reklama

Vychadzate s mamou?

mischel , 26. 04. 2009 - 15:44

reklama

Inspirovala ma tema -alkoholik-v ktorej som sa trocha nechala uniest.Mrkám Napadlo ma napisat na tuto temu, lebo si niekedy neviem rady s mojou mamou. Vzdy ma vie niecim poriadne napalit. Uz len ked si doslova na nu spomeniem, tak mi je "blbo".Moja mama je fanaticka katolicka, cely cas si sama pred sebou ospravedlnuje ze preco zije s alkoholikom a zbytocne nas (mna a sestru) zatazuje nezmyslami.My sme si toho zazili dost, nepotrebujem aby mi doteraz vyvolavala ze zase spravil toto a hento...Debata s nou o comkolvek skonci hadkou, lebo z krestanskeho hladiska ma na vsetko iny nazor.Rozpravat sa s nou o sexe a menstruacii bolo absolutne vylucene, ale do zalezitosti do ktorych ju nic nie je sa bude rypat donekonecna.Poradte co s nou.


reklama


reklama

denisa123, St, 06. 05. 2009 - 16:43

Ribišška, to myslíš mňa? Ak áno, tak to rozober, lebo teraz naozaj neviem, kde je sever

ribišška, St, 06. 05. 2009 - 20:49

nie kleo, myslela som katarínuk. ja som sa jej opýtala kolko má rokov a kolko má detí a kolko je vydatá... ona tam úplne inú omáčku popísala, ale nedalo mi to ten môj príspevok pod jej, ale o niečo nižšie.... Úsmev

katarínak, St, 06. 05. 2009 - 08:45

a georgina, úprimnosť a srdce na dlani sa mne vyplácali len v negatívnom zmysle. Hlavne keď som priniesla srdce na dlani mame...

georgina, St, 06. 05. 2009 - 15:37

Tak zrejme niekde bude chyba, Katarína Úsmev Mrkám.

magic, St, 06. 05. 2009 - 09:53

ribisskin sposob je vcelku nevyberany a priamy, a hoci som zastancom umiernenosti, viem, ze je aj najucinnejsi.
tych, co su pripraveni konat, no len vahaju, nakopne vpred a oni sa konecne rozhybu. tym, co chcu len plakat, ale nic nerobit, to poriadne stupi na otlak. stiahnu sa spat do ulity a tam sa urazene durdia. ale pretoze ich to urazilo na tom spravnom mieste, spavat im to neda. a pokial maju v sebe dost odvahy, tak po case z ulity vylezu a zacnu konat.
a potom su tu ti, ktori sa v tej ulite budu durdit do smrti. pretoze im by pomohlo, len keby dakto prisiel a ich problem vyriesil za nich a este ich utesil, ze oni za to nemozu.

tiez som si myslela, ze na ludi treba pomaly a jemne, lebo co nechcem od druhych, nebudem robit ani im. a ja by som nezniesla, keby mi niekto takto z mosta do prosta "vynadal". a hups - "vynadal" mi rovno moj zakonity. ohladne niektorych mojich povahovych vlastnosti. tiez som sa nafukla ako crevo od hrachu a nase manzelstvo malo na kahanku. po nejakej dobe ofucanej domacnosti sme zacali fungovat normalne, ale ja som bola ta, co v dusi ticho "trpela" (lebo ma strasne hlboko urazil) a bola som v mene rodiny odhodlana priniest tuto obet az do hrobu.
stale som musela na to mysliet (vacsinou so slzami v ociach od lutosti nad sebou), potom sa mi to v hlave pomaly rozlezalo a dala som mu za pravdu (nie nahlas, holt hrdost je dakedy poriadne bremeno Vyplazený jazyk ). odvtedy si na tie uvedene vlastnosti davam viac-menej uspesne pozor. ale kedze uznat si vlastnu chybu a prerobit podla toho sam seba su dve poriadne odlisne veci, vycita mi ich z casu na cas dodnes. vzdy sa poriadne nastvem, ze nechce vidiet moje pidiuspechy, ale potom musim uznat, ze su pripady, ked su fakt dolezitejsie vysledky, ako snaha o ne.
stale mam na sebe co prerabat.
no a kedze som dost nesebavedomy tvor a zanedlho ma caka hladanie prace, uz sa vidim, ako koncim pri inzeratoch Hladame upratovacku, lebo na vsetko ostatne budem mat vyhovorky, ze na to nemam. potom sa asi sukromne zajdem ribisske vysmoklit na mail a pockam si, az mi vsetky tie usmoklene riadky otrepe o hlavu. lebo niekedy je pekne vediet, co treba urobit, ale bez nakopnutia do makkej casti tela to proste nejde.

ribišška, St, 06. 05. 2009 - 15:11

hihihi... každý si môže zvoliť sám... či chce byť klamaný... tak sa mu budú ludia do ksichtu usmievať a budú sa tváriť aký je king... trebars na pohovore do práce... ale už sa neozvú... ALE budú slušní, ako to každý očakáva...

tu vôbec nejde o slušnosť, alebo neslušnosť... tu ide o oblak okolo pravdy... a ja ten oblak na prikrášlovanie nepridávam... Chichocem sa

ja to strelím medzi rohy hneď...
a teraz si zoberme ten rozdiel...
ked ta niekto oklame a ty sa spoliehaš na niečo, čo ti bolo povedané a ty si spokojne " zaspavala " 2 mesiace... a potom až prišiel šok... z klamstva a zo zistenia... aaale ten dotyčný sa tvaril milo a super...

alebo ja to poviem hned, vykypíš, nas... rdíš sa, ale môžeš sa podla toho hned upratať a za dva mesiace si povieš... uf, dobre že som vedela čo a ako, teraz som spokojna a dobre mi povedal ten či onen človek... ale teraz neťaham za kratši koniec...

ludia v ramci dobrych umyslov nehovoria veci tak ako by mohli, ale tak že už vopred lutuju druhu stranu že ako to vezme... a to je cesta do pekiel... a ked niekoho lutuješ, tak sa nad nim povyšuješ a na to nemaš pravo... atd atd atd...

ja som hrda na svoj sposob vyjadrovania... cmuk Slnko

katarínak, St, 06. 05. 2009 - 12:22

hm, snaha je nepriamoúmerná výsledku. Je veľmi jednoduché povedať-snažím sa. To máš pravdu. A ribišškinu techniku obrátenej psychológie som pochopila, keď kleopatra odpísala, že má pravdu, že sa ľutuje a že ju to nakoplo. Toto je hovadská téma, strašne citlivá. Stále sa hovorí o tom, že vzťah medzi matkou a dieťaťom je najsilnejší. Tak prečo sa dá tak úplne ľahko zničiť?

Polárka (bez overenia), St, 06. 05. 2009 - 12:29

Magic

ja môžem iba potvrdiť. Ja som od Katky dostala riadnu po čuni Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev ! No a ? Človek znesie viac, ako si myslí Mrkám .

ribišška, St, 06. 05. 2009 - 20:46

noooooooooo... hihi, to boli ale výrazy, že? hihi... Chichocem sa Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), St, 06. 05. 2009 - 21:11

boli a splnili svoj účel Mrkám Zlomené srdce a to je podstatné, nie ? Slnko

katarínak, St, 06. 05. 2009 - 12:48

Katka je ribišška?
A mischel, kde si? načala si tému a zmizla si.

georgina, St, 06. 05. 2009 - 15:38

Áno, Ribišška sa volá tiež Katka Mrkám.

katarínak, Št, 07. 05. 2009 - 09:24

ja som tu z toho jeleň, tie príspevky sa absolútne prehadzujú. Ja odpovedám na jeden príspevok a zatiaľ je medzitým ďalších 10 rekaciíí, ktoré sa mi objavia až potom. No, ribišška, odpovedala som asi toľko, že som vydatá 5 rokov a mám jedno dieťa. A to je tak asi všetko, čo by som k tomu písala. Nemám potrebu zverejňovať o sebe ďalšie údaje.
S tým srdcom na dlani-asi bola niekde chyba-hej, bola. Keď som sa chcela baviť s mamou, ako to robievali moje kamarátky, že sa debatovali s mamou, rozprávali im problémy a mamy im poradili-tak ja som dopadla asi tak, že som dostala zaracha, alebo ma počúvala za dverami, keď som telefonovala, lebo mi absolútne neverila a potom na mňa začala vyťahovať všetko, s čím som sa jej zdôverila. Takže srdce na dlani jej už nenosím. Bavíme sa o blbostiach, akože kto zomrel, koľko vajec zniesli sliepky, kto má nový pomník, koho zabilo a pod. Takže som témy prispôsobila jej, ale či to je ten pravý vzťah, asi nie. Ale čakám na ribišškinu radu. Asi viem, čo mi povieš,keď si písala o rozvode, tak si spomínala, že si nepozerala naľavo ano napravo, ale robila si veci tak, ako si cítila. Veď toto je ten rozpor vo mne. Na jednej strane ma mama štve, nerozumieme si, viem, že je lepšie, keď sme od seba, a to je lepšie pre mňa, môjho muža aj dcéru, ale mame to večné hádanie zrejme vyhovovalo, je to jej spôsob komunikácie, ale mňa to ničí. Na druhej strane ma štve, že to je medzi nami zlé. A hlavne sa bojím, že sa mama úplne zloží a opustí, keď zostanú s otcom sami.

lusesita, Št, 07. 05. 2009 - 09:43

KatarinkaKvietok chcela som ti nieco napisat,ale.... myslim si,ze viac odpovedi a rieseni tejto velmi citlivej temy najdes nielen ty,ale aj Mischel,Kleopatra.....kazdy,koho toto vztahove bremeno "tlaci".....v knihe Julie a Doroty Frimanovej"Matky a dcery"...zienky Zlomené srdce stoji to za pokus.....ja sa k nej stale vraciam.Slnko
Na zadnej strane je napisane:Nikdy nie je privcas- ani neskoro si ju precitat.Úsmev

renka, St, 13. 05. 2009 - 13:58

Lusy, priznám sa túto knižku mám už asi 3 mesiace v knižnici a stále som sa k nej nedostala, hoci ma veľmi zaujala už v kníkupectve...tak to musím napraviť, aj ako matka aj ako dcéraSlnko , pretože práve táto téma "Matky a dcéry" ma asi najviac emocionálne "dostala" pri system. konšteláciách na Boci...

lusesita, St, 13. 05. 2009 - 17:53

ano Renuska,vsetky sme alebo boli sme dcery-rovnako ako vsetky sme alebo raz budeme matkami.........som rada,ze si sa vyjadrila,hlavne v suvislosti s tymi konstelaciami,teda ja neviem vobec ,co to znamena a dost ma to zaujima,snad raz,ked sa osobne stretneme,mi o tom nieco porozpravas,hoci tusim,ze to asi nejde a ze sa to musi osobne zazit vsak??nie kazdy dokaze nieco po niekom zopakovatÚsmev moc ti dakujem.Budem sa opakovat,ale vsetkym,co su v tychto vztahoch matky a dcery nejak v "pasci"ju vrelo odporucam.Upozornujem vsak,ze tato kniha,chce cas,trpezlivost,lasku.......mozno to niektorej nestastnej dcere aj matke prinesie svoje ovocie,verte najdete sa v nejÚsmev

ribišška, Št, 07. 05. 2009 - 09:44

katarínak... hm... uprimnosť a opustenie strachu vykonštruovaného mozgom a bývalými skúsenosťami by ti nezaškodili..........................................
.....................................................
.....................................................
.......... ešte si treba uvedomiť že čo a ako konáme,
to si odkukajú naše deti ............................

katarínak, Št, 07. 05. 2009 - 11:31

ribišška, preboha, prosím ťa píš normálne. vážne nerozumiem, čo chceš povedať. Píšeš veľmi mnohozmyselne, v inotajoch. Veď však pekne po slovensky ako predtým kleopatre.Mrkám akože úprimnosť-neviem v čom, opustenie strachu-že by som mala zabudnúť, čo sa stalo v minulosti, všetko, čo mi mama spravila pred rokmi a žiť v prítomnosti-chápem, len neviem, v akom zmysle, no a ten záver som nepochopila.Viem, že deti napodobňujú konanie dospelých, riadim sa vetou "nie choď, ale poď", teda nie niečo kázať ale ukázať. Faktom je, že som od mamy odišla aj preto, lebo sme sa stále hádali, a mamu nezastavilo ani to, keď som ju prosila, nech na mňa nekričí pred malou.trochu dlhšie sa neozvem, asi až tak v nedeľu. Ale teším sa na odpoveď.
A LUSESITA dík za typ, určite knihu vyhľadám!

denisa123, So, 09. 05. 2009 - 18:06

Takže pripájam môj komentár.. Môj problém dopadol tak, že brat sa spýtal mamy, či by eventuálne pristúpila na to, že by sa stretla so mnou niekde tajne, za otčimovým chrbtom. Jej odpoveď znela asi v tom zmysle, že ona ma nechce vidieť a problémov má dosť aj bezomňa. Nech jej dám pokoj... Žeby som boj prehrala?? Sama neviem, čo si mám myslieť a čakám na Ribiššku aj Geo, na všetky...
Predpokladala som to, ale tajne som dúfala, že mama niečím prekvapí.. A prekvapila.. Neviem, som slaboch? Mám ešte niečo spraviť?? Mám sa ešte o niečo pokúšať?? Má to vôbec zmysel?? Nie je aj toto dôkaz toho, že ona ma jednoducho nechce?? Baby, včul čo?? Cítim sa ako nechcené dieťa, ktoré nikto nechce, lebo podľa matky zlyhalo.. Ribišškaaaaaaaaaaaaaaaa, ozvi saaaaaaaaaaaa.. Len už nechcem kopanec, neviem, čo chcem.. Mám pocit, že som bola zbytočne nakopnutá...
Baby, len mi neraďte, že mi to nepovedala do očí.. Keby som to počula na vlastné uši, tak neviem.. Takto ma to sklamalo, zamrzelo, neviem sama, ako to opísať... Ale na vlastné uši by to bol najhorší kopanec od života, taký nechcem.
Ja už ani sama neviem, čo chcem.
Je to všetko v ri.i a poriadne veľkej.

mischel, So, 09. 05. 2009 - 18:44

Nepisala som ti ze netlac na pilu? ale nie ty si sa nechala vyprovokovat a skoncila si presne tak ako si podvedome vedela.ale clovek sa uci na vlastnych chybach, bolo ti to treba? a nie si dieta a nie si zavisla na matke.ked nechce tak nechce. koniec, bodka.

Polárka (bez overenia), So, 09. 05. 2009 - 20:45

Kleopatra

tvoja mama býva na utajenom mieste či čo ??? Prístup k nej má len tvoj brat a otčím, alebo ako ??? Buď si nič nepochopila, alebo neviem. Zoberiem sa a idem za mamou. Adresu snaď máš či nie ?
Načo si zas a znova delegovala brata ??? Halooo !!! O to tu predsa išlo, aby ti to nie povedala osobne, poprípade, aby ti povedala aj niečo iné...
Áno si slaboch. Osobne by som dovtedy zvonila a klopala mame na dvere až by mi musela otvoriť ! Alebo by som ju niekde na ulici oslovila, aj cirkus by som spravila len, aby ma vypočula !
Prečítaj si svoje posledné riadky. Ty nechceš hovoriť zo svojou mamou, lebo sa bojíš, že ťa odmietne. TY SA BOJÍŠ ! TY NECHCEŠ SVOJU MAMU VIDIEŤ, LEBO MÁŠ STRACH, ŽE ŤA ODMIETNE !
Nechápem, kopanec od života by bol keby ťa odmietla osobne ? A takéto odmietnutie je v pohode ? Vieš najväčší problém je, že ty si ani nepripúšťaš pozitívny výsledok.

Ách jááááj Smútok ....

denisa123, So, 09. 05. 2009 - 22:48

NIE, Polárka.. Ja som povedala, že prídem do mesta a brat príde s mamou, mama o tom nemala vedieť. Toto bola len taká predpríprava, brat to nevydržal a spýtal sa.. Ja som mu nekázala.. A o otčimovi som povedala, že tam nepôjdem, je to naozaj chuj na N-tú a viem, že by ma vyhodil, možno aj viac.. Takže toto si zase ty nepochopila.
Som slaboch, to viem, ale strach narobí svoje..Keby nás netĺkol cele detstvo, tak by som sa nebála, lebo by som nevedela čoho. Sama mám zmiešané pocity. Teraz sama neviem, ako sa mám zachovať a vonkoncom nemám chuť ísť s manželom do mesta a čakať na maminu reakciu. Pretože TO naozaj neznesiem, na vlastné uši počuť, čo povedala bratovi. Takto keď odkázala bolí menej, ako keď by to povedala do mojich očí. Aspoň to teraz tak cítim..
Som zmierená a naozaj to už nemienim riešiť, načo??
Veď keď ma odmieta a to robí, tak už nechcem nič.. Viem, naozaj to tak cítim, že mama nechce nič meniť a žiadna z vás ma nepresvedčí o opaku,som o tom presvedčená. Cítila som vnútorne, že to tak dopadne, možno to moje podvedomie aj chcelo, neviem to teraz zhodnotiť.
A možno, že potrebujeme všetci ešte čas..
Len neviem čas načo..

Polárka (bez overenia), Ne, 10. 05. 2009 - 08:46

Veľmi nerada som písala taký príspevok, aký som napísala vyššie. V tomto prípade to pokašlal tvoj brat. Otázka je či úmyselne, alebo nie...
Hm, nuž ja ti poviem takto. Môžem len zo svojej osobnej skúsenosti radiť. Na sebe mám odpozorované asi toto. Všetko pozitívne vychádza z lásky. Všetko negatívne zo strachu. Po ďalšie. Existuje niečo, ako zákon príťažlivosti. A teda čo vyžaruješ to aj priťahuješ.
Takže ak začneš myslieť inak, napr. pozitívne budeš priťahovať viac pozitívne a naopak. Zatiaľ z teba cítim iba negáciu, tá vychádza z tvojho strachu. V podstate je tu ešte niečo. Svet je flexibilný, nie je fixný. A teda všetky možnosti sú možné. Záleží len od teba, či a ako ich pežiješ. Takže, keď niečo predpokladáš /ateda veríš tomu, a narábaš s tým, ako so skutočnosťou, resp. evnou realitou/ je veľmi pravdepodobné, že sa tak aj stane. Tvorivé sú totiž obe sily, aj negatívna aj pozitívna. Ty si bola skôr rozhodnutá, než si sa z mamou stretla. "Vedela" si, že niektoré veci jednoducho nechceš počuť.
No bolo by to nadlho. Podstatný message je z hruba tento, aj keď väčšina sveta ho odmieta a nechce si ho pripustiť. Každý človek je tvorivý a formuje svoj život na základe rozhodnutí, myšlienok a dokonca aj emócií. Rozhoduješ sa vtedy aj keď sa nerozhodneš. Kvietok Slnko
Tak a teraz posledná rada odo mňa - Rob tak, ako cítiš... Kvietok

kleo143, So, 09. 05. 2009 - 21:10

Kleopatra,tak kašli na to.Keď nechce,nech nechce.Máš svoju rodinku,tak lásku ktorú odmieta mama,rozdeľ rovnomerne medzi deti a manžela.Vždy sa kúsok nájde,ak by si to niekedy v budúcnosti rozmyslela.A keď má dosť problémov aj bez teba nech si ich rieši sama.Každý máme problémy,ale keď sa máš komu zdôveriť,porozprávať sa,hneď je človeku lepšie.A ty to máš,tak si to váž.A nedopusti,aby ste sa takto odcudzili v budúcnosti vy.Papa.Objímam

katarínak, Ne, 10. 05. 2009 - 15:04

kelopatra, v podstate súhlasím z mischel, nie vždy je dobré vracať sa oknom, kde ťa dverami vyhodia. ibaže...veríš na 100%bratovi? nemohol niečo zle prezentovať tvojej mame? ak to tak veľmi nechceš vzdať, tak sa nadýchni a choď k nej domov. buď dostaneš po čuni,ale to očakávaš, takže sklamaná až tak veľmi nebudeš, alebo-v lepšom prípade príde, čo nečakáš, a budeš milo prekvapená. Túto jedinú cestu si ešte neskúsila, tak skús. A dnes je deň matiek...keď zlyhá táto posledná a najpriamejšia možnosť,už by som na to kašľala.ako píše kleo, máš svoju rodinku,takže máš možnosť mať to pekné ako matka, čo ti ako dieťaťu chýbalo.

lydusha (bez overenia), Ne, 10. 05. 2009 - 17:24

Kleopatra, som za osobne stretnutie...do oci nech ti povie ze nie si jej dieta a ze jej na tebe nezalezi. potom by som to uzvrela definitvne. Kazda mama je len mama a nech sa tvari akokolvek tvrdo povedat do oci vlastnej krvi ze ju nechce je velmi tazka vec. Skus to tak. POKOJNE TLAC NA PILU, MAS NA TO PRAVO.

ribišška, Ne, 10. 05. 2009 - 19:11

kleopatra, bola som vo vyšnej boci a nebola som na počítači. ale súhlasím s polárkou a s lydushou...
chod ty za svojou mamou... ty osobne... ved nechapem ako je to možne že je tam taky " oblak " že tvoj otčim... uplne cudzí človek " - nekrv- ma pristup k tvojej stvoritelke viac ako ty krv...
a ja by som sa jej opytala... ake maš ty so mnou problemy? ako je to možne že moj brat k tebe može a ja nie? aky je medzi nami rozdiel? ..................
.....................................................
.....................................................

a mne z tohoto vyvstava pocit, že tam je volačo ine čo ona chce zabudnuť a preto ťa chce odstaviť a teba to tam bude o to viac hnať aby si to mala vysvetlene.. ona sa len seba boji a ty jej to pripominaš a skus rodinne konštelacie... tým nič nepokazíš... minimálne pochopíš prečo to ona robí tak ako to robí a prečo to ty tak vnímaš a nie inak...

katarínak, Po, 11. 05. 2009 - 08:43

alebo aj nepochopíš.ale budeš vedieť na čom si. nemáš čo stratiť.

katarínak, Po, 11. 05. 2009 - 10:33

...vy sami určujete svoje myslenie.vy si vyberáte a tým si utvárate úsudok o sbe samých...ak si dokážete sami odpustiť a duševne sa očistiť, zatlačíte do úzadia svoju minulosť a zabudnete na ňu...
hm...spomenula som si na ribišškinu radu, ktorej som neporozumela.
vraj sila pozitívneho myslenia je super, pomôže splniť to, v čo naozaj veríme a čo chceme.

Polárka (bez overenia), Po, 11. 05. 2009 - 18:29

Katarínak

Je to tak. Veď koľko ľudí myslí negatívne, a aj im to vychádza Mrkám . Poznáš reči typu, veď ja som vedela, že to nevýde... No jasné, ten nezdar som aj tak čakal-a. Ľudia veria a predpokladajú negatívne, a to sa im zdá normálne. Všetko čo vychádza z iného, ako z negatívneho je potom DIVNÉ. A potom vyznie divne, že keď človek myslí pozitívne, tak sa mu dejú zväčša pozitívne veci - pre niektorých ľudí je to doslova Sci - fi.
Ale to je iba jednoduchý zákon príťažlivosti - čo vyžaruješ to aj priťahuješ.
Keď to zhrniem ide iba o toto. To, nazvyme to univerzum, nám splní čokoľvek v čo veríme. Univerzum nerieši čo je pre nás najlepšie, čo potrebujeme, ale presne to, ako uvažujeme čo cítme, resp. to čo očakávame.Slnko

lydusha (bez overenia), Ut, 12. 05. 2009 - 22:42

aleboooooooooooooo
co rozdavas, to dostavas a tvoj strach je tvoja skuska Úsmev

Polárka (bez overenia), St, 13. 05. 2009 - 08:25

Slnko Kvietok

vyvyka, St, 13. 05. 2009 - 09:45

polárka a lyduš a keď som na 110% presvedčená, že to víde a ono to nevíde, tak potom je to čo?Lebo myslím pozitívne, verím tomu a bác, nefunguje.Nie všetko sa dá zmeniť silou myšlienky,a lebo áno?Dosť ma to zaujíma.Mimochodom, Lyduš, krabička zafungovala, v tom, čo som veľmi potrebovala, díky.Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 13. 05. 2009 - 10:38

Vyvyka
tieto zákony premietania myšlienok do skutočnosti nie sú až také jednoduché Úsmev Mrkám ... Nie je to len o tom, že zaželám si a bum ho - je to tam.
Doktor Murphy o tom píše vo svojej knihe, ako si želať, ako pracovať na svojich myšlienkach resp. želaniach. Aj Bärbel Mohr má "svoj" štýl. Treba skúšať a nenechať sa odradiť prvým nezdarom. Ak ti niečo nevyšlo niekde musela byť jednoducho chyba. Kde bola, neviem. Chcelo by to viac konkrétností.

vyvyka, St, 13. 05. 2009 - 13:47

Ani neviem konkrétnosti, čo ja viem, si na 100% presvedčená, čo ja viem, že niečo bude a potom bum a je opak.Ke´d sa mi stane taký opak, tak ti to dám vedieť, o.k.?

Polárka (bez overenia), St, 13. 05. 2009 - 13:53

Ok... Len neviem či som na slovo vzatý odborník na želania Chichocem sa .
Inak mne väčšinou želania vychádzajú, aj keď si nič neželám. Napr. sme v Bille a ja číham na jeden perfektný čaj. Ale je drahý, tak si ho nekúpim. Na ďalší týždeň je v akcii. No nekúp to Veľký úsmev Chichocem sa . A toto sa mi stáva v Bille často Chichocem sa . Aj moju pastu mali v akcii práve vtedy, keď sa mi minula Veľký úsmev

magic, St, 13. 05. 2009 - 14:00

je viac moznosti, preco to nevide.
- nebolo by to pre teba dobre. (niekedy, ked si nieco silno vysnivame a nasilu to k sebe pritiahneme, sme nakoniec sklamani vysledkom.)
- prilis to tahas k sebe. zabudni na to a ono sa to splni (ako v tom clanku s bosoreckami. nechaj to odist a ono to pride aj samo - overene, funguje. aspon u mna.)
- myslis pozitivne, naplno tomu veris, ale kdesi vzadu v kutiku je pochybnost, ktoru ani nevnimas. a ta sa splni.
Silou myslienky nezmenis vsetko. Lebo nie sme nauceni tu silu pouzivat. je to ako lovenie ryb. nevies ako presne, kde, na aku navnadu, ktory vlasec, blyskacik... proste hodis do vody a cakas, ci sa rybka chyti a veris (dufas), ze to vyjde. nemusi. tak asi ovladame silu myslienky my. clovek sa s tym musi naucit pracovat. na zaklade skusenosti.

Polárka (bez overenia), St, 13. 05. 2009 - 14:15

Áno Zlomené srdce

vyvyka, St, 13. 05. 2009 - 14:55

magic,Áno Áno Áno Áno

ribišška, St, 13. 05. 2009 - 17:57

presne aj mna hned toto napadlo, ked vyvyka napísala že to na 110% chce a ono to nevýde... to je potom len tvoje želanie, ale nemáš to mať.. alebo si na to ešte neni pripravená a nevedela by si čo s tým... takže magic dobre píšeš Kvietok

lydusha (bez overenia), St, 13. 05. 2009 - 21:13

preeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesne magicTlieskam

Martina_B, Št, 14. 05. 2009 - 00:04

Ahojte.

Tema mama je rozhodne zaujimava. Ja som tu tiez co-to o svojej, ktorej hovorim vecne MATKA (lebo to tak je...) uz napisala. V troska inej obmene som si prezivala tiez to co ty Mischel. V kazdom pripade, ked veci nie su ako by mali, boli to. Ja som to chcela pochopit (scasti aj viem), ale ako hovori Kefara neviem akceptovat. Chcela som vselico, ale uz sa obmedzujem na realitu a mozne...
Tak ci onak ako mi bolo povedane na konstelaciach, raz sa to podari. Jozef aj vy vsetky co ste mi to hovorili a priali, mate pravdu, cas a okolnosti mi to mozno dopraju. V suvislosti s niecim co som tu dala nedavno, zazrak sa stal. Zial za inych tragickych okolnosti. Moja matka bola zaskodnik vo vztahoch 30 rokov, ked to uz moj otec nezvladol a tyranom je on, z nej sa naozaj stala mama... Pomoze, postrazi malu, buzeruje ovela menej - nespoznavam ju. A som rada, ze to co som nedostala dostava moja dcera, vdaka ktorej veci chapem a nejako sa rozuzluju. Aj tak to nic nemeni na tom, ze z tohto bludneho kruhu skoro ujdem.
Vsetkym, ktorych sa to tyka a potrebuju prajem co najviac zazrakov. Mischel, to nevyriesis a si dospela, ani to za nikoho neries. Neuspejes, ani z toho dobre nekukne... Drzim ti palce. Slnko

katarínak, Po, 18. 05. 2009 - 11:58

baby, ste zlaté. Ale asi som čakala nejaký zázrak a odpoveď, ktorú som nedostala. ale zistila som veľa zaujímavých vecí, ktoré mi tiež nepomôžu v mojom vnútornom rozpore. Tak na tejto stránke končím. Držím vám všetkým palce, aby sa tie problémy raz vyriešili. Papa.

ribišška, Ut, 19. 05. 2009 - 12:59

stačí odpustiť človeku ako takému... nepremielať v hlave činy, ale človeka... Kvietok

martinka93, So, 13. 06. 2009 - 07:38

mám veľký problém s mojou mamou..v poslednej dobe sa stále len hádame..aj napríklad včera..prišla som z vonky domov a mama ma poslala ísť si sadnúť do obývačky..tak som šla..a začala do mňa kričať, že si nedokážem našetriť peniaze, že všetko čo si zarobím miniem a takto..a mám aj chalana, ktorý je v dosť ťažej finančnej situácii a obviňovala ma z toho, že jeho podporujem, že mu dávam peniaze..ale to neni pravda..vôbec to tak neni..a keď dostanem nejaké peniažky, vždy ich investujem do seba..a hlavne si kúpim to čo chcem ja a to čo sa mne páči, ale mame sa to asi nepáči, že to tak robím..včera mi aj vravela,že keď bola ona mladá,dávala všetky svoje zarobené peniaze svojej mame..lenže ja taká nie som..sú to moje peniaze, tak prečo by som jej ich mala dávať??..prosím poraďte čo mám robiť, lebo ja už vážne nevládzem takto ďalej s ňou žiťPlačem Plačem Plačem

georgina, So, 13. 06. 2009 - 08:35

Martinka, radšej si založ vlastný blog. Je to jednoduché - na zelenej lište hore klikni na "Pridaj obsah". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...

Vieš, keď pridáš svoj problém do cudzieho blogu, blogy rýchlo narastajú a je to nepredľadné.
A tento blog už má aj bez toho, aby sme tu rozoberali tvoj problém, tri strany. Nikomu sa nebude chcieť preklikávať, kým sa dostane na koniec Mrkám.

A okrem toho - ak budeš mať svoj vlastný blog, bude sa aj tebe ľahšie orientovať v tom, kto reaguje na teba, a kto na Mischel, na Kleopatru... atď.
A dievčatá ti určite dobre poradia, ako s tvojim problémom naložiť...

katarínak, Po, 15. 06. 2009 - 13:16

martinka, neporadia, ja som bola na mašľu, keď som sem písala, strašne som čakala pomoc, už som nevedela, kde sa obrátiť.tadiaľto cesta nevedie.ešte sa sem občas vrátim, že či predsa rada neprišla, a nie.
Podľa toho, čo píšeš, som zažila niečo podobné, keď som bola mladšia.Neskôr som pochopila, že vlastne ani tak nešlo o to, že by sa mama hnevala na mňa, mala iné problémy, ktoré so mnou nesúviseli, ale ja som bola v rodine jediná,na koho mohla kričať.

eva m, Po, 15. 06. 2009 - 13:20

katarinak,
nenasla som tvoj blog, kde ho najdem?
Eva Slnko

georgina, Po, 15. 06. 2009 - 13:34

Evka, žiadny blog od KatarínyK som nenašla ani ja. A dokonca ani žiaden komentár od nej, kde by žiadala o pomoc.

eva m, Po, 15. 06. 2009 - 13:35

?????????
pockame, ci sa ozve...
Eva Slnko

georgina, Po, 15. 06. 2009 - 13:37

Už som našla. V tomto blogu - hneď na prvej strane.
Ale toto píšem stále dookola - dievčatá, založte si VLASTNÝ blog, keď žiadate pomoc a nepripájajte sa k cudzím blogom.

katarínak, Ut, 16. 06. 2009 - 10:16

hm, ja som to tu objavila náhodou,hľadala som nejakú poradňu. netuším, ako sa tu pohybuje, myslela som, že problémy s rovnakou témou sa riešia na rovnakej stránke, tak som tu pridala aj svoj problém.

georgina, Ut, 16. 06. 2009 - 11:01

Katarína, ako som napísala vyššie - na zelenej lište hore klikni na "Pridaj obsah". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...

Potom už len na zelenej lište vľavo budeš klikať na "Najnovšie príspevky" a tam budeš vždy vidieť, koľko nových komentárov pribudlo v tvojom blogu - a komentárov určených priamo pre teba. Nie pre Mischel, nie pre Kleopatru... atď.... Pre teba!

Keď takto pridáš problém do cudzieho blogu, tak málokedy niekto zareaguje.
Ale ak budeš mať vlastný blog, prečíta si ho viac dievčat a tým pádom "viac hláv, viac rozumu".

Slnko Slnko Slnko

katarínak, St, 17. 06. 2009 - 12:41

dík za radu, ale tadiaľto asi cesta nevedie, ako som podľa rekcií zistila. Vieš, keď ma ktosi na p..u vzťah s mamou, je na mašľu, prosí o radu a niekto na pol strany rozpisuje o tom, akú má úžasnú fantastickú mamu,čo všetko spolu prežívajú,kreslí smajlíkov a srdiečka-neviem. Chýba tomu logika.niektoré odpovede sú dosť od veci.skôr by som čakala, že zareaguje niekto, kto vie, o čom je reč,niečo podobné zažil a teda má z čoho radiť.

georgina, St, 17. 06. 2009 - 12:54

Katarína, tento blog sa volá "Vychádzate s mamou?" - a tak mi nepríde zvláštne, že tu niekto napíše komentár o tom, ako vychádza so svojou mamou...

Potom sa tu začal rozoberať problém Kleopatry. A potom trochu aj tvoj. A medzitým sa stále písalo k pôvodnej téme blogu... Tomu sa vraví miš-maš Mrkám.

A preto som ti radila, aby si si založila vlastný blog. A ty si to ani neskúsila - ale už vieš, že tadiaľ cesta nevedie... Zaujímavá úvaha.

Ale ako si urobíš, tak budeš mať...

eva m, St, 17. 06. 2009 - 12:56

????????
naozaj to nechces riesit radsej vo svojom blogu?
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), St, 17. 06. 2009 - 14:16

Tomu sa vravi ocakavania a nikto nie je povinny ti ich splnit Úsmev
Ale bohuzial, tento blog je naozaj preplneny roznymi temami a roznymi problemami. Najlepsie je, ked si zalozis svoj blog, opises svoje starosti a sformulujes co vlastne chces od nas...radu? Skusenost? Chces sa len vyzalovat? Poobjimat? Nikto ti necita myslienky a ani titulky ti na cele nebezia, takze ani pri najlepsej voli sa neda odhadnut co vlastne od koho chces...ci od mamy, ci od nas, ci od kamaratov vseobecne...

yaya, Ne, 21. 06. 2009 - 09:14

ja mám fanatickú katolíčku svokru a žijem s ňou v jednej domácnosti 16rokov....a práve preto, že ako fanatická katolíčka má na všetko, ale všetko svoj názor, ktorý je odlišný od toho môjho, je medzi nami 30ročný vekový rozdiel, hodnotový rebríček je úplne odlišný od toho môjho....svoj názor má nielen vo veciach bežných, ale aj v tom, ako by som sa ja ako žena jej syna mala správať....je to veľmi, veľmi ťažké.....a vychádzam s ňou tak cez zuby...teda, vychádzame spolu, možno len preto, lebo si nehovorím svoj názor a keď povie ona svoj a je dolišný od môjho, tak ho nekomentujem....výsledok, veľmi málo, veľmi málo sa rozprávame, ale na druhej strane spolu vychádzame...moja mama nie je fanatička, ale svoj názor si povie vždy a všade, nie je fanatička katolícka, ale majster podpichovania a irónie....rozdiel je len v tom, že vlastnej mame často, keď prekročí hranice poviem, čo a ako, ale často jej aj nepoviem nič...práve preto, že s ňou nebývam....

katarínak, Po, 22. 06. 2009 - 10:47

hm,yaya,dobrý názor.veď to, že sa tak často nehádame, keď som sa odsťahovala.nemám potrebu riešiť jej mindráky, jendoducho sa zbalím, a odídem "domov".nemám chuť celý život šúchať nohami, a báť sa povedať svoj názor a večne ustupovať,keď to človek v sebe dusí, raz sa to prejaví, na vzťahoch, na psychike,na zdraví.Len mám v sebe ľútosť,že to s mamou inak neviem, nikdy sme nemali blízky vzťah,tak asi nemôžem dúfať, že sa to napraví.
no, georgina, lydusha,ono-ja som pôvodne hľadala psychologickú poradňu a hodilo ma to sem.riešili sa ti podobné problémy, aký som mala ja (teda mám) a až od evy som sa dozvedela, že si mám dať vlastný blog.neviem, dosť ma znechutili tie od veci názory, ktoré som tu čítala (ovšem, nie všetky,určite väčšinou viete, o čom to je).

yaya, Po, 22. 06. 2009 - 19:10

....ja som ani s mojou mamou nemala dobrý vzťah...ale len taký štandartný....nikdy som sa jej nezdôverovala....alebo asi len raz.....a potom už viem prečo nie viackrát....moja suseda, od mojej mamy staršia o pár rokov vedela o mne viac....a mojej mame to dodnes nedošlo...moja mama je horný pesimista....a ja sa už nechcem nechať nakaziť....dvoch dôchodcov pesimistov mám v dome..tak viac už nezvádnem....zavolám jej, spýtam sa, ale nič viac...ak nás predsa len niečo zblíži...tak sú to v poslednej dobe choroby....mama ma v ničom nepovzbudí...keď som mala letieť do tunisu, tak mi vyvolávala ,aby som len nešla, lebo môže spadnúť lietadlo....keď som si robila vodičák, prosila moje deti, aby ma prehovorili, lebo ja nikdy nemôžem zvládnuť šoférovanie, keď som sa mala s mužom rozviesť, tak to nechcela, aj keď ma podvádzal a ublížil mi, preto, aby sme len bol pokoj, ticho, aby ľudia na nás neukazovali prstom.....nezdôverujem sa mojej mame...nevolám jej, keď ma niečo trápi, keď mi je smutno, keď mi je zle....nepochopila by ma a prvé čo by povedala, "bože, zase problémy".....učím sa ich zvládať sama, nikomu sa už nezdôverujem...načo...takto je to lepšie aj pre okolie, aj pre mňa

katarínak, Ut, 23. 06. 2009 - 11:02

horný pesimista-zaujímavý výraz.presne ale viem o čom hovoríš.Ja zas vravím, že moja mama "vidí všade duchov".Všetko sa deje preto, aby sa dialo zle, všetko je nanič, preto to robíš, je to zbytočné, aj tak raz umrieš...nevládzem existovať s touto filozofiou.nepodá mi informáciu, napr. že sa niekto vydáva, alebo sa niekomu narodilo dieťa, ale len, že niekto zomrel, niekto má rakovinu, niekomu odtrhlo nohu...do toho do mňa brýzgala, že sa neveim postarať o dieťa, lebo stále plače, a že som tyran, sadista, môj manžel jej nič nepomôže, len chodí odutý po dome a môže za všetky problémy v rodine...ja toto nemienim počúvať. keď sme tam bývali, podchvíľou sa ofužňčala, s mojim mužom sa nebavila vyše roka, so mnou posledné tri mesiace, keď sme tam bývali. Ale ako sme sa odsťahovali, stále len plače, vždy, keď sme na návšteve, aby sme sa vrátili, že tam je celé dni sama, otec je stále v práci, a ona nemá prečo žiť,a vráťte sa,vráťte sa.Zostali s otcom samy v obrovskom rodinnom dome.A môj problém je ten, že mám obrovské výčitky svedomia, že sme odišli, chceme si postaviť vlastný dom.Bojím sa, že mama ti psychicky nezvládne, mám pocit, že je dosť labilná. Ja už takto ale nevládzem. Tie problémy sa začali dostávať medzi mňa a manžela. Už ani nevládzem k mame chodiť na návštevy, večne plače ona, moja 3-ročná dcéra tiež, lebo starká je smutná a ona s ňou chce zostať, a ja som na zvyšok dňa rozhodená, čudujem sa, že som sa po ceste od nej ešte kdesi autom nezahlušila. Myslím, že dosť dobre viem, o čom hovorím.A môžem vedieť, rozviedla si sa nakoniec?

katarínak, Ut, 23. 06. 2009 - 11:04

teda nie že ja viem, ale ty vieš, o čom hovorím. Píšem ako tatar.

yaya, Ut, 23. 06. 2009 - 16:00

Úsmev .....zatiaľ nie....smaila som tam dala pre ten výraz zatiaľ.....myslím si, že koooooopec našich rodinných problémov, či už medzi mnou, alebo mužom sú pre toto naše spoločné bývanie....myslím si, a možno som presvedčená, že keby sme mohli bývať inde, veľa by sa zmenilo...problém je peniazoch a v neprestrihnutej pupočnej šnúre môjho muža...priznám sa, že finančne by som to ja nevedela utiahnuť....nechcem odísť, ako mi to mnohé radia tak, že sa s deťmi zbalím a môj muž príde za mnou, ak nás má rád...toto ja už beriem za formu vydierania a na základe tohto by som si to iné bývanie nevážila.....takže zatiaľ som sa nerozviedla...možno to tu raz nevydržím a odídem...a možno nie....možno sa do konca života budem starať o svokrovcov a možno oni o mňa....a možno ma aj prežijú....a možno nájdem rozprávkový dom....bude mať takú terasu pred vchodovými dverami, ja tam budem mať hojdacie kreslo, oblečená v letných šatách, vlasy do uzla, so šálkou horúcej kávy v ruke a budem sa pozerať, ako sa moje deti a muž hrajú so psami na priedomí...

katarínak, St, 24. 06. 2009 - 10:06

hm, lenže ak ťa má manžel rád, tak by sa mal zbaliť a odísť, ak vie, že pre teba je to tam zlé a ak máš pocit že sa tam dusíš.ALe naozaj zbaliť sa a odísť len tak-to nie, sama by si to finančne neutiahla.My sme sa s manželom tiež rozhodli, bývali sme u našich a pred pol rokom sme sa presťahovali na byt. Musela som predčasne ísť do práce, malú sm dali do škôlky (mala2,5 roka),bolo to strašné,zrazu sme na všetko zostali sami,nemal nám kto pomôcť,do toho poslali manžela na mesiac preč, takže to bolo všetko na mne,no strašné,mala som šťastie, v práci mi vyšli v ústrety. Ale prežili sme to, zvládli sme to,teraz ani neviem ako.Môj manžel nemá vo zvyku sa sťažovať, ale už sa moji rodičia začali dostávať medzi nás,pomaly sa to hromadilo, tak som sa rozhodla,že nechcem prísť o manžela.Takže platíme nájom-lenže-za to čo splácame nájom, by sme si mohli platiť vlastnú hypotéku, takže ideme do stavby domu. A mama zrazu pochopila, že to myslíme vážne, že netrucujeme. A teraz len plače, narieka, prosí,aby sme sa vrátili.Som z toho vážne na nervy,neviem, čo robiť,rozum mi hovorí jasne, aby som sa k nej nevracala,ale v dušičke mám smutno, neviem sa vyrovnať s tým,čo sa deje.Mám o ňu strach,je mi jej strašne ľúto. Lenže, na druhej strane-je mi jasné, že prvoradý je pre mňa manžel.A takto sa to vo mne bije dookola.

yaya, St, 24. 06. 2009 - 20:11

....mne raz mama povedala, že aby som vždy dala prednosť mužovi a aj držať jemu stranu, pretože mama je síce jedna, ale žiješ s mužom....s ním teraz tvoríš rodinu....viem, musí to byť ťažké...tvoja mama sa teraz správa ako malé dieťa a vynucuje si pozornosť...samozrejme, že by to bolo pre ňu ľahšie, keby ste boli tam....ale pre teba, tvoje deti a tvojho muža bude lepšie, keď budete sami....tvoja mama žila so svokrou, alebo so svojou mamou v jednej domácnosti?...asi nie, a prečo?...ani moji svokrovci nežili so svojimi mamami, ale viem, že keď by sa nám podarilo raz odísť, tak by to bolo veľmi zlé a môj muž to vie....už vtedy, keď sme sa mali rozvádzať, tak mužov otec nechcel aby môj muž odišiel práve preto, aby neostal svokor na dom sám...ale viem povedať jednu vec, že keby sme odišli, viac by som si vážila svojho muža....že dospel a že sa rozohodol sám o nás postarať.....že prebral na seba zodpovednosť, lebo poviem ti, že sa veľmi, veľmi často spoliehal na svojich rodičov, a oni to začali využívať tak, že sa nám starajú do výchovy...a čo je pre mňa horšie, oni si zo mňa urobili dcéru, ktorú nemali....teda dieťa, ktoré je doma a môžu ho vychovávať, lebo ich synovia sa už nedajú...a pre mňa je to ponižujúce, lebo sa cítim ako nesvojprávna....vlastne som len prešla od mojich rodičov k mužovim rodičom...ale nikdy, nikdy som nemala vlastnú domácnosť, nikdy som sama nerozhodovala, čo a ako to bude v domácnosti....aj nedávno mi svokra povedala,že bola v našej spálni a poupravovala mi kvety....keď som si doprala, nešla som ho hneď vyvešať, lebo som si niečo chcela pozrieť v telke a už bola za mnou, že si môžem ísť vyvešať prádlo(neustále sú mi za ...)....ako by som to sama nevedela....sú to drobnosti, ale mňa už oberajú o svojprávnosť a chuť do života.....

katarínak, Pi, 26. 06. 2009 - 13:44

ach moje nervy!ja som tiež toto zažívala od svokra, našťastie sme tam boli len na čas nevyhnutný,a od našich presne to, čo hvooríš o mužovi.
A hlavne-ďakujem za príspevok a za tvoje slová,spomínala som to manželovi a potvrdil mi, že si nesmierne váži, že som odišla od našich,lebo on mi to nikdy nenavrhol, bol si istý,že by som neodišla, že je rád, lebo vie,že som to spravila pre neho a vlastne pre nás.
Moja mama žila so svojou mamou asi osem rokov po svadbe a potom si postavili dom, stále vraví,že oni tam chceli zostať, ale že sa nedalo...no poviem ti,maliotrasný vzťah, vždy sa hádali, nepamätám si jednu návštevu, ktorá by prebehla bez hádky.
Ďakujem za tvoje slová. Naozaj vidieť, že vieš,o čom to je.Ale aj tak mám voči mame výčitky svedomia.

lydusha (bez overenia), Pi, 26. 06. 2009 - 14:53

Este dlho budete otvarat tuto temu? V podstate Mischel na NM uz pod svojim nickom nepise a ak mate chut si pisat mozete aj mailom. Ked uz si katarinak nechces zalozit svoj vlastny blog, lebo co ak by sme ti nahodou napisali opat nieco od veci Pohoda

katarínak, Po, 29. 06. 2009 - 07:49

lydusha nechápem, čo ťa obťažuje, v podstate mám pocit, že tuto je to už dávno uzavreté,mischel sa absolútne neozvala,kleopatra tiež nie, a keď nechceš,tak to tu zrejme nemusíš čítať. Nechápem tvoj postoj.načo otváraš tento blog,ak ťa rozčuľuje naša komunikácia? či čo..

lydusha (bez overenia), Po, 29. 06. 2009 - 16:49

či čoMrkám

Alenka z ríše divov, Ne, 05. 07. 2009 - 20:15

Kleo, ahoj. Neviem, ale dojde vobec tvojej mame ako za vás dve vlastne ty bojuješ? Básnicky sa tu vyjadrujete a vzletne preberáte slovko mama. Áno,áno, áno. Ale uvedomujete si, že Kleo može dostať takú tvrdú ranu do tváre, že sa to už nikdy nenapraví? Zažila som to sama. Bolelo to a bolí dodnes. Veľmi. Ako som tu už niekde písala, vzala mojim deťom i ilúziu o mame. Asi nevedela čo robí...
Ale ku Klei. Myslím, že by sa len trápila hľadaním sposobov, ako sa priblížiť ku mame. Veď aj tá mama už tiež mohla niečo pochopiť a neutekať za otčimom na radu. Neviem, nezdá sa mi to. Aj mamy sú len ľudia, ktorí sa chovajú tak, ako sa chovajú.

Moj život by som opísala, ako život plný drám a zvratov, nikdy ovšem v poziotívnom slova zmysle. Tiež bola "generál" v nohaviciach. A ja som ju tak strašne milovala. Bola by som, keby bolo treba utekala aj po tme cez hory. Nikdy mi to neopatovala. Bola chladná a surová.
Urobila mi také veci...že.. to by sme tu čítali možno po večeroch do Vianoc. Cez to všetko som vždy prišla a začínala znovu a znovu. A vždy som odchádzala len zranená a sklamaná.
Neopýtala sa na vnúčatá, čo som tu v cz mi ani raz za 9 rokov nezavolala, nenapísala. Keby som ja neprišla a nepripomínala sa jej telefónom, neviem, či by sme ešte o sebe niečo vedeli. A teraz ma dokonca i vydedila. Nenapísala sice záveť, ale už dom prepísala na sestru a jej dcéru, a bratovi pomáha stavať ešte v záhrade z dochodku. Ja som jej vraj skazila život, lebo som bola nemanželská. To mi povedala v čase, keď som prerušila VŚ. Vraj si mohla kúpiť radšej nové auto. Ale nemala som začo by ť na tej škole, viac hladná ako živá... hovorím, kto raz nechce, nikdy nebude..Je mi to klei, ľúto. Možno máš viac hodnotných priateľov, ktorí ťa v živote podržia. Prajem ti to z celého srdca. Marcelka, Tebe tiež aj všetkým, cítiacim sa ukrivdeným. Smútok

Kikush.11, Ut, 18. 01. 2011 - 16:25

Mám síce už 14 rokov ale moja mama mi chce stále rozkazovať Prekvapenie .. Už je to až trápne a lezie mi to na nervy Mlčím.. Keď chcem povedať svoj vlastný názor začne jačať moja babka šo sa do všetkého starám!! Chcem ísť von tak nemôžem... Mám jednu kamošku mojej mame niečo natrepe hoci aká piča z ulice ona jej uverí a už sa nemôžem baviť s tou kamoškou a takto s tými kamoškami je to dookolo prestne to isté a to samé!!!! Moje kamošky už ledva dojdu aspoň ku onku lebo sa boja mojej hroznej mamy niekedy je moja mama dobrá a dovolí my kamošky aj ísť von a niekedy je taká hnustná že musím sedieť celý deň zavretá doma!!! Plačem Plačem Plačem Plačem Plačem A niekedy aj keď sa rozplačem tak to nepomáha!!! Najradšej by som utiekla z domu ale keď som povedala mame že odídem preč a nikdy ma neuvidí tak povedala že uvidíme keď zavolám policajtov! Smútok A potom vždy keď sa jej opýtam prečo nemôžem ísť von? Tak povie len lebo...Zase sa jej opýtam a stále odpovie len leboo... A už mi to lezie hore krkom!!! Plačem Plačem Plačem Moje kamošky sa somnou ledva bavia pretože moja mama mi vždy robí všade hambu nechce sem pustiť moje kamošky a ani nič také podobné!!! Poviem jej tak ma pusti aspoň pred dom a ona povie nie nikam nejdeš... Plačem Plačem Plačem Ježiš Maria ale prečo by som nemohla ísť pred dom?? Ĺudia povedzte mi len to jedno hmm?? Už nevládzem a neviem čo robiť!!! Zase dnes 18.1.2011 Mi zakázala baviť sa s mojou naj naj naj kamoškou Darinou a to je mi strašne ľúto Smútok Smútok Smútok Smútok Ale mňa to nezzaujíma budem sa sňou baviť... Plačem Plačem Plačem

georgina, Ut, 18. 01. 2011 - 16:27

Kikusch, prosím ťa, ak sa chceš o niečom poradiť, radšej si založ vlastný blog (na zelenej lište hore klikni na "Pridaj obsah". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...). Ak sa totiž len "prilepíš" do cudzieho, a navyše skoro dva roky starého blogu, moc odpovedí nedostaneš.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama