reklama

Admin ...?

Pridal/a Anonymný (bez overenia) dňa 26. 10. 2012 - 01:10

reklama

Som tu zhruba 4 mesiace ale nebola som tu od júla takmer celý čas...Chodievam pravidelne na dve soc.siete a tak nemám moc času aj sem...no doteraz som sa nedozvedela koľko je tu adminov ...okrem georginy?

Je to celkom iný portál a všimla som si že adminka Geo komentuje takmer každý jeden príspevok - chcem vedieť ale pravdivo, či to nikomu neprekáža..lebo mne osobne občas áno,mám pocit že striehne iba na príležitosť ako niekoho ,,skopať,, a mňa veľmi irituje admin z ktorého ide strach - stretla som sa s tým prvý raz v živote a práve tu.. Plačem Plačem


reklama

reklama

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 17:28

Áno...dobre,ibaže na iných portáloch mi to vôbec neprekáža / skôr mi vadí že sa na FB nikdy nedá dopátrať k rade či k pomoci / ale tu mi niečo vadilo hneď od začiatku a ja neviem čo...

..možnože mi prekáža fakt že si mi vôbec prezradila že si aj admin - neviem prečo ale cítila som také ..divné sklamanie,že to tu takto funguje...

Ale je možné že ak to nebudem vedieť prijať tak sa nechám odregistrovať,aj tak mám pocit že som tu nevítaný hosť..a ospravedlňujem sa za tú kontroverznú tému ,,Admin,, ale nedám to preč Mrkám

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 17:39

Blanket, gratulujem - si PRVÁ, ktorá sa sťažuje, že si vedela, kto je tu admin, a to hneď od prvého mailu, ktorý som ti poslala.
Do mailového podpisu som to pritom začala pridávať práve preto, že stále dokola ktosi riešil, ODKIAĽ TO MAL VEDIEŤ a PREČO VOBEC MODERUJEM DISKUSIE a PREČO SOM SI VOBEC DOVOLILA POSIELAŤ MU MAIL!!!
(Mimochodom, napriek tomu môjmu podpisu si tiež túto námietku použila tuším v treťom tvojom maili, neviem presne, musela by som kuk...)

A každý, kto je tu dlhšie a častejšie, ti môže potvrdiť, že som sa tu nikdy ako prvá neozvala s tým, že: "BACHA NA MŇA, SOM AAAADMIN!" (A padnite všetci do mdlôb, alebo sa aspoň riadne traste, so mňou prišiel ZÁKON - jo, včul už preháňam.)

eniXelka, Pi, 26. 10. 2012 - 23:19

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ....jaaaaaaaaaaaj Geo, a ja citam, ze "....a som nou prisiel ZACHOD!!!!..."
Chichocem sa
Uz by aj spat trebalo ist....

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 23:26

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám Pohoda

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 17:50

Inak, Blanket, toto by ma zaujímalo - ako si predstavuješ zistenie, že si tu vítaná? Tak, že ti budú všetci ťapuškať? Alebo inak?
Vážne sa pýtam, už z profesionálnej zvedavosti, vieš, nech "zlepšujeme služby" Úsmev Úsmev Úsmev

A ospravedlňovať sa nemáš za čo, na NM je veľká sloboda slova, je priam žiadúce písať tu, čo si kto myslí, čím žije a tak. Samozrejme, pokiaľ pritom neporušuje pravidlá.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 00:17

Georgina...teraz Ty ešte raz čítaj Úsmev lebo som tu napísala že sa tu NECÍTIM vôbec vítaná Mlčím teda opak toho čo sa pýtaš...neviem kde presne,asi na prvej strane tak si to pozri..áno?

A otázku ktorú som položila magic to by mohla byť adresovaná aj Tebe,teda vôbec akosi neviem pre koho je tento portál určený..pre naničmamy,dobré mamy, vydaté,slobodné,bezdetné..či? Pýtam sa preto lebo ak nepatrím do vhodnej kategórie budem sa musieť asi odregistrovať.

georgina, Po, 29. 10. 2012 - 00:22

Blanket, skús si dočítať, čo tu všetko pribudlo za dva dni, odpoveď máš ju tu nižšie na druhej strane, písala som ju včera, či kedy. Keď tu takto skáčeš po komentároch hore-dole, duplujú sa informácie, aj desaťkrát a viac sú tu niektoré. A pravdupovediac, akosi stále nechápem, o čom vlastne táto debata je.
Takže idem spať, prajem ti krásne a príjemné sny Úsmev Úsmev Úsmev.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:46

áno...nedostala som sa sem skôr a včera sa mi vôbec na net nechcelo...

No a to skákanie po komentároch je môj veľký problém - ale to mi musíš vysvetliť cez mail pretože ja som neporozumela ešte systému,myslím z tej technickej stránky,hm...a hnevám sa na samú seba..ale neviem na to prísť,v noci mi ani nepáli nezvykla som takto dlho ponocovať,ale práve v tom je ten problém že neviem kde čo nájsť a potom sa tu ,,mocem,,do noci Úsmev

Idem aj ja spať,dobrú noc aj Tebe!

Polárka (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 00:36

@Blanket
Z naničmamy ešte nikoho nehnali preč, lebo nie je mamou. Sú tu aj muži, muži otcovia, dospievajúci, ženy plánujúce rodinu atď...
Nájdeš tu všehochuť. Primárne je však stránka, ako názov napovedá orientovaná na budúce mamy a mamy a úplne detailne to je rozpísané na hlavnej stránke :
"Vitaj na Nanič mame!
Si zo svojich detí sem-tam zúfalá, občas zúrivá a často bezradná? Trápi ťa dilema - rodina či kariéra a k tomu ešte manžel, domácnosť? Vitaj v klube správnych Nanič mám a úžasných báb. Naše heslo je: Som krásna, múdra, úspešná a v depresii."

Už mi to tu príde, ako u kamarátky v práci. Bol deň otvorených dverí. Na administratívnej budove múzea je konským písmom napísané "Administratívna budova múzea" a čo sa tlačí do budovy jeden pán to sa tlačí. Tak ho kamarátka vyprevadila von, a ukázala kde presne sa nachádzajú expozície, lebo tu kde je teraz je Administratívna budova. No a milého pána išiel šľak trafiť ! ON nápis nevidel ! Je to ich chyba, že ho nezazrel, lebo je na budove konským písmom a nie v úrovni očí Veľký úsmev Veľký úsmev a vo svete to majú tak, to len na Slovensku sa to môže stať toľká nespravodlivosť a obmedzenosť zo strany múzea Veľký úsmev !
Ach Blanket, začínaš urážať vlastnú inteligenciu podobnými komentármi. Nič v zlom. Nechcem si ťa doberať, len... Vieš, niekedy je dobré vedieť kedy skončiť Mrkám

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:50

Áno Polárka..a ďakujem Chichocem sa good night!

mnnaaauuu, Pi, 26. 10. 2012 - 11:52

Nemám pocit, žeby geo bola "strašiak", resp. žeby z nej šiel strach. Vôbec mi nevadí, že je admin, dokonca mi strašne dlho trvalo, kým som pochopila, že je adminom. Po registrácii aj na inej mamičkovskej stránke, kde admini zaradom mažú a menia príspevky používateľov som zistila, že na naničmame sú admini až až až mierni a "super" Slnko Slnko Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 12:23

"Je to celkom iný portál"-
ano, to teda je celkom iny portal, no na to, aby si ho spoznala, aby si pochopila, ze nijaky modry konik dva sa nekona, na to nestaci par obcasnych navstev....
"....a všimla som si že adminka Geo komentuje takmer každý jeden príspevok ...."- nekomentuje ani polovicu prispevkov.
"...........- chcem vedieť ale pravdivo, či to nikomu neprekáža..............."- mne absolutne nie aj keby direkt komentovala totalne vsetko. Veľký úsmev Po prve ma to co pise Geo zaujima a po druhe keby ma nezaujimalo- necitam.
"..........lebo mne osobne občas áno,mám pocit že striehne iba na príležitosť ako niekoho ,,skopať,, a mňa veľmi irituje admin z ktorého ide strach - stretla som sa s tým prvý raz v živote a práve tu... "
A toto ma zaujima, kde do koho podla teba kope- konkretne.
No a na zaver, ludia nam obycajne robia zrkadla, tak by som sa na tvojom mieste zamyslela, co ti vlastne skutocne vadi a irituje ta- ci je to fakt Geo, alebo vlastne jesitne a urazene ego.

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 15:45

To že sa trošku ohradím znamená že som ješitná a egoistická, áno? Prekvapenie
J asom si prečítala svoje komentáre a j ostatné..v danom článku a nič som si také nevšimla...a proste mne trochu vadí a viac ako trochu..že komentuje komentovanie komentárov aj iných a to aj vtedy ak tam nevidím nič vulgárne,urážlivé,resp.útok..

tak neviem...celé zle a mňa to dosť stresuje a to som si myslela že tento portál je taký ..no ale ak si to o mne myslíš tak ja nemám v úmysle ťa presviedčať,len ma prekvapuje že niekedy je tu toľko zbytočného cynizmu! Smutné Smútok

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 15:51

J asom si prečítala svoje komentáre a j ostatné..v danom článku a nič som si také nevšimla...a proste mne trochu vadí a viac ako trochu..že komentuje komentovanie komentárov aj iných a to aj vtedy ak tam nevidím nič vulgárne,urážlivé,resp.útok..

Nuž, ty nevidíš, ja áno. A je moja práca korigovať diskusiu, ak si myslím, že je to nutné.

Pozoruhodné je, že toooľko ľudí si prisvojuje právo rozhodovať o tom, ako to mám robiť.

Faktom je, že jediný človek, ktorý na to právo skutočne má, pripomienkuje len veľmi zriedka. (Reč je o mojej skutočnej nadriadenej, aby bolo jasno.)

lydusha (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 15:54

Dolcevita ti dala brutálnu radu. Odporúčam vziat si ju k srdcu.

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 17:30

lydusha..neprijímam zlomyseľnosti,prepáč..

lydusha (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 18:48

To je tvoj pohľad ako to vnímaš. Ja tam vidím super rady. Stavias sa do pozície obete a to teda nie si ani náhodou. Aj ked si hladná a unavená a neviem aká. Všetko je len o tebe a o tvojom postoji. Ked som hladná najem sa a nefilozofujem o tom.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:55

lydusha ..prečítaj si ešte raz čo o mne napísala a s akým dešpektom sa o mne vyjadrila..a to ,,diagnostikovanie,,to je podľa teba objektívne? možno to tak zle nemyslela ale troška to tak vyznievalo..ale okay Kvietok

Katka0202, Pi, 26. 10. 2012 - 21:52

nerozumiem, kde je tu vela cynizmu prosim...pretoze ked pisem, tak pisem pismenka, ktore tvoria slova, nevkladam do nich ziaden naboj, max. usmev, s ktorym ich pisem... ak z nich citit nejaky srsiaci cynizmus, ci inu emociu, je to podla mojho nazoru vyslovene problem citajuceho, pretoze tu emociu tam vklada kto? ten co to cita...
cele mi to tu pride ako hon na neexistujucu carodejnicu.
este mam otazku, to ti kazda jedna, ktora prestala na nanicmamu chodit, ci stratila chut prispievat napisala, ci oznamila, ze to je kvoli Geo?
mimochodom k tej poznamke, ze pozname sa osobne s Geo, nie, poznam ju cez jej pismenka, nielen na stranke, ale i z nejakych konzultacii v mailoch, poznam ju cez realizovane akcie cez stranku, opat len z cinov, ktore sa uskutocnili, cez pismenka, ktore pri tom popisala... a? tesim sa na to, ze ju raz spoznam osobne {Geo, s tou Aramanou pridem raz na tu kavu}, pretoze je to clovek, pred ktorym hlboko, ale hlboko sklanam hlavu, pretoze... i pre tuto nevdacnu funkciu, ktoru tu ma...

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 00:39

Katka..nie je to pravda,prepáč..tú emóciu tam vkladá ten kto píše v prvom rade a až potom ten kto číta..ja nie som taká hlupaňa za akú ma možno pokladáte Veľký úsmev

A čo sa týka Geo..je možné že som sa v jej osobe ako takej mýlila,ale niečo tu je a prakticky kým sa to nejako neporieši ten problém ostáva,alebo to nezvládnem a odídem.. chýbať tu nebudem,no a bude po paráde Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 00:42

A nie je to celkom pravda Vyplazený jazyk
TY (a nikto iný)rozhoduješ o svojich emóciách. Takže ak bude na mňa niekto vrcholne nepríjemný jednoducho môžem odmietnuť hrať túto hru Pohoda, tak ako aj TY.
Nikto ťa za hlupaňu nepokladá, ale sú isté paradigmy v ktorých sme boli vychovaní a keď narazíme na niečo iné môže sa stať, že človek zostane sprvu dezorientovaný.

Napríklad tu sa o tom niečo píše :
http://www.eugenika.cz/images/books/media/pdf_659804_uryvok.pdf

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:57

Vďaka...dobrú noc! Áno

Katka0202, Pi, 26. 10. 2012 - 13:05

jaaaaaaaj nuz napadlo mi teraz, ze ako vsetci chceme byt respektovani, no malokto vie respektovat...

Polárka (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 13:07

Blanket nemám z Geo strach.
Každopádne ona má dvere otvorené, skús si dohodnúť stretnutie face to face a uvidíš, že je to normálna žena/mama ako ja, ty a ostatné. Je však neodškriepiteľný fakt, že má zmysel pre racio. Ale strach, kopanie, a pod. Neviem asi som inak naladená, alebo čo, ale toto v jej príspevkoch nevidím.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 00:54

Polárka..no áno,použila som možno priveľmi expresívny a možno nepresný výraz,pripúšťam to.. neviem či by bolo teraz vhodné nejaké stretnutie keď sme ešte len v takom tom ,,štádiu riešenia,,môjho problému s ňou - možno som to nafúkla ale aj tak ma to ,,nedorozumenie,,medzi nami mrzí..a problém chcem vyriešiť ale neviem či sa to vôbec dá.

a ešte viac po vašich príspevkoch / za ktoré ďakujem / lebo mi potvrdzujete že sa v nej zrejme mýlim aj keď to neznamená že jej už nič nikto nemôže troška vytknúť ale práve to ma trápi že mňa muži okolo mňa čo ma dobre poznajú považujú za citlivú ale racionálne uvažujúcu dušu ale tuná to akosi nedokážem prejaviť..možno je to tým že zatiaľ necítim tu takú slobodu,som tu akoby cudzia a tie 4 mesiace sú pre mňa veľmi málo ked som sem takmer nechodila...na typicky ženský portál ako je aj tento sa predsa len ťažšie zvyká Mlčím

adus, Po, 29. 10. 2012 - 10:29

Blanket, z tvojich komentárov začínam mať dojem, že chceš silou mocou niektorú z nás "dokopať" k tomu, aby ti povedal, že tu nemáš čo robiť - a to len preto, ako to nebolo na tebe, že si "zdupkala".

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 22:26

adus ..nie to nie:) skôr som čakala priamu odpoveď na otázku a tú mi už dala Georgina,potom aj niekto další...takže som spokojná. Slnko

de-ni, Pi, 26. 10. 2012 - 13:21

Nie nevadí mi a rada čítam jej postrehy. Za tie roky čo som tu som sa od nej dosť naučila...

dolcevita, Pi, 26. 10. 2012 - 13:43

Blanket, mala by si ist k doktorovi ..lepsie skor ako neskor...nerealne posudzovanie skutocnosti, skrytá agresivita, neodovodnený strach dokonca až plač (je mi to luto to musi byt tazké pre teba) na fore bez dovodu (teda je to este vaznejsie -volanie o pomoc) precitlivelosť, fragilita, domýšlanie skutocnosti..život na socialnych sietach je asi ťazký, taký nerealny..ale posielam ti na povzbudenie ak sem zas zavitas a ozves sa aspon napodporu Kvietok Slnko Objímam Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 15:58

dolcevita... ďakujem,ale to nie je ,, podpora,,ale keď nevieš prečo som to sem zavesila tak by si to,,diagnostikovanie ,, nechala zatiaľ pre seba - veď si len prečítaj čo si napísala o mne...to je bohorovné tvrdenie a to som nikde nepísala že visím na Soc.sieťach - žijem reálny život a na rozdiel od Teba moja pomáham organizovať obč.protesty a aj preto som na FB - mám tam totiž kontakty ktoré potrebujem ...

..tiež sa snažím pomôcť iným ale nie len mamám ale všetkým ktorí sa trápia kvôli nespravodlivo nastavenému systému ale to je už iná téma..

A tou skrytou agresivitou si vážne zabila Chichocem sa

eniXelka, Pi, 26. 10. 2012 - 23:42

No, ked si organizatorka obciansky protestov, tu si na spravnej adrese. Tu si zalozis taku partei, ze az a budete sa volat NUS (Nespravodlivo Ukrivdeni Spravodlivi).
Planom bude hladkanie sa po bruskach, vyrabanie si problemov, ktore este nemame a utapanie sa v nich.

Ja len ilustracne, tyzden???? dozadu si tu mala kolegynu, ktora dookola hudla to iste. Ze ona chudnka, problem ma a ten jej sposobili ini.
Rad a pribehov zo zivota (aj odo mna, lebo som presla tym, cim ona) tu podostavala 21450*89514 a cim viac sme jej ukazovali, kadial by mala cesta ist, tym viac sa ona zakopavala v tom, ze "nenenene, nechapeme, lebo ona chudinka a problem jej urobili ini..... ".
Ale nakoniec ju musim pochvalit, vyriesila to bravurne, prispevok zmazala. (Ty sa oproti nej drzis hrdinsky, ked tu este vysis, zato mas u mna Áno )

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:17

eniXelka Úsmev

po dlhom čase som sa tu na mojom blogu usmiala vďaka tebe.. Úsmev ..a inak no áno,politika ma zaujíma najmä preto keď vidím čo tie ich ,,genocídne,,zákony spôsobujú nám všetkým,bez rozdielu, kto sa už môže na toto len tak pozerať,nie?

Pochopila som tvoj príklad..nuž škoda,treba človeku prejaviť účasť aj súcit keď je to potrebné,ale upadnúť do sebaľútosti je zlé..

Nuž necítim sa ako hrdinka Hambím sa ale nemôžem to dať preč,ale vďaka za palec Veľký úsmev Kvietok

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:05

dolcevita..mýliš sa vo mne,nie som taká za akú ma označuješ..ja nemám žiadnu skrytú agresivitu - psychopat nie som Chichocem sa a vždy píšem to čo cítim a aj hovorím..niektoré slová netreba brať tak doslova ako si to urobila lebo potom je z toho nesprávny záver..

...a pochop že ak mám s niečím konkrétnym problém s Geo,tak je to niečo veľmi konkrétne a nebudem to tu riešiť s vami iba s ňou..ako inak nie?

Nemôžeš si urobiť záver len na základe tých slov - realita môže byť aj tak celkom iná,problém je však vo mne lebo nedokážem to čo cítim správne vyjadriť na nete,hm... Smútok

magic, Pi, 26. 10. 2012 - 15:47

ja mam georginu rada. hoci som jej navrhla, ze by to mohol vyriesit dvojaky nick, uznavam, ze na druhej strane by to viedlo k tomu, ze ak by niekto nevedel, ze geo a admin su vlastne ta ista osoba, citil by sa po zisteni povedeny na druhu. a ked to este ani jej samotnej nevyhovuje, nie je o com.

naozaj nevidim dovod, preco by admin za svoje "privlegia" spravovat stranku mal platit tym, ze bude vyluceny na okraj skupiny len ako vrchny dozor a nic viac. tie privilegia predstavuju neustaly monitoring stranky, odmazavanie prispevkov, ktore su spamove (a vyskytuju sa tu celkom casto), ktore su pisane za ucelom vyvolat hadky (plne vulgarizmov obvykle, utokov na rodinu a osobu niekoho, vyhrazok), starostlivost o novych clenov, co este nevedia co a ako, upratovanie prispevkov v nevhodnych kategoriach, udrziavanie poriadku, aby sa dodrziavali pravidla a X dalsich veci, za ktore tu admin asi ani nie je plateny a ak, tak predpokladam, ze to zdaleka nie je suma, co by ho mesacne v pohode zivila aj s rodinou (myslim, ze na to tato stranka nema). a napriek tomu venuje cas, ochotu, nervy a vsetko s tym spojene. a potyka sa s mailami od ludi, ktori su presvedceni, ze jej musia dokazat, ze je obycajna drza premudrela trapna nula a na nich zdaleka nema.
a ze to nevidno, to svedci iba praci vykonanej vcas a rychlo a dobre. ked si to vacsina uzivatelov nestihne ani vsimnut.

nehovorim blanket, ze toto si urobila ty. toto nie je proti tebe. ale robi to dost vela ludi, ktori su georginou osloveni, hlavne v pripadoch, ak sa na stranke dopustia preslapu voci tunajsiemu poriadku a su na to mailom upozorneni (malokedy su na to upozorneni verejne pred vsetkymi - to preto, aby nemali pocit, ze su hned strapnovani - hoci si to napriek tomu casto okamzite myslia).

praca admina na tejto stranke a kazdej inej nie je med lizat a vyhody to ma zanedbatelne, voci volnosti a pravam uzivatelov. a to ze ma pravo usmernovat ich (teda tzv. pocit moci), moze skutocne hlboko uspokojit iba divneho cloveka. normalny clovek v tom vyzitie nenachadza. je to skor rutina korenena nespokojnymi odpovedami az vulgaritou.
kedze som kratku dobu admina sama robila (nie tu), viem o com hovorim. nie prave najvdacnejsia praca. preto som sa jej velmi rada vzdala hned ako to slo a prenechala ju inym.

preto mi georgina ako admin nevadi. robi si svoju robotu naozaj velmi dobre. a pravo byt aj uzivatel by som jej preto neodopierala. je len na nas, aby sme rozlisovali, kedy s nami hovori georgina-uzivatelka a kedy georgina-admin. ale to sa da lahko. adminom je vtedy, ked upozorni na nespravne zaradenie prispevku alebo inu chybu. ked hovori rady a nazory k danemu problemu, je to uzivatelka, co hovori.

a co viem, svoju funkciu nezneuziva a prispievatelia vzdy dostanu dost sanci prv, ako voci nim nejak zakroci mazanim alebo zablokovanim. zablokovanie - aj to po porade s kamilkou, lebo je to jej stranka.

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 16:04

Dobre...veď vy ju asi poznáte lepšie ..ale ja nikdy nebývam vulgárna - neznášam to, je pravda že som veľmi priamočiara ale niekedy sa napísané slová tu na nete celkom inak chápu než bolo myslené občas ma to až trochu šokuje Mlčím

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 16:39

Takže najprv odpoveď na komentár, ktorý si "zavesila" hore, skopírujem ho sem:

*****

26. október 2012 - 16:19 poslal Blanket.

Georgina!

To čo som Ti včera napísala ( bez vulgárností ) som aj tak myslela...ale neviem kde si vzala to že to tu mienim zverejniť? Ja som sem zavesila práve preto tento blog aby som dala najavo to čo cítim a nie preto aby som Ťa znevažovala!

Možno je pravda že nemáš v úmysle nikomu ublížiť ale zase môžes si snáď priznať že napriek tomu sa to stane...no ale to neznamená že ak Ťa bližšie spoznám že svoj postoj časom neprehodnotím...a okrem toho ja som zástancom toho že ak mám niečo proti niekomu tak to nebudem preberať verejne na to máme súkr.poštu - veď aj Ty to tak robíš nie? Bola som nemilo zaskočená preto som bola tvrdšia,priznávam...ale i tak som si dávala bacha aby som Ti nenadávala,myslím že aj to sa Ti už stalo...snažím sa prísť na koreň problému ale možno to nie je dobré,ale pamätaj že súkromný rozhovor v maili nebudem zverejňovať je to neprípustné...ja som mala na mysli tento blog že to napíšem a tým pádom som aj prejavila istú nespokojnosť ale to je všetko,dobre?

*****

Nikde som nenapísala, že si myslím, že chceš zverejňovať maily. To bol iba môj návrh ako moja reakcia na to, že si tu nechcela špecifikovať, s čím konkrétne máš problém.
Ale (a to som ti tiež písala už pred štyrmi mesiacmi) nemému decku ani vlastná mater nerozumie a ťažko-preťažko ja (alebo ktokoľvek iný) môžem reagovať na niečo, ak o tom vôbec neviem.
A tiež som ti vyššie napísala, že skutočne netuším, čo tu vlastne riešiš, ani ako som ti údajne ublížila. Takže sa tu motáme dokola, riešime, že si ukrivdená a ublížená, ale okrem teba ani divá sviňa nevie prečo.
Však dobre, aj tak sa dá.

Čím sa dostávam k tomu, že ubližujem nevedomky.
To robí úplne každý, hold, sme ľudia a žijeme medzi ľuďmi. Keď to vezmem do extrému, tak môžem úplne cudziemu človeku (ktorý ma v živote nevidel a už ani neuvidí) ublížiť len tým, že idem po ulici vyškerená ako lečo, hoci ON MÁ ŤAŽKÚ DEPRESIU.
Ak by som to brala takto, tak ani nevyleziem z postele, sakra, tam sa vyskytuje aj MM, tak kam sa mám podieť - na pustý ostrov, či čo?
Beriem to teda tak, že neubližujem vedome, ostatné je na tom, ako si čo kto "preloží".

A ešte k vulgaritám, ktoré si zmienila aj v tomto "dolnom" komentári - urážať a ubližovať sa dá aj bez nich, a to veľmi účinne. (Čím netvrdím, že si sa ma snažila uraziť či mi ublížiť, len konštatujem, že sa to dá.)
Ak ide len o písmenkovanie, prenáša sa iba 7% informácií, ktoré chcel píšuci odovzdať, zvyšok "prenosu" si dokladá čítajúci podľa seba. (Ja viem, na NM notoricky známy fakt, ale Blanket asi o tom nevie.)

Takže navrhujem ako X-krát predtým iným protestujúcim - príď na ktorékoľvek stretko, chodím na všetky, ktoré mám pomerne blízko, rada s tebou pokecám. Potom možno zistíš, že nie som ani strašidlo, ani neodhrýzam nikomu hlavy (jednak to nemám v povahe, jednak na to nemám zuby).

Blanket (bez overenia), Pi, 26. 10. 2012 - 17:01

Stretko? Aké stretko máš na mysli...neviem síce ale nebola by som proti. Isteže v reáli sa dosť často stáva že sa ukážu vcei a teda aj ľudia v pravom svetle a nie ako to tu na tom ,,krutom,,nete sa niekedy ukazuje...hm

Prepáčte mi všetci ale som už naozaj veľmi hladná ...píšem dlhšie ako som mala v úmysle,a už nevládzem ani premýšľať Úsmev zatiaľ sa tu bavte Úsmev

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 17:12

Bývajú dve megastretká do roka, na tie chodím vždy. Okrem toho býva kopec lokálnych. Pokec o zatiaľ poslednom, o ktorom tu bola reč a na ktorom som bola, je tu: http://nanicmama.sme.sk/ja-zena/stretnutie-v-bratislave
Fotky zo stretnutí nájdeš vo fotogalérii.

Do Vianoc určite ešte nejaké stretko bude, s Adus ho spískame len taký fukot. Časy a miesta tu bývajú zverejnené, vítaní sú všetci.

adus, Ne, 28. 10. 2012 - 20:57

už pískaaaaaaam Mrkám

georgina, Ne, 28. 10. 2012 - 20:59

Áno Mrkám

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:26

Aha..no popremýšľam ešte,ďakujem! Slnko

fidorka, Pi, 26. 10. 2012 - 18:46

Blanket,aky je rozdiel v tom,ked teraz uz vies,ze Geo je admin a ked si to este nevedela?Preco ju neberies jednoducho len ako ktorukolvek z nas?Mne osobne je uplne jedno cie pismenka citam,ked mi maju co povedat tie riadky,ked najdem cokolvek,co v tej chvili potrebujem,vobec neriesim,od koho su,dolezity je predsa obsah.A Geo je velmi mila,mudra zena,ona urcite nie je tvoj problem Mrkám

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:29

..Asi je to sila zvyku,nuž naučím sa to tak brať, máš pravdu Úsmev

mrm, Pi, 26. 10. 2012 - 23:12

Blanket, myslím, že to naozaj berieš všetko príliš osobne. Ja tiež nesúhlasím s tým, akým spôsobom niekedy jedná Georgína s ľuďmi,ale pochybujem, že je to osobné. Myslím, že celé to je o tom, že je to veľmi dominantná osobnosť. Je presvedčená o svojej kompetentnosti správne posúdiť prakticky čokoľvek. Má veľmi vysokú mienku o sebe a svojom intelekte, čo však neznamená, že si myslí o iných, že sú horší alebo menejcenní. Proste je to taký vodca svorky. Automaticky preberá velenie.

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 23:18

Mrm, ďakujem za ďalšiu psychoanalýzu, uložím si do zbierky, teším sa, veľmi vydarený "exponát" Úsmev Úsmev Úsmev

mrm, Pi, 26. 10. 2012 - 23:26

rado sa stalo :)

eniXelka, Pi, 26. 10. 2012 - 23:33

Mrm,

ty si este automaticke preberanie velenia nezazila, co? To take skutocne brutalne, by ta dostalo na kolena, ak nie nizsie....

Co robi Geo tu, je praca na urovni, pri ktorej nezanedbava osobnost, ani slobodu vyjadrovania druheho. AK by to zanedbavala, miesto prehladne a logicky podaneho vysvetlenia podlozeneho (casto) faktami, by si sa ani nenazdala a mala by si precisteny zaludok sposobom, po ktorom by si zaludok uz nechcela mat.

A aby som ju tu len neospevovala, ze aky je ona VODCA SVORKY (nemozem si pomoct, ale tato prezivka by ti Geo mala ostat, to je pecka, co niektory ludia vedia a vidia), tak Geo aj mne pretiahla popod nos motuzy, kde si ma DOVOLILA upozornit na cosi, co sa nerobi a etse si pamatam jeden neodpustitelny prispevok, kde vyjadrila NEPOCHOPENIE, ze naco ja zase rozryvam temu.......a ......nepokakala som sa.

Kazdy sme len clovek. O Geo mozno len povedat, ze si nepamatam prispevok, ktory by nebol trefny, zmysluplny, kontruktivny a logicky. (Ale ja viem, ze take prispevky sa nenosia, ze teraz je v mode, ze ... "a ty taka a hentaka a toto nevies a tu ma z teba boli, a sto certov na teba....")

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 23:37

EniXelka, u mňa je momentálne numero uno označenie mojej osoby ako matky predstavenej, ale uznávam, že aj vodca svorky má niečo do seba Mrkám

eniXelka, Pi, 26. 10. 2012 - 23:47

NIe, matka prdstavena postrada iskru nenasytneho, krvilacneho alfa ...eeeeeeeeeee.....samice???? baziacej po zabludilych to dusickach do neprehladneho lesa Nanicmama, kde sa na nich vrhne a odtrhne im pismenka od ust...ruk (pardon) a potom ich, obete to ubohe, depta svojou neobemedzenou adminovskou mocou.

(Parada co ja po jedenastej v noci dokazem vypotit, ani som sa nemusela snazit.....mozno to bude aj tym, ze uz vidim do iks....)

georgina, Pi, 26. 10. 2012 - 23:52

No jo, máš recht, predstava matky predstavenej pôsobí vcelku mierumilovne Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám

Katka0202, So, 27. 10. 2012 - 01:04

mile damy,
touto chvilou sme sa tu na nanicmame dokonale odlisili od ostatnych zenskomamickovskych stranok... oni maju adminov, ale MY MAME MAMU KAMI A GEO VODCU SVORKY Tlieskam Tlieskam Tlieskam
tos to jaka som ja hrda na nas nanicmamovsky monopol.
este teda Lydushi treba nejaaaku krvilacnu funkciu dat a sme uplne top of the world {teeeeda teta Lydush prepac, len mam este v pamati nedavne taketo prejavy zas voci tebe, tak mi napadlo ze vyriesme to naraz}
Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

eniXelka, So, 27. 10. 2012 - 14:53

Lydusha je carodejnica.
Staci, aby niekomu dala rozum bez tutulkania a hned sa tu robi Salemsky process.......

lydusha (bez overenia), So, 27. 10. 2012 - 18:23

Nie carodejnica- bosorka. Veľký úsmev
Vies, eni, ja si niekedy tie procesy "vykoledujem", na rozdiel od Geo, ktora vzdy pise racionalne, s rozumom, bez ironie a sarkazmu. Ma prehlad, skvelu pamat, vie v zasadnych veciach kde kto co popisal a nemyslim si, ze to co mor...mrm....vyssie, je pravda, ze geo si zaklada na svojom intelkte. Ona ho skratka ma a je to bez debaty. Nikde sa tym nevystatuje ani som nepostrehla, ze by sa to niekedy verejne preberalo. Blbe je, ze to vobec vytiahla na svetlo bozie, pripada mi to ako obycajna slovenska prachsprosta zavist a take to nedozicenie...ked nemam ja, nemas urcite ani ty aj keby si nahodou mala, neverim ti...trapne.

eniXelka, So, 27. 10. 2012 - 20:41

Zavist, vidis. Tolko som okolo toho chodila, vedela som vo vnutri, co to je, len to spravne slovo mi neprislo na rozum.
Ano je to ZAVIST......

fidorka, So, 27. 10. 2012 - 21:05

zavist je najvyssia forma uznania predsa Mrkám Úsmev
tak sa to hovori,nie?

mrm, Ne, 28. 10. 2012 - 00:17

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Liduša, keď potrebuješ, Georgína ti to, čo som napísala vysvetlí, ona to narozdiel od teba pochopila a vie, čo si o nej myslím Bozkávam

georgina, Ne, 28. 10. 2012 - 00:18

Čo furt neznamená, že máš aj pravdu, že? Úsmev Mrkám Pohoda

mrm, Ne, 28. 10. 2012 - 00:51

georgina, ja na nejakú MOJU pravdu srdečne kašlem. Tu neide o mňa, teba, Lydušu alebo kohokoľvek iného, ale o stránku naničmám a to, čo z nej spoločne robíme. Ja chápem život podobne ako ten juhoamerický šaman - ide v ňom o pochopenie, lásku a službu

georgina, Ne, 28. 10. 2012 - 01:00

Fajn Úsmev Slnko Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), Ne, 28. 10. 2012 - 10:34

Na rozdiel od teba sa nepotrebujem rypat vo vlastnych bobenkach styri roky- minimalne.

magic, Ne, 28. 10. 2012 - 09:46

vsak nech prebera, aspon mame o starost menej, ked je zodpovednost na niekom inom.
toto je stale len a len webova stranka. az sa mi nebude chciet jej prisposobovat, viac si jej adresu nenatukam. a smitec.

a napriek tejto moznosti sa tu ludia kopu ako male decko v obchodaku na zemi: chceeeeem, chceeeeem, ...!
lebo oni chcu tu ostat, im sa tu lubi, len za pana sa im nelubia tunajsia pravidla. a tak chcu obrodu, zmenu, respekt voci ich predstavam a kopec dalsich veci, ktore ked nie su, tak ich to frustruje, hneva, su rozcarovani a smutni.
uplne nelogicky si miesaju webovy zivot do realneho zivota. takze, co sa im na webe zle stane (co oni vnimaju ako ublizenie), to si automaticky prenesu do realneho zivota a citia sa zle. ponizene, ukrivdene, nespravodlivo, cokolvek. a chcu to riesit. naco? toto je web. iluzia. stlacenim jedineho tlacitka ju zo svojho zivota vyhodime ako obnosene vrece. ako zavriet knihu, co sa mi nepaci, prepnut kanal v telke.
to v reale nejde. nezbavim sa kolegov v praci, sefa, susedov, rodiny, deti, ... tam treba naozaj riesit. nie tu. tu si treba len a len uzivat, nasavat informacie, hladat zabavu, pocuvat pesnicky, citat vtipy a dobre pribehy, rady. vyberat si, co chcem a nechcem.
a nie sa stazovat, ci hnevat.

pokial ma na webe nesikanuju - neprenasladuju spamom, vyhraznymi spravami, nerozosielaju o mne ohovarania, fotomontaze a ine sprostosti s menom, adresou a pomaly aj rodnym cislom - niet na webe co riesit.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:01

magic,svätá pravda..i keď ja aj za každým nickom vnímam živú bytosť Zlomené srdce ale s ostatným vo všetkom súhlasím,rozumne si to napísala..dobrú noc!

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 02:13

mrm...

No som prekvapená Prekvapenie že ako vcelku dobre si ma teraz posúdila, hej ..bude to asi takto, brala som to priveľmi osobne a pritom ja sa naozaj zo všetkých síl snažím admninov rešpektovať a i tak vidíš vypálilo to zle..hm Mlčím

A to čo si napísala o Geo by som odprisahala že sa v nej nemýliš Veľký úsmev A neviem či si napokon nepomenovala ten skutočný problém - ja možno nemám ani tak problém s ňou ale s tými dominantnými ženami,to je fakt..ja mám veľmi rada dominantných a silných mužov Bozkávam ale u žien mám troška problém...aj moja vlastná mamina je taká Vyplazený jazyk aj učiteľku som mala takú ..a tak som sa podvedome bála takých typov žien - no na druhej strane ked si uvedomím že tu má pod palcom toľko užívateľov a samé ženy ( a tie sa vedia občas riadne posekať Mrkám ) tak potom sa nemôžem čudovať že takáto zrejme musí byť,ďakujem lebo toto mi fakt teraz trošku otvorilo oči Prekvapenie Úsmev

eva m, Po, 29. 10. 2012 - 09:53

"A to čo si napísala o Geo by som odprisahala že sa v nej nemýliš "
- Blanket, na toto si ako prisla? Prekvapenie
Eva Slnko

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 22:49

neprišla..:) ale keď som to prečítala povedala som si že ,áno to je ten kameň úrazu na ktorý som nevedla prísť Mlčím mrm ma presvedčila Tlieskam aspoň nateraz..aj Geo jej to trošku potvrdila Veľký úsmev ...v každom prípade mi tým že to napísala veľmi pomohla.. Úsmev som rada

lydusha (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 23:01

Jeeeezisi dievka moja a ty si na popolniku priletela, alebo vari azda naozaj si takatok- naraaastla? Ved troska mysli a nepriklanaj sa tam, kde ti reci vyhovuju, lebo ti ako tak bobenko ofukaju. Alebo si snad myslis, ze my vsetky, co geo pozname osobne, iba tak tarame do vetra a bohzdarma s tebou cas podaromnici stracame, ked ti piseme, aka je geo naozaj? Ty uveris osobe, ktora geo nevidela ani z rychlika?

VieraB, So, 27. 10. 2012 - 01:15

vydržala som a prečítala si to až do konca!!!!!!! hladná nie som, ale stále neviem, o čo autorke príspevku ide???????????????????
no nič, dobrúúúúúúúúú nôcku...

Erkočka, So, 27. 10. 2012 - 02:04

Vitaj v mojom klube. Objímam

VieraB, So, 27. 10. 2012 - 22:52

ešte že tak Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe ...ved nám je doooobre v tom našom klube naničmám

n.e.l.i.n.k.a, So, 27. 10. 2012 - 15:15

Dosla som az na koniec, huraaaa...
Mimochodom - o co tu ide? Chichocem sa
Odpoved nepotrebujem Úsmev

SYLVUSH, So, 27. 10. 2012 - 22:16

Fuha, som nevedela, že sa mám báť geo, dobre že to viem, nabudúce stretko si zoberiem krížik, cesnak a drevený kôl a tuším aj strieborná guľka sa používa? Váľam sa od smiechu po podlahe No šak dobre, ešteže to viem, veď ak by som to nevedela ty kokso? Čo potom? A čo tu vlastne riešime? Nesmrteľnosť chrústa, alebo ublížené chudiatko, čičo? A či čo? Uf, no stačilo asi len toľko, nemám k tomu čo dodať. Som vďačná za geo, Kami, Lydushu atď. Aj Polárku, magic a ostatné úžasné triezvo zmýšľajúce ženy, ktoré mi dokonale otvárajú oči a učia ma /aj keď mi to trvá mesiace a mesiace/ proste učia ma "korčuľovať životom bez ujmy na duši a na zdraví atď. Netreba sa ľutovať a ako to už niektorá z NM napísala nihňať sa v bahne sebaľútosti, ale treba sa z toho bahna vyštverať a pracovať na očistení a aby sme sa do toho bahna nikdy viac nedostali. Dočítala som až po konečný /zatiaľ/ príspevok ale stále nechňápem, čo dotyčná chce, že by od geo pofúkať bobo? Pohoda

KIMKA, So, 27. 10. 2012 - 21:44

Blanket . "...nie som Naničmama,doteraz mi nie je jasné či tu vôbec
niekto taký je,resp.smie byť..."

Nuž ja sa len hlásim, áno ja som naničmama Mrkám

georgina, So, 27. 10. 2012 - 21:50

Blanket tým chcela povedať, že nemá vlastné deti. A teda nie je naničmama, aj keby ako chcela.

Keby sa spýtala, tak by sa dozvedela, že to vôbec nie je prekážka, že tu nie je taká jediná a nikto tu preto na ňu nebude bakaný.

Len hold, Blanket sa nepýta, my si asi máme domyslieť, o čo jej asi tak ide.
Neviem ako iným, ale mne sa to nepodarilo.
Čo už...

KIMKA, So, 27. 10. 2012 - 22:03

Objímam

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:53

áno Geo,tak je..no pýtala som sa ale kdesi inde,vďaka za vysvetlenie Úsmev

Heja, So, 27. 10. 2012 - 22:29

geo som rada že si nanič mama a aj admin.Od prvého mailu ktorý som od teba dostala som si ťa vážila ,vždy si tu bola pre nás .
Drž sa Zlomené srdce

púpavienka, Ne, 28. 10. 2012 - 18:24

Geo, ja som šťastná že si ostala Geo a nie iba admin. Pre mňa bolo nejväčšim sklamaním, ked mi moja priateľka pred niekoľkými rokmi povedala - vieš, ale ja som adminova manželka a preto....
Vtedy mi jej bolo veľmi ľúto že je iba adminova manželka a nie silná a úžasná žena, ale teraz to už vie aj ona a nemusí sa schovať za nikoho a za nič a môže mať a aj vypovedať svoj vlastný názor. Slnko

ana111, Ne, 28. 10. 2012 - 22:56

Keď chceš pravdivo, tak pravdivo: mne to neprekáža, dokonca to považujem za poučné a teším sa na komentáre od georginy, ktorá podľa môjho názoru zásadne nestriehne na príležitosť ako niekoho "skopať", strach z nej nejde a komentuje vysoko morálne a slušne.
Skôr sa mi zdá divné, že niekto má potrebu riešiť: Kto je admin? Koľko je tu adminov? Ako to, že admin komentuje?
Keď sa ti NM nepáči a máš z toho strach, prečo sa tu chodíš stresovať/iritovať/iné negatívne emócie vyhľadávať? Nerozumiem.

Blanket (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 01:56

ana111 ..to len náhoda Úsmev a popravde ja radšej tu vyhľadávam fajnové recepty Torta som totiž veľký gurmán Úsmev

georgina, Po, 29. 10. 2012 - 08:34

Blanket, prečítala som si všetkých 16 komentárov, ktoré si tu kade-tade popridávala v noci, nejdem odpisovať ku každému osobitne, guláš je tu z toho už aj tak neskutočný, dám to všetko sem.

***

Niekde hore na prvej strane som ti už písala, že autorka príspevku by sa mala aspoň snažiť diskusiu moderovať, na to si mi odpísala:

29. október 2012 - 2:26 poslal Blanket.
To je možné,ale nerobím to schválne ..totiž nie celkom som porozumela systému a stále tomu nerozumiem,aj ma to hnevá..

Hnevanie ti nepomôže, stačilo sa spýtať, čo si neurobila, ja čítať z hlavy nikomu neviem, nemienim sa to učiť.

***

Tuto hore na tejto strane som ti dnes v noci napísala, že je dobré najprv si prečítať všetko, čo tu pribudlo po dobu tvojej neprítomnosti, až potom reagovať. Odpísala si:

29. október 2012 - 2:46 poslal Blanket.

áno...nedostala som sa sem skôr a včera sa mi vôbec na net nechcelo...
No a to skákanie po komentároch je môj veľký problém - ale to mi musíš vysvetliť cez mail pretože ja som neporozumela ešte systému,myslím z tej technickej stránky,hm...a hnevám sa na samú seba..ale neviem na to prísť,v noci mi ani nepáli nezvykla som takto dlho ponocovať,ale práve v tom je ten problém že neviem kde čo nájsť a potom sa tu ,,mocem,,do noci
Idem aj ja spať,dobrú noc aj Tebe!

Nemusím vôbec nič z toho, čo mi ty nariadiš, ale môžem, to je rozdiel.
Zvyčajne to aj robím, posielam linky a tak, ale zopakujem ti, čo som ti napísala do mailu už 22. júla - boli časy, keď som vysvetľovala do nemoty, už ma to prešlo. Skúsim, ale keď to nejde, tak to nejde.
Nejako sa proste stále nevieme dohodnúť, aj keď som sa veľmi snažila. Ty si stále melieš svoje, máš problém, nepovieš aký...

***

Vyššie si napísala Dolcevite (vytiahnem len citát, na ktorý chcem reagovať):

29. október 2012 - 1:05 poslal Blanket.

...a pochop že ak mám s niečím konkrétnym problém s Geo,tak je to niečo veľmi konkrétne a nebudem to tu riešiť s vami iba s ňou..ako inak nie?

Nemôžeš si urobiť záver len na základe tých slov - realita môže byť aj tak celkom iná,problém je však vo mne lebo nedokážem to čo cítim správne vyjadriť na nete,hm...

Háčik je v tom, že ja ani na štvrtý deň diskusie FURT neviem, čo by si asi tak chcela, o konkrétnom probléme ani nehovoriac.
Ak to nechceš preberať na nete, dobre, ale ja mám mailovku v druhom okne otvorenú imrvére a za štyri dni mi tam od teba neprišlo ani písmenko. Hlavne, že tu sa debatuje o ničom dokola.
Ale však dobre.

Zhrniem si to - napísalo ti tu X naničmám, z ktorých ma mnohé roky poznajú osobne, ale ty si odkývaš ako správny názor Mrm, ktorá ma v živote nevidela a nikdy so mňou nehovorila (aspoň o tom neviem).
Dobre, tvoja vec, aj keď, ako si sama skonštatovala, realita môže byť úplne iná, ale ja ťa o tom presviedčať nebudem. Ale potom tým duplom nechápem, načo si tu vôbec dopisujeme. Cez písmenká sa nevieme dohodnúť, na osobné stretnutie sa necítiš, OK.

Nepáči sa ti tu, nerozumieš, necítiš sa tu vítaná, nemáš rada ženské weby. Dobre. Veľmi mnoho ľudí však NM vníma úplne inak, zrejme im teda vyhovuje.
A zas len nerozumiem. Ty si myslíš, že my všetci by sme mali začať skákať ako na gumičke a začať prerábať všetko, čo tu za skoro sedem rokov vzniklo, len preto, aby si ty bola spokojná? Alebo som zase neporozumela?
Vieš čo, odpoveď radšej nepotrebujem, aj tak by som asi z nej nebola chytrá.

V každom prípade - chodiť sem nie je povinnosť, je to na každého slobodnom rozhodnutí, či sem dá aspoň písmenko, alebo tu aspoň očkom mrkne.

Chceš sa odregistrovať, na to potrebuješ admina. Stačí kliknúť na kontakt hore na lište a poslať mail so žiadosťou, Kami ti určite vyhovie.

Ak tu chceš zostať, napriek tomu, že sme ti nepostavili slavobránu (alebo ako si si vlastne predstavovala privítanie, stále netuším), nikto tu na teba nebude bakaný len preto, že si tu napísala svoj názor. Linky o NM som ti posielala už pred štyrmi mesiacmi, ak si ich aj čítala, možno by nezaškodilo znova prebehnúť, je tam všeličo podrobne vysvetlené, aby si sa orientovala a pochopila aspoň niečo z toho, prečo je NM iná a ja veľmi dúfam, že inou aj zostane.

Nech už sa rozhodneš akokoľvek, úprimne ti prajem všetko dobré a veľa slniečka do duše Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

púpavienka, Po, 29. 10. 2012 - 09:02

Blanket, až teraz som si všimla kde je umiestená táto diskusia Ring voľný a tak sa mi to javí v úplne inom svetle. V tom prípade aj ten chaos sa da pochopiť, lebo v tomto jedinom prípade predsa sú pravidla inakšie.
Už som písala vyššie, že aj ja pred tromi rokmi som sa opýtala Geo - prečo? - prečo je taký technický typ, prečo nechce pochopiť že to myslime rovnako len napíšeme inak. Nechcela som sa s ňou ani hnevať, ani som nič proti nej veľkého nemala, len som to chcela pochopiť.
Takže snažím sa chápať aj teba a verím, že sa pousmeješ a pôjdeš dalej, naša stránka je naozaj iná a dobrá.
Aj ja veľakrát radšej nečítam alebo nekomentujem, nie vždy sa človek cíti na obhajovanie svojho myslenia a je to v pohode.
Aká by tu bola nuda ak by sme boli všetci úplne rovnakí. Slnko

magic, Po, 29. 10. 2012 - 09:39

"...a pochop že ak mám s niečím konkrétnym problém s Geo,tak je to niečo veľmi konkrétne a nebudem to tu riešiť s vami iba s ňou..ako inak nie?"

tento komentar som si nevsimla. ale tym duplom som potom nepochopila celu tuto diskusiu.

je to cisto sukromne, ale predohru tomu robis na verejnom webe.

georgina, Po, 29. 10. 2012 - 09:45

Magic, nemohla si si skôr všimnúť, Blanket tento komentár pridala až dnes v noci.

magic, Po, 29. 10. 2012 - 11:33

v podstate mi hlavne unika logika tohoto.

pre mna je to ako manzelky, ktore nieco hrozne na ich chlapovi zerie. ale akosi citia, ze tomu chlapovi je to putna. alebo nemaju odvahu o tom zacat, lebo sa boja, z eto neobhaja. tak prv ako zacnu rozhovor na danu temu, tak na verejnosti, pred znamymi a kamaratmi polozia otazku: no co by si si myslela o chlapovi, co robi toto a hento a hovori toto a hento a ked ja urobim toto, jemu nic nie je dobre...?
akoby si vytvarali akusi zakladnu, odrazovu plochu - vidis, aj inym je to divne. takze si divny, tak ma pocuvaj a podme s tym nieco robit (alebo urob so sebou nieco, zamysli sa nad sebou).

ale mozno toto blanket myslela inak.

Polárka (bez overenia), Po, 29. 10. 2012 - 11:06

Dám to sem, lebo z toho bude guľáš

" 26. október 2012 - 16:28 poslal Blanket.
Áno...dobre,ibaže na iných portáloch mi to vôbec neprekáža / skôr mi vadí že sa na FB nikdy nedá dopátrať k rade či k pomoci / ale tu mi niečo vadilo hneď od začiatku a ja neviem čo...

..možnože mi prekáža fakt že si mi vôbec prezradila že si aj admin - neviem prečo ale cítila som také ..divné sklamanie,že to tu takto funguje...

Ale je možné že ak to nebudem vedieť prijať tak sa nechám odregistrovať,aj tak mám pocit že som tu nevítaný hosť..a ospravedlňujem sa za tú kontroverznú tému ,,Admin,, ale nedám to preč"

K tomuto ma napadlo toto :
Blanket, ale to sú Tvoje problémy, prečo s nimi otravuješ admina, ktorý má aj bez toho dosť práce ??
Mimochodom Tu vidíš charakter Geo, iný admin by ti dávno pradávno za tieto excesy dal ban. Vôbec by sa ti nesnažil porozumieť, a vôbec by s tebou bez mála tri dni nedebatoval na skle.

margesimpson, Po, 29. 10. 2012 - 11:19

A nie je uz na case nechat Blanket zit? Geo ste sa zastali, postoje sa vysvetlili, co tak prestat to skriabat "domrte"?

georgina, Po, 29. 10. 2012 - 11:21

Moja reč, tiež si myslím, že nabohato stačilo Úsmev Úsmev Úsmev

margesimpson, Po, 29. 10. 2012 - 11:29

paraada, tak ako spravny admin odpiskaj koniec posledneho kola Veľký úsmev

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama