reklama

Nervy :((( - antiblog

Dreya , 13. 11. 2009 - 13:50

reklama

Tak....

po prečítaní všetkých blogov, týkajúcich sa daných dám, nedá mi, opýtať sa:
georgina...lydush...polarka..ribisska....kto vám dal patent na rozum?
Kto povedal, že to, čo vy vravíte, je správne?
Prečo z vašich rád a komentárov tak strašne cítiť vaše sebavedomie a to, že ste presvedčené, že máte pravdu?
Ano, nikoho nenútite, aby žil podľa vašich rád, ale z kontextu vašich rečí vždy vyplýva, že ten, kto sa tým nebude riadiť, je predurčený na záhubu..alebo sa mýlim???

To si fakt myslíte, že máte pravdu len vy a nik iný???

Stále len poukazujete na to, žer sa treba zamyslieť na sebou...a treba to riešiť od seba..
PCHA!
Čo už u seba nariešim, keď mi zo života odíde človek, ktorého milujem takmer najviac na svete? ON odíde a mňa nechá v slzách s deckami na krku.. to sa akože mám vybodnúť na seba, sebaľútosť, nemám hľadať nikoho, kto mi pofúka boľačku a povie, že teda je to naozaj vôl, keď ma opustil???

To akože naozaj sa mám zaťať, zaprieť vlastné pocity a riadiť sa čisto pragmatickými úvahami??? To akože si mám vytrhnúť srdce???

Ste strašne neempatické, viacmemej každej z nás struhnete po papuli až sa musíme poobzerať, či to ozaj sme na našej naničmame.....

Čo sa vám stalo???? Veď ste ŽENY!!!


reklama


reklama

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 21:25

no presne ... ktoze nam uz konecne polopate vysvetli, ak to ta dreya myslela ?

dreya, este stale si myslis, ze je vsetkym jasne, ako si to myslela a vsetci dostali poucenie, ake potrebovali ?

podla man to totiz kazdy pochopil sposobom, akym sa mu hodilo Pohoda ak neveris, popytaj sa ludi.
a to, ze prave tento blog je miestom, kde sa raz a navzdy "vyriesili vsetky napadacske problemy", tak na to mozes tiez asi zabudnut ... take cosi nie je ani mozne, ani potrebne - si mylsim.

alexa35, Ut, 17. 11. 2009 - 21:34

Margori, súhlas.Áno Mne je z tohto blogu nagrc-ak by bol grcajúci smajlík,dala by som aj šesť-sedem-osem? Toto tu som nepochopila-ani Dreyu-vôbec-zámer takého niečoho-co tím chtěl básník říci... Ale zrejme nejaký zámer bol, keďže všetko v živote nejaký ten zámer akože musí mať... Namotávka na začiatku, aby sme zistili, kto je kto -a potom zmena názvu a tlieskajúce a palce dvíhajúce spriaznené duše a všetko je ok... vec vysvetlená, vinníci potrestaní...Hm, bieda. Tento štýl mali onehdy aj ŠTB - vypískavam, nagrc, baby, môžte sa hanbiť. Vôbec nie vtipné, ani zamak. Ale aspoň sa ukázal "karakter"Vyplazený jazyk A je mi úplne jedno, ako to myslela...

Dreya, Ut, 17. 11. 2009 - 22:04

karakter...každý máme nejaký....
Mňa len mrzí, je sa hádate. Jedna zhadzuje druhú, druhá piatu, siedma je nešťastná....a na autora blogu, ktorý žiada pomoc a pochopenie sa vždy zabúda....potom sa riešia osobné invektívy ivet36 na polárku....vinciffuk na lydushu, yyy na xxx a...a pôvodný problém ostane nepovšimnutý, lebo sa začítame do "vojen", mocenských bojov, bojov KTO Z KOHO...ktoré sú podľa mňa pre autorku blogu nepodstatné....

Akonáhle som napísala niečo proti "klubu dokonalých", potešilo to niekoľko nm...niektoré ostali prekvapené, veď ma už čítali, a ja sa veľakrát prikláňam na stranu geo + spol., sú mi blízke myslením, priťahuje ma ich videnie súvislostí....
nikomu nechcú ubližovať.....

ani ja som im nechcela ublížiť a svetlanka, nechcela som nikoho uraziť, ani sa hrať, ani na nič poukázať.....proste som len chcela, aby sa "zlo" nakopilo na jedno miesto, aby sme ho nerozvlačovali po celej NM.....
nechcela som pôsobiť ako ŠTB...alexa35, určite nie....antiblog je anigeorginovskopolarkovskolydushovsko blog..som to skrátila práve preto, aby ste si to prečítali...
a prečítali.

Mňa alexa35 ťažko pochopíš....niekomu sa to nepodarí veľmi dlhý čas...a niekomu vôbec..napríklad môj manžel ....ale ten to už prestal riešiťChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
To máš ako s komentármi geo + spol....veľakrát ich nepochopíš aj keby si sa rozmlátila...lebo to proste nepochopíš..potom sa naštveš, bachneš rukou o stôl, povieš si seriem na to, čo sa ja tým budem zapodievať...a vypneš NM...ráno ju zapneš, svieti ti, že sú nové komentáre...čítaš a zase nechápeš...nikto ti to nevysvetlí, cítiš sa ako trubka....a rezignuješ. A keďže si naštvaná, bojuješ proti tomu, čomu nerozumieš...normálka...tak to funguje všade...
prečo ma manžel podviedol ( rozčúlenie+sebaľútosť+nepochopenie = zlosť)..a už to tu máš zase...nepochopila si/nerozumieš prečo ťa podviedol= hneváš sa = bojuješ...bezhlavo...len preto aby si bojovala a dala von zlosť...

Každý čítal v blogu to, čo chcel. Nikde som nepísala, že je to celé o mne...ale to ste nemohli vedieť...lebo ste empatické duše, ktoré chcú pomáhať......klamala som? nie? zavádzala som? nie. Len ste to každá pochopila po svojom.

Vezmite si, ako ste sa na blog pozerali.......pozreli ste sa aj z druhej strany? Že čo ak to tá Dreya nemyslela na seba?
Nie.
Mrzí ma, ak som vás sklamala....musím sa s tým vyrovnať po svojom...rovnako ako vy. Či ma už priradíte do vreca s Klubom dokonalých ( ktoré mimochodom NIE SÚ až také dokonalé, ako si to myslíte Chichocem sa Chichocem sa , čo ony o sebe aj vedia), alebo si poviete, že patrím niekde inde....bude to váš problém, vaša vec.

A ak si budete chcieť ponadávať, urobte to prosím tu, v tomto blogu, alebo súkromne....nikoho nezaujíma, že neznášate polárku alebo lydushu...a nepchajte to do všetkých vašich komentárov v iných blogoch...

Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

fidorka, Ut, 17. 11. 2009 - 22:09

Bozkávam Objímam Kvietok Slnko Tlieskam Tlieskam Tlieskam

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 22:41

dreya, to nie je sklamanie, to je proste tvoje riesenie, bohuzial ho musim akceptovat, inak by som si protirecila, ked trvdim, ze cloveka s akymkolvek nazorom treba brat ako partnera Úsmev Chichocem sa Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 22:48

Dreyus

dnes mam akutne nechapavy den. Som ako prskavka. Len by som prskala, aj ked nemam na co. Neviem preco... Dnes je to proste tak. Mozno je to tou hmlou vonku, ktora zastrela to "racio" vo mne. Ale vdakabohu za mojich Anjelov straznych, ktori ma nasmeruju tam, kam treba. A momentalne k tvojmu prispevku Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce . Ja ti zan dakujem. A velmi.

Hlavne za tuto cast :
nikoho nezaujíma, že neznášate ... /ja som si doplnila svojich "oblubencov"/... dakujem, a je to pravda, a budem sa snazit podla toho zariadit...

zase...nepochopila si/nerozumieš prečo ťa podviedol= hneváš sa = bojuješ...bezhlavo...len preto aby si bojovala a dala von zlosť... /upravila som si to tak, aby sa to hodilo na situacie, ktore prezivam/
Ano aj toto sa mi stava. Mam dni, kedy mi svieti slnko v dusi, a mavnem rukou. No stava sa, ze je vo mne minimalne oblacno, a mozno prezivam aj burku. A potom nechcem pocuvat a rozumiet nikomu a nicomu.

V kazdom pripade potrebujem este moooc na sebe pracovat. Ale vdaka za taketo komentare Dreyka Áno Zlomené srdce Objímam.

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:01

polarka Chichocem sa Objímam Zlomené srdce Slnko Úsmev Chichocem sa

a co so situaciami, ked clovek preziva burku ? ma ju v sebe nejako udupat ? ma sa uclovecit a neposielat rozhnevane invektivy na web ?

alexa35, Ut, 17. 11. 2009 - 22:36

Tak, tak - každý máme nejaký... A neviem o akom "zle" to vravíš-rôznorodosť názorov je normálna, dnes slávime výročie pádu socializmu, chvalabohu... Javí sa, že si nad vecou a si na to patrične hrdá. Nemyslím však, že máš byť - čo sa týka tejto diskusie - načo... Je mylné si myslieť, že týmto si to uzavrela a už sa nikto neodváži polemizovať pri nejakej debate s niekým, koho názor nezdieľa, lebo môže byť "potrestaný", ako si to teraz ukázala. Alebo nemáme polemizovať len s Geo, Lydushou a Polárkou? Bude ešte tisíce blogov, diskusií a komentárov, v ktorých pôjde znova o rôzny uhol pohľadu a nemám na mysli teraz osobné invektívy... Rôznorodosť názorov je zdravá a nemyslím, že niekto tu má nejaký patent na rozum, alebo je nejaký nadčlovek, pri ktorom majú ostatní zraziť podpätky a s otvorenými ústami počúvať... Každý z nás je samostatná, svojprávna osobnosť a neexistuje len jedno riešenie, jedno videnie sveta, jedna pravda... Toto nebolo dobré nanič.

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 22:56

a potom sa kludne da raz suhlasit s alexou a raz nesuhlasit Úsmev Tlieskam

alexa, to bol len priklad Pohoda suhlasim Úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:02

Svetlus

ale asi je rozdiel medzi polemizovanim a rypkanim... Si myslim. Ale podari sa kazdemu rypnut, nie sme dokonali, a ani roboti. Niekedy je to cielene, niekedy sa to udeje mimovolne... Co uz, sme ludia, a jedname niekedy pod navalom sympatii, antipatii, nalad a emocii Slnko

adus, Ut, 17. 11. 2009 - 23:47

bolo to tu dvakrát, jeden som vymazala

adus, Ut, 17. 11. 2009 - 23:45

Ale avy dfiskusia bola diskusiou a výmena názorov skutočnou výmenou názorov, to by sa tie komentáre nesmeli začínať: ..."no jasne, to som si mohla myslieť, že ty (sa niekoho zastaneš, proti niekomu vystúpiš, do niekoho zarýpneš,....)"....
Myslím, že ak tu niečo robí zlú krv, tak je to takýto spôsob "vedenia diskusie" - lebo ten, komu je to adresované, sa zákonite musí cítiť "ohrozený, napadnutý" a úplne prirozdenou reakciou na takúto akciu (pamätáme si ešte zo školy z fyziky? - každá akcia vyvoláva reakciu, rovnakej sily, opačne orientovanú..... tak nejak tuším znel ten zákon akcie a reakcie) je "obrana" - a často ešte podpásovejšími metódami,ako bol vedený útok.
Toto ale nezmizne, kým sa všetky tu registrované dámy nedostanú na taký level, aby boli schopné reagovať s chladnou hlavou, aj keď budú mať pocity ako papiňák tesne pred vybuchnutím. Myslím, že každý reálne uvažujúci človek uzná, že také niečo nie je dosť dobre možné
Takže už len v duchu dnešného dňa
http://www.youtube.com/watch?v=h83YXdM3WL0

Dreya, Ut, 17. 11. 2009 - 23:47

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

svetlana (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 00:02

tak este raz - podotykam naozaj to nie je recnicka otazka -
co s tymi, co este nie su v dostatocnom leveli ? (problem s tym, kto urcuje kto v leveli je a kto nie, si zatial nevsimajme)

adus, St, 18. 11. 2009 - 00:33

Ale predsa nič - ja neriešim ani svoj level, nie to ešte aby som riešila level niekoho iného.

svetlana (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 00:50

mozno dreya napise, po tolkych prstikoch Chichocem sa Úsmev Vyplazený jazyk

a ked nic, tak nic ... radsej napis, ako bolo na namesti - nebola si oslavoavt na namesti ?

Dreya, St, 18. 11. 2009 - 07:43

svetlanka....adus to zhrnula za mňa.....napísala presne to, čo som sa ja snažila zosmoliť...jednoduchšie, zrozumiteľnejšie.....díky adus Bozkávam

adus, St, 18. 11. 2009 - 08:48

Nebola - ja som dieťa komunizmu Mrkám - vtedy sa všetko oslavovalo prácou - tak som aj ja pracovala o dušu spasenú na striedačku v oboch mojich záhradách - a po večeroch som si púšťala Karla Kryla .....
V BA to aj tak bolo o ničom, podľa toho, čo ukazovali správy - asi tá naša NM je odrazom celej spoločnosti - ani pri oslave niečoho, čo kedysi ozaj spojilo celý národ bez rozdielu sa tí somári naši papalášski nedokázali na chvíľu odosobniť od tých vzájomných animozít - ako malé detičky, každý si organizoval "svoju" oslavu - niečo také ja teda vôôôbec nemusím.
Dcéra bola na tej akcii, čo bola v PKO (pracovne, brigáduje v agentúre, čo to usporadúvala) - ale vraj to tiež nebolo celkom to pravé orechové - pred rokom to vraj bolo lepšie.

svetlana (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 00:03

krasna piesen Úsmev

púpavienka, St, 18. 11. 2009 - 20:35

No a nebolo by lepšie, keby hned pri zaregistrovaní bolo povedané...Registrujte sa, ale iba tie ktoré su v ........leveli. Potom tam dajte kritéria toho vašho levelu. Opravdu, ruku na srdce, načo by bola dobrá taká diskusia, ak by každy musel najskôr meditovať a až potom reagovať na niečo s čím vôbec nesúhlasí. Dopisovať sa da aj iným spôsobom ako v diskusnom fóre. Tlieskam

Maka, St, 18. 11. 2009 - 21:42

Ja navrhujem aby tak ako majú svoj odkaz Iné deti, tak by mali aj Iné mamy. Fakt niektorým z vás už vôbec nerozumiem. Meníte názory ako ponožky a keď už je zle napíšete že ste to mysleli ako iróniu. Tá sa tu už začína používať až príliš často.

Polárka (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 21:58

"Meníte názory ako ponožky a keď už je zle napíšete že ste to mysleli ako iróniu. Tá sa tu už začína používať až príliš často."

Maka, ale ludia si mozu robit nezavisle na nasich nazoroch to, co sami uznaju za vhodne. S tym asi nejde nic ine robit, len to respektovat Kvietok .
Okrem ineho, uz som to pisala aj nizsie. Dreyka spravila chybu, ale kto z nas je bezchybny ? Kto je, nech sudi a odsudi Úsmev

Maka, St, 18. 11. 2009 - 22:09

Ja si myslím, že chybu nespravila. Len sa celý blog otočil proti nej a tak zaradila spiatočku. Nazvala to ironickým blogom a už je dobre. Ja napríklad som s jej prvým Antiblogom aj celkom súhlasila. A vôbec ju nechcem súdiť, ani nikoho iného. Len ako brať potom všetky tie rady a myšlienky od ľudí, ktorí to potom otočia na iróniu. Tým že je to na internete tak si môže každý písať čo chce a nemyslieť na následky? Veď okrem vyrývačiek a filozofiek tu píšu a potrebujú poradiť obyčajné žienky, ktoré nemajú vyštudovanú psychológiu a iné odbory venujúce sa hĺbke duše a myšlienok.

Polárka (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 22:22

"Tým že je to na internete tak si môže každý písať čo chce a nemyslieť na následky?"
Ano. V skutocnosti ano, moze si kazdy pisat co chce, a nemysliet na nasledky. Ono sa to ani neda nijak osetrit. Zakazat alebo prikazat, ako by mal clovek "spravne" komunikovat. A vobec to nesuvisi s internetom. S tymto sa mozeme stretnut aj v realnom svete.

"Len ako brať potom všetky tie rady a myšlienky od ľudí, ktorí to potom otočia na iróniu."
Neviem. Mna sa to nijak nedotyka. Veci beriem take, ake su.

"Veď okrem vyrývačiek a filozofiek tu píšu a potrebujú poradiť obyčajné žienky, ktoré nemajú vyštudovanú psychológiu a iné odbory venujúce sa hĺbke duše a myšlienok."
Maka. V zmesi nazorov najdes nie len "vyryvacky", a "fylozofky", ale aj obycajne zeny Kvietok . Kazdy si tu ajde to svoje. Aspon ja mam taku skusenost. Slnko

púpavienka, St, 18. 11. 2009 - 22:26

Nuž ja si myslím, že v tom inom prípade to bolo dohodnuté, aby zredukovali útočnosť na určité príspevky a ukazali iným akí sú hlúpi. Nič iné mi potom z toho nevychádza. Aj mne sa ten začiatok blogu celkom páčil a vôbec som tam nič zlé nepostrehla, až nakoniec čuduj sa svete, ale niekto nás iba skúšal a čakal, kedy naletime. Aj tak sa da.?Pohoda

Polárka (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 22:37

Margori

myslim si, ze je rozdiel medzi domnienkami a faktami. Domnienky su to co si napisala, avsak s faktami a pravym zamerom nemaju nic spolocne. Domnienky dokazu produkovat vela negativnej energie. Vid tvoj prispevok. Noc v zlom Kvietok .

Fakt je ten, ze Dreyka chcela napisat blog, kde by sa kumuloval ten negativny sum okolo Lydusky, Geo, a mna. Aby nebol roztruseny po ostatnych blogoch, tam kde zadavatelka nestoji o nase hasterenie a dotahovani, ale o riesenie problemu, polutovanie, povzbudenie, nazory.....
Zamer bol dobry /podla mna/. Forma uz menej. Dreya spravila chybu. Velmi dobre si to uvedomuje. A druhy krat bude urcite mudrejsia Slnko Objímam

Tak si nedomyslajme, necitme sa zbytocne ukrivdene, v zasade o nic take hrozne nejde. ked nejde o zivot, nejde o nic Zlomené srdce . Netreba s komara robit slona Slnko . Je to obycajne nedorozumenie Slnko

púpavienka, St, 18. 11. 2009 - 22:49

No polárka, necítim sa ani ukrivdená ani nič. Môžu mi byť ukradnuté, ak sa niekto chce hrať nech sa hra. Cítiš z mojich riadkov toľko negatívnej energie? Ja to nechápem, lebo som napísala aj ked inými slovami presne to, čo si napísala aj ty. Že by tvoje slova boli až také veľmi pozitívne to nemôžem tvrdiť. Objímať sa nemusíme, ale nemám proti nikomu nič. No svoj názor snad môžem napísať. Ak sa ťa to negatívne dotyka, možno je to preto, lebo ťa niečo irituje. Ak je to tak, v tom prípade niekde v tebe niečo nie je stotožnené s tvojimi slovami. Inač by ti to bolo jedno a nemusela by si obhajovať svoje idoly. Zvláštne je to, že to ani nepotrebujú, ale zrejme sa treba poriadne niekde natlačiť. Sorry, ale také energie od teba cítim ja.

Polárka (bez overenia), Št, 19. 11. 2009 - 13:21

Margori

naozaj ? Urcite si nenapisala to co, ja Úsmev. Uz len preto, ze tvoj vyber slov bol diametralne odlisny. Aj ton bol iny Kvietok . /ja pisem o nedorozumeni a ty o dokazovani niekoho hluposti - z toho je jasne, ze kazda z nas rozprava o inom/
Skus si to este raz precitat Kvietok .
Nuz ja si pisem a rozpravam sa s mnohymi ludmi. A coraz castejsie dostavam uplne inu spatnu vazbu. Teda inu, aku mi ponukas ty Slnko Neviem cim to je. Mozno tym, co ludia chcu vidiet, a ako su sami naladeny Kvietok

Btw. neobhajujem ziadne idoly, lebo ziadne nemam. Kedze nepocitujem potrebu sa niekomu podobat. Ale je pre mna prirodzene zastat sa Dreyky, ked viem, ako ten blog skutocne myslela. Stale si myslim, ze ide len o nedorozumenie.

Dreya, Ut, 17. 11. 2009 - 22:45

nie som hrdá.
nejde o rôznorodosť názorov, ide o urážanie a posudzovanie.
Aj ty ma súdiš....

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 22:53

dreya, to potom kazdy nazor je sudenie Úsmev Chichocem sa

ja ti kludne verim, ze si to mysela dobre - len prosim ta teraz bez emocii ....
ako si mozes mysliet, ze ked nieco take napises, tak ta nezacne jedna cast ospevovat a druha nadavat ? toto mi skutocne nie je jasne. napises blog, kt. generujes take iste negativne emocie, ake su generovane v hadkach medzi nejakymi dvomi diksutujucimi a kt. sa ti tak velmi nepacia ... ja viem, to nie je tvoj problem, emocie nevznikli v tebe, no v tych druhych ... hej na jednej strane mas pravdu.

Dreya, Ut, 17. 11. 2009 - 23:04

tak som sa, svetluška, zle vyjadrila....
Ak niečo mám proti tebe..nech napíšeš hocičo (bárs by som aj súhlasila), odpíšem ti, že vŕtaš, rýpeš, fackuješ, blabla..z princípu..lebo si TÁ svetlana.
Veľakrát súhlasím s komentármi iných dievčat..a veľakrát nesúhlasím.
Ale nebudem sa s nimi vadiť vo fóre...napíšem jej osobne, cez kontaktný formulár.
Nie?
Som za čistejšie nebo nad naničmamou.
Kvietok Kvietok

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:18

suhlasim, tak odstup 2m - splnil tento blog snahu o najcistejsiu cistotu ? Chichocem sa Úsmev

este mam jeden dodatok - to ako to cele bolo, som nepochopila sama, dozvedela som sa z ineho zdroja (zdroje neprezradzam Pohoda ) hned po mojom prvom komentari.
Ked som citala tvoj blog, tak vo mne sice vznikli pochybnosti, ale male ... nezdalo sa mi, co to pises, ale nie az tak velmi, aby som si uvedomila, ze to mozes mylsiet aj inak.
Ak si pozries komentare dalsich ludi, co to mysleli "dobre", vela z nich to nepochopilo uplne rovnako (ak nie vsetci, ale taky prehlad nemam). A nakoniec aj ti, co sa "pridali" k tebe a ponadavali si Pohoda, to absolutne nepochopili.

mozno mozes skor ucit ludi sposobu, ako to robis ty, ze sa nevadis Úsmev
ja tiez, ked sa s niekym neviem rozpravat, tak sa s nim nerozpravat Pohoda . Niekedy poslem mail, no niekedy to len tak zatvorim.
ale ze to este nie vsteci robia tak ... co uz Úsmev

Ariesa, Ut, 17. 11. 2009 - 23:19

vyskytlo sa tu viac prispievatelov, co si prisli zahrat nejaku ulohu. ukazat, ze nanicmama je nanic. dopadlo to zle. pre "herecky". kto akou zbranou bojuje, tou padne. ako sa do hory vola ... kto druhemu jamu kope ... ? a mozme pokracovat. do omrzenia.

a pritom dakedy staci len dobre pozut a preglgnut.

Polárka (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:22

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

Ibaze niekedy nam v ceste stoji ego /vlastna skusenostHambím sa/

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:26

Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Dreya, Ut, 17. 11. 2009 - 23:25

Ariesa...obávam, že nerozumiem.... Prekvapenie

svetlana (bez overenia), Ut, 17. 11. 2009 - 23:29

poetickejsie riesenie problemov sa snad ani neda vymysliet - dobre pozut a preglgnut.
ale tiez som si to mozno pochopila po svojom Úsmev Pohoda

Ariesa, Ut, 17. 11. 2009 - 23:36

Dreya: Som za čistejšie nebo nad naničmamou.

tomuto rozumiem. akurat, po tvojej snahe a tomto blogu, som si viac ako ista, ze mnohe netusia "skadial vietor fuka"

(baby fakt sorry, ja som proste vizualny typ, viem sa vyjadrit len obrazmi, akira je super recnik, ja len "vidim" cudne spojitosti Hambím sa Chichocem sa )

crystall, St, 18. 11. 2009 - 08:08

...ale tušia, ale mlčia...

...divadlo...

...vieš, dreyi, takto k ľuďom pristupovať nemôžeš, a tomu ver, že dosť ľudí si premyslí, či niekedy bude reagovať do tvojich blogov. Aj keď si mala na počiatku čistý a dobrý úmysel, aj keď ho stále máš...

...ale nechám slovo Svetlane, ak sa ti ešte bude venovať, od nej to stráviš ľahšie...

alexa35, St, 18. 11. 2009 - 08:50

Dreya, dávam áno svetlane "tak odstup 2m - splnil tento blog snahu o najcistejsiu cistotu ?"
Súdim-ja to tak nevnímam-kde je hranica medzi súdim a vravím, čo si myslím-nemám s tým problém-niekedy opičkujem, áno, no teraz sa mi to nezdalo vhodné-toto mi prišlo už prestrelené a nefér...
Nevedela som, že keď vravím iný názor=súdim. Súdiť, posudzovať-to tu predsa robíme všetci, keď sa analyzuje niekoho problém, nech si aj 1000x vravia, že nie-či to je už iné? Hra so slovíčkami...
Je len zaujímavé, že buchnát do chrbta zo strany dobrých radcov, ktorých ty rešpektuješ, nech je akýkoľvek-s výkričníkmi, otáznikmi, považuješ za pozitívny stimul ku kroku vpred, kdežto ak ide o to isté z druhej strany -byť emotívnejšie- berieš to ako súdenie, hodnotenie, posudzovanie, kritiku...
A-okrem toho-NM nie je určite len o pomoci - často tu píšu ženy bez potreby poradiť-len tak-pokecať-povedať svoj názor, vydebatovať si ho s ostatnými-a že sú niektoré akčnejšie, emotívnejšie-hold, takí sme, vďaka za to... Nedaj sa vyprovokovať a hotovo.
Nebolo to dobré nanič.

fantika, St, 18. 11. 2009 - 08:47

baby doteraz som sa nezapaajala ale so zaaujmom som ciitala tento blog...a musiim saChichocem sa ..totizto niektoree vehementnee vyhlasujete ze toto nebolo dobree na nic a predsa maa tento blog uz 3 strany a je jeden z najciitanejsiich..Vyplazený jazyk tak ked to je blog nanic naco sem piisete?Veľký úsmev k teeme sa radsej nevyjadriim ale svoj naazor maam..Mrkám peknyy den..Úsmev Slnko

alexa35, St, 18. 11. 2009 - 08:55

Fantika, k sledovanosti-aj Mojsejovci boli istý čas najsledovanejšia šou, no môžme polemizovať o tom, či to niekomu niečo dalo... Čo je kontroverzné, je sledované, o kvalite radšej pomlčme...

fantika, St, 18. 11. 2009 - 09:00

alexa nezabudni kvalitu tvoriime my vsetci...Úsmev kazdyy jeden kto prispel...je to len odraz roznych typov ludii tohto foora..

alexa35, St, 18. 11. 2009 - 09:30

NezabudnemÚsmev Ale v tomto prípade sa prispievatelia viezli-šli na drámu a herci začali hrať komédiu. Môže aj to byť, ale...
No a je tu pár ľudí-vrátane mňa, ktorí po ukončení predstavenia len konštatujú, že to bolo nefér, toť vsjo.

sonia, St, 18. 11. 2009 - 11:01

Alexa Áno Chichocem sa Áno ...

denisa123, St, 18. 11. 2009 - 12:16

Kočky, nájde sa nejaká dobrá duša, ktorá mi ozrejmí celé toto divadlo? .. prosím, ja som úplne mimo a nič z toho nechápem..
Úsmev DenisaÚsmev

lydusha (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 12:22

mas mail

denisa123, St, 18. 11. 2009 - 12:58

Lyduš, ó vďaka.. Čakala som naňTlieskam
Úsmev DenisaÚsmev

Polárka (bez overenia), St, 18. 11. 2009 - 13:20

Ja si myslim, ze sa zas tak vela nestalo. Kto chcel, tomu blog nieco dal. Podla mna nie je uplne negativny. Je tu mnoho zaujimavych myslienok, nad ktorymi sa oplati porozmyslat /teda ja som si tu take nasla/.
Slnko Slnko Slnko

Zuzana1978, St, 18. 11. 2009 - 14:38

Dreya, super napadTlieskam
No naozaj sa ostatne blogy odlahcili a vyvyjaju sa v nich velmi pekne diskusie. Vcera vecer som si precitala par prispevkov v inom blogu a zrazu cink-cink, konecne sa mi objasnila jedna zalezitost, ktoru som dlho nemohla pochopit.

makab, St, 18. 11. 2009 - 21:34

DreyaÁno Áno Áno

magic, Št, 19. 11. 2009 - 13:24

hm-hm-hm, mrkva v zime...

Dreya, Št, 19. 11. 2009 - 13:39

magic??
prosím...vysvetli.

magic, Št, 19. 11. 2009 - 14:38

no...
to bude na dlho...

...

blizsie vysvetlenie sukromne v maily.

Dreya, Št, 19. 11. 2009 - 14:45

ok...cakam :)

magic, Št, 19. 11. 2009 - 15:02

citaj... a zhlboka dychaj... nez odpovies...
ak dopovies...

Maminka Š, Št, 19. 11. 2009 - 22:42

Ahojte, dúfam, že sa nikoho nedotknem,ak si pripomenieme, o čom NM je a chce byť.Mne konkrétne oslovil práve ten úvod a potom tie milé uvítacie komentáre a naozaj reálne starosti,radosti a život, ktorý je za všetkým tým písaním....je to dobré a môže byť ešte lepšie,verím, ja áno/a iste nebudem vždy v pohode, no mvr, no a že je tu aj Poradňa ...vadí to? Dôležitý je podľa mňa vždy úmysel, pomôcť - nepomôcť/ Tak tu to je, ak sme zabudli :

Príručka správnej Nanič mamy
Vložil(a) Kamila, 8. Júl 2006 - 21:01

Si zo svojich detí sem tam zúfalá, občas zúrivá a často bezradná? Trápi ťa dilema - rodina či kariéra a k tomu ešte manžel, domácnosť? Dá sa to vôbec zvládnúť? Potom vitaj v klube správnych Nanič mám a úžasných báb. Naše heslo je: Som krásna, múdra, úspešná a v depresii. Tu nájdeš návod, ako sa orientovať na stránke. Odporúčam vždy kliknúť na Posledné príspevky. Dievčatá, prosím pridávajte na stránku len vaše príspevky o vašich radostiach a starostiach, skúsenostiach, zážitkoch ..
j a s a t e š i m , ž e t á s t r á n k a e x i s t u j e Zlomené srdce Objímam Kvietok Slnko A idú svjatki...

ribišška, Ne, 10. 01. 2010 - 18:24

dreya, a čo sa ti vlastne stalo? Kvietok

Dreya, Ne, 10. 01. 2010 - 21:14

nic katka, nic sa mi nestalo...bola som strasne zufala z toho, ako sa v kazdom jednom blogu bryzgalo na anku, lydusku, jarku...tak som sem capla tento blog s umyslom, nech sa tu baby vynervacia a nech nazahlcuju ostatne blogy svojimy osobnymi invektivami...vies? Potom sa vacsinou dotycny blog zvrhol uplne inym smerom a na uplne inu temu nez bol povodne napisany...a pomoc sa stratila medzi pluvancami....

ribišška, Po, 11. 01. 2010 - 08:11

fiha... možno preto, lebo ja som z toho blogu pochopila skor to, že my sme nešvárom. možno preto sa udialo čo sa udialo. ja som o tomto blogu ani nevedela, len som si po dlhom čase dala do vyhladavača moj nick a toto som našla.

Dreya, Po, 11. 01. 2010 - 08:18

nie nie..ono to biolo viacmenej provokacia pre rypalky, nech sa vybujacia...
no ale uz teraz viem, ze taketo veci aj tak nemaju vyznam a ja som si to riadne odskakala....

ribišška, Po, 11. 01. 2010 - 10:06

to najskôr preto, lebo všeobecne vyrábať umelo nejaké výmysly nem dobré. nie len tebou, ale tšetkými ludááámi Kvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama