pomstiť lekárovi...

dasa_, Pi, 17. 05. 2013 - 07:13

Akurát zabúdaš, že auto, muku, mlieko keď nechceš, nemusíš. Nikto ti nebude dávať pokutu, nikam ťa nebudú predvolávať.

ide o to, že očkovať svoje dieťa MUSÍŠ, či chceš, či nechceš. To je tá podstate protestu - mať voľbu.

Iwa, Pi, 17. 05. 2013 - 08:58

Ja som písala o "očkovaní" proti alergii (príbeh v druhom článku), čo vôbec nie je očkovanie, ale liečba a pri liečbe máš právo si vybrať. K prvému článku o očkovaní som nenapísala ani slovo.

prevenarxy, Pi, 17. 05. 2013 - 09:35

..lenze ja som sa vyjadril k tej liecbe a dalej som pisal o POVINNOM ockovani ^^ tak preco splietas hrusky s jablkami a co do toho splietas auta pre boha ^^

1) ta "vakcina" proti alergii - neverim ,ze je to volnopredajny liek, zrejme je na LEKARSKY predpis , ze ? je to kontrolovane liecivo statnymi uradmi a pacient ho uziva po DOPORUCENI lekarom na lekarsky predpis. cize to asi nie je UPLNE to iste , ake ked ides do obchodu a kupis si auto, alebo muku , ZE ? a nieco taketo si minimalne zasluzi informovat ludi aj o takychto "ucinkoch" ..aj ked ta vec nie je "povinna" . stale je tam nejaka zodpovednost lekara, statu , uradov ..atd.

2) co sa tyka "POVINNEHO" ockovania ..tam staci skoncit pri tom,ze aj podla sucasnych zakonov je nutenie ludi do niecoho takehoto VYSOKO protizakonne , nelegalne a absolutne nehorazne ..tam sa aj rovno skoncit. okamzite, ako bude ockovanie dobrovolne, uz nech si kazdy skutocne robi co chce. kto zo zlozenia vakcin a nasledkov ludi okolo nedokaze pochopit o aky nebezpecny a neucinny ukon sa jedna , tak nech sa presvedci na nasledkoch jeho vlastneho dietatka, ked to potrebuje vidiet nazivo.

snad je to uz jasnejsie , ked som to ocisloval ^^

Iwa, Pi, 17. 05. 2013 - 18:54

1) Ako správne píšeš, je to liek na doporučenie lekára. Lekár ti ho doporučí a je na pacientovi, či túto liečbu podstúpi alebo nie. To by potom mali informovať aj o všetkých prípadoch, keď si ľudia kúpili voľnopredajný liek, prehnali to s dávkovaním a otrávili sa, lebo si neprečítali príbalový leták.
2) k povinnému očkovaniu sa nevyjadrujem.

Ale trošku by si mal(a) porozmýšľať, čo píšeš. Na jednej strane je podľa teba "VYSOKO protizakonne , nelegalne a absolutne nehorazne" vnucovať očkovanie, ale na druhej strane pri doporučenej liečbe (teda nepovinnej) by mal mať štát, lekár, úrady, atď. ZODPOVEDNOSŤ? Aby bolo na koho hodiť vinu, keby sa náhodou niečo stalo??? Každý by mal byť zodpovedný predovšetkým sám za seba!

PS: mohol/mohla by si aspoň vetičku do profilu napísať, aby sme vedeli v akom rode ti máme písať, pls.

dulka, Pi, 17. 05. 2013 - 10:06

No, keby sme išli do úplných absurdností, tak auto môže zraziť aj nevinného chodca na prechode, či chodníku, ktorý v živote auto nevlastnil, aj také prípady už boli. Takže Iwa dala podľa mňa dobré prirovnanie na nepovinné očkovanie.

dasa_, Pi, 17. 05. 2013 - 12:26

Super analógia :) - a kto bude potrestaný v prípade, že auto zrazí chodca? Ten, čo nehodu zavinil by mal byť. A kto je to v tomto prípade? V prípade vedľajších účinkov nepovinného/povinného očkovania?

V prípade nehody to môže byť celkom dobre aj chodec - a v prípade očkovania? Ten čo dal na radu lekára a zaočkoval sa?

dulka, Pi, 17. 05. 2013 - 12:35

Dáša, beriem to tak, že v prípade nepovinného očkovania sa každý môže rozhodnúť, či sa zaočkovať dá, alebo nie. Každý by mal byť natoľko zodpovedný voči sebe, aby si prečítal príbalový leták, zvážil riziká a sám sa dobrovoľne rozhodol.
Ak sa sám a slobodne rozhodne, že sa zaočkovať dá, tak v prípade vedľajších účinkov, o ktorých bol informovaný a teda do tohto rizika šiel, nevidím dôvod, prečo by vlastne mal byť niekto potrestaný.
Na druhej strane, keď nepovinné očkovanie niekomu pomôže, tiež nedávajú nikoho na piedestál za to, že očkovacia látka pomohla.

prevenarxy, Pi, 17. 05. 2013 - 09:22

co k tomu dodat ^^ ..zial okrem zdraveho rozumu umrela aj logika. Smútok

eniXelka, Pi, 17. 05. 2013 - 12:47

Ja sa tu neidem s niekym hadat, ale chcela by som reakciu tych, ktori su proti ockovaniu a to ku konkretnemu pripadu maleho dievcatka.
Dva dni po ockovani diagnostikovali cukrovku
1 - bolo dokazane, ze dostala cukrovku hned po vakcine a nemala ju uz pred tym, ze sa ta choroba "niekde skryvala", pomaly priblizovala? (A prosim, odpustite si mozne komentare typu "a vies ty vobec, ako vznika cukrovka, ze ona sa neplazi....." a pod.)

Ja len tak, ze sa mi dcerka pred dvoma dnami vysypala "z nicoho nic". Ako som tak rozmyslala, napadlo ma, ze mozno orechy v piskote, ktore jedla den pred tym. Ale naisto to neviem......mozno to bola aj z niecoho ineho, tak neidem nadavat na orechy.

Ide mi len o to, a to sa priznavam, ze stojim nohou a pol v konspiratorskom tabore, ze najlahsie sa krici bez dokazu.....Ja viem, ze co sa tyka ockovania a nasledkov po nom, nerobia sa ziadne testy a neskuma sa, ze ci ozaj vakcina alebo mimozemstania........ale zase predavat macku vo vreci s tym, ze je ta kilo plutonia.......nie je to taky isty postoj, ako postoj farmafiriem......?

(Este raz, tento prispevok nie je o tom, ci povinne alebo nepovinne ockovanie, ci pokuta alebo slobodna volba. Na to svoj nazor mam. Takze prosim odpovede v zmysle "si blba, lebo nemas taky nazor ako ja a to sa tebe a tvojim detom urcite potom vrati" ako som raz v podobne note dostala od prevenara odpoved - dakujem, neprosim. Riesme veci konstruktivne....ked vieme ako na to )

Ariesa, Pi, 17. 05. 2013 - 13:31

suhlasim s tym, ze sa o cukrovke vela nevie. neznamena to aj to, ze mame byt opatrnejsi? mnohi, keby mali na vyber alebo by boli lepsie informovani, by dieta ockovat nedali.

ak je v genoch(?) cukrovka, nie je rozdiel, ci ju dostane babatko, alebo 40rocny clovek? alebo 60rocny? podla mna velky a vyrazne to ovplyvni kvalitu zivota. stary otec, dlhorocny darca krvi zacal mat az na dochodku postupne problemy s cukrom. najprv roky dieta. neskor lieky. az poslednych par rokov si picha inzulin. toto proste pripises veku, alebo zmene zivotneho stylu, psych. pohode.

moj bratranec, 3rocny, dostal po ockovani cukrovku taku silnu, ze isiel rovno na inzulin. bratranec je z druhej casti rodiny, kde sa tato choroba nevyskytuje.
1. nasledok po ockovani v 3och rokoch, jeho matka to tvrdi len na zaklade svojej intuicie (vyrazka z [pravdepodobne] orechov asi nie je taka vazna, aby sa z nej robili dalsie vysetrenia, ale vazne stavy pri nedostatku inzulinu asi matka neberie na lahku vahu, aby mavla rukou)
2. bolo to v nemecku, tak s tym nemali problem, uviest, ze to s tym moze suvisiet. vies si to predstavit na slovensku?

podla mna je obrovsky rozdiel, ci mam na stare kolena ratat s problemami, alebo, ked vidim uroven informovanosti, si mam nechat zakony zahrat rusku ruletu s mojim dietatom.

eniXelka, Pi, 17. 05. 2013 - 14:11

Ariesa, neporovnavam vyrazku MOZNO sposobenu orechmy a cukrovkou MOZNO spustenou vakcinaciou. Aj keby bola vyrazka URCITE sposobena orechmi, tak by sa nedala porovnat s cukrovkou MOZNO spustenou vakcinaciou.

Porovnavam MOZNO a URCITE.
Dokonalost a sluzbu vakcin beriem s velkym despektom. Takisto propagacne orientovane kaleraby, kde sa vytiahne clanok s poratlu a prilepi sa mu nadpis VELKY SKANDAL OKOLO PRIPADU XY. A ked si ten clanok precitas, zistis, ze to slovo skandal je len napisane a nie dokazane. Pripad typu - ta sa urcite vyspala s tym, lebo si to myslim. Ale keby bolo video ako si ta a ten uzivali, to uz je ina kava....

Este raz, moja otazka bola orientovana na pricip (jenodznacneho) dokazovania BEZ DOKAZOV (co samozrejme nevylucuje moznost pravdivosti hypotetickeho tvrdnia.)

A to, ze sa v Nemecku uznala moznost vakcinacie ako spustaca choroby. Vieme kde sme, asi tak by som to, ale ani to nie je dokazom v konkretnom pripade. A o tom tocim, ale ok, nechajme tak, asi som velmi mimo temy...

akalenkak67, Pi, 17. 05. 2013 - 13:50

Ja mám 14 ročnú autistku.Moja suseda čo bývala oproti nám a rodila na druhý den po mne má syna s úplne tou istou diagnózou.Nie sme ani príbuzné,obidve sme boli zdravé.Po nás sa narodili v priebehu týždna dalšie dve deti.Diagnźa rovnaká,okruh bydliska cca 9km.
Máme to pripísať čomu?Ved žiadnemu očkovaniu ani liečbe sme vystavené neboli.
Aj z toho dôvodu som písala že ja prikladám mnoho civilizačných chorôb silne znečistenému životnému prostrediu.Poznám žial aj mamičky s deťmi ktoré sú maličké.Aj napriek odmietnutému povinnému očkovaniu ich deti majú cukrovku.A v rodine ju údajne nikto nemá.V nemocnici leží pár detí ktoré dostali nemoci proti ktorým ich rodičia odmietli očkovať.Nikto im však nenadáva za to že odmietli.Rodičia však nadávajú na neschopnosť lekárov že nedokážu bez injekcií učiniť akýsi zázrak a vyzdravieť dieťa do 24 hod.
Moje dcéry sú pravidelne preočkovávané,lebo pracujú na infekčných odeleniach.Ani jednej žiadna vakcína neublížila.Neublížila ani mojim vnúčatám.A napriek všetkému mám doma autistku,ktorá má autizmus aj ked nebola očkovaná.
Mna nedokáže osloviť ked mi niekto v kuse predostiera články a presviedča ma o svojej pravde.Aj pravda má dva konce.Presne tak ako palica.

Lenka R, Pi, 17. 05. 2013 - 14:21

Áno absolutný súhlas
moje deti boli očkované , aj môj malý vnúčik a bez akýchkoľvek problémov.
A ako píšeš sú detičky , ktoré majú problémy a vôbec to nemusí súvisieť s očkovaním. Takýto " hon na čarodejnice" tu už bol a aj zopár diskusií na túto tému. Každý má právo na svoj názor, pôvodne som sa ani nechcela zapojiť , ale je neobjektívne len skopírovať pár článkov a byť zo zásady proti aj keď tomu vlastne nerozumiem ...
Mám zopár priateľov a známych v zdravotníctve a viem, že nič sa nedá posudzoval len čiernobielo. Očkovanie podľa môjho názoru má svoj význam. A takéto články , ktoré majú vyvolať strach a odpor voči očkovaniu považujem za dosť neobjektívne.

prevenarxy, Pi, 17. 05. 2013 - 16:27

ved nie je ziaden problem, komu sa spravy o problemoch s ockovanim "nezdaju" a ma "vlastny" nazor, moze kludne ockovat dalej , nikomu to nevadi , kludne moze pokracovat ..urady a lekari sa len potesia.

Iwa, So, 18. 05. 2013 - 01:19

Áno presne - ktovie, čo všetko máme okolo seba! Keď som otehotnela, bola tehotná aj suseda. Rodili sme predčasne a neboli sme jediné, v poradni pomaly nebolo dieťa narodené v termíne. Taktiež v tej časti mesta bolo veľa žien, čo mali problém otehotnieť. Podľa všakovakých testov boli ony aj partneri zdraví.
Cukrovka - síce len tehotenská. Ale prečo som ju v druhom tehotenstve mala, keď v rodine ju nikto nemá a nemal ani v minulosti? A sladké mi veľa nehovorí (že chýba cukor, mi musia hlásiť, lebo ja si to nevšimnem).

dasa_, Ne, 19. 05. 2013 - 16:53

akalenka, a vaše deti mali autostické prejavy od malička? alebo až od určitého času - lebo práve keď boli narodené v rovnakom čase, je veľká pravdepodobnosť, že boli napríklad očkované tou istou šaržou očkovaej látky... Nie rodičia, ale deti

akalenkak67, Ne, 19. 05. 2013 - 17:53

Práve že ihned po narodení sa lekárom niečo nezdalo,len nevedeli čo.Robili tôzne odbery krvi,vyšetrenia.Dokonca ich ani neočkovali.Pohlad na ne od začiatku bol ako na báby.Neviem to opísať.Boli krásne,ale také iné.Prvé očkovania sme absolvovali až po prvom roku života.Ale to sme už mali viac menej určené diagnózy ťažká mentálna retardácia.Tieto diagnózy nám postupne odbúravali.Ved deti sa vedeli samostatne obliecť,robia činnosti skoro ako zdravé deti.Psychologička ked sme boli v 7.roku na testoch zrušila Lesanke retardáciu úplne.Porobila totiž testy rýchlo a zvládla aj úlohy s ktorými majú vraj problémy žiaci druhého ročníka.Naše deti však od malička vôbec nerozprávali a ani nerozprávajú.Tak kedže boli iné,najjednoduchšie bolo určiť retardácia.

nicebosorka, Pi, 17. 05. 2013 - 18:59

DÁVAM DO POZORNOSTI! DNES OD 21:00-23:00 INFORMAČNÁ VOJNA - Ako zatočiť s bakteriálnymi chorobami bez syntetických antibiotík a bez očkovania? Hosť: Ing.Marián Fillo

počúvať môžte kliknutím na tento link - http://tunein.com/radio/Slobodny-Vysielac-s190719/

Iwa, Pi, 17. 05. 2013 - 19:09

Tuto vidíte, aké bludy vedia novinári napísať a ľudia im uveria! VeĎ v druhom článku o 31-ročnom Kamilovi VôBEC nejde o očkovanie, ale liečbu - áno, bola to injekcia, ale nie očkovacia. A všetci začnú nadávať na povinné očkovanie, na lekárov, na zdravotníctvo, na celý svet... Naozaj si treba najprv preveriť fakty a potom niekoho kameňovať Pohoda

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama