reklama

Výzva pre mužov

Pridal/a georgina dňa 11. 06. 2008 - 15:18

reklama

Milí muži (čo sem-tam nakúkate, prípadne niečo málo popíšete na tieto stránky, ktoré sú už podľa názvu hlavne pre ženy), napíšte nám, prečo to vlastne robíte?

Aby bolo jasné, nikoho z vás nechcem hrešiť, že sem nakúka a prípadne aj píše! Chichocem sa Pohoda
Som len strašne zvedavá! Váľam sa od smiechu po podlahe

Môj muž si to tu trochu popozeral, občas mu porozprávam, o čom som sa tu dočítala, ale nejako zvlášť ho to za srdiečko nevzalo. Berie to tak, že si tu my, ženy, klábosíme, navzájom sa posťažujeme, poradíme si navzájom a tak. On, ako muž, sa tu moc dobre necíti...

Hovorila som o tejto stránke aj dobrému kamarátovi. Písal mi potom mail, že sem nakukol, niečo si prečítal, zdalo sa mu to všetko veľmi zaujímavé, ale cítil sa vraj pri tom, ako keby ženám nakúkal pod sukne. Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

A čo vy? Prečo sem chodíte nakúkať? Prečo sem-tam niečo napíšete? Čo sa vám na týchto stránkach páči-nepáči?

(Och, taká som zvedavá, či niekto odpovie! Úsmev Chichocem sa Mrkám Bozkávam )


reklama

reklama

-, St, 11. 06. 2008 - 19:03

ja odpoviem!!!Veľký úsmev /nie nie, nenarástol mi...Hambím sa , ani manželík sa za mňa "neprevtelil"Mrkám /. Ale chodím sem vypnúť. A môj chlap to nechápe. On chodí na stránku o opel Astra a tiež neriešim, že prečoMrkám Chichocem sa Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

motylik, Št, 12. 06. 2008 - 18:52

georgina už som nad tým tiež rozmýšľala, či sú to chlapi psychológovia, mäkkosrdcatí mackovia, zvedavúšikovia alebo čo? alebo všetko dohromady? Asi otázka pre psychológa. Určite sem ešte niekedy nakuknem, či sa nejaký ozval do fóra Pohoda Chlapííííí kde stééééééé ...?

robinson, St, 11. 06. 2008 - 21:10

No, ja som sa vždy rád dievčatám pozeral pod sukne. A keď nejaký chlap tvrdí, že on nie, veľmi pravdepodobne nehovorí pravdu. Iba, že by bol na chlapcov... Pohoda

georgina, Po, 16. 06. 2008 - 21:05

Robinson, ten môj kamarát to myslel skôr tak - robím niečo, čo nie je veľmi vhodné a slušné, nakúkam tam, kde by som nemal nakúkať, pozerám do súkromia...

Je nám tu všetkým ženám jasné, že tieto stránky sú verejné a prečítať si to môže naozaj každý. Ale zároveň logicky predpokladáme, že naše ženské kecy moc chlapov nezaujmú. A keď aj zaujmú - radšej sa nevyjadrujú. A keď už sa vyjadria - tak to občas schytajú! Chichocem sa Mrkám

Alia, St, 11. 06. 2008 - 21:16

Georgi, ja zasa mám napr. s Robinsona pocit....že potrebuje mať veci pod kontrolou...proste potrebuje hrabať do nášho myslenia... (vetou: "moja žena sa rokmi VYPRACOVALA na super babu, všetci mi ju závidia) no čo ti poviem išlo ma rozhodiť....
Ja fakt poznám super chalanov, ktorý nemajú pocit frustrácie z toho že ženám nerozumejú a nechcú ich "prerábať" ...nechápu, akceptujú a milujú ich také aké sú... Ale zrovna z tohto múdreho pána, mám silný pocit, že potrebuje meniť... už len ten profil "mám toho za sebou dosť" - ludia ktorý toho už vela zažili, a skutočne toho majú za sebou dosť - to nepotrebujú vytrubovať ani si písať do profilu (vidte ma ako múdreho) - lebo ak je človek múdry a skúsený ide to z neho samo.... ách jaj.... - asi týmto spustim lavínu nevôle, som si toho vedomá...no nech!!! Pohoda

nielen žienka domáca, St, 11. 06. 2008 - 21:16

Moj drahy prevracia ocami len co zbada, ze zas kotvim pri kompe a citam az do oslepnutia... Ale citat si tieto zenske blaboly? To ani nahodou. Pritom sa mu divim. Ja by som chcela mat moznost nazriet mu takto do duse. Ved my sa tu totalne otvarame na tejto stranke, nie? Priam do naha Úsmev

(Samozrejme, myslim tym myslienkovo a emocne. Och, ale tie nase minivojny... za to by som sa pred nim asi aj niekedy hanbila Hambím sa Sranda, ako sa nechavame uniest, co?! Veľký úsmev Pohoda Bozkávam )

nielen žienka domáca, St, 11. 06. 2008 - 21:21

Alia, tak to je postreh. Myslim, ze si ho vystihla Mrkám Ze Robinson? Pohoda

Polárka (bez overenia), St, 11. 06. 2008 - 21:25

Tak ja neviem ci som slepa, alebo ako Prekvapenie , ale mne sa zda Robimson v pohode Mrkám ...
Alebo citam malo jeho prispevkov Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie ?

Alia, St, 11. 06. 2008 - 21:34

Nuž Polárka, ja ti to nebudem vyhovárať.... ja takýchto .... fakt nemusím .... a pán boh vie, že na ludí mám nos a len málokedy sa spletiem....
Ale ako vravím....ak sa ti zdá v pohode - tak ti to nebudem vyvracať... podla mňa je už samotný fakt že ide na stránky pre matky a ženy čakatelky divný.... môj muž si ma vypočuje ak mu chcem niečo povedať, podebatíme...ale inak...sedí na bonsajoch a debatí o stromčekoch - logicky, čo taký chlap chce na stránkach pre ženy? Alebo si myslíš že si kupuje aj ženské časáky...?.... Ak hej, tak asi robí tajný výskum "po čom ženy túžia" ....alebo....má vela estrogénu....
Oki, neriešim.....

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 08:54

co hovori tvoj nos na mna? nejak ti ho krutilo doprava ked sme sa stretli Váľam sa od smiechu po podlahe ved som sa sprchovalaaaaa Veľký úsmev Chichocem sa

eifelovka, St, 11. 06. 2008 - 21:25

Chlapi chodia na pivo pivo a akosi neriesim o com tam tocia Chichocem sa

magic, St, 11. 06. 2008 - 21:34

ale baby, semtam sa nam tu konecne ozve aj chlap a vy ho hned vykrstite. Chichocem sa co moze za to, ze ma muzske myslenie a nevidi veci ako my zeny? jasne, ze tu ma tazke postavenie, proti takej presile. jasne, ze sa z nasich postojov niekedy "smeje" (v dobrom). aj mna obcas vytoci.
ale aspon mam moznost vidiet muzsky pohlad na vec, co mi je inak odoprete slovami kamaratov: co riesis?... tak takymi ho..dinami sa ja nezaoberam... a podobne.
stretla som len malo chlapv, ktori mi otvorene povedali ako vidia veci citove. vacsina to povazuje za zbytocnost a typicky zenske tliachanie o zivote chrusta.
jeden kamos dokonca, ked s kamaratkou prehodime na tuto temu co len jednu vetu, okamzite reaguje: este slovo o tychto (censored) a bavte sa tu sami. a sme vybavene. Veľký úsmev

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 08:56

suhlasim. jaj mam dokonca najlespiu kamaratku - muza. je skvely, vychovava sam dvoch chlapcov, z toho starsi nie je jeho, stiha domacnost, pracu, deti a este pomahat aj mne... poradi mi vo vsetkom a vyzna sa lepsie ako hociktora zena... ale doma by som ho nechcelaVeľký úsmev

nielen žienka domáca, St, 11. 06. 2008 - 21:41

Tak takto - pri Mirecovi a Unbim si cenim, ze sa pridaju, pretoze ich prejav je kultivovany, kulturny, na urovni, prijemny... Robinson je agresivny. Ale jeho snaha pouzivat v texte cudzie slova (i ked sa celkom nehodia) je zase mila. Pohoda

ribišška, Pi, 13. 06. 2008 - 18:57

www.ribisska.sk kde je robinson agresívny??? možno len nebalí pravdu do pekného papiera ako ja Slnko

Alia, St, 11. 06. 2008 - 21:53

Tak mne by tiež nevadilo čítať názory oteckov....je to samozrejmé že som zvedavá na pohlad z druhej strany.... ale Robinson je príliš násilný, snaží sa hrať formu....chce aby sme sa cítili ako husičky čo riešia a nič o živote nevedia...ako môže kdokolvek povedať "mne sa nevera nemôže stať" - veď to je hlúposť....nevera zväčša nebýva plánovaná, vychádza z niečoho....a ďalšia vec je - prečo sem chodí on - prečo nie jeho žena??? - toť ďalšia vec čo mi nejde do hlavy....Ale ako vravím, každý je niáky... no šak papučami ho neutlčeme... Chichocem sa

Opica..."agresívny" - je skvelé slovo, ktoré sa mu hodí.... ježííííš to nechcem čítať keď si ma "podá".... Váľam sa od smiechu po podlahe

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 08:57

co keby sme ho domlatili podprsenkami? taka mala zenska revolucia ..co povies? Chichocem sa

Alia, Št, 12. 06. 2008 - 10:37

tak to by som bola dosť v nevýhode.....kedže ich mám málo - nechcem si aj tie v afekte doničiť Chichocem sa

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 12:16

jednu obetuj. a nejaku dobre vypchatu niecim nutra, to viac citit Vyplazený jazyk vypchatu urcite mas Váľam sa od smiechu po podlahe

Alia, Št, 12. 06. 2008 - 19:28

Váľam sa od smiechu po podlahe všetky tri mám vypchaté.... Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), St, 11. 06. 2008 - 22:05

Tiez si neviem predstavit ze by som mala chodit prispievat na nejaku stranku o autach ci pavukoch....ci bicykloch ako chodi moj drahy...vie ze nanicmama existuje ale nechodi sem a nesiri svoje mudrosti ci kritiku...
Su iste veci ako napr. futbal a box kam baby skratka nepatria....a su iste temy kam sa muzsky pohlad akosi nepyta....
S tou neverou....ja tu robinsonovu istotu ani vycvicenu, pardon, vypracovanu manzelku nepochopim...

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 08:58

mna sa tiez kazdy pokusal pretvorit k obrazu svemu ... a nic ... nikto nepochodil..co to musi byt za zenu???

robinson, Št, 12. 06. 2008 - 12:28

ailataN, ktorú ženu máš na mysli?

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 12:34

trebars taku, co zahodi svoje sny, co sa necha zmanipulovat, ktora ustupi od svojich zasad, zvykov, nazorov...trebars taku..

robinson, Št, 12. 06. 2008 - 12:49

Tak fajn. Zle som ťa pochopil...

ribišška, Pi, 13. 06. 2008 - 19:00

www.ribisska.sk jak je krásne že je život roznorodýýýýýýýýýýýýýýýýý... hihihhehehhaha... predstavte si že by sme všetci aj chlopi a aj ženy boli na naničmame... a nikto na pavukoch a na autach... chuda kamilka, už teraz server nemstíííha :))))) Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Veľký úsmev Chichocem sa Vyplazený jazyk Áno Slnko

nielen žienka domáca, St, 11. 06. 2008 - 22:08

Páni! Páni, nedajte sa odstrašiť, ja vítam každý komentár (nediskriminujem na základe pohlavia; ako dnes krásne premosťujem z témy do témy, však? Úsmev )

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 08:59

tak uz to viac nerob, teraz si ma chudinku blondavu doplietla. nepremostuj..hej...ozaj tie svrny ti vysli s tym prostriedkom ???? Chichocem sa no vidis si ma zblbla...Prekvapenie

žofia, St, 11. 06. 2008 - 22:09

Chcete názor alebo odsudzovať? Každý človek je iný v svojej podstate a samozrejme je občas rozdiel v myslení muža a ženy. Ale ak chcete aj názory z "druhej strany", nemali by ste útočiť. To nie je agresívne,tie tvoje reakcie Alia? Mala som pocit,že vás zaujíma,prečo sem na túto stránku chodia aj muži,no zvrhlo sa to len na útoky.A pokiaľ človeka nepoznáte,nedávajte hneď súdy.Čo ak vám Mirec a Unbelami nepíšu úprimne,ale to, čo chcete počuť? A keď má niekto iný názor,neznamená,že je hneď agresívny,aj keď sa to zle počúva.

Alia, St, 11. 06. 2008 - 23:22

No keby som bola agresívna - tak mi ver, že by to inak vyzeralo....
To len preto lebo sa niekdo hrá na mudráka - tak je to úprimné? Čítaj jeho príspevky poriadne, len pochlebovanie mu sedí....to pradie ako mačiatko...ale ak sa niekdo vyjadrí inak - tak jedná arogantne...
Niesom agresívna...len ma vytáčajú také tie reči o "rokmi sa vypracovala" a pod. ...on nenapísal "zohrali sme sa - sme tým" on napísal "vypracovala sa na super babu..." - akože prepáč....toto už je čo?...veď je to zaváňa autoritatívnosťou a egocentrizmom....
Ále ...nechám tak....vedela som, že nebude nič moc zrovna vyjadrovať svoj negatívny postoj k niečomu....ale pokrytectvo ja zrovna nemusím

georgina, Št, 12. 06. 2008 - 06:50

Žofia, vážne nemám dojem, že by nám tu Mirec a Unbenlami písali len to, čo chceme počuť! Niekedy nám aj oponujú! Ale tak nejako - s láskou! A to sa veľmi cení. Tlieskam

A okrem toho - prečo by to robili? Prečo by nám tu vypisovali len nejaké lichôtky? Čo by z toho mali? Virtuálne pohladenie?

Myslím si, že rovnako ako nižšie napísal Poloo, hľadajú pochopenie ženského myslenia, sveta a ženskej duše. A to sa mi páči. Ale je to niečo, čo si len myslím... Neviem to, a preto sa pýtam.

Nemám pocit, že Alia útočí. A útok voči mužom nebol ani motiváciou k napísaniu tohto blogu. Mňa to naozaj zaujíma, prečo sem chodia a píšu niektorí muži. Slnko Kvietok

georgina, St, 11. 06. 2008 - 22:46

Jaaj, tak to vyzerá, že zase budeme len my baby točiť! Veľký úsmev Mrkám

Ale nie, nebojte, tento blog nie je pre zmenu "vyhradený" pre mužov! Úsmev

Mne sa tiež páči, čo sem-tam napíšu Mirec a Unbenlami. Je to síce mužský pohľad, ale zároveň zachovávajú rešpekt k nášmu ženskému svetu. A to sa cení! Robinson, prepáč, ale z tvojich príspevkov moc rešpektu k ženám necítim. Skôr to všetko prezentuješ tak, že ty si Pán Dokonalý a my, sliepky, ti nesiahame ani po členky. Ale - každý sme nejaký! Chichocem sa

Súhlasím s Aliou - chlap, ktorý pokojne prizná, že nerozumie ženám, ale vôbec ho to neruší a akceptuje ich také, aké sú, má u mňa veľké plus!

Opica - keby existovala stránka, kde by písali chlapi o sebe a svojom pohľade na vec (takým pôsobom, ako to tu píšeme my - otvorene a na plnú hubu) - tak asi najviac by to čítali ženy! Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe My sme asi vážne omnoho viac zvedavé na duševné pochody mužov, ako opačne. Myslím, že mnohým mužom úplne stačí, že sa naučia, ako aspoň trochu vychádzať so svojou ženou - a tým to pre ne hasne. Neanalyzujú, nepitvajú, neriešia, čo ich nepáli.

O to viac ma prekvapuje, že sem nejaký muž napíše. Určite to tu číta viac chlapov, ale potajomky. Veď keď nie je zaregistrovaný - kto o tom vie? Vidíme len, koľko je tu práve návštevníkov, ale nevidíme, akého pohlavia sú! Chichocem sa Ale niečo napísať (a do takej presily!) to chce odvahu! Tlieskam Motýlik - určite by nám nejaký dobrý psychológ vedel povedať, prečo a ako to s mužmi na tejto stránke je... Ale keby sa tak oni sami vyjadrili aj na túto tému! Mrkám

No, uvidíme, či do tohto blogu napíše ešte nejaký MUŽ!

robinson, Št, 12. 06. 2008 - 11:52

georgina, ja som tu pôvodne aj chcel niečo napísať o mojej motivácii. Ale už ste to tu stihli poniektoré napísať za mňa. Ďakujem!
Želám vám všetkým krásny deň!

-, St, 11. 06. 2008 - 23:13

Ale baby!!!
Akosi sa to strhlo na komentár jednotlivých naničmamákov!!! A to sa mne veru nepáči. Nie sme tu predsa od toho, aby sme niekoho súdili, najmä ak si to sám nevyžiadal.
Pre mňa osobne je toto celkom od veci. Takto by sme mohli rozobrať ktorúkoľvek z nás.
Náááhodou, chlap v ženskej "hlave" je veľkým spestrením a aj keď sú pre nás niektoré názory povedzme že nesprávne, sú to názory NIEKOHO a tak ich máme brať aj na vedomie.
Tak, a terez...kameňom do mňa!pivo pivo pivo

georgina, Št, 12. 06. 2008 - 06:35

Akira, máš pravdu - KLEBETÍME! Veď sme ženy! Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

Tiež som rada, keď nejaký muž riskne virtuálnym valčekom na cesto po hlave a niečo sem napíše Tlieskam. Máme potom možnosť pozrieť sa na vec aj mužskými očami.

Ale (na druhej strane) keď sa nám nepozdáva, čo napíše niektorá žena - tiež to občas celkom slušne schytá! Nepotľapkávame ju po pleciach len preto, že je žena. A tiež sem len napíše SVOJ názor!

Kvietok Kvietok Slnko

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 09:02

klebetenie nie je iba domenou zien, pracovala som v muzskom kolektive a to ste mali pocut kocky. to bolo horsie ako baby u kadernicky.. suskandy, ohovoracky, denne novinky, co kto kedy s kym ako preco za co naco... som bola v soku...

poloo77, St, 11. 06. 2008 - 23:22

(brokenheart)
Ahojte dievčata.
I ked ako napísala Zofia budem zavrhnutý a akýkoľvek názor bude
(možno) roznesený na kopytách ale v podstate výzvy mám rád od života som ich dostal niekoľko. Nie som ani pán dokonalý ako o mne napísala Polárka a ani nechcem tak vyzerať a to čo ste mi napísali v mojom blogu som si vzal k srdcu .Proste chcem počuť aj názor z druhej strany chcem vedieť názor žien ktoré to vidia
ináč ako mi chlapi.Mrkám Mrkám
Vysvetlite si to ako chcete ale ženy ako také si vážim a myslím si že ste silnejšie ako mi muži. Nie je nič krajšie ako ked sa sila ženy a sila muža dajú do kopy a dvaja muž a žena ťahajú spolu za jeden povraz ,navzájom sa dopĺňajú proste ideálny vzťah.A čo je vlastne vzťah? Vzťah je v podstate hra. Hráme sa hru, kto udrží tie váhy v čo najrovnomernejšom stave.
Kvietok Kvietok
A túto rovnováhu hľadám aj na tejto stránke.
Ako si niektoré príbehy čítam tak si hovorím klobúk dole pred vami milé dámi a ako viete pohladiť tak isto viete aj raniť a myslím si že je to na oboch stranách vyrovnané.
Možno mám viacej estrogénu (Alia) ale čo je na tom zlé ked niekto chce pochopiť druhého a hľada cestu aj takou formou že sa opýta druhých žien ????

DakujemKvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok Kvietok

georgina, Št, 12. 06. 2008 - 06:41

Poloo, som rada, že si sa ozval! Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Hľadanie pochopenia je veľmi pekná motivácia na nakúkanie na tieto stránky! Máš ale pred sebou veľký cieľ... Veď vieš - my, ženy, často samé nevieme, čo vlastne chceme a nedáme pokoj, kým to nedostaneme! Váľam sa od smiechu po podlahe

A ako sa s Nanael máte? Niečo nové? Veď napíš aj trošku viac! Sme zvedavé, či tá tvoja prieskumná sonda do ženského myslenia začína prinášať aj nejaké výsledky! Mrkám

Slnko Slnko Slnko

poloo77, Št, 12. 06. 2008 - 07:50

(brokenheart)
Ahoj georgina.
Tak v tomto maš pravdu že niekedy neviete čo chcete ale chcete to.Veľký úsmev
Ja mam jeden vtip na ženy a za to ma asi ukamenujete ale dam ho sem
Že prečo žena ked ma svoje dni varí v dvoch hrncoch?????
LEEEEEEEBOOOOOOOOOOOOO....Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
A doma ako to vyzera???
Biedne ....
Nechcem to rozoberať ale je to o tom že chcete niečo ale neviete čo.
Ale sme v tom aj mi muži že niekedy nevieme odhadnúť situáciu a starame sa do niečoho do čoho nás nič nieje...
S vami je to ťažke ale beyz vás ešte ťažšie
Ale v tom je ta adosť a starosť života.
Kvietok Kvietok Kvietok

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 09:04

ahoj Poloo, to bolo presne to, co som myslela, ze ta sem taha. Odhadla som ta dobre...vyhrala som nieco??? Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám

poloo77, Št, 12. 06. 2008 - 09:16

(brokenheart)
Vstupenku na Rozprávkový festival dnes o 17,00 je vstup.
Kvietok Kvietok Kvietok Úsmev Úsmev
Prvzatie vstupenky je 15 min pred vstupom v Bojniciach su vítané aj ratolestiPohoda Pohoda

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 09:24

no vidis paradoxy v mojom zivote. prva krat nieco vyhram ... - a ja ma uz taku vstupenku mam....Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
do kelu...Váľam sa od smiechu po podlahe

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 09:26

fakt by sa nenasiel nejaky ten milionik, chceme kupit pozemok....??? nepozries sa lepsie do penazenky??? Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

Alia, St, 11. 06. 2008 - 23:28

Viacej estrogénu nieje ten problém....skôr to prezentované "mačovstvo"....ak niekdo hladá odpovede, zapája sa, ak chce pochopiť bez súdenia....nieje na tom nič zavrhnutiahodné... Hold, ten človek ma proste vytočil svojimi výrokmi ...no nemohla som si pomôcť...fakt nemám pocit, žeby som toho mala za sebou málo, a predsa sa nepotrebujem chváliť, lebo vždy je čo sa učiť...preto nepochopím ak človek ktorý sám seba prezentuje ako múdreho a skúseného útočí na iných lebo dávajú rady o ktoré boli požiadané....
Preto neviem, čo tu hladá on...lebo porozumenie to asi nebude...
Takýmto luďom ja proste nerozumiem

Natinka, Št, 12. 06. 2008 - 09:06

no robinson mozno nie ale su chlapi, ktori naozaj chcu vediet nieco viac o zenach vcitit sa do toho ako myslia a tak. moj maco taky je, co si na nom vazim, tak vie vela veci pochopit, pozriet na to mojimi ocami, pocuvat ma a snazi sa vcitit. teda su aj taki a ja som rada, ze je taky, lebo predtym som mala doma pravy opak.

Alia, Št, 12. 06. 2008 - 10:44

Tak ten môj toho má dosť v práci....za umývačku vďačíme len zákazníčkam, a momentálne chce aj sušičku na bielizeň - lebo zákazníčky vraj povedali... Chichocem sa
A tak môj muž sa mi zdá celkovo hroooozne ovplyvnitelný...
A pravý opak som nikdy ani nepoznala....len tých dobrých, slušných a milých chlapcov Úsmev ja mám len pozitívne skúsenosti....vo vzťahoch.

robinson, Št, 12. 06. 2008 - 11:57

Alia, ja s tebou nemám žiadny problém. A ak máš problém ty so mnou, je to tvoj problém.

ryka, Št, 12. 06. 2008 - 12:37

serustok, tak toto je téma Veľký úsmev . idem trošku neskoro aaale čo veď Úsmev . aj ja si rada prečítam názory mužov, majú iný pohľad na ženské volovinky Chichocem sa aj problémy a vedia celkom dobre poradiť Pohoda ale myslím, že je to hlavne zvedavosť čo tu chlapov vedie a sem tam nejaká rada. aale nejak sa stratil Mirec aj Unbelami. kde sú? HAAALOOOO Veľký úsmev .
ten môj tiež prekrúca očami keď tu ťukám, ale vie pochopiť že aspoň takto sa vykecám s dievkami Chichocem sa keď už som sama so sebou Veľký úsmev . som rada že ste tu Slnko

motylik, Št, 12. 06. 2008 - 19:17

Robinson to možno myslel úplne inak, ako to bolo pochopené. Bolo by dobré ked už naťukol A, nech povie aj B, aby tak nafúkane nevyzneli jeho slová. Myslím, že som pochopila, ako to myslel, lebo aj môj manžel si myslí s tou "vypracovanou ženou" niečo podobné o mne (to znie nafúkane, však Vyplazený jazyk ), ale nie som si istá, lebo nevidím do jeho hlavy. Robinson to myslel asi tak, že jeho žena duchovne napreduje.
(Manžel mi tu občas prikyvuje hlavou, že áno áno - čítala som mu to tu pri futbale).

robinson, Pi, 13. 06. 2008 - 15:18

motylik, aké B mám hovoriť? Komu? Prečo? Veď píšem po slovensky. Slovné spojenie "vypracovala sa" má predsa jednoznačný význam. Je v ňom sloveso v činnom rode. Očakávam, že čitatelia vedia po slovensky. Že to pochopia tak, ako to bolo napísané. Tak ako si to pochopila ty, tvoj manžel, elin, svetlana, magic... a dúfam aj väčšina tých, ktorí to čítali, ale necítili potrebu to komentovať.

lydusha (bez overenia), Št, 12. 06. 2008 - 19:22

Motylik, pri futbale??? Jaaaaaaaaj tak to nekyval tebe ale rozhodcovi ze dobre odpiskal penaltu, xixixi
Ale nie, len som chcela ze na web treba pisat dost konkretne, inak sa dost tazko niektore pojmy vysvetluju, ja si pri to vypracovani zeny predstavim zabitie jej podstaty a pretvorenie ju na obraz svoj, cize vytvorenie "loutky" bez nazoru ci nazoru takeho aky ma ON....komplikujem? Tak pardon, ale lepsie to neviem....skratka a dobre ...som taka aka som...Slnko Bozkávam Vyplazený jazyk Mrkám

elin, Št, 12. 06. 2008 - 20:32

... no mne napr. prve, co napadlo v suvislosti s "sa vypracovala" bolo, ze sa jednoducho krasne rozvinula, automaticky som predpokladala, ze je prosto viac sama sebou, mudrejsia, krajsia telesne i dusevne a duchovne...
... a tvrdenie, ze nevera ho trapit nemoze, sa tiez asi da vysvetlit rozne, pre mna to znamenalo, ze jednoducho intimny zivot kazdeho z nich je jeho sukromnou vecou, kt. partner nema preco riesit... a neznamena to, ze kazdy z nich spi s kadekym...
...asi sa vela pojmov tazko vysvetluje na nete...Úsmev, aj tak si kazdy preklada po svojom...Chichocem sa

robinson, Pi, 13. 06. 2008 - 15:33

Ahoj elin, nikdy ma nenapadlo, že raz budem potrebovať tlmočníka do slovenčiny... Ďakujem, zvládla si to bezchybne. Až budeš v dosahu, daj vedieť. Máš u mňa kvietok... Zatiaľ teda len takto: Kvietok

motylik, Pi, 13. 06. 2008 - 18:11

Ja som to myslela tiež tak ako ty elin, ale nechcelo sa mi to rozpisovať. A tie myšlienky o nevere či nevere, tiež to cítim podobne, nerada by som však dostala kameňom do hlavy od niekoho Chichocem sa , takže to tu verejne radšej neee...

svetlana (bez overenia), So, 14. 06. 2008 - 00:01

zeby si tie pojmy kazdy vykladal tak, ako je mu najblizsie ? teda tak ako to zaziva ?

pre mna napr. aj tie dva body suvisia .... pre mna vypracovala sa znamena aj to, ze ma vie akceptovat takeho aky som, nemusime ani jeden hrat ziadne divadlo a kdeze by sme inde hladali tolko pochopenia a akceptacie?!
To naviac nejaky cas trvalo ... a ako moj muz hovori: "komu by sa chcelo to vsetko zacat robit odznovu ?! zas sa s niekym natahovat .... " Chichocem sa

lydusha (bez overenia), Št, 12. 06. 2008 - 20:40

vidis elin....toje ako pesimista a optimista...jeden vii pohar poloprazdny, druhy ho vidi poloplny....Chichocem sa

elin, Št, 12. 06. 2008 - 20:56

lydush,
nemyslim, ze by to bolo zle, ved si len predstav tu nekonecnu nudu, keby sme boli vsetci rovnaki...
... a vobec, pohar poloprazdny ci poloplny - hlavne, ze mame co pit...Chichocem sa

poloo77, Pi, 13. 06. 2008 - 09:20

(brokenheart)Dievcence a tak zliat tie pohare dokopy a potom ich nanovo rozliat a obaja budu mat rovnako a jeden aj druhý budu mat niečo s toho niečo s toho???
Neslo by to????Úsmev Úsmev

svetlana (bez overenia), Pi, 13. 06. 2008 - 23:51

Úsmev objemovo su uz teraz na tom tie pohare rovnako, iba ze jedneho majitela to "trochu trapi" Chichocem sa
ja si mylsim, ze pri prelievani by sa skor mohlo co-to vyliat a stratit Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), So, 14. 06. 2008 - 17:19

presne tak svetlana.....nejde o nic ine ako o uhol pohladu zucastnenychVyplazený jazyk

bettty, So, 14. 06. 2008 - 19:07

Nebol tento blog pre chlapov???Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa Myslím, že som tu našla príspevky až dvoch. No treba s tým dačo robiť, aby si nemysleli že sú diskriminovaný.
Asi dám adresu tejto stránky tomu môjmu, nech vie čo jeho ženička o ňom píšeVáľam sa od smiechu po podlahe Chichocem sa

georgina, Po, 16. 06. 2008 - 15:55

No, a teraz sa tu mihol Unbenlami - a sem nič nenapísal! Plačem

mirec, Po, 16. 06. 2008 - 20:32

Ahoj dievčatá. Už som si povedal, že sem nepôjdem. Ale dnes som nazrel a keď vidím tú výzvu, tak sa patrí reagovať a odpovedať, aby to nevyzeralo, že my muži nevieme zdôvodniť, prečo sem chodíme. Možno to bude zároveň aj môj posledný príspevok takže aspoň sa tu s Vami pekne rozlúčim. Nuž, na otázku prečo sem nakúkam resp. aj prispievam, či vlastne prispieval som uvádzam nasledovné. Každý človek by mal robiť to, čo je prejavom jeho vôle, čo cíti a zároveň by mal konať tak, aby ho to samotného napĺňalo, robilo mu to radosť. Keď má sám radosť, tak potom robí radosť aj iným a dostáva sa do vyššieho levelu vo svojom žití. Tento kruh má vplyv aj na rozvoj jeho osobnosti, jeho cítenia, vnímania okolia a tak. Samozrejme komunikácia je pre človeka veľmi dôležitá. Je podstatné, aby človek komunikoval a vnímal pozitívne, pretože iba tak môže rásť. Čo sa týka mňa, dostal som sa na túto typicky „ženskú“ stránku tuším náhodou. Prichádzal som ku Vám v počiatkoch a chodil som sem rád. Prispieval som aj na typicky mužské stránky ako auto.sk, auto.cz. Inde nepíšem. Na tých typicky mužských stránkach nie je toľko mäkkosti v komunikácií i ako tu. Mne osobne sa páči viac molová komunikácia. Teraz zodpoviem, prečo som sem chodil rád. Reagoval som na dva okruhy príspevkov. Prvý okruh – ak sa jednalo o nejakú odbornú záležitosť, resp. profesnú a ak som vedel rád som sa podelil o svoj názor. Väčšinou ste ma tu akceptovali aspoň podľa spätnej väzby vašich reakcií, viem že som netáral do vetra a snažil som sa naozaj serióznym spôsobom prezentovať svoj názor, ktorý som sa snažil oprieť o argumenty a s ktorým ste sa buď stotožnili, alebo nie. Druhý okruh – boli témy, ktoré som vnímal ako humor, recesiu, niekedy som ľúbil poštípať, niektorým sa to páčilo, ak som správne odhadol mieru, niekedy som bol vraj rozšafný – nuž niekedy aj podľa nálady. Nikdy som tu nechcel byť vulgárny, tvrdý, uštipačný, nekorektný. Nereagoval som na typicky ženské témy, i keď mám aj v tom smere svoj názor, ale zdalo sa mi to také nie práve najšťastnejšie, ak sa má muž vyjadrovať ku téme, „čo žena prežíva pri menštruácii“ xixi. Myslím, že pre mužov vyjadrovať sa k týmto témam je nenáležité. Ale je to každého vec. Aj keď som nechtiac sa niekedy dostal do paľby odporu jednej či dvoch dám, neprekážalo mi to, lebo veľa z vás som oslovil pozitívne. Chodil som sem rád pre srdečnosť, dobro a ďalšie hodnoty, s ktorými ste tu operovali a snažili sa jedna druhej poradiť, pomôcť, povzbudiť, urobiť radosť. Ženy to vedia lepšie ako muži. Majú od prírody k týmto hodnotám bližšie. Páčilo sa mi tu s Vami a komunikoval som otvorene a srdečne. Niekedy človek cíti potrebu vyjadrovať myšlienky aj v inej spoločnosti. Ja som sa rozhodol prísť ku Vám a to že som sem chodil nie je žiadna úchylka, ale jednoducho to, že som sa cítil príjemne a Vaše príspevky sa dali čítať niektoré boli absolútne super - aj písomný prejav niektorých dám ma vedel zaujať. Takže ďakujem Vám za priestor aj akceptáciu.
Ja osobne si nemyslím, že ak sem prispieva muž, že je to nakúkanie ženám pod sukňu. Nechápem toto spojenie. Ja to tak vôbec nevnímam. Ľudia komunikujú a keď je spoločná téma a ochota veci riešiť, je jedno kto sa vyjadruje. Kde je vôľa, tam je cesta a cesta ku spoločným hodnotám je to podstatné. Takže tak.
Ešte Vám niečo napíšem.
Spoznal som pred pár týždňami jednu ženu, ktorá je stelesnením dobra. Je úprimná, srdečná, čistá, dá sa jej dôverovať a nedokáže ublížiť. Tá ma priviedla od profesne deformovaného sveta a neustáleho hľadania skutkového stavu veci viac ku duševným hodnotám. Otvorila mi viac dvere k novému vnímaniu bytia. A je to nádherné baby. Viac som vnímal svet rozumom ako srdcom. Ak sa pamätáte v mojom príspevku z mesiaca február tuším som písal, že srdce je len sval a teda, že srdcom sa nedá vnímať. Teraz so zistil, že dá sa vnímať aj srdcom. Teraz je to u mňa opačne. A svet sa zrazu stane oveľa krajším. Zistíte, že ste šťastnejšie, potom podvedome pôsobíte šťastnejšie na svoje okolie, a okolie je radostnejšie ku vám. Zrazu sa začnete pretvárať a stávate sa lepším človekom. V mojom prípade „ešte lepším“ xixi – vidíte, zas mám takúto pohnútku toto napísať. Tie z Vás, ktoré ma trochu poznajú podľa písma samozrejme vedia, že ako to myslím. Tie čo moje príspevky nepoznáte, už tú jedinečnú príležitosť nebudete mať xixi. (Každý z nás je predsa originál) – tak som to myslel. Prajem Vám dámy, aby ste spoznávali len dobrých a štedrých ľudí, ktorí sú veľmi bohatí – múdrosť, ochota, snaha, dobro, srdečnosť – to je mena, ktorá v nás posunie hodnoty a budeme bohatí všetci. Prajem každej z vás, ktorá ešte nespoznala toho pravého, aby sa tak stalo. Verte, že určite je na tomto svete niekto, kto bude s Vami na spoločnej frekvencii. Láska a šťastie sú hodnoty, pre ktoré sa oplatí chodiť po tejto zemi. Dámy, cítil som sa tu s Vami naozaj krásne – preto som to sem-tam prispieval. Táto stránka je naozaj dobrá, o jej kvalite budete rozhodovať vy svojimi príspevkami. Veľa šťastia dievčatá... Toľko na túto tému Mirec.
PS: počkal som si na príspevok číslo 66.

georgina, Po, 16. 06. 2008 - 21:01

Mirec, ale prečooo? Keď sa ti tu tak páčilo, prečo už sem nebudeš chodiť? Veď nám tu budeš chýbať... Plačem

Taký krásny príspevok si napísal... Tvoje príspevky som si vždy rada prečítala, ale tento je naozaj veľmi pekný. Prečo má byť posledný?

Už sa budeš rozprávať len s tou novou ženou? Prajem ti ju veľmi, a prajem ti všetko dobré v živote. Ale sem-tam aspoň nakukni k nám, dobre?

Slnko Slnko Slnko

mirec, Po, 16. 06. 2008 - 22:13

georgina tak pre Teba jeden bonusovy.
"V tom najlepšom treba skončiť, aby si človek uchoval pekné spomienky".
Apropo: S tou novou ženou sa rozprávam veľmi často a cítim sa veľmi, veľmi príjemne. Veď vravím, je to stelesnené dobro samé...

svetlana (bez overenia), Po, 16. 06. 2008 - 22:20

si mi ukradol 68 prispevok !!!! Chichocem sa
tak dlho som premyslala, co dodat. no nic sa neda .... snad len AMEN Slnko
Pozdrav baby a podakuj sa za nu "zivotu" Slnko

mirec, Po, 16. 06. 2008 - 22:29

"69" veď nie je zlá...

svetlana (bez overenia), Po, 16. 06. 2008 - 22:34

som si to chcela odpustit Chichocem sa
sexistov tu je jak maku ...
to by bolo humoru na dnes Úsmev

ale vazne Mirec, velmi si ma potesil, sa tu usmievam a mylsim na to, ze bozie mlyny melu tak ako ich clovek toci Veľký úsmev ci akoze to bolo .... Chichocem sa

Unbelami (bez overenia), Ut, 17. 06. 2008 - 11:41

Ahooojte! Slnko Georginka je vsimava Chichocem sa. Mihol som sa tu a nenapisal. Preco? V prvom rade som o tejto vyzve nevedel a musela mi o nej povedal kolegyna, ktora tiez chodi citat. Pozdravujem Ivka Bozkávam
Preco som neodpisal skor? Pssst, bol som na dovolenke a tam som veru Pc, mobil a Tv nepouzival. No proste klud a pohoda Slnko.
Ale aby som odpovedal na vyzvu a trochu naplnil zvedavost autorky blogu. Úsmev Preco chodim na tuto stranku? Dovolim si trochu historie. Tuto stranku nasla moja milovana a spolu sme boli uvideni a udiveni, ze nieco take existuje. Prihlasil som sa teda a pisal svoj nazor a komentoval, srandoval. Odpoved je jednoducha. Aby som si nasiel kamosky. A podarilo sa! Nasiel som si Veľký úsmev. Pisali sme kazdy den srandicky, sialenosti, pohladenia duse, ale aj pikantne dvojzmysli. Kazdy chapal, ze je to len zabava a bolo dobre. Lenze ako cas plynie, ludia maju aj ine povinnosti ako chodit sem a pisat. Niektore si nasli zamestnanie nove, nie su uz na materskej a podobne.
Pred dvomi dnami sa ma jedna nemenovana kamoska (pozdravujem Svetlanku Chichocem saVáľam sa od smiechu po podlahe) pytala, preco som prestal pisat na tuto stranku. Tak tu je cast textu: "Hlavny dovod bol, ze nemam tolko casu kvoli robote. Boli sme na vystave a musel som nieco chystat.
...Vies, aj ked niekomu nieco poradis a je to ako hrach na stenu hadzat, ono to po case prestane bavit. Dovod bol aj ten, ze sa to cele zacalo stavat neprehladne a pomale. Stranka zacala prekypovat navstevnikmi a uz ma poriadnu obezitu Veľký úsmev."
Vdaka nasej Kamilke a Adminovi je obezita prec. Naozaj, ste sikovni!!! Kvietok Kvietok
A preco este stale pisem raz za cas? Lebo medzi vami su stale hviezdy, pre ktore sa oplati nanicmamovsky zit Zlomené srdce.

MKD Slnko

georgina, Ut, 17. 06. 2008 - 11:58

Jeeej, Unbelami, ako pekne si to napísal aj ty Úsmev. Len dúfam, že budeš písať aspoň občas aj naďalej (keď už sa Mirec s nami oficiálne rozlúčil).

Slnko Slnko Slnko

svetlana (bez overenia), Št, 19. 06. 2008 - 09:37

Tak tomuto chlapovi neverte uz ani jedno slovo Chichocem sa Prekruca jedna radost ... kdeze pred dvomi dnami som sa ho pytala .. on pred dvomi dnami odpovedal Vyplazený jazyk a to je pre nas zeny sakra rozdiel Chichocem sa Veľký úsmev

Unbelami (bez overenia), Št, 19. 06. 2008 - 12:39

Hmmm, dakujem Ti za podporu Bozkávam.
Ak by Ti chceli dat Nobel cenu, mas moj hlas. Ty hlavicka - makovicka Slnko
A to som veru nevedel, ze si z Mavuaceek. Aj moja najnovsia svagrinka je odtial. Dobre to dievcatko a sikovne, ako ta vie pernicky zdobit Zlomené srdce.

svetlana (bez overenia), Pi, 20. 06. 2008 - 00:08

UNBI !! som niekde napisala, ze som z Malaciek Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk No pravda, vlastne svetlo sveta som ta prvykrat uzrela Vyplazený jazyk

no co ja ... na mna si uz muz zvykol (slak ho triafal ... a to ja ani casto naschval som nerobila), ono to je asi vrodena uchylka. ale mame take tusenie, ze nasa dcera nebude ina ... to sa pravidlene chlameme, to tomu stvoreniu ani vycitat a nadavat nemozes .... neodcitujem, ale na buduce sa budem snazit si zapamatat Úsmev

Unbelami (bez overenia), Ut, 17. 06. 2008 - 11:50

pivo pivo Pre Mirca, superpartaka.
Ja sice chmelnu vodu nepijem, ale pre Teba aj dve pivo Chichocem sa

eifelovka, Št, 19. 06. 2008 - 07:38

Un, aj ked som zmenila zamestnanie, stale sa snazim nakuknut a sem tam ti poslat par riadkov mailikom, nezabudla som, ze pivo nie je mok, ktory ta moc oslovuje, takze vas oboch s mircom pozyvam na vineu Veľký úsmev To je to, co do seba lejem, ked som na SK.. takze snaaaaad coskoro na SK ?! Dufam a verim!

Unbelami (bez overenia), Št, 19. 06. 2008 - 12:41

Tak tomu ver, ze skocime na limcu. A este preventivne Ti dam 5a20 na prdel aby si nehnevala toho svojho baranceka. Teda, az Ta dobehnem Chichocem sa

georgina, Ut, 17. 06. 2008 - 12:01

Teším sa, teším, že sa v tomto blogu dočkali otázky aj odpovedí - a to dokonca aj priamo od mužov! Áno

filipka, Ut, 17. 06. 2008 - 13:35

Mirec, mne bude za tebou smutnoPlačem , aj keď ťa "vôbec nemám rada".

vyvyka, Ut, 17. 06. 2008 - 13:42

Filipka,fakt,sorry,ale nechápem Tvoje komentáre. (Nie vždy,ale niekedy.)Asi som hold iná.Mne bude Mirec tiež chýbať,ale je to jeho rozhodnutie.A kto vie,človek mieni,iný mení,že Mirec?Mrkám

Unbelami (bez overenia), Ut, 17. 06. 2008 - 13:58

To bude asi tak. Ked nieco mas, frfoces a ked to nemas, chyba to. Chichocem sa

vyvyka, Ut, 17. 06. 2008 - 15:23

Unbi,máme tu ak som dobre počítala štyroch pravidelných / alebo povedzme sem-tam nazrúcich / mužov a z toho jeden chce zdupkať.nuž,mne osobne sa Mircove názory páčili,dávalo to taký iný rozmer -mužský.A aj keď niekedy nesúhlasím , to ani nemusím,ale aspoň ma to zaujíma.Veď je dobre vedieť,čo si o tom,alebo onom myslí mužský.lebo tomu môjmu hovorievam,čo je na naničke,ale nerieši to.To už musí byť,aby to riešil niečo extra.Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa A mimiochodom,teším sa aj z Teba,že prispievaš.Mrkám

filipka, Ut, 17. 06. 2008 - 14:16

To nevadí, ja tiež nerozumiem všetkým komentárom.
(pre vysvetlenie - raz som Mircovi napísala, že ho vôbec nemám rada - srandičky, ale sama neviem, či to pochopil ako vtip, aj sa mi zdalo, že to zobral vážne, ale nechcela som sa v tom viac prplať a nechala som to tak. Molekula to vtedy pochopila, boli tam aj smajlíky a tak...) MKD

lydusha (bez overenia), Ut, 17. 06. 2008 - 19:02

Musim uznat ze aj mne ste tu chalani chybali ....unbi krajan a mirec s jeho postrehmi, nazormi a "pouckami" ....
A jeeeeeje Filipka, "mirca vobec nemas rada" a "ja som tvoj uhlavny nepriatel cislo jedna", takze s Mircom mame dokonca cosik trochen spolocne?Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa
Filipka, ono sa tazko takto cez pismenka orientuje co myslis vazne a co nevazne.....kedze uz nemas rada tych smajlovVyplazený jazyk

A este k tomu Mircovmu rozluckovemu prispevku.....mas pravdu v tom, ze mysliet sa da srdcom...ono staci, ked si odmyslis hlavu....hlavu proste nemas....a jedneho dna zistis ze tvoj pohlad na svet je cez srdce....preco zamilovany stracaju hlavu a robia blaznovstva?..... pretoze nemyslia hlavou, aleZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Unbelami (bez overenia), St, 18. 06. 2008 - 07:58

Jo dievcence. Nanicmamka je uz "bajecna holka". Len si vezmite ake krasne casy sme s nou zazili.
Srandy, hnev, slovne potycky a vela vela radosti.

Tesim sa, ze som sucastou takeho tímu. Bozkávam

-a kto si mysli, ze to pisem len preto aby som niekomu podmazal, nech si da studenu sprchu Pohoda

svetlana (bez overenia), Št, 19. 06. 2008 - 09:43

sudena sprcha (studensia voda vseobecne) je nahodou ten najlepsi zivotabudic .... !!!!!! Pohoda
veim o com hovorim, za posledne 3 dni som naspala tak asi 5+4+7hodin ... a to som vcera uz mala cas spat, len som mala cas aj na plavanie a to ma tak prebralo, ze ma mylsienky na spanie presli. ale citim sa vyborne Slnko Slnko

Unbelami (bez overenia), Št, 19. 06. 2008 - 12:47

Teebe ani ta studena nepomaha Chichocem sa. Litery Ti skacu ako taky capko.
Ale sak ja viem, ze chces stihnut toho co najviac a pises ako drak-cica Veľký úsmev

MKD

A to plavanie nezavrhni! Ako spieva Lucka B.: "Voda vsechno zaplavy"...vo vode vela myslienok som uz vyriesil. Psst, lepsie ako z bicykla padat Mrkám

Natinka, Št, 19. 06. 2008 - 12:54

tak to musis skombinovat ako moj sused, ktory bacil s bicyklom do maleho dunaja...takze aj bicygluval aj si zaplaval Váľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama