reklama

mam adepta, ktory sa nechce prihlasit

betana , 28. 01. 2010 - 08:34

reklama

Baby, spominala som tuto stranku znamenu a pise mi do mailu uzasne stanoviska a rady, ako co riesit. Ale nechce sa prihlasit. Co poviete
na toto, co mi napisal:

Nemôžem, potom by som Vám tam do niektorých debát prispieval chlapským názorom a to nechcem. Vieš, naozaj je rozdiel v mužskom a ženskom systéme uvažovania a z toho vyplýva veľa rozdielov /netvrdím, že niektoré je lepšie, ale dosť často to vedie k nepochopeniu/. Je to vidno u tej pani, čo sa s ňou manžel nerozpráva. Nech ho nenúti do rozhovoru, nech ho len objíme, povie pár teplých slov ako ho má rada, pochváli za niečo a zahrá si s ním karty, alebo pôjde do kaviarne. Nemyslím, že by mu behala po rozume skutočná ženská, ale môže byť virtuálna. Uniká do internetu, to je virtuálna realita. Treba v ňom prebudiť záujem o tú skutočnú. Ale nie rozhovorom na tému čo ti je.
1. Chlap Ti nepovie, že ho niečo trápi
2. Nevyčítaj chlapovi že Ťa neobjíme ak neobjímeš ani Ty jeho
3. Nechci po chlapovi slovné analýzy

Vzťah Ti može zlepšiť len fyzický kontakt a spoločné aktivity, ale treba rátať s tým, že to bude trvať 3 mesiace, takže občasť objať, sem tam karty, pozitívne hodnotenie /občas, nepreháňať/ a skrátka dať mu najavo, že je potrebný a že sa s ním ráta /to za PC nezistí/, spoloční známi alebo gulášpartia.
Netvrdím že je to na 100% úspešnosť, ale na takéto veci sa musíte dívať chlapskými očami, chlapský mozog funguje ináč.


reklama


reklama

balalajka, Št, 28. 01. 2010 - 08:42

Milý Betanin známy,
bola by som osobne veľmi rada, keby si občas dal nakuknúť do chlapského srdiečka a pochopiť "váš" svet.
V dobrom. Je tu zopár chlapov - Karolko, Robinson, Radko, Jožko K. (ozaj, dávno som ho nevidela) ... koho som zabudla, nech prepáči ... jáj Smilan Chichocem sa ( to je na iné ). Osobne si myslím, že každá jedna prahne po vysvetlení od chlapa - ak ten náš vlastný nedovolí nazrieť do chlapského srdiečka, a nájde sa tu niekto, kto je ochotný, tak ja osobne budem len rada Tlieskam .
Teším sa na nový nick Áno a za ním na novú osobnosť Áno .

adus, Št, 28. 01. 2010 - 10:03

Veru, veru, ja sa tiež pridávam, Betana, skús ho prehovoriť, určite by to bolo cenné.
Mnohé z toho, čo tvoj známy hovorí ja už mám zažité a zvykla som si na to, akceptujem - ale stále nemôžem s čistým svedomím povedať že chápem. Len viem, že sa nemám čudovať a mám vopred rátať s tým, že reakcia chlapa sa bude vymykať z môjho ženského rámca....
Ak by sa našiel nezištný mužský, čo by mám tu tieto ich "obzory" odhaľoval, bolo by to určite prínosom.

renka, Št, 28. 01. 2010 - 10:48

Áno Adus, nemusím klávesnicu draťChichocem sa napísala, si aj môj názorVyplazený jazyk

fantika, Št, 28. 01. 2010 - 12:29

mamamata este tu zvykol byt IgorZH..ale uz nechodii..Vyplazený jazyk

balalajka, Št, 28. 01. 2010 - 12:34

Vidíš! Na toho som zabola, ako sa pri vás červenal Mrkám .

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 09:05

Betanka: myslim že Tvoj adept vie veľmi dobre, prečo sa nechce prihlásiť. Možno jeho manželka alebo riateľka je jedna z nás a možno vo veľmi podobnej situácii ako ja, ktorá túto stránku navštevuje presne tak ako ja. Možno Tvoj adept veľmi dobre vie čo je virtuálna známosť a aj reálna známosť.Možno je aj on ženatý alebo má priateľku s ktorou okupuje rovnako jednu posteľ. a v podstate to má spoločnú podstatu. Vyhýbam sa manželke, ale myslou som s inou ženou. To teda podľa Tvojho adepta treba chlapovi ospravedlniť a ďakovať? "Ďakujem Ti manželko, že si tu doma so mnou , a nevadi že Ťa nezaujímam ani ja, ani nič iné len Tvoj virtuálny svet a virtuálne známosti? Nie je to náhodou tak, že Tvoj adept je presne v takej istej pozícii ako môj manžel? Nemá doma ženu, ktorá je nešťastná kvoli tomu že má známosti či skutočné alebo si ich vyhľadáva virtuálne? Pozdravujem ho, ale v zmýšlaní ženy rozdieľ nie je či virtuálna alebo akákoľvek iná. Rozdieľ je len v tom ako to nazveme. A tak ma napadlo? Ale žene to v základnom princípe ublíži rovnako.
Betanka. Prepáč, ale som žena a som nešťastná a ver že právom a opodstanene na základe skúseností. A možno práve preto že Tvoj potecionálny adept vie veľmi dobre o čom hovorím, a možno ma aj veľmi dobre pozná. Neviem či ho poznáš Ty, či vieš kto to je, a čo vieš o ňom? Možno by som tiež rada s Tebou popísala o ňom....:(

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 10:19

...som žena a som nešťastná a ver že právom...

Mydlinka, nerozumiem - ako je to byť právom nešťastná?

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 11:49

Milujem svojho manžela. Tak ako by manželka mala. Manžel mi ale už ublížil rôznymi spôsobmi, ktoré nebudem rozoberať. Ktoré som mu veľakrát odpustila a ktoré sa snažím mu nepripomínať, a na ktoré by som najrašej sama zabudla, ale zabudnúť sa vždy a všetko nedá. Je ťažké uveriť niekomu kto sklame. Ešte ťažšie je uveriť ak sklame niekto dva krát. No a ešte ťažšie je ak niekto zlyháva v čomsi stále. A do nekonečna sa odpúšťať nedá. Môže mi potom tu nejaká naničmamka rozprávať o tom , že nie je nič zlé mať kamarátky a virtuálne vzťahy. Nie je, súhlasím. Ale len ak niekto nezlyháva pri každej príležitosti, ak sa dá na niekoho spoľahnúť... Ja nemienim kontrolovať manžela ako sopľavé decko (to mám čo robiť s deťmi ktoré to potrebujú) a nie naháňať jeho a prevychovávať do nekonečna, hoci ho milujem... je dospelý a má mať priority, vážiť si že nás má a ak si nás neváži a má byť s nami lebo musí, tak to nech si nájde takú ktorá bude tolerovať jeho nekonečnú kuráž stále a stále zlyhávať a že mu budem všetko včetne kamarátiek aj virtuálnych tolerovať. Zatiaľ som nešťastná len ja. Ale vidím že moja trpezlivosť aj sily sú v koncoch, a keď toto povolí mne, bude nešťastný on a ešte celá rada ľudí jeho nekonečne zlyhávaním. Zlyhal veľakrát a neni napísané nikde či nezlyhá znova keď bude mať príležitosť. vidím že tie príležitosti začal vyhľadávať ešte aj tu.

nielen žienka domáca, Pi, 29. 01. 2010 - 11:51

mydlinka,
pekne si to tu zhrnula. tak si to opäť prečítaj a predstav si, že ti takéto niečo povie dobrá kamarátka. čo by si jej poradila?

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:22

stručne a jasne: Poslať ho do riti najrýchlejšou cestou!(pardon za vyraz)

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 11:53

urob niečo preto aby si šťastná bola!!!

renka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:07

mydlinka, tá prvá veta mi nejak nesedí s zvyškom príspevku...z Tvojich slov mám pocit veľkej zlosti, sklamania a rozčarovania z manžela...ak Ti to naozaj tak vadí a cítiš to tak, prečo mu znova a znova dávaš šancu, aby opäť sklamal?Mlčím

a nedá mi, nejak nechápem Tvoje slová "Milujem svojho manžela. Tak ako by manželka mala."...neviem, mňa by takéto vyjadrenie lásky k manželovi , či komukoľvek inému nenapadloPrekvapenie ale to som ja, je to môj subjektívny pocit

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 12:12

Renka, aj mňa to napadlo - ako to je milovať manžela, ako by manželka milovať mala?

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:25

Milujem svojho manžela tak veľmi ako by ho nemilovala žiadna iná žena po mojich skúsenostiach. Tj. To neznamená že ho ked ho milujem, budem odpúšťať vždy. stačí takto?

renka, Pi, 29. 01. 2010 - 13:12

stačíSlnko
stále mám pocit z Tvojich písmenok, že ty to vidíš tak, že robíš pre rodinu všetko, čo sa dá a manžel Ti za to nie je vďačný a neoceňuje to, neváži si to (a že iná žena by mu takéto správanie netolerovala) a myslím si, že mu to aj takto občas vyhodíš na oči (možno sa mýlim?)...aj keby to bola pravda, nikto z nás (ani muž ,ani žena)by takéto "pravdy" o svojej osobe nepočúval rád a automaticy odpoveď môže byť spätný slovný útok alebo odchod a tým pádom koniec rozhovoru, aj keď vlastne žiaden nebolMlčím ...je to viac na vysvetlenie ako to myslím, ale
nemám teraz čas, prišli deti, idem im dať obed a malého dať spať, potom poobede ešte napíšemKvietok

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 09:23

Betana, a tebe nevadi že tvoj adept je ženatý, a že ty môžeš takto byť zdrojom trápenia jeho manželky? Myslím že keby jej to nevadilo, neskrýval by sa pred ňou. Možno aj ona je v situácii podobne ako ja a ešte moc vydatých žien. Máme doma manžela, a ak fyzicky nie je s inou, tak je tu s virtuálnou?
To sa Ti betyna ospravedlnňujem za moju hrubosť, namyslím to v zlom, len hľadám vysvetlenia a používam aj empatiu, a brať ohľad aj na druhú stranu.

Natinka, Pi, 29. 01. 2010 - 14:09

preco by kamaratky a zname mali byt zdrojom trapenia nejakej manzelky???? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 09:03

"Ale nie rozhovorom na tému čo ti je."
A ako sa potom dozviem, co mu je? Ked nie rozhovorom? Nememu decku ani vlastna mat nerozumie a hry ako citaj mi myslienky u mna napriklad nefunguju. Opytam sa co ti je...odpoved je NIC a beriem to ako holy fakt, nic sa nedeje, tak sa nic nedeje, ideme dalej.
Takisto neberiem muzov ako nieco ine, ako nejake inak mysliace bytosti, su presne taki isti ako my, vedia hovorit, vedia pouzivat rozum, maju dve ruky, dve nohy, nic mimoriadne. Toto je len vyhovorka- muzi su ini. Na vztah sme dvaja, dvaja sa rozpravame, dvaja spolu zdielame "dobre aj zle". Nebudem chodit okolo muza po spickach a tvarit sa ako sybila, plnit mu co mu na ociach vidim, tak isto ako to nemusi robit on. Dvaja dospeli, svojprvani ludia, ktori sa rozhodli zit spolu nepotrebuju nijake hry.
A ak mi podla bodu jedna nepovie co ho trapi- nuz jeho smola, nie moj problem.
A vobec. Neviem ci ma cenu bavit sa s niekym, kto tu vlastne "nie je". To je potom debata na pat veci.Pohoda

balalajka, Št, 28. 01. 2010 - 09:11

Muži SÚ iní!
Minimálne od pol pása Veľký úsmev .
Boh, príroda, nazvi si to ako chceš - nás nestvorila/o/i na to, aby sme boli rovnakí a rovnako mysleli a jednali. Boli sme stvorení na to, aby sme sa dopĺňali a tvorili celok.

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 09:19

Lenka.
Viem, ze vy realisti nemate toto co teraz napisem moc v laske, ale v minulych zivotoch si mohla byt muz, zena, muz, zena, zena, zena, muz, muz a tak dalej
DUSA je NAS zaklad, dusa nie je muz ani zena, nema pohlavie... a k tomu pravo slobodne sa rozhodnut, slobodna volba. To je to, co nas robi ludmi.
Muzi su presne taki ako my, to len my zeny a oni muzi, maju krasnu vyhovorku a ospravedlnie seba, ci nas, ked nam nechcu rozumiet ... nerozmyslaju inac, myslia rovnako ako my, len si nesu vybavu od rodicov- ano toto musim takto, lebo aj moj otec to robil takto...a my si vravime...moja mama takto vari, aj ja tak chcem...
Su to nase ludske vymysly a zakony, my si vymyslame co sa ma a co nema, ocakavame ze muzi musia toto a my hento....jeden jediny rozdiel je fyzicky, ale ostatne...je len clovek, hole nic a vsetko zaroven.
Dusa je univerzalna.

Kamila, Št, 28. 01. 2010 - 09:26

Ja zase som uplny laik do vsetkeho, ale stihla som si precitat nieco z Ajurvedy(zatial len symbolicky), a podla nej cloveka tvoria tri zakladne casti telo, psychika-myseľ a dusa ..., ber to ako total amatersky pohlad, ale z neho mi vychadza ze ta dusa je to univerzalen co rozoberas ty a psychika moze suvisiet s pohlavim. Toto mi aspon pasuje. Veľký úsmev

elin, Št, 28. 01. 2010 - 14:46

kami,
mozno je to tak, ze "amateri" casto rychlejsie a presnejsie pochopia podstatu nez ti, co "tomu predsa rozumeju" Mrkám

eifelovka, Št, 28. 01. 2010 - 09:40

Sam napisal "muzsky nazor" Veľký úsmev tym podla mna vyjadril, ze sme naozaj odlisni Veľký úsmev
Kuknite si film The Ugly Truth.. taku americku blaznivu komediu, trosku nadnesenu, ale nieco pravdy na tom bude o chalpoch a zenach Veľký úsmev

stelinka, Št, 28. 01. 2010 - 09:47

prikláňam sa k tomuto názoru,že odlišnosti v postojoch k vzniknutým problémom súvisia s pohlavým.Obojstranne sa môžeme ovplyvňovať za pomoci rozumu a vôle.Sloboda nás ale každého jedného môže nasmerovať rôznym smerom,podľa možno aj aktuálnych nálad.Úsmev

manny, Št, 28. 01. 2010 - 10:14

Jáj my ženy. Hovoríme tak ako nám to vyhovuje. Každé dieťa je iné-hovoríme si a ked vyrastie už nie je? Každý človek je iný a na každého platí niečo iné. Na jedného naziapať a iného stačí len objať. Toť môj názor.
A Dotyčnému kámošovi: Určite sa registruj, páči sa mi ako premýšľaš. Aspoň zatiaľChichocem sa Mrkám .

KIMKA, Št, 28. 01. 2010 - 10:17

Ja by som bola veľmi rada, keby sa zapojil do diskusie aj muž. Muž a žena tvoria celok spolu. Žena je jemnohmotná a muž hrubohmotná bytosť. Muži veľa vecí vidia inými očami, z iného uhla. Preto dialóg môže priniesť veľa pozitívneho. (Samozrejme nie s mužom typu Didinko). Zdôrazňujem d i a l ó g. Niektorí ľudia (muži aj ženy) sa vedia len veľmi ťažko otvoriť, dostať zo seba, čo ich trápi. Z toho vzniká "komunikačný šum" - teda nekomunikácia, čo plodí nedorozumenia.Úsmev Slnko

alioska, Št, 28. 01. 2010 - 10:24

Milý neznýmy...máš 50?...nechceš ma aj s dvomi deťmi...?..ja chlapom celkom rozumiem..sem tam oni mne nie,ale prispôsobím sa...Bozkávam

betana, Št, 28. 01. 2010 - 14:38

pocuj, ty mrska, on je stastne zenaty a keby sa nieco stalo, tak ja by som sa prva hlasila do radu. takze az ked by nechal mna... jasne?

vločka, Št, 28. 01. 2010 - 10:47

s bodom 3 súhlasím čiastočne. s bodmi 1 a 2 nesúhlasím. ale ja pravda, že z niekoho treba veci ťahať ako z chlpatej deky a z niekoho to lezie samo.
a na vetách typu" vieš čo je tvoj najväčší problém!" sme sa naučili už aj smiaťKvietok Slnko

katarínak, Št, 28. 01. 2010 - 13:41

Muži sú jednoznačne iní (teda ak nie sú iní, potom premýšľajú ako my,nevychádzam z teórie ale prevažne z vlastnej skúsenosti).Lydusha,uvažuješ ako chlapÚsmev U chlapa je to tak:čo ti je? NIč. Tak teda nič, a ideme ďalej.Žena chce to "nič" rozviesť a dôjsť k problému, u chlapa je "nič" úplne jasné.Jednoducho chlapi majú radi jasnú a zrozumiteľnú reč,nijaké inotaje a metafory.Dlhé roky mám najlepšiu kamarátku chlapa.Väčšinou mi muži lepšie poradili, majú úplne odlišné názory,ako my,ženy,tri kamartáky mi radili presne rovnako,kamarát mi poradil inak,takým smerom,ako by ma nenapadlo uvažovať-a jeho pohľad na vec bol ten správny.Nekomplikovaný.Takže betana,strašne by som tu uvítala chlapský názor.Určite ho tu uvítam.

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 13:47

Toto mi nehovoris prva. Neviem robit dve veci naraz, nepytam sa stokrat to iste, ked poviem nie plati nie (a nie ze "mozno" , "asi" , "prehovaraj ma") Takze ja som teda asi chlap.Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk
Ale pritom je to o ludoch a o postojoch. Nie o muzoch a zenach. Ziadne ze oni su z marsu a my z venuse. Rovny meter na kazdeho.

betana, Št, 28. 01. 2010 - 14:40

no neviem neviem s tym rovnym metrom, mam syna aj dceru, oboch sa snazim viest rovnako a kazdy to ponima inak...Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 14:44

Betana IBA preto, lebo on je MUZ a ona ZENA? Alebo o tom, ze kazdy sme iny?

Natinka, Št, 28. 01. 2010 - 14:46

asi to bude tou individualitou osobnosti..ja mam dvoch chalanov a obaja su ini a inak reaguju a dokonca su aj inak vychovani...Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 14:48

Asi tak nejak. Zvalit skrabanie na zadku a grganie po jedle na to, ze muzi mozu...su to muzi, zvery...od prirody...je velmi pohodlne...kto povedal, ze ja sa nemozem spravat ako muz? Kto mi v tom zabrani?

Natinka, Št, 28. 01. 2010 - 14:49

mne v tom nikto nebrani...grgam ako chlap, aj to druhe hehe a co ved je to lucke, aj kralovny prdia no ne?

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 14:51

To nebolo do slova myslene ale ako nazorna ukaaazkaVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Natinka, Št, 28. 01. 2010 - 14:54

no vidis ako som sa dala nachytat? Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

betana, Št, 28. 01. 2010 - 16:16

pretoze su kazdy uplne iny a este k tomu jeden je muz a jeden zena precaj

betana, Št, 28. 01. 2010 - 14:39

A prisla mi odpoved:

A neprihlásim sa. Nejdem podrobne vysvetľovať prečo, keď vo mne dozrie, že to je správne, tak to urobím, zatiaľ to urobiť nechcem.
K tomu komentáru Lydushi, že ako sa to má dozvedieť ak sa neopýta - nedozvie sa to a nech s tým ráta. Určite sa to teda nedozvie pri priamej otázke. Skôr by sa tam musela dostať nepriamo postupne, ale to je na dobrú atmosféru, ktorá navodí potrebu zdôverovania sa (chlapi sa nezdôverujú, aspoň nie len tak). Ale tú pri vyhrotenom vzťahu nenavodí.
A naozaj, ako píšu dámy ďalej v podstate sme rovnakí. Ale nevidíte to vy ani my. Podobenstvo:
budeš obzerať na trhu kvety. Chlap sa ťa opýta, či Ti ich má kúpiť. Povieš nie. Ale nepovieš nie preto, že ich nechceš, ale preto, že sa opýtal a nekúpil ich rovno. To je rozdiel v mužskom a ženskom myslení. Po tom budeš ofučaná (netvrdím, že to bude zrovna pri kvetoch, môže to byť preto, že si niečo spravila a jeho reakcia nebola "pofúkam Ti prštek" ako si čakala Ty, ale prečo si nepovedala, bol by som to spravil ja ) a keď sa Ťa chlap opýta, čo Ti je, povieš že nič. A sme presne pri tom ako sa má žena dozvedieť, čo chlapovi je.
Takže sme rovnakí, ale iní, uvediem základné dôvody. Chlapi sú: inak vychovávaní, majú inú stavbu tela (vyšší výkon a nižšiu životnosť) a iné chemické pochody v tele (to je tým testosterónom) a to ovplyvňuje aj ich uvažovanie. Lovec musí uvažovať priamočiaro a rýchlo, nie empaticky. Nemôžem rozmýšľať ako sa bude cítiť srnka, keď jej zabijem mamu, ide o prežitie ľudského rodu, nie srnky a empatia v boji ma ako lovca/bojovníka môže rovnako stáť život. A ak aj povieš, že tieto modely už neplatia spoločensky, predsa len to tak funguje. Aj keď nedá sa všetko zovšeobecniť.

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 14:43

Tak potom ja mam doma mimozemstana, pretoze sa bavime o vsetkom aj o tom co ho trapi, po com tuzi, co by chcel, a dozviem sa to po priamej otazke. Keby som to nezazila a nie raz tak nenapisem ani ciarku. Uplne milujem tieto univerzalne vyhlaseniaVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
Inak pre mna je to podobenstvo aj ostatne ciro ciry nezmysel. A neplati to univerzalne na kazdeho.
A neprihlas sa. A just nie. Vidim tvrdohlaveho jesitaka ktoreho treba prosit? Na co je dobre toto odkazovanie?
Vyplazený jazyk

elin, Št, 28. 01. 2010 - 14:52

lydush,
ked niekto napise, ze zeny su ine, nez muzi, je to zovseobecnovanie a ked ty napises, ze vsetci sme rovnaki, tak to uz nie je zovseobecnovanie, ale "pravda"? asi nieco nechapem, budem rada, ak mi napovies...

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 14:54

A nevies, kto mi raz napisal, ze by bolo fajn prestat skatulkovat a brat sa iba ako LUDIA?

elin, Št, 28. 01. 2010 - 15:04

mozno nestihol dopisat, ze LUDIA su velmi roznorodi a ze podla istych znakov sa do istych skupin predsa len zaradit daju Mrkám

lydush,
ja v poslednych tyzdnoch - ba uz mesiacoch na stranku chodim fakt zriedkavo a tak nestiham sledovat "aktualne dianie"... a zvacsa len "prelustrujem" niekolko malo mien, viac nestiham... no a od teba som niekedy v jeseni citala cosi - fakt si uz nepamatam, co to bolo, ale viem, ze z toho salal taky klud, pohoda, vyrovnanost... velmi ma to vtedy potesilo. No a teraz som si otvorila (uplne nahodou, klikla som na iny blog, nez som chcela)toto - a ostala som trosku zarazena... fakt zvyknes este reagovat aj takto? Prekvapenie

jasne, v pripade ze by si chcela pouzit odpoved, co si pouzivala, ked som sem chodievala castejsie - mas na to pravo... len ma to trochu... prekvapilo?

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 15:12

Ako TAKTO?
Inak elin, ludia sa menia,preco cakas, ze ja jedina ostanem nemenna? Som hore dole ako kedy ale podstata ostava.

elin, Št, 28. 01. 2010 - 15:27

Úsmev
este poznamka k tomu "skatulkovaniu"... mozno uznas, ze napr. medzi psikmi je velmi nepresne, ale zato hodne prakticke ocakavat, ze pes jedneho plemena sa zrejme bude spravat inak, ako pes ineho plemena a ze je isty rozdiel v spravani a "povahe" psa a fenky... nie su to ziadne striktne pravidla, ale v praxi je velmi uzitocne s tym ratat... Úsmev
to vies, aj skatulky mozu mat svoje caro, ked ich nevytahujes na svetlo bozie furt Mrkám

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 15:32

Prepac, ale psi a ludia nie je zrovna vhodne na porovnanie.
"to vies, aj skatulky mozu mat svoje caro, ked ich nevytahujes na svetlo bozie furt "- ako vies? Pre teba to je tak ok, pre mna tak ok.

eifelovka, Št, 28. 01. 2010 - 16:05

Lydush, keby tu bol jeden super chlap teraz prihlaseny, napisal byt ti "NETREP" Veľký úsmev

Mas dnes zas hadavu chut alla hviezdne vojny??? Chichocem sa A ze to nie je o hormonoch Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 16:58

Ked myslis.
A kludne mi to mozes napisat aj ty, nemusis cakat na unbelamiho alebo robinsona ci ineho uzasneho chlapa.

eifelovka, Št, 28. 01. 2010 - 17:22

Aka si dnes kyslaaaa, ani srandicky si neuzivas Mlčím

lydusha (bez overenia), Št, 28. 01. 2010 - 18:52

Vidiiiiis aka si. Ja som vedela ze tam mam supnut smajla. To su tie sumy- komunikacne. Inak som celkom v pohode aj ked to mozno tak nevypaaaadaaaaa.
Mrkám Úsmev

eifelovka, Pi, 29. 01. 2010 - 16:38

Dnes je akosi kyslo mne.. zamrzol mi usmev na tvari Mlčím Ale uz sa blizi "padla", tak hadam to este v zdravi prezijem Veľký úsmev

betana, Št, 28. 01. 2010 - 16:16

je to najNEjesitnejsi muz, akeho poznam. vela cita a super sa s nim polemizuje.

elin, Št, 28. 01. 2010 - 17:12

betana,
tak si len uzivaj jeho blizkost - nieco take nestretnes na kazdom rohu Úsmev

a ked sa ti bude chciet, obcas sa o nieco z debat s nami podel Mrkám

lusesita, Št, 28. 01. 2010 - 22:28

presne niečo také som chcela napísať na koniec blogu,no už nemusím Úsmev ďakujem elinSlnko
Betana teším sa na pretlmočené príspevky tvojho priateľa.

betana, Št, 28. 01. 2010 - 17:42

ako som napisala nie je to ziadny tvrdohlavec ani jesitak, a hlavne nic neodkazuje, to ja som prezentovala, co mi odpisal, len tak, lebo sa s nim naozaj dobre polemizuje. a toho mimozemstana zavidim - si ho dobre asi vychovala, alebo si mala stastie - takych je malo a myslim, ze k takym patri aj moj otec, ale to preto, lebo aj mama sa nikdy za nic neskryvala a vzdy jednali spolu na rovinu. ibaze chceli to obaja. ja som zazila aj take, ze ja som chcela presne a priamo a moj muz uhybal a vytahoval nepodstatne veci. a tak sa zasa dostavam k tomu, ze kazdy sme iny - samozrejme ako osobnosti.

Amarylys, Št, 28. 01. 2010 - 23:44

verím,že by sa tu našlo viac takých,ktoré by si radi vymenili pár viet,alebo názorov s Tvojím ako si ho nazvala adeptom.Niekedy sa dá nájsť porozumenie alebo zdroj inšpirácií aj u osôb,ktoré sa nechcú hneď prihlasovať,ale reagujú na to,čo ich zaujíma .Možno niekedy sám dospeje k názoru,že by sa mohol zverejniť,ja osobne si myslím,že jeho názory sú hodné aspoň zamyslenia.

Dreya, Po, 01. 02. 2010 - 10:27

betana?????
nie je ten tvoj kamarát náhodou môj manžel????

To o tých kvetoch na trhu sme zažili naživo...opýtal sa ma, či ich chcem a ja som sa zdula, že nie...dôvod? lebo sa ma to opýtal a nekúpil ich rovno!
A to s tou srnkou......no neviem neviem, či to naozaj nepísal môj manžel....Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

katarínak, Št, 28. 01. 2010 - 14:17

No mne tu ten môj kamarátka povedal na otázku či ženy a muži myslia rovnako práve odpovedal: Ani náhodou! Keby boli rovnakí myslením, tak sa pozabíjajú.Váľam sa od smiechu po podlahe

lobelka, Št, 28. 01. 2010 - 15:01

Betana, tohto chlapa si drz pri dusi Slnko a sem-tam nas s jeho nazormi na vec oboznam. Pacia sa mi jeho nazory aj sposob podania. Mnoho veci tak, ako ich opisuje, som sa naucila pri muzoch v mojom okoli vnimat aj ja.

alexa35, Št, 28. 01. 2010 - 15:39

Píšeš aj za mňaÚsmev A podľa mňa tá rôznorodosť nás na nich fascinuje, nie? Ja nepotrebujem doma len kámošku, ale aj Muža. Mne sa páči mužský pragmatizmus, ich prístup k riešeniam problémov-jednoduchý, priamy. No páči sa mi byť ženou a vnímať svet našimi očami. Podľa mňa sme jednoznačne odlišní-ale znova-výnimky existujú.

karol, Pi, 29. 01. 2010 - 02:42

Mrkám aj by som sem nieco napisal,ale ten" mistery" muz,mna tak zaskocil svojimi "fantastickymi" nazormi,ze lenPrekvapenie oci vyvalujem a v rohu si tiiiskoPlačem Plačem Plačem ,potom si dam 4pivo a tak sa na tomVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe az ho s radostouObjímam Bozkávam Objímam Bozkávam .
inac poznamku,...ze muzi su od polpasa rozdielny...neberiem,labo aj zenske prsia su velmi povabne,cize aj nad paaasom sme rozdielny{to bola cisto technicko-anatomicka poznamka]
Inak k tema: urcite sme rozdielny,ako priklad
ja som 25 rokv zenaty,cize zazil som 25x 12x5=1500:365=4 roky a 37 dni zlej nalady pri periode,tak mi uznate ,ze to musi zatriast nejednym chlapom,a to som si dal discount,ze iba 5 dni v mesiaciChichocem sa Chichocem sa Vyplazený jazyk Chichocem sa Chichocem sa ,cize prezit v duchovnej pohode vas biologicky kalendariik,je umenie a dobrodruzstvo .Tak dufam ,ze niektory uznaaate[Lyduuuuuuushka] ,ze sme rozdielny.Pohoda Áno Pohoda

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 09:15

Takze chces aj ty, Brute, tvrdit, ze ked sa ta Rusalka opyta co ti je? Tak sa nedozvie? Ak napises ze ano, dopredu ta vyhlasujem za klamara a strkaca do zadku tomu mistery zhora.Vyplazený jazyk Pohoda Pohoda Pohoda

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 09:28

fajn debata. Pýtam sa otvorene a konkrétne: Má ten adept nieco spoločné so mnou??? Alebo už nič?:( Prečo nenapíše manžel rovno mne? Svojej manželke? žeby pre svoje virtuálne známosti? Prečo sa ma on nespýta priamo čo mi je? prečo priamo nerozpáva so mnou alecez jeho virtuálne kamarátky? Je mi na nič aj z neho aj z jeho virtuálnych kamarátiek.

Kamila, Pi, 29. 01. 2010 - 09:33

Mydlinka uvedomujem si, ze si zranena dusa, ale ty si fakt, presvedcena, ze je to tvoj manzelMas pocit, ze medzi muzom a zenou nemoze byt niejake spriaznene puto, bez toho aby to bola rovno nevera?

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 09:49

mila mydlinka, neviem, odkial si, ale ja som z banskej bystrice a preco myslis, ze by som prave ja nahovarla Tvojho manzela ktoreho ani nepoznam, aby sem prispieval? a zasa, radsej nech prispieva sem ako sa zabava v nejakej co ja viem sexzoznamke, nie? Úsmev

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 10:17

a tvoj virtuálny priateľ je teda tiež z Banskej Bystrice?

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 10:57

mydlinka, mydlinka, on hlavne nie je virtualny, ale skutocny, iba mi par veci napisal aj do mailu, ked som mu spomenula tuto stranku, lebo si ju hned pozrel ale takisto ako ja bol vtedy v praci. Ty musis byt strasne zufala a nie tak aj trochu ziarliva? prestan sa zozierat zbytocnostami a zacni si uzivat zivot s detmi, ked ich mas, s muzom, ci bez neho, on nech si sedi vo virtualnom svete, realita je dolezitejsia. a inak - ja na ziadne pokecy a podobne stranky okrem NM nechodim.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:11

Betana. Ano máš pravdu, som nešťastná. A tiež som hrozne ale hrozne žiarlivá, ale do žiadneho vzťahu som so žialivosťou nešla, tá bola vo mne vybudovaná až postupne na zálade skúsenostáí. Som dobitá, som dokopaná a k tomu už dokážem byť aj zlá. Nie je to mne vlasné, ale som do toho dotlačená - viem, je to moja chyba lebo som sa dotlačiť dala. Beriem všetky výčitky čo mi kto povie, čo mi kto vydtkne. Ale ako som napísala už, je to tým že aj ja mám aspon nejaké hranice, či už citov, trpezlivosti, toleratnosti. Ak tieto pretečú, nedokážem už pozerať len na seba ako mi tu niekto poradil. Ale ostane už radikálne riešenie sa ku všetkému postaviť, a to viem už do predu že to bude radikálny koniec. Koniec nášho vzťahu, našej rodiny, všetkým vzťahom spoločným... Mne ostanú deti, a jemu virtuálny svet. A možno tu objaví ´daľšiu hviezdu, ktorá ho oslní ale aj tú zhasí tak ako mňa.
Podotýkam ale: ďakujem za túto diskusiu, dúfam že si ju detailne niekoľkorát prečíta a nech to budem ja alebo ktokoľvek, budem rada ke´d niekomu táto diskusia do vzťahu prinesie niečo pozitívne. Aspon zamysleť sa nad vzťahmi či už svojimi , alebo iných. A hlavne by ma potešilo, keby mu došlo čo by mu dojsť malo. Mne dochádza trpezlivosť.
Ešte raz vám srdečná v´daka naničmamky. Želám vám všetkým len a len tie krásne a verné vzťahy bez bočných vzťahov a bočných záujmov.

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 13:18

a este nieco - si dobita a dokopana? a nedobila a nedokopala si sa vlastne sama, len svojimi blbymi myslienkami a predstavami? zamysli sa nad tym.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 10:32

A ak som dobre porozumela a aj ostaní, on sem neprispieva, ale píše si priamos Tebou.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 09:48

Môže, samozrejme že môže. Však vďaka takým putám sa rozvracajú manželstvá. Aj vďaka takým vzťahom vznikajú v manželstvách nedorozumenia, nezhody, problémy. Neviem či si vydatá. Myslím že ano. Ty by si bola spokojná keby tvoj manžel bol síe doma, ale myslou s inou? Alebo pri milovaní s tebou myslel by na inú alebo radšej aby si na to neprišla, radsej by sa vyhýbal sexu? Alebo miesto toho že by riešil problémy detí v škole, radšej bude sedieť pri internete s inou. Je to vzťah, hoci aj virtuálny - okráda rodinu, manželku, deti prinajmenšom o čas, ktorý má reálne venovať niekomu inému. Ako nechápem, ak niekto nemyslí na dôsledky svojho spríávania a že človek na druhej strane má len pár metrov niekoho komu patrí reálne.Nepochopím ako to niekomu nemôže vadiť že človeka na druhej strane miluje niekto iný a ja s nim preberám otázky, ktoré by mal prebarat s niekym kto sedi vedla neho, kto vedľa neho spáva, s kým sa delí o vaňu, o tanier, o jedlo... pre mňa je toto nepochopiteľne. A ak je tu nejaká rozvedená, dobre vie že manželtvo začalo troskotať na podobných detailoch, vzťahoch, spriazneniach. Ked som ja rozvedená - prečo by mali byť vydaté iné, a prečo by mali mať manžela pre seba??? Prečo by mali byť iné šťastné keď nie som ja. Tak prečo nezačať aspon písaním...?

adus, Pi, 29. 01. 2010 - 10:10

aha - tak tu je ten pes zakopaný: Prečo by mali byť iné šťastné keď nie som ja.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 10:31

Adus, napriklad. Poznám osobne veľa žien, ktoré sú rozvedené, nemajú trvalý vzťah, a správajú sa , že keď ich manžel od nich odišiel, tak ako keby ani iné nemohli byť vydaté. Tak sa z nich stávajú lovkyne. Je im jedno či majú muži vzťah, len nech čosi ulovia. Je im jedno či rozvracajú iné vzťahy, rodiny... nevadí im, že za mužom stojí ešte ďalľšia spústa ľudí - manželka, deti, rodičia, súrodenci, spolčné priateľstvá a rodiny... Netvrdím že ja nebudem tiež rozvedená, lebo ani ja by som netolerovala akýmkoľvek spôsobom sa o manžela deliť. A je to len otázka času do kedy to takto vydržím, ale ak by k tomu došlo, určite by som nechcela nadviazať akýkoľvek vzťah, kde by som zasiahla do akéhokoľvek vzťahu negatívne. Nerada by som dopustila, aby čo i len jediný človek bol nešťasný a ja by som bola toho dôvodom. Nechcela by som dopustiť ani jednu slzu nešťastia spôsobenú mojim bytím. Viem čo to je a preto želám naozaj z najhbšej hĺbky srdca všetkým len aby vo svojich rodinach, manželstvach a v vzťahov prežívali len najčisejšiu lásku, úctu a všetko len to najkrajšie. No akonáhle čo i len troška navśtúpi do trojuholníka vzťahov, spôsobí to len bolesť, slzy, nešťastie, smútok... a ja by som naozaj nedokázala byť nejakým čo i len najmenším uhlom trojuholníka.

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 10:59

mydlinka, zdielam jeden tvoj nazor, ktory tu pises - ci myslienku - nespozobit ani jednu slzu nestastia svojim bytim - ak to ponimas, ze ani ty by si si nikdy nezacala s niekym, kto je zenaty, pripadne v dnesnej dobe ma vztahy. vztahy maju byt ukoncene a vysporiadane, len potom mozno nadviazat nove.

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 11:17

Mydlinka ale to by si sa nesmela byvit so ziadnym muzom a on so ziadnou zenou, pretoze aj v praci aj vzivote ludia maju kamaratov a kamaratky, pisu si navzajom, volaju, smskuju a neznamena to, ze sa hned aj spolu musia aj vyspat. Dokonca sa ti mozu pacit iny muzi, aj ine zeny a nie je to nevera. Nemozes a izolovat od sveta a nemozes izolovat svojho partnera. Mozes len doverovat tomu, ze si vybral teba, je s tebou a ty s nim. Nepatraj po tom, ci ma butlavu vrbu inde, co z toho, ked na to prides? Uzivaj si co mas, ked bude chciet odist- odide od teba a nemusi byt za tym ina zena. Vztah nie je len o mantineloch. Je o dialogu a dohovore dvoch ludi, o dovere....

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 11:21

no len tam asi moc rozhovoru....a všického toho ostatného nie je!!!to je asi ten problémSmútok

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 11:28

Peti, vies ako to je...stane sa to, co sa ma stat. Ked sa budeme lutovat a cakat kym sa jemu nieco uraci tak sa nacakame a nalutujeme ajajaaaaaaj.

adus, Pi, 29. 01. 2010 - 12:46

Mydlinka - si vedľa. To čo kričí z tvojich slov, ktoré som skopírovala je to klasické "keď mne zdochla koza, nech zdochne aj susedovi!"
Z toho, čo si tu popísala je mi jasné, že SI nešťastná, ale to predsa v žiadnom prípade neznamená, že by zákonite museli byť nešťastní všetci ostatní ľudia na tejto zemeguli.
Táto debata je o niečom úúúúplne inom - ale ty si to tu všetko stiahla na seba, ako keby to bola debata o tebe a tvojom "nepodarenom" partnerovi.
Nepraj druhým, čo by si nepriala sebe - takže nie "Keď nie som šťastná ja, nech nie je žiadna" ale práve naopak "Chcem byť šťastná ja a nech sú šťastní aj všetci ostatní"

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 13:14

Aduska, ale on pisal Betane o mojom príspevku kdesom písala prečo som nešťastná "Prosím, pomôžte mi" asi predvčerom. Ale v tom sa mýliš že by som priala iným zle. Naopak. Nikomu neprajem zažívať to čo zažívam ja. No a je to možno aj vďaka takým ako sú napríklad aj tu a nevadí im že chlap ktorý si s niekým píše, je to na úkor toho že chýba niekomu či ako otec, alebo manžel.

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 13:33

Jáááj, tak preto si myslíš, že je to tvoj manžel? Lebo reagoval na tvoj blog? Mydlinka, nie si trošičku vzťahovačná?

aretta, Pi, 29. 01. 2010 - 17:15

Mydlinka, trafená hus zagágala. Zamysli sa nad sebou a neskáč tu do ostatných naničmám.

katarínak, Pi, 29. 01. 2010 - 10:43

mydlinka, ty myslíš, že je to tvoj manžel?

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 11:22

Katka, ja už vôbec neviem čo si mám mysleť. Idú sa tu potrhať o neho, lebo je užasný, lebo ma nepodvádza reálne, on má len virtuálne známámosti.. on je fakt taký úžasný, však on len rieši so svojimi virtuálnymi kamarátkami náš vzťah, prejavuje svoje nádherné názory na ktoré sa chytajú ženy ako všely ma mäd. Nikomu nevadí že ja s jedným dieťaťom píšem úlohy, druhé súčasne plače lebo je choré a je ho treba už umývať a na sporáku kypí večera... a muž nemá čas lebo má neodkladnú robotu - samozrejme, však internet nepočká , ani jeho virtuálne kamarátky. A ja sa môžem aj roztrhať, nedočkám sa ani pomoci, ani milého slova, ani žiadnej komunikácie. No keď tu čítam príspevky, všetky ženy sú úžasné, tolerantné, chápajúce, skromné včetne neho, len ja som netolerantná, nechápajúca, náročná... Lebo chcem veľa. Aby sme sa bavili ako sa baviť medzi sebou manželia majú, ako dospelí ľudia, čo je nevyhnutnosť a bez toho to nejde. Veď keby sme sa spolu bavili toľko, koľko sa on baví na internene ani s neviem kým tak asi i iných ženach vie aj aké majú čísla topánok a o mne nevie už ani kedy mám meniny, ktoré mi synak vysrdiečkoval červeným obrovským srdiečkom v kalendári. pre neho je nepodstatný normálny zdravý reálny vzťah, ale evidentne u neho vyhrávajú len tie virtuálne (vymaľované). Neviem, ale koľko ich je. Tak som zvedavá či už konečne dnes mu bude so mnou do reči doma po tejto diskusii, o ktorej ešte verím s .... popíše, porozoberá z ľava i z prava, čo mám rada ja, ako si predstavuje fungujúce manželstvo, aké sú ženy, čo potrebujú deti. Problém je to že keď to rozoberá s inou . vie iná čo potrebuje a nie ja. A ja zas potrebujem evidentne niečo iné ako žena na druhej strane siete ktorá mu predkladá svoje požiadavky.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama