reklama

Multi-kulti, islam a co nas caka a neminie

Pridal/a havran dňa 19. 09. 2010 - 17:30

reklama

Zdravim vsetkych,

napriek tomu, ze nie je mojim cielom niekoho vylakat, alebo sokovat,
asi sa mi podari lepsie, ako to, co mojim cielom je. Je nim snaha
ukaza MOZNU BUDUCNOST, ak s tym nic nespravime ...

V poslednych dvoch desatrociach badam plizivu multi-kulti, derucu sa skrz
naskrz Europou, ktora nas, nasu kulturu znici.
Znici, ak s tym nic nespravime.
Este mame trochu casu, ale nie vela a kazdym dnom sa nas cas skracuje.

Z kazdej strany je nam kazdu chvilu ukrajovane z obcianskych slobod.
Tu nemozeme ani len od statu vyzadovat spravodlive potrestanie cigana,
ak nam nieco ukradne, lebo shned sme rasisti. Tam nemozme teplemu povedat, ze je teply, lebo hned sme homofobi ... a tak dalej.

Zastancovia prav vselijakych mensin maju zo svojho postavenia velmi slusny bussiness. Majitelia medii naskakuju na mainstreamovy rychlik doby a
zacinaju medialny priestor naplnat tzv. politickou korektnostou a eufemizmami.
Naplno sa to uz deje vo FR, IT, GB a DE, a postupne to uz prenika aj sem.

Vysledky sa uz dostavuju:

Pre slusnych bielych ludi - strednu vrstvu napr. toto:

http://www.protiprudu.info/vazena-redakcia.html

my vymierame, LEBO SI NEMOZME DOVOLIT VIAC DETI, PRETOZE MUSIME
ZIVIT TAKYCHTO ...

co sa tyka toho strelca z Devinskej, tak media klamu
http://prop.sk/nazor-na.html
samozrejem v zaujme dalsieho obmedzovania prav obcanov ...

(btw, chlapik neriesil ROMSKY, ALE SUSEDSKY PROBLEM:
o tej rodine uz vysielala Markiza v 2005 roku ...
http://prop.sk/problemy.html), to ze chlapikovi pri tom preplo,
je druha vec, nezastavam sa ho, ale ani sa mu nedivim, ked jeho,
aj cely dom roky terorizovali "susedia": http://prop.sk/za-tragedii.html

(Co robil stat a policia aby tomu zabranili? To, co vedia najlepsie: bud nic, alebo sa vyhovarat a chranit samych seba. To je ich jediny zmysel.
Snad nikto nie je taky naivny, aby si myslel, ze policia ma v prvom rade
za ulohu ochranovat obcanov. TO JE JEJ POSLEDNA ULOHA, AK VOBEC.
Polica v prvom rade musi chranit svojich chlebodarcov - cize system
reprezentovany politikmi, potom vytypovane dobove mensiny (romovia, homosexuali a pod.) a az kdesi cosi na konci je obcan, teda ak vobec.

Politici, tie predajne stetky si len hrabu na svojom.
Myslim, ze som nebol po volbach jediny sklamany.

Tiez ste casom nadobudli dojem, ze policia chrani v prvom rade prava zlocincov? NIE, to nebol len dojem. To je systemove nastavenie,
ktore je zamerne. Ved kam by sme prisli, keby policia skutocne plnila
tu ulohu, ktoru ma? nepotrebovala by potom tolko ozbrojenych muzov.
Ale ich musi byt vela, aby v pripade, ze by obcania ziadali zmeny,
aby mohli byt pouzity na obranu systemu. Takze policajtov je vela,
lebo system to potrebuje, su v latentnej pohotovosti. Pochodzkari,
dopravaci, co maju v naplni prace vyberanie pokut, kuklaci a pod. ale na znizovani miery kriminality sa to nijako neprejavuje.

Tiez mate skusenosti z vasich skol, ze prepadnuvsi starsi, fyzicky vyspelejsi cigani biju a sikanuju vase deti a vy s tym nic nezmozete?

A tezaz si drzte klobuky, bude horsie: Islam klope, co klope, kope a bucha na dvere. Ked sa jednej moslimky v Nemecku (co ani po nemecky nevedela)
pytali, preco sa nesnazi asimilovat, odpovedala logicky: "A NACO? COSKORO NAS BUDE VIAC AKO VAS A POTOM SA BUDETE MUSIET (M.U.S.I.E.T.) ASIMILOVAT VY ...

jeden z velmi pravdepodobnych scenarov je aj tato poviedka z buducnosti:
http://www.prave-spektrum.sk/article.php?576

a ked ani taky film, ako je tento: http://www.csfd.cz/film/241475-kvet-pouste/?text=148497 nestaci na to, aby v nas nieco pohol, tak uz nami nepohne nic.

Stratil som nadej v buducnost, vidim to cierne, nielen obrazne.

Je mi luto za nasou civilizaciou, aj ked nebola dokonala, ale doplatila
na svoje prilis tolerantne idealy. Vlasne deti sice nemam, ale:
je mi luto deti, do akeho sveta ich posielame, aky im tvorime ...

NEODVRATNE.

PS.: Tento clanok nema za ciel vzbudzovat ani zivit nenavist
voci nikomu a nicomu. Ani navadzat na podobne zlociny, ako
spravil ten pan z DNV. Absolutne ho neglorifikujem.
Spravodlivost by v demokracii nemala byt brana do vlastnych ruk.
Clanok len konstatuje nevyhnutne a nezvratne.


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 19:28

Aha, kukam. Veľký úsmev V hojdacej sieti s kremesmi budeme neodolatelneeeee. Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 19:32

Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 19:58

Tak na kremese pridem hocikedy Úsmev, len aby ste mali dostatocne zasoby a samozrejme ak by nebol problem ze som vydana za araba a moje deti nesu polovicu ich genetickej vybavy

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:01

Mne nevadi a ostatnym na hojdacke tiez nie Bozkávam Objímam

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 20:03

Jéééj, Zuzka, to bude super Úsmev Slnko Slnko Slnko.
A vezmi nielen deti, ale aj manžela - som zvedavá, čo povie na krémeše Úsmev Mrkám.

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 20:10

ak bude platit islamske pravo, tak sa Ti na nejake kremese vykasle,
ale budes si musiet dat burku a pod.
A na nejake inspirujuce dialogy, AKE SME ZVYKLI MAVAT MY DVAJA,
mozes ale ryychlo zabudnut ...

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 20:14

Naozaj, Marek? Burka? Žiadne dialógy?
A kde si kupoval vešteckú guľu?

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:04

No tak teda Zuzi, tak toto je ale vazne problem, nehovorim uz sisulik, ona dokonca konvertovala na islam, a ozaj, neviete nahodou co je s jarmilou a jej Tatrami?

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 20:36

Havran,
rada by som ta zoznamila s mojim muzom a sam by si mal moznost posudit Úsmev
Ak mu pripravis gulas, kapustnicu alebo pecenu kacku s kapustou a knedlou, budete si velmi dobre rozumiet.
Asimilovany je absolutne fantasticky, az na tu bravcovinu a alkohol. Ale ja sa nestazujem ze nechcodi do krcmy a neopija saMrkám
Ja momentalne zijem na blizkom vychode a dokonca ma nenuti nosit burku, no tu to volaju niqaab. On si robi specializaciu zo psychiatrie vo francuzsku.

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 20:40

Slnko Geo a Polarka Kvietok

sisulik, Ut, 21. 09. 2010 - 16:04

jeeej..ahojte baby...

marek nehnevaj sa, ale tvoja reakcia ma tak uzasne pobavila..tak toto budem musiet povedat aj manzelovi a aj jeho rodine, nech sa na tom vsetci pobavia xixixi

Zuzana1978, Ut, 21. 09. 2010 - 17:51

Ahooooj a vitajSlnko

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 19:28

Este si pomasiruj ego Mrkám. Taaaak
Taky si cely zahlteny negaciou az ta nakonec zozrala.

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 19:27

Marek, co cakas od bulvaru? Ze v v dedine XY zije zena, ktora sa stara o desat adoptovanych deti a pomaha aj obetiam zaplav? Ze niekto venoval na detskemu domovu milion? Nic nie je nahoda. Kazdy ma nalozene, jeden viac a niekto menej. Mozes sem linknut aj milion clankov, pytam sa na keru rit je to dobre?

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 19:40

lydusa,

skus aspon raz, aspon pre tento krat
riesit obsah a nie formu a zdroj, dobre?

keby to napisal WallStreet Journal, tak je to koser?
TO ZE SA TO DEJE? nie to, KTO o tom pise ...

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:08

A preco by som to mala urobit? Budem riesit hovadiny rovnako ako kazdy druhy. jeden moze, druhy nie? To kde sme sa dopracovali?Veľký úsmev

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 20:13

hovadiny?
ano, co sa ti nehodi su hovadiny, aj ked je to kruta pravda ...

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:17

Prosim ta, ked uz tak jasne vidis buducnost, chcela by som sa spytat, ako mi dopadne konferencia buduci tyzden.Slnko

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 21:27

lydusa, mna zaujima tvoj nazor na novodobe otroctvo ...
skus prosim agumentovat k veci a racionalne,
ak si toho schopna ...

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 19:32

jedna otazocka, polarka havran vy ste manzelia? resp. par? alebo sa mi to len mariii..

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 19:36

To prve nie, to druhe nemch ti vysvetli radsej Havran Úsmev

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 19:37

ale niee, nikto mi nieje povinny nic vysvetlovat, len mam dojem, ze ste nejaka rodina..mozno surodenci, alebo partneri..

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 19:40

keby som poznala odpoved, urcite by som ti na nu odpovedala Úsmev

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 19:43

aha..takze ste pre mna zahada Mrkám

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 19:43

sme zatial partneri.

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 19:45

zatial? eeeej to neznie pozitivne, asi tak ako to co dnes pises..asi mas velmi zly den, neboj zajtra vyjde opät slniecko Slnko

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 19:48

uff prepac, nakazil si ma negativnym myslenim.. pozriem na to z lepsej stranky a to, ze v podstate to ZATIAL moze nazacovat aj coskoru zmenu z partnerov na manzelov Mrkám

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:02

uz len to by chybalo Chichocem sa

simika26, Ne, 19. 09. 2010 - 20:05

Veľký úsmev los chapadnos senorita Mrkám

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 20:06

asi tak ....
mimochodom Kamilka, ide tu v diskusiach zle systemovy cas, teraz je 19:52
a pozri, kolko bde uvedene v diskusii, ked to odoslem.

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:50

Vies co je ozaj smutne ? Ze taketo hovadiny su pre teba omnoho viac, ako kamarati - ozajstny, nie len ti, ktori ti len pritakavaju- a rodina. Ale ty si sam sebe panom. Tak si panuj, uzivaj slobodu, argumentuj a potom uctuj co si stratil a co ziskal.

loulou, Ne, 19. 09. 2010 - 19:40

Havran celkom si ma prekvapil, nečakala som od Teba takéto definitvíne a čierne vykreslenie budúcnosti. V niečom pravdu máš - prevaha "bielych" občanov na našom území je pomaličky na konci. Minule sme s manželom viedli siahodlhú debatu o tomto, a došli sme k presne rovnakému výsledku: buď spoločnosť prijme neetické a nemorálne druhy riešení ako limitované počty detí u "neprispôsobivých" a "nám nevyhovujúcich" občanov, alebo sa začneme strašne rýchlo množiť, čím ale prestaneme spĺňať schopnosť finančného dostatku v jednotlivých rodinách, alebo sa zmierime so skutočnosťou a budeme dúfať, že v prevažujúcich národnostiach a rasách začnú vyrastať uvedomelé deti.
To ale neznamená, že sa prestaneme snažiť o dieťa, lebo veď aj načo.... Možno to naše budúce dieťa práve vyrieši problém, na ktorý my zatiaľ nepoznáme odpoveď Úsmev Alebo aj nie, ale aspoň ho/ich budeme vychovávať k hodnotám, na akých staviame my, k tolerancii a ak bude treba, ľahšie sa asimilujú Mrkám

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 19:50

dakujem za odpoved,

ja nepoznam riesenie. Vyzera to, ze ani neexistuje.

aj ked vyzera bitka na prvy pohlad beznadejne

http://cs.wikipedia.org/wiki/Bitva_u_Thermopyl

nakoniec moze vsetko dopadnut inac.

ivet36, Ne, 19. 09. 2010 - 19:54

Tak ja som dnes rano vstala,otvorila dvere a co nevidim....moj najkrajsi cca 50-60 kilovy crepnik s levandulou a klincekmi asi o desat metrov rozbity na kusy, zem vysypana a kvety dosliapane....pozriem sa okolo domu po inych domoch a kazdy druhy kontajner vyvrateny......nie! neboli to cigani! boli to debilni ozrati bieli primitivi, ktori nevedeli, co so sebou a mali potrebu ukazat svoju debilitu naplno......

Ja sa nebojim ciganov, ani islamu, ani moslimov.....najvacsi strach mam a budem mat z cirej ludskej sprostosti, ktora je zda sa nekonecna.....

ivetMrkám
p.s. prepacte mi slovnik, ale este teraz som nahnevana!

Chobotnička, Ne, 19. 09. 2010 - 19:57

Áno Áno Áno Áno Áno

jamajka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:22

Polárka, nechceš sa vrátiť domov ? Havranovi je za tebou a Maťkom smutno, preto tie čierne vízie...asi...
(cítim niečo medzi riadkamiMrkám )

MajaKvietok

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:25

Mna zasa napadlo, ako pre casom pisal, ze je sam doma a nudi sa. Cize potrebuje komunikovat, nema s kym, zavesi temu, ktora 90 ludi zo sto nadvihne zo stolicky a ma o zabavu postarane. Vid kopec komentarov a citanost.

jamajka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 20:53

bárs by si mala pravdu, to by bol ten lepší príklad.Mlčím

MajaKvietok

Polárka (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 21:00

Jamajka - nechcem odpovedat Kvietok A ci je Havranovi za nami smutno netusim. Podla toho, co tu stvara o tom pochybujem. Prisiel sem okolo seba kopat a predvadzat sa v argumentovani. Prosim, ale na toto uz akosi nemam zaludok.

linda999, Po, 20. 09. 2010 - 10:41

Ja som to cele pochopila tak, ze si mala velke problemy s byvalym partnerom, nasla si silu odist, si na ceste k duchovnemu pokoju a mas teraz nejakeho vyrovnaneho partnera, ktory ti asi pomohol v tych zlych casoch a si spokojna.
A ono to tak asi nie je...Smútok
Tak vela sily prajem.

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 20:22

Vtedy som si problemy narobila sama. A Lindus, netrap sa - My sa s malym mame dobre. Kazdy den sa rehoceme Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe To co teraz urcite nepotrebujeme je lutost Mrkám
A Havran je slobodna bytost, moze si skutocne robit co chce. Ak je toto jeho cesta - je to jeho volba. Absolutne nic sa nedeje Úsmev Zlomené srdce
Traba si uzivat posledne dni babieho leta. Vonku je tak nadherne Slnko Slnko Slnko

Tatiana 13, Po, 20. 09. 2010 - 20:35

Polárka...nech je to už akokolvek....prajem vela pozitívnej energie a slniečka do duše a malému zlatému drobcovi posielam vela vela božtekov Bozkávam Bozkávam Bozkávam

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 21:12

Dakujeme a tiez posielame cmuk Bozkávam Bozkávam Bozkávam
a veeeela veeela Slnko Slnko Slnko

linda999, Ut, 21. 09. 2010 - 09:28

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Áno Slnko

Tangy, Ut, 21. 09. 2010 - 01:10

Presne takto som to chapala aj ja, teda za tu kratku dobu, co som na NM. Nech je to teda akokolvek, zelam Polarke a jej synovi vela sil. Dufam, ze v mojich slovach nie je ani stipka lutosti Mrkám .

-, Ne, 19. 09. 2010 - 20:57

nedávno som videla video. Veľmi výstižne a múdro rozpočítané a znásobené (prepáč Havran, neotvárala som tie linky a aj blog som preletela iba zbežne, ale myslím, že aj ty si ho pravdepodobne použil).
Verím tomu. Verím tomu, že na udržanie populácie treba 2 celé niečo dieťaťa na jednu rodinu a aj že islám sa šíri svetom.
Verím tomu, ale nebojím sa ani nezúfam. Ak to je neodvratná budúcnosť, tak verím, že sa určitým smerom vyvinie- ľudia sa ovplyvňujú a ani takejto zmeny sa nebojím. Neviem ako by som to... hovorím si "je to tak, ale nebojím sa toho"... Že sa budú stavať mešity namiesto kostolov? Nevadí mi to. A môj odhad a predpoklad o šírení moslimov po svete je ten, že to väčšinou nie sú taký, ktorý bijú ženy a tie ostatné veci, ktoré mi na koráne prekážajú. Žijú v cudzých krajinách a musia rešpektovať ich zákony. Takže sa vyvíjajú.
Z druhej strany je to možno práve to, čo môže oslobodiť moslimské ženy pred tyraniou- keď svet podľahne koránu, ktorý sa za roky vývinu "poľudští" inými etnikami.
Nebojím sa. Verím v lepší svet. Že mám bielu pokožku alebo že nemám ... napríklad šikmé oči si nevážim. Naopak vážim si ľudí, ktorí tieto rozdiely vlastne nevnímajú. Nech som arab, číňan, beloch, černoch, žid, kresťan, hinduista, moslim, či... som ČLOVEK. A možno svet potrebuje zjednotiť a odstrániť tieto rozdiely. Kto vie. ...
Nebojím sa "božieho" zámeru, nevysmievam sa mu ani ho neprijímam. Akceptujem ho a snažím sa ho chápať.
PS: ver alebo never, ale chcela som sem to video hodiť jaVeľký úsmev Asi s otázkou, ako to vnímajú ostatní, pretože MOŽNO práve to bude vykúpením ľudstvaKvietok

-, Ne, 19. 09. 2010 - 21:16

takže to video si nepoužil... a keď som ho chcela vložiť ja, preliezla som svoj aj manželov FB účet a proste zmizlo...Prekvapenie Tak ten môj to okomentoval "vidíš a je to tu"...Prekvapenie Iné hovadiny tam mám všetky- cez 8 strán odkazov, ale toto sa vyparilo. ŠkodaSmútok

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 21:32

Akira,

netusim o akoum videu hovoris,
tak aspon v skratke opis, pls ...

-, Ne, 19. 09. 2010 - 22:21

boli to štatistiky... Koľko ľudí sa musí narodiť na prežitie kultúry. V skratke- Ja + môj muž máme jedno dieťa- Nicol. Nicol sa vydá a bude mať jedno dieťa. To znamaná, že zo 4 ľudí (ja, môj muž, Nicol a jej muž) zostane jeden človek. Naša kultúra umiera. Na jej prežitie by musel mať KAŽDÝ človek (tuším) 2,? (celé niečo) dieťaťa.
Islám je mnohodetná inštitúcia. Muž má deti s niekoľkými manželkami, čiže nezriedka máva až napr. 13 detí... Bolo tam rozpísané, aká je situácia momentálne napríklad vo Francúzsku, Nemecku, Rusku... o tom, že 1 z troch "božích chrámov" vo Fr je mešita. (možno som teraz trepla, bohužiaľ bola to čistá matematika a čísla, pre mňa nazapametateľné)
Žiadny srdcervúci doják ani "masírujúca" rozprávka, proste čísla. A tie ak sedia- tak do určitého roku (ešte raz- bohužiaľ si nepamätám, myslela som, že sa k tomu budem môcť kedykoľvek vrátiť) bude svet uctievať Korán.

Tangy, Ut, 21. 09. 2010 - 01:22

Vravi sa, ze na to aby sa zachoval rod, musi mat kazdy par 2 deti (teda, ked sa pominiem ja a moj muz, nechame tu za seba "nahradu"), aby sa rozvijal, mal by mat kazdy par viac ako dve deti. V poslednych rokoch sa zvysuje porodnost, bud to zoberieme pozitivne (ze sme sa vzchopili, aby sme nevymreli) alebo negativne (podobne sa pred vojnami zacalo rodit viac chlapcov). Inak nasa profesorka biologie na gymply nam vzdy prizvukovala, ze jedinou ulohou cloveka na svete, je zachovavat geneticku informaciu Mrkám .

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 21:25

Film Zem nikoho je tragikomédia o tom, ako sa dvaja Bosniaci, jeden Srb a mína stretli v jednom zákope. Je najlepším európskym dielom posledných rokov a získal Oscara aj Zlatý glóbus za cudzojazyčný film.
Za iných okolností by tí traja mladíci možno boli priateľmi, no vo vojne je všetko iné. Atmosféra je o to ťaživejšia, že príbeh sa odohráva v nádherný slnečný deň, ktorý v hlavných aktéroch vyvoláva sentimentálne spomienky. Čo zisťujú? Že majú spoločných známych, podobné pocity, sny a túžby...

http://www.kinema.sk/clanok.asp?id=7194

Marek, všetci sme len ľudia. A s každým jedným sa dá nakoniec dohodnúť... Je to len otázka času a dobrej vôle. Strach pri tom netreba.

MarikaM, Ne, 19. 09. 2010 - 21:36

Aj ja som nedávno dostala tieto linky, asi nie všetky, ktoré si tu vložil havran. Nebolo a nie je mi to jedno. Najviac sa ma dotýka linka - z protiprúdu, ktorá sa týka ľudí bývajúcich neďaleko Luníka IX.

Som veľmi rada, že nebývam tam, kde pani, ktorá to píše. Bývala tam moja kamoška, ktorá z toho skoro ochorela, kým dostla nový byt na presťahovanie sa.
Moje deti idú ráno do školy a rómske deti tiež do špeciálnej. Nebudem sa tu rozpisovať, že nemajú učebnice, ani nič v rukách, pretože všetko dostanú v škole. Ak je ich veľa sú odvážni a púšťajú sa do ostatných detí. Učím moje deti, aby si vybrali inú cestu, len aby sa s nimi nemuseli stretnúť. Pár krát sa stalo, že do nich sácali, bili ich, nadávali, ťahali tašky.
Deti bývajúce na našom sídlisku musia čakať, kým rómske deti neodídu zo školy. Prečo? Lebo sa ich boja.
Smiešne? Ani nie.
Nezveličujem, nezľahčujem, len píšem to, čomu čelia moje deti každé ráno.
Podotýkam, že sú to len deti aj na jednej aj na druhej strane.

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 21:55

je mi z toho zle,
co sa deje vam a aj vsade okolo. A je smutne, ze poctivi a slusni obcania,
plataci vsemozne dane a odvody nemozu realizovat svoje obcianske slobody,
ako im to zarucuje o.i. aj ustava ...

dakujem za prispevok

lubmar, Po, 20. 09. 2010 - 08:26

Áno Áno Áno Áno Áno kto nezažil,resp.nezažíva nepochopí.Aj keď nájdu sa aj slušní,žial len ich je hrozne máloMlčím

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 21:41

(Bol som vonku so psom, tak som neodpisoval)

Anka, dufam, ze vies, ze to viem. Ja tu nehovorim o strete jednotlivcov, ale systemov.

Lydusa, trefna ako vzdy. Co si myslis o novodobom otroctve?

Zuzana1978: Predstav si, ze ked som bol na Cypre skamaratil som sa a doteraz
si pisem aj s moslimami. Dokonca mam aj doma Koran a dokonca som ho aj cital.
(Nie cely, priznavam). Nemam problem s jednotlivcami. Ja sa boji tvrdeho jadra,
ktore am v rukach moc ... Ale ked sme uz pri tom, porozpravaj nam, ci zena v islame je, alebo nieje manzelov majetok, porozpravaj o tom, co vsetko MOZE manzel zene spravit, ked sa mu nieco znepaci, porozpravaj v akom vztahu je zena k uradom, k bohosluzbam ... ukaz nam aj inu tvar koranu, tu o ktorej by
ludia islamu neradi hovorili. (Ja samozrejme tie odpovede poznam, ale porozpravaj nam aj nieco zo svojho zivota, z toho, co sa Ti paci, aj co sa Ti nepaci ...)

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 21:49

Anka, dufam, ze vies, ze to viem. Ja tu nehovorim o strete jednotlivcov, ale systemov.

Aha.
A systémy udržiava kto? Doteraz som žila v tom, že ľudia.

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 22:04

haha.

nemyslim beznych ludi, dobrych ludi, ktorych stretnes vsade na mraky.

Myslis, ze lekar, ktory Ta presviedca o ockovani pre Tvoje dieta je zly?
Isteze nie. Je sucastou systemu, ma z toho osobny profit a tak toto
cele podporuje, ak ked tusi, alebo vie, ze ockovanie priamo sposobuje to,
co ma potlacat ...

Ale v kontexte toho, ako sa snazis ironizovat som mal na mysli vojensko-mocenske struktury, ktore sa skladaju (jednoducho povedane z vedenia
(rozne formy vlady) a ochrancov systemu (vnutro - v zasade policia, navonok armady.) Mimochodom, preco sa snazis vsetko co oviem prekrucat, ked ma dobre poznas, vies ako to myslim a tym padom aj vies, ze mam pravdu?

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 22:18

Ironizujem a prekrúcam? A ty máš pravdu? Skutočne?

Skopírujem, čo som tu napísala v piatok:
Je fajn napísať/povedať, ako vidím svet - ale je úplná strata času aj energie snažiť sa (akýmkoľvek spôsobom) k takému istému videniu sveta "dokopať" druhých.
Navyše je to aj kontraproduktívne, pretože čím väčší tlak, tým silnejší odpor.

No a ešte tu je problém s tým, že moja pravda nemusí byť nutne tá správna a jediná Úsmev Mrkám.

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 22:33

aspon tu nezhadzujem nikoho tvrdenia a argumentujem vecne.
A hlavne, nevylucujem svoju omylnost. Ano, mozem sa mylit a mozno
mam naozaj predcasne strach. Ale neprispela si ani jedinym argumentom proti.
Nepisal som tu na nikoho zosmiesnovanie cosi o tom, ze sa ma zavriet so skrine a tam sa bat, ani o hojdacej sieti a podobne.

georgina, Ne, 19. 09. 2010 - 22:46

Ježkove oči, Marek, len preto, že tebe sa chce smútiť, tak musia byť aj všetci ostatní v depresii? A keď si niekto zažartuje, tak to je zhadzovanie tvojich názorov a zosmiešňovanie tvojej osoby? Nie si takto náhodou trošilinku vzťahovačný?

Mimochodom, skutočne sem nemusím napísať ani písmenko takého druhu, aký si ty želáš. Zase sa idem jeden raz opakovať - je len na mojom uvážení, kde, kedy, ako a komu napíšem.

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 23:07

o neomylnosti..

"Mimochodom, preco sa snazis vsetko co oviem prekrucat, ked ma dobre poznas, vies ako to myslim a tym padom aj vies, ze mam pravdu?"

sss, Pi, 24. 09. 2010 - 00:15

No na toto uz musim zareagovat aj ja. Odhliadnuc od toho, ze vlastne skoro nikto nevie, o co Ti tymto blogom ide...ta zmienka o lekaroch a ich osobnom profite. Fajn, je Tvoja vec, pokial nechces dat svoje dieta zaockovat. Je to Tvoja zodpovednost, ked ho nechas jazdit MHD, navstevovat obchody atd...Prajem Tvojim detom len to najlepsie, urcite hlavne vela zdravia. ALE ako buduci lekar musim povedat, ze som sa za posledny mesiac na detskom ARE stretla konkretne s 2 pripadmi nedostatocnej imunitnej reakcie batolata. preco? Prave preto, ze deti neboli ockovane.Predpokladam,ze si taktiez lekar, ked si toto dovolis tvrdit. Zelam vela stastia najma s detskymi pacientmi.

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 22:14

Ok Havran, tuto vyzvu prijimam Úsmev
Spytala by som sa inak: Kto ma v islamskom svete v rukach moc? Existuje vobec nejake "jadro" moci?
Pokial viem existuje len jedna islamska krajina, ktora sa riadi zakonmi sharie- Saudska Arabia.Ostatne arabske krajiny su rozne formy statnych usporiadani s parlamentnym systemom a ustavou. Okrem toho, existuju ine nearabske krajiny s prevaznou vacsinou moslimskych obcanov, napr. Malaysia, India,..Krajiny perzskeho zalivu maju ustanoveny GCC koncil a vzajomne spolupracuju, isty cas uvazovali o zavedeni spolocnej meny, ale zislo z toho. Zatial som si nevsimla, ze by niektora arabska krajina mala rozhodne slovo ohladom vyvoja globalnej situacie.
Co sa tyka urcitych skupin, ktore sa oznacuju ako islamske, tieto skupiny su povazovane za nelegalne a ich demagogia nie je zlucitelna s ucenim islamu.

Ohladom zien, http://www.islam-sk.sk/sk/koran-4-kapitola-zeny

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 22:29

Zuzana,

co sa tyka moci, mam na mysli muzov, ktori ovladaju tie-ktore krajiny
napr. http://cs.wikipedia.org/wiki/Ajatoll%C3%A1h_Chomejn%C3%AD (viem, ze uz zomrel), alebo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Mahm%C3%BAd_Ahmad%C3%ADne%C5%BE%C3%A1d a pod. Su to skor centra moci, aby som bol presnejsi.

A co sa tyka prav a povinnosti zien, ja viem googlit, ale ak budes mat niekedy cas a chut, napis sem prosim svoje vlastne skusenosti, aspon trochu. Aj toco sa Ti paci, aj to, co Ti vyhovuje. Napr. ci je zena naozaj majetkom muza, ci muz moze zenu kedykolvek bezdovodne zbit, ci ma zena realnu moznost presadit
svoje nazory, (alebo len okrajovo), ci smu vase deti vediet nieco o krestanstve a o zidoch a co z toho ano a co nie.

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 22:53

Tvoje linky -jedna sa o tu istu krajinu. Situaciu maju pod kontrolou niekde inde..dokial bude nafta, svetova katastrofa v dohladnej dobe nehroziÚsmev

Co sa tyka zien, precitaj si moj link, najdes tam vsetky odpovede. V dobe internetu su vsetky informacie dostupne pre vsetkych. Moje deti miluju svojich slovenskych starych rodicov a maju si moznost vybrat to, comu budu verit a ako budu zit. Maju jedinecnu prilezitost oboznamit sa s viacerymi kulturami a bez predsudkov skumat a porovnavat.

sisulik, Ut, 21. 09. 2010 - 16:17

marek..nehnevaj sa, ale tvoje otazky su az prilis primitivne.
ja mam manzela moslima...nikdy ani raz ma neudrel...ani raz som sa necitila pri nom menejcenna. ak mame vymenu nazorov, tak to riesime tak ako vacsina parov napr. i na SR. s manzelom sme si rovnocenni a nase nazory sa obcas nemusia zhodovat, ale ved o tom je zivot :) v manzelstve sa navzajom k sebe prisposobuju obaja...

na SR je zname, ze sa muzi opijaju, tyraju manzelky, biju ich, znasilnuju....znamena to, ze to robi kazdy jeden? znamena to, ze ak sa ozenis (ak uz nahodou nie si zenaty) tak ze aj ty budes tyrat svoju manzelku a opijat sa?
muzi su vsade rovnaki...tak ako najdes na SR muza tyrana, tak najdes vsade inde na svete..tak ako najdes na SR muza, ktori ponizuje svoju manzelku, tak to najdes aj inde na svete.

nehnevaj sa marek, ale ja mam z teba taky pocit, akoby si bol druhy "hitler"....

adus, Ne, 19. 09. 2010 - 22:10

Dobre, vyššie som napísala už jeden komentár, teraz napíšem ďalší - hoci som si najprv myslela, že sa tu nebudem zapájať.
Mňa najviac zaráža, že Havran určitým spôsobom používa rovnaké metódy ako "systém"
No - a ešte mi tak trocha pripomína môjho amerického zaťka - ten tiež stále nalieha v "diskusiách" a "výmenách názorov", aby mu tí druhí dokázali, že nemá pravdu - a ak náhodou nemajú na to práve chuť (čas, náladu,....) tak to jednoducho berie za dôkaz toho, že jeho názor je jediný správny a pravdivý
Môj názor na "hrozbu" islamu či akéhokoľvek iného triedneho nepriateľa? Čiastočne som ho už vysvetlila v tom svojom predchádzajúcom komentári. A dovolím si ho ešte ilustrovať jedným príkladom - v čase, keď u nás triedneho nepriateľa (toho skutočne triedneho) začal nahrádzať nepriateľ národný (Maďar) som zvykla voliť Bugárovcov. Béla bol v mojich očiach "rovný chlap" a na počudovanie v ľudí z môjho okolia som odpovedala, že mne vôbeeeec nebude vadiť, ak mi "budú vládnuť Maďari", ak sa ja budem mať dobre, budem mať prácu, určitú životnú úroveň, zaručené všetky "demokratické slobody".

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 22:28

Vo vsetkych arabskych krajinach (okrem saudskej arabie) su kostoly absolutne normalna sucast miest

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 22:38

mozu ich tam krestania aj slobodne uzivat a nikde nie su prenasledovany?
kolko % obyvatelov je krestanov (asi tak zhruba) v krajine, kde prave byvas?

Zuzana1978, Ne, 19. 09. 2010 - 23:02

Main article: Religion in Kuwait

The majority of Kuwait's population identify themselves as Muslims. Estimates of the percentage of people in Kuwait who practice Islam vary between 89%[71] and 99%. 50-60% Of the Muslim Population are Sunni and 30-40% are Shi'a . Whom are Twelver.[72] Despite Islam being the state religion,[73] Kuwait has a large community of Christians (est. 300,000 to 400,000), Hindus (est. 300,000), Buddhists (est. 100,000), and Sikhs (est. 10,000).[74]

Hindus account for the largest number of expatriates in Kuwait.[75] Members of religious groups not mentioned in the Quran, such as Hindus, Sikhs and Buddhists, are not allowed to build places of worship or other religious facilities.[76] However, these groups are allowed to worship privately in their homes and can engage in religious activities, including public marriage and other celebrations, without government interference
http://en.wikipedia.org/wiki/Kuwait

adus, Ne, 19. 09. 2010 - 23:16

Nie, to som nepovedala, len som chcela naznačiť, že nie je jediná a univerzálna pravda. Nie, skôr a lepšie by bolo povedať - ak ty niečo tvrdíš, a niekto iný ti nevie (nechce, nemôže) dokázať, ne pravdu nemáš - ešte stále to neznamená, že ju máš a hlavne že je jediná a absolútna.
Ja napríklad nemám rada nátlak - ani zo strany jednotlivca, ani zo strany "systému" - a tu som mala dojem, že mňa (a aj všetkých ostatných, čo si to prečítajú, ale tí sú mi v zásade v tomto ohľade ukradnutí) tlačíš do niečoho - teda konkrétne - záchrany "nášho sveta". Ale to je samozrjeme iba môj osobný pocit, nemusí sa to týkať každého a ani ty si to nemusel takto zamýšľať (aby tvoje slová vyznievali ako nátlak), či?

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:35

Havran, nepoznam novodobe otroctvo, ak sa ty citis ohrozeny, je to tvoja volba, tvoj sposob zivota, ja si zijem a je mi fajn. Mozem dokonca povedat, ze som stastna a nic mi nechyba. Tesim sa na kazde nove rano a dakujem bohu za kazdu hodinu s mojimi milovanymi. Nezivym v hlave katastroficke scenare, nebludim netom, aby som nasla zlo. Hladam radsej veci ako sebe a ludom okolo mna pomoct, ked je to treba. Toto mi pripada ako ked pan zo ziliny broji proti madarom a pritom ziveho madara nevidel ani z rychlika.

havran, Ne, 19. 09. 2010 - 22:44

dobre ...

len nechod do GA kupovat ku ciganom auto, aby sa Ti
nahodou nieco take neprihodilo.
Videl som ziveho moslima a mam medzi nimi kamaratov.
Uz som to tu pisal.

Vsetkym zelam dobru noc, musim ist spat, rano o 4:00 vstavam do roboty ...

lydusha (bez overenia), Ne, 19. 09. 2010 - 22:51

Zila som v Sali medzi ciganmi. Desat rokov. Zaujimave, ze mi NIKDY ani jeden neublizil. Cim to asi je? Cim to je, ze ide kocka parkom a niekto - mimochodom biely- ju zhodi na zem a ukradne jej botasku? Lebo moslimovia su nebezpecni?
Marek trepes a aj to, ze vstavas rano o stvrtej svedci o riadnej frustracii.

Ariesa, Ne, 19. 09. 2010 - 23:01

panika z komunizmu, vychodna europa, kuba, latinska amerika, prenasledovani utlacani ludia, uteky, vyhrazanie sa dopadom na celu rodinu, ktora ostala vo vlasti ...

napriek tomu vsetkemu sa tu rodili stastne deti, tajne sa vysvacovali knazi, dostojnici sa sobasili v zamknutom kostole i ked im hrozilo vazenie. a ani gayovia sa "nevyliecili" za tie roky. kultura, umenie i veda boli poznacene ziaducim-neziaducim, no a? budova rozhlasu - obratena pyramida bola divom sveta a pohladnice s touto fotkou sa zberali po celom svete. ... nezabudam na tych, ktori sa z vazenia dostali s podlomenym zdravim, alebo sa nevratili. no ja som v tej dobe v klude behala po poli a nosila sliepkam cerviky, brat sa zrubal z rebrika a zagypsovali mu ruku v nemocnici a v nedelu poobede sme pozerali filmy pre pamatnikov. a vladli tu komunisti, z ktorych amikom doteraz beha mraz po chrbte.

fidorka, Po, 20. 09. 2010 - 00:50

Polárka,Havran Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam
a aj Maťulkovi Bozkávam Objímam Zlomené srdce Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 09:44

Objímam Objímam Objímam Objímam Zlomené srdce

nicebosorka, Po, 20. 09. 2010 - 02:06

nečítala som všetko, len nechápem, prečo sa trápiš s budúcnosťou, treba žiť pre prítomnosť a tešiť sa z nej, lebo fakt nevieš čo bude zajtra... tak skús žiť každý deň naplno a nevracať sa k minulosti a taktiež neprežívať to, čo ešte nie je (a možno ani nebude)

Včerajšok už nieje, zajtrajšok možno nepríde. Treba žiť tak, akoby práve dnešok bol tým posledným Objímam

nielen žienka domáca, Po, 20. 09. 2010 - 20:06

nečítala som ani všetky reakcie...; môj názor je taký, že to, čo v tomto smere škodí je EXTRÉMIZMUS a to je aj to, čo tu teraz predvádzaš.

pachola, Po, 20. 09. 2010 - 20:52

nečítala som všetko ,stačí toto video
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU

na západe to už vidno,moslimky s kočíkmi,európanky jedna z tisíca ako mi bolo povedané v Nemecku, ani sa nenazdáme a budú všade v nemocniciach,v školách ,úradoch a na takých miestach,kde sa rozhoduje budú mať hlavné slovoMlčím

lydusha (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 20:56

No, mas pravdu, aj moj dedko vravieval, ze jedneho dna na svete bude tolko cicanov, ze nas capicami pozabijaju. Zatial sa nestalo. Asi este nenastal ten den... Veľký úsmev

pachola, Po, 20. 09. 2010 - 21:14

no toto poznám aj ja z rozprávania starších,ale keď sa pozrieme na to riadne tak číňania nás naozaj ovládli,celosvetový trh je plný čínskych vecí , všetko sa tam vyrába za lacnú pracovnú silu ...takže ovládli svet,ale inak,ako nám to bolo povedanéMrkám Mrkám

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 21:30

Nikto nikomu nedrzi pistol pri hlave, aby nakupoval vylucne cinske vyrobky Mrkám. Napr ja som kupila odrazadlo Matovi. Bolo na vyber z dvoch variant. Cinska o trosicku lacnejsia a ceska. Vybrala som si druhu moznost Úsmev
Mocnosti maju silu len dovtedy, dokedy im ju prepoziciavame. Ako moja mamina hovorieva. Clovek ma vzdy dve moznosti, ako sa rozhodne. Nikto vsak netvrdi, ze ta "lepsia" moznost je zaroven aj lahsia, prijatelnesia, stravitelnejsia....

lydusha (bez overenia), Ut, 21. 09. 2010 - 06:53

Okrem toho, sledujem, ze napriklad v nr zavrelo niekolko cinskych obchodov...pretoze tie tolko zatracovane nakupne centra, kde je mrte obchodov na jednej ploche, musia v ramci prezitia robit vypredaje a ist dolu z piedestalov na uroven bezneho spotrebitela....teda prelozene do slovenciny: nech ziju vypredaje Úsmev Vtedy zrazu ide, aby botasky povodne sto evry stali dvadsat...zaaaaaaazrak! Veľký úsmev
No a cinankom odzvana....postrehla som, ze sa hufne stahuju aj z ba z hangarov na vajnoroch....ich zlata era, zda sa, skoncila...
Chvalabohu za to.

linda999, Ut, 21. 09. 2010 - 10:21

Aj ja som si myslela, ze tovar je vyrobeny tam, kde sa pise. Az kym mi niekolko ludi znalych veci neprezradilo, ze na vyrobky, ktore si slovenská/ceská/nemecká firma da vyrobit v Cine, potom lepia/razia/leptaju MADE IN SLOAVKIA/CZECH/NEMECKO.
To iste robia v USA, dokonca renomovane obchody.

Polárka (bez overenia), Po, 20. 09. 2010 - 21:18

Ake riesenie doporucujes ? Genocidu, alebo mas iny "lepsi" plan ?
Su to ludia, tak ako ja ci ty. Naco je dobre pestovat voci inym narodom nevrazivost ?

-, Po, 20. 09. 2010 - 22:13

neviem, zdá sa ti, že Pachola napísala iečo zlé? Neburcovala a jediný "kvázi negatívny náboj" svojim slovám dala smajlíkomÚsmev Mne osobne sa to video veľmi páči a ak sedia čísla, tak je to realita budúcnosti.
Len je veľmi otázne, či je ozaj negatívna, alebo to bude ľudské vykúpenieÚsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Keď sa nad tým zamyslíme- zjednotenie sveta nemusí byť na zahodenieVáľam sa od smiechu po podlahe Objímam Objímam Objímam

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama