reklama

Pre Lydushu

clare11 , 03. 03. 2010 - 19:28

reklama

Dlho som uvažovala, či má zmysel vôbec na Tvoj príspevok reagovať.
Lydusha, ja neverím, že to čo si mi napísala v príspevku "Pre Clare" myslíš úprimne. Možno sa mýlim, ale mám z toho zlý pocit.
Proste si prestrelila, keď si na mňa vtedy vulgárne zaútočila a niektorým NM sa to nepáčilo, tak si zvolila inú taktiku. Akože s ami tu potom verejne ospravedlniť a zožať veľa srdiečok, mackov, kvetiniek a príspevkov o tom aká si skvelá. Naozaj si si to "dobre " vymyslela, len škoda, že ja Ti neverím. Keby si to myslela úprimne, riešila by si to súkromnou poštou ( ako to tu niekto aj spomenul ) a nie takto.
No a teraz očakávam príspevky o tom aká som nevďačná a keby bolo možné, tak namiesto srdiečok,...kamene...
Bohužiaľ, ja mám z toho takýto pocit.


reklama


reklama

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:05

JA SOM TO POCHOPILAAAQA!!! Len sa pýtam, že či si myslíte, že ak sa tak nesprával predtým, tak či ho k tomu napr. s prepáčením prdeniu aj pred deťmi niekto môže donútiť?!

lydusha (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:06

Clare, to nie je odpoved.... robil, ci nerobil? ano nie?

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:27

Nie. Asi sa ovládal. To vieš: Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú". V mojom prípade ( neprdia mu )Chichocem sa

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:32

Tak porozmyslaj co sposobilo tu zmenu Úsmev Úsmev Mrkám

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:08

Clare ja si nemyslim nic. Ja sa ta slusne pytam. Vedela si o tom, ze bol taky uz predtym, alebo az potom ?

Bol tvoj muz aj predtym taky ??
Prdel na verejnosti ??
Bol k tebe vugarny a nevazil si ta ??

Nikde nepisem, ze si ho donutila. A nic take si nemyslim, len sa pytam...

lydusha (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 15:55

Polarka to ma ako podpis ale sak pohoda.

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 15:33

Ja ta nesudim, nekomentujem tvoj zivot, ale nepaci sa mi tvoje paranoidne spravanie. Stale pridavas nove a nove blogy, ktore su vsetky o tom istom. Dievcata ti radia, ako mozu, ale ty nechces nic zmenit, miesto toho utocis na ostatnych. Lydusha ti podala ruku na zmierenie. Ja si osobne myslim, ze ta nicim neurazila, ale urobila to aj tak. A ty? Namiesto prijatia tohto gesta tu zacnes vypisovat, ze je neuprimna a bla, bla, bla. No teda, mam dost.

simculka, Št, 04. 03. 2010 - 15:40

Clare, najskor som nechcela na teba reagovat, citam vsak tvoje prispevky uz dlhsiu dobu a pravupovediac si ma normalne aj nahnevala tymi svojimi vyjadreniami, ktore si tu pridala. Ako keby si si necitala tie komentare cele, ale si z nich vyberala len to, co tebe pasuje..co je smuutne... Nuz, asi ti tvoje nazory nevyvratim, ale rada by som ti tu dala jeden taky kratky pribeh, ktory mi raz kamoska hovorila:

Bol raz jeden vtacik a poznal len slobodu. V jeden den ho vsak nejaky clovek chytil a zavrel do klietky. Vtacik sa tomu branil a neustale krical, ze chce slobodu. Po nejakom case islo okolo klietky dievcatko a ked videlo, ako vtacik zase vola o slobodu, otvorila na klietke vratka a odislo. Ake vsak bolo jej prekvapenie, ked na druhy den prisla ku klietke a ten vtacik tam stal pri otvorenych dvierkach a krical : Chcem slobodu, chcem slobodu!

Co z toho vyplyva? Niekedy sme taki zaslepeni, ze nevidime to, co sa nam nuka rovno pod nosom. Zelam ti, aby si aj ty otvorila oci a zacala vnimat aj ine cesty okolo seba a nesla tou, ktoru si si sama vytvorila. Slnko

lydusha (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 15:50

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 15:51

Vložil(a) clare11, 4. Marec 2010 - 15:30
Aké "chovanie" máš na mysli konkrétne? A čo by sa Ti páčilo? Keby som stále tu vystupovala ako "tá týraná, utrápená Clare - ktorú ste si vy zafixovali a nepripúšťate možnosť, že sa viem aj brániť.

Tak mi uprimne povedz, o com bol tento komentar? Ty si naozaj myslis, ze my ti chceme zle? Ze nas tesi tvoje trapenie? Vies kolke zeny si tu prezili este nieco horsie ako ty, ale nasli silu s tym bojovat? Ale ty nechces pomoc. Ja ti naozaj nerozumiem. Uprimne, myslim si, ze by mozno nebolo odveci vyhladat odbornu pomoc.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 15:54

Ďakujem Ti za odborné stanovenie diagnózy a nechám vás tu hádať sa ďalej. Mňa to už nebaví, nikam to nevedie a skutočne ja mám na práci aj niečo iné.

simculka, Št, 04. 03. 2010 - 16:00

Clare, ak sa tu niekto hada, tak si to len ty. Uz by si mala radsej odist, lebo tu urcite nielen mne zdvihas krvny tlak. (brokenheart)

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 16:03

Ja som ti ziadnu diagnozu nestanovila, na tom nemam kvalifikaciu.

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:04

My sa nehadame. My by sme len radi, aby u vas neprislo k domacej zakalacke. Lebo tam to cele smeruje. Dufam, ze na tvoju necinnost nedoplatia vase deti Kvietok

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:02

A prečo by som mala odísť?! Lebo Tebe sa nepáčim? Odíď Ty! Načo reaguješ na môj blog?

lydusha (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:04

Ukludni sa a odpovedz polarke na otazky. Hladame riesenia, nikto sa s tebou nechce hadat.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:07

Ja som kľudná. Len neznesiem, aby mi tu niekto prikazoval, či mám odísť alebo nie. Nech ide do prdele ona! Teraz som použila ten váš slovník.

simculka, Št, 04. 03. 2010 - 16:10

No rozhodne neposobis kludne. Sama si predsa napisala, ze radsej ides prec, tak som ta len v tom povzbudila, tak neviem, co riesis. Takto, ako ty, sa urcite dospela zena, co ma dokonca uz deti, nesprava. Howk! Viac ti nemam co povedat. Pohoda

lydusha (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:12

MOJ slovnik si pouzila, nehadz vsetky do jedneho vreca.
Pred chvilou si pisala ze ides het lebo neviem co a tak sima napisala ze by si asi vazne mala ist, normalka...podobas sa na jedneho znameho aj ten je samonasieraci....
Takze tvoj manzel bol taky aj pred tym nez ste sa zobrali?

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:13

Minule si sfukla Lydus, za jej slovnik. Hmm a ty ??
-- Ja som kľudná. Len neznesiem, aby mi tu niekto prikazoval, či mám odísť alebo nie. Nech ide do ""prdele"" ona! --

simculka, Št, 04. 03. 2010 - 16:08

ved ale citas si vobec svoje prispevky? Tu ti nikto nechce ublizit, kazdy sa ti snazil dat radu, ale ty to zjavne nechapes. Tak na co tu chodis ty, ventilovat sa?

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 16:12

Tiez nad tym premyslam. Lebo nechce pocut, ze ludia to myslia uprimne a chcu jej pomoct. Potom sa vzdy nahneva a s velkym "treskom" akoze odide a nic. Chichocem sa. Zacina mi to byt vsetko nejake smiesne naozaj.

sonia, Št, 04. 03. 2010 - 16:14

Ved v poriadku poradiť môžte,ale je to len na nej či sa rozhodne vaše rady využiť.Prečo niekoho nútiť Prekvapenie ,je to predsa JEJ VEC!

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 16:18

A tom pouzivani "nasho" slovnika, to by ma teda zaujimalo, koho mas na mysli. Ja som tu teda do prdele nikdy nikoho neposielala, ale z tvojich ust to vyslo uz viackrat. Nechce sa mi hladat stare blogy. Uz neviem, ci je to do Plačem alebo do Váľam sa od smiechu po podlahe.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:24

Joj veľká sranda toto, naozaj. Podstata Ti ale nejak uniká. Toto nie je môj slovník. A ukáž mi, kde som vo svojich blogoch do tej prdele posielala. Ten koho sa to týka vie o čom je reč. Tak načo reaguješ na niečo, čo sa Ťa netýka?

fantika, Št, 04. 03. 2010 - 16:21

boze a toto je ucitelka???!!!!no dakujem pekne...ako moze jedna ucitelka,studovanaa zena takto reagovat a takto sa spraavat..nepochopiim ani keby som zila sto rokov..vies co clare,ak by si naahodou bola uckou mojho dietata,tak na teba minimaalne podaam staznost ze si psychicky labilnaa a urcite dieta daam radsej do inej skoly nez by si ho mala ucit...zobud sa uz konecne!!!chovaas sa horsie ako pubertaacka s IQ huupacii koniik...baby ja si mysliim ze je to dalsia osoba podobnaa mandarinke ktoruu treba asi odignorovat lebo toto nikdy neskoncii...Smútok

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:25

Áno

lýdia k (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:35

fantikuškaSlnko ja teraz ,že total plačemPlačem moja domáca bambuľa totál vyšitá pubiškaChichocem sa ale mi ju prosííííím ťa neurážajChichocem sa ona nem IQ húpací koníkVyplazený jazyk ale inak pravda pravdúca čo píšeš a žeby nám mandarína už odišla???Veľký úsmev chválabohu..Chichocem sa

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:36

Fantika: Ja som od Teba prečítala tiež veľa a myslím si o Tebe svoje. No neznížim sa na úroveň Teba. Že budem urážať niekoho možno s vyšším vzdelaním ako mám ja. Len preto aby som ho znížila na svoju úroveň? No prepáč, ale či učiteľka, či obchodníčka, či nezamestnaná, podľa mňa slovník by mal mať každý rovnaký. Inteligencia nie je o vzdelaní. Tak neviem, čo ťa tu máta. A okrem toho teraz neučím, teraz som ako Ty a všetky ostatné robotníčky, čašníčky, doktorky,...
Kde sa tu ja vyjadrujem tak nevhodne? Toto nie je škola moja, toto je len debata pár žien a nezáleží na vzdelaní, profesii.

fantika, Št, 04. 03. 2010 - 16:58

clare komu niet rady,tomu niet pomoci...a kludne sa nadalej spraavaj tak ako doteraz,mne uz nestojiis za to aby sa mi co i len trocha dvihol tlak..musiim mysliet na moje baabenko..Úsmev a mysliim ze co si ciitala o mne a porovnaj so sebou,tak moj zivot a tvoj zivot je totaal inyy..a ja sa naozaj nemaam za co hanbit,chvalabohu..Mrkám Úsmev a mysliim ze ani za svoje priispevky sa hanbit nemusiim..na rozdiel od teba...ale ked je tebe takto dobre tak budis...mne to moze byt ukradnutee...baby potesme Kamku a kaslime na clare
,nech sa tu jeduje sama so sebou..Slnko

renata32, Št, 04. 03. 2010 - 19:57

Áno Áno Áno

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 16:28

Pouzila si ten vyraz konkretne v jednom svojom prispevku hore a aj keby to bolo jeden jediny krat, pouzila si to ty. Toto je verejna stranka, ktorej som uz dlhsi cas clenom a budem si reagovat na co sa mi bude chciet. Len ty by si uz mala pochopit, ze tymto svojim utocnym spravanim nikoho ani nevytocis, ani nenahnevas, iba poskytujes lepsi obraz o tom, co v tebe je. Mlčím

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 16:38

To ale platí aj naopak.

Polárka (bez overenia), Št, 04. 03. 2010 - 16:40

Áno Tlieskam

cookies, Št, 04. 03. 2010 - 22:41

krasne KamilaÁno ..len skoda,ze to nepadlo na urodnu poduZlomené srdce pre poniektoreÚsmev taka mala vec ma napada v tejto suvislosti,a kazdy kto videl TITANIC ten vyrok pozna-NECH KAZDY DEN STOJI ZA TO!!.....
-niekedy sa zaoberame tak primitivnymi vecami,ze to cele nakoniec vyzera ako nepodareny pokus o komediu.....
Slnko

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 16:46

Presne tak. Akurat, ze ja odtialto nikoho nevyhanam, ani mu nekazem nestarat sa do veci, ktore sa ho akoze netykaju. Ked nechces, aby ludia na nieco reagovali, nedavaj to na web.

Kamilka, je to krasne, ale mne tam akosi nejde zvuk a inak mam audio v poriadku. Aka skoda Mlčím.

Kamila, Št, 04. 03. 2010 - 17:24

skus kliknut na malu znacku reproduktora pod videom a nastavit hlasitost.

veronicka1901, Št, 04. 03. 2010 - 17:32

Nepomohlo Smútok. Skusim poprosit mangela, ked pride, aby sa na to kukol.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 17:03

Ja sa nemám za čo hanbiť! Tak si vyprosím, aby si ma tu urážala. No a Ty sama dobre vieš, či sa máš za čo hanbiť alebo nie. JA kašlem na Teba zvysoka, Ty ma nevytočíš. Vieš h....!

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 17:06

Fantika a ešte niečo: Ty si vyštudovala dve VŠ, učila si niekedy, vieš, čo to všetko obnáša? Keď ma tu na základe toho, čo sem píšem, chceš súdiť aj ako učiteľku?! Už si si niekedy vypočula moju prednášku? Alebo vôbec nejakú?

maciatko31, Št, 04. 03. 2010 - 17:27

No padnem z teba na zadok, lebo ty si asi myslíš, že si tu taká jediná. Ja som tiež vyštudovala dve VŠ a učila som aj učím a myslím si, že tvoje správanie je maximálne stupídne. Toto povolanie je poslanie a učiteľstvo sa doma nedá jednoducho odložiť. Kamkoľvek sa pohneš, stretávaš rodičov a žiakov a tí ťa posudzujú podľa tvojho správania, robíš vzor ich deťom a ak sa chováš na prednáške inak a mimo prednášky inak, tak je tvoja výchova dvojtvárna a to nie je pre ich rozvoj dobré. Ale to určite vieš, lebo si sa na prednáške sústredila a bola si pri zmysloch, keď o tom hovorili.
Si úžasnou vizitkou svojej alma mater, len čo je pravda - po takýchto výkonoch, sa už ani nečudujem, že si mnoho ľudí myslí, že si univerzitu dnes urobí každý debil.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 17:31

Teda aj Ty?!

maciatko31, Št, 04. 03. 2010 - 17:47

Ak sa pýtaš na to, či som strávila hodiny a hodiny štúdiom, obetovala kopu financií a času škole a dennodenne premýšľam nad tým, ako pomôcť niektorému dieťaťu alebo dospelému niečo zvládnuť, motivovať a analyzujem každý krok, moje správanie, správanie žiaka, každý jeden výstup, a neustále hľadám cesty - tak áno. A v tom prípade ti ďakujem za takýto obraz učiteľa s dvomi VŠ.
Ak sa pýtaš na partnera- tak si myslíme, že to viacmenej zvládame aj keď mám tiež niekedy z neho strašne ťažké pocity. Ale predsa sa za to nemôžem navážať do iných. A veľa rád tu nájdem, aj keď možno o svojich problémoch nepíšem.

clare11, Št, 04. 03. 2010 - 17:51

Ty sama si zdehonestovala samu seba a aj to naše povolanie, keď tvrdíš, že to dokáže hocijaký debil! No, ale však ono platí to staré: Podľa seba, súdim teba."

maciatko31, Št, 04. 03. 2010 - 18:07

Nie, ty nás dehonestuješ, tým ako vystupuješ. Ja netvrdím, že to dokáže každý debil, ale že si to veľa ľudí myslí a myslia si to, keď natrafia na učiteľov s takým správaním, aké tu ty prezentuješ. Clare a začínam mať pocit,že máš trocha problém s čítaním alebo chápaním textu a stáva sa ti to pomaly pri každom druhom príspevku. Buď odtiaľ vytiahneš niečo, čo tam nie je, alebo s vôbec nevyjadruješ k veci.
A ešte k tým školám, fakt sa čudujem, že človek, ktorý už v živote toľko obetoval a toľko sa nadrel, aby niečo dosiahol, sa nedokáže zodvihnúť a urobiť poriadok so sebou a so svojim životom. Veď si už predsa niekoľkokrát dokázala, že vieš zabrať a zvládnuť niečo ťažké, alebo nie?

Heja, Št, 04. 03. 2010 - 21:41

clare čítam to tu a ty len útočíš a útočiš.Kopeš okolo seba ako ranené zviera.Ubližuješ ľudom,ktorý sa ti snažia pomôcť.Lydushka ti podala ruku a ospravedlnila sa ti zato že sa vyjadrila tak ,ako sa vyjadrila.Ja viem ako to myslela a chcela ťa iba zobudiť aby si začala rozmýšľať a niečo robiť.Ja viem že nemáš ľahkú situáciu ale tým že budeš okolo seba biť nič nevyriešiš
Veľa zdaru

sonia, Št, 04. 03. 2010 - 17:33

Prekvapenie

eniXelka, Št, 04. 03. 2010 - 18:39

Claire, ak riesis svoje zivotne problemi ako tuto somarinu, ani sa necudujem, ze mas take problemi, ake mas. Stale sa tocis dokola toho, ze ty si obet, ty si ta, ktorej tu niekto vynadal, ty si ta, ktoru niekto uraza.......namiesto toho, aby si im vsetkym povedala, ze pre teba nema zmysel dalej rozsirovat tieto prispevky a tym by si ukazala, ze vies aj RIESIT vec a ze sa vies aj nad takymi vecami povzniest, ty sa tu krutis dookola, ukazujes na tu a tu, lebo ta ta mi toto povedala a toto nepovedala.....

Zacala si "smiesnu" diskusiu, ktora na zaciatku nic neznamenala a teraz je z toho mensia vojna, kde ta mozno uz aj od srdca niektore urazaju a ani sa im necudujem.

A je tu velka paralela medzi tymto prispevkom a tvojim manzelstvom vychadzajuc z tvojich diskusii. Podla tvojich slov sa tvoj manzel na zaciatku "tak nespraval" (vid komunikacia s Polarkou) a teraz uz ano. Na zaciatku tejto diskusie ta este nikto neroznasal v zuboch (obrazne povedane), teraz uz ano (ja tiez). Vyprovokovala si to ty. Krici z teba bezmocnost, ktoru sa snazis zakryt (ludi to provokuje, zacitia krv a idu po krku......tiez obrazne povedane, aby sa do mna nahodou niekto neobul Váľam sa od smiechu po podlahe ). Nezakryvaj ju, priznaj si ju, casom sa s nou vyrovnas a nebude ta oslabovat. Budes silnejsia..... To je MOJA VLASTNA SKUSENOST. Najhorsie je celit vlastnemu strachu, tak mu zacni celit, budes mat za sebou jednu z najtazsich veci problemu a ostatne uz pojde ako v lete na saniach , ale pojde. A tvoje blogy uz nebudu stale o tom, ze co mam robit, ako dalej, zase mi nadaval a povedal toto a kam pojdem a ked urobim toto, stane sa tamto a dalsie vymyslanie prekazok.......tie budu vzdy, tak ich zacni riesit a podla tvojho pripadu radikalne.........a raz sa mozno dockame, ze napises blog o tom, ze si urobila vsetko pre to, aby si zila spokojne a ze sa ti to aj dari (podla moznosti). Ale este jeden blog o tom, ze co mam robit (ked uz si tolko rad dostala), tak si zacnem mysliet, ze sa ti taky zivot paci (a mozno nebudem jedina)....

mikve, Št, 04. 03. 2010 - 22:06

Presne tak EniXelka...toto je zacyklenost az to boli...absolutne suhlasim s tebou Clare sa stale toci kolo tej istej veci...keby len tretinu energie ktoru vyda nezmyslenemu branieniu sa proti neexistujucim problemov mala by jej dost na riesenie tych realnych...

libuška, Št, 04. 03. 2010 - 22:47

Božinku, koľko dievčat a žien koľko energie vydalo a na čo ? V podstate na nič. Clare si melie dokola to isté a to čo jej povedala Lydusha v minulom blogu som mala na jazyku aj ja len som to nestihla, vždy prídem a čítam až po ... už som sa nechcela do toho miešať. Ale čoho je moc toho je moc. Ja by som sa na mieste lydushy ani neospravedlňovala, povedala Clare pravdu do očí. Mimochodom výraz "posratá" ja používam dosť bežne, to je vulgárne ? Poznám oveľa horšie a vulgárnejšie výrazy (tie nepoužívam) Clare asi čaká, až sa to u nich doma zhorší natoľko, že aj druhé dieťa bude potrebovať pomoc min.psychologa. Ľutujem deti, ktoré musia doma počúvať ako ich otec nadáva mame že je k...a a p...a.Čo si odnesú do života ? Otrasné Plačem

andrea11, Št, 04. 03. 2010 - 23:59

mohli by ste dat clare pokoj, hm?

podobny pribeh, ako o tom vtacku, len ...vlastne je to zdokumentovany experiment.
zatvorili psa do klietky a davali mu elektrosoky. nemal sa im ako branit. nemohol uniknut. po case si na nich zvykol, rezignoval. vtedy mu otvorili dvierka na klietke. ale co sa stalo? pes tam ostal len apaticky lezat, uz sa zmieril so svojim osudom.

nechajte clare na pokoji, jej cas este neprisiel, chce sa vyhovorit, tak nech sa vyhovori, ona si svoj sposob najde, casom.

lydusha (bez overenia), Pi, 05. 03. 2010 - 00:03

Andre,keby chcela pokoj, nepyta sa, nepise ....ked sem napise- ktokolvek, moze jasne formulovat, nepotrebujem rady, chcem sa len vyzalovat, len si tak popišťať...kazdy ma ten svoj cas, jasne, ale tu nejde len o nu...clare sedi v bazine a z nej vedie tisic ciernych kablov co jej beru zivot...vsetky musi poodstrihavat aby mohla vyplavat hore za slnkomZlomené srdce ....

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama