reklama

mam adepta, ktory sa nechce prihlasit

betana , 28. 01. 2010 - 08:34

reklama

Baby, spominala som tuto stranku znamenu a pise mi do mailu uzasne stanoviska a rady, ako co riesit. Ale nechce sa prihlasit. Co poviete
na toto, co mi napisal:

Nemôžem, potom by som Vám tam do niektorých debát prispieval chlapským názorom a to nechcem. Vieš, naozaj je rozdiel v mužskom a ženskom systéme uvažovania a z toho vyplýva veľa rozdielov /netvrdím, že niektoré je lepšie, ale dosť často to vedie k nepochopeniu/. Je to vidno u tej pani, čo sa s ňou manžel nerozpráva. Nech ho nenúti do rozhovoru, nech ho len objíme, povie pár teplých slov ako ho má rada, pochváli za niečo a zahrá si s ním karty, alebo pôjde do kaviarne. Nemyslím, že by mu behala po rozume skutočná ženská, ale môže byť virtuálna. Uniká do internetu, to je virtuálna realita. Treba v ňom prebudiť záujem o tú skutočnú. Ale nie rozhovorom na tému čo ti je.
1. Chlap Ti nepovie, že ho niečo trápi
2. Nevyčítaj chlapovi že Ťa neobjíme ak neobjímeš ani Ty jeho
3. Nechci po chlapovi slovné analýzy

Vzťah Ti može zlepšiť len fyzický kontakt a spoločné aktivity, ale treba rátať s tým, že to bude trvať 3 mesiace, takže občasť objať, sem tam karty, pozitívne hodnotenie /občas, nepreháňať/ a skrátka dať mu najavo, že je potrebný a že sa s ním ráta /to za PC nezistí/, spoloční známi alebo gulášpartia.
Netvrdím že je to na 100% úspešnosť, ale na takéto veci sa musíte dívať chlapskými očami, chlapský mozog funguje ináč.


reklama


reklama

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 11:36

...popíše, porozoberá z ľava i z prava, čo mám rada ja, ako si predstavuje fungujúce manželstvo, aké sú ženy, čo potrebujú deti. Problém je to že keď to rozoberá s inou . vie iná čo potrebuje a nie ja. A ja zas potrebujem evidentne niečo iné ako žena na druhej strane siete ktorá mu predkladá svoje požiadavky...

Mydlinka, skús si prečítať toto: http://www.nanicmama.sk/ja-zena/idealizacia

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 11:27

ja som asi ťuk ťuk...ty si myslíš že ten Betanin známy, ktorý sa tu nechce prihlásiť je tvoj manžel???Prekvapenie

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 11:44

mydlinka je asi tuk tuk, mala by sa odputat a zacat zit po svojom, lebo sa v tom utopi.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 11:46

no nechcem jááá takto o niekom , bez neho...ale taky tak si to jáááá myslím...

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 11:47

ja hlavne nechápem že ako k tomu prišla...Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:17

Petusa, čo tak sa spýtať jeho??? Konečne aj ja by som dostala nejakú odpveď - teda dúfam. A či som ťuk ťuk? Vám by na mojom mieste ešte nešibalo? Ale možno mi nešibe, ono sa na to treba spýtať toho najkompetnejšieho a to z nás nie je žiadna.

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 12:20

Mydlinka, nechceš si radšej založiť vlastný blog? Predsa len je toto trochu od témy Betany..

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 12:25

no geo, ked mne sa zdá že sa to Betany týka!!!???či nie???ved Mydlinka tvrdí že Betanin priateľ je jej mangel, či fakt som magor ja???

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:39

asi tak... ale vsak je to normalne, dobre, vsak na tom nic nie je ze pred par dňami sme tu rozoberali správanie môjho mnažela... staci precitat len prispevok.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 12:42

budeš taká láskavá a na rovinu mi napíšeš:...či si naozaj myslíš že Betanin adept, je tvoj manžel???dakujemMrkám

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 13:00

Perfektne to vystihla Adus vyššie: Táto debata je o niečom úúúúplne inom - ale ty si to tu všetko stiahla na seba, ako keby to bola debata o tebe a tvojom "nepodarenom" partnerovi.

To, že Mydlinka si myslí, že Betanin adept je zároveň aj jej manžel, ešte neznamená, že to tak naozaj aj je.

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 13:27

no to teda urcite naozaj a bez debaty je tak, ze to nie je ziadne manzel mydlinky.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 13:40

chcela som len aby sa mi ona k tomu vyjadrila....tod vsioMrkám

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 13:17

pocuvaj, moja, niekedy nedostanes odpovede, ale skor vynadane. fakt sa tym nezaoberaj. bud rada, ze je to mozno virtualna nevera, v horsom pripade nezaujem o rodinu, ja som zazila nevery nevirtualne aj s nasledkami ako je liecenie na hnusne choroby, nocne prednasky, opity muz pustajuci hlasnu hudbu, co rusilo mna aj deti, nepomahal mi, nedaval poriadne peniaze a ani neviem co vsetko, a tu som. a ako vidim, zvladala som to teda ovela lepsie, jediny viditelny priznak bol, ze som schudla, ale usmev na tvari som mala stale a riesila som to. a este som sa na tom sem-tam aj pobavila, napriklad ked dostal darcek od frajerky, kedze si potrpel na fakt kvalitne veci, odparala som mu gombicky tak, aby sa mu odtrhli, ked si ich zapinal a este som s nevinnym usmevom vravela, nech mi da blocek, ze to pojdem reklamovat... a podobne, uz si to ani nepamatam.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 12:23

čo sa mám spýtať jeho???neznášam rozprávanie v hádankách...to je tak nedospelé, šak sa vyjadri normálne alebo vôbec...
mňa chlap tiež podvádzal/ asi celý čas čo sme boli spolu/ a nakonie odišiel, a čo???kolko takých chodí po svete..píšeš že si nešťastná...sakriš šak si zdvihni hlavu a kráčaj za šťastím...Mrkám Slnko

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 13:21

Petuša, nemienim sa už vyjadrovať, nech sa vyjadrí Betanin priateľ alebo Betana. Mne osobne vadí, to že môj manžel si píše s akoukoľvek ženou a dôvody som písala v predchádzajúcich príspevkoch.

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 13:30

a niekedy svojim spravanim a hnevom davame druhemu energiu, ktoru potrebuje, prestan sa na to hnevat a uvidis. mojej mame napriklad vobec nevadi, ze otec chodi na internet a pozera si aj ine zenske, berie to uplne s nadhladom a ma pravdu. ved to by sme sa utrapili vsetky, lebo kto to nepozorie doma, urcite sa pozrie v praci ak moze alebo niekde u kamosov. a ako by si vedela, keby ste nemali net, ci pol dna nepresedi niekde v netcafe chatovanim so zenskymi? radila by som Ti, chod k dobremu psychologovi alebo do poradne. vazne.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 13:45

betana a nebolo by vhodnejsie aby siel k psychologovi on aby prisiel na to čo je pre neho dôležité? Chápeš, ja som nezlyhala ani ako matka ani ako manželka. Zlyhal on ako manžel. On podkopal dôveru a ja som mu vždy hadzala len lano keď sa topil. A teraz ja mám isť k psychológovi keď sa na neho nedá spolahnúť? Namal by ísť k psychológvi on, aby sa správal v súlade s tým ako koná? Lebo doma sa správa celkom opačne ako vypisuje tu Tebe. Jeho slová sa nestotožňujú s jeho činmi a jeho správaním. Ja chápem že sú tu ženy tiež v rôznych situáciách, ale k psychológovi majú isť tie ktorým sa ropadávajú manželstvá - dsúhlasím , však je to tragédia. Ale čo tie , ktoré tieto tragédie spôsobujú? Tie by mali kde ísť. A ke´dže si spomínala čo si si zažila Ty, dúfam že ma chápeš ako sa cítim. Som podvádzaná a klamaná... nie som taká silná že to dokážem tolerovať a som podvádzaná a klamaná aj z istej miery vdaka takým ktoré neveru a podvádzanie považujú za niečo normálne, bežné. Ja taká nie som. Nedokážem sa s tým stotožniť, a nie to podporovať a preto sa aj proti tomu staviam a nesúhlasím s tým. Však je za tým nešťastioe iných ľudí.

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 13:48

Mydlinka, úplne vážne - naozaj vieš, že Betanin adept je zároveň aj tvoj manžel? A ak áno - ako to vieš?

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 13:52

tak som zvedavá či sa aspoň ty Geo, dočkáš odpovede...lebo ja som sa doteraz nedočkalaPrekvapenie

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 14:04

Batana? Je to môj manžel. A ver že keby som vedela kto si, v tom momente sadám za volant a nebudem viac o tom polemizovať a idem Ťa o tom presvedčiť osobne. Len neviem či o tom presviedčaš mňa že to nie je môj manžel, alebo ostatné ženy tu????? ale je zbytočné riešiť s Tebou... Ty za to aj tak nemôžeš, keby si nebola Ty tak iná, a hlavne nie si ani prvá, ani jediná... ale to on vie najlepšie, ato je dôvod prečo sa tu ani nechce prihlásiť.

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 14:07

Mydlinka, ak je dôvodom tvojho presvedčenia, že Betanin adept je zároveň aj tvojím manželom len to, že sa v maily pre Betanu vyjadril k tvojmu blogu, tak potom môžeš rovno tvrdiť, že aj môj manžel je zároveň tvojím manželom. Lebo aj môj manžel sa vyjadril k tvojmu blogu.
Síce iba mne a iba ústne - ale vyjadril sa Úsmev Mrkám.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 14:09

Mydlinka prosím ťa, tebe vadí že si tvoj manžel píše s niekym na nete???

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 15:43

dobre teda, napisem Ti jeho inicialy, ak mi das mail. a to by v tom bol cert, keby ich mal zrovna rovnake ako ten Tvoj. a ak chces, napisem Ti aj adresu, kde byvam, pridi na dlhodobejsie pozorovanie, ako zijem. a hlavne, ako chatujem - jedine tu na nanicmame - aj to tu vlastne nie je chat, ale prispievanie do blogov, diskusii a komentovanie. si smiesna. a naozaj stale nevidim snahu z Tvojej strany zmenit svoj zivot po svojom nezavisle od neho. stale Ty - podavala si mu lano a neviem co a potom Ta umara, ze on ho nechce...prepac, cele mi je to strasne smiesne, je to vrchol Tvojej ziarlivosti a domyslavosti - a je to uplne zbytocne.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 12:36

ďakujem za rady dievčatá. Prajem vám všetko len a len najlepšie.

petusa, Pi, 29. 01. 2010 - 13:46

no konečnáááááááááá...Mlčím Mlčím Mlčím

KIMKA, Pi, 29. 01. 2010 - 14:10

No tak teda toto ma dorazilo. Mydlinka, Tebe vôbec nevadí, že si Betanu obvinila z niečoho, čo si iba Ty vo svojej chorej žiarlivosti predstavuješ? Ako si mohla nadobudnúť presvedčenie, že sa jedná o Tvojho manžela? A keby to aj bol, tak Ti dal ten pán radu, čo by si mala urobiť, aby sa Tvoje vzťahy s manželom upravili. Vieš si predstaviť, čo by si robila Ty, keby to vo Vašom manželstve bolo opačne? Tvoj manžel by Ťa upodozrieval, Tebe by sa chcelo s ním rozprávať? Si dobitá, dokopaná - Ty sama si spôsobuješ bolesť a robí Ti dobre, keď sa v tej rane rýpeš. Postavila si sa do pozície OBETE, už teraz si predstavuješ "radikálny rozchod". Ty vlastne ani nechceš urovnať, zlepšiť manželstvo. Ty chceš byť OBEŤ.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 14:40

Kimka. Obvinuješ ma neprávom Ty. Že som žiarlivá, viem veľmi dobre tak ako aj on aj navyše on vie najlepšie prečo som žiarlivá. A ano , z manželovej strany som obeť. To si môžeš bť istá. Preto si sebe nič neospravdlňujem ale už ani jemu. A ja sa mám snažiť do kedy ešte o to ako zlepšiť manželstvo? JA som tá ktorá chce pracovať na tom aby naše manželstvo nejak aspon minimálne fungovalo. Ale on odmieta pracovať a poddielať sa , len celý čas visí na internete a nezaujímajú ho ani deti ani ja a ani nič. Absolutne nič. Pre neho je priorita internet. Že som ppodrážnená. Čuduješ sa? Však hádam rok neviem čo je sex. Alebo mi niekto poradí nájsť milenca? Ale na čo mám potom manžela? A to sa nemám ani pomýšlať o rozvode? Nie nechcem, snažím sa tomu vyhnúť ale do kedy? ALEBO MÁM ZNOVA ČAKAť KýM MI VELKODUŠNE OZNáMI, mILUJEM ŤA , ALE NIE SI JEDINá, jE TU EŠTE JEDNA TAKá S KTOROU SI ROZUMIEM... A PO CASE ZNOVU A ZNOVU? VSAK MA NEPODVáDZAL, JEMU LEN SAME VBIEHAJU DO CESTY NEJAKE...Nemal by to byť on kto už mimimálne aspon začne so sebou? Minimálne začať po toľkých sľuboch a po toľkých zlyhaniach? Keď zlepšenie manželstva sľuboval zakaždým po jeho prešľapoch? Že neznesiem už v jeho blízkosti ani jednu ženu, je choré viem, uvedomujem si to, je to preto že sa o to pričinil a to OPAKOVANE. Vidím však že som na zlej adrese o pochopenie. Tu sa na stránkach podporujú pravdepodobne mimomanželské vzťahy a podvádzanie, nadväzovanie a iných nekorektných vzťahov. Vopred sa ospravedlnujem tým, ktorý uznávajú manželský vzťah na prvom stupni. Asi som sa nemala zdoverovat ale nemohla som nereagovat na jeho príspevok.

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 14:43

Nikto nie je povinny spravat sa tak, ako si to predstavujes ty. Ty si nespokojna. Jedine ty mozes ten stav-nespokojnost - zmenit. Ked je to take ako pises, preco si stale s nim?

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 15:45

to je zhruba to, co sa jej ja snazim cely cas povedat, ale Ty si to vystihla uplne presne par slovami. super.

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 15:52

Bea, urazene ego sa brani, nejde dole. Bude ukazovat na kazdeho, len nie na majitela. Bude kricat a plakat a bit sa. Len mydlinka nesmie zabudnut na jednu vec- ak na niekoho ukazuje prstom, minimalne tri jej vlastne prsty ukazuju na nu....Keby si skusila precitat tie linky co som jej sem zavesila, mozno by aspon porozmyslala, ze nie zeny, co si pisu s jej muzom maju problem, ale ona sama. Tazko sa to chape, ja viem. Ale je to len o nas,o nasich pocitoch...

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 15:55

o tom urazenom egu to sedi, sama by som to lepsie necharakterizovala, aj ked som to z muzovej strany presne tak zazila - a jeho najlepsia obrana vzdy bola utok na mna zo vsetkych stran. sedi to.

KIMKA, Pi, 29. 01. 2010 - 14:46

Tvojim najväčším nepriateľom je Tvoje ego.

mydlinka, Pi, 29. 01. 2010 - 14:57

HURAAAA!!! MáM NAJIDEALNEJSIE MANZELA. KLAME MA, PODVADZA - SOM VDACNA VSETKYM KTO MU S TYM POMAHA A PRISPIEVAJU K JEHO SPOKOJNOSTI. NEVADI ZE ROK SME NEMALI SEX, HLAVNE ZE SI UZIJU OSTATNI. SOM TAKA STASTNA, VSAK JE TO TAKE JEDNODUCHE SA NAD TYM POVZNIEST. JA UZ NIKDY NEBUDEM CHCIET PO NOM VERNOST A ANI ZODPOVEDNOST ZA RODINU, ZA DETI, LEN NECH SI UZIJE. NECHCETE ESTE NA NEHO NIEKTORA AJ TELEFONNE CISLO? ALEBO ADRESU K NáM DOMOV? PREPACTE ZE SOM SA O NECHO NECHCELA DELIT, ZE SOM ROBILA KOLKO BOLO V MOJICH SILACH MANZELSTVO UDRZAT...

fantika, Pi, 29. 01. 2010 - 15:01

chod ku psycholoogovi.toto tvoje vyciinanie tu ukazuje v akom si stave..daj sa dokopy a potom mozno zachraanis manzelstvo..ale ak sa chovaas aj doma takto ako tu na tejto straanke..tak prepaac,ale necudujem sa ze manzel sa stebou ani rozpraavat nedokaaze...doteraz som nereagovala,ale co tu predvaadzas je uz skoro sialenee..Smútok daj sa dokopy..

georgina, Pi, 29. 01. 2010 - 15:10

Mydlinka, myslíš, že keď tu na nás nakričíš, tak to niečo zmení na tvojej situácii?

lydusha (bez overenia), Pi, 29. 01. 2010 - 15:11

Tym ze mu das gulu na nohu a vypichnes oci aj usi aj vsetko co mozes, neziskas idealneho manzela. Manzel nie je tvoj majetok, nemozes ho vlastnit. Ked sa ti jeho spravanie nepaci, mas niekolko moznosti. Manzelska poradna, psycholog, rozchod. Tym, ze budes ocakavat ze sa on zmeni, nic neziskas. Vidis co ziarlivost s tebou urobila.
http://www.skola.jewel.sk/skola-poz-myslenia/laska-partnerske-vztahy/pr…

http://www.skola.jewel.sk/skola-poz-myslenia/laska-partnerske-vztahy/pr…

http://www.skola.jewel.sk/skola-poz-myslenia/laska-partnerske-vztahy/zi…

Citaj. A hlavne predychavaj. Nenechej prchlivosti cloumat svym majestatem.Mrkám

mirka6, Pi, 29. 01. 2010 - 16:20

Uplne suhlasim s Fantikou. Áno Áno O co Ti vlastne ide Mydlinka. Co si tu chces dokazat - asi ako napisali baby vyssie - chces byt obet???
Daj si cokoladu trebars aj celu 200 gramovku Mrkám Bozkávam a skus to cele odznova. Urobte si pekny vecer a v mojom manzelstve plati - zhovarat sa zhovarat sa inak nic nevyriesis! Skus sa zmenit najprv TY a potom skus menit aj manzela. "Pre brvno v tvojom oku nevidis triesku v jeho oku." A nejaka volnost a dôvera vo vztahu musi ostat. Bozkávam Bozkávam Bozkávam
Áno
To hore plati ak si chces manzela udrzat ale ak nie, tak sa na neho vybodni pretoze ak si to neurobila za rok tak asi to nema zmysel. Radsej rozvedena a stastna ako v manzelstve ale deprimovana z kazdeho okamihu zivota.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

adus, Pi, 29. 01. 2010 - 19:40

ja som síce šťastne vydatá, ale daj - veď možno zistím, že je lepší než ten môj - preberiem ti ho, tebe odľahne a ja sa s ním budem potom trápiť tak ako ty teraz a budem sem potom vypisovať.....

katarínak, Pi, 29. 01. 2010 - 16:23

Asi tomu začínam rozumieť.Máte spolu zlý vzťah,poznáš,ho,tak ako si ho vykreslila a dožralo ťa,že píše sem a tvári sa milo a chápavo a všetky baby sú tu z neho paf, tak si strašne vytočená.Keby si to troška predýchala a skús napísať, o čo ide, a hlavne, ako si zistila,že to je tvoj manžel.Máš istotu, že to je naozaj on?

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 16:45

no, podla vsetkeho mydlinka si je absolutne ista. ziarlivci to maju v zivote tazke. bohuzial, musim ju aj vsetkych ostatnych sklamat. urcite nie a uz nikdy sem neprivesim ziadny jeho nazor, ktory mi napise alebo povie. tak. budemm si vsetko vychutnavat sama.

mikve, Pi, 29. 01. 2010 - 16:49

a mame po vtakoch...Mrkám Vyplazený jazyk

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 16:59

co uz, este ze sme si ich uzili v inom blogu.

karol, Pi, 29. 01. 2010 - 18:41

Pohoda a co ludia,ktory ziju zo ziarlivcom/kou,tych sa tu nezastal nikdo?Pohoda

betana, Pi, 29. 01. 2010 - 18:47

no, ano, ano, chudacik mydlinkin manzel...sa mu necudujem, ze nekomunikuje...asi ani nie je o com. a este vlastny poznatok - moj muz na mna strasne ziarlil a vykrikoval mi take moznosti nevery, ze som sa az cudovala, ako na to prisiel, kym som nezistila, ze on sam to tak robi.

loulou, Pi, 29. 01. 2010 - 19:31

Mydlinka celé som si to tu pozorne prečítala. A musím uznať jedno: máš problém. A to sakra veľký. Baby Ti tu neradia zle, naozaj to je na psychológa, a to nie je útok, ale dobrá rada. Tvojmu manželovi psychológa netreba, on problém nemá. Tebe sa nepáči JEHO konanie, nie naopak, skús sa poradiť s niekým fundovaným, ako na to. Pretože krik, plač a vyhrážky nič nezmôžu, len to zhoršia. Podozrievanie detto. Áno, ak sa Tvoj manžel zdôveruje so svojim intímnymi vecami inej žene, nie je to celkom v poriadku, súhlasím. Ale nesnaž sa riešiť dôsledok, ale príčinu, prečo to tak je. Teraz na Teba naozaj neútočím, ani netvrdím, že je to Tvoja chyba, ale skús pochopiť, prečo to začal robiť a prečo s Tebou nespáva, prečo sa nevenuje rodine a radšej sedí za compom. Možno zistíš prekvapivé veci. Ale už to sama nezvládneš. A chápavá kamarátka Ti neporadí. Neľutuj sa, rieš problém.
Ako prvý krok Ti radím poriadne sa vyspať (a vyvetraj si spálňu, prekysličí to mozog), ráno sa zhlboka nadýchni, sprav si kávu a s chladnou hlavou rozmýšľaj, čo je ďalší krok. Je to ťažké, ale jediná možná cesta ako z toho von. Dúfam, že sa Ti to podarí, zachrániš manželstvo a zasa budeš pokojná a vyrovnaná žena, matka, manželka...

magic, Pi, 29. 01. 2010 - 20:38

ako ti radia, mydlinka. zacni nieco robit so ziarlivostou. a je fuk, ci je opravnena, alebo si to len namyslas. je to cesta do pekla. bude sa to len zhorsovat. postupne ti to tak zatemni mozog, ze sa budes robit hluposti, nad akymi by sa ti teraz rozum zastavoval. vtedy sa uz nebude. budes v tom tak po usi, ze nebudes vediet prestat. a zrazu zistis, ze sa rozvadzas a tvoj muz sa ani za vsetky sluby sveta k tebe uz nechce vratit, lebo si sa mu dokonale zhnusila.
ver mi, viem o com hovorim. ja som si poziarlila tiez dost.
kasli teraz na manzela a to, ze ta mozno snad asi pravdepodobne zda sa, ze podvadza (lebo jednoznacny dokaz nemas, okrem podozrenia a teorie, ze takto sa zvykne neverny chlap spravat). pomoz sebe. a ver mi, ta pomoc ani za mak nezavisi od manzela. ten ti v tomto nijak nepomoze. ani nemoze, aj keby chcel.

Kukulik, Pi, 29. 01. 2010 - 21:39

mydlinka, ale ja ti vlastne nerozumiem. Ked si taka presvedcena, ze ide o tvojho manzela (a vidim, ze kazde vysvetlovanie je tu zbytocne), tak sa viacej nezozieraj. Prave naopak - mas dovod na radost. Pretoze nic lepsie sa ti ani nemohlo stat. Ved ti dal rovno navod na zachranu manzelstva. Mas to v bodoch, mas to vo vetach. Uz je to len na tebe. ak by si aj ako sprostredkovatela vybral betanu (betana prepac Úsmev ), mala by si byt rada, lebo by sa tymto sposobom snazil s tebou komunikovat. A to je krok vpred.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama