reklama

Skodlive vonne tycinky

Zuzliak , 27. 09. 2013 - 10:09

reklama

Pre vsetkych, ktori maju radi specialne a orientalne vone a kvoli ktorym si kupujete vonne tycinky mam jednu naozaj skvelu spravu:

Odteraz usetrite na peniazoch za vonne sviecky a tycinky a mozte ich investovat do prijemnejsich veci.Preco?

Podla najnovsieho vyskumu belgickej kontroly kvality predavanych produktov, obsahuju vonne tycinky az 8 x viac benzenu a dalsich karcinogennych latok nez cigarety a su teda najskodlivejsie zo vsetkych aromatickych latok vobec.

Preto ich Belgicko s OKAMZITOU PLATNOSTOU stahuje z pultov tunajsich obchodov a onedlho vyjde aj novela zakona EU o ich predaji vramci celej EU, podla ktorej budu musiet byt vsetky aromaticke latky na europskom trhu opatrene detailnym popisom obsahu latok v aromatickych produktoch.

Sprava vysla dnes v tunajsom denniku De Morgen (Rano)

http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezondheid/article/detail/1711934/2013…

Okrem toho, neviem, ci ste si vsimli, ze aromaticke vecicky maju este jeden velmi neprijemny vedlajsi ucinok: okrem toho, ze priamo poskodzuju zdravie ludi aj zvierat pritomnych v domacnosti, zanechavaju pri dlhodobom pouzivani jemny, olejovy film na vsetkom okolo, ktory uz len velmi tazko vycistite. Preco? Lebo su to veci vyrabane na zaklade ropy, nie prirodnych latok z kvetov, ako sa na ich obaloch uvadza. Cize v podstate je to to iste, ako sediet za vyfukom auta a smrad z benzinu "premahat" striekanim vonavky do vyparov. A toto sa uz "terapiou" naozaj nazvat neda.


reklama


reklama

ja_hodka, Pi, 27. 09. 2013 - 20:26

tak ja nebudem sviňa a kým decká pozreli na laptope "mia a já" (okien máme veľa, ale telku žiadnu Chichocem sa )...inak pekná rozprávočka o elfoch - odporúčam Mrkám , tak ja som veru šla a porátala okná. 15 ich máme a sú dvojité...Baby, bude čas sa kochať Veľký úsmev ...kým ich všetky spraví...okná.
Polárka, s týmto opisom žiadne iné referencie nepotrebuje. Sem s ním Veľký úsmev

Polárka, Pi, 27. 09. 2013 - 21:06

Niekto básnil o Vianociach, ale prisámbeku nech je leto, zabezpečím oknára a pivo, ty okná, kto sa hlási na popkorn Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ??? A môžeme kochať sa Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe sa ukocháme Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 02:00

Mili PAT_-NAAAAST okien? Slovom patnast????? Cislom ze 15???? Jaj to mu potrvaaaa, hlasim sa na pop corn, aj 3D okuliare treba, ci stacia len tie moje nalestene? Veľký úsmev
Polarka, ten opis....ten viac nepotrebuje!
Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

ja_hodka, Pi, 27. 09. 2013 - 17:35

á konečne akademik k téme... na to som čakala Veľký úsmev Mrkám

lydusha (bez overenia), Pi, 27. 09. 2013 - 17:38

No šak....aj ja chcem k veci niečo pragmatickodogmatickoesenciálne šmrncnuté rozumovým základom s duchovnou iskrou.
(riadna hovadina, ale znie to tk tajomne, že? )

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 02:01

No a mozeme my cakat na komentar od akademika!!!!!!

Polárka, So, 28. 09. 2013 - 09:43

treba zapáliť vonnú tyčinku Vyplazený jazyk Veľký úsmev Veľký úsmev

fantika, Pi, 27. 09. 2013 - 23:43

mám z vááás dost... Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

bigmama, So, 28. 09. 2013 - 01:35

ja len urobim bodku...
davajte si pozor, aby vas pri tom KOCHANI , nepreslo auto, ako pana doktora v podani pana Hrusinskeho st. vo filme, Vesnicko ma strediskova Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe to by bolo uz fakt na vyhubenie ....
polarka, ak budem na Slovensku, pridem sa pokochat aj ja Mrkám Pohoda

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 02:04

Pane doktore, vy ste se zase kochal!!!! Váľam sa od smiechu po podlahe

Polárka, So, 28. 09. 2013 - 09:44

Píšem si Áno Veľký úsmev
Kto všetko sa ešte hlási Veľký úsmev ??

Katka0202, So, 28. 09. 2013 - 09:09

aj jaaa aj jaaaaa sa chcem prist kochat Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
je prijemne sledovat, kam smerovala diskusia Úsmev

Polárka, So, 28. 09. 2013 - 09:42

Baby do leta treba spraviť prezenčku, aby som vedela, že koľko plechoviek piva bude treba, a Lydush aby vedela koľko kukurice má kúpiť, poprípade vybavím akciu na rebrá v neďalekom bitúnku a môžeme aj grilovať Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev - myslím tie rebrá. Okná a vonné tyčinky zabezpečí Ja_hodka Áno Áno Áno A môžeme sa kolektívne kochať - pohľadom dievčatá, len pohľadom vo všetkej počestnosti Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

aramana, So, 28. 09. 2013 - 10:12

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe babyyy vy ste trúúbyyy Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe sa tu pučím jak cesnak!!!! Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

púpavienka, So, 28. 09. 2013 - 10:22

Zuzliak dakujem, je úžasné čo sa da urobiť na zlepšenie nálady v ponurý piatok Mrkám Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

georgina, So, 28. 09. 2013 - 10:32

Myslíte si, že táto vaša diskusia zlepšila náladu aj Zuzliak?

púpavienka, So, 28. 09. 2013 - 10:58

Určite nie, lenže ta téma? - no dosť odvážne a určite vedela že vyvolá niečo a súhlas prítomných zrejme nie, na to je tu už dosť dlho, aby to nevedela odhadnuť.
Mňa len trochu udivuje že sa to ty pýtaš, ale v pohode Pohoda
No a ja som rada, že sa to obratilo týmto smerom, lebo to sú veci za ktoré tieklo veľa zbytočnej krvi Mlčím

aramana, So, 28. 09. 2013 - 10:58

Možno áno, kto vie? Úsmev

georgina, So, 28. 09. 2013 - 11:02

Zuzliak možno vedela a možno nie, že vyvolá nesúhlas.
Ani jedna z tých možností však nič nemení na tom, že vás chcela upozorniť na niečo, čo ona považuje za nebezpečné. Síce upozorňovala divným spôsobom, ale však ľudia sme rôzni.

Za podstatný však považujem zámer, a ten bol u Zuzliak jednoznačne pozitívny. Chcela vás u/chrániť.

A vy ste sa veľmi dobre pobavili na jej účet.
No, aj tak sa dá.

púpavienka, So, 28. 09. 2013 - 11:13

Áno Geo, to beriem, chcela upozorniť na škodlivosť tyčiniek, súdny človek to už vie dávno, ja som zistila 98 ked som dostala silný exem a odvtedy viem že nič čo sa predáva za pár halierov a je to dovezené z Číny, prejde to veľkoskladom a prirážkou v maloobchode, nemôže byť dobre. Všetci sme si mohli zistiť v akých podmienkach ti ľudia tam pracujú a tiež že je to krajina ktorá vie spracovať čokoľvek a dať mu podobu akú len chcete.
No spojiť to s niečim takým ako je vlastný výklad biblie hovorí o človeku, ktorý neuvažuje, lebo verí že ten výklad je správny a to je zlé a spôsobuje vojny.
Otočiť to na žart bolo to najlepšie a ja neviem čo ti vadí, že sa pobavili.

georgina, So, 28. 09. 2013 - 11:22

Margori, tak inak.

Je úplne jedno, či je škodlivosť lacných tyčiniek jasná ako facka alebo úplná novinka. Tiež je úplne jedno, ako svoje tvrdenie Zuzliak zdôvodnila.
Zuzliak vám chcela pomôcť a poradiť.
Zámer, píšem o ZÁMERE.

Pozri sa znova na začiatok diskusie - myslíš, že bol za tými komentármi niekoho pozitívny zámer?
Ja mám veľmi silný pocit, že tam bolo niečo úplne iné.

Jasne, môžem sa mýliť.

Každá jedna, ktorá sa tu zapojila do veselia, najlepšie vie, aký mala motív na napísanie svojich písmeniek.
Ak chcela Zuzliak len dobre, nie je o čom.
Ak sa chcela len pobaviť na cudzí účet, tak mi to príde hodne divné.

Eto vsio.

Polárka, So, 28. 09. 2013 - 12:15

Sama za seba môžem povedať, že sa mi ten úvod skutočne nepozdával, nech mala pisateľka akýkoľvek zámer. Vôbec nemusel byť pozitívny. Pokojne môže ísť o manipulatívne správanie, ale nevidím Zuzliak do hlavy, tak mi je ťažko riešiť čo bol skutočne jej zámer. Zuzliak mohla prísť a napísať dievčatá, nepáči sa mi akým smerom sa to tu vyvíja mala som taký a taký zámer a bla, bla... Na to má klávesnicu a nikto by ju za to nezožral. Žiadna z nás by nemala problém sa presunúť inam. Každá jedna by to rešpektovala, verím tomu. Toš nemému decku ani vlastná mať nerozumie. Kto za to môže ? Áno, áno na druhej strane každá jedna z nás je zodpovedná za svoje správanie. To je hold fakt.
Moji rodičia majú jednu fantastickú vzťahovú črtu. Vedia aj vážne veci/problémy obrátiť na srandu a vedia sa jej zasmiať. Neviem preto, čo je na tom zlé. Ani jedna z nás veľmi pravdepodobne nemala zámer urobiť so Zuzliak "debila". Pobavili sme sa na účet informácie, a mnohokrát už aj na svoj vlastný účet v tejto diskusii.
Ak je to zakázané, ak sa to adminovi nevidelo, lebo...tiež mal možnosť/mohol/nemusel :
- zrušiť nás a presmerovať inam
- presmerovať off-topic príspevky inam, alebo oznámiť, že sme off topic, koniec koncov je to práca admina
- odkázať nás na pravidlá, s ktorými toto nie je v súlade
A ani jedna by sa tu s adminom nešla škriepiť si dovolím tvrdiť, hoci
dievčatám nevidím do hlavy.
Neviem, Geo a čo je Tvoj zámer ?
No nič, mám aj iné veci na práci, ako sa dívať na to, ako ktokoľvek zas vidí za dva rohy, alebo proste vie, alebo je mu divné, alebo nerozumie, alebo má pocity, alebo medvede (môžem však?). To už pre mňa s niečim hraničí, ale čo ja o tom viem ? Ja si toto celé iba myslím. A myslieť zanemá h.vno vedieť. Prajem všetkým krásny víkend, teším sa ako blcha. Záhradka volá Zlomené srdce

georgina, So, 28. 09. 2013 - 12:29

Polárka, ak niekto manipuluje (alebo sa pokúša manipulovať), tak to robí preto, aby niečo získal.
Čo by tak asi získala Zuzliak, keby ste prestali kupovať lacné vonné tyčinky?

Admin sa riadi pokynmi majiteľa stránky. Užívateľ takmer nikdy nevie, ako tie pokyny znejú. Čo mu však často nijako nebráni vypisovať o tom, čo všetko by admin ne/mal u/robiť.

Prajem krásny víkend všetkým Úsmev Kvietok Kvietok Kvietok

Polárka, So, 28. 09. 2013 - 12:42

Nechytajme sa prosím za slovíčka mal nemal mohol, užívateľ nevie, a ani neviem či má možnosť vedieť. Ja konkrétne som za tým videla citové vydieranie, alebo strašenie (asi mám bordel v pojmoch) a trošku pokrivenú optiku, a je to aj tak jedno, ale OK mýliť sa môžem som len človek, a do dnešnej doby značne nedokonalý. Pýtala som sa aj na Tvoj zámer, lebo mi je fakt nejasný... Nerozumiem tomu. Mnohé NM poznáš osobne a ide mi ťažko absorbovať, že si o nich myslíš (ak si to o nich myslíš, lebo je možné, že ja už si domýšľam), že by mali nečisté zámery. Alebo som zas niečo nepochopila ? Toto je na mňa veľa. Fakt len do tej záhrady by som mala ísť. Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, So, 28. 09. 2013 - 13:09

Jarka, zásadne si nemyslím o nikom nič zlé. Aj keby zabil svoju matku. Beriem to tak, že mal na to svoje dôvody, a zrejme to považoval v danej chvíli a na danom mieste za najlepšie riešenie.

To nič nemení na to, že súčasne ja (prosím, všimni si, že tu celý čas píšem pod mojím užívateľským nickom; čiže píšem za seba, ako súkromná osoba; na prácu tu mám iný nick, mám to uvedené v profile) vidím svet po svojom.
A niekedy mi príde ako dobrý nápad napísať/povedať (ako súkromná osoba), ža ja dané veci/javy vnímam inak.

Napísala som - príde mi divné zabávať sa na cudzí účet.
Napísala som - mám silný pocit, že za mnohými písmenkami na začiatku diskusie bol iný zámer ako pozitívny.
A tiež som skonštatovala, že som si vedomá toho, že sa môžem mýliť.

Všetci sme ľudia. A každý robí a žije, ako vie.
To mi je už dávno jasné.

Polárka, Po, 30. 09. 2013 - 13:22

Všetkému čo si napísala dá sa povedať, že rozumiem, stále nechápem aký bol zámer tvojich komentárov (alebo je to už v príspevku, len ja tomu nechápem). Ale ak o tom nechceš hovoriť rešpektujem Kvietok .
Ono vždy budú minimálne dva tábory ktorým sa diskusia/blog ne/páči, ne/pozdáva neviem čo atď. lebo každý z nás sa na to díva inak. Ok, či vidí tam niečo čo tam byť môže, nemusí... veď je to prirodzené Kvietok

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 13:21

Tiez si myslim, ze pokial sem KTOKOLVEK cokolvek napise, musi ratat s tym, ze sa to nestretne so vseobecnym porozumenim. Rovnako ako sme my zvrhli na vseobecne pobavenie publika vonne tycinky, tak sa mohol ktokolvek ozvat, ze je to nevhodne a nik sa neozval...prisla si geo s krizom po funuse Veľký úsmev Viem, ze tu netrcis 24 hodin denne, ale co uz, ked zabava graduje, tak graduje.
Smilanove prispevky su rovnako debilne ako tento a mnohe su podobne zvrhnute ako zuzliakov. Takze ked je spln a burka v serbli zle je, ked sa bavime, zle je. Veľký úsmev Ciste Kocurkovo, ale hlavne ze slnko svieti aj ked je zamracene.

georgina, So, 28. 09. 2013 - 13:29

Lyduš, nemám vôbec nič proti zábave.
Zábava na cudzí účet mi príde divná. Píšem to tretí raz. Mne, píšem za seba, ako georgina, čiže súkromná osoba. Nenapísala som NIČ v zmysle - ste divné, správate sa nevhodne...

Rozmýšľam, koľkokrát som písala pod Smilanovými príspevkami, že má na svoje videnie sveta sväté právo, a že to rozhodne myslí dobre.... No, viackrát to bolo.

Rovnako mám sväté právo na svoje videnie sveta aj ja, dokonca tu tiež môžem o ňom písať. Napísala som, urobila som to až včul, lebo medveď.

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 14:11

A kde sme sa bavili na jej ucet? Bavili sme sa o nabozenstve, o tycinkach, o umyvacovi okien a o tom, ze rebra, jahodka je burzuj a ludili sme od kefary akademicky pohlad na staru a novu dohodumVeľký úsmev (ha, katus, kukas, ako som si to zapamatala, co?)
Myslim, ze naozaj stacilo debilnej nalady na NM, ktora tu panuje skoro rok...a myslim ze by stacilo robit z komara somara a riesit neriesitelne...

georgina, So, 28. 09. 2013 - 14:56

Takže účel svätí prostriedky?
Ideme vylepšovať náladu na stránke zábavnými poznámkami o tom, kde kto čo vymyslel, o drístoch, niekoho ne/zdravom rozume, výške jeho intelektu a tak ďalej a tak podobne?

Toto ti príde ako dobrá cesta?

lydusha (bez overenia), So, 28. 09. 2013 - 16:01

Sorry geo, ale vazne mi je sedem - ked sa bavim, tak sa bavim. Po dlllhej dobe som si dovolila na stranke, kde zdochol pes, maly odvaz. Problem? Moje nie. Tak dobru chut k strudle.

kefara, Ne, 29. 09. 2013 - 09:21

Jáááj lydusch, že dohoda Chichocem sa Hambím sa

zmluva alebo zákon Mrkám

lydusha (bez overenia), Ne, 29. 09. 2013 - 10:24

KurnikÚsmev som to zasek domrvila Úsmev

fantika, So, 28. 09. 2013 - 13:44

a mne sa toto celé zvrhnutie pácilo a to preto lebo konecne tu bol jeden fakt milo zábavný blog,podobný tým co tu bývali za starých cias..fakt som sa bavila na hláskach báb,nemyslím zeby lydush, jahodka aj polárka mali nejaké zlé úmysly,len to proste nejak takto srandovne vygradovalo a dopadlo.. Vyplazený jazyk u mna po dlhom cas suprový cítací oddych na NM,skoda ze tu castejsie blogy takto nedopadnú..a zaciatok neriesim,to co na zaciatku zuzliak napísala ma totiz vobec neoslovilo..a druhá vec je tá,ze zuzliak odvtedy ani nereaguje,mozno ju to vobec netrápi.. Mrkám v kazdom prípade ak sa jej nieco nepácilo ci rovno vadilo,mohla skúsit túto diskusiu ako zakladatelka blogu ukočírovat.. Úsmev

georgina, So, 28. 09. 2013 - 13:54

Zuzliak podľa mňa urobila jedinú rozumnú vec v danej chvíli - prestala reagovať. Práve preto, ako vyzeral začiatok diskusie. Nepíšem o tom, kam to dospelo, píšem o tom, ako to ZAČALO.

Milých a zábavných príspevkov je tu na mraky, a často som sa v nich bavila tiež. NIČ proti nim nemám.
Len vidím sakra rozdiel v tom, ak sa niekto proste baví, a ak sa baví NA NIEKOM.

Tiež vidím sakra rozdiel v dobromyseľnom uťahovaní si (kedy sa výborne baví aj ten, z koho si uťahujú) a medzi výsmechom a posmechom.
Silno pochybujem, že Zuzliak bolo príjemné čítať začiatok diskusie, o tom tu dokola točím, o začiatku.

Nepíšem nikde o tom, že by mal niekto zlé úmysly. Napísala som (šmaria, to naozaj treba všetko trikrát?) - mám pocit.
Môj pocit a skutočnosť sa môžu diametrálne odlišovať, toho som si veľmi dobre vedomá. Viem, že o tom, čo a ako myslela a cítila každá jedna, ktorá tu napísala, vie len ona sama (za predpokladu, že je k sebe úprimná), a aj to som napísala.

Napísala som iba to, ako túto diskusiu vnímam JA.
Nič viac, nič menej.

No nič, idem tiež radšej do záhrady, treba pozbierať slivky.

val, So, 28. 09. 2013 - 15:11

Tu mi napada len " csaba neblazni" ved kazdy to snad vnima len ako odlahcenie vaznej temy, baby sa z nikoho nevysmievali ...

ja_hodka, So, 28. 09. 2013 - 15:34

začalo to skutočne normálne...niečo ako osveta, ale hneď druhé, čo sem Zuzliak postla bolo dosť odvážne vyhlásenie, že aromaterapia je smrteľný hriech. O škodlivosti kvôli zloženiu tých výrobkov už nepadlo ani slovo, odrazu sa téma riešila cez náboženstvo. Tak neviem, či nás chcela chrániť pred ochorením, alebo plameňmi pekelnými, alebo mala len veľkú potrebu predčasne podať nedeľnú kázeň. Môj pocit je, že C je správne. Aký bol jej zámer, vie len ona a ona si mohla tému aj moderovať, nebola by sa jej zvrhla. Nemyslím, že najrozumnejšie bolo to, že nereagovala. Predpokladáš, že účastníci tej debaty sú natoľko zadebnení, že nemá zmysel ani reagovať? A môj zámer? V diskusii na webe? Neviem, Geo...ja pokiaľ nepíšem vlastný blog, nezakladám diskusiu, tak žiadny extra zámer nemám. Akurát zámer vymieňať si názory, komunikovať, proste debata. Táto sa "zvrhla" na srandu a impulzom bol výrok, nie osoba.

georgina, So, 28. 09. 2013 - 15:39

Ja_hodka, ja som vyššie napísala malý výber poznámok, ktoré mi prišli hodne divné.
Ono, dalo by sa ešte pokračovať, ale okrem sliviek som pozbierala aj kopec jabĺk, idem robiť štrúdľu.

ja_hodka, So, 28. 09. 2013 - 16:04

tie poznámky som si všimla, ale naozaj už nemám ambície vychovávať dospelých ľudí. Pri mojich dvoch malých deťoch ani iné nerobím, s tým si vystačím a mám aj do zásoby. Ja konkrétne som sa bavila na niečom úplne inom a v mojom prípade naozaj úprimne na sebe a na babách, čo sa zapojili. Nemyslím, že kvôli nejakým nevhodným poznámkam, by bola nevhodná aj následná zábava. Pokračovať by sa určite dalo donekonečna, akurát mne sa nechce Chichocem sa
Štrúdla nech sa vydarí Úsmev

georgina, So, 28. 09. 2013 - 16:10

Nikoho sa nesnažím vychovávať. Čo si z mojich písmeniek kto ne/zoberie, to je mimo mňa; a nijako to nemienim riešiť. Napísala som, čo si myslím - tak, ako to tu robíme všetky.

Ďakujem za prianie Úsmev Slnko Slnko Slnko

ja_hodka, So, 28. 09. 2013 - 16:20

Prečo nečítaš iba to, čo je napísané, ale vzťahuješ to na seba. Písala som o tom, že poznámky som si (JA) všimla a odignorovala (opäť ja), lebo mi je (mne a iba mne) naozaj jedno, čo kto píše a nechce sa mi vychovávať, lebo sa mi fakt nechce Veľký úsmev a vôbec, ale vôbec mi to nevzalo chuť do zábavy. Všetko celé kompletne len o mne a nič o tvojich snahách, alebo nesnahách. Chápeš Mrkám

georgina, So, 28. 09. 2013 - 16:25

OK, opravujem formuláciu - ANI JA sa nesnažím vychovávať dospelých ľudí (zvyšok ostáva, tiež je to o mne).

sonia, So, 28. 09. 2013 - 16:37

Georgina,zvyčajne s tebou nesúhlasím /lebo dost často si presadzuješ svoj názor/,ale v tomto príspevku o škodlivých tyčinkách ti musím dat za pravdu Áno .Zabávat sa na cudzí účet a to takýmto sposobom je dost trápne,zvlást u dospelých žien,u pubertákoch by som to ešte pochopila Pohoda ...ale čo už,znova navštívili stránku Lydusha s Polárkou tak treba urobit rozruch a upozornit na seba... Úsmev

georgina, So, 28. 09. 2013 - 16:49

K presadzovaniu si môjho názoru - "oponenti" robia čo? Presne to isté. O to predsa ide v diskusii. (Myslím tým, samozrejme, skutočnú diskusiu.)

K tomu, čo kto napíše (v tomto prípade trebárs Zuzliak) - to je vždy len podnet.

Na podnet každý reaguje po svojom - jeden slušne a na úrovni, niekto pobavene, niekto sa "baví", niekto si rypne, a niekto si priam s chuťou kopne.
Na ktoréhokoľvek čitateľa tie reakcie však môžu pôsobiť úplne inak. To, čo reagujúci myslel (napr.) ako vtip, čitateľ ľahko môže vnímať ako nechutnú urážku. A opačne, samozrejme.

Už neviem, po koľký raz - napísala som, ako táto diskusia pôsobila na mňa.

Nemám nič voči Polárke, voči Lyduš, voči nikomu.
Mier - a štrúdli zdar.

púpavienka, So, 28. 09. 2013 - 19:57

Sonia, Geo - o čom to hovorite, bud si sedim na kabli, alebo už ničomu nerozumiem.
Prečítala som všetky komenty, nič sa mi nezdalo hrozné a nemyslím že sa tu bavilo na cudzí účet, jednoducho tie smrteľké hriechy sa pohli a podľa mňa správnym smerom, smerom odľahčenia a prekvapili ma všetky bláznivochtivé žienky, dobre som si oddychla. Hambím sa Kvietok

georgina, So, 28. 09. 2013 - 20:14

Margori, mať iný názor (a vidieť svet inak) je úplne v poriadku. Ak by sme všetci videli a vnímali všetko rovnako, tak by nebolo diskusií. Všimni si - ak niet iného názoru, nie je ani diskusia.

Ale som presvedčená, že aj keď s niekým nesúhlasím, môžem s ním stále komunikovať slušne.
Ak máš pocit, že sa tu o Zuzliak (a priamo O NEJ, nie o jej názore, to je veľký rozdiel) písalo zásadne a výlučne slušne (netreba milo - stačí slušne), tak odporúčam znova kuk vyššie na môj minivýber niektorých poznámok na jej adresu (v reakcii na Lyduš - takže účel svätí... atď.).

ja_hodka, So, 28. 09. 2013 - 20:33

veľmi podobné reakcie boli na Smilana a neozvala si sa. Prečo sa ozývaš teraz a prečo si vlastne v prvom rade vytkla fakt, že sa bavíme? Tie nevhodné poznámky nemajú súvis s tým, na čom sme sa zabávali. Ak sa ti nepáčili, mala by si asi reagovať priamo na ne.

georgina, So, 28. 09. 2013 - 21:04

Písala som vyššie - Smilana som sa zastala viackrát.
A reagujem vtedy a tak, kedy a ako chcem reagovať. Ako každý.

ja_hodka, So, 28. 09. 2013 - 21:24

veď reaguj ako len chceš, mne je to úplne jedno, ale kritizovať iných účastníkov diskusie, nepriamo ich označiť za nevhodných na debatu (autorka urobila najlepšie, že nereagovala) a ešte k tomu sa hrať na nezaujatú ako už naozaj - poďme sa zobudiť.

georgina, So, 28. 09. 2013 - 21:34

Ja_hodka, prosím, skús kuk, čo presne som napísala ja a čo si si potom ty k tomu domyslela.
Nikde som nikoho nekritizovala - písala som o svojich pocitoch, je na tom niečo v neporiadku?
Ani sa na nič nehrám, ani som nikoho a nič neoznačovala, ani priamo, ani nepriamo.
Píšem to, čo si myslím, tak, ako si to myslím; a veľmi sa snažím vyjadrovať čo najpresnejšie.

A teraz si myslím, že tu som už niekoľkokrát napísala všetko, čo som tu napísať chcela, takže prajem všetkým pekný a pokojný večer.

manamaj, So, 28. 09. 2013 - 21:35

Ahoj Zuzliak Úsmev
Milujem Tvoje recepty a na Tvoj blog sa chodim kochat a hlavne slintat velmi casto. Myslim, ze si uzasna kucharka, cukrarka aj fotografka a pred ludmi ako si Ty, skladam svoj imaginarny klobuk. Svojim pristupom k zivotu, hlavne co sa tyka vzdelavania a zdokonalovania sameho seba si mi velkym vzorom.
K tejto informacii o skodlivosti vonnych tyciniek, ze tie lacne naozaj skodia zdraviu, suhlasim. Mne nikdy nevonali, ale tie co spominala ja_hodka by som veru rada vyskusala, kedze su z cisto prirodnych materialov a myslim, ze co vyjde z prirody cloveku uskodit nemoze.
K informacii ze aromaterapia je smrtelny hriech a ze ma za to postihne nejaky trest, s tym veru suhlasit nemozem. Ja osobne milujem aromaterapiu a vonnu lampu s olejom z 31 liecivych bylin si zapalujem veru skoro kazdy den. K tvojmu presvedceniu ze aromaterapia je teda smrtelny hriech a ze to dokazuje pravdivost textov v biblii a ze je to jednoducho FAKT, len tolko, ze zivot ma naucil, ze POSTOJE su dolezitejsie ako FAKTY.
Tak len tolko (vela) som chcela a proste ako som uz v inom prispevku spominala, mam osobnu skusenost v rodine, ktorej niektori clenovia su v krestanskej sekte (oni si hovoria spolocenstvo, ale jednoducho mna svojim spravanim presvedcili o tom, ze je to sekta), a tiez maju svoju neomylnu pravdu, ako v podstate kazda jedna cirkev, co si vyklada bibliu po svojom. Preto ma to trosku u Teba znepokojilo. Tot vsjo.
p.s. nech mi je odpustene, ale ja som sa na tej "zvrhnutej" diskusii bavila a zeny mi urobili vtipnu bodku za dnesnym uzasnym prezitym dnom... Úsmev

samaine, Ne, 29. 09. 2013 - 10:58

a to všetko preto, lebo Zuzliak použila k tomu jazyk, ktorému nerozumiete.. a ako ľuda reagujú na neznáme? ...
ako rýchlo ste jej ( niektoré ) vložili do úmyslov to ,čo tam nebolo, len aby ste očistili tie svoje..
ona urobila jedinú chybu: dávala radu niekomu kto o ňu vo svojej nevedomej arogancii nestojí... a to sa neodpúšťa...urobila to napriek tomu a tušila že ju budete slovne kameňovať.
Zábavu a smiech mám veľmi rada aj ja..kto nie Úsmev, ale toto bolo na hrane. Alebo za ňou...

ja_hodka, Po, 30. 09. 2013 - 21:14

hmm..tak by na úplny začiatok možno bolo dobré porozumieť výrazu aromaterapia a vedieť, čo to vlastne je. A potom sa k tomu vyjadrovať.

saly17, Ut, 01. 10. 2013 - 12:46

No mňa zaujali hlavne tie tyčinky a keďže ich nemusím ,ako som už predtým povedala,ani mi chýbať nebudú.A z náboženského hľadiska sa mi zdá trocha scestné posudzovať ich používanie ako nejaké kochanie,podľa mňa by sme nemohli piť ani kávu,ktorej vôňu zbožňujem /no a teraz mám chuť na poriadneho turka Chichocem sa /alebo si nemôžem dať medovkový ukľudňujúci čaj?veď je to aróma a účinok z prírody ,mám rada prírodné vonné oleje.Nie som síce veľmi nábožensky zdatná,možno som to nepochopila,ale to má byť nejaký hriech?Niekedy mám pocit že geo všade dačo vadí,alebo na všetko pozná recept.Nemyslím,že sa tu baby bavili na niekoho úkor, snažili sa len tému trocha zľahčiť ,nemusí sa brať všetko smrteľne vážne.Hlavne nie dajaké čmúdiace tyčinky.Sorry,kto ich máte radi,ale chlieb to nie je.A idem si dať konečne toho turka a kochať sa. Úsmev

manamaj, Ut, 01. 10. 2013 - 21:48

saly17 Áno suhlas
Zeny, mne to nedalo…ja som si tu diskusiu precitala este raz, aby som si ozrejmila par veci. Svoj nazor som napisala. Tymto pozdravujem kefaru Kvietok
Ako sa vravi, vsetko „zle“ je na nieco dobre, je to aj tento pripad (teda aspon pre mna). To zle som dala zamerne do uvodzoviek. Pretoze v tych komentaroch som ja osobne nevidela nic zle, z coho by Geo mohla mat neprijemny pocit, abo ako to mam nazvat. Vsimla som si Geo, ze si zareagovala po margorinom prispevku a Tvoje nasledne prispevky vnimam tak, ze Ty si patrala po Zuzliakovom zamere – pises, ze nas chcela u/chranit, ze nam chcela pomoc a poradit. Mna inac fakt zaujima, ako si na to prisla? To je cista zvedavost.
Ostatne baby sa podla mna zamerali cisto na vonne tycinky, z ktorych sa vyvinula fakt vtipna debata. Osobne som sla do kolien po ja_hodkinom vyroku, ze ju budeme povazovat za burzuja Váľam sa od smiechu po podlahe , ked prezradi, kolko ma okien (btw - 15 je velmi pekne cislo).
Par bab sa vyjadrilo dost zovseobecnene (zabavanie na cudzi ucet, ze je trapne a pod. – pricom je naozaj zaujimave, ako sme to kazda inak vnimali, bo ja osobne som to veru ako zabavanie na cuzdi ucet nevidela).
Cize ja tuto diskusiu vnimam len pozitivne, bo som sa aspon takto cez pismenka dostala možno o trosku blizsie k Vam, k nanicmamam, a z ponuknutych pismeniek si vytvorila obraz o tom, co ktora mate abo nemate rady.
Takze tak. Pozdravujem vsetky Zlomené srdce
p.s. inac budem zrejme potrebovat zopar Vasich rad, resp. skusenosti a nazorov, bo ujko google ma az tak nenadchol…ale o tom neskor. dobru noc Objímam

elenapeterkova, Št, 09. 03. 2017 - 08:51

Ja kupujem len kvalitné a preverené vonné sviečky a tyčinky, tam snáď žiadne škodlivé látky nehrozí. Ikdyž možné je všetko, ale zatiaľ nič nepozorujem.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama