reklama

Moje skusenosti s 90-dnovou dietou

ružička , 08. 11. 2007 - 12:39

reklama

Ahojte.CHcela by som sa podelit s mojimi skusenostami zo znižovaním telesnej hmotnosti.Pred dvoma rokmi som zmenila svoje zamestnanie.Ale tym som zaroven zmenila aj svoj fyzicky a stravovací režim dna.ZA rok a pol som pribrala 20 kilov...viem,čo to sposobilo,...obmedzenie pohybu a stravovanie v reštauračnych zariadeniach a samozrejme aj prejedanie sa.Bola som si toho vedomá,ale vždy som to zhovárala tym,že nemam čas,že hádam,raz schudnem.,Moje telo však začalo vemi zle reagovat na tento " nános" tuku,zvyšil sa mi krvny tlak,vysledky cholesterolu boli zlé,bola som nemotorná,zadychčaná a pod.Všetko sa zmenila jedna návšteva u kamarátky z detstva,ktorá mala ešte vačšiu ndváhu ako ja,KED som ju po dlhšej dobe uvidela,myslela som si,že vidím jej postavu spred 25-tich rokov,Povedala mi len jednu vetu: kup si knihu 90-dnová rozlišovacia diéta....A tak som začala..Presne to bolo 31.jula 2007.a skončit som mala 31.oktobra 2007.Prvé štyri dni boli trochu krízové,ale vydržala som,prvy tyžden som dala dole 3 kilá-užasny pocit...potom po dvoch tyždnoch sa to trošku zastavili,ale potom znova rozbehlo.Do dbňnešneho dna som dala dole 11 kilov,možni by to bolo aj viac,ale nečakane som musela posledne dva tyždne zmenit trochu stravu,kvoli inym zdravot,tažkostiam,j tak,vdaka bohu...Pokračovat však idem dalej...kupila som si aj druhy diel tejto knižky na udržovanie novej hmotnosti a po VIANOCIACH idem do toho...DRžTE MI PALCE,..vaša RUžIčKA.:-)


reklama


reklama

renka, Št, 08. 11. 2007 - 12:50

Ružička gratulujem a obdivujem Tvoju pevnú vôľu...a aj si cvičila, alebo len dietka?

ružička, Pi, 09. 11. 2007 - 13:39

ahoj RENKA,,NIE,NA CVIčENIE SOIM SA ZATIAL MOC NEPRINUTILA...LEBO SA MI STAL JEDEN URAZ,PRAVE DNES MI DALI PO 7-MICH DNOCH DOLE SADRU,MALA SOM OPEROVANE KOLENO,,,ALE CHCEM ZAčAT ZNOVA,,TEDA POKRAčOVAT,,DAKUJEM ZA POVZBUDNIE-POTEšILO...

kykyna, Ne, 22. 11. 2009 - 16:37

pekný podvečer prajem všetkým odhodlaným,ktoré sa chystajú zhodiť nejaké tie kilečká...
ja som teraz na 22 dni a dala som dole 5 kíl.predtým som držala diétu-vlastne nebola to nejaká špecifická diéeta,len som sa začala obmedzovať v jedení a snažila som sa zbytočne neprejedať.týmto spôsobom sa mi podarilo znížiť váhu z 83kg na 69kg.potom sami to ale zastavilo a nie a nie pohnúť sa nižšie....už ma to prestávalo baviť,nemala som motiváciu,ktorá je taká dôležitá....a tak som si spomenula,že mi raz kamoška dala presvietené papiere s 90dňovou diétou...mala som tam všetko rozpísané+receptíky,tak som sa odhodlala BUĎ TERAZ ALEBO NIKDY Chichocem sa začala som 1.11. a dnešným dňom mám dole už 5 kgTlieskam .nesmierne ma to teší a motivuje a posilňuje aby som vydržala do konca....mojím plánom je váha 56 kíl tak dúfam,že to zvládnem....samozrejme držím palce všetkým ostatným...Slnko

jerry2sk, Št, 26. 11. 2009 - 16:11

Ahojte!
Tak ja som ju tiez drzala - vydrzala som asi 35 dni a teraz, 3 dni dozadu, som prestala... chyba mi dalsie odhodlanie a pevna vola. Schudla som totiz z 73kg na 67 a bola som happy, ale vaha mi potom stupla spat na 69 kg (lebo som zacala dost porusovat) a to ma odrovnalo... teraz ideme prec na vikend - na Vianocne trhy, kde sa neda prejst okolo stankov bez toho, aby ste co-to pochutnali...ved viete... :) no a potom neviem ci budem mat odvahu pokracovat... bojim sa, ze o chvilu budem mat zase 73...ak nie aj viac :( PORADTE...co robit?? Kde najst odhodlanie??.......;-(

magdalena 80, Ne, 03. 01. 2010 - 21:20

ahoj kykyna ja chcem zacat poradis ako mam zacat uz sa tesim lienka Este len teraz som objavila tuto stranku(clap) (clap) (clap) lienka budem cakat

evelina, Pi, 09. 11. 2007 - 14:49

Ahoj ružička
Obdivujem ťa ja potrebujem doť dolu 10 kg ta kniha je bežne v knihkupectvach ?

svetlana (bez overenia), Pi, 09. 11. 2007 - 14:57

super vykon, uz len nedostat sa spat !
mne sa stalo podobne, odkedy robim a nehybem sa tolko. Ale uz to zase ide spravnym smerom, uz len pockat aspon tych 10kg :-)

ružička, Ne, 11. 11. 2007 - 11:41

AHOJ EVELINA,,,JA SOMMTU KNIžKU ZOHANALA CEZ LETO,,,PRE VELKY ZAUJEM VYšLO Už TRETIE VYDANIE,,,,JA SOM JU DOSTALA KUPIT Až V kežmarku,pobehala som cely vychod..ale dá sa aj objednat cez net.tích 10 kilov,ktoré potrebuješ dat dole touto knihou-stravovaním z nej určite dáš dole-to ti garantujem!(y)

ružička, Ne, 11. 11. 2007 - 11:42

ahoj SVETLANA...ako zhadzuješ?

evelina, Ne, 11. 11. 2007 - 13:39

ahoj a vieš aka je netova adresa na ktorej by som si ju objedmala ?
ďakujem

lucka001, Ne, 11. 11. 2007 - 13:42

pozri martinus.sk, tam ju nájdeš...;-)

evelina, Ne, 11. 11. 2007 - 14:10

Ahoj Lucka ďakujem už som si ju objednala

ružička, Ne, 11. 11. 2007 - 23:17

ahoj Evelina,,,,som rada,že aj ty sa pokusiš podla " mojej" knižky zhodit kilečká ,,daj potom vediet,ako sa ti darilo,,,rada ti vysvetlim aj veci okolo toho,ak nebueš niečo vediet....

zuza20, Ne, 02. 12. 2007 - 19:17

ludia ak by mal niekto zaujem o tu knizku tak ju ponukam na predaj na cene sa dohodneme piste na mail zuza20@centrum.sk ak mate zaujem B-] B-] (flower)

zuza20, Ne, 02. 12. 2007 - 18:54

kniha 90 dnova rozlisovacia dieta (y) ;-)

zuza20, Ne, 02. 12. 2007 - 19:26

tesim sa na majliky (rofl) (rofl) (rofl) (clap)

moncici, Ne, 02. 12. 2007 - 21:17

Ahoj Ružička.Držím Ti palce(y) (clap) .... aj ja sa rozhodujem pre 90-dňovú mám aj to dalšie vydanie(Dalších 90 dní) už len začat len sa nemôžem k tomu dopracovať.Najtažšie je odolať.....keď musím variť pre 8-členú rodinu.(sun) (sun)

dufinka, Ne, 02. 12. 2007 - 22:07

ahojte, nahodou som si precitala tieto komentare a musim ruzicku pochvalit a povzbudit :-)
moja mamina - ma 56 rokov vzdy drzala nejake diety, ale nic z toho. No a pred letom sa zacala zmensovat (rofl) (giggle) a chudnut. Ku dnesnemu dnu schudla 20 kííííííííííl (clap) (clap) (clap) (y) (y) (y) . A to presne podla tejto diety. Konecne za cely zivot sa jej podarilo schudnut - teraz vazi ako ja :-D :-D :-D , veci na nej visia, nema zadok a stratila aj brucho, vyzera super a vravela, ze sa super aj citi, len jej trosku viac vidno vrasky - ale to ma z cigariet - fuj, takze baby, hor sa do diety a fakt vydrzte, budete spokojne, drzim palceky(sun) a kludne si aj pocvicte, alebo sa chodte prejst :-)

moncici, Ne, 02. 12. 2007 - 22:13

(clap) (clap) (clap) (y) (y)

evelina, Po, 03. 12. 2007 - 12:57

Ahoj ružička
som zo seba sklamana pretože nemam silnu volu držim dietu 15 den a každy den niečim neodolam a zhrešim, ale nevešiam to na klinec pokračujem dalej len ma to štve že vždy ked davam drobcovy jest tak musim okoštovať. Chcem sa spytať že teraz ked neješ podla knihy dopraješ si aj klasicku kombinaciu mäso + zemiaky ? alebo dodržuješ delenu ? Ked sa zadari a prestanem byť pažrava tak sa vam pochvalim zatial som dala dole len 1 kg ale v rifloch sa citim lepšie tak motivacia by bola, len keby som nemusela prcka krmiť tak ani do kuchyne nepachnem (cake)

ružička, Po, 10. 12. 2007 - 12:02

moncici,,,máš pravdu,chudnutie začína v " hlave"-je to oblubená veta pani SZIPEKY a plne s nou súhlasím! Musíš byt pevne odhodlaná,ja som bola teraz po úraze 2 mesiace doma,čiže pohyb som mala obmedzeny a trochu som aj znova pribrala,ale hned po sviatkoch začínam znova.Mám aj ja tu druhúčast kupenú,je to vlastne to isté ako v prvej ,len recepty su zas iné,tá je na udržiavanie zhodených kíl,,,neboj,len sa musíš odhodlat! Pre ten pocit a TVOJE ZDRAVIE TO STOJí ZATO,POVEDZ SI: SAKRA,KED VYDRžALI INé BABY,DOKážEM TO AJ JA! VELA úSPECHOV.................(y) (flower)

moncici, Po, 10. 12. 2007 - 21:48

ahoj ružička.Ja som sa rozhodla že začnem od nového roku(clap) ,len troch u rozmýšlam či je portebne jesť aj ten chlieb a ešte piť vývar,ked som pred vyše rokom schudla(17kil) delenou stravou tak som si odvykla od chleba apiť radšej minerálku,čaj ale vývar ....hadam sa nejako prekonam:-O Tiež som vlastne doma na MD a pribrala som hlavne teraz ked som prestala kojiť malú.:-(
Držím palce aj Tebe(y) (y)(flower) ....NECH NÁM KILÁ UBÚDAJÚ(y) (sun) (flower)

ružička, Po, 10. 12. 2007 - 12:08

DUFINKA,,DAKUJEM ZA POVZBUDIVé SLOVá-POTEšILI...od nového roka sa chcem dat znova na zdravu stravu,lebo som počas 2-oj mesačneho pobytu doma po uraze trocha zas pribrala...a chcem zažit ten príjemný pocit,ked som sa s kludom mohla zohnut k svojej topánke(giggle) ...tá tvoja mamina je teda tiež obdivuhodná žena,ti poviem,,a dosiahla krásne vysledky,teším sa snou,lebo viem,o čom to je za tie dlhé roky sa sústavne trápit a vysledky bud žiadne ,alebi JOJO-EFEKT.Všetko dobré....(sun)

ružička, Po, 10. 12. 2007 - 12:23

Ahoj evelina.Bola som odcestovaná,preto som nemohla skor sa sem dostat...no,takto to riešim ja: v tej knihe je vela receptov ,ktoré si ty však možeš vyberat,,napriklad,ked máš mat bielkovinový den a tebe v ten den nechutí maso,možeš si vybrat iný recept,ktorý je v tej knihe uvedený nasledujúce dni-bielkovinové,akurat musíš dodržat poradie a pravidelnost stravovania,to je velmi doležité.čo sa toho týka,že musíš varit aj bežné jedlá pre ostatných členov rodiny,úplne to chápem,aj ja som tým prešla,niektoré jedlá som im dávala ako mne,alebo im upravila,,Naprikl.na bielkovinový den som mala kuracie prsia dusené so zeleninou,tak ja som si 2 plátky odložila a upravila podla seba a im som normálne obalila ako rezne,,,aj s tým ochutnávaním som to robila tak,že som ochutnala,čo varím a zároven vyplula.Ked som skončila s touto dietou,ešte stale tu bola podmienka,aby boli ranajky ovocné,to som sa snažila dodržat,ale priznám sa,začala som už " normálne " jest,áno,kombinovala som aj rezen+zemiaky,ako sa pýtaš,ale snažím sa dodržiavat čas jedenia.Po svaitkoch začínam znova,lebo som pribrala asi 2 kila,ja som totiž v septembri mala úraz na nohu a odvtedy sa nepohybujem normálne/mala som 2 tyždne dlahu,4 tyždne sadru-po operacii/Takže idem na to znova.Ak budeš mat pocit,že musíš už do toho íst,hned začni! Nečakaj na dalšie dni!Ak presne dodržíš prvé dni všetko,čo sa v knihe udáva,prvý týžden ti pojdu dole minimálne 3 kilá,potom sa to trocha zastaví,nezlakni sa a potom znova sa to rozhýbe.Uvidíš,pojde to,,,a nič po malom nedojedaj!Vela šTASTIA! AK SA rozhodneš....(flower)

evelina, Po, 10. 12. 2007 - 13:47

Ahoj Ružička
JA som už začala som na 22 dni prvy tyždeň som zhodila 1 kg lebo bolo pre mňa ťažke odolaťa k tomu som mala marodeniny tak so zvalila aj nejake to sladke ked som nemala. A potom dlho nič vaha bola stale rovnaka, dietu som držala aj s prehraškami ale akosi som klesla na duchu. Až dnes ked som sa odvažila mala som dole sice len 0,5 kg ale naštartovalo ma to znovu tak ja len dufam že kym pride vodny deň budem o 3 kg dolu (to je taky moj zavazok )

A vyriešila som aj tie extremne chute na sladke, tam kde mame sladke nalepila som si svoju fotku z dovolenky pred otehotnenim a super to funguje. Ked zbadam šuflik, hned aj fotku a raketovou rychlosťou ma prejde chuť na (cake) :-D
Takže tak.
Aj ja tebe držim palčeky aby sa ti noha vyliečila a ty sa zbavila 2 kilečiek

čaute baby a do chudnutia (heart) (flower) (sun) (sun)

ružička, Pi, 14. 12. 2007 - 17:23

evelina,ahoj,,,vieš aku robíš chybu? že porušuješ! NESMIEš! žiadne sladkosti,na to máš predsa určený den,vtedy si na večeru možeš dopriat,preto ti to ide tak pomaly,,,no,ved uvidíš dalej,,,inak tích 22 dní je škoda prerušit,vydrž a neporušuj,,ja idem na to po troch kraloch-po všetkých sviatkoch.

dufinka, Pi, 14. 12. 2007 - 21:52

ružička , budem drzat palce, lebo verim, ze ked to dokazala moja mamina, co vzdy porusovala a nikam to neviedlo, a teraz fakt vyzera super, uz viem, ze sa to da. Tak len odvahu a trpezlivost vsetkym odporucam. Tato dieta fakt funguje, ale treba byt dosledny(y) (y) (y)

Kamila, Ne, 16. 12. 2007 - 15:39

Moj nazor je, ze tato dieta musi fungovat, lebo skoro nic nejete. Mne viac vyhovuje klasicka delena strava, princip je podobny, ale mozem jest ovela castejsie. Vyhoda devadesiatdnovej je v tom, ze nemusite spekulovat co varit, mate k dizpozicii recepty, ale jest len naobed a vecer polovicu z toho co naobed, doobeda ovocie ja by som to nezvladla. Klobuk dole pret tymi , ktorym sa to podarilo.

evelina, Ne, 16. 12. 2007 - 12:22

Ahoj Ružička
Ani nemienim prestať aj ked som porobila kiksy stale pokračujem.
Viem že NESMIEM a možmo prave to je ten moj blok, sladke konzumujem v predpisany deň- to som už vyriešila. Ide len o to že niekedy ked navarim a davam malemu papať tak neodolam a dam si za lyžičku.
Zo začiatku to bolo tažke ale ide mi to čim dalej tym lepšie už som par dni NEPORUšILA.A už sa budem snažiť tak dalej.
V pondelok ked budete piť vodu baby myslite na mna mam prvy vodny deň papa(sun)

moncici, Ne, 16. 12. 2007 - 20:52

Budem myslieť a držať palce(y) (y) (y) (clap) (clap) (flower) (flower)

ružička, Pi, 21. 12. 2007 - 00:26

AHOJ Kamila,,,,máš pravdu v tom,že táto dieta je založená na princípe delenej stravy,ale pri 90-dnovej vobec nehladuješ,,,,ked si pozornejšie preštuduješ tuto knižočku s výbornými ,zdravými a chutnými jedlami,dozvieš sa,že jest sa može aj častejšie,iba nesmieš miešat dokopy jednotlivé dni,,,je tam dokonca uvedený aj limit medzi jednotlivými jedlami,,,,každy den je iný/napríkl.pri ovocnom dni,možeš jest každé 3 hodiny,kolko,len vládzeš ovocia,pri bielkovinovom pauza medzi jedlami4 hodiny/ ide o to,aby si sme sa zbytočne neprepchávali,učíme sa vlastne "správne a zdravo" jest,pretože,darmo,pravda je taká,že my sa naozaj zbytočne prejedáme hoci si to bytostne velmi dobre uvedomujeme,pravdou však ostáva aj to,že každá sme iná,každá máme inú "spalovnu"a každá máme aj iné chute,svoj denný a pracovný rytmus,fyzickú
zataženost a samozrejme aj dedičnú predispozíciu....Pritejto diete som vobec ja osobne nehladovala,možno zo začiatku,ked som sa začala pravidelne stravovat,tie prvé štyri dni boli asi najkritickejšie...a poviem vám z vlasnej skusenosti,ked som po troch mesiacoch prešla na normalnu stravu,už som si tak zvykla,že sa nedokážem "načgat "do nemoty ako kedysi,už viem,nechat na tanieri kus pizze,už nemusím na návštevách pchat jedno cez druhé,/čipsy,koláčiky a pod./Táto diéta ma naučila sebadisciplíne,sebaovládaniu,dokázala som si,že vypestovat pevnú volu sa naozaj dá....už NEPOZNáM ,čO JE TO BOLEST BRUšKA Z PREPCHATIA,NESPRáVNEJ KOMBINáCIE JEDLLA,VEčERNéHO PREPCHáVANIA,zmizli koliky,žlčníkové problémy/kamene su sice vonku/ pankreitída,upravili sa cholesterolly,vysoký krvný tlak,,cítim sa ovela lepšie a zdravšie.Prajem tento pocit prežit aj iným dievčatám a ženám,ktoré bojujú s takýmito podobnými tažkostami.VELA ZDARU!(y)

ružička, Pi, 21. 12. 2007 - 00:29

INAK napadla ma taká myšlienka,,,,kto má záujem íst do toho znova somnou? ZAčíname s kamoškami 6-teho 1. 2008-po všetkých sviatkoch!!! PODTE S NAMI SKUSIT CHUDNUT TOUTO METODOU,BUDEME SI NAVZáJOM SLEDOVAT SVOJE VýSLEDKY,čO POVIETE,BABENKY???ZATIAL SME TRI!(sun)

moncici, Pi, 21. 12. 2007 - 21:23

Už teraz sa tešíííííííííííííím že na to nebudem sama.OK.....6.1(sun) (sun) (y) (y)

ružička, Pi, 21. 12. 2007 - 00:38

Ahojky EVELIN,,,velmi ma tešia tvoje výsledky,neboj sa,aj ked to ide pomaly,ale ide to isto! Ten vodný den som ja zvládla dobre-myslím ten prvý,druhý mesiac som mala trochu krízu,ale stale som pila vodu a tým prečistovala organizmuz,a tretí mesiac ,v den ,kedy mi pripadol vodný som bola prave operovaná,a nemohla som teda v ten den pit a jest vobec nič,,,to mi prišlo uplne vhod,všetko som po narkoze prespala,,,horšie som však znášala ovocné dni,,vtedy vlastne dost cítit " vytrávený žalúdok"Ja som však mla velké štastie ,že som začala cez leto,kedy bolo v obchodoch k dispozícii vela sezonneho ovocia a to bolo fajn,,takisto zeleniny,okrem toho,že bola dostupná ,bola aj lacná,,v zime je to trochu horšie.Napíš mi,prosím,ako sa ti darí,ako pokračuješ,a akým sposobom budeš riešit vianočné menu.lebo to je dost tažké...Preto ja osobne začnem až po sviatkoch-pre istotu(giggle) Všetko dobré a vydrž!(y)

Mira-Mária, Pi, 21. 12. 2007 - 11:18

Babenky, som číslo štyri! Šiesteho začínam s vami a navzájom sa budeme dopovať optimizmom (y)

ružička, So, 22. 12. 2007 - 20:31

Ahojte MONCICI A MIRA-MáRIA...velmi ste ma potešili,,,,už sa na to teším,,,,VED nadarmo sa nehovorí. v jednote je sila...alebo: ve dvou jse to lépe táhne,,,,,:-)

svetlana (bez overenia), So, 22. 12. 2007 - 21:18

Drzim vam palce !!!
Ruzicka, to si super napisala o tom predzgavani sa ... no to tak naozaj je. Ja to tiez velmi citim, potrebujem nejaku energiu, som v strese, ani nahodou nie som hladna, ale mam proste taky tik, ze sa najem .... ono to sice nejaku tu "dusevnu pohodu", ci ako to mam nazvat doda, ale ci to jedlo je ten najspravnejsi prostriedok na dodavku energie .... ?! :-)

Ja mam tendencu zit co najviac na ovoci a zelenine, chudnutie je druhotny produkt. Neberiem to ako dietu, aj ked schudnut by som co-to chcela, stale tu porusujem (taky chlieb s maslom ..... kus syra ..... ) a naozaj neviem, dke to dokonverguje .... :-) Na 100% surovej strave asi nie, ale momentalne sa mi to ani nezda take dolezite ... dolezite je byt zdravy a citit sa dobre :-)

marthuska, Ut, 25. 11. 2008 - 15:56

Caute Baby, tak ako sa vam skoro pre rokom podarilo schudnut? velmi som zvedava. a udrzali ste si to? zacnete aj tento rok? nejako tu nikto tento rok nechodi :(

lubicaa, Št, 27. 12. 2007 - 13:45

ahojte kočky!!!

aj ja sa pridám(y) (y) (y)

Miruska, So, 29. 12. 2007 - 10:41

Ahojte baby:-)
Aj ja chcem chudnut s Vami....

ružička, So, 29. 12. 2007 - 10:54

SVETLANA.LUBICAA,MiRUSKA,,,OKI,TEDA,,,bolo by dobré,keby ste si zabezpečili do toho 6-teho knihu 90-dnová rozlišovacia dieta,stojí nejakých 295 sk,je dost drahá na to ,aká je tenká,,su na nej recepty na každý den+ náhradné ak vám dané menu nechutí,,,postupne som si dokupovala den vopred potraviny z akych som mala varit nasledujuce dni,,neviem ,aké možnosti máte v práci,čo sa času týka,lebo tu je velmi doležité ,aby ste jedli pravidelne,,,v knihe je rozpísaný aj čas medzi jednotlivými jedlami,,,,je to velmi doležité,,Ak kvoli práci nemožte obedovat o 12-stej hodine,nejak si to upravte,ale posledné jedlo/večera/ musí byt do 20 hodiny!Dobre si na začiatok musíte preštudovat tú knižočku,musíte ju postupne dostat " do hlavy".No,ten 7-mi január sa blíži,,a ja pomaly dojedám sviatočné maškrty,nech si žaludok ešte "užije" alebo zabere,,,(giggle) Ahojte,,JA SA EšTE OHLáSIM PRED ZAčATíM,,,,

svetlana (bez overenia), So, 29. 12. 2007 - 12:23

ruzicka, ja vas budem len povzbudzovat, mam momenantalne dost kokretnu predstavu o tom, co jest :-)

Kamila, So, 29. 12. 2007 - 12:33

Druhá partia chudnutiachtivých dievčat, sa prihlásila v článku Začíname 7.1.2008. sú tam väčšinou baby, ktoré to idú skúšať inak ako s 90- dňovou. Myslím, že súperenie nie je na mieste (giggle), nie je dôležitý spôsob, ale výsledok. Tak budeme mať na stránke samé krásne a štíhle devy. (rofl) Keby to bolo také prosté. :-(

Miruska, So, 29. 12. 2007 - 10:55

Ahoj RUZICKA,
no ja mam jeden veliky problem,neviem ako si zadovazim tu knihu lebo ja som v zahranici;-(

motylik, So, 29. 12. 2007 - 22:02

Milé dievčatká, ja sa nad tými vašimi príspevkami len usmievam. Totižto ja chudnem bez toho, že by som sa o to nejako zvlášť snažila alebo sa o to pričinila. Neviem, či vám hovorí niečo meno Elena Gáliková. Je to pomerne mediálne známa osoba, ktorá sa dlhé roky snažila schudnúť. Napriek tomu, že aj roky predcvičovala mnohým ženám, ohybná ako prútik, nikdy neschudla natrvalo a rapídnejšie, a to vyskúšala snáď každú diétu, ktorá sa jej dostala do ruky. Keby ste ju videli teraz, neverili by ste! V priebehu niekoľkých pár mesiacov schudla o takmer tretinu a zo 150-kilovej numeroženy (tú váhu len odhadujem) sa z nej stala takmer éterická osôbka. Ale nemenej dôležité je aj to, že si tú váhu udržala a naďalej bez problémov udržiava. Raz som ju videla v meste, mala trojitú zmrzlinu a na moje podpichnutie, že veď sa roky snaží schudnúť, sa iba zasmiala a povedala, že berie riasu (sinicu), takže schudne aj tak (to povedala pred zhruba rokom a pol).
Ja si tiež "hlobnem" jedno balenie Tachyonizovanej modrozelenej sinice (píšem o nej vo Fit mame), dám si 2x denne a o viac sa už starať nemusím. Teda, nedávam si ju kvôli chudnutiu, ale kvôli jej zdravotným parametrom. Tá tak naštartuje metabolizmus, že metabolické a katabolické odpady idú z tela jedna radosť fuč. A keď mám výnimočne zanesený organizmus, dám si k nej organ specifik tachyonizovaný prípravok na lymfatický systém a frčí to potom tak, že sa nestačím čudovať. V priebehu niekoľkých týždňov bez zvýšeného fyzického pohybu, bez úpravy stravy (inak mi ale akosi aj menej chutí jesť pri tej sinici) a bez akejkoľvek psychickej prípravy schudnem tak, že nohavice na mne zrazu plávajú.
Ale nie je samozrejme na škodu veci viac pohybu (spevnia sa svaly, rozhýbe lymfatický systém), menej jesť a zdravšie (menej sa zaťaží tráviaci trakt a telu sa dodajú prospešné zložky) a psychika je tiež dôležitá (veď sa chudne „od hlavy“). :-)
Prajem vám všetkým úspešné chudnutie. (y)

Kamila, So, 29. 12. 2007 - 22:09

Motýlik, prečo tie prípravky nie sú v každej lekárni,keď majú také zázračné účinky. Akosi mám predsudky voči zázračným veciam, po skúsenostiach s herbeliafom.

svetlana (bez overenia), Ne, 30. 12. 2007 - 02:42

kami, mozno by si to mohla ako nezavisly tester otestovat :-)

poznam v kosiciach dokonca jednu osobku, co mala pred casom cosi s tachyonmi ... teda mi nie je jasne, ci tie riasy musia byt nutne aj tachyomovane, lebo bez tachyonov kupis - taka chlerella, spirulna. Ale ruku do ohna, ze to ma take ucinky, ake popisala motylik ja veru nedam :-) A to som precitala veru celkom dost vitarianskych stranok.
Ale idem si pre istotu cohosi takeho dobnut :-D

Tak som chvilu hladala a tuto je jedna skusenost s chlorellou a chudnutim priamo zo servera chlorella.sk.
Takze asi bude potrebne tachyomovanu verziu .... O tom nemam paru.

lusika, Po, 09. 03. 2009 - 12:49

Ahoj prosim Ta co to je zac ta sinica a kde sa to da zohnat.Ja uz od dectva mam problemy s nadvahou, vyskusala som uz diet adiet, cvicenie, behanie a pomaha to na chvilu a zase priberiem.Vraj to mam vrodene a mam sa s tym,zmierit:( ale ako sa to da??? Prosim napis mi o tom viac. DAKUJEM.

Mira-Mária, Ne, 30. 12. 2007 - 09:10

... keby to bol taký zázrak, ako píše Motýlik - asi by sa o tom vedelo, ako aj o tej dotyčnej čo píše... netuším o kom hovoríš, Motýlik, ale už by bola slávna a bohatá, keby to bola pravda. Prikláňam sa ku Kamilke, som skeptik ... a jedna z mnohých, čo roky vydáva nemalé prostriedky nielen na udržanie postavy všemožnými metódami... ále ak by bola jedna taká zaručená, zaručene by bola hneď SVETOVÁ;-)

svetlana (bez overenia), Ne, 30. 12. 2007 - 13:29

Mirulienka, ja skutocne verim, ze tie zelene veci - riasy, mlady zeleny jacmen, ... v konecnm dosledku kazdy kus zeleneho salatu na tanieri, prip.odstavena zelena stava funguju. Ked zagooglujes, najdes kopu pozitivnych skusenosti pri leicbe roznych chorob, vratane rakoviny.
Ale nikdy to nie je tak, ze sa moze clovek tlacit, cim chce, lezat cely den na gauci a popijat zelene kokteily :-D

a kto nieco vie a citi o energiach, tak aj vie, co za energiu je pohyb napriklad ..... a to nielen kvoli udrzaniu hmotnosti, skor kvoli normalnemu fungovaniu organizmu.

Mira-Mária, Ne, 30. 12. 2007 - 13:36

nehovorím, že neverím v ich liečivú silu...ja len neverím že je to taký všeliek, keď milióny žien obetujú čas, peniaze a roky za lepší a zdravší zovňajšok a dlhšiu mladosť.. no a takýto zázrak by už bol dávno veleznámy...
... rada by som "fungovala" aj ja:-D budem to potrebovať, ale jsem duše zvídavá... a tak chcem vedieť viac, než sa na to vrhnem...
... momentálne nebudem mať dosť času googlovať hodiny, aby som zistila, čo chcem... sem nakuknem každú voľnú chvílku - som závislák na NNM, tak dík za typy na "zelené koktaily":-D

svetlana (bez overenia), Ne, 30. 12. 2007 - 13:55

no ved ! Ja som tiez skor rypak a skeptik :-) Ale keby to niekde bol ochotny testnut ... :-D :-D :-D

Este dalsi aspekt je, co clovek vlastne ocakava - staci mu stihla postava, alebo chce zit vyrovnany a stastny zivot ... ono to podla man ide tak nejako dokopy.
Ja napr. viem, ze chcem mat pod kontrolou jedlo. Neviem to dobre vyjadrit ... asi ze chcem pouzivat jedlo na ucel na kt. existuje - na dodavku potrebnych zivin a latok, kt,. telo cistia. Dat si napr, aj cokoladu (idealne neprazene kakaove boby, al. vyroky z nich - ta je tiez povazvana za superfood, rovanko ako tie zelene veci) s pozitkom a nie byt otrok hocijakej cokolady kedykolvek a kdekolvek. Proste pouzivat stravu vedome a s pozitkom :-)

Ale mozno tachyomy su resenim na vsetko, aj na hlboko duchovne a energeticke veci.

svetlana (bez overenia), Ne, 30. 12. 2007 - 13:57

off topic - MM, neda sa ti poslat sprava, vsak ? Ci zle vidim ? kedy budes zase v CH? mas tu dvd prahravac ? Mam cosi ....

Mira-Mária, Ne, 30. 12. 2007 - 14:01

dík, si zlato - až v letnej sezone sa vraciam, ozvem sa ti, kontakt na mail mám otvorený...

ružička, Ne, 30. 12. 2007 - 23:16

Ahoj Miruška,,,hm,,keby ti to mohol niekto naskenovat,poslat,,neviem,ako by si si tu knižku zadovážila,,tá je tiež dost doležitá,,,teda velmi....

svetlana (bez overenia), Ne, 30. 12. 2007 - 23:24

ten link, co tu hore dala MM nie je prepisom tej diety ?

ružička, Ne, 30. 12. 2007 - 23:24

Motýlik,súhlasím s odpovedou KAMILKY,,,,hoci nič nezatracujem,,,určite tá silica može pomoct,ak máš s nou skusenosti,,to nie je vlastne diéta,,,je to úprava matabolizmu,učíme sa zdravo a pravidelne jest,,,čo som už vysvetlovala hore vyššie,,každá sme iná,na každú platí iné pravidlo,,,ja mám vyskúšané toto,,,tiež mám zlé skúsenosti s HERBALIFOM,,hoci je to len doplnok zdravej výživy ,výrobky na základe rastlinnej bázy sa mi zdali zbytočne drahé a viem,že dost vela ludí sa na nich obohacovalo,,,

Mira-Mária, Po, 31. 12. 2007 - 09:55

ten link čo som tu hodila je presne kniha 90dňová diéta a to aj pokračovanie, nič netreba prepisovať ani skenovať a knihu mám Ružička už dávno, len pri mojom cestovaní nebol čas sa jej venovať- ako aj celej diétke... stačí denne kliknúť link;-)

ružička, Po, 31. 12. 2007 - 14:30

Mira-Mária...dakujeme za link,,,si super!(y)

Mira-Mária, Po, 31. 12. 2007 - 18:15

(blush) ja viem, preto som tu medzi vami = supermaminami(sun)

evelina, Po, 31. 12. 2007 - 22:56

ahojte babenky,Ružička

trochu som nemala čas, pohltili ma vianočne pripravy.
Ružička totalne som podlahla vianociam a tradičnemu papkaniu.(cake) Nie vždy ale zhrešila som.Hambim sa nikdy som s pevnou volou nemala problem.

ALE 6.1. sa pridavam k vam len trošku budem o 50 dni popredu.
Budem na vas mysleť a bude sa aj mne chudnuť lepšie, ked nebudem sama ( aj psychyka pracuje ).(y) (sun)

S prichodom noveho roku UŽ ŽIADNE PREHREšKY. Je krasny pocit ked sa každy pondelok staviam na vahu a klesa TO.

leti striga na metle
nadrbana vo vetre
spita z vodky,piva,vina
naburala do komina
žiadne mlieko,žiadne syry
len alkohol doda sily
PEKNY SILVESTER
vam prajem nanič maminky

moncici, St, 02. 01. 2008 - 13:14

(y) (y) (y) ozaj aký bol prvý vodný deň(flower) (flower)

Miruska, St, 02. 01. 2008 - 21:19

Ruzicka,uz mam tu knihu no teda budem ju mat(clap) A som velmi stastana,len neviem kedy mi tu dojde.Dakujem za radu(y)

evelina, St, 02. 01. 2008 - 21:34

prvy vodny deň bol v pohode ked vydržiš cely deň na ovoci tak vodny mi pripadal skoro rovnako, zvladla som ho.(sun) (sun) (flower)

baby ja som asi ešte za opicami -- čo, aky link ??
aj ja chcem vedeť len nemam čas napredovať pri počitači

moncici, St, 02. 01. 2008 - 22:34

(clap) (clap) (clap) (clap) (y)

svetlana (bez overenia), Št, 03. 01. 2008 - 00:21

Baby, prosim vas kliknite ******SEM SEM SEM SEM ******. To je castocne znenie tej diety.
ked sa na tej stranke trochu pohrabete, najdete aj pokracovanie. Napr. ked si najdete ramcek, s kt. sa da vyhladavat, napisete 90-dnova dieta, ci ako sa to vola a odkliknete to.

ružička, Pi, 04. 01. 2008 - 10:54

moncici,,,prvý vodný den som zvládla bez problémov,horšie som zvládala vitamínové...

moncici, Pi, 04. 01. 2008 - 11:04

ja sa skôr obávam toho vodného.....,ovocie môžem to mi tak nevadí

ružička, Pi, 04. 01. 2008 - 10:58

svetlana,,,,supeeeer,,,díky,,,pozrela som si to,,áno,je to ono,,, pre dievčatá,ktoré si nemožu zohnat tuto knihu,je toto vyborná pomocka,,,si zlatá,že si nám dala informáciu k nahliadnutiu,,,mimochodom,ešte si vychutnávam vianočné koláčiky a NOVOROčNú KAPUSTNICUUUUU...HI,HI,HI,(giggle)

ružička, Pi, 04. 01. 2008 - 11:01

moncici,,,prvý vodný den som zvládla bez problémov,horšie som zvládala vitamínové...

moncici, Pi, 04. 01. 2008 - 11:10

ooooooooooozaj musí sa piť ten zel.vývar to mi tak trochu nie je po vôli?????,

renka, Pi, 04. 01. 2008 - 21:00

a ked to budeš jedávať ako polievku? myslím, že to by mohlo byť v pohode;-)

renka, Pi, 04. 01. 2008 - 20:59

Ružička, čo si jedávala na obed počas vitamínových dní? Išla si podľa knihy, alebo na aké ovocie, či zeleninu si práve mala chuť?

tomi, So, 05. 01. 2008 - 11:24

TAK JA SOM JEDINý REPREZENTANT opačného pohlavia.Ja na tom šlapem od prvého. Troch hladujem ale vydržím. a nesmejte sa.aj muži môžu chudnút no nie? Držím Vám palce.(y) (heart)

lydusha (bez overenia), So, 05. 01. 2008 - 11:35

uuuuuuuuuzasneeeeeeee, obycajne su muzi supermani, ktori radsej chudnu tajne akoby mali priznat farbu(clap) (clap) (clap) (clap) (clap)

moncici, So, 05. 01. 2008 - 22:23

vitaj medzi nami(y) (y) (clap) (clap)

Mira-Mária, So, 05. 01. 2008 - 11:56

Tomi, vitaj medzi nami babami, aspoň sa budeme držať hrdinsky, keďže tu už máme chlapskú posilu(y) ... teda aspoň ja(giggle) koľko nás to vlastne je? B-] ja som sa dnes postavila na váhu:-O :-O :-O jojojóóój...

ružička, So, 05. 01. 2008 - 12:51

moncici,,,zeleninový vývar sa musí pit§ Je velmi doležitý,nakolko potrebuješ aj polievku,niečo tekuté,inak by ti mohla hrozit zápcha a iné choroby suvisiace s črevami.

moncici, So, 05. 01. 2008 - 22:17

zavriem oči a predstavím si trebars(beer) (beer) hihihi

ružička, So, 05. 01. 2008 - 12:55

renka,,ja som mala tú výhodu,že som začinala prvý raz s touto diétou v lete,,,bolo dostatokm ovocia,zeleniny,,,zo začiatku som dodrživala recepty z knihy,neskor som si vyberala aj z iných vitamínových dní...pri tomto dni je dovolené častejšie jest a na olovrant si možeš dat aj oriešky,ja som mala oblubene mandle..počas celeho dna možeš jest aj sušené ovocie.slivky,jablká,figy,,,detsku výživu-najlepšie domácu,,,

ružička, So, 05. 01. 2008 - 12:58

tomi!WOW! SUPEER,,,držím palce ,aby si vydržal až do finále!!! A ako sa ti zatiaL darí???Ked skončíš tuto dietu,naštartuješ celý metabolizmuz,,,to znamená,že ked sa začneš normálne stravovat,tak by si nemal naspat stratené kilá vrátit na seba,,ak sa tak nestane,musíš skusit znova,,,ale ešte 3 mesiace po ukončení diety,musíš ráno ranajkovat ovocie,ostatné už nie,už možeš potom všetko,len dodržiavat čas jedla.Fandím ti!

ružička, So, 05. 01. 2008 - 12:59

Babenky,,,už sa nám to blíži...od pondelka ideme na to!!!SILNé NERVY A VYDRžAT!

timi, So, 05. 01. 2008 - 15:43

ahojte, akurat som docitala vsetko co sa tu pise o tej diete, moja svokra to tiez skusala bolo na nej vidno ze schudla ale teraz neviem ako je na tom. som uz od oktobra na pn a akosi som pribrala uz 7 kil a pri tych mojich terajsich 107 kil by som mala zacat cosi robit.

vy ste tu vsetky maminky? ja som v okt. prisla o prve v 12tt a stale sa z too liecim;-( ;-(

ja by som isla tiez s vami do toho. ten link je presne to co je v knihe alebo si ju treba kupit?

ružička, Ne, 06. 01. 2008 - 07:22

ahoj timi,,,,ten link je presne ono,nemusíš ani knihu kupovat,len si to nejak vytlačit,,je mi luto,čo sa ti stalo,,poznám to z vlastnej skusenosti,,,,ak sa však necítiš psychicky na to zrelá,ešte radšej počkaj s diétami,,,musíš si ubolenú dušičku vyliečit a vieš ,čas je najlepší lekár....velá štastia!(sun)

timi, Ne, 06. 01. 2008 - 13:10

ahoj, ruzicka, uz som si to aj poupravovala a ako tak citala.
uz ma to ako tak preslo a musim schudnut:-) .
ozaj este moje otazky:
- tie recepty treba dodrziavat den po dni alebo si ich mozem menit podla ich rozdelenia (napr. priklad recept zo dna 80 mozem jest aj napr 5 den a pod.) --- alebo ked mi nieco chuti mozem to aj opakovat?
- k ranajkam moze sa stale napr. 2ks niecoho alebo treba aj tie figy a pod.?
- moje oblubene ranajky su - boli?? - fittnes kornflejksi s mliekom - to sa da aj tu niekedy, ak ano ktory den?
- cas jedenia treba mat stale ten isty alebo tam mozu byt odchylky?
ozaj a ten vyvar - ako akurat citam a ak som dobre pochopila je iba pri bielkovinovom dni - moze byt masovy bujona? a pri skrobovom - zeleninovy bujon? ak su tieto dni aj ked to neni uvedene pri danom dni treba to pit?
- hladam vsetko co sa da na strankach a vsade pisu ze mlieko sa nemoze, je to naozaj tak?
- napr. makove , orechove rezance sa mozu, ak ano ktory den?
- ked je vodovy den pije sa len voda alebo aj caj si pila?
- ked sa papa cokolada mysli sa jeden rad alebo len jedna kocka (vsade pisu inac)?
zatial asi tolko. dakujem (hug)

renka, Ne, 06. 01. 2008 - 16:33

...ja sa chystám od zajtra, tak zatiaľ len teoreticky - dúfam, že Ti poradím správne:-)
-nemusíš ísť presne podľa poradia receptov v knihe...musíš dodržať poradie dní a nemiešať potraviny z rôznych dní, určite sa môže aj opakovať
-raňajky-základ je dať si vždy len ovocie-je jedno aké, také, ktoré Ti chutí ( tie figy a podobne sú tam na spestrenie, aby to nebolo také jednotvárne)
-cornfleky s mliekom -určite NIE- mlieko je bielkovina a cornfleky?(UH alebo škroby? neviem....ovsene vločky sú UH, takže ich ich tiež môžeš len napr, s ovocím
-v Bielkovinovom dni treba dodržať čas medzi obedom a večerou min.4 hod, v UH dni a skrobovom min.3 hodiny a vo vitamínovom aspoň 2 hod....pozor pohár ovocnej alebo zeleninovej šťavy sa považuje za porciu jedla...takže dlhšie odchýľky medzi jedlami môžeš mať, aspoň myslím, ale nie kratšie
-prečo by sa nemohlo mlieko? veď je to bielkovina...neviem, dúfam, že poradia skúsenejšie
-rezance ako bezvaječná cestovina by mali byť v UH deň ( hádam mak a orechy sú v pohode)
-vo vodovy deň sa môže piť voda...ja som našla v jednej diskusii o 90-dňovke skúsenosti viacerých žien...keď niektorá nevydržala len na vode, tak si dala počas dňa aj nejaké ovocie...myslím, že je to lepšie riešenie, ako by Ti malo byť celý deň zle...myslím, že človek by nikdy nemal ísť sám proti sebe-aspoň v stravovaní určite
-čo sa týka čokolády, ja som našla niekde, že asi 10g
-vývar-B-deň-masový alebo zeleninový, v Š deň-zeleninový- mal by byť vždy v tieto dni

timi, Ne, 06. 01. 2008 - 14:15

asi budem mat dost otazok tak sorrry;-) ;-)
akurat citam obed na 1 den. co je pri kazdom obede rozpisane je jedna porcia alebo to treba delit? dalej 1. den je bielk. a 5. tiez mozem si urobit 1. den viacej toho a jest to aj 5 den?
- niekde je pisane ze sa zacina vodovym dnom, je to tak alebo sa zacina presne podla knihy s bielkovynovym?
(sun)

renka, Ne, 06. 01. 2008 - 16:35

1 deň je určite bielkovinový, prvý vodový je myslím až 29-ty

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama