reklama

Nezodpovedný otec

jana140280 , 24. 08. 2010 - 09:04

reklama

Mamičky mám problémy so svojim ex-manželom, otcom mojej 6-ročnej dcérky...Aj som rozmýšľala či len Ja všetko neberiem moc vážne, či nie som do istej miery hysterická, či nepreháňam, ale veď posúďte samé...

My bývame pri Piešťanoch, ex-manžel zobral moju dcérku do ZOO do Lešnej do Čiech a keď dcérka prišla domov, tak som sa dozvedela, že v osobnom aute išlo 7 osôb na tento vydarený výlet, t. j. vpredu ako šofér môj ex-manžel, vedľa Neho jeho mama, vzadu sedela jeho priateľka, ktorá mala na kolenách svoju ani nie 4-ročnú dcérku, vedľa Nej sedeli jej dvaja synovia vo veku 8 a 10 rokov a vedľa moja dcérka, t. j. 3 dospelí + 4 deti, bez sedákov, bez pásov, proste bez Ničoho...cesta trvá niečo vyše dvoch hodín, pričom môj ex-manžel pochybujem, že išiel po diaľnici 130, určite nejakých 170 a viac, veď po dedinách zvykne chodiť 100-kou a viac...je policajt, tak si myslí, že si to môže dovoliť, lebo keď ho aj zastaví nejaký jeho kolega, tak sa len pozdravia, ukáže mu preukaz a ide sa ďalej...ešte k tomu sa im aj jedno dieťa v tejto ZOO stratilo...Ja som tomu normálne nechcela veriť, ale keď som zistila, že toto všetko je pravda, rozhodla som sa o tom so svojim ex-manželom porozprávať a On sa len smial a Naša debata bola v duchu, že čo sa vôbec do toho starám, že čo Mňa je do toho...

Rada by som teda vedela Vaše názory na túto situáciu,či by Vás to vyľakalo, či by ste to nejak riešili, či by ste sa nebáli zveriť svoje dieťa takýmto osobám a pod...Ex-manžel priateľky môjho ex-manžela keď sa to dozvedel to išiel nahlásiť na sociálku s tým, že deti jej viac nedá...

A nakoniec už len toto: http://www.facebook.com/profile.php?id=1514379000#!/video/video.php?v=1…


reklama


reklama

georgina, Ut, 24. 08. 2010 - 21:10

Klička, a možno si len vyberáš nie práve vhodné termíny na nakuknutie Úsmev.
Pred časom tu boli všelijaké teórie o vzniku "búrok v šerbli" na NM... Jedna z nich hovorila o splne... A ten je práve dnes Úsmev Mrkám.

magic, Ut, 24. 08. 2010 - 21:36

to som akurat chcela povedat.
vcera som tak kukala na takmer dokonale okruhly mesiac nad nasou zahradou a hovorim mm: su kruhy a baranky a bude spln. bude sa menit pocasie. navyse je prave vodne znamenie, tak zajtra na 99% prsi. a este sa uz na vecer od zapadu dvihal opar. to je skoro iste. (v ten den bolo dost horuco a aj niekolko dni dozadu, vecer nadherne vlahy a teply, kto by cakal dazd?).
neveril, rano uveril. celu noc nic a len co svitlo, uz mrholilo a potom cely den prsalo az do vecera.

spln prebudza vasne a nedorozumenia. bude to asi tym.

eva m, Ut, 24. 08. 2010 - 21:26

klicka,
je tu vela tem, kde je ovzdusie priazniveObjímam
Eva Slnko

magic, Ut, 24. 08. 2010 - 22:35

veru, kukni si ten o melonovej marmelade. to ti je hotova zahada, ten melon. tekvica, dyna, vsetko v jednom. zazracna zelenina.
alebo ovocie?
ozaj, co je vlastne melon. ovocie alebo zelenina?

ja_hodka (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 09:19

Vraj zelenina Úsmev

linda999, St, 25. 08. 2010 - 08:50

Suhlas, aj ja som dost prekvapena.
Vcera som si ponadavala na dotycneho pana, vzapati som sa Kamilke ospravedlnila za prisilne vyrazy a teraz pozeram ako puk, ako sa nam tu vyrovnane a pokojne fatalistky dali vytocit, ked niekto spravne pripomenul,preco ONY riesia iste veci, ked ich koniec je aj tak predurceny.
Vobec im nedochadza, ze mozno aj ten tlak si liecia preto, aby tu boli dlhsie pre svoje deti a vnucata, kym este ich kvalita zivota stoji za to.
Zneuzivaju ezotericke vedy, aby sa mohli akoze z nadhladu blazeovane pozerat na tych, ktorych zrejme povazuju za "pozemskych cervov", ktori nevedia pochopit zakony predurcenia a karmy...Mrkám

sonia, St, 25. 08. 2010 - 09:10

Linda tak krásne si to zhrnula Áno Kvietok Áno ...

vyvyka, St, 25. 08. 2010 - 12:09

Klička, ako by som to ja písala,súhlas do bodky.Áno

eifelovka, St, 25. 08. 2010 - 09:12

Klicka, presne som si hovorila to co ty... tiez zas vyskusam nakuknut, ked bude treba, lebo mi akosi chyba to "NETREP", ktorym ma kedysi kazdy piatok Unbelami rozosmieval, ci to potlapkanie po pleci, ked som talosa pretlacala cez palickove zabradlie... jedna vec ma mrzi a to je, ze mi pripada, ze sa tu furt na nieco "hrame", ale v skutocnosti je to o niecom inom.. Napriklad by som rada napisala Lydush, ze to nebolo tak davno, co sa ma privatne pytala, ake je to zit v cudzine, kedze sa jej Lucka vyberala do sveta.. pripadalo mi to take krasne, ze sa mamina stara o to, aby sa jej dcera mala super tam, kde sa rozhodla ist a teraz mi to pripada take divne, ked si presne od tej istej osoby precitam, ze "si ide sadnut do kuta a valat si gule" zatial co jej dcera je v tom nebezpecnom dalekom svete... sorry Lydush, toto je jeden fakt, ktory som ti chcela napisat uz davno, ze Lydush mamina ma akosi tesi viac ako Lydush Kutova...
Takze Klicka, tak zas hadam za nejaky ten mesiac? Mlčím

sonia, St, 25. 08. 2010 - 09:32

Eifi a mne zas chýbajú tvoje "perličky" o architektovi,ja neviem nevšímajte si príspevky ktoré nie sú ok,je tu vela tém ktoré pohladia dušu Slnko Kvietok Slnko Kvietok Slnko ...

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 10:46

V pohode Brambor, ludia sa menia, ja nie som na klucik, a denne sa ucim co riesit co neriesit a naozaj uz niektore veci neriesim, na co...dnes som tu a zajtra mozem fialky odspodu vonat. Ked ti zomrie niekto blizky, velmi rychlo prehodnotis priority a to, cim sa oplati a neoplati zapodievat. Na co ti to pisem, prezila si to, verim, ze chapes. Ine je pisat si a ine je "pisat" si. A uplne ine je hovorit s niekym osobne, vtedy odpa vela nedorozumeni, ktore sa stavaju pri chate...Vcera mi pise kamosova manzelka: Chces nieco odkazat petovi, lebo mi uz lezie na nervy, co mu pises
Mohla som to pochopit tak, ze jej leziem na nervy, co mu pisem....ale ja viem, ze ON jej lezie na nervy, lebo chcel vediet, co mu pisem...
Kazdy vidi to, co chce vidiet, baby tu povytrhali vety z kontextu, chytili sa jedinej vety co kazdeho nasrala pretoze vo vztahu s dietatom je maximalne kruta...ale je pravdiva a ja ju nebudem pitvat a davat priklady zo zivota, ako je velmi pravdiva. Kto chce psa bit, palicu si najde a najde si aj psa...

eifelovka, St, 25. 08. 2010 - 11:36

Kazdy z nas riesi to, co je pre neho v danom okamziku dolezite.. pre mna to bol kedysi architekt, talos a palickove zabradlie, ci smrt maminy mojho 12 rocneho synovca.. to su tie smutne udalosti.. a potom tu boli tie "piatkove"
"ODHALILA" som sa cela, lebo som chcela, lebo som to potrebovala, lebo som taka.. nechcem mysliet stale na to, ze realita je kruta a ze mi napriklad NM nahradzovala tu "KAMOSKU" vdaka vam, ktorej som chcela a hlavne mohla povedat vsetko.. to, ze som stastna, ci to, ze sa trapim.. teraz sa to uz proste neda.. lebo mam pocit, ze ked je clovek stastny, tak to vadi, ked je nestastny, tak to tiez vadi..tymto teda suhlasim s poslednou vetou, len ju vidim tak, ze tu palicu a psa si najdu vzdy ti isti ludia...

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 12:24

Nevadi eifi. To prejde.

keka1, St, 25. 08. 2010 - 14:36

uplne s tebou súhlasím len mi je ľúto,že takto neberieš aj ostatné NM.Vtedy to vidíš inak.

lydusha (bez overenia), St, 25. 08. 2010 - 15:59

Su NM a NM- niektore viac a niektore nie. Nebudem sa alibisticky tvarit ze to tak nie je. S Barbor mame preskakane vselico. A vazim si ju a aj jej nazory. Dokazeme sa dohodnut, nesuhalsit spolu, normalne sa pobavit. Co sa s tebou- uznaj sama- neda ani keby sa chcelo.

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 11:06

Chcela som to už včera urobiť,potom som si povedala,že nie,ale teraz mi to nedá.
Včera tu Janka pýtala radu,čo má robiť s "nezodpovedným exmanželom" a ja som jej odpísala,čo by som urobila ja.
Všetky,ktoré so mnou nesúhlasíte,ste sa chytili toho,že "prečo by to tu nemala písať"? a odbočilo sa úplne od témy.Stojím si za všetkým čo som včera napísala,len mi je jediná vec ľúto.Že som sa tu snažila vysvetliť svoj postoj,bola to veľká chyba.Prečítala som si aj iné blogy a vidím tam,ako to poniektoré dievčatá zneužívajú,keď je iná úprimná.
Neľutujem sa,ani neodchádzam z NM,mám tu veľa kamarátok,priateliek,ktoré mi za to stoja,aby som tu zostala.Učíme sa celý život a ja som aj včera veľmi veľa pochopila.Slnko

helus72, St, 25. 08. 2010 - 12:36

Objímam Slnko Bozkávam

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 13:13

aj ty si kmotrička moja medzi tými,ktoré mi za to stoja Úsmev Zlomené srdce Slnko

helus72, St, 25. 08. 2010 - 13:16

Objímam Mrkám Bozkávam

dvojcata a ja, St, 25. 08. 2010 - 13:49

Ahoj Jana, necitala som celu diskusiu. Odpoviem len tak ako by som sa ja zachovala. Ak by moj ex prisiel po deti a bez detskych sedaciek, jednoducho mu ich nedam a hotovo. Deti do auta bez sedacky nepatria. Viac by som ani neriesila. Nehadala sa ani nic podobne. Vezmem dieta a cupitam prec a radsej ho zoberiem na vylet sama, no priputane v autosedacke. Tu mi nejde o to ze co sa ma stat sa stane ale o bezpecnost mojich deti.
Drzim ti palce nech si v zivote hlavne spokojna a tvoja mala zdrave a stastne dieta Slnko

-, St, 25. 08. 2010 - 14:36

Klička, Eifelovka, UnbelamiZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce CHÝBATEZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Na NM pribudlo kopu nových tvárí a možno sa aj NM týmto zmenila, ale my "starý" tu ešte tiež niektorý smeZlomené srdce Až mi srdce zvieraPlačem
Ariesa, Polárka, Jahodka, Svetlana a ďalšie kočky- ďakujem za vystihnutie mojich myšlienok, plne ste ich naplniliZlomené srdce
Fidorka, Lydush- rozumiem presne, čo je to risk s anonymitou a aj "čo sa má stať sa neodstane". Ale ak sa niečo stane, tak chcem žiť s pocitom, že som tomu nijak nemohla zabrániť. A tiež si nemyslím, že Jana čaká, že za ňu NM tento problém vyrieši, ale tuším zabúdate, že práve na to tu NM bola a my "pozostalí" dúfame, že stále aj je- si zúfalá, bezradná,...
Poznámka o tom, že by ženy mali byť šťastné, že sa otcovia o deti vôbec zaujímajú je pre mňa päsť na oko. Čistý priestrel. V tomto kontexte pre mňa určite.

Kamarát spáchal samovraždu pred svojimi sestrami. Staršia mu zo srdca vytiahla nôž a záchranka už iba konštatovala smrť. A ešte to, že ak by mu ten nôž nevytiahla, možno by prežil. Vraj aby nabudúce vedeli.
Ja radšej riešim skôr, ako bude mať prísť to nabudúce. Lebo to prvé bude stáť príliš na to, aby som to mohla akceptovať.
Náhoda a nezodpovednosť sú dve úplne odlišné veci. Ak dieťa zrazí auto v sekunde, kedy sa nám vytrhne z ruky je niečo celkom iné, ako keď ho za ruku ani nedržíme a necháme ho poskakovať po ceste.

keka1, St, 25. 08. 2010 - 15:40

Akira13 Áno Áno Tlieskam Tlieskam presne tak
Náhoda a nezodpovednosť sú dve úplne odlišné veci. Áno Tlieskam

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 16:52

Akira,že si to ty,tak ti to vysvetlím,ako som to myslela s tým,že Janka môže byť rada,že sa jej dcéra s otcom stretáva.
Janka má so svojim exmanželom zrejme nie práve ideálny vzťah,preto sa rozhodla pýtať radu tu na tejto stránke.
Ja na jej mieste by som to nerobila z xy dôvodov,ale jeden z nich je aj ten,že keď sa on o tom dozvie,môže ho to rozhnevať a pokazia sa vzťahy aj medzi ním a dcérou,môže zareagovať rôzne.
Preto by som na jej mieste nepísala,kde bývam,kde pracuje môj ex a kam šli na výlet a rôzne indície...ale je to jej vec a iba môj názor.Ja by som sa snažila so všetkých síl vyriešiť si takéto veci iba s ním.
Žiaľ,každá si vybrala z toho čo chcela a je tu kriku pre nič za nič.Začali sa riešiť autosedačky a Janka stále asi nevie,to čo chcela vedieť Slnko

sonia, St, 25. 08. 2010 - 17:28

Ešte že si tu ty,a všetko si nám tak pekne vysvetlila Tlieskam .DAKUJEME FIDORKA - si dobrááá.A Janka samozrejme že ešte nevie čo chcela vedieť,kedže si ju hned na začiatku "zjazdila" na čo tu píše - nech si to rieši v súkromí a nie na webe Mlčím ,ani sa jej nečudujem že tu už neprišla Mlčím ,kvôli takým ako si ty...tak ešte raz vdaka Mlčím ...

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 17:43

tebe som nič nevysvetľovala Mrkám

eifelovka, St, 25. 08. 2010 - 18:01

Hihi, vacsinou dvaja rozvedeni ludia nemaju prave "idealny vztah" Veľký úsmev preto su rozvedeni Veľký úsmev

fidorka, St, 25. 08. 2010 - 18:04

by si sa čudovala,koľkí majú po rozvode lepší vzťah,ako kedykoľvek pred tým Slnko

eifelovka, Št, 26. 08. 2010 - 09:52

..by si sa cudovala, kolki nie Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

suzanne, St, 25. 08. 2010 - 21:00

Myslim, ze Janka mala svoj problem opisat trosku vseobecnejsie, konkretnosti spustili lavinu, ktora mnohe dievcata odklonila od povodnej temy. Jej obavam uplne rozumiem. Chcela sa poradit, najst pochopenie..
Nestacim sa cudovat, akym smerom sa tato diskusia zvrhla Smútok

linda999, Št, 26. 08. 2010 - 09:32

U nas, co sme od temy bezpecnosti deti neodbocili, to pochopenie nasla.

lydusha (bez overenia), Št, 26. 08. 2010 - 09:40

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev VTIP ROKA

sonia, Št, 26. 08. 2010 - 11:07

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ježkove husličky Vyplazený jazyk ...

desina40, Št, 26. 08. 2010 - 10:38

len ma mrzí, že Janka sa akosi neozýva..

jana140280, Št, 26. 08. 2010 - 11:45

DESINA40 nebojsa, Ja som stále tu a sledujem všetko, každú jednu reakciu, len nemám akosi čo napísať...sú tu ako vždy rôzne názory na vykreslený problém, to ostatné okolo akosi nevnímam...Ale po čase si môžem povedať, že som spokojná, že som svojmu ex-manželovi povedala svoj názor na jeho jazdu a bezpečnosť detí v aute, ako On zareaguje to už je čisto jeho vec...inak to ovplyvniť neviem, nemôžem predsa s Ním a mojou dcérkou sedieť zakaždým v aute keď niekam pôjdu...Dúfam, že nad sebou porozmýšľal a bude zodpovednejší...Veľmi ma mrzí, že sa s Ním nedá normálne komunikovať, ale z časti sa mu ani nečudujem keď vidí ako sa Nám darí, že čakám bábätko s iným a svoj život mám pekne na poriadku...zrejme si aj takto ventiluje na Mne svoje komplexy, si myslím...je to všetko omnoho viac zamotané než sa zdá...

sonia, Št, 26. 08. 2010 - 12:06

Dúfam Janka že si si zo všetkých reakcií vybrala pre seba a svoju dcérku len to najlepšie Áno,je to len a len v tvojich rukách.Aj ked nemôžeš byť vždy spolu s nou,do určitej miery to môžeš ovplyvniť.Si jej matka a v prvom rade ty si za nu zodpovedná,a ked vieš že otec nekoná v súlade z jej bezpečnosťou tak konaj pokial sa dá ...Slnko Kvietok Slnko

desina40, Št, 26. 08. 2010 - 14:43

Áno Áno Áno

lydusha (bez overenia), Št, 26. 08. 2010 - 12:06

Áno Áno Áno

piper611, Pi, 27. 08. 2010 - 02:27

Včera som sa dozvedel, že ex manželka išla v aute (a nie prvý krát) s malým bez autosedačky a dokonca ak ma pamäť neklame na úseku s veľkými tabulami "Úsek častých dopravných nehôd".

Keď som jej to vytkol tak jej reakcia bola taká, že vyhrešila malého že prečo mi to povedal a dokonca mu pohrozila že keď mi také veci bude hovoriť tak bude musieť ísť bývať ku mne .. (Akosi jej uniklo že ešte bývame spolu Veľký úsmev Vyplazený jazyk )

Ja sa môžem akurát tak rozčúliť a nemôžem s tým nič urobiť keby ich aj vozila v rakete bez kozmosedačky Chichocem sa

Ariesa, Pi, 27. 08. 2010 - 09:02

metody ako podsuvat jej obrazky z miesta nehody, porovnanie nehody so sedackou a bez nej, nieco o tom kolko podnapitych soferov chytili policajti za volantom. videi i fotiek je na webe neurekom, mail, vytlaceny clanok ci fotka doma na stole. ja by som to skusala, ak by nefungovala obyc. ziadost o premyslenejsie konanie.

sonia, Pi, 27. 08. 2010 - 09:11

Napr.takto Ariesa Áno .Kto chce hladá spôsoby,kto nechce hladá dôvody.Piper vždy je možnosť,ja by som určite neriskovala bezpečnosť môjho dieťaťa,ale to som ja Mrkám Úsmev ...

jana140280, Pi, 27. 08. 2010 - 07:34

No veď to...nie je to fér, spravodlivé, že jeden rodič sa správa zodpovedne a druhý nie...Ex-manželova priateľka nechcela aby sa to jej ex-manžel dozvedel, že koľko ich išlo v aute a bez sedačiek a tak to zahrala na deti tak, že nech to nehovoria tatinkovi, že to bude ich tajomstvo...ale poznáte deti, nepovedia len to čo nevedia...a pravda vyšla opäť najavo...Ja som si myslela, že môj ex-manžel bude po Našej výmene názorov na Mňa zúriť, odúvať sa alebo neviem čo, ale opak je pravdou...Včera som volala malej a On bol úplne normálny, teda v pohode, vôbec sme sa nevracali k už načatej téme, tak snáď to v sebe prehodnotil a k niečomu to aj bolo...

waikiki, Pi, 27. 08. 2010 - 08:11

Tak to je super, v záujme dieťaťa je dobré komunikovať slušne, rozumne a dohodnúť sa na pravidlách.Áno

jankabc, Pi, 27. 08. 2010 - 08:28

milá jana 140280, podľa môjho názoru, tvoj manžel už len pretro, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec, ktorý riskuje nielen so životmi dospelých ale navyše so životmi malých detí. To, že takto riskoval - bez autosedačiek a prekročený počet pasažierov v osobnom aute- je maximálna blbosť hrubého zrna. Mal by prísť o miesto v policajnom zbore a zákaz viesť motorové vozidlá a mal by sa vážne zamyslieť nad tým, ako sa správa. Ak by som sa ja ocitla v takejto situácii, neviem, či by som dieťa vôbec druhýkrát s ním na takýto výlet pustila. Ale dúfam a držím ti palce, že si to vyriešite sami a v pokoji.Kvietok

tanka, Pi, 27. 08. 2010 - 09:36

"tvoj manžel už len pretro, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec"

zaujímavé tvrdenie Prekvapenie takže podľa teba sú všetci policajti nezodpovednými blbcami

sonia, Pi, 27. 08. 2010 - 09:40

Tanka,nezovšeobecnuj.Janka myslím hovorí iba o jednom policajtovi,ktorý sa na to že je policajt správa maximálne nezodpovedne...

tanka, Pi, 27. 08. 2010 - 09:45

Zovšeobecňuje ona, preto moja udivujúca reakcia

lydusha (bez overenia), Pi, 27. 08. 2010 - 09:51

Áno Áno Áno Áno Áno

martička, Pi, 27. 08. 2010 - 10:53

nezovšeobecňuje, pretože píše "Tvoj manžel na to, že je policajt je ...."

tanka, Pi, 27. 08. 2010 - 11:01

zle cituješ, prečítaj si znova.
keby to napísala tak ako ty, tak som ticho jak myška

martička, Pi, 27. 08. 2010 - 12:03

no nemyslím si, že to spojenie "už len preto" alebo ako som napísla ja "na to", mení význam
podstatné je to, že vyzdvihuje jeho prácu policajta a teda ak zastáva takéto miesto, ktoré samo predurčuje na zodpovednosť, ale sa tak nechová.....

Polárka (bez overenia), Pi, 27. 08. 2010 - 12:09

"podľa môjho názoru, tvoj manžel už len pretro, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec, ktorý riskuje nielen so životmi dospelých ale navyše so životmi malých detí."

Marticka, ci sa ti to paci, alebo nie - ta veta sa da pochopit, ako zovseobecnovanie.
Keby som napisala: Uz len preto, ze si upratovacka, si totalne zaostala. Urcite by to drviva vacsina ludi pochopila tak, ze vsetky upratovacky a dana oslovena osoba obzvlast je zaostala.

PS: nemam nic proti upratovackam, bol to iba priklad Zlomené srdce

fidorka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:09

"tvoj manžel už len pretro, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec,"-koniec citátu.

Podľa mňa táto veta stavia všetkých policajtov do radu blbcov a jej manžel-vlastne exmanžel je jedným z nich-podľa pisateľky.Tiež to beriem ako zovšeobecňovanie. Slnko

Polárka (bez overenia), Pi, 27. 08. 2010 - 12:11

Odpisali sme to iste naraz Úsmev Zlomené srdce

fidorka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:16

Mrkám Úsmev

martička, Pi, 27. 08. 2010 - 12:25

no dá sa to pochopiť aj tak, ja som to však pochopila takto:
policajti by mali byť zodpovední, čestní a čo ja viem čo všetko ešte a práve preto, že je policajt, tak to ako sa správa je nezodpovedné a preto ho nazvala blbcom
a vôbec som to nepochopila tak, že policajti sú nezodpovední blbci a on teda práve preto tiež
ale tento blog bol založený na niečo iné a nie na doťahovanie sa o slovíčka, takže týmto z mojej strany doťahovačky o slovíčka končím

tanka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:14

"tvoj manžel už len pretro, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec"

"tvoj manžel, na to, že je policajt, je totálne nezodpovedný blbec"

mení sa význam vety, a to dosť podstatne.

Polárka (bez overenia), Pi, 27. 08. 2010 - 11:30

Naozaj zle citujes, pise : UZ len to, ze je policajt...
A to sa naozaj da pochopit, ako zovseobecnovanie.

akalenkak67, So, 28. 08. 2010 - 01:35

žeby až takýto?VTIPY-ZABAVA-HUMOR-SRANDA

magic, Pi, 27. 08. 2010 - 13:12

v tomto pripade suhlasim s martickou, ta veta je pekne salamunska.
da sa pochopit ako hovori marticka (ze zastava funkciu, ktora ma ludi kontrolovat v zodpovednosti a sam byt zodpovedny a nerobi to - svojim spravanim sa tomu naopak vysmieva).
ale rovnako aj ako zovseobecnenie (pretoze je policajt, je automaticky blbec).
ale zmysel nam musi objasnit autorka vety, ako ju myslela.

simika26, Pi, 27. 08. 2010 - 13:30

baby najprv som si precitala, co napisala jankabc, a az tak vase odpovede.. tu je zivy priklad kolko ludi, tolko inych zmyslani..

ja konkretne som to precitala a pochopila, ze jankbc to mysli tak, ze uz len preto, ze je policajt - teda MAL by byt zodpovedny ovela viac ako nepolicajt, tak tym ze nebol zopovedny je totalne nezodpovedny blbec.. nepochopila som ako zovseobcnovanie vobec teda.. dufam, ze sa vyjadrujem co najjasnejsie a da sa to pochopit Kvietok Slnko

ja to tu nechcem teraz riesit ako to myslim ja a pod., len chcem povedat, ze naozaj kazda mame inu mysel Mrkám Kvietok

sonia, Pi, 27. 08. 2010 - 09:42

Ariesa,niet k tomu čo dodať...Kvietok

eifelovka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:23

Baby ?!? To sa fakt treba dohadovat este aj o tomto... dalsie kolo?? Smútok

tanka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:25

Nie eifi, len sa mi nepáči, ak niekto hádže ľudí do jedného vreca, a ešte ich aj uráža.

eifelovka, Pi, 27. 08. 2010 - 12:31

Tiez sa mi nepaci, ze si niekto dovoli nazyvat niekoho "nezodpovednym blbcom" alebo inak "titulovat" ludi, ktorych v podstatne ani osobne nepozname (a aj keby sme poznali..) a nielen v tomto blogu, ale proste celkovo.. ale zase vytahovat dalsie kolo poucania je uz naozaj unavne Smútok

Polárka (bez overenia), Pi, 27. 08. 2010 - 12:40

Eifelovka,

tiez sa mi celkovo nezda vhodne, ak sa tu takto prostoducho ludia navzajom tituluju. Nikto nepouca, ani nerozduchava. Priatelske upozornenie nie je nic zle Úsmev

adus, Pi, 27. 08. 2010 - 12:48

Lenže zase zo skúseností - predsa len, aj ty si jedna z tých "služobne starších" - už vieš odhadnúť, čo to dokáže rozdúchať vášne (ak je náhodou práve spln, a ono sa ukazuje, že to fakt platí) a čo sa prejde úsmevom a nejakým smajlom.
Vieš, niekedy si jednoducho radšej len v duchu ticho povzdychnúť ale nekomentovať.
Toto tiež tak trochu patrí k umeniu diplomacie. Nie vždy to má cenu upozorňovať.

vyvyka, Pi, 27. 08. 2010 - 13:14

Adus,Áno Áno Áno Áno Áno.

waikiki, Pi, 27. 08. 2010 - 13:19

Áno Vieš, niekedy si jednoducho radšej len v duchu ticho povzdychnúť ale nekomentovať.
Toto tiež tak trochu patrí k umeniu diplomacie. Nie vždy to má cenu upozorňovať.

Najmä, ak sa tým nič nevyrieši a pokračuje sa v žabomyšom rozpitvávaní. Pohoda

ja.ja, Pi, 27. 08. 2010 - 14:18

Suhlasim s Adus aj s waikiki,chcela som to tu napisat uz vcera,ze mlcat je niekedy zlato...a to ma tiez "huba svrbela"...

krtkovci, Pi, 27. 08. 2010 - 20:19

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
a predsa len stále píšete - vysvetľujete si - doporučuje te si -posielate smajlíkov - palce, ale v blogu tej, ktorá naozaj nemusí byť na žabomyšie vojny medzi pisateľkami zvedavá. A nie len tu, je to skoro v každom príspevku - napr. gramatické chyby, spodobovanie a pod....
Mrzí ma to, naozaj si neviete skákať "do vlasov" mimo zaujímavých tém v blogu iných pisateliek?
Skoro stále sa jedná len o "vyrypovanie" medzi "stálicami" NM.
Odradzuje to od čítania a úprimne, aj od napísania svojho názoru - rady, keď vidím ako sa medzi sebou hádate ako kofy na trhu.
Ak mi chcete napísať, vynadať alebo čokoľvek - tak prosím na moju kontaktnú adresu.Dakujem.

hrdza, So, 28. 08. 2010 - 00:00

Fuha,musela som sa prehryzt roznymi komentarmi mimo temy,kym som sa dostala na koniec..Pre tieto urazky a hadky chodievam zriedka na diskusne fora,ale nanicmamka je mi nejako sympaticka. Dufam,ze sa mi takto rychlo nesprotivi..

Janka, ak este vobec stojis o nejake rady, ja by som urcite zostala nekompromisna. Ide o zdravia a zivot tvojho dietata- bez autosedacky zakaz vozenia! To je moj nazor. Nenechala by som sa ukecat ani len na odvezenie "za roh". Ak toto nechape dospely clovek (a to je jedno ci je zamestnany ako policajt),tak je to smutne. Zodpovednost je aj na Tebe ako matke,teda ak mas moznost to vidiet a zasiahnut. Ked niekto chce hazardovat,nech teda riskuje svoj vlastny zivot,nie druhych.
drzim palce aby ste sa s otcom dietata slusne dohodli a pochopil o co ide..

fidorka, So, 28. 08. 2010 - 01:34

jednoduchá rada:nečítam,čo sa mi nepáči Slnko

desina40, So, 28. 08. 2010 - 07:17

napišem fidorka môj názor, hrdza je asi nutená to čitať všetko, pretože nevie, či medzi tým hašterením nie je niečo zaujimave, čo by sa mohlo hodiť ako rada do buducnosti. Tak to vidim ja a tak to aj robim. A nehnevaj sa, aj pre mna su to žabo-myšie vojny, myslim tym riešenie I a Y a pod.Pekný den.

fidorka, So, 28. 08. 2010 - 11:16

Nikto nie je nútený čítať všetko,(to je zase môj názor)ja tiež selektujem aj v takýchto blogoch si vyberám,čo si prečítam.
Žabo myšie vojny sú všade,v práci,aj doma,aj tu.Ja mám priateľku,poznáme sa od našich dvoch rokov,vieme o sebe asi všetko a tiež sa občas nezhodneme.Obe si stále obhajujeme svoju pravdu,ale stále sme priateľkami,ktoré si pomáhajú v každú dennú či nočnú hodinu.Patrí to k životu.Aj NM je "živá",nemôžeme si stále posielať len medveďov,srdiečka a usmievať sa po sebe ako v telenovele.Veď nás je tu toľko žien,aj veľa nových,ktoré sa ešte nepoznáme,ja na tom nevidím nič divné.Búrka bola,prešla a ideme ďalej,či?
A na nikoho sa nehnevám...ale je pravda,že som sklamaná aj ja.Slnko

hrdza, So, 28. 08. 2010 - 23:10

desina-uplne si to vystihla. Presne toto je aj moj nazor.

Este sa opat vratim k teme-velmi by ste sa cudovali,ako nezodpovedne dokazu byt aj samotne matky. Kamaratka ma 3male deti a maju problem sa napratat do auta s 2klasickymi autosedackami+1vajko. Ked bolo posledne este uplne miminko-vozila ho tak,ze sedela na mieste spolujazdca a vajko mala na kolenach!!!! a to su aj s manzelom VS vzdelani ludia,inteligentni. V tomto ale nacisto potratili rozum. Islo o vzdialenosti aj 40km..snazila som sa jej dohovorit,ale uz sa aj bojim teraz s odstupom casu spytat,ako to riesia teraz. Pravda je,ze tolko sedaciek sa im nevtrepe do auta.

Heja, So, 28. 08. 2010 - 08:41

nemám teraz čas čítať to tu ale tento príspevok ma zaujal.Hlavne komentáre niektorých vás.lydush je to pravda ,že čo sa má stať sa stane a nikto to nezmení.Je pravda ,že keď dohorí sviečka,či je to dieťa alebo mladý človek,či starí nič nenarobime.
Zdá sa mi to nebezcitné tak napísať.Nerieš čo nemôžeš vyriešiť.My sa osobne nepoznáme a nie sme ani bližšie v kontaktoch ale viem,že aj ty niekde v srdci máš strach o svoju dcéru .Moji synovia sú dospelý a bojím sa o nich.Keď sadajú do auta nezabudnem im povedať dávaj si pozor a mám strach hlavne ,keď idú na dlhšiu cestu.A čo píše janka je hazard.Aj ja by som bola naštvaná a chcela by som to riešiť.Neviem ako, ale keby sa to týkalo mojich deti určite by som niečo podnikla.Opatrnosti nie je nikdy dosť a ja si myslím,že hazardovať so životom iných je trestný čin a ak hazarduje zo svojím je to jeho vec.Ja iba toľko .Prajem vám všetkým pekný aj keď upršaný víkend

jana140280, Pi, 03. 09. 2010 - 13:22

Dnes ráno idem do práce autom po dedine 50, tak ako zákon káže, za Mňou asi ďalších 5 áut, keď tu zrazu zbadám čierne auto s nepríjemnými modrými neónovými svetlami, ako má môj ex-manžel...keď v tom auto vybočí z kolóny, obehne ďalšie 4 autá, ktoré má pred sebou asi takou 120-tkou po dedine a nezmenenou rýchlosťou sa rúúúúti ďalej...toť môj ex-manžel, viem že to bol On, lebo poznám jeho ŠPZ...Ja som z toho zostala veru v riadnom šoku a hovorím si...vďakabohu, že tam nesedí moja dcérka...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama