reklama

Nezodpovedný otec

jana140280 , 24. 08. 2010 - 09:04

reklama

Mamičky mám problémy so svojim ex-manželom, otcom mojej 6-ročnej dcérky...Aj som rozmýšľala či len Ja všetko neberiem moc vážne, či nie som do istej miery hysterická, či nepreháňam, ale veď posúďte samé...

My bývame pri Piešťanoch, ex-manžel zobral moju dcérku do ZOO do Lešnej do Čiech a keď dcérka prišla domov, tak som sa dozvedela, že v osobnom aute išlo 7 osôb na tento vydarený výlet, t. j. vpredu ako šofér môj ex-manžel, vedľa Neho jeho mama, vzadu sedela jeho priateľka, ktorá mala na kolenách svoju ani nie 4-ročnú dcérku, vedľa Nej sedeli jej dvaja synovia vo veku 8 a 10 rokov a vedľa moja dcérka, t. j. 3 dospelí + 4 deti, bez sedákov, bez pásov, proste bez Ničoho...cesta trvá niečo vyše dvoch hodín, pričom môj ex-manžel pochybujem, že išiel po diaľnici 130, určite nejakých 170 a viac, veď po dedinách zvykne chodiť 100-kou a viac...je policajt, tak si myslí, že si to môže dovoliť, lebo keď ho aj zastaví nejaký jeho kolega, tak sa len pozdravia, ukáže mu preukaz a ide sa ďalej...ešte k tomu sa im aj jedno dieťa v tejto ZOO stratilo...Ja som tomu normálne nechcela veriť, ale keď som zistila, že toto všetko je pravda, rozhodla som sa o tom so svojim ex-manželom porozprávať a On sa len smial a Naša debata bola v duchu, že čo sa vôbec do toho starám, že čo Mňa je do toho...

Rada by som teda vedela Vaše názory na túto situáciu,či by Vás to vyľakalo, či by ste to nejak riešili, či by ste sa nebáli zveriť svoje dieťa takýmto osobám a pod...Ex-manžel priateľky môjho ex-manžela keď sa to dozvedel to išiel nahlásiť na sociálku s tým, že deti jej viac nedá...

A nakoniec už len toto: http://www.facebook.com/profile.php?id=1514379000#!/video/video.php?v=1…


reklama


reklama

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 12:50

Kľudne menuj,načo takto okolo?Mrkám
Ak patrím do tej tvojej kategórie,či skupinky aj ja,tak len pre vysvetlenie-ja sa nečudujem Janke,že sa o dcéru bojí,aj ja sa o svoje deti bojím,každá mama sa bojí o svoje dieťa.Ja osobne som jej poradila,aby si to pekne v kľude s exmanželom vybavila,dohodla sa s ním.
A to ako ja vnímam svet a výchovu nemusí zaťažovať dušu nikomu inému,mne to vyhovuje,tak neviem prečo by si sa ty mala nad tým pozastavovať?
Hlúpa mama neexistuje,na to jedného dňa prídeš aj ty Mrkám

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 12:50

Dopredu lutujem tvoje dieta, nie je nic horsie, ked utrachana matka privolavajuca katastrofy na vlastne dieta. Asi by bolo fajn odstrihnut pupocnu snuru. A neskatulkovat ludi.Mrkám

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 12:58

Ok, beriem ako tvoj nazor.
Potom ale dufam, ze deti neliecis, ked su chore, nakolko sa stane co sa ma stat. A sedacky do auta su tiez hovadina, ze?
Skoda ze nemam kontakt na rodinu, kde syn soferoval a jeho rodinneho prislusnika sme vytiahli s mozgovou smrtou zozadu, lebo syn LEN nedal prednost na krizovatke. Mozno by si im to vysvetlila.

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 13:00

im by to vysvetlila,ale tebe asi sotva,vôbec nerozumieš o čom tu hovoríme...

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 13:02

skusim: o bezpecnosti deti v aute a snahe ochranit ich pred zranenim a smrtou? Ci...?

Ariesa, Ut, 24. 08. 2010 - 13:00

Lutujes? Do akej pozicie ju stavas? Len preto, ze nie je presvedcena fatalistka? Medzi hystercenim a zodpovednostou moze byt krehka hranica, ale hlavne je a su ludia, ktori si to dokazu ustrazit. Ci?

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 13:15

Nikdy som netusila, ze ludia pouzivajuci sedacky a primerane bezpecne vyrobky pre deti su hysterici.Asi najblizsie takto nazvem policajta, ked ma zastavi za nejake porusenie zakona. Co stresuje, ved ta babka co som ju zotala na prechode, by aj tak za chvilu umrela na infarkt!
- trochu hyperbolizovane, ale kto chce, pochopi...

sonia, Ut, 24. 08. 2010 - 13:24

Linda,kto chce pochopí Mrkám a tí ostatní nech si robia čo len chcú Chichocem sa - nemusia ani používať autosedačky - ved načo? Aj tak sa stane čo sa má stať Prekvapenie ...ježžžkove husličkyyy Vyplazený jazyk

desina40, Ut, 24. 08. 2010 - 12:50

Janka, určite by som trvala na tom, teda ak ti to aj ex potvrdil, že nemali pásy a sedáky, aby si ich zadovažil, ked berie dceru do auta. Je to aj zakonom prikázane nie? Skus mu navrhnut, že prispeješ na kupu.

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 13:01

Ako vidis, zakon pamata na deti lepsie ako niektore "matky". Je mi z toho smutno.

mikve, Ut, 24. 08. 2010 - 13:14

Linda dlho som sa snazila nezapajat sa do tvojich invektiv, no neda mi to, moje decka (uz pubertalne) musia byt stale priputane, inak jednoducho nedovolim nastartovat auto.
Podobnu situaciu ako Janka som riesila aj ja, moj ex je nezodpovedny vodic, jazdi zle, porusuje pravidla Cp ako sa mu zachce o com svedci mnozstvo pokut, rozbil uz niekolko aut, sama som bola svedkom niekolkych koliznych situacii v aute ked tam boli aj moje deti, Ked som to vsak riesila na sude ze si nezelam aby ich mohol niekam bravat autom, sudkyna povedala len tolko, ze je to svojpravny jedinec, ktory ma vodicske opravnenie a ze chape ze mam strach ale ze keby sa nieco detom stalo ze bude za to potrestany a ze mu to teda zakazat nemozno a dohodnut sa s nim nedalo...tak ako to chces riesit?
Teraz s tym problem nemam kledze uz par rokov si moj ex nepamata ze ma synov, ale v tej dobe to bol problem, a ja som to narozdiel od Janky mala dokazane pretoze som v tom aute sedela s nimi videla som ako nebezpecne jazdil. A Lydush tu neriesi to ze dieta ma jazdit nepriputane, riesi tu skor to ze tam nebola a riesi domnienky a reci z druhej ruky...ved Janka sama pise "urcite isiel" a hlasky podobneho typu...takze ziadne jasne dokazy a ty tu na zaklade takeho niecoho niekoho nazves hajzlom? to je dost silne nie? Az nabuduce o tebe niekto napise ze si urcite nechala dieta plakat hodinu same (len tak len to bude chciet o tebe napisat) ...co asi o tebe napisat? hm?

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 13:17

Ja nemam recept, ako by to ona mohla vyriesit, mna jednoducho nekonecne udivilo, ako to tu niektore mamy splachli s osudovostou a ako bonus jej doporucili, ze sa ma tesit, ze otec prejavuje zaujem.
To je vsetko.

mikve, Ut, 24. 08. 2010 - 13:36

Fajn takze ak neviem poradit aspon ponadavam na nezodpovedne muzske pokolenie?
Ako niektore mamy vnimaju osudovost je jedna ved cih za mohlo udivit ako si zareagovala ty a tiez ti nenadavali...napriklad..
Ide o to ze nie sme niekde v kravine, ale na Kamilkinej stranke a mali by sme podla toho aj volit vyrazy ktore tu pouzivame.
Suhlasim s tebou v tom ze sedacky a pasy by sa mali pouzivat (aj ked odbornici sa v tomto pripade v nazore rozchadzaju-ja som za ich pouzivanie) ja sama som v aute tiez vzdy priputana, ale nesuhlasim so sposobom akym si podala svoje rozhorcenie.

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 13:42

Kde nadavam na nezodpovedne muzske pokolenie?
Ja na rozdiel od vacsiny nemam take hororove skusenosti s muzmi.
"Nezodpovedne a hlupe" - to boli tie strasne nadavky?
Ok,beriem na vedomie a Kamilke sa touto cestou ospravedlnujem.
Za svojim nazorom na lahostajne matky si vsak stojim a podobne ako ony lutuju moje deti, ja lutujem tie ich.

mikve, Ut, 24. 08. 2010 - 13:53

Posudzovat niekoho je vseobecnosti dost nebezpecna poda ale takto konkretne ako si to robila ty :"
Vložil(a) linda999, 24. August 2010 - 12:50-Pan ex je arogantny hajzel, ak sa sprava ako opisuje pisatelka blogu.
Vložil(a) linda999, 24. August 2010 - 12:15-ale takyto arogantny hajzel sa ani nenamaha zabezpecit zivot svojho dietata!
Velmi ma prekvapuje, ake su niektore matky lahostajne a doslova hlupe. Presne ako tento "otec"."
to uz je naozaj trosku silne vsak? Ok nebudem sa uz k tomu vracat koniec koncov myslim si ze ako emocie ochladli tak si si aj ty uvedomila ze si pouzila silne slova, kazdopadne,moj nazor je ze osocovanim nikomu nepomozeme.
A tiez si myslim ze Janka tento problem nevyriesi s nikym inym nez so svojim exmanzelom nakolko len on jej moze vyjst v ustrety a davat na dceru vacsi pozor.

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 13:52

Linda a ktorá z tých čo tu dnes niečo napísali,odmieta autosedačku pre dieťa v aute,alebo bezpečnostné pásy?
Na začiatku som Janke napísala,nech si tento problém rieši iba s exmanželom.Nikde som nepísala,ani si to nemyslím,že by sa mi páčilo,keby moje dieťa ex vozil tak ako to ona píše.
Jediné s čím sa my dve nezhodujeme,že ja tvrdím a stojím si za tým:Čo sa má stať sa stane.Či sa to tebe páči,alebo nie,som o tom presvedčená.Ty si to myslieť nemusíš,ani sa tým neriaď,nekážem ti to,nenútim ťa.Mne sa to veľa krát potvrdilo a verím tomu.Som preto ľahostajná?ľahostajnosť je niečo úplne iné Slnko

linda999, Ut, 24. 08. 2010 - 14:13

Vložil(a) fidorka, 24. August 2010 - 11:06

Prosím vás toto vás trápi?
Čo by iné rozvedené,alebo slobodné matky dali za to,keby ich exmanžel prejavoval záujem o svoje deti,brával ich na výlety,stretávali by sa so svojou rodinou,vyrastali by spolu so svojimi sesternicami a bratrancami?
Presne ako píše Lyduška,čo sa má stať stane sa,aj vtedy keď stojíme nad deťmi a dívame sa na nich 24h denne.
------ toto, mila fidorka, je pre mna esencia lahostajnosti. Pre teba nie - sto ludi, sto nazorov. Ale ked nas teda nic netrapi a nezaujima, tak zrusme taketo diskusie.

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 14:17

Vieš v čom je problém?Že ty mňa vôbec nechceš pochopiť Úsmev Slnko

mikve, Ut, 24. 08. 2010 - 14:22

Mozno by aj chcela ale nevie...nie vzdy sa to da...staci to nechat tak...nie vzdy sa nam podari vysvetlit kazdemu ako sme danu vec mysleli ked nechce ale z nejakeho dovodu nemoze byt otvoreny voci nasim myslienkam a naopak vtedy je kazda snaha marna...Vies ako sa hovori "netlac na pilu" nema to zmysel...Linda nie je naladena na tvoje vnimanie sveta...aspon nie dnes Slnko

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 14:38

Úsmev Áno

Ariesa, Ut, 24. 08. 2010 - 14:38

Dievcata, skor ide o to, ze ste odbocili od temy (ako ja s tym zlodejovym ignorovanim zakonov - ako soferovym ignorovanim zakonov) a ti co to urobit odmietaju su pre vas nechapavi. Ste pochopene, akurat toto nie je tema o osudovosti ale o hladani konstruktivneho riesenia.

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 14:47

A zas nas vsetky hadzes do jedneho vreca. Ani Mikve, ani ja, a dokonca ani Fidorka nepiseme nic o porusovani zakonov. Nikoho som aspon ja, a tak sa mi zda, ze ani Mikve neoznacili za nechapavych. A s konstruktivnymi rieseniami sme tusim prisli Úsmev

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 14:57

prepáč Polárka,zle som to odpísala,patrilo to pod príspevok od Ariesi Slnko

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:09

ja som si aj myslela Úsmev Slnko

Ariesa, Ut, 24. 08. 2010 - 14:57

O porusovani zakonov bol jeden z mojich prvych prispevkov tu, fidorka poznamenala, ze trepem odveci. Ok, ked ostalo nepochopene prestala som a skusila som inak. To uz pochopene bolo.

Dievcata pisu o fatalizme, ze nieco sa proste stane. V tomto zase nechcu pokracovat niektore ine a tak sa tu zacnu tvarit nepochopene? Mohla som aj ja zacat motat dookola tie zakony, ale kam by sme sa dostali? Debata riesi nieco uplne ine. Nehadzem ich do jedneho vreca, ponukam pohlad zvonku.

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:19

Tvarit sa kazdy moze, ako chce. Je to jeho vec. Aspon tak tomu rozumiem ja. Fatalizmus tiez velmi nemusim, preto som zdorazdnila, ze aj napriek tomu, ze "co sa ma stat, stane sa" by tie pasy v aute mali byt zapnute, a deti by mali sediet priputane v sedackach.
Ovsem dievcata tu spravne zdorazdnuju, ze v prvom rade sa musi Janka dohovorit s exmanzelom. Tiez tu velmi dobre dievcata poznamenali, ze ak je taky, ako ho opisuje, treba vytrvat - na prvy sup to asi nebude. A tiez by bolo fajn blog vymazat, lebo ak sa dozvie, ze prebera ich sukromne veci verejne - moze si to odskakat ich uz aj tak, ako sa zda nedobra komunikacia. Ak zlyha komunikacia s ex uplne, myslim si, ze je na mieste, aby Janka riesila veci s prislusnymi organmi. Tiez si myslim, ze vtedy dobre ladeny blog neurobi velku sarapatu /aj ked, clovek by mal byt pri pisani osobnych veci vzdy opatrny/. No nadavt tu na "nezodpovedneho otca" nemienim Úsmev

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 14:52

ja som určite ako prvá neodbočila od témy.Keby si niekto iný ako ja dovolil navrhnúť Janke,aby toto riešila s manželom a nie na internete,tak by sa nikto nezamýšľal nad tým,prečo by tak mala robiť a nechytali by ma za slovíčka,neodbočovalo by sa od témy a nemusela by som tu dokolečka vysvetľovať svoj postoj.

Ariesa, Ut, 24. 08. 2010 - 15:27

"Keby si niekto iný ako ja"

preco by si mala byt posudzovana inak? snazis sa o myslienkovu volnost, zviditelnit iny uhol pohladu a potom to zacne - vztahovacnost, nepochopenie, skatulkovanie. opakujem, ste pochopene. pise mi aj Polarka - Polarka, ano, rozumiem, nemam nic proti inemu pohladu v diskusii, v rieseni, ale tato vztahovacnost a egoizmus mi nevonaju a ohradzujem sa proti nim. sama fidorka sa skupinkuje svojim postojom. treba silou mocou niekam patrit?

uz som zasla dalej ako som chcela. uz je to osobne, moje diskutovanie skoncilo pred hodinou.

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:58

Nemam pocit, zeby som ja konkretne bola vztahovacna Úsmev. Ak si Fidorka nieco mysli, je to jej sukromna vec a asi ma na to svoj dovod - a ma na to aj pravo, ako ktokolvek iny. Co vsak neznamena, ze jej nazor automaticky zdielam. Ostatne v diskusii je to zjavne Úsmev
Ostatne uz Geo tu pisala, ktokolvek moze cokolvek, aj ked sa nam to nemusi pacit. Bohuzial, alebo vdakabohu ? - neviem, je to proste tak. Ak chce niekto niekam patrit, nebodaj sa skupinkovat. Nech sa paci. Netrufla by som si vsak tvrdit, ze je to vylucne spojene s egoizmom a vztahovacnostou. Ak egois. a vztahov. boli myslene na Fidorkyn vyrok - suhlasim, malo to nieco spolocne so vztahovacnostou Kvietok Tiez si myslim, ze to nebolo mierene apriori na Fidorku. Skor boli tie reakcie viazane na styl pisania Kvietok

Ariesa, Ut, 24. 08. 2010 - 17:19

... ano, pisala som to v suvislosti s fidorkinou reakciou - nie proti nej.

co sa tyka nazorov, v tom "co sa ma stat" vidim vela otvoreneho, nie som zatata. v inych suvislostiach to moze byt fakt zaujimava debata.

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 18:34

Úsmev Kvietok

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:33

Diiiky Kristyn, zasa som sa presvedcila, ze kazdy si v tom najde to, co tam najst chce Veľký úsmev Presne tak ako pises, pochopila si ma dokonale...a setris mi pismena.Tlieskam Tlieskam Tlieskam

jana140280, Ut, 24. 08. 2010 - 13:13

Prispieť mu na kúpu sedáku? Veď ten môj som kúpila za nejakých 7,- €...On sedáky má a dokonca 3, takže preto som mu aj nedala na cestu ten môj, lebo ho nechcel, že On má...to je to najmenej...tu ide o jeho zodpovednosť...dotiaľ sa chodí po vodu s krčahom, kým sa krčah nerozbije...Mal už 2 autonehody, to mu akože nestačilo a ani pri jednej nešiel povolenou rýchlosťou, ale vždy sa z toho dostal, lebo nikoho nejak zvlášť nezranil, len seba a čísla v papieroch sa dajú tak ľahko zmeniť...kryjú si tam chrbáty jeden druhému, dejú sa tam rôzne svinstvá o ktorých my nemáme ani potuchy...

desina40, Ut, 24. 08. 2010 - 15:41

no, Janka, to som pravdaže nevedela, ak má ex tvrdu naturu, tak asi len rozhovor, rozhovor, rozhovor bez emocií.Nikto z nás ho nepozná, len ty, takže ťažko radiť. A skusenosti s takymto jednanim nemám, moj ex je v tomto zodpovený. Ale držim palce, aby ste to nejako "dojednali".Kvietok

Mira-Mária, Ut, 24. 08. 2010 - 13:19

Ariesa, komentarom o zahanbenom zlodejovi teda bodujesVeľký úsmev ja by som urcite vypenila a bez sedacky ani krok! ... k tejto zvade sa radsej nevyjadrim, iba mi nedalo podotknut, ze kontakty deti s EX a "vdacnost" deti ma vo velkom percente viac negativne ako pozitivne nasledky - aj osobna skusenost...

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:39

MM, moja draha, keby si o tom vedela...ale keby si nevedela, pokjne posles dieta na vikend, vrati sa zive a zdrave a neriesis...alebo zakazdym pidis po tom, ci nacas kakalo, papalo, bolo oblecene, dost pilo a podobne?
Tu sa ide s krizom po funuse, nahana sa darebak, podme si spolocne zapindat na nezňodpovedneho tatka.
Kde je vsak napisan, ze on sa rovnako neboji o svoje dieta ked je s matkou? Ci on nema pravo? Ci?

martička, Ut, 24. 08. 2010 - 15:58

No to by som veru chcela vidieť, ako sa on bojí o dieťa, keď je s matkou, keď sám pristupuje k nemu takto.
S akým krížkom po funuse, hm? Kde je napísané, že to bolo posledný krát, čo dieťa bolo na výlete s otcom a kde má matka záruku, že sa to nebude opakovať zakaždým, keď bude s otcom? Veď ona ho tiež asi spokojne posiela s otcom, bohužiaľ zistila skutočnosti, ktoré ju nenechali ľahostajnou. Tiež som nikde nečítala, že Jana chce, aby ste "pindali" na nezodpovedného tatka.
Prečo vždy, keď dochádzajú rozumné argumenty sa začnú vyťahovať nezmysly?

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 16:01

Mas pravdu. Idem zazalovat mojho ex, ze zobral Luciu na lanovku na solisko. Ked si predstavim co vsetko sa mohlo pred tymi desiatimi rokmi stat, no hroza pomysliet!!!!

martička, Ut, 24. 08. 2010 - 19:15

no veď vravím, došli argumenty, začínajú nezmysly

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 21:13

O tych nezmysloch by sa dalo pobavit.

waikiki, St, 25. 08. 2010 - 08:25

Áno Martička

Mira-Mária, St, 25. 08. 2010 - 14:46

... ma pravo, samozrejme, ze ma- i ked v tomto pripade nie je zjavna prehnana oteckova starostlivost, prave naopak... a co sa mna tyka, veru som pidila a dodnes zial na ukor vlastneho pokoja a penazi za telefonne ucty az prehnane pidim, akonahle nie je moje dieta v dosahu... dokonca som na letne prazdniny skoroposlala autosedacku vyse 1200 km aj s dietatom k babke, az kym som na dvoch miestach v rodine nezabezpecila v dosahu nahradnu... ale pomaly pupocnu snuru odstrihavamMrkám

Lusky, Ut, 24. 08. 2010 - 14:19

Chcem sa najprv opýtať, prečo by jana140280 nemohla svoj problém rozobrať na nete, ak to chce ona a nevadí jej, že ju niekto spozná. Veď táto stránka je o tom, aby sme si v problémoch navzájom pomáhali a dovolím si podotknúť, že pre každého je problémom niečo iné. Alebo si treba najprv pýtať povolenie ?
A teraz Jana140280 k Tvojmu problému. Určite by som si nabudúce dvakrát rozmyslela, či vystavím dieťa takému nebezpečenstvu, ak to máš overené. Niekedy stačí sekunda a náš život sa môže obrátiť naruby. Mne sa minule stalo, že som malého nechala na dvore a vbehla som na ozaj krátku chvíľku do domu manželovi niečo pomôcť a hovorím manželovi, ešte pozriem na malého a keď som videla ako stojí na ceste(prepchal sa cez ozaj malú dieru v plote, skoro ma zmrazilo, utekala som najrýchlejšie ako som vedela. Viac by som to neriskovala.Takže ja netvrdím, že dieťa má byť pri mne priviazané, určite mu nechávam voľnosť, ale pod mojím dozorom. Jana140280, pokiaľ vieš, že Tvoj expartner sa správa takto nezodpovedne a hazarduje so životom svojím aj svojej dcéry pri rýchlej jazde a ešte k tomu nie je dieťa pripútané, určite konaj, kým nie je neskoro. Dá sa to aj súdne, aby si bola pri stretávaní aj Ty a zároveň na malú dohliadla. Držím Ti palce. Kvietok Slnko

mikve, Ut, 24. 08. 2010 - 14:24

O tom velmi pochybujem Lusky.....

Lusky, Ut, 24. 08. 2010 - 14:30

O čom pochybuješ?

kefara, Ut, 24. 08. 2010 - 14:39

Lusky,Áno

ten úvod hore vyššieÁno

- si mi myšlienky zverejnila Mrkám Tlieskam

martička, Ut, 24. 08. 2010 - 15:18

Čítam to tu myslím dosť pozorne a je zaujímavé, že sú výhrady, prečo to tu Janka uverejnila a nerieši to so svojím ex, ale tu na webe. No ona sa to snažila s ním konzultovať a ak ste si nevšimli, odbil ju slovami "čo ťa do toho". Strašne niektorým leží na srdci, že by sa jej ex mohol spoznať a narobiť jej problémy, ale je zaujímavé, že keď tu je téma o nevere, nemanželských deťoch a iných záležitostiach možno i viac chúlostivých, nikto nenapíše rieš to s ním a prečo to tu zverejňuješ, tu na webe to aj tak nevyriešiš. Ona to tu nechcela vyriešiť, chcela vedieť názory: "Rada by som teda vedela Vaše názory na túto situáciu,či by Vás to vyľakalo, či by ste to nejak riešili, či by ste sa nebáli zveriť svoje dieťa takýmto osobám a pod "
A ďalšia absurdita : "čo sa má stať stane sa". Áno stane sa všeličo, ale keď by sme k tomu pristupovali takto, tak všetky opatrenia na ochranu sú zbytočné. Zbytočné by boli sedačky, pásy, cestné pravidlá a čo ja viem čo všetko, lebo nemusím dodržiavať cestné pravidlá, keď nemám dané, že budem mať nehodu. Nemusím dať dieťa do sedačky, či zapnúť si pás. Môžem nechať dieťa voľne lietať po ceste, lebo ak sa nám pri tomto nemá nič stať, tak načo. Boh dá a zomriem na starobu v posteli.
Alebo aj nie a skončím dokaličená pri nehode, lebo som bola nepripútaná a keby som tie pásy mala zapnuté, mohla som obísť so škrabancami.
Niektoré píšete, že Vás iné nechápeme (zaraďujem sa tu i ja), no možno to len treba podať trochu ináč a nie tak, že matka dieťaťa napíše, že sa cíti bezmocná voči nezodpovednému otcovi a odpoveďou je : "čo sa má stať, stane sa!

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:35

Marticka

ja som sa v partnerstve naucila, ze nie vzdy sa da vsetko vydiskutovat na prvy, drhu, treti, stvrti....desiaty krat. Nevieme, ako dlho to riesi Janka. preto jej tu dievcata, mimo ineho aj ja radime riesit najprv doma. Bohuzial ziadna z nas to nevyriesi za Janku. Mozeme jej len poradit - a to sa prave deje. Nemusi vsak s nasimi radami suhlasit - to je nam jasne.
Preco to nevypisovat na stranku, ktora ma navstevnost niekolko tisic navstevnikom denne ? Uz som to tu pisala, ale zopakujem. Zjavne je komunikacia s Jankinym ex zlozita. Nie je problem pri tolkych indiciach a navstevnikoch, aby sa tu niekto spoznal, pripadne niekto niekoho identifikoval. V takom pripade si nasledky vyzerie len Janka. Utrpi tym uz aj tak zjavne problematicka komunikacia s jej ex. Muz, ktory ma velke ego a navyse strajchnute dokaze byt naozaj hnusny. Vrati jej to kde sa bude dat. To sa tu dievcata snazili naznacit. Urcite jej to neradia len preto, aby ukojili svoju tuzbu niekoho poucovat, alebo len tak zo zlomyselnosti - skor naopak Kvietok Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:43

Absurdita? Hola skutocnost. Ked pride tvoja hodina si tatam a nepomoze ti nic. Co sa ma stat- stane sa.
Tak potom odporucam kyslikovy stan, pancierovy dom a hadam sa dozijeme v pokoji stovky.

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 18:28

lyduscha a ty si si aká istá,čo si pán BOH ...
a tu ked niekto potrebuje kyslíkový stan tak si to ty lebo sa ti odkysličil mozog .
určite niekde pracuješ tak od zajtra môžeš začať ignorovať všetky bezpečnostné predpisy a ked ti to vytknú tak in to vysvetli tak ako nám tu Váľam sa od smiechu po podlahe a kazajka je istá Váľam sa od smiechu po podlahe Zálužie volá.

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 20:55

keka,nechces si radsej zopakovat ypsilony? To by bolo ovela uzitocnejsie ako trepat somariny...aspon citaj, co pisem a nedomyslaj co by si tam chcela vidiet.

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 23:10

nie nechcem a somariny trepeš ty,ked už nemáš o čom tak ti vadia ypsilony ! zamysli sa Vyplazený jazyk

ja_hodka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 18:25

Lydush, preco potom chces nieco robit s tvojim vysokym tlakom? Nechaj tak...Co sa ma stat sa stane.

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 18:32

hmm, dobra otazka Úsmev

sonia, Ut, 24. 08. 2010 - 20:20

Predpokladám že na toto ti asi Lydush neodpovie Chichocem sa ...inak dobrá otázka Áno ...

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 20:51

Samozrejme, ze sa stane. Otec bol lieceny na tlak a aj tak nan zomrel. O co ti ide? Pisem niekde aby sa vykaslala na beepecnost deti? Pisem, ze keby to nevedela, tak to neriesi, rovnako, ako som neriesila ja vysoky tlak, kym mi ho nenamerali. To je cele mila jahodka a vazne sa nestiham divit, co TY v jednom kuse ides otacat co napisem. mam pocit ako ked si ucka v skole zasadne na ziaka. Bavi ta to?

martička, Ut, 24. 08. 2010 - 21:44

"Fajn, ja sa spytam: Co sa stalo? Keby ti toto, co vies, nikto nepovedal, co by sa dialo dalej? NIC." - toto sú tvoje slová lydusha
Tak isto začala riešiť, keď sa to dozvedela ako Ty, keď si sa dozvedela o vysokom tlaku.
Vieš čo zvykneme u nás hovoriť takýmto ľudom, čo si protirečia?
"Neser si s prepáčením do huby"

lydusha (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 21:49

Marticka tebe s prepacenim, hrabe? Ako si protirecim? Dialo sa nieco? Umrelo to dieta? bolo zranene? mimochodom, to je riesenie, napisat o tom na web? Paradne riesenie, tlieskam, a tvojmu dovtipu stokrat tak.Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

linda999, St, 25. 08. 2010 - 10:13

Mikve nas upozornila, ze nie sme v kravine.
Ked som nadavala na dotycneho otecka, isla si sa potrhat na jeho obhajobu. Ty tu napadas inu diskuterku a to je v poriadku?

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 23:20

marrtička Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe dobrééééé fakt som sa pobavila a neboj nehrabe ti ale stupila si jéj na otlak tak vyskakujeVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Áno Áno Áno

sonia, St, 25. 08. 2010 - 09:03

Keka:"Stúpila si jej na otlak" tak vyskakuje Veľký úsmev Áno Veľký úsmev ...

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 23:17

lyduscha nerieš keby bolo kedy .... ale vie to tak to rieši ty by si to určite neriešila nič lebo je pre teba pohodlnejšie nič neriešiť a potom povedať ved tak to malo tak biť a malo sa to stať.....ale vieš neni každá žena taký slaboch ako ty!Mrkám

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 23:20

keka,že ťa to ešte baví,nevšimla si si,že tu už debata skončila?

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 23:26

fidorka nie ,ja som sem teraz prišla a máš s tým neaký problém ? Vyplazený jazyk tak potom je to tvoj problém a daj sa vyšetriť.
a prepáč nevedela som že to tu riadiš ty! kedy je začiatok a kedy je koniecBozkávam

fidorka, Ut, 24. 08. 2010 - 23:31

prosím ťa,nebozkávaj ma,dobre?nemám to rada Mrkám

sonia, St, 25. 08. 2010 - 09:07

A my nemáme radi ked to tu riadiš a určuješ kde je začiatok a kde koniec diskusie Pohoda ...

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 11:40

Kto je to MY??? Si snad hovorkyna celej NM?Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

sonia, St, 25. 08. 2010 - 12:22

My - môžu byť aj dvaja /alebo viacerí/,ak nevieš...A nemala by si sa rozčulovať nad somarinami ked už máš ten vysoký tlak Chichocem sa Úsmev ...

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 14:40

Mna zaujima kto je ten dalsi, tak sa pytam a neries ma. Ja sa o tvoje zdravie nestaram.

sonia, St, 25. 08. 2010 - 15:59

No ten další je predsa Keka Chichocem sa - to už sme dve - chapenzi??? Ciže preto to slovíčko MY Mrkám ...A "riešiť" si môžem koho len chcem Mrkám tak isto ako ty riešiš koho len chceš a nepýtaš si povolenie...Mrkám Úsmev

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 16:09

Uvedomuješ si Sonia,že sa správaš prízemne a strápňuješ sama seba,tým čo stále robíš?Ty sa možno bavíš,no neviem,či je to ešte niekomu smiešne.Tebe ide zrejme len o to,aby si vyprovokovala mňa,alebo Lydušku,aby tu došlo k nejakej hádke.Založ si vlastný blog,kde sa budeš na nás všetkých smiať,ktoré sme pre teba divné.Tu v tomto blogu si okrem smajlíkov a kopírovania citátov nedokázala nič užitočné.

sonia, St, 25. 08. 2010 - 17:18

Uvedomuješ si Fidorka,že sa správaš prízemne a strápnuješ sama seba,tým čo stále robíš?Ty sa možno bavíš,no neviem,či je to ešte niekomu smiešne.Tebe ide zrejme len o to,aby si vyprovokovala mna,alebo Lydušku,aby tu došlo k nejakej hádke.Založ si Fidorka vlastný blog /alebo najlepšie vlastnú stránku/,kde sa budeš na nás všetkých smiať,ktoré sme pre teba divné.Poprípade im môžeš radiť čo a ako majú písať a hlavne kedy začať a kedy skončiť - v tom si dobrá - druhému určovať pravidlá Áno.Ale nezabúdaj Fidorka ak chceš zmeniť svet začni u seba Slnko Kvietok Slnko ...

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 17:48

každý v niečom vynikáme,ty máš aké prednosti?pochváľ sa Úsmev

ja_hodka (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 11:19

Lydusha, lenze Jana o tom vie a chce to riesit rovnako ako ty riesis veci, ktore sa ta osobne tykaju. To, ze sa pyta aj na nazory na webe nebudem komentovat a neviem preco by vobec niekto mal...Je to dospela osoba.
K tvojim pocitom voci tomu co pisem - su tvoje, pre nieco ich asi mas. Ale nema clovek hladat povod vlastnych postojov a emocii v sebe, nie v inych?
Je zaujimave, ze sa tu prave tie, co toto hlasate (mimochodom s tym sa stotoznujem aj ja) citite prenasledovane akonahle niekto argumentuje proti - co je v diskusii uplne bezny jav. Mozno ten rozpor medzi "rozpravat o niecom" a "robit nieco" je ten kamen urazu?

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 11:31

Ako povies. Myslim, ze ja som uz dodebatila. Pekny den.

sonia, St, 25. 08. 2010 - 12:25

To je dobre Veľký úsmev ...Pekný den Slnko Kvietok Slnko ...

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 14:42

Co je dobre, Sonicka? S tebou sa niekto bavi moja zlata?

sonia, St, 25. 08. 2010 - 16:02

Ešte si tu? Ved ty si už predsa dodebatila Chichocem sa ...Kvietok

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 19:44

S jahodkou, sonicka, s jahodkou som dodebatila, jaj zabudla soom, ze tebe treba obzvlast vsetko dokladne vysvetlit, lebo ty asi nechapes, komu bol komentar urceny, ked je zaveseny pod jeho menom, draha.

sonia, Št, 26. 08. 2010 - 07:57

Tak ako tebe treba vysvetliť že slovíško MY nepatrí všetkým ale môže aj dvom ludom Chichocem sa ,drahá...

fidorka, Št, 26. 08. 2010 - 12:58

Lyduška,niekto pochopí hneď a niekto by pochopil aj rád a nemá čím.Soniu si jednoducho netreba všímať,lebo je zákerná a zlá,číha ako sup na svoju obeť,ničím iným tu neprispieva,len svojou zlomyselnosťou.Ako rozmaznané malé dieťa....

sonia, Št, 26. 08. 2010 - 13:27

Tak si ma nevšímaj Chichocem sa ,ale vždy sa sa tak rada vraciaš ku mne Chichocem sa ,aby si všetkým dokázala aká si ty dobrá,tolerantná a super Tlieskam .Len kopeš okolo seba Fidorka ako ranené zviera ale tým len dávaš najavo ako ťa to s prepáčením "serie" Mrkám Úsmev .A inak krásny den Fidorka Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko a pokoj v duši Objímam ...

desina40, Ut, 24. 08. 2010 - 15:46

plne suhlasímÁno

dost zle to skočilo, plne suhlasím s martičkou

akalenkak67, Ut, 24. 08. 2010 - 15:41

Ja nechápem,prečo odsudzujete,že rieši svoj problém na internete.Možno je v beznádeji,potrebuje radu,povzbudenie.Ja osobne poznám takých manželov,na ktorých nič neplatí.Taký istý je aj ex mojej dcéry.Dohováram a on sa vyškiera.Ak sa mi niečo nepáči,dá mi aj radu.Nájdi si patričných ludí na patričnom mieste a svet bude pre teba gombičkou.Aj ja by som mala strach,keby sa ten môj správal nezodpovedne.Lenže ju treba chápať.Je to dcéra jej ex manžela.Má na nu právo.Ak mu dohovorí,ignoruje ju.Mne to znie,že naozaj sa chcela vyžalovať.Viete že aj to neraz pomôže na duši?A ak sa rozhodla vyžalovať práve na tejto stránke,ja si kladiem otázku:Prečo by nemohla?Ani to,ked dá svoju dcéru do autosedačky na mieste,ešte nezaručuje,že za najbližším rohom nenaplní auto do prasknutia a nepôjdu na ten výlet v preplnenom aute.To je na /ne/zodpovednosti jej ex.
Zavolať hliadku,na konkrétne auto,či má všetko podla predpisov,to nejde.Dohováranie,tiež nefunkčné.Janka.Ak sa bojíš,máš pochybnosti,strach,môžeš to riešiť súdnou cestou.Hoci ani tam nemusíš 100%pochodiť,bez nevyvrátitelných dôkazov.Objímam Objímam Objímam

Polárka (bez overenia), Ut, 24. 08. 2010 - 15:48

Neodsudzujem Akalenka Mrkám
"Preco to nevypisovat na stranku, ktora ma navstevnost niekolko tisic navstevnikom denne ? Uz som to tu pisala, ale zopakujem. Zjavne je komunikacia s Jankinym ex zlozita. Nie je problem pri tolkych indiciach a navstevnikoch, aby sa tu niekto spoznal, pripadne niekto niekoho identifikoval. V takom pripade si nasledky vyzerie len Janka. Utrpi tym uz aj tak zjavne problematicka komunikacia s jej ex. Muz, ktory ma velke ego a navyse strajchnute dokaze byt naozaj hnusny. Vrati jej to kde sa bude dat. To sa tu dievcata snazili naznacit. Urcite jej to neradia len preto, aby ukojili svoju tuzbu niekoho poucovat, alebo len tak zo zlomyselnosti - skor naopak "

Lottika, Ut, 24. 08. 2010 - 17:59

Keďže je už po výlete, myslím, že vyčítať už nepomôže. Tvoj ex asi patrí do skupinky machrov, ktorí, keď sa dozvedia, že Ťa trápi ako jazdí, ešte viac začnú machrovať. Preto si myslím, že by pomohlo, nevyťahovať vôbec ako jazdí. Viem, že jazyk svrbí, a potrebuješ mu to vyčítať/ aj mňa by to naštvalo/, ale jeho to bude iba povzbudzovať. Ináč aj môj jazdí prirýchlo, či sú tam deti alebo nie. Mňa teraz trápi, že si už syn robí vodičák, a či náhodou nebude napodoňovať otca rýchlou jazdou, teda obávať sa je vždy čoho. Chichocem sa Nato sú asi mamy. Slnko

keka1, Ut, 24. 08. 2010 - 18:27

jana 140....rada by som naviazala na tému ktorá bola na začiatku
Zlomené srdce Rada by som teda vedela Vaše názory na túto situáciu,či by Vás to vyľakalo, či by ste to nejak riešili, či by ste sa nebáli zveriť svoje dieťa takýmto osobám a pod...Ex-manžel priateľky môjho ex-manžela keď sa to dozvedel to išiel nahlásiť na sociálku s tým, že deti jej viac nedá...Zlomené srdce
určite by ma to vyľakalo a bola by som nasraná a nie vdačná,že ich zobral tatinko na výlet ...ale už sa to stalo tak sa to neodstane to je pravda ale druhý krát by som si dala pozor do akého auta posadím deti a keby som bola presvedčená, že je totálne nezodpovedný tak by som mu deti do auta nedala ani za nič.Bezpečnosť detí by mi bola na prvom mieste.Aj môj syn bol s mojim EX na 5dňovom výlete a zaujímala som sa o všetkom ako pôjdu kde budú spať a podobne a ked sa ma snežil odbiť,že čo do toho tak som povedala ,že ked nebude o tomto so mnou komunikovať tak syna nepustím,lebo aj ja som za neho zodpovedná tak je to na mne aby som vedela čo môj syn robý a v akých je podmienkach.
pokial boli deti zverené do tvojéj opatery tak je na mieste ,že sa zodpovedne staráš o deti Áno

martička, Ut, 24. 08. 2010 - 19:21

Áno

sonia, Ut, 24. 08. 2010 - 20:28

Keka Áno Áno Áno ...

klička, Ut, 24. 08. 2010 - 20:02

Tak som si po case prisla oddychnut na nanic mamu, prevetrat hlavu, dozvediet sa nieco nove, zasmiat sa a .. zas a opat som po druhom blogu ktory som otvorila otravena na dalsich par mesiacov. Len vidim, ze sa trochu tabory premiesali.
Skusim zase neskor... nadej na povodnu tolerantnu nanic mamu so sirokym narucim a mudrym slovom ma stale neopusta.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama