reklama

TAK A DOST!!!!!!!!!!

Pridal/a badurlubka dňa 09. 10. 2008 - 14:27

reklama

na toto už sa nemôžem pozerať pravda von a hotovo. som matka mám 3 mesačného syna ako ste si všimli prišla som si sem po radu ohľadom nutrilonu pretože aj ja občas potrebujem pomoc! mám priateľku má 19 rokov a môjho synčeka má veľmi rada je to papuľa a je u mňa skoro stále pomáha mi chodí s malým von atď. mala som túto stránku otvorenú keď prišla a začítala sa a začala reagovať na vaše príspevky ja nemám čas niekoho sledovať čo robí a ako sa zabáva hadzala som to za hlavu veď čo internet, ale keď som videla aké to ma následky upozornila som ju nech s tým niečo spraví a nech to nejako ukončí nech si aj hocčo vymyslí len nech je kľud. Vymyslela si tú hlúposť s vysokou školou a výskumom a neviem čím všetkým a snažila sa vás o tom aj presvedčiť. Ja som len dúfala že sa to nejako ukončí!!!!!!!!!!!!!!!!ja s týmto nickom chodím aj na mamatata na minibazár môžete si všimnúť a teraz mám peknú hanbu vďaka jednej drzej papuli. je to moja priateľka mám ju rada a beriem ju takú aká je a za toto sa s ňou samozrejme neprestanem baviť.toto nie je žiadny vymysel toto je naozaj realita kľudne ma môžete odsúdiť začať mi nadávať chcela som sa do tejto stránky zapojiť normálnym spôsobom, ale už ani ja sem nikdy nepôjdem.možno keď si vymyslím nejakú inú prezývku. som vydatá mám manžela a milión starostí s ktorými som sa s vami takisto chcela poradiť JA Ľubica. a nebudem sa za nikoho ospravedlňovať prepáčte ale ja sa nemám za čo.Mlčím


reklama

reklama

vyvyka, Št, 09. 10. 2008 - 14:31

Nuž,čo dodať?Ja neviem,ale asi ,ak sa Ti dá veriť,by si sa mala zamyslieť nad tým,s akými ľuďmi sa stýkaš.A to dievča potrebuje pomoc,Bohužiaľ.

milenas, Št, 09. 10. 2008 - 14:33

Ľubka čokoľvek nám už napíšeš, už ti asi nikto neuveríÚsmev

Ariesa, Št, 09. 10. 2008 - 14:35

dik za par riadkov Lubica, islo o to, ze to nie je az take anonymne ako si kamoska myslela. ja to prezujem, za ostatnych nerozhodujem, uvidime co tie na to. paa

bettty, Št, 09. 10. 2008 - 14:36

Mohla si skôr napísť, že to spískala tvoja kamoška. Môžeš ju pochváliť, že ti spravila dobré meno. A je vôbec otázne, či ti tu bude chcieť ešte niekto v niečom poradiť.
Mna osobne dieťa v puberte uraziť nemôže (tvoja kamoška) no je to trošku hlúpe, že si farbu priznala až po toľkých príspevkoch.
Ale beriem to Kvietok
PS: A hovoria ti niečo autorské práva??? Ja by som teda svoje heslo nedala žiadnej kamoške. A je jedno či je najlepšia, sú veci, ktoré sú len moje.Slnko

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 14:37

potom to nemas ozajstnu kamaratku,ked ti takto "zavarila".To je tak teraz ti mozu verit a nemusia,povedia dalsi vymysel len aby sa ten list neposielal.No a vcul babop rad.Prekvapenie

jankam, Št, 09. 10. 2008 - 14:40

Ty sa ani nemáš za čo ospravedlňovať, naozaj nie si zodpovedná za svoje známe, ale musíš chápať aj nás. Každá ktorá sem príde a to čo tu napíše myslí vážne a čaká pochopenie, pomoc a radu od skúsenejších mamičiek a to čo tu tvoja známa predviedlo nás podráždilo a vyvolalo dosť emócií a ten pokus o výmysel ospravedlnenia moc nevyšiel. To že sme doma s deťmi neznamená že sme "sprosté sliepky" a každá blbosť nás dostane.
Ak chceš pomoc, tak kľudne napíš čo ťa trápi ale možno na začiatku to nebudeš mať úplne ľahké, lebo niektoré, ktoré tvoja známa pourážala si možno budú držať odstup, kým ťa nespoznajú, ale to musíš pochopiť.
Bohužiaľ tak ako tvoja známa urazila niektoré z nás, tak ublížila aj tebe, lebo svojimi vyjadreniami poškodila tvoje meno.

majas, Št, 09. 10. 2008 - 14:42

Tiež by ma zaujímalo čo si myslí tvoja priateľka o tebe, keď si k nám zabrúsila, že si chudera, sliepka, bezhranične hlúpa....? Jasne, že je to tvoja vec s kým sa budeš priateliť, ale ja by som ju k svojim deťom nepustila ani na 20 metrov. Je to smutné, ale je to tak, potrebuje pomoc, na výchovu je už zrejme neskoro. Smútok

lienka, Št, 09. 10. 2008 - 14:51

LUBI, myslím že tu ti už nik neuverí
Zavri za sebou dvere a odíď...papap
Tieto tu baby sú všetky moja rodina Zlomené srdce a pri takýchto "incidentoch" je mi smutno Smútok

bettty, Št, 09. 10. 2008 - 14:55

Myslím, že najväčší trest bude totálna ignorácia.
Inak takú kamošku ako máš ty by som nechcela ani zadarmo. To nie je v tvojom okolí niekto normálny, niekto na úrovni???

Natinka, Št, 09. 10. 2008 - 15:05

Tak pozri sa klamarka:
styl pisania je taky isty, ako udajne poouzivala tvoja 19 rocna kamoska.Bez velkeho prveho pismena, bez ciarok s mnohymi vykricnikmi na zdoraznenie pisaneho, rovnake vyrazy. Pochybuje, ze dvaja ludia pisu rovnako a rovnako sa vyjadruju. Forma a styl pisania sa de bez problemov identifikovat...takze - si klamarka

Spravila si pruser a nevies sa z neho vymotat - vymyslela si si studium na VS a vyskum. Na zaklade toho, ze si si uvedomila ake to moze mat nasledky a toho, ze sa bez problemov da vystopovat IP adresa (btw. Kamilka ju vidi) sa tu snazis znova klamat a vyhovaras sa na spominanu kamaratku - si klamarka.

Za dalsie - ja nikdy, ale nikdy neposkytujem svoje konta a udaje a ani moj PC doma kamaratkam a este k tomu postpubertalnym ako je tvoja. Ak si nesedela pri nej, ked to pisala, tak si robila co? Kojila a ona bez tvojho vedomia pisala na PC???? Prispevky su pisane priebezne cely den, nie v jednom case, akoby sa mohlo zdat, ze je kamaratka na navsteve. Su pisane doobeda, poobede a dokonca vecer okolo deviatej. Kamaratka je u vas cele dni? v 19 nema zamestnanie alebo skolu a sedi cely den u vas??? Klamarka a este raz klamarka, nezda sa ti, ze tu nieco nesedi?

Tak pozri klamarka - ak nemas ani stipku moralky a nedokazes priznat ako to bolo a SLUSNE SA OSPRAVEDLNIT, tak si pre mna klamarka a este raz klamarka. A to je ten lepsi pripad a dufam, ze neprehanam ak spomeniem jednu diagnozu, ktora trpi rozpoltenim osobnosti, co by som ti nepriala, aby tak bolo a dufam, ze nou netrpis.

Ak nou netrpis - si klamarka. Maj sa a este raz keby si nezaregistrovala - si fakt klamarka a hanbi sa.

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:19

Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Pohoda Pohoda Pohoda

badurlubka, Št, 09. 10. 2008 - 15:35

vieš ja svojim kamarátkam dovolím sem chodiť chodí aj na pokec chodí si ku mne čítať maily, pretože doma nemá net .Býva 2 poschodia nadomnou tak prečo nie a poznáme sa od deciek a ja mám net pustený neustále a býva u mňa aj do 11 večer áno nerobí nič je nezamestnaná to šťastie každý nemá tak never nevyčítam nečudujem písala som to aj kamile

badurlubka, Št, 09. 10. 2008 - 15:41

pozri natália nie je môj štýl písania podobný s yayou? a nie je ja no nevadí v poriadku.

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:43

nie je Chichocem sa yaya vyuziva ... ty nie Chichocem sa

haslerka, Št, 09. 10. 2008 - 15:46

Pokoj, nestoji za to, aby si sa rozculovala Úsmev
Ale inak poviem ti, hotovy detektiv oriesok Úsmev Áno

yaya, Št, 09. 10. 2008 - 14:59

...na 19ročnú slovník normálny, aj keď ja v jej veku som už bola tehotná...neviem čo dodať,ako sa k tomu správne vyjadriť, snáď to celé nechať len vychladnúť a uvidíme...

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:11

tusim list rektorovi dakomu nahnal strach Chichocem sa

georgina, Št, 09. 10. 2008 - 15:15

No a poznáte tú bájku o pastierikovi, čo kričal : "Vlk, vlk!" len preto, aby sa zabával? A keď potom naozaj prišiel vlk, tak už chlapcovi nik neveril?

Pripájam sa k Natálke - tejto (zatiaľ tretej) verzii Baduľbkinej identity jednoducho neverím. Jedným z hlavných dôvodov je ten, čo spomenula aj Natálka - dievčatá, prosím, naozaj si všimnite štýl Badurľubkinho písania - predtým, aj teraz!

Myslím si, že Badurľubka sa zľakla dôsledkov svojhu "výskumu." No, ale tak to na svete chodí - sme zodpovedný za svoje činy...

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:19

Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Tlieskam Áno Pohoda Pohoda Pohoda

svetlana (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:22

Vies co dievca, nezacala si prave najstastnejsia ... ale mozno sa cois naucis Mlčím
davala by som si v kazdom pripade pozor na kazde dalsie slovo, co tu utrusis Chichocem sa alebo si presne zisti, ako je to s tymi IP, ja to mam v plane Mrkám

Erkočka, Št, 09. 10. 2008 - 15:37

Kto mi raz oští ruku, už druhýkrát mu ju nepodám!!!

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 15:40

Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Chichocem sa to poviem Matkovi Veľký úsmev Veľký úsmev Chichocem sa

Natinka, Št, 09. 10. 2008 - 16:09

Erkoška ty si iný káder Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

eva m, Št, 09. 10. 2008 - 18:42

BINGO!Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno
Eva Slnko

nicebosorka, Št, 09. 10. 2008 - 19:27

hmmmm...a ako ti ošťala ruku? Prekvapenie Veľký úsmev

Erkočka, Št, 09. 10. 2008 - 15:52

Polarka ty si taká opica, hneď si to vedela zaškatuľkovať. Už aj ja sa rehocem, chudáčik Maťuško. Ty si dobrá mamaBozkávam Objímam Bozkávam

nicebosorka, Št, 09. 10. 2008 - 15:57

Budem sa opakovať (toto som Už písala FILIPKE v "liste rektorovi" )

TOTO TU JE VIRTUÁLNY SVET A NIE REÁLNY, PRETO TO TREBA ROZLIŠOVAŤ!

Veď každý jeden vstup do internetu je vstupom do virtuálneho sveta, kde nás nikto nenúti a ani nemôže donútiť, aby sme si ponechali svoju pravú identitu z reálneho sveta.

Veď každá jedna sa tu schovávame za nejakým nickom, je nám teda umožnené, aby sme prijali úplne inú identitu.
A je len na každej z nás, či túto identitu prijme, a stane sa niekým iným, bude sa správať a konať tak, ako by sa v reálnom svete nemala odvahu a nikdy by sa k tomu nepriznala.
Alebo zostaneme tým, kým sme v reálnom svete, čiže samy sebou, ale sme anonymní (pokiaľ sa teda už dávno nepoznáme aj v reálnom svete, ...alebo pokiaľ sa nestretneme – tu je tiež riziko, pretože nevieme kto je za tým oným nickom (nejaký úchyl a pod.) ).

Preto ANONYMITA na internete UMOŽŇUJE verbálne násilie, vulgaritu a beztrestné páchanie virtuálnych zločinov (ale niektoré sa už aj dotýkajú aj reálneho sveta – krádeže softvérov, šírenie detskej pornografie...šírenie nelegálneho obsahu..)
Ale ANONYMITA taktiež umožňuje ľuďom nadväzovať nové kontakty, priateľstvá, ktoré by v reálnom svete nemohli, alebo by nemali odvahu, alebo jednoducho nemajú na to čas a nestíhajú...teda má svoje pozitíva aj negatíva

Preto hovorím, treba rozlišovať ignoranciu v reálnom svete a ignoranciu vo virtuálnom svete (samozrejme pokiaľ to nie je morálne ohrozujúce – detská pornografia, a pod.)

A neodpustím si ešte jedno – presne pri tomto probléme sa prejavilo skupinové myslenie, nepripúšťali ste si iné názory a iné diskusie. A to veľa krát ma za následok, že sa celá skupina nechá stiahnuť jedným človekom a dospeje k chybným rozhodnutiam.

Apropo...prečo sa neriadite aj tu heslom - odpúšťaj blížnemu svojmu, veď ste tu o tom v inom príspevku písali, že odpúšťať je ušľachtilé a ľudské Mrkám

Kamila, Št, 09. 10. 2008 - 16:26

Ok, ale mna stale zaujima etika vyskumu, aj ked mozno len vymysleneho.

nicebosorka, Št, 09. 10. 2008 - 20:06

na to sa opýtaj autorky Mrkám

ale podľa mňa etika nebola dodržaná, pretože výskum (aj keď vymyslený) nemal nikomu poškodiť a ublížiť, a hlavne zúčastnení mali o ňom vedieť a dobrovoľne súhlasiť a pri výskume sa nemalo klamať...ale zase sa opakujem - toto je VIRTUÁLNY SVET, treba s takými vecami rátať, že to nebude zodpovedať pravde ...

lydusha (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 20:22

lenze my sa tu nanic nehrame, tento svet je pre mnohe realny, baby sa medzi sebou poznaju a pomahaju si...toto nie je nejaky trapny pokec, kde sa ludia schovavaju za anonymitu a pisu "na sklo" co im slina na jazyk prinesie za ucelom druheho urazit a ponizit....Tak len tolko....ja sa citim u kamily ako doma, a taketo inevktivy su pre mna proste neprijatelne....zajtra vyrukuje s cim? Ze trpi schizofreniou a nevedomky nam napisala to, co napisala? Mat kamosku ktora za mna napise jedno vulgarne slovo na net, tak ju asi poslem kadelahsie...nie asi...urcite....este na koho to chce zvalit? Na Santa Klausa, ci Satan Klausa??

ja_hodka (bez overenia), Po, 13. 10. 2008 - 07:12

Su neprijatelne? A co urobis??? To sa vam tu uz par ludi snazi vysvetlit! Ze nemozes urobit nic. Ze ty si tu ako u Kamilky doma v obyvacke, este neznamena, ze to tu vsetci budu brat ako pismo svate.Ak aj tato stranka kedysi mala intimny charakter, uz ho podla vsetkeho nema. Vsetko ma svoju cenu. Vacsia popularita, viac spiny sa sem nanosi.

lydusha (bez overenia), Po, 13. 10. 2008 - 07:30

Ty si sa rozhodla ze sa v tom este dobre porypes? To si teraz specialne vyberas moje prispevky a reagujes na ne? Uz sa v tom nemienim rypat tak ako ty a preto ta chcem velmi pekne poprosit aby si si ma nevsimala tak ako to si ta nebudem vsimat ja, dobre?
Dakujem

ja_hodka (bez overenia), Po, 13. 10. 2008 - 07:41

no ked reagujem na tvoj prispevok, tak som si ho asi vybrala s umyslom reagovat. Ano...tak nejak.Ale nemusim si ta nejak osobitne vsimat, nepozeram na autora, skor na obsah. Nie je to nic osobne, chapes? Proste reakcia. Ale uplne zbytocna, ako vidim. To je asi ako pokusat sa vysvetlit vode, aby netiekla.A v podstate je mi to naozaj uplne jedno.
Len podotykam, ze zas a znova: nemozes nariadit niekomu, aby nepisal, alebo aby pisal tak, ako to tebe vyhovuje, pripadne aby si ta nevsimal, ci vsimal. Snad to pochopis...ako to myslim.Je to neprijatelne, ale prijatelne.

lydusha (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 20:24

lenze my sa tu nanic nehrame, tento svet je pre mnohe realny, baby sa medzi sebou poznaju a pomahaju si...toto nie je nejaky trapny pokec, kde sa ludia schovavaju za anonymitu a pisu "na sklo" co im slina na jazyk prinesie za ucelom druheho urazit a ponizit....Tak len tolko....ja sa citim u kamily ako doma, a taketo inevktivy su pre mna proste neprijatelne....zajtra vyrukuje s cim? Ze trpi schizofreniou a nevedomky nam napisala to, co napisala? Mat kamosku ktora za mna napise jedno vulgarne slovo na net, tak ju asi poslem kadelahsie...nie asi...urcite....este na koho to chce zvalit? Na Santa Klausa, ci Satan Klausa??

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 19:17

aj mne to stale chodilo po rozume odpustaj bliznemu svojmu a este dat druhu sancu,nikto nie je dokonaly

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 16:10

odpustit - ano
nechat sa fackat a plut na seba - nie Mrkám

georgina, Št, 09. 10. 2008 - 16:32

Áno

eva m, Št, 09. 10. 2008 - 18:44

Tlieskam Tlieskam Áno Áno
Eva Slnko

nicebosorka, Št, 09. 10. 2008 - 18:59

V reálnom svete sa mnohí nechajú fackať a pľuť na seba...a nič s tým nerobia....toto je virtualita, nie realita

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 19:26

myslim, ze viac zien to citilo osobne nez virtualne Mrkám
a toto je virtualna "realita" Mrkám

ryka, Št, 09. 10. 2008 - 19:29

Áno

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 19:38

Polarka ja viem urazila,ublizila.Ale....a posielam ti Slnko

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 19:43

Inca - ja si z nej nic nerobim, len si myslim, ze treba prijat aj nasledky svojich cinov Mrkám

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 19:51

ved ano ale uz ste ju "ukamenovali"dost.Nemozeme vediet aku situaciu ma doma,akeho ma manzela atd.Hod kamenom kto si bez viny.Kvietok

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 20:00

Hm, mas pravdu. Skoda, ze dana osoba tak neuvazovala, ked titulovala zeny na chudery, neschopne poradit si s manzelmi.
Odpustene ma (hovorim za seba). Nasledky nech si nesie. Mozno to bude mat blahodarny ucinok. Mozno sa pouci a viac take nespravi. Kvietok

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 20:16

Polarka si Áno posielam Zlomené srdce Objímam

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 20:17

Slnko Zlomené srdce Slnko

kapka, Št, 09. 10. 2008 - 16:53

V dnesnej dobe ma pocitac kazdy. Kupite si rooter a moze sediet na nete aj 24 hodin, ak jej to umoznis. No myslim, ze tu sa niekto riadne zlakol listu panovi Dekanovi. A kto si chce najst pracu, ten si ju najde. Urcite nie lutovanim sa a vysedavanim pri kamoske.
Baby krasny den.Slnko

-, Št, 09. 10. 2008 - 16:56

kašlem na to, Badurlubka, či ti verím alebo nie, ak budeš potrebovať pomoc, rada ti poradím. Nikdy nebudem súhlasiť ak sa vráti "stará Badurlubka" a bude urážať ženy ktoré si vážim a mám rada, alebo mňa, ale pokiaľ budeš ty slušná a budeš potrebovať pomoc, budem slušná aj ja a rada ti pomôžem...
Nemienim v sebe živiť hnev ani sa tváriť či dokonca cítiť urazene.
Ale asi si babám ublížila, jedine to mi vysvetľuje ich postoj.
Je to ako keď ja nedokážem prehltnúť svoju svokru, mnohí to nechápu, ale ona mi až príliš ublížila.

georgina, Št, 09. 10. 2008 - 17:13

Akira, tu naozaj nejde o hnev, urážanie sa alebo niečo podobné.

Tu ide o princíp. Sú veci, ktoré sa jednoducho nemajú robiť. A keď niekto vedome niekoho ponižuje, uráža a pod. - tak tomu sa rozhodne nemienim len tak prizerať.

Už som to tu písala: ak by sa jednalo len o nevyrovnanú osôbku, čo si nevie rady sama zo sebou - čo už? Ľudia sme rôzni.
Ale toto bolo celé o niečom inom, nemyslíš?

A znova opakujem - mňa sa Badurľubkine urážky na moju osobu nedotkli. Ale veľmi sa ma dotklo, ako Badurľubka kopala do druhých. Naschvál, vedome, pre svoju zábavu, či "výskum", alebo čo to vlastne bolo...

-, Št, 09. 10. 2008 - 17:14

ja rozumiem, georgi. Ako som npísala- mne vedome a veľmi ublížila svokra a zatiaľ jej to neviem prepáčiť, ale ...ja Badurlubku kašlem, ona nech si žije s tým, ako si to tu zariadila a prišla o skvelú "rodinu".
Mňa tiež zamrzelo ako pomenovala ľudí ktorých mám rada, ale ... sú to slová, ktoré však nebolia viac ako kameňom do hlavy, takže ich dokážem odpustiť a zabudnúť.

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 17:21

dokazes odpustit SLOVA, lebo su LEN SLOVA a bolia menej ako KAMEN DO HLAVY ?

slovo ublizi viac ako facka (dakedy, a ak je dobre mierene)... ako napisala Anka - ide o princip... ak to pozeniem ad absurdum aj vrazda, kradez, a iny "zlocin" sa tresta ... aj ked poskodeny odpusti, skodca je odsudeny podla zakona - resp. nesie NASLEDKY SVOJHO CINU...

-, Št, 09. 10. 2008 - 17:31

práve to som sa snažila napísať. Sú slová, ktoré bolia viac ako kameňom do hlavy, ale podľa mňa to nie je tento prípad. Resp. mňa ieto slová neboleli "viac ako kameňom do hlavy". Porovnávam to so svokrou, pretože mi mnohé nerozumiete, že jej slová mi ublížili až tak veľmi, že ich nedokážem jednoducho prehryznúť. Ona následky neniesla žiadne, mne ublížila v tej dobe najviac ako sa dalo a predsa ste mi všetky radili zabudnúť a ísť ďalej. Ja som nezabudla, ale ďalej som išla. A to isté robím aj v tomto prípade...

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 17:50

hm, ale tu mozno ide o cloveka, ktory moze neskor vo svojej praxi manipulovat s ludmi a ich zivotmi

-, Št, 09. 10. 2008 - 18:01

Jarka, myslíš?Mlčím Nech je čo chce, nech je kamarátka, mama alebo hocičo, ale študentka psychológie nie je. Určite. Vsádzam na svoju intuíciu a trošku aj zdravý rozum- štýl písma či celkové vystupovanie alebo nejaký intelekt, ktorý musí byť vlastný každému študentovi takéhoto humanitného predmetu. Kašľať na ňu, keď bude chcieť zapíše sa inakším spôsobom a potom som ochotná pomôcť jej.
Asi je to môj problém, ako mi teraz niekedy napísala Natália, je to taká naša hlúposť- furt nám niekto hryzie ruku a predsa mu ju vždy podáme a nenecháme ho spadnúť. Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 18:17

vies kolko "mudrych" ludi sedi vo vysokoskolskych laviciach Veľký úsmev Veľký úsmev Chichocem sa !!!
divila by si sa, naozaj...

-, Št, 09. 10. 2008 - 18:22

ja nehovorím, že Lubica je hlúpa ani že každý vysokoškolák je inteligentný. Iba že toto nie je výklad študentky vysokej školy.
PS: nedivila, sama som bola zopár krát svedkom jedného alebo druhého príkladu... zvláštny svet totoVeľký úsmev

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 18:45

prepac, prestavam ti rozumiet...
na jednej strane potvrdzujes, ze existuju aj nazvyme to menej inteligenti vysokoskolaci
na druhej strane si si ista, ze takyto neinteligentny (ale asi skor nevyzrety) nazor vysokoskolak nema

tak ako to vlastne myslis ? nechapem

-, Št, 09. 10. 2008 - 19:19

nejde o názor, ani podobné. Ide o spôsob podania a ... celkový dojem. Poznám "múdrych" študentov na VŠ, ale práve taký majú vystupovanie celkom iné.
Ani to neviem vysvetliť, ide o celkový dojem a pocit.

Ty máš z nej pocit, že je to 24 ročná študentka na FF UCM TT odbor psychológie?

Polárka (bez overenia), Št, 09. 10. 2008 - 19:41

nedovolim si tvrdit ani jedno ani druhe...
ale poznam vysokoskolakov s omnoho jednoduchsim vyjadrovanim, a totoznym vystupovanim...

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 19:21

Áno Zlomené srdce Slnko

clare11, Št, 09. 10. 2008 - 17:50

Badurlubka: Neverím Ti ani slovo. Jednoducho sa nevieš správať, urážaš ľudí, smeješ sa z nich a keď Ti dajú najavo, že sa im to nepáči a bránia sa, pustíš do gatí a začneš i vymýšľať tie veci z výskumom, potom s priateľkou... Namiesto toho, aby si sa priznala a ospravedlnila. Podla mňa si len obyčajná a jediná chudera a sliepka medzi nami!!! Ty a VŠ, no nedaj sa vysmiať. A ak pri tebe nejaká kamoška sedí, tak sa jej úprimne čudujem. Jedine žeby ste boli obidve rovnaké!
Myslím, že už je zbytočné na tvoju adresu sa ďalej vyjadrovať.

ucho, Št, 09. 10. 2008 - 18:13

No mozno ma to dieta s priatelkou.Veľký úsmev Ani ja jej neverim(rock)

evka evka, Št, 09. 10. 2008 - 18:33

kocky preco ste sa do nej tak pustili? neviem sice co pisala pred tym ale????Mlčím Prekvapenie

ryka, Št, 09. 10. 2008 - 18:41

jaaaj, moja pekná, tha si to prečítaj a budeš aj ty vedieť Mrkám

ryka, Št, 09. 10. 2008 - 18:41

JA, JA, aj JA sa pridávam Veľký úsmev JA TI TIEŽ NEVERÍM Vyplazený jazyk už len preto, že hoc si zjemnila komunikáciu, stále sa tie drzosti nájdu Bozkávam

Inca, Št, 09. 10. 2008 - 19:42

nejak mi blbne pocitac,dava mi prispevky kam chce a nie kam chcem ja

ryka, Št, 09. 10. 2008 - 19:45

nemáš tam nejakého zlého premiestnujúceho škriatka? Chichocem sa

mamika, Št, 09. 10. 2008 - 20:14

Drahé naničmamy, PROSÍM !!! Urobne radikálny rez!!! Nech už pre nás Badurlubka neexistuje, dokedy sa tu budeme zaoberať ňou?! Už tu padol návrh na totálnu ingoráciu. Skúsme to, bude sa nám ľahšie dýchať!Mrkám Hambím sa Určite je vytešená, ako nás dokázala podráždiť. A my vieme aj o lepšom dráždení - Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

fialka, Po, 13. 10. 2008 - 01:14

jeONA
vôbec
žena,,,Pohoda Pohoda Pohoda

bettty, Po, 13. 10. 2008 - 08:30

Baby viem, že je to už uzavretá téma ale v škole mi kázali napísať seminárku zo sociológie a tak som rozmýšľala, že keď niekto akože robí prácu zo psychológie a testuje nás hoci len virtuálne tak ja by som to mohla tiež skúsiť. Čo vy na to???Mrkám Hambím sa
Len ma prosím vás nekameňujte.Bozkávam

magic, Po, 13. 10. 2008 - 08:35

no vsak sem hod nejaky dotaznik (aj s vysvetlenim, o co ide a preco) a kto chce, ti nan odpise.
neziskas sice take tie uprimne prvoplanove reakcie, ale zalezi na tom, co presne chces vyskumat.

georgina, Po, 13. 10. 2008 - 08:37

Bettyyyyy - veď už maozaj stačilo, nie? Viem, že to chceš obrátiť na žart, ale nie každý to tak vezme.

Dievčatá, vážne! Kašlite už na to! Stojí vám to za tie nervy?

Prajem vám všetkým krásny začiatok nového týždňa, veľa slniečka vonku, aj na duši Úsmev.

Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

georgina, Po, 13. 10. 2008 - 08:41

A teraz neviem, ktorá z nás - Magic, alebo ja - sme ťa pochopili správne. Takže, Betty, bol to žart, alebo si to myslela vážne s tým testovaním?

(Ale zvyšok môjho komentára tuto hneď povyše mám chuť sem znova napísať Mrkám.)

svetlana (bez overenia), Po, 13. 10. 2008 - 08:46

Betty, ani nemusis ziadne vyskum zadavat, staci, ked sa zacitas Chichocem sa
inak, preve som sa chcela pred casom spytat,c i tu nie je nejaky sciolog, co by mozno chapal zo svojho pohladu situaciu Úsmev

Ake mate na sociologii temy ?

vyvyka, Po, 13. 10. 2008 - 08:37

No Betty,jasné,že odpoviem.Ale sprav si iný blok,o.k.?

Dreya, Po, 13. 10. 2008 - 09:02

...budem zlá, ale nie je to ten istý štýl písania. Záto osôbka používa diakritiku. A spôsob mi príde tiež trošku dospelejší.

Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám ...dúfam, že sem ešte môžem prísť...Mrkám Mrkám Mrkám

bettty, Po, 13. 10. 2008 - 09:02

Vážne mám napísať práce na hoci akú tému. No a už sa mi niečo črtá a samozrejme nechcem z nikoho robiť "testovacieho králika"
PS: Magic bola bližšie k správnej odpovedi. Bozkávam

georgina, Po, 13. 10. 2008 - 09:12

OK, tak som bola mimo Úsmev. Aj to sa mi stáva - veď som tiež len človek Mrkám.

V tom prípade súhlasím s Vyvykou. Betty, založ si, prosím, vlastný blog, napíš vo co go a ak sa niekto zapojí, tak bude vedieť presne, na čom je.
Myslím si, že v takom prípade to bude niečo úúúplne iné. Jedna vec je robiť z ľudí testovacích králikov nevedome a druhá vec je, keď sa zúčastnia výskumu s plným vedomím a súhlasom.

Veľa zdaru! Kvietok Kvietok Kvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama