reklama

Nervy :((( - antiblog

Dreya , 13. 11. 2009 - 13:50

reklama

Tak....

po prečítaní všetkých blogov, týkajúcich sa daných dám, nedá mi, opýtať sa:
georgina...lydush...polarka..ribisska....kto vám dal patent na rozum?
Kto povedal, že to, čo vy vravíte, je správne?
Prečo z vašich rád a komentárov tak strašne cítiť vaše sebavedomie a to, že ste presvedčené, že máte pravdu?
Ano, nikoho nenútite, aby žil podľa vašich rád, ale z kontextu vašich rečí vždy vyplýva, že ten, kto sa tým nebude riadiť, je predurčený na záhubu..alebo sa mýlim???

To si fakt myslíte, že máte pravdu len vy a nik iný???

Stále len poukazujete na to, žer sa treba zamyslieť na sebou...a treba to riešiť od seba..
PCHA!
Čo už u seba nariešim, keď mi zo života odíde človek, ktorého milujem takmer najviac na svete? ON odíde a mňa nechá v slzách s deckami na krku.. to sa akože mám vybodnúť na seba, sebaľútosť, nemám hľadať nikoho, kto mi pofúka boľačku a povie, že teda je to naozaj vôl, keď ma opustil???

To akože naozaj sa mám zaťať, zaprieť vlastné pocity a riadiť sa čisto pragmatickými úvahami??? To akože si mám vytrhnúť srdce???

Ste strašne neempatické, viacmemej každej z nás struhnete po papuli až sa musíme poobzerať, či to ozaj sme na našej naničmame.....

Čo sa vám stalo???? Veď ste ŽENY!!!


reklama


reklama

lydusha (bez overenia), Pi, 13. 11. 2009 - 22:06

No co? Veru len sa pytaj...kto sa pyta odpoved najde...skor ci neskor...

Nikto nie je nicomu na vine...ak ta vyfacka manzel znamena to, ze si si nespravne vybrala, to je cele...ak ma podvedie milovany chlap detto....ak ma nenavidi vlastny rodic- beiku neriesim, lebo nic je take jednoznacne ako sa prezentuje...ak ma nenavidi rodic, tak pre nieco som si toho rodica vybrala...

ikde nie je napisane ze musis pochopit o com tocim...a nikde nie je napisane ze ak ti to budem vysvetlovat aj rok tak to pochopis...nechces, nechces...je to v poriadku, ja to beriem...zila som tak pred nedavnom ako ty...nahnevana a ukrivdena, riesila som problemy celeho sveta namiesto vlastnych...
A pozri, co mi dnes chyba...milion na ucte? Mozem okadit. Viem sa tesit z inych veci ...odburala som kopec kravin co sa ma netykaju...a ked to nejde cez dvere, skusim kominom...ale rozhodne nebudem vinit kazdeho naokoli ze sa mi nedari lebo su na mna kakani...
Dobru noc, idem si zapalit sviecky a meditovat...a spominat na vsetkych, co by spomienku prijali...
MM je na nocnej a je spravny cas na zazraky Úsmev

kefara, So, 14. 11. 2009 - 17:24

Nati Bozkávam Slnko

Baba, So, 14. 11. 2009 - 23:40

NatinkaÁno

elin, Ne, 15. 11. 2009 - 09:43

nati,

skusim obrazne - mozno je to tak, ze svoj zivot naozaj tvorime my sami - svojimi previazanymi pocitmi a myslienkami, presvedceniami...

Velmi casto sa spravame, aoby sme sa viezli v aute a nepaci sa nam, kadial ideme. Nadavame na cestu a cestarov, na blbe znacenie, na to, aky priserne seredny vyhlad mame... a najcastejsie a najviac nadavame na tych, co su nam najblizsie - ved to vsetko je len a iba kvoli nim...

No a potom sa moze stat, ze zrazu zistis, ze za volantom sedis ty (a to je vzdy, lebo svoj zivot zijes ty, nikto ho za teba nepreziva, neprecituje, nepremysla) - budes nadalej len nadavat? ci pozries do mapy a otocis to inam? - rozhodnutie je na tebe, za volantom sedis ty...

(zelam miliony kilometrov bez nehody Kvietok )

Natinka, Ne, 15. 11. 2009 - 18:02

uplne suhlasim v spravani k ludom sa da povedat ze si sofer..ale ako si ukocirovat spravanie ludi cove tebe, ako ukocirovat to, ci ta prepusti zamestnavatel a si na ulici, ako riadit to ci ochories a za pol roka umries??? su veci co neovplyvnis...teba za tyzden opusti manzel..a co? budes to riadit ty? mavnes rukou? ved nie ja som na vine??? pochybujem...zlozis sa ako kazdy clovek...lebo su veci co idu mimo nas a je sakra vela..

sonia, Ne, 15. 11. 2009 - 18:51

Nati Áno Áno Áno

Adrianka, Ne, 15. 11. 2009 - 20:47

súhlasím.
a nezabúdajme,že na tých cestách nešoferujeme sami,takže občas sa kolízii s nejakým magorom jednoducho nevyhneme...

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 20:13

elin Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

žofia, Po, 16. 11. 2009 - 13:47

Elin Áno

vinciffuk, Pi, 13. 11. 2009 - 21:36

Mne nie, ja mam virozu,je mi zle.Zišiel by sa mi komentár od niekoho, kto má vysoké EQ.A dobrý vtip.Smiech by mi pomohol, v robote ma naštvala jedna .rava.Asi ma z toho bolí hrdlo.ŽIADAM, prosim empatiu, POCHOPENIE - pre seba, nie pre ňu.Teraz som tu ja,ja mám problém.A keď mi bude lepšie, budem sa hlboko zamýšľať,prečo ma to naštvalo - to čo ma naštvalo.Teraz som tu ja.

Natinka, Pi, 13. 11. 2009 - 21:38

a vo tom to je.... si sprvany pozitivny sebec...a tak to tu ma niekedy byt...
a nie prednaska typu - ale preco si tak reagovala ako si reagovala, porozmyslaj ned sebou akoby si veci mohla zmenit...citovala som...prepacte

vinciffuk, Pi, 13. 11. 2009 - 22:26

Natinka,aj mne chýbali Tvoje komentáre, keď tu občas som.Píš, píš...potešíš.Kvietok Kvietok

lydusha (bez overenia), Pi, 13. 11. 2009 - 21:41

betany ma dobre blogy, prijemne citanie...niektore blogy ani neotvaram, naco...preco to robis ty, ked ti to berie silu, vinci?

vinciffuk, Pi, 13. 11. 2009 - 21:45

V robote,nie tu, to nie je metafora.Ahoj.

lydusha (bez overenia), Pi, 13. 11. 2009 - 21:48

Ale ja som to myslela vazne.... betany ma super blogy...nie na nervacenie, ale zabavajuce Úsmev

vinciffuk, Pi, 13. 11. 2009 - 22:00

Nema ta betany telefonne čislo Orange? Ľahšie priložiť k uchu.A dufam, že nie dlho piše alebo rozprava.Pekny večer všetkým, zaľahnem s Humorom.zabudnem na všetky .ravy a .raviny,prepačte.

babka Betka, Pi, 13. 11. 2009 - 22:11

A dnes je piatok a 13 tého. Mrkám
Ale baby aj tak Vás, mám rada.Slnko

mikve, Pi, 13. 11. 2009 - 22:15

Nooooo na piatok trinasteho mam absolutne skvely den plny novych napadov a zaujimavych veci co sa chystam co najskor vyskusat, plus som bola na dvojitej oslave menin, decka dostali chripkove prazdniny....no pre mna skratka den na jednicku.
Aj ja Ta mam rada Babka Betka Bozkávam
Dobru nocku

petusa, Pi, 13. 11. 2009 - 22:40

Ďááááákúúújéééém.....LZlomené srdce Bozkávam ,G,R,PSlnko Slnko Slnko
Drea...nikto ti nedáva po papuli....to šťuchanie ťa má posunúť dopredu...a nie dupať do zeme...ale musíš chcieť TY!!!

svetlana (bez overenia), So, 14. 11. 2009 - 00:46

dreya, bude aj nejaky zaverecny pokec z tvojej strany ? zopar otazok na teba padlo.

sona7, So, 14. 11. 2009 - 08:52

Natinka,Dreya,Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Bozkávam
len jedno,viem odpustit,ale aj to ma madze,
ja si myslim ,ze, kazdy, mame svoju uroven,nedam si ponej slapat,...

Amalka, So, 14. 11. 2009 - 08:45

Diplomat je človek, ktorý vás pošle do čerta takým spôsobom, že sa na ten výlet začnete tešiť. - povedal niekto múdry.

Ďalej mi zišli na um Sokratove tri sitá - prvým je pravda, druhým je dobro a tretím potrebnosť. Cez tieto tri sitá by mal človek preosievať svoje slová určené iným.

LÁSKAVOSŤ napíšem veľkým písmom. Aj tá najtvrdšia pravda by sa mala podať obalená do láskavosti.

Nikdy nesúď iného pokiaľ si neprešiel aspoň míľu v jeho topánkach. Čo vidíš na inom, čakaj na sebe. - naši predkovia vedeli o čom hovoria.

Nielen darovať treba vedieť, ale aj prijatie je umením.

Objímam Objímam Objímam

som Kvietok v papradí

jamajka (bez overenia), So, 14. 11. 2009 - 19:23

...mojenka, tak toto si vytlačím a magnetkou prichytím na chladničku...už ráno som chcela, okolnosti chceli iné...ďakujem...

MajaKvietok

Baba, So, 14. 11. 2009 - 23:12

Amalka krasne si to vyjadrila. Tak jednoducho.Dakujem.Áno

wanaika, Ut, 17. 11. 2009 - 10:50

tak toto je jednoduché, výstižné, trefné. Presne to vystihuje podstatu, všetkoho o čom sa to tu niekedy točí.Áno Áno Áno Tlieskam Tlieskam Tlieskam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

vinciffuk, So, 14. 11. 2009 - 11:54

Ja Potrebujem Dobrych Priatelov - a čo je pre priatelstvo dôležité ? Okrem iného určite aj empatia.Záleží na tom, čo človek prežil a čo sa pri tom naučil, aby vedel pomôcť.Tiež niekto odmietne pomoc preto,lebo mu nevyhovuje - vzbudzuje odpor - spôsob podania pomoci.Mýlim sa ?Môžeš mať všetko,všetky múdrosti sveta,ak nemáš v sebe lásku, nemáš nič.Máš plnú hlavu a prázdne srdce./môj názor/Aj to sa stáva medzi ľuďmi.

Maminka Š, So, 14. 11. 2009 - 16:39

vinciffuk, ponúkam ti dobré potrebné priateľstvo.Váľam sa od smiechu po podlahe

jamajka (bez overenia), So, 14. 11. 2009 - 16:46

ty-ty-ty, Maminka Š.
ja vždy hovorím svojím deťom :
ak chceš pomocnú ruku-hľadaj ju na konci svojho ramena.
Jeden raz hádaj, čo to znamená...

MajaKvietok

Maminka Š, So, 14. 11. 2009 - 16:56

...plazí sa ku mne hripka.
Už len očami klipkam
Maminka eš,
do postele bež.

Do ruky mobil,
veď čo by dnes
bez neho kto robil...Slnko

zuzanad, So, 14. 11. 2009 - 19:59

Mile NM,neda mi nereagovat na tento blog, ale pre mna L,G patria jednoznacne medzi STAR na NM

jamajka (bez overenia), So, 14. 11. 2009 - 20:07

absolútny súhlas, zuzanad...Áno Áno Áno Áno Áno

MajaKvietok

Dreya, Ne, 15. 11. 2009 - 09:47

Tak sa po 2 dňoch vraciam a sledujem, ako si tento môj blog žije vlastným životom...a som aj rada...pretože blogy a život na NM tvoríme my samé......

Namiesto toho, aby sme poradili jedna druhej, čítali si naše osudy, pomáhali, radili a POČÚVALI, nadávame na seba, trápime jedna druhú, neznesieme kritiku na NAŠU OSOBU, odúvame sa, urážame sa, nenávidíme sa, podceňujeme sa, preceňujeme sa, hneváme sa, snažíme sa dokázať, že JA mám pravdu a TY si HLÚPA, lebo nerozumieš, čo ti hovorím...

Ak sa v nejakom Ďalšom blogu objavia invektívy na horeuvedené dámy, prosím, neberte to v zlom, pod každú takú invektívu pripojím komentár s odkazom na tento blog, aby sme si nemuseli drať klávesnice a prsty pri písaní ďalších nadávok....

Ja osobne nerozumiem tomu, prečo si potrebujeme dokázať, že sme múdrejšie.... a opačne, prečo sme neempatické....

Nikto predsa nikomu nediktuje, ako má žiť..je len na nás, kadiaľ sa vyberieme.....či začneme rozmýšľať nad slovami georginy, či nás lydusha rozosmeje až k slzám svojimi hláškami, či v nás polárkine blogy o havkoch vyvolajú skryté emócie, či sa umlátime smiechom pri nataliiných komentároch ( ako ja napr. pri čítaní o správaní dámy..naty, 100 bodovÁno Áno Áno )....prečo sa rozčuľovať nad tým, že georgina píše, že "manžel nie je lenivý, berie len to, čo mu je dávané a umožnené zo strany manželky"....
že sa to sonii nepáči, ok, ona má iný názor, ale zato nemusí urážať iných...

Sme také aké sme....žijeme svoje životy tak, ako ich najlepšie vieme.....
Niekoho k zmene/zlpšeniu nakopne lydusha, niekoho georgina, niekoho amalka..naša víla éterická Zlomené srdce ... niekoho tyjamy, niekoho sonia, niekoho fidorka, iného Akira13....niekto to vzdá a odíde z NM...

Prečo?
Veď poslanie tejto stránky je v prvom rade POMÁHAŤ....

POMOHLA SOM VÁM???

elin, Ne, 15. 11. 2009 - 10:12

hmmmmm... tak takto som sa nad NM nikdy nezamyslala, nikdy som ju takto nevnimala. Objavila som ju pred dvoma rokmi ako vobec prvu a dlhy cas jedinu stranku, kam som sa zaregistrovala.

Oslovila ma vtedy prave tym, ze bola akoby "len tak". Bez konkretneho planu,ktory by bolo treba dodrziavat, bez ucelu, ktoremu by sa malo vsetko podriadovat... len tak, pre radost...Kvietok Slnko Kvietok

Jasne, ze vsetko sa vyvija a meni - aj NM ma uz aj "organizovanu strukturu" v podobe OZka, a "pomahanie" sa riesi tusim v kazdom tretom blogu...

Nespochybnujem toto smerovanie, len mi dochadza, preco tolkym veciam - tolkym debatam, tolkym reakciam nerozumiem...

georgina, Ne, 15. 11. 2009 - 14:14

Úsmev Slnko Slnko Slnko

crystall, Po, 16. 11. 2009 - 09:38

škoda slov...

áno, stránka mi pomáha...

novacka, Ne, 15. 11. 2009 - 10:58

Ahoj Dreya, damy ktorych sa tvoj blog tyka to pravdepodobne aj tak nepochopia, lebo na zivot maju svoje nalinajkovane sablony a vsade uz boli a vsetko vedia.a ak aj nevedia, vedia to lepsie nez ostatni.nestastie a zivot bez lasky dokazu zo zivota spravit peklo, no a niektori ludia sa proti tomuto obrnia falosnym sebavedomim ktore im dava pravo vsetko vediet bez toho ze by to vedeli.kazda situacia ma pre kazdeho cloveka ine riesenie. a co je spravne pre mna moze byt prave to nespravne pre niekoho ineho.a niekedy mozno prave nezaujaty clovek, ktory "to " konkretne nezazil dokaze poradit viac ako ten co to prezil a je emocionalne zaujaty.Slnko

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 11:38

Ahoj Novacka...tebe akosi stale unika jedno...mne je naozaj jedno, co si o mne kto mysli a absolutne mi je jedno co si o mne mysli niekto anonymny na nete....vobec, ale vobec ma nepoznas a na zaklade par viet z webu ani nemas sancu spoznat....To co si prave napisala na adresu mna geo a spol je ale na zamyslenie. Zamysli sa v com je tvoj problem, ja totiz ziadny nemam...zamysli sa o kom naozaj hovoris, kto ma zivot bez lasky, kto ma falosne sebavedomie a kto si prave co dokazuje...

fidorka, Ne, 15. 11. 2009 - 11:47

Novacka,
veď tento blog sa tíka aj teba,každej jednej z nás.To znamená,že aj ty máš nalinajkované svoje šablóny,nikto ti ich neberie,a kľudne sa v nich pohybuj aj naďalej.Sú tvoje,tak isto ako mám ja svoje,aj Lyduška aj ostatné kočky.A keď ty o tých svojich nechceš písať a podeliť sa s nimi,to je zase tvoja vec.
Sú ale aj také dievčatá,ktoré o tých svojich dokážu rozprávať a písať,pretože každá z nás je iná a výnimočná.Aj ty máš svoje prednosti,nájdi ich a zvelaďuj,ak si ich ešte neobjavila a stúpne aj tvoje sebavedomie.Kvietok

denisa123, Ne, 15. 11. 2009 - 11:55

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
Úsmev DenisaÚsmev

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 13:39

Novacka
Nevravim, ze mam uplnu 100% pravdu, a ze sa nemozem mylit. Vlastne cim viac citam rozne veci nadobudam dojem, ze nic nie je iste. Absolutne nic. A ja som konecne pochopila o com vzdy Jahodka rozpravala. A tiez to preco ma to vzdy tak drazdilo. Ono vsetko sakra RELATIVNE.

Novacka mas pravdu. Nikto nemoze so 100% istotou potvrdit /ale ani vyvratit/, ze to, co hovorime je 100% pravda. Ani my. Ale cez to vsetko mame pravo verit vo svoju pravdu /ako kazdy clovek/. A tiez mame pravo svoju pravdu aj hovorit. Mame pravo hovorit co si myslime /tak, ako kazdy clovek, ako napr. aj ty/.
Ja ti neberiem tvoje presvedcenie a ani nazor. Ved kazdy ma ine filtre, a rozne veci sa mu na zaklade tych filtrov javia inak. Iba uvazujem co sposobuje to, ze na istych ludi reagujeme pozitivne, alebo negativne. Ak vychadzam z toho, ze som si ABSOLUTNE zodpovedna sama za seba, za svoj zivot, za vsetko co sa v nom deje. Ak prijmem fakt, ze nie som zviera, a som tvorcom svojich myslienok /o comkolvek, a komkolvek/. Potom je to asi jasne Mrkám

All
Moja teoria je taka, ze je prirodzene pre kazdeho cloveka milovat vsetko a vsetkych, a byt milovany. V prirodzenom stave je "dusa" pre mna zdroj nekonecnej lasky, a spravodlivosti. Za vychylku beriem stav naplneny negaciou. Pre mna predstavuje clovek na "vyssom levely" niekoho, kto si tento harmonicky stav dokaze vlastnou volou udrziavat a pestovat. Niekto s kym ani vlna negacie nezamava a ustoji ju z usmevom na perach a pokojom dusi. To je pre mna vyssi level.
Samozrejme tato tema je obsiahlejsia Úsmev Ale len tak v skratke

Ariesa, Ne, 15. 11. 2009 - 21:41

ked si dusu liecis zo sklamania, ma to svoje etapy ... spominas si? velmi si sa hnevala, boli tu blogy o "otcovi roka" a biochrapunovi. ked si to ale riesila dookola, bola si upozornovana, ze to takto nejde a ty si strojcom svojho stastia ... spoznavala si to aj sama. neslo to to, ze ti to povie niekto iny. bol to len zaciatok. aj ja som sem prisla s pocitom najvacsej krivdy. a riesila som to podobne ako ty, v blogoch. vyriesilo sa to samo, nikto mi nedal pocitit, ze robim chybu, pocitila som to sama, casom. akoby som si sama davala facky.

potom ked uz bolo ok, museli sme sa uz len doladit. a tu boli napomocne i tvrdsie slova. a este stale, nie sme na konci. kazdym dnom sa clovek uci.

preco to pisem? mam na mysli konkretne blogy, najma jeden. lebo mne teraz nevadia slova, ktore sa pouzivaju, myslienky su mi takisto blizke. len akoby ste si niekedy neuvedomovali, ze casto treba roky aby clovek pochopil. nejde to z tyzdna na tyzden. clovek potrebuje poriadny zaklad, nohy na zem.

myslim na beiku.
jasne ze existuje i druha strana. i ja i ty sme mali druhu stranu. ona sa sama musi vyviest z omylu. ani nase mojkanie ani nase facky beiku neliecia. my dve sme boli dost starsie, ona ma 16. preto som velmi rada, ze jej baby pomahaju. ona sa casom vylieci, ale nikto je nevysliape cestu dobrym slovom ale ani ju nebude hadzat do vody aby sa naucila plavat. ma tolko casu, aby pochopila. treba jej ho dopriat.

tak, ako sme kedysi pomohli zene s dietatom, pre ktoru tu bola zbierka. potrebovala ubytovat a prispiet materialne, peniazmi i modlitbou. uz je tomu rok? ci viac?Zlomené srdce

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 22:09

Ariesa

strkame palicku pod rebra, v mene lasky Slnko
V poriadku, kazdy sme nejaky. Niekto sa pozera do minulosti a uctuje, niekto radsej pozera dopredu a viac sa raduje Zlomené srdce

Ariesa, Ne, 15. 11. 2009 - 22:33

o com hovoris? uctujem?

skus citat to, co pisem, bez akychsi ukrivdenych emocii. pisem o tom, ze clovek sa vyvija. potrebuje svoj cas. ako aj ty a ja kedysi.

ked si myslim, ze tu niekto pochopi co pisem - lyduska, ribisska a TY, pisete, ze treba citat napisane a nedomyslat si. u nich to funguje. tak prosim pokoj. a citaj. ziadne ironie. proste si si teraz u mna zburala to, co si dlho budovala, dovera je v cudu.

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 23:09

Precitala som si, co som si musela /co ma sprtlo pod rebra je moj osobny nestraveny problem/. Dakujem v kazdom pripade za poucnu lekciu Zlomené srdce Áno Kvietok

Ariesa, Ne, 15. 11. 2009 - 23:12

trubka (a teraz to fakt myslim vysmiato-uskereno) Vyplazený jazyk , ziadne lekcia, hladanie spolocnej reci - nic menej neberiem Kvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 23:15

Dobre a teraz som fakt trubica, lebo nechapem Smútok ... Prosim este raz a s obrazkami.... Objímam

Ariesa, Ne, 15. 11. 2009 - 23:50

hm. ten moj treti prispevok, bol uz len tak na odlahcenie. pretoze, som netuzila davat ziadne lekcie ani ta zaskocit.

v tomto blogu, je od zaciatku kopec jedu. preto, by som nan nechcela doslovne nadvazovat. chcela som oslovit teba a len sa zaoberat vyvojom cloveka, ktory ma nejaky problem a ludia sa mu snazia pomoct.

kamenom urazu v tychto rozhovoroch nie je to, co kedysi: ci cloveku pomoct hladkajucou rukou alebo popostrkovanim dopredu.

zda sa mi, ze tu sa uz riesi: ci pomoct rozdavanim rad / alebo len stat a byt oporou niekomu.

poste uplne ina forma pomoci.
.
.
... a vies co, asi to zhrniem do diskusie, lebo mam toho viac a hlavne poriadne rozvetvene Slnko a chcela by som citat k tomuto viac ludi. len to trosku musim spracovat do prijatelnejsej formy. hlavne zrozumitelnej. bude super, ked sa potom pridas.

paaKvietok

Polárka (bez overenia), Po, 16. 11. 2009 - 14:28

Objímam Kvietok

Inca, Po, 16. 11. 2009 - 09:12

Polarka to myslis vazne?Ze niekto s kym ani vlna negacie nezamava a ustoji to s usmevom na perach.To ako ked mi zomrel otec tak to mam brat s usmevom na perach?No mne to nepripada ako vyssi level,alebo si to myslela tak ze ked Ti niekto nadava tak Ty sa nad tym povznesies a nerozculis sa ?

Polárka (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 12:20

Ano myslim to vazne... A nebudem si svoj nazor obhajovat. Ja to tak vnimam.

Ked mi umrela Ujcinka /velmi som ju lubila/ citila som bolest len preto, ze nam o jej smrti nikto nedal vediet. Pretoze rodina sa bala, ze by sme chceli dedit. Ale ona sa s nami prisla rozlucit. Jedine to mi bolo luto, ze som ju pozriet nebola. To, ze odisla mi luto nebolo. Kazdy z nas raz odide. Ja viem, ze jej je dobre a je teraz stastna a to ma naplna radostou a stastim a nie smutkom.
Ako to vsak bude s rodicmi neviem, mam zatial oboch. Kvietok

Inca, Št, 19. 11. 2009 - 08:47

Polarka ver tomu nie je to to iste.

fiona, Ne, 15. 11. 2009 - 13:59

Pozícia "obete" je ničivá, bola som v nej veľmi dlho a nebolo nikoho kto by ma bol "preplieskal". Raz mi jeden chalan povedal: "veľmi sa mi páčiš, mám ťa rád, ale si príliš hlboko ponorená do tých svojich problémov, všetko vidíš v čiernom, ak by som si s tebou začal mohla by si ma stiahnuť so sebou dolu...." To bola prvá facka. ... Ľudia odo mňa bočili: veď kto chce tráviť čas v prítomnosti niekoho večne uhundraného a pesimistického? Chápem Dreya, že ťa dráždi "sebavedomie" niektorých NM. Ja osobne som kedysi nezniesla prítomnosť takéhoto človeka. Pýtala som sa samej seba aj 1000x ako je možné že sú niektorí ľudia takí sebavedomí, vyrovnaní a spokojní. /Samozrejme píšem o zdravom sebavedomí: schopnosť veriť v seba a žiť podľa svojho presvedčenia/. Sebavedomí a vyrovnaní ľudia však vedia že "mať problém to je dočasný stav" a nedajú sa ním stiahnuť až na samé dno..... Vedia že ho musia začať riešiť od seba a tak sa často vyhnú škodám sposobených zvaľovaním viny na druhého... Pôsobiť sebavedomo neznamená sa nad niekoho vyvyšovať a ako sebavedomá a dobre naladená budem k sebe priťahovať podobných ľudí.Keď si tu na NM dávame rady, nevypisujem žiadnej či si myslí že je to to pravé orechové, prečítam tie rady a názory a vyberiem si čo sa mi práve hodí alebo čo si myslím že mi raz môže zísť.... Jednoducho si to tu čítam, ono sa mi to niekde v hlave zafixuje a vynorí v pravý čas.... Každá z prispievateliek na NM má svoju pravdu. Tým "sebavedomým nanič mamám so spomínaným patentom na rozum" je úplne jedno kto ich obhajuje, chápe či obdivuje.... Vedia že tá z nás ktorá to práve potrebuje ich "signály" zachytí a spracuje vo svoj prospech......

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 14:01

Jeeeeeeeeeeeej Fiona, dakujem Úsmev

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 14:05

Tlieskam Tlieskam Tlieskam

georgina, Ne, 15. 11. 2009 - 14:13

Úsmev Slnko Slnko Slnko

petusa, Ne, 15. 11. 2009 - 16:22

vééééélmi krááááásne napísmenkovanéÁno

fidorka, Ne, 15. 11. 2009 - 16:27

Tlieskam Kvietok Slnko

Zuzana1978, Ne, 15. 11. 2009 - 14:07

Draha Dreya,
ja osobne sa musim priznat, ze ultimatnu zivotnu pravdu som este neobjavila..a to sa sakra snazim, lebo uz mam po 30tke a rada by si povedala, ze toto je moja pravda a vacsinou, ked som uz dost blizko, stane sa nieco, co mi ukaze, ze medzery su stale..tak hladam nove pristupy a testujem.. posuvam svoje hranice..spochybnujem vsetko, co som kedysi povazovala za zakonite a nemenne..

jamajka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 14:14

fiona,bravó,Tlieskam Tlieskam Tlieskam a ďakujem , ušetrila si mi klávesnicu Mrkám

MajaKvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 14:18

Podla mna ma Dreyn blog zmysel Slnko
Nemusia sa zahlcovat ine blogy, ako za normalnych okolnosti, ale ludia si to vykomunikuju tu. Napad sa mi nahodou velmi paci Áno

Kamila, Ne, 15. 11. 2009 - 14:56

Rozmyslala, som kam to zaradit a jednoznacne mi to vyslo do tohto bloku. Uz treti rok sa o takomto case vytesujem tu http://www.icq.com/greetings/2/, odporucam vyskusat vsetky moznosti a klikat kde sa da. štastné a veselé ...berte ma s rezervou som len kus mimo.Váľam sa od smiechu po podlahe

svetlana (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 17:46

napodobne Chichocem sa Veľký úsmev
aj ked volim radsej pecenie jablcnika Úsmev

Kamila, Ne, 15. 11. 2009 - 18:00

aj take som dnes robila Úsmev

mrm, Po, 16. 11. 2009 - 11:42

Kamila, si skvelá, dokonca aj smajla dám: Tlieskam

jamajka (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 15:28

za všetky....Ďakujeme, Kamilka,
ja som si uložila hneď do záložiek Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

MajaKvietok

renata32, Ne, 15. 11. 2009 - 16:50

Ja som sa zaregistrovala pred 2tyzdnami aj 4dnami,hned ma zaujal jeden blog,tak som napisala.Poriadne ma zhodila Sonia,a Lyduska mi prave na to velmi pekne odpovedala za co jej dodatocne dakujem.Ine kocky este nepoznam,tak neviem posudit.Ale velmi sa mi nepacilo ako este v jednom blogu znova Sonia,pisala Fidorke na jej rodinku.Podla mna je krasne,ked je niekto stastny v kruhu svojej velkej rodinky,keby ich bolo aj 20je to len ich vec,je to skor obdivuhodne,ze fidorka vsetko zvlada.Prajem Vam pekny vecer.Úsmev Úsmev Bozkávam

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 17:09

Mrkám
ved vravim, vsetko zle je na nieco dobre Úsmev Len sa nicim nenechaj odradit a kludne pis dalej Úsmev A mas pravdu, Fidorka ma nielenze velku a uzasnu rodinu ale je toho ovela viac co tato zienka zvlada za co ju ja obdivujem a tesim sa z nej. Úsmev

fidorka, Ne, 15. 11. 2009 - 17:14

téda Reni,Lyduška,vy ma normálne rozplačete!Ďakujem vám Bozkávam Kvietok Slnko

vločka, Ne, 15. 11. 2009 - 18:11

tiež som pred pár rokmi selektovala ľudí. podľa čoho? no predsa podľa sympatií, podľa toho či ma majú radi, čo si o mne myslia atď. ak boli odozvy priaznivé, mala som ich rada. ak nie, tak mali smolu. ale bola som nešťastná. pochopila som a myslím si, že dosť neskoro, že hlavná príčina bola vo mne. postupne som sa naučila asertivite. a to mi veľmi pomohlo. aj asertívnemu človeku sa dá vyplakať na pleci. nie som neempatická. problémy iných sa ma bytostne dotýkajú. aj ja si niekedy poplačem. píšeš milá Dreya, že slovné facky sú nefér. celý život je nefér. a predsa ho žijeme. opúšťajú nás naše lásky, a je omnoho lepšie ak mi niekto hneď na začiatku dá slovnú facku, ako keby mi mazal med okolo huby a nakoniec zistím, že ma podrazil. treba sa naozaj zaťať, máme predsa vlastnú hrdosť, ale pocity netreba potláčať. skôr si myslím, že je nutné nechať veci plynúť, len sa netreba príliš s nimi zoosobňovať. budeme menej nešťastné zo sklamania. alebo viac šťasné, akonáhle sa nám zadarí.Slnko Kvietok Objímam osobne ti milá Dreya želám mnoho dobrého.KvietokSlnko Petra

denisa123, Ne, 15. 11. 2009 - 18:35

PetraÁno Áno Áno
Úsmev DenisaÚsmev

Amalka, Ne, 15. 11. 2009 - 18:26

Mne nedá nedoplniť k celej diskusii ešte jednu myšlienku Dona Bosca, strašidelne mi to sem pasuje:

BYŤ VESELÝM, DOBRE ČINIŤ, AJ VRABCOM DOVOLIŤ ČVIRIKAŤ - TO JE NAJLEPŠIA FILOZOFIA Slnko

som Kvietok v papradí

wanaika, Ut, 17. 11. 2009 - 11:05

amálka 100 bodov, ak by si niekedy potrebovala papradie u nás na záhradke sa vždy nejaké nájdeZlomené srdce Áno Kvietok

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 21:05

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam uuuzasny vyber adus!Bozkávam

adus, Ne, 15. 11. 2009 - 22:24

Tešila som sa celý deň, ako to sem zavesím - už ráno som vedela, že to je presne to, čo chcem v tejto debate povedať ja - ale som sa najprv chytila hrablí, keď končene prestalo na chvíľku pršať.
Reku, len tak na hoďku, max. dve - a stvrdla som pri tom do 4 popoludní. Potom ma počítač hneval, skoro hodinu som ho spojazdňovala ....

Dreya, Ne, 15. 11. 2009 - 21:14

..hm...keď som sa sem prihlásila, hneď v mojom prvom blogu ma lydusha taaak zhodila, že som si myslela, že ju roztrhnem na cucky...odporná bola až strach..že A ČO? keď sa ti také stalo...no a? je to otec tvojej dcéry...koniec......písala som o exmanželovi...chcela som len, aby mi niekto poklepal po pleci, že dobre dievča, dobre si mu povedala, šikula si....a lydusha takto zhurta...no som si myslela, že čo je toto za truuubku...aj konvalinka sa do mňa pustila....vtedy ešte ako opička Úsmev ...až keď som lydushi presne opísala, že čo som vlastne v tej danej chvíli chcela..poklepala ma po pleci, že dobre dievča, dobre si mu povedala, šikula si..Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe .....bola strašne empatická....naozaj...veľmi ma potešila...Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Aj geo ma riadne udrela....
2 mesiace som sem ani nepáchla.....a potom, po spytovaní samej seba, po milióne otázok, že TO ČO MALO BYŤ????...som sem zase nakukla...a pozerám sem stále....
Niekedy to, aby sme vedeli spolu existovať, chce len čas...a potom sa vynoria aj iné veci, súvislosti.....
Ale len tomu, kto má o to záujem...

lydusha (bez overenia), Ne, 15. 11. 2009 - 21:21

Jaaaaaj lubim ta ty moja bosorka!Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

georgina, Ne, 15. 11. 2009 - 21:28

Chichocem sa Mrkám Slnko Slnko Slnko

denisa123, Ne, 15. 11. 2009 - 22:00

"Niekedy to, aby sme vedeli spolu existovať, chce len čas...a potom sa vynoria aj iné veci, súvislosti..." - Dreya presne.. V tvojom hneve, zlosti som videla seba, tvoje reakcie, nafúknuté gamby.. Celá ja, ale keď utíchol v mojej hlave víchor, keď sa začala duša čistiť, vedela som, že to neboli slová do vetra, ktoré mi na tácke podali Lyduš, Geo a Ribiška, ale holé fakty, pred ktorými som si zatvárala oči.
Takže Dreya, nastal čas vytriezveniaBozkávam Objímam

Úsmev DenisaÚsmev

fiona, Po, 16. 11. 2009 - 09:10

DreyaÁno Slnko Kvietok

dasa_, Po, 16. 11. 2009 - 09:05

Teda, priznám, ja čítam len občas, máloktoré blogy zvládnem celé aj s diskusiou.
V´daka tomu zjavne nie som úplne v obraze. Ale mám pocit, že sú tu dva vyhranené tábory a kopec divákov.

Ráno som si vďaka tomu spomenula na Elán a pesničku Dresy: "...Oblečme si dresy, aby bolo jasné, kto za koho kope..."
http://www.youtube.com/watch?v=60R-pmTpCiU

petusa, Ut, 17. 11. 2009 - 09:41

ach jaj....no možno by nebolo na škodu občas aj čítaťMrkám

ja_hodka (bez overenia), Po, 16. 11. 2009 - 13:16

nekopem za nikoho. Georgina a Lydusha su mi nazorovo blizke a rada s nimi kadeco preberam Úsmev

vinciffuk, Ut, 17. 11. 2009 - 09:38

Kvietok Kvietok Kvietok pre Ja_hodku.

Maminka Š, Ut, 17. 11. 2009 - 10:12

Vrámci kurzu Komunikačné zručnosti,nás učili :

Ako komunikovať efektívne :
1.nehovor o tom, čo nechceš alebo nemôžeš urobiť
2.nesťažuj sa
3.nebuď sebecký, nehovor iba o sebe
4.neskáč do reči, neprerušuj
5.nezhadzuj druhých
6.nevyťahuj staré problémy a hnevy
7.nehovor veľa
8.nepoučuj iných
9.nebuď náladový
10.nehľadaj vinníka, nebojuj

Možno to niekomu bude na prospech.Iste to neplatí ako Písmo, ale pomôže zamyslieť sa /?/

magic, Ut, 17. 11. 2009 - 10:43

pocuj, nejak sa pozabudas. ci ta minulost nejde tak lahko odlozit a obcas as este zo zvyku prihlasis pod starym nickom? Slnko ja som mala za to, ze vinciffuk a Maminka S su jedna a ta ista osoba, len pod novym menom. Mrkám

brona, St, 18. 11. 2009 - 08:45

To bol zvlastny kurz komunikacie, ked vsetky zrucnosti zacinaju zaporom ne-... Takze su to skor nezručnosti, ktore vravia, co nerobit, ale nevravia ako komunikovat.Bozkávam

Maminka Š, St, 18. 11. 2009 - 22:00

Bol dobrý...mal aj iné časti, napr. Desať zásad optimálnej komunikácie. Dobré vedieť.
Možno by ťa to zaujalo,nezačína záporom.Avšak čo ak aj na dobrej veci budeš hľadať chybu ? Možno nie ty, ale iní.Škoda námahy./Iba v prípade záujmu napíšem, rada./Kvietok

Maminka Š, Ut, 17. 11. 2009 - 10:56

Je to tak, ten vinciffucisko mi vyskocil na počitači automaticky a neviem to inak vyriešiť než tak, že ho musím najprv odhlásiť, pretože ako Maminka Š mám nový účet.Vinciffuk skončila.Dám pozor,sorry.

púpavienka, Ut, 17. 11. 2009 - 19:05

No snažila som si prečitať celú debatu, ale musím sa priznať, že som z toho rozčarovaná. Dokonca aj autorka blogu nakoniec sa skláňa a hovorí o veľkej empatií a všetko je super. No na mňa je to veľmi svätuškárske, nakoniec - milujme sa a všetko bude dobre. Nuž neviem, objímať sa je dobre, ale niekedy môžte dostať pri objímaní aj buchnat pod rebra.
Vratim sa k téme, nič také hrozné Dreya nenapísala, iba svoj názor. Aj ja mám pocit, že niektoré dámy ihned mentorujú a sú stopercentne v obraze, nezáleží na tom v ktorom. Ja nemám nič proti tomu, ale nebolo by lepšie, keby ste si otvorili poradňu, ked už tak dobre radite a tam by písali tie, ktoré potrebujú poradiť. No a ked ma niekto boľavú dušičku, nechajme mu čas aj na vyplakanie a pofukanie boliestok. Totiž človeka môžeš nakopnuť aj bez veľkého ezoterického komentára k tomu, ako sám prispel k tomu, že sa mu to deje. No a tiež neuverím, že niekto po pár mesiacoch žije s fantastickým nadhľadom a odrazu vie, že jeho rady sú suprové. Človek aj po dlhom hľadaní môže poriadne padnuť na hubu a potom to len tak plieska.
Ale vratim sa k NM, ak si myslite že iné stránky su v tom lepšie, mýlite sa. Všade sú aspoň tri skupiny, ktoré sú tam. Sú ti čo su tam dlhšie a preto všetko vedia, alebo sa poznajú s ľudmi zo stránky, potom su pätolízači a tí počkajú, ako zareaguje ich idol a potom aspoň päť príspevkov, ktoré sa nesu v znamení ...súper, alebo aspoň smajlíky. No a potom tí, ktorí sa nejako nechcú zaradiť a to je neptípustné. No budte radi, že to ešte na NM nie je také hrozné a načo by nám bol iba jednostránny priebeh. Každy by každého iba ľutoval alebo naopak zvozil pod čiernu zem. No ale pravda je, že ja tiež niektore blogy vôbec neotváram, lebo jednoducho nestoja za to.
No a ešte prečo k názvu nervy - pribudol antiblog?Slnko Slnko Slnko

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama