Poprosím vás o odpoveď.Môj syn je fajčiar má 28 rokov ,jasné nie je to dobré,veľa krát sa ale stretol s predajom respektíve nepredajom cigariet,príklad ide do reštaurácie k pultu kde sú vyložené cigarety a poprosí o krabičku cigariet kde mu následne čašník odpovie,že cigarety predávajú iba konzumujúcim zákazníkom teda že mu ich nepredá!!u nás v robote na základe takýchto manierov sa strhla debata,kde ja tvrdím že nie sú prípustné takéto maniere,že nikto nesmie podriaďovať,že keď si kúpiš minerálku,alebo?? až potom ti predám cigarety,ako má zákazník reagovať?ďakujem za váš výklad.
Dobrý deň,
pokiaľ podnik (reštaurácia) nie je zavretý, počas doby otvorenia, a ak nemajú akciu pre uzavretú spoločnosť, nemal by odmietnuť predaj hociktorého produktu určeného na predaj spotrebiteľovi. Váš syn mal právo sťažovať sa u vedúceho podniku (reštaurácie) a domáhať sa svojho práva na obsluhu a rovnakého zaobchádzania ako s ostatnými zákazníkmi.
Mgr. Róbert Bános, advokátska kancelária v Bratislave, Galante, Trenčíne, Dunajskej Strede a vo Vrábľoch
Komentáre
to je ok, prave preto sa treba stazovat u veduceho a on sa zoci-voci bude riadit zdravym rozumom alebo nie
stava sa mi, ze ked nieco reklamujem, predavajuci mi ponukne len jednu moznost (tento tovar momentalne na vymenu nemame, vyberte si nieco ine ...). Hoci vzdy je moznosti viac ...
Tak si zavolam veduceho a riesim to s nim - napriek tomu, ze dal predavacovi instrukcie, uz zoci voci zakaznikovi si je vedomy, ze v ramci reklamacneho poriadku by iba ta jedna moznost neobstala a ak je zodpovedny, tak to so mnou normalne vyriesi v ramci reklamacie a nie nejakych vymyslenych pravidiel (caste je napriklad: tovar v akcii nereklamujeme) ... ale ludia sa casto nechaju zaskocit a pristupia na tuto hru.
- Ak chcete komentovať, tak sa prihláste alebo zaregistrujte
Ďakujem za odpoveď,ale na druhej strane čašník určite plní čo mu vedúci prikázal,nariadil.