reklama

Čo s tým?

fidorka , 10. 12. 2011 - 11:55

reklama

Včera v noci som blúdila po NM,čítala,čítala a čítala a čítala až mi bolo clivo.
Už veľmi dlhú dobu sledujem,že viaceré z nás chodia NM len čítať,lebo už pomaly ani nebude kde prispieť,pretože sa musíme dobre zamyslieť čo kde a komu napíšeme,aby sa trebárs pod obyčajný vtip,alebo recept nezavesil axeco a nezačal tam písať úplne od veci.
Axeco je registrovaný asi od septembra a chodí na NM len vyrývať,neviem o čo mu ide,ale začína sa mu dariť celkom slušne rozvíriť pokojnú hladinu.Anka -Georgina,mu navrhla,nech si založí vlastný blog,kde by mohol vyventilovať svoje problémy ak nejaké má,nie len meniť tému v iných diskusiách,o čom ja teda vážne pochybujem,že to urobí.
Preto som sa rozhodla,že založím diskusiu na túto tému,aby sme nikomu nezahlcovali blog,aby to nikto nebral ako búrku v šerbli,ale ako pôvodný zámer.Každá z vás,ktorá má záujem,budem veľmi rada,keď sa zapojíte a napíšete,čo ste už možno dávno chceli napísať,len z rôznych dôvodov ste tak neurobili.Vítané sú akékoľvek reakcie,milé,drzé,kľudné,búrlivé.... Mrkám
No a samozrejme,vítaný je axecov názor....
NM je úžasná stránka,spojila nás ženy z rôznych kútov nielen Slovenska,vytvorili sme priateľstvá s ľuďmi,ktorých by sme inak asi nestretli a mňa srdce bolí pri predstave,že nejaká imaginárna bytosť s nickom axeco by nás mala rozoštvať medzi sebou.Veľmi si vážim vás všetky,ktoré ste sa nenechali vyprovokovať a nepokračovali v žabomyšom dohadovaní sa s trollom,ktorý zdá sa opäť nemá do koho doma kopnúť,tak to skúša na tejto stránke.Nemá odvahu si založiť vlastný blog,prudí a píše od témy u iných,preto som sa rozhodla,že to tu napíšem už teraz,aj keď som pôvodne plánovala až po víkende.
Mám vás rada dievčatá,všetky ste úžasné bytosti,každá niečim iným,od všetkých som sa veľa naučila a vám vďačím za veľmi veľa.Chcem tu písať všetky moje radosti a starosti bez toho,aby som najskôr týždeň rozmýšľala,ako to vezme a pochopí ten alebo onen,chcem,tu čítať od vás všetko čo vás len napadne,že by ste sa rady s tým podelili aj s ostatnými,bez strachu,ako na to kto zareaguje.Je to pôvodný zámer tejto stránky a rýpalovia typu axeco,Broskev a pod. sa snažia a začína sa im tuším aj dariť,aby sme si písali len v zákulisí a rozprávali sa o tom všetkom len pri osobných stretnutiach.Je mi z toho veľmi smutno.....


reklama


reklama

dulka, Po, 12. 12. 2011 - 10:31

Lydusha, ja tu nikomu osvetu nerobím. Normálne sa pýtam, desiaty krát asi preto, že žiadna odpoveď neprišla. Lebo toto je len mlátenie prázdnej slamy, nič iné.

Heja, Po, 12. 12. 2011 - 11:00

dulka neviem na akú odpoveď čakáš?Ty a sonia ste to vyriešili.
Ja sem chodím ,lebo sa mi táto stránka zapáčila.Čerpám z nej nie len recepty ale aj rady .Veľa ľudí veľa vie.
Našla som si tu veľa super žien.Nepoznáme sa osobne ale sme si blízke .Poznám iba jednu NM osobne.Je to milá zlatá žena,má rozhľad a ja ju obdivujem.
A keď sa začal Pán Dokonalý do nej navážať a robiť si znej posmech za recept ,ktorý pridala ,a to nie len cez písmenká na skle ale aj vo vulgárných mailoch.
Veľa krát tu bolo napísané,že aj iným dievčatám chodia takéto maily.Nie je to príjemné,keď ty napíšeš nejaký príspevok alebo pridáš recept a niekto si s teba robí posmech.geo ho na to upozornila a vyšla z toho tak ako vyšla.
fidorka napísala tento blog preto aby sme boli v obraze.Iné nič tým nesledovala.
Ja som dlhšie neprispievala a teraz zisťujem že ozaj dievčatá stratili chuť sem prispievať a to je škoda.
Ja iba toľko .Pekný deň

lýdia k (bez overenia), Po, 12. 12. 2011 - 11:11

HejaSlnko ja len toľkoÁno Tlieskam

dulka, Po, 12. 12. 2011 - 12:01

Heja, vôbec sme sa nepochopili. Ja tiež chodím rada na túto stránku, inak by som sem nechodila. Geo je podľa mňa rozhľadená, sčítaná žena. Je mi cez písmenká veľmi sympatická a je mi naozaj ľúto, že jej chodia vulgárne maily.
Už dávnejšie tu Geo zverejnila blog, kde upozornila na Axeca a požiadala nás o to, aby sme ho ignorovali.
Ja som ho ignorovala a to je asi to jediné, čím môžem pomôcť. Myslím, že si to prečítali aj ostatné NM a kto chcel, ignoroval, kto nie, neignoroval. A to, že sa mu tu zrazu venuje toľko pozornosti ho len viac k tejto stránke pritiahne.
Ak napísla Fidorka tento blog, aby sme boli v obraze, tak už to urobila pred tým Geo, takže myslím, že v obraze sme. Len sa k tomu každý postavil tak, ako sa mu zdalo správne. Ja som nevyriešila nič, ako píšeš, pretože to nemám vyriešiť ako. Môžem len za seba - ignoráciou Axeca a to aj robím, ale ostatným to predsa nemôžem prikázať, ani Axecovi nemám ako zabrániť v tom, aby posielal druhým vulgárne maily. Pekný deň aj Tebe.

Kamila, Ne, 11. 12. 2011 - 21:00

Jasne, len urazlive maily, nedostala len georgina ...

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 21:23

Kamila: Sama si navrhla zmier a hrubu ciaru za minulostou. Co ta priviedlo porusit dohodu a rypat do starych ran pred Vianocami ? Prekvapenie Smútok Prekvapenie

Kamila, Ne, 11. 12. 2011 - 21:54

Pretoze sa to neda oddelit, ja mozem, ale geo asi tazko, to aky obraz si si u nej vytvoril na zaciatku, podmienuje jej spravanie voci tebe teraz.

dulka, Ne, 11. 12. 2011 - 21:28

Kamila, ok, tak aj ostatné dievčatá, ktoré ich dostali. Ja naozaj stále nechápem, ako to máme riešiť my. Ja osobne by som také maily ignorovala.

Kamila, Ne, 11. 12. 2011 - 12:10

osobne si nemyslim, ze Anka si tu neriesi osobne konflikty. je to skor o tom, ze ak niekto je schopny takejto maximalnee vulgarnej komunikacie, nielen s Ankou, ale aj jamajkou a asi smerovala aj k Lydush, ktora je zrejme odolnejsia... od takehoto cloveka, tazko budete cakat nieco dobre na stranke... Suhlasim uz je tu ista predpojatost, len dost pochopitelna, aj ked zdaleka nie so vsetkym suhlasim.

lydusha (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 12:21

"Dolcevita: Lydusha neuznava bibliu, ona je diablovo plemä"
Som? Veľký úsmev Ved ja som cely moj tataVeľký úsmev
On nemal rozky ani kopytko. No a ostatne, Kamila, keby som sa mala pozastavovat nad tym, ako ma vidia ostatni- navonok aj zvnutra- nemala by som cas sa pozastavovat nad vecami, ktore ma naozaj zaujimaju...Mrkám

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 12:40

A to este akych pomenovani som sa dozil od Lydushi....Neurazilo ma to, ale Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

lydusha (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 12:53

No ved toto. Myslim, ze my dvaja sme si kvit.Veľký úsmev

Kamila, Ne, 11. 12. 2011 - 12:51

lydush je to takto skvele, urcite sa ti takto lahsie zije

lydusha (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 12:59

Kamila, my si len naivne myslime, dufame a verime, ze sme nevycerpatelny zdroj energie a nie sme...urcime si nejake priority, vymyslime pravidla, chceme dodrzat sluby aj za neviem aku cenu...zubami nechtami sa drzime niecoho, co staci iba pustit a neutecie nam to...odvahu skusit to prajem kazdemu...naozaj sa niekedy vyprdnut na "dolezitosti" a iba si zit...co ma prist- pride, co ma byt- bude, co sa ma stat- stane sa...cim menej tlacime na pilu, tym skor pride zazrak a cim menej riesime a trapime sa, tym skor sa veci same utrasu...Mrkám

Kamila, Ne, 11. 12. 2011 - 14:04

S tym plne suhlasim, doslova. Takyto pristup mam aj ja osobne k nanicmame, aspon vacsinou, v sukromnom zivote sa mi menej dari ...

axeco (bez overenia), Po, 12. 12. 2011 - 06:52

Kamila: "osobne si nemyslim, ze Anka si tu neriesi osobne konflikty"
Celkom s tebou suhlasim,riesi si osobne konflikty. Ja si ta Kamila vazim, ale prestavam ti rozumiet. Chapes, ale nesuhlasis.....? Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 13:20

Fidorka: Na moje komentare zo vcera 16,21 hod a dnes 12,15 hod odpovedat nedokazes, alebo cakas na pokyny od Geo co mas napisat ?

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 17:41

Fidorka : Takze na Bohapuste ohovaranie naordinovane od Geo nedokazes odpovedat ? Potom ta mozem kludne bez vycitiek svedomia nazvat klamarkou. A je mi uplne jedno, ci sa urazis , alebo nie......

Heja, Ne, 11. 12. 2011 - 18:54

axeco nechcela som na teba reagovať .Len jeden krát som zareagovala,keď si urazil jamajku.Dostalo sa mi od teba neprimeranej reakcie.
A vtedy som sa rozhodla nereagovať a ani tvoje príspevky nečítam.
No teraz keď si nazval fidorku klamárkou mi to nedá .
Čo si ty za človeka.Rúbeš hlava nehlava .Iba kto ti zaťapušká je super.
Sú tu ženy všetkých vekových kategórii ,ktoré nepotrebujú aby si ich tu urážal .
Druhý krát si rozmysli,keď budeš písať príspevky .Predstav si že to môže byť
žena vo veku tvojej mamy.A nemyslím si že ženy vyššieho veku majú patent na rozum ale majú o niečo viac skúseností a ako sa zdá ja inteligencie .

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 19:33

Heja: Skus si precitac cely tento, podla mna zbytocne a ucelovo zalozeny blog /Geo/. Fidorka ma obvinila, ze som vyryval, urazal a rozostvaval NM a Geo. Poziadal som ju preto, nech to upresni, kde v blogu "som svina" a "SFR" som tak urobil ? Nedokazala to, pretoze kazdy si moze overit, ze to nie je pravda. Preto to nazyvam Bohapuste klamanie a ohovaranie. Ak sa ti to zda "skusene a inteligentne", ze niekto ohovara - neberiem ti to. Ani nestojim o farizejske a podlizovacne tapuskanie, objimanie a slnieckovanie. Prajem ti prijemny vecer

púpavienka, Ne, 11. 12. 2011 - 13:52

Nechcela som sa vôbec do tejto debaty púšťať, ale predsa. Mne veľmi vadia akekoľvek blogy, ktoré niekoho veeeeľmi obhajujú, jednoducho sa mi to nezdá pravdivé a opak tiež.
Patrím k tým, ktorí vedia nesúhlasiť či súhlasiť, netriedim nikoho na nepriateľov a priateľov, aj ked viem že niekto mi je sympatickejší a niekto menej.
Geo si vážim, je šikovná, dostatočne rozhľadená a ja verím, že nakoniec všetko budfe v poriadku. Dotyčný ma jediný raz vytočil a vtedy som si uvedomila, že mi ho je ľúto aj som to napísala. To že mám Geo rada, ešte neznamená že s ňou budem vo všetkom súhlasiť, neviem byť s takými ľudmi, ktorí by mi iba prikyvovali a preto to nerobím ani ja. Myslím, že tento blog veľmi Geo nepomohol, ale axecovi stúplo sebavedomie.
Priateľstvo a úcta k inému sa nezaklada na súhlase, ale práve na niečom o čo sa snažia obidvaja, aby niečo pochopili, aby poznali aj iný uhol pohľadu, takéto priateľstva sú veľmi cenné, samozrejme bez uražok a osočovania.
Rešpektovať iných je tým najlepším čo môžme urobiť, brať ich takých akí sú, nikto nie je dokonalý a máme sa čo ešte učiť.
Ja si vážim otvorenú hru a nemám rada zakulisné boje a tak Vás prosím nechajte veci dozrieť a nakoniec sa všetko vyrieši.
Hovorí sa že múdrejší ustúpi, nuž kiežby to bolo aj v tomto prípade.Objímam Objímam

eva m, Ne, 11. 12. 2011 - 14:08

Nezvyknem sa zapajat do takychto debat, nemam rada burky v serbli, ktore sa tu z casu na cas vyskytnu. Tu ale citam okopirovane axecove nehoraznosti a nejak nerozumiem motivacii takehoto cloveka. Co moze niekoho viest k tomu, aby bol takyto hnusny, aby urazal, osocoval, aby vypisoval nechutne maily ludom,ktorych nepozna?
Isteze, mozem si povedat - je to virtualna postavicka, nemusi sa ma to nijako dotykat, ale ja si pod tym nickom vzdy predstavujem ziveho cloveka a nechapem, kde sa v nom berie tolko hnusu, agresie, nenavisti... a rozmyslam, ci by ten clovek bol schopny to vyslovit aj face to face. Lebo ja pisem len to, pod co sa nehanbim podpisat a co pokojne poviem aj nazivo.
Dotyka sa ma, ak niekto utoci na Georginu, poznam ju nazivo, mame za sebou dlhe debaty, vnimam ju nielen ako "pamat" nanicmamy, ale aj ako citlivu zenu so svojimi pocitmi a prezivanim. Akykolvek utok, podpasovku voci nej povazujem za nespravodlivu zakernost. Suhlasim s ideou margori nado mnou. S priatelom ci s hocikym, s kym diskutujem, nemusim za kazdu cenu suhlasit, ale ak mame rozdielne nazory, existuje iks slusnych sposobov, ako sa o nich bavit.
Eva Slnko

fidorka, Ne, 11. 12. 2011 - 14:11

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 17:50

eva m : Mozes mi vysvetlit, ktore konkretne okopirovane nehoraznosti sa ta tak dotkli ? Je to od teba pekne, ze sa ta dotyka , ked niekto utoci na Geo. Opak je pre teba zrejme zabavou?

eva m, Ne, 11. 12. 2011 - 21:22

Vložil(a) georgina, 10. December 2011 - 17:11

tu som si precitala tvoje reakcie, ktore mi velmi prekazaju.
Eva Slnko

brona, Ne, 11. 12. 2011 - 14:21

Vy viete, že na NM sa teraz nedostávam často. okonca sa mi častejšie podarí stretnúť sa reálne s niekým z NM, ako napísať a diskutovať.
Život na tejto stránke už má ávnejšie pre mňa niekoľko stránok: príbehové a komunikačné- priamo ti, cez nm, osobné- kontaktné - cez reálne stretnutia a ešte špeciálnu filantropickú stránku- veď vďaka NM vzniklo občianske zruženie, cez ktoré realizujeme spolu s vami a vašou poporu neskutočne mnoho krásnych aktivít, pomáhajúcich kde- komu.
A ešte- vďaka knihe, ktorá tu cez NM vznikla, sa prial do môjho života ešte iný rozmer...píšem, robím projekty, vymýšľam podklady pre filantroúpiu rôzneho druhu... Zo žienky domácej s dvomi nie celkom zdravými deťmi, uzavretej, časom už mierne infantilnej sa stala opäť aktívna žena- a dokázala som ísť znovu do práce, znovu verejne vystupovať atd.
NIKDY, ani keď som sa tu zjavila po prvý raz a ešte som Geo nepoznala osobne- som nezažila šikanovanie, alebo obmedzovanie môjho osobného názoru na NM. Je pravda, že môj názor nikdy neprekračuje všeobecne uznávané zásady ľudskosti, slušnosti, etiky, netikety... nie preto, že by som sa bála vymazávani, či stopnutia, ale preto, že sú mojou súčasťou.
Zároveň si z práce na krízovej linke pamätám prsne takých ľudí s takými reakciami, ako som teraz čítala od AXECA. Väčšina liniek doporučuje svojim konzultantom pri takýchto typoch "hovorov" bez komentára- alebo s komentárom, ktorý iba deklaruje pravidlá fungovania linky, zložiť telefón.
Na NM sa zložiť nedá. Dajú sa donekonečna pripínať citácie pravidiel, ktoré ten- ktorý komentár porušuje. Alebo dávať slniečko- aby človek bol nútený byť zodpovedný za všetko čo napíše, lebo slniečko v tomto prípade znamená nemožnosť zmazať po sebe "stopy".
Problémom je, že okrem kontaktu tu na fóre je možné posielať pomocou kontaktného formulára správy- maily. A tak sa začína odohrávať to, čo niektorí z Vás označili ako zákulisnú hru na NM. Osobne- mne sa len raz stalo, že som dostala nechutný mail a vtedy ma dosť vydesil, lebo bol útokom... Vtedy som nevedela to, čo viem dnes- čo sa týka práva a internetu. Šikanovanie, obťažovanie, vydieranie a slovné napadnutia, ako aj vyhrážky- to všetko je trestná činnosť aj keď prebieha "len" virtuálne. A treba ju riešiť- reálne. Problém je, že podanie žaloby, dokazovanie, stíhanie atď.- to všetko stojí peniaze, čas, je to stresujúce a pret je jednoduchšie neriešiť to touto cestou.
A na to sa mnohí spoliehajú- že sú "len IP adresou".
Geo poznám osobne- a ak som niekdey niekoho obdivovala pre spôsob komunikácie a svätú trpezlivosť- tak ju. Viem to, lebo hoci mám za sebou množstvo komunikačných trénngov- Geo má niečo, čo má málokto- prirodzený dar komunikovať , zvládať vlastné emócie a riešiť veci produktívne.Vždy hˇkadá, ako sa to dá...Takže ja osobne som jej vĎačná za mnoho- a myslím, že lepšiehp admina si ani neviem predstaviť. A ak Geo zvolila taktiku slniečkovania, iste je v tom systém.
Jeho funkčnosť /nefunkčnosť sa ukáže.
A až niekto vynájde spôsob, ako zabrániť, aby nám tu tancovali trolli medzi príbehmi a písmenkami, alebo ako zastaviť ľudí, ktorí cez net páchajú trestnú činnosť v akejkoľvek virtuálnej podobe, tak sem s ním. Zdá sa, že sa nám zíde.
A- je pre mňa naozaj ťažké , ale poučné čítať to tu, lebo ako učiteľka mám vedieť naučiť deti ako sa vyhnúť nástrahám netu, či ako riešiť virtuálnu šikanu- a vidím, že ani dopelí si s tým nevedia rady.
Ja osobne na taký typ reakccíí ako sú axeco, tvoje- nereagujem. Lebo- kde niet publika, tam niet vystúpení. Preto aj naďalej reagovať nebudem.

brona, Ne, 11. 12. 2011 - 14:23

Slnko
Chichocem sa Mrkám Chichocem sa

eva m, Ne, 11. 12. 2011 - 14:25

brona,
hovoris mi z duseÁno
Eva Slnko

ja_hodka (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 15:18

Fidorka, oprav ma, ak sa mýlim, ale mám pocit z tohto tvojho blogu, že ti ide o to, aby sme všetky unisono vyhlásili axecovi bojkot. Neviem, či si uvedomuješ, že ak by sa ti to skutočne podarilo, mohla by sa celá situácia s osočovaním v súkromí ešte vyhrotiť.

adus, Ne, 11. 12. 2011 - 19:28

Ja neviem, možno som naivná - ale čo tak zrušiť mu účet a následne rušiť všetky ostatné registrácie, ktoré prídu z rovnakej IP adresy a ak si nájde inú IP adresu, tak rušiť registrácie aj z tej????? Veď on je tak "jedinečný", že po dvoch vetách ho je možné odhaliť, nech by sa preliekol "do akejkoľvek kože".
Alebo sme si teraz predsavzali, že ho za každú cenu prevychováme????

axeco (bez overenia), Ne, 11. 12. 2011 - 19:39

Adus : Mozes mi konkretne napisat akeho zlocinu som sa dopustil ?

adus, Ne, 11. 12. 2011 - 23:49

A kde také niečo tvrdím?

axeco (bez overenia), Po, 12. 12. 2011 - 00:22

Adus: No ze mi chces :

"ale čo tak zrušiť mu účet a následne rušiť všetky ostatné registrácie, ktoré prídu z rovnakej IP adresy a ak si nájde inú IP adresu, tak rušiť registrácie aj z tej"

margesimpson, Ne, 11. 12. 2011 - 21:20

to vobec nie je jednoduche, pokial ma axeco trosku inteligencie, co nepochybujem ze ma. Zavisi od toho, aku IP ma. A mimochodom ak by mal zdielanu IP, co je velmi casty jav (napriklad aj ja mam doma na PC), tak by si blokovanim blokla zaroven aj dalsich moznych pouzivatelov NM. Napriklad ak by bol axeco tvoj sused a mali ste rovnakeho providera, tak by si uz ani ty nenapisala ani ciarku sem.
Ak nema staticku IP, tak mu staci restartnut router a bude mu pridelena nova IP, navytvara si virtualne pocitace atd atd (to mozete vidiet na sutaziach cez net, ze castokrat vyhra ten najmenej pravdepodobny vitaz. A to je len preto, lebo sa dokaze navonok tvarit ako najvacsie mnozstvo rozdielnych hlasujucich IPciek). Ak pristupuje z prace trebars z nejakej IT firmy, kde je zosietovanych 300 - 500 PC, tak tie sa tiez navonok casto tvaria ako jedna IP a "odpalis" vsetky.
A to nevravim o tom, ze ked takto "silovo" naseries niekoho kto ma skusenosti a vedomosti, tak ti dokaze pekne zamavat s tvojou strankou. Takze geo vela moznosti na podobne riesenie situacie nema. Tu pomoze len ludske hladisko.

adus, Ne, 11. 12. 2011 - 23:51

No, toto všetko viem - ale prečo by to preboha robil??? - teda myslím vytváral virtuálne počítače a pod.

margesimpson, Po, 12. 12. 2011 - 08:44

ani nemusi chciet a cielene torobit, ale praca, nevies kde pracuje. Len ja osobne bezne pracujem s 8 PC, prepinam podla toho co robim a kde sa pripajam. A kazdy kto tu so mnou sedi taky tak.

Ariesa, Po, 12. 12. 2011 - 09:29

uz ked sa teda nejdeme bavit o tom preco to riesime (ja osobne problem nemam) ale ako: mne by bolo dost jedno, ze kvoli uzivatelovi sa zablokuje siet uzivatelov. on s tym musi ratat, je to na jeho triko. kebyze ja robim kixy tak si to so mnou susedia raz dva poriesia takisto ako ked oni dostali ban riesila som to s nimi ja. svoju blbost si treba vyzrat, aka je to potom sankcia bez nasledkov? neplni ucel.

margesimpson, Po, 12. 12. 2011 - 09:42

kedze doma mam zdielanu IP na 30 oficialnych pouzivatelov, tak neviem ako by som ich vsetkych obiehala a zistovala ktora svina to bola Chichocem sa. Nevraviac o tom ze ani neviem ktorych 30 to je Chichocem sa.

Ariesa, Po, 12. 12. 2011 - 10:14

nas je 64 a ja som to riesila bezne pred 10 rokmi, kym sme vsetci kus uzivatelsky "nevyrastli". trvalo to asi pol roka tieto hackerske pokusy, bany, padanie servera, vtedy este aj biedne pripojenie a nemozny down- up-load a kontrolovanie dat kym sa cez den v beznej prevadzke nesmelo tahat. vtedy som sa veeela naucila o sietach Váľam sa od smiechu po podlahe , ludoch Veľký úsmev ... teraz fungujeme, chce to cas a ako lyudusha vravi - nesilit, nerobit "peticie"

margesimpson, Po, 12. 12. 2011 - 10:54

no tak ty by si to mala dvojnasobne tazke, obehat dvojnasobok ludi (ak sa teda jedna o siet providera a nie vasu, kde sa poznate). V kazdom pripade by sa to mohlo ponat ako povianocna atletika na zhadzovanie saloniek (po vianociach uz skor sadloniek Chichocem sa ).
No ved to som aj povedala, silovo to nie je dobry napad ani sa to nastalo neda. Vecna hra na macku a mys by to bola, kto z koho Váľam sa od smiechu po podlahe

Ariesa, Po, 12. 12. 2011 - 11:23

Vobec nie, po par banoch sme od providera vyziadali grafy, hned bol pristup ku info kto stahuje. Ak bol ban, kontaktovali sme admina stranky, oni neriesili ci nas je 100 - riesil svoj problem. My sme potom doriesili ten nas. Zhodou okolnost som zacala po case chodit s exom, ktory ma naucil vidiet do toho, posielat po LANke priame spravy, blokovat pristup vnutornym IP. Ono decka vedeli co je dovolene, no pokial nebolo adminovane z mojho kompu, nedodrziavali a provider taketo drobnosti neriesil. Po roku uz nebolo koho adminovat, pochopili, inak hadky neboli ani nevrazivost. Kazdy vedel co spravil, nevrsili sa na mne. Kybersikana bola, aj hackovanie, no bol to divoky zapad Veľký úsmev mikrovlnka na sidlisku, co panelak to vyzva. no vravim - ja som mala slusny zaklad v sietach. (Momentalne je exo (26r) senior manazer v jednej medzinarodnej IT firme.)

margesimpson, Po, 12. 12. 2011 - 12:13

kraasne, elegantne, ciste Áno. Ja so sietarinou nemam nejake valne skusenosti, to potrebujem minimalne k praci, tak len co sa na mna nalepi, nejaky vseobecny prehlad. Ale tak na teba si isto spomeniem, mozno budem aj radu zobrat (zostavujeme teraz kamerovy system na dom, tak kombinujem komponenty a koncove zariadenia a tam budeme nastavovat streamovanie a pristupy po vnutornej domacej sieti aj smerom von). Inak my sa tu uz o inych hovadinach bavime Chichocem sa .
Skor ma trapi ten tvoj exo, teraz som zvedava. 26r senior manazera nepoznam ani jedneho, to je velmi sikovny. MM sa stal v 34r. a vsetkych co poznam v tychto funkciach tak maju vacsina nad 40, par do 40 a pod 30 ani jedneho, to je riadny exot.

simika26, Ne, 11. 12. 2011 - 21:55

Necitala som si komentare k tomuto blogu, ale poviem len tolko, ze axeco mi raz pisal sukromne cez mail a jeho pismenka boli uuuplne normalne a v pohode. Ziadne vulgarnosti, oplzlosti a ani nic podobne. Doposial som sa s nim ani nijako nekonfliktovala.. tak si idem citat ine blogy Úsmev

axeco (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 16:44

Obvinovacie reci boli ukoncene, tak skôr ako ma ukrizujete, dovolim si poziadat o posledne slovo...Co sa skryva za celym tymto zbytocnym blogom ? Niekolkokrat som sa opytal, kde vyryvam, urazam, utocim a rozostvavam vas - nedostal som odpoved ani od Fidorky, ani od ziadnej z vas. Od Geo dostavam vzdy rovnaku: „Nie som povinna ti nic vysvetlovat. Je len na mojej dobrej vôli, ci tak urobim, alebo nie“. Velmi blizsko maju k pravde tie, co napisali, ze ide o osobny konflikt – nie globalny. A vy ste sa nechtiac nechali do neho zatiahnut. Niektore ste priznali, ze ste si o mne urobili mienku po mailovom upozorneni od Geo !!! Necham teraz odpocivat svoju fantaziu a ked autorka blogu dovoli, zacitujem ju, co ju viedlo k tomu, aby sa dala „nahovorit“ na jeho napisanie :

„a príde si nejaký axeco a začne ju urážať a poučovať ako sa má ona správať napríklad v blogu o ŠRF“ /Geo/.

Tento blog /SFR II / si môze precitat kazdy a urobit usudok, tak len strucne. Tam, kde vyrobca spotrebicov predpisuje baterie na 1,5 V, tam „vseveduca“ Geo odporuca 20x drahsie baterie na 1,2V. Ked som napisal po dlhsom case svoj nazor k teme, nedokazala to stravit a strasne som ju tym „urazil“. Moj prispevok bol 10.12. – 11:36 hod. Je to nahoda, ze v ten isty den o 11:55 sa otvara blog „Co s tym“ ? Nebude uz pre nikoho prekvapenim, kto napisal prvy komentar......./Geo/.
Geo okamzite vykopala proti mne vojnovu sekeru. Zmobilizovala vsetky svoje kamky - aj tu, co „prejavuje tazky nezaujem“, ale je vzdy tam, kde nieco napisem. Neviem, kto to je a nespominam si uz na jej nick.
Geo vytiahla moje stare komentare aj napriek tomu, ze na navrh Kamily sme uzavreli dohodu o hrubej ciare za minulostou Tu dohodu som sa snazil dodrziavat, mozno nie vzdy sa mi to darilo na 100%. Ale jednostranne porusit dohodu, to sa nerobi...
Privital by som, keby dodrziavala sama to, co radi vam – nereagovat. Hlavne zubatym kolieskom. Geo to vysvetluje po x-krat a stale odlisne. Posledna verzia je, ze program vyhodnoti kazdu moju upravu ako novy prispevok. Tak naco je tam moznost upravit? Niekedy sa stane, ze urobim preklep, alebo sa mi ziada doplnit myslienku. Rovnako vsak program vyhodnoti zubate koliesko. No a moj program to koliesko moze vyhodnocovat napriklad ako urazku, ze mi chyba jedno koliesko. Nehovorim uz o tom, ked ho este da do uvodzoviek. Geo ma v rukach to, co my ostatni nemame. Moze komentar zmazat, upravit a nechat tam len to, co jej vyhovuje. Zverejnila moje komentare, bez toho aby tam dala aj to, na co reagujem. Clovek ma vsak niekedy tendenciu moc zneuzivat.
Kazdy sme iny, mne sa pacia komentare, ktore nie su podlizovacne, bez tapusiek a ked niektora z vas naberie odvahu napisat svoj nazor, ktory je na mile vzdialeny od ostatnych . Bez strachu, ze sa stane tercom utokov a urazok. Dokaze ma to obohatit, aj ked nemusim vzdy so vsetkym suhlasit. Zostante kazda taka, aka ste - jedinecna a neopakovatelna.
Je pravdou, ze som mal zablokovane 2 IP adresy, jedna z nich bola vo Vedeckej kniznici, kde denne pristupuje na internet niekolko stovak ludi. Vsetci ti sa nedostali na stranku NM.
Na zaver vas chcem ubezpecit , ze nie je mojim cielom vyryvat a urazat. Ale rovnako sa dokazem urazajucim utokom ubranit. Vsetkym vam prajem radostne, prijemne a dusevne obohacujuce Vianoce .

Zlomené srdce (brokenheart) Zlomené srdce

lydusha (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 17:10

Pohoda

axeco (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 17:21

Prosim pozri mail...

lydusha (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 17:28

uuuuuuuuuuuuuž Úsmev

axeco (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 17:32

Take nepis /uuuuuuuuuuuž/, niekto si to vysvetli po svojom Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

axeco (bez overenia), So, 17. 12. 2011 - 19:16

O chvilu zablokuju teba i mna Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk Váľam sa od smiechu po podlahe

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama