reklama

Hľadám radu, úprimne

amanda , 23. 01. 2008 - 17:23

reklama

To, čo som jedného dňa odhalila doma v detskej izbe, sa veľmi podobá na scénu z amerického filmu, kriminálkyPlačem
Našla som môjho syna, 14,5 ročného, ako zneužíva svoju sestru!!! len 8ročnúPrekvapenie
po vykonaných výsluchoch vyšlo najavo, že už jej "to" pár krát robil, a ona sa to veľmi bála povedať.
Hľadám teraz radu, čo mám spraviť.Mám ho dať zavrieť do diagnostického ústavu? na dobrovoľný pobyt? alebo to mám nechať tak? a báť sa, že to prakne? ale on spáchal trestný čin!!! ale je to môj syn!!!
a čo dcéra? asi je poznačená na celý život, buď sa bude báť chlapov, a zostane sama, alebo sa nechá nejakým hajzlom otĺkať, a znásilňovať, lebo si bude myslieť, že je to tak o.k?


reklama


reklama

amanda, Ut, 04. 03. 2008 - 19:23

Ďakujem konvalinka, presne si to uhádla, a pochopila

dcérka mala 11.1 9 rokov

áno, nechcela som byť zaškatuľkovaná

amanda, Ut, 04. 03. 2008 - 19:28

Objímam

molekula, Pi, 29. 02. 2008 - 08:14

Tlieskam hagar..akurat som rozmyslala 2-3 dni dozadu ako to asi pokracuje...toto co si napisala je uplne trefne vystihla si pointu aj ja som mala z toho vsetkeho zmiesane pocity a naozaj niektore pribehy mi pripadaju ako namet na diplomovku...reakcie bab su rozne aj ja som si vsimla,ze niektore z nas reaguju emocne a niektore z nadhladom..ale podla mna je to o tom aka je dana tema tych ktorych sa to dotyka,alebo to osobne zazili reaguju emocne ako by tym chceli vyriesit svoj problem a tie ktore to nezazili maju nato taky triezvejsi nazor..nemyslim tym prave amandin pripad ale vseobecne z roznych diskusii...paci sa mi,ze pozorne sledujes co ktora napise vidno,ze si baba inteligntna a rozumna...aj ked takych je tu viac Mrkám ja osobne som vdacna za kazdy prispevok,pretoze tato stranka mi pride velmi poucna a v niektorych danych situaciach mi pride na um reakcia niektorej z vas..a hned viem ako zareagovat Chichocem sa Mrkám tak vsetkym posialam Bozkávam Objímam

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 09:44

Baby Amanda ci Lubica, skutocnost ci fikcia, jedno je iste ako pisala Hagar - net nam zabezpecuje anonimitu. Takze my to nevyriesime. Mozeme poskytnut oporu, pekne slovo. Pokusit sa niekoho "nakopnut" aby sa pohol dalej. No to je vsetko.
No a nakoniec mozeme len dufat, ze ak sa to skutocne stalo (a verte mi, bola by som rada, keby to bol len nevydareny zart, alebo sposob ako ziskat podklady na diplomovku ci hocico ine) tak ta ci ona zena - matka jednala...

mirka11, Pi, 29. 02. 2008 - 10:01

Konvalinka, máš moju názorovú a psychickú podporuÁno Áno

Hagar, čo riešiš? Nejde o to, koho je to príbeh, a či si dakto robí diplomovku no a? Jednoducho sme sa do problému teoreticky vcítili. Pod menom lubicaaa som k tejto téme zaregistrovala len jeden príspevok a ničím my podobný nepripadal.

Vysvetli čo myslíš pod pojmom ,,TOP vrstva? "Úsmev

Hagar a toto je doslovná manipulácia.

citujem Hagar :
Inak, ak ma niekto bude kritizovať, uvítam. Len si skúste vybrať to podstatné, a nie maličkosti, na ktorých naozaj nezáleží

Nechávaš si priestor určovať čo je podstatné a čo nie?

Hagar, Pi, 29. 02. 2008 - 10:15

Úsmev Kritizovať je možné všetko, neosobujem si na nič právo, ani určovať podstatu. Len sa mi zdá, že niekedy sa zaoberáme maličkosťami. Ako napr. moje vyjadrenie "top vrstva". Neviem to presnejšie povedať, nič iné mi nepadlo, ale všetci bežne vnímame, že spoločnosť je nejako rozvrstvená, či sa nám to páči a či nie. Dajme tomu, že som myslela tých s vyšším vzdelaním, alebo lepšie zabezpečených. Hoci to nedáva záruku, že podobné prípady sa tam nevyskytujú. Lubica síce dala len jeden svoj príspevok, ale reagovala aj v iných. To je jedno, o to nejde.

A čo myslíš tou doslovnou manipuláciou? Moje príspevky? Ja môžem mať presne taký istý názor opačným smerom. Nehanbím sa za pocit, že aj pôvodný príspevok by mohla byť manipulácia. Ak nie je, mohol by to niekto použiť neskôr ako vhodný spôsob manipulácie.
V žiadnom prípade sa nezastávam nikoho, kto vyviedol niečo podobné ako to bolo opísané. Dokonca som za veľmi prísne tresty.
Rada by som sa však dozvedela viac aj o tom, či je fakt také jednoduché niekoho zavrieť do nejakého ústavu, tvrdiť že vyviedol to a to. A toto sa dá parádne zneužiť, nemusí to byť v tomto prípade, niekto iný to využije ako návod. To by tiež nebolo celkom pekné, však?

Nesedí mi na tom, to "oddelené" riešenie a diagnostikovanie. Neodsudzujem matku, možno inak nevedela. Ak je to tak, tak potom si myslím, že oprávnene sem môžem dať aj svoj názor. Myslím si, že ak sa také niečo stalo, alebo stane v rodine, treba problém a to čo sa stalo diagnostikovať najskôr komplexne, alebo jedným odborníkom, jedným psychológom. Treba aby odborník posúdil syna, a hlavne obe dcéry. Čo tá staršia žila vo vzduchoprázdne? Ak o ničom netušila, potom to možno znamená iný problém.

Jednoducho nikto ma nepresvedčí, že stačí riešiť iba aktérov, v každom prípade treba celú rodinu a zistovať ako funguje, prečo sa to stalo a podobne. Celá rodina sa s tým musí vyrovnať, pochopiť. Inak to vôbec k ničomu nepovedia a tá dcérka bude mať celý život problém, a najmä vo vzťahoch k vlastným deťom.
O toto mi ide a išlo v prvom rade, a nie o žiadnu manipuláciu a takto teoreticky som sa do toho vcítila aj ja. Môžem, či nie?

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 10:19

dievcata mam navrh NEHADAT sa a nechytat sa za slovicka
potom je z toho na celej stranke iba dusno (vid. som jasny priklad Smútok )
skusme ostat konstruktivne, hm Bozkávam ?

(asi nieco lieta vo vzduchu mam dojem Slnko )

Hagar, Pi, 29. 02. 2008 - 10:38

Veď ja sa nehádam, len mám trochu iný názor ako väčšina a poukazujem aj na iné veci a to dosť konštruktívne a vecne.

Mohlo by to byť aj tak, že sa niekto môže cítiť dotknutý, že neprišiel on sám na to? a nepripustí, že môžem mať štipku pravdu? Neviem, môj problém, že nezhltnem hneď všetko, skúšam hľadať súvislosti. Nepáčia sa mi také mozaiky, kde sú sklíčka len poskladané na podložke a nie sú spojené, či stmelené. Mozaika je svetlejšia a jasnejšia vo vertikálnej polohe na svojom mieste.

Pripojím sa, a už radšej nebudem reagovať, čo som chcela som napísala, tak stačilo.

Polárka (bez overenia), Pi, 29. 02. 2008 - 10:50

hagar
v prvom rade som to myslela vseobecne Úsmev Kvietok (vobec to nebola poznamka na teba, tak sa necerti Kvietok Slnko Kvietok

praveze ja vo vela veciach s tebou suhlasim

napr. ze cela rodina potrebuje pomoc. ja som tiez chodila k psychologovi a i k psychiatrovi ked mi bracek robil zo zivota peklo - no myslim, ze rodicia moj stav nikdy dostatocne nepochopili - keby boli navstivili mojho psychologa bolo by to o inom...

podla mna je velmi dobre, ze rozmyslas a hladas suvislosti. je to prirodzene skusat hladat odpovede na otazky, a posvietit si na veci ktore su matne ...

Hagar, Pi, 29. 02. 2008 - 11:06

To je to "intimčo" na nete. Ja sa vôbec nečertím, nehnevám, som tu ako vysmiateSlnko Slnko Slnko.

Len to tak vyšlo, že som sa prvá hlásila, že nechcem "nemý" krik a hádky. Moju kritiku beriem, veď sa môžem aj ja poučiť, dozvedieť viac a možno zmeniť názor. Zapojiť sa mienim, ale niekde inde, tu som si už fakt "povedala" čo som chcela. Pôjdem "nesúhlasiť"Chichocem sa Úsmev Chichocem sa do iného príspevku.
Takže v pohodeÚsmev

mirka11, Pi, 29. 02. 2008 - 10:39

Hagar tou manipuláciou som myslela vetu, ktorú som odcitovala. Bola to nádherná ukážka sociálneho inžinierstva. Takúto vetu ak použiješ v akomkoľvek rozhovore,v ktorom chceš presvedčiť tak si si krásne pripravila pôdu na ďaľší rozhovor, ktorý možeš usmerňovať k dôležitým pre teba témam.

Z tvojej reakcie som pochopila ,že to nebolo úmyselné,zrejme si si to neuvedomila čo všetko v tej vete si zahrnula. Takže mier nebojujemSlnko

To je fajn že chceš mať prehľad a rozhľad a máš na veci svoj názor to isté robia všetci čo premýšľajú.
Takže sa teším na tvoje príspevkyÁno

molekula, Pi, 29. 02. 2008 - 10:50

baby ak niekto sem hodi svoj problem musi ratat aj s kritikou..neviem ci cakate len pofukanie???? a co sa tyka toho chytania za slovicka..vela veci sa lahsie hovori ako pise..aj ja niekedy rozmyslam ake vhodne slovicko tam hodit..takze nebrala by som to az tak doslovne... nebojte sa prijat kritiku,pretoze dobre mienena kritika je lepsia ako falosne alebo bezcielne utesovanie...Mrkám a nech tu bolo vela negativnych reakcii myslim,ze boli uprimne ci nie???

vyvyka, St, 05. 03. 2008 - 07:56

Súhlasím,stále sa tu riešia nejaké problémy a kto sem chodí a pýta si radu,alebo reaguje,tak musí počítať aj s kritikou,alebo odlišnými názormi a nemal by sa urážať.Taktiež súhlasím s Polárkou a Hagar s tým,že net je anonymný a ja môžem o sebe napísať aj že som Johanka z Arku a je na Vás,či mi uveríte.Hagar,viaceré baby sa tu už poznáme,aj podľa reakcií,aj ináč a nemyslím,že by práve Ľubica,resp.Amanda chcela klamať,alebo zavádzať.Veď tu o sebe prezradila toľko,že je naozaj ľahké zistiť,že jej jednou a tou istou osobou.Ja som sa tiež nad tým zamýšľala,ale zasa opakujem sa to je jej vec,asi má dôvody,prečo to robí.Molekula,máš pravdu,aj ja často premýšľam,ako by to bolo čo najvhodnejšie napísať,lebo v hlave mám tisíc myšlienok,ale keď to dám na papier,tak to nie je niekedy ono.Tak to odošlem,nech si to každý vysvetlí ako chce.Bozkávam

margaret, Pi, 29. 02. 2008 - 11:33

Ahojky Amanda,podla toho čo som doteraz čítala,si myslím že si isto kladieš otázku čo ma sakra ešte čaká?Nevytrpela som si už dost myslím tým aj tvoje staršie deti,tie majú za otca tú svinu čo ti ublížila ako prvá,prečo má teraz moj syn,ktorý si už tiež zrejme dost vytrpel trpiet?Prečo to urobil,ked na 100% vedel že to nie je správne?Poviem ti si obdivuhodná a silná žena ked si sa doteraz z toho ešte nervovo nezrútila. Alebo si velmi dobre uvedomuješ pocit zodpovednosti voči detom,vieš,že ak im ty nepomôžeš tak nikto.Je to naozaj velmi tažké ale ja si myslím že im naozaj pomôže len individuálny prístup,pretože nejaké diagnostické centrum,tam by predsa musel len odolávat dalším svinstvám a to by ho určite dopredu v živote neposunulo.Predpokladám že ak by to chcel v poriadku prežit musel by sa tej zberbe tam len prispôsobit a to by mu len ublížilo a on predsa tiež potrebuje odbornú pomoc!Individuálne stretnutia s odborníkmi ktorý už vedia ako na to nič iné mu a ani malej kočke nepomôže!!!!!!!!!!!!!!! ahoj a držím palce aby sa to všetko dobre podarilo a aby sa z toho malá aj chlapec dostali čo najlepšie!!!!!!!!!!!!!Zlomené srdce

amanda, Ut, 04. 03. 2008 - 19:16

Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

nielen žienka domáca, Ut, 04. 03. 2008 - 19:57

POCUJ AMANDA, TU SA K TOMU NIKTO NEPREKLIKA. AK MAS CHUT ESTE CELIT NAZOROM BAB, NACNI SI NOVU TEMU A OBHAJ SA, RESP. NAPIS, AKO SA VECI MAJU.

-, Ut, 04. 03. 2008 - 20:03

ako je to teda? Lubica je tiež Amanda? Pamätám si dobre príbeh Lubici o znásilňovaní? Ten kde som sa zuby- nechty bila o to, že nech je to pravda alebo nie, potrebuje podporu? Tak potom to nechápem- názory boli rôzne, ale 2 nicky? Prepáč dievča, bila som sa za teba ako lev, ale toto je aj na mňa moc. Iste, v jednom ťa niekto "odsúdil" ale iný podporili- už len preto sa patrilo byť čestná. Moju dôveru si stratilaMlčím Nie, nehovorím o pravosti tvojich príbehov, neodsudzujem ťa za veci ktoré si písala, ale za to, že si ma oklamala. Veľa ľudí ti prejavilo dôveru, veľa ľudí si tu vylieva srdiečko a cíti sa tu doma a medzi svojimi- ako ja a...čo dodať? Sklamala si ma...
PS: hľadáš úprimnú radu? Najskôr musíš byť úprimná ty...Plačem

amanda, Ut, 04. 03. 2008 - 22:35

ten druhý nick vznikol preto, aby ste mi pomohli a poradili s tým, čo ma práve najviac ťažilo, a nie odvíjali svoje rady od iného môjho problému

no a aj tak vyšlo najavo, že tie problémy tak veľmi úzko spolu súvisia, je to ťažké, priznať si to, ale ja si to priznávam

viem, urobila som chybu, strááášne za ňu ospravedlňujem, ale už je asi neskorroPlačem

timi, Ut, 04. 03. 2008 - 22:17

ahojky amanda ci lubicaa. ono ja len nechapem preco si si zmenila nick - je mi to divne, no ale co uz stalo. aj tak ti prajem len to naj do zivota a aj tvojim detickam a drzte sa - ked je rodina spolu a lubia sa zvladnu aj nemozne.Áno Zlomené srdce

Zlomené srdceKvietokSlnko tak sa drzme a budeme pekne a stihle Zlomené srdce Kvietok Slnko

molekula, St, 05. 03. 2008 - 07:29

eifi ty si snad carodejnica Prekvapenie mala si pravdu ked si to tipla,ze amanda a lubica su jedna osoba...

eifelovka, St, 05. 03. 2008 - 09:15

To som nebola ja Veľký úsmev Ja som len napisala, ze sa mi nezda, ze by sa dalo riesit problemy tohoto druhu bez toho,aby tam vystupovala "pravna moc" Pohoda

molekula, St, 05. 03. 2008 - 09:20

eeee mne sa zda,ze si to niekde spominala ci????Prekvapenie

lydusha (bez overenia), St, 05. 03. 2008 - 19:45

Ja bych se na to nejradeji vyprdla velebnosti
To je nefer, pisat z dvoch nickov, ja tu tiez pisem kadeco ale ani ma nenapadlo vymyslat si novy nick len aby ma brali s cistym stitom....naco to je dobre?
Mmmmmmmmmmm, mne sa to nempaaaciVyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), St, 05. 03. 2008 - 19:52

Luydush
mozno sa lubica pod nickom lubica uz necitila dostatocne anonymne, mozno prave preto stvorila amandu Bozkávam
kto vie ? asi len ona Kvietok

lydusha (bez overenia), St, 05. 03. 2008 - 21:11

nieco na tom bude co vravis poly.....ale na druhej strane si predstav ze pride na stretko nanicmam....ako lubica? amanda? vies, ked uz raz ides s kozou na trh, tak aspon si stoj za svojim, tak ako kacka ribisska, ako ja, ako ty, ako kamka, miska ci barbi, vyvyka, molekula, antonia, MM a xy bab co sem pisu...a tatkov takisto.....viem ze to v jej pripade nie je lahke ale predsa...nerozumiem na co to bolo dobre....je mi jedno ci sem bude chodit dalej....aspon nebudem taka naivna a kym zas niekomu novemu uverim dam si bacha, co ak....

Polárka (bez overenia), St, 05. 03. 2008 - 22:01

lydush
viem, chapem co tym chces povedat, a mas aj pravdu Áno Kvietok
hold kazdy z nas je iny a rozne situacie riesi prosto inak Mrkám

vyvyka, St, 05. 03. 2008 - 22:10

Ale Lydush,ja sa jej nechcem ani zastávať,ani haniť,ale nie je tu predsa jediná,ktorá zmenila nick.A nikto sa tomu tak strašne nerozčuloval,iba pri Lubici,či amande.Mrkám

lydusha (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 21:44

ja to akosi nesledujem ci tu niekto meni nicky alebo nie....mna to pletie....a ja by som to nespravila, to radsej zvazim s cim tu vyrukujem....a ak tu uz chcem pretriasat taketo chulostive veci tak potom neriesim ci sa to dozvie moje okolie alebo nie....asi som fakt nechapava....ja som skratka clovek otvoreny a priamy a taka aka som tu, som aj v skutocnosti a ani vo sne ma nenapadlo ze by som si mala zmenit nick....

Polárka (bez overenia), Št, 06. 03. 2008 - 23:18

lydus vobec nie si nechapava Bozkávam ...
len kazdy z nas je iny, inak uvazuje, inak kona Úsmev - tod vse nic vic Kvietok

Vierik, St, 05. 03. 2008 - 21:58

Dievcence, ja som o stránke hovorila každej kamoške. A teraz si predstavte, že mám takýto problém a všetky kamošky vedia, že mám taký a taký nick... Nechcela by som ísť s informáciou podobného znenia na net, keby som vedela, že to nezostane akým - takým tajomstvom... Viete si predstaviť pohľady ľudí z okoliaM? Takáto správa sa šíri ako lesný požiar! Ktovie, aké emócie by to narobilo v okolí...Mali by po mne a mojich deťoch pľuť na ulici?Alebo by mi syna zlynčovali v škole?

lubicaa, St, 05. 03. 2008 - 22:01

Objímam

-, St, 05. 03. 2008 - 22:20

máš pravdu, Vierik, ale aj my ostatný tu ukazujeme svoje "ja" a tiež sem posielame kde- koho. Ja osobne riskujem vlastnú kožu- ak by sa sem "nabúrala" neoprávnená osoba, minimálne by skončilo moje manželstvo.
Ale naozaj- v tomto máš pravdu, avšak Lubka aj predtým písala veľmi veľmi intímny a chúlostivý problém.
já ti nevím, KarlíkuChichocem sa Ale je mi to vo všeobecnosti aj jedno.

lubicaa, St, 05. 03. 2008 - 22:28

"avšak Lubka aj predtým písala veľmi veľmi intímny a chúlostivý problém."

tu som tú anonymitu až tak moc nepotrebovala, pretože som s mojím životným príbehom vystúpila aj vo vadkerti aj soňa talkshow, aj v časopise som mala uverejnený môj príbeh

Evisska, Št, 06. 03. 2008 - 12:56

Nemáš ty nejakú zvláštnu záľubu všade o sebe a svojom živote rozprávať?Príde mi to divné, a akoby si neustále potrebovala aby ťa okolie i cudzí ľutovali, neviem, nechcem ťa uraziť ale keď všade "roztrubuješ" čo sa ti v živote prihodilo nemôžeš predsa čakať nejakú anonymitu. Príde mi to divnô...fakt

Mlčím

lubicaa, Št, 06. 03. 2008 - 18:31

anonymná som chcela som byť pri probléme so synom, no nepodarilo sa

kefara, Št, 06. 03. 2008 - 18:52

ja ťa chápem Objímam

Fany, Št, 10. 04. 2008 - 09:02

Tiež chápem, keď chce byť niekto v takýchto problémoch anonymný. Hlavne, ak je z dediny alebo menšieho mesta. Tam sa NIČ neutají a mnohí ľudia vedia byť veľmi zlí. A keď človek potrebuje poradiť, alebo možno iba vypočuť si aj iné názory, nemá veľmi na výber. Hoci niekedy sa veľmi ľahko radí, problém je však omnoho zložitejší. Moja rada jednoznačne znie: VYBUDUJ SI S DEŤMI (hlavne s dcérkami)TAKÝ VZŤAH, ABY SA TI NAOZAJ SO VŠETKÝM ZDôVERILi a hlavne s tým, čo ich trápi, plaší, čoho sa boja. Mali by cítiť, že si ich najlepšou radkyňou a ochrankyňou. Nech by ich aj v budúcnosti ktokoľvek zastrašoval, tebe nech to určite povedia. Ak sa ti toto podarí, máš za sebou kus dobrej práce. Syn zrejme čosi zdedil po svojom tatkovi, nechcem ťa plašiť, ale ak to včas nevyriešite, môže to byť predzvesť niečoho dosť nebezpečného, hlavne ak nebude za toto potrestaný, resp. kým nepochopí, že urobil niečo zlé. Konaj, kým je čas. A najlepší radca je naozaj ten psychológ. Veľmi ti držím palce, daj vedieť, ako to dopadlo.Kvietok

lubicaa, Ne, 13. 04. 2008 - 19:43

Objímam Bozkávam ďakujem

zdenka661, Pi, 11. 04. 2008 - 18:26

Hmm. je tu toľko príspevkov,že som to celé ani neprečítala, ale obraz som si aký -taký urobila. Jedna vec ma zaráža- nikto neprišiel na to,že toho chalana treba zamestnať tak, aby na podobné blbosti nemal čas. Zarach je tá najhoršia voľba..Naopak- kropaje potu by mu mali tiecť denne po chrbte. A nebrať ohľad na to že:"nevládzem,nestíham".. Nenechať ho chvíľu na pokoji.... A rozhovory,rozhovory,rozhovory...sústavne s deťmi komunikovať ( nie iba matka-otec je mimoriadne dôležitý!). To je to, čo dnešným deťom chýba. Snažíme sa za ne všetko urobiť:"veď ony to nezvládnu, majú toho v škole dosť,aj krúžky..a veď ony to tak ako ja neurobia.,....." . Figu borovú!!! Dokážu! A možno viac ako sme toho zvládli my..Nenechávať im zbytočný priestor na televízor ,na počítač.. Takže baby - dolu okuliare a zapriahnuť deti do všetkého.Neustupovať "ja chcem" ,ale pevne si stáť za "toto urobíš bez komentára a potom môžeš chcieť". Ľahko sa mi to hovrí? Ee..Mám doma riadne rozmaznanú 13 ročnú pubertiačku a práve som si tetno postup vymyslela. Popravde, nakopla ma kamarátka- od nej som získala tento uhol pohľadu. Na to ostatné ste ma priviedli svojimi reakciami Vy všetky. Takže uvidíme čo z toho vzíde. ..A k dcérke..Isto by som ju mala stále na očiach a nedovolila jej uzavrieť sa do seba.. A prejavila by som jej toľko lásky, koľko by som bola schopná.. A ešte by som asi zvolala celú rodinu dokopy a prebrali by sme to spolu, aby každý vedel, že v našej rodine si ubližovať nebudeme ..Teraz to možno zľahčím-ale zámerne. Synovec, keď bol prvák, čosi nažaloval na spolužiakov pani učiteľke. Doma víťazoslávne povedal : "Ja viem, žalovať sa nesmie,ale oznámiť sa musí". Tak toto naučiť všetky deti-aj syna..Možno dakto ubližoval jemu iným spôsobom a on to ešte nepovedal..Každé prečo má svoje preto a naopak..
hmm. možno ma pochopíte.. možno nie.. prajem všetko dobré..pa

lubicaa, Ne, 13. 04. 2008 - 19:46

Zdenka, pekné slováZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

leishmania, So, 12. 04. 2008 - 22:54

nechapem preco sa rozculuju ze si si zmenila nick,kazda by chranila svoje deti abyto ostalo v anonymite...prajem ti vsetko dobre

lydusha (bez overenia), Ne, 13. 04. 2008 - 11:38

v pripade ze chcem chranit deti a ostavat v anonymite nebudem sem pisat a nebudem sem davat svoje fotky...je to fakt super anonymne, ked si zmenis nick, a pises dva paralelne pribehy....myslis ze tu niekto ma IQ hupacieho konika a nepride na to? Je to dost priehladne, vies ked chces klamat, musis mat sakra dobru pamat.
V podstate to kazdej moze byt styri pat....ci si zmenila nick alebo nie....a mne to teda urcite je....
Ja nechapem co si tym vlastne chcela povedatPohoda

lubicaa, Ne, 13. 04. 2008 - 19:52

neklamala som!!! ani len jediné jedno slovo!!!

a tie fotky som vložila až potom, ako som založila diskusiu pokus o obhajobu, chcela som si získať dôveru aspoň niektorých z Vás, ktoré ma za ten malý "podvod" odsúdili, a veľmi si vážim tie, ktoré ma pochopili

o nikom si nemyslí, že má IQ hupacieho koníka

lubicaa, Ne, 13. 04. 2008 - 19:48

Áno

leishmania, Ne, 13. 04. 2008 - 11:42

hmmm to som nevedela ze tu su fotky....

lydusha (bez overenia), Ne, 13. 04. 2008 - 20:46

Inak to nepatrilo tebe lubica ale leishmanii, len tak mimochodom

sisinka, Ut, 26. 08. 2008 - 20:47

Jednoznačne tam zlyhala komunikácia. Bitka nič nevyrieši, myslím že by sa tým ešte zhoršila situácia. S deťmi sa treba od malička rozprávať a rozoberať každú situáciu, ktorá môže nastať. Ale ja by som asi vyhľadala odborníka, hlavne pre dcérku.
Som v šoku. Držím palce.

Evulienka, Po, 08. 12. 2008 - 05:56

Pri citani A. pribehu som si spomenula na Amandu , ktora kedysi davno chodila na stranky Babetko.cz a vypisovala podobne nechutne pribehy pod roznymi nickami. Bola vylucena... Ze by nahoda? Pribehy sa podobaju ako vajce vajcu. Pisala aj pod nickom Miciatko. Ta pani ma vazny problem , alebo malo prace.

monča, Po, 08. 12. 2008 - 07:45

Jajaj, a ja že aký známy príbeh. Viem určite ,že som ho tu nečítala predtým až dnes ale hned mi bol povedomý.Tá pani píše na viaceré stránky tieto príbehy a pod iným nickom.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 12. 2008 - 07:46

No, pekne, hehe. A my sme sa tu kvoli nej skoro pobili. Aj mna by zaujimalo kde je vlastne pravda ale tej sa asi nedopatrame.

monča, Po, 08. 12. 2008 - 08:07

evulienka a manny z blogu "nezodpovedná" nie je amanda ani lubica,len na ozrejmenie,lebo aj tam si písalaMrkám

Evulienka, Po, 08. 12. 2008 - 18:33

Prepacte , nechala som sa uniest a zrejme som Manny nepravom obvinila.Jej pribeh o chorom dietati plaziacom sa po postielke a pubertiacke sa velmi podoba tym , kt. si vymyslala amanda.Pisem vam to preto lebo niektore tieto pribehy velmi prezivate...a ta osoba si z vas robi dodry den. Co som pisala o Amande , za tym si stojim. Mozno sa jej nechutne pribehy stale este daju najst na Babetko.cz.

Evulienka, Po, 08. 12. 2008 - 18:33

Prepacte , nechala som sa uniest a zrejme som Manny nepravom obvinila.Jej pribeh o chorom dietati plaziacom sa po postielke a pubertiacke sa velmi podoba tym , kt. si vymyslala amanda.Pisem vam to preto lebo niektore tieto pribehy velmi prezivate...a ta osoba si z vas robi dodry den. Co som pisala o Amande , za tym si stojim. Mozno sa jej nechutne pribehy stale este daju najst na Babetko.cz.

miciatko, Po, 08. 12. 2008 - 17:09

tak baby ten nick ktorý teraz používam myslím miciatko nemá nič spoločné s osobou ktorú spomínate a na babatko .sk používam tiež tento nick , môj nick my vymyslel môj priateľ ako meno ktorým ma bežne oslovuje.
Ja len som mala potrebu vám objasniť že ja niesom amanda a v dobe kedy vznikol tento blog som mala naozaj ine problémy v ktorých ste mi i vy poradili a preto som dnes veľmi šťastná

Evulienka, Po, 08. 12. 2008 - 18:37

Miciatko, prepac mi , ale neverim ti prezradila si sa tym nechutnym perverznym pribehom, kt. dokaze vymysliet jedine Amanda.

magic, Po, 08. 12. 2008 - 18:43

a ako sa ma volat ten pribeh, co si miciatko (vraj aka amanda aka lubicaa) vymyslela?
amandine pribehy, resp. pribehy lubicaa (kedze toto je urcite jedna a ta ista osoba) som tu citala uz davnejsie a este si ich pamatam. tak s ktorym pribehom to mam porovnat?

libuška, Po, 08. 12. 2008 - 18:23

Tak a teraz som už z toho všetkého totálny magor Prekvapenie asi idem žehliť Úsmev

miciatko, Po, 08. 12. 2008 - 18:33

Vložil(a) Evulienka, 8. December 2008 - 5:56
Pri citani A. pribehu som si spomenula na Amandu , ktora kedysi davno chodila na stranky Babetko.cz a vypisovala podobne nechutne pribehy pod roznymi nickami. Bola vylucena... Ze by nahoda? Pribehy sa podobaju ako vajce vajcu. Pisala aj pod nickom Miciatko. Ta pani ma vazny problem , alebo malo prace.

odpovedať

reagovala som na tento príspevok

ka3nka, Po, 08. 12. 2008 - 18:39

Ak je toto vymysleny pribeh, tak ta pani je naozaj chora a potrebuje odbornu pomoc.Vymysliet sa da vselico zo "srandy" alebo "ako asi zareaguju", ale toto je podla mna silna kavaSmútok Smútok

miciatko, Po, 08. 12. 2008 - 20:19

ja nechapem co to tu evulienka píšeš , niesom ziadna amanda ani nikto jej podobny , tento nick používam od zaciatku a som pod nim prihlasena aj na babatko.sk píšem sem už neakých par mesiacov a ak sa ti čo i len jeden môj príspevok , alebo blog na tento príbeh podobá budem rada ak mi o ňom povieš. Ak si myslíš že ma vyprovokuješ tak si si zle vybrala.

filipka, Ut, 09. 12. 2008 - 09:09

Miciatko neboj, ty si tu stará harcovníčka. MY si ťa poznáme. Evulienka je tu pár hodín aj s topánkami snaží sa niečim "múdrym" prispieť... ale nejak jej to moc nejde... alebo ide? Neviem. Vykašli sa na ňu.Zlomené srdce Objímam

riuška, Po, 08. 12. 2008 - 22:30

hm, ako to všetko dopadlo??? Myslím, že by bolo dobré napísať, ako si to vyriešila.

bobetka, Ut, 09. 12. 2008 - 12:21

Prekvapenie nič nechápem!!! to mal byť príspevok pre srandu králikov..či čo??!?Prekvapenie Prekvapenie

bobetka, Ut, 09. 12. 2008 - 12:28

..okrem toho.. môj názor: keby sa mne takéto stalo, tak nebudem sedieť pri PC !!
To by bolo to posledné, čo by ma napadlo!!veď je to moja vizitka takáto situácia!..skôr by som chcela prepadnúť od hanby nie ešte to sem napísať!

lilienfruit, Ut, 09. 12. 2008 - 14:36

No baby ktomuto pribehu som sa nejako dopracovala klikanim na naničmamy.čitam čitam najprv same rady ako pomôct,potom si kliknem o 4 strany dalej a tam zrazu že je to vymyslene či čo????nie je to pravda a ešte čo??? NO JA SA V TOM TERAZ VOBEC NEVIZNAM nechce to niekto vysvetliť???? Je ten pribeh pravda alebo tu lutujem nejaku "kravu "čo si robí srandu????Ved tu sa mame podeliť o svoje skutočné problémy,radosti,bolesti a neviem ešte čo,ale ak to bolo všetko podvod tak neviem neviem začne to tu krachnut či ako si to tá ženska predstavuje!!!!!NEMAM SLOV....Smútok

vyvyka, Ut, 09. 12. 2008 - 15:20

Baby,ja neviem,prečo toto tu teraz riešite,ve´d Lubica,či Amanda sem už vôbec nechodí.Takže je to jedno.

bobetka, Ut, 09. 12. 2008 - 16:43

no ,len sme sa chceli vysomáriť z tohoVyplazený jazyk

libuška, St, 10. 12. 2008 - 19:59

Vykašlite sa na to Úsmev

ja_hodka (bez overenia), Št, 11. 12. 2008 - 11:09

Amanda, este par hispansky znejucich mien a telenovela je hotovaVeľký úsmev
Ja uz davno tvrdim, ze netreba az tak prezivat...No. Vsetkym pekny denÚsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama