reklama

Pokazene deti

Pridal/a mirka6 dňa 02. 02. 2010 - 22:10

reklama

Dobry vecer NM.
Od rana len prebalujem a prebalujem a ten mali prcko furt len tece a je pokazeny (teraz vecer totalka az na chrbat). Neviete prostim kde sa vymienaju pokazene deti. Este je v zaruke ma len 8 mesiacov. A nie, nie...manzela som sa uz pytala. On vraj reklamacie neberie.
Ozaj a treba k tomu aj povodnu krabicu??? Moja uz bohuzial vytiekla a sfukla. Nemate niekto pozicat.Chichocem sa


reklama

reklama

apple, Ut, 02. 02. 2010 - 22:13

dieťa nemeň,radšej pošli manžela na úrad práce, na rekvalifikačný kurz-močoinštalatérÁno Pohoda Zlomené srdce

Polárka (bez overenia), Ut, 02. 02. 2010 - 22:13

To bol vtip ?

mirka6, Ut, 02. 02. 2010 - 22:31

jasne ze vtip. Nemenila by som ho za nic nasvete. Je to predsa moj najoblubenejsi syn zo vsetkych synov. Este ze mam len jedneho syna.Vyplazený jazyk Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 02. 02. 2010 - 22:52

V poriadku...
Len v poslednom case uvazujem nad hodnotou a vahou slova. A toto ma trochu zarazilo.

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 12:15

Vaha slova...ach ako ju mnohi podcenujeme, v ramci srandy a podobne. Velakrat vsak takto dostaneme skusku a potom zalamujeme rukami: paneboze preco ja????
Tazko si spatne davame dokopy kedy, co a ako bolo a preco sa nam toto dejeMrkám

mirka6, St, 03. 02. 2010 - 12:33

tak to ste ma teda riadne sfukli. Bolo to len v ramci srandy. Za celych 8 mesiacov sa mu podarilo ocikat ma asi tak 5-krat a vcera to robil zakazdym co som ho rozbalila a v kazdej plienke mal kaknute. Prislo mi to velmi smiesne a v radiu bola akurat diskusia o reklamaciach tak ma to napadlo aj s mojim malym. Ak to niekoho poburilo pardon. Plačem

aga, St, 03. 02. 2010 - 12:46

mňa to vôôôôôbec nepobúrilo-no šak poznám srandu néVyplazený jazyk aspoň som si spomenula ako sa pokadil moj synátorChichocem sa až päty mal okakané tak sa doteraz rehotame ako ho môj muž v rámci akcie "rýchlo -rýchlo"strčil pod ľadovú sprchu a čudoval sa prečo ten krpec toľko reve???a on chudáčik ľadovú riťku mal...Chichocem sa odporúčam-nereklamuj!postupom času z neho vyrastie krásny chlapSlnko vid.moj pokakanec syn,dnes chlap jak horaÁno

apple, St, 03. 02. 2010 - 12:47

...nič si z toho nerob,na chybách sa človek učí(my všetky)...pripomína mi to báseň poludnice,keď tiež mamina,iba žartovala a ako to dopadloPlačem ...ale aj Kamilka túto rubriku,DIEŤA NA PREDAJ myslela,len úsmevne...takže žiadne stresy,my nanicmamy svoje deti milujeme,preto sme tu a učíme sa jedna od druhejZlomené srdce

crystall, St, 03. 02. 2010 - 12:48

...klud...mna z toho napadla ta podstata, to cikanie...Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 12:54

mirka6

nepoburilo ma to, ani nenahnevalo. Pochopila som, ze to ma byt "vtip", ale zial, ako pise Lydus - vaha a hodnota slova je vacsia, nez si dokazeme predstavit. A veci vyrieknute v ramci srandy niekedy vypalia takym stylom, zeby to by nikto necakal, a nikto to neda do suvisu - lebo to bola "iba" sranda.

Mozno o tom napisem blog Objímam

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 12:55

Áno napis....zvopakneme si Úsmev kedysi som uz o vahe slova pisala...a rada si precitam tvoje myslienky na tuto temuKvietok

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:02

Ok - mozno nieco zosmolim Úsmev, najskor vsak asi vecer... Inak chcela som napisat aj o orgazme v hlave, len neviem neviem Veľký úsmev Chichocem sa Chichocem sa

daisy, St, 03. 02. 2010 - 12:58

Polárka,ani netušíš,akú máš pravdu.Aj ja som raz vyriekla niečo,čo dodnes ľutujem,žiaľ,už to nevrátim.Plačem (mala som popôrodnú depku)(brokenheart)

klodik, St, 03. 02. 2010 - 16:39

Ale daisy ver mi, že slová nemajú až takú silu ako si niekedy myslíme...to by bolo pekne blbé keby sa plnilo všetko tak ako to vyslovíme a zas na druhej strane by podľa toho boli niektoré veci až príliš jednoduché...v živote je to trošku inakObjímam Objímam Objímam

tiež som občas vyslovila slová ktoré sa potom naplnili, ale isto nie preto lebo som ich vyslovila, pri Filipovi som pochopila, že tieto veci nefungujú takto "bosorácky", často majú iný hlbší významZlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Objímam Objímam Objímam

eva m, St, 03. 02. 2010 - 13:01

mirka,
mna to nepoburilo, len som v suvislosti s detmi velmi citliva na akekolvek negativne slova - hoci myslene zo srandy.
Aj mna moje deti veeelakrat ocikali, okakali, ogrckali, s laskou na to spominam.
A vase slova tiez prikladam velky vyznam. Som cholerik a "podarilo" sa mi parkrat povedat, co by som najradsej vzala nazad - len to nejde. A velmi ma to mrzi.
Ale tvoja tema mala byt o inom, ja viemObjímam
Eva Slnko

helus72, St, 03. 02. 2010 - 13:03

Ty a cholerik?????? s kým som to potom bola na dovolenke??????Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Mrkám Objímam

eva m, St, 03. 02. 2010 - 13:06

a ako by si pomenovala moje emocne privaly?Chichocem sa Chichocem sa Chichocem sa ooo, sangvinik - to znie lepsie, len neviem, ci mi to prejdeVeľký úsmev
Eva Slnko

helus72, St, 03. 02. 2010 - 13:10

Sangvinik...jednoznačneMrkám ...vo vypätých, hraničných, emočných situáciách reagujúci s miernym náznakom cholerického správaniaVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

eva m, St, 03. 02. 2010 - 13:41

juj ci si to krasne, moja, to si opisem a naucim sa to naspamatObjímam Objímam Objímam
Eva Slnko

mirka6, St, 03. 02. 2010 - 13:17

ved prave malo to byt o inom.Smútok cely den vazim slova najme co a ako odpoviem svojej dcere na vselijake otazky momentalene je v obdobi "a preco", tak isto si davam pozor ako odpovedam manzelovi ked pride z prace, lebo je isto unaveny a aby som ho svojimi recami nahodou nena.... aj ked len nechtiac a radsej si svoje slova trikrat v hlave rozmyslim. a vsetko s usmevom. Zatial mame super harmonicke manzelstvo. Tu som sa chcela trochu odreagovat a pobavit nad vasimi vtipnymi poznamkami. Smútok

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:20

mirka6

Lyduska o tom napisala celkom dobry clanok
http://www.nanicmama.sk/ostatne/sila-zelani

Mne sa velmi paci, neviem ci k tomu napisem blog, ak ano tak si to vsimnes. Len si prosim uvedom, ze nikto ta tu nekarha ani nic podobne. Je 1000 ludi a 1000 chuti. Keby ta tu niekto ozaj sfukol, vyzeralo by to iste inak Kvietok Slnko

crystall, St, 03. 02. 2010 - 13:31

....ako "inak"? Kvietok Slnko

to bol vtip?

nielen žienka domáca, St, 03. 02. 2010 - 13:24

mirka, nesmut prosim ta tolko. vobec nic sa nestalo, nesyp si tolko popola na hlavu pre par poznamok. mnoho zien tvoj vtip pochopilo Mrkám

ked sem niekto napise rasisticky zamerany vtip do kategorie vtip, pripadne humor zamerany proti "buzerantom", "cigošom", "svokrám", "blbým chlapom", neni okolo toho takéto haló, že váž slová a bla bla. ešte sa práve tie najvacsie poucovacky pridaju so smejucim smajlom Pohoda

klud. uzivaj si cikajuce bubulko Slnko

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:27

Kludne bud konkretna konvalinka Mrkám

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:32

Vo vtipe o buzerantoch ci cigosoch sa pise o mojom dietati napriklad? Kludne si zartuj o svojom dietati ake je kolko len chces Úsmev Je to na tebe. Ja si snad mozem napisat svoj pohlad. A ak niektorym vtipom nerozumiem, nesmejem sa im. Aj keby sa milion ludi na to super bavilo.

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:33

Lydus nehaj tak Úsmev

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:25

mirka, neblbni !!!!!
nenechaj sa presvedcit, ze si si privolala katastrofu do svojho zivota - ved prehoha zalezi od toho, aky emocionalny naboj clovek tym slovam da. To iste slovo moze mat najroznejsie vyznamy.
kludne sa bav sposobom, aky ti vyhovuje - zalezi ako to mylsis, si myslim Úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 13:28

SVETLANA--- Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam TLIESKAM, TLIESKAM, TLIESKAM!!! Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:34

Svetlana a kto ju presviedca, ze je to tak ako pises ty? Ked sem niekot napise ze jeme mrtvolky a je to nezdrave- presviedca nas, ze nemame jest mrtvolky?

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:35

Lydus, aj tak si kazdy bude mysliet svoje. Ja som nikoho nepresviedcala, a ty tiez nie - vsetko je OK. Mirka je trosku precitlivela - ved o nic nejde Úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 13:38

presne tak, každý si bude myslieť svoje...

crystall, St, 03. 02. 2010 - 13:43

"uvažujes v poslednej dobe o vahe slov"

...nie je to OK, nevies sa chovat!

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:47

Co nie je OK ?
A podla coho konkretne usudzujes ci sa viem alebo neviem chovat ?
Úsmev

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:53

hlavne ze ty vies Úsmev
aspon sa mam od koho ucit Úsmev Kvietok

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:51

Fiiiii, aky mas dovod niekomu pisat ci sa vie chovat alebo nie? Kto urcil normu? Ty?

crystall, St, 03. 02. 2010 - 13:52

...a normu na precitlivelosť? Mrkám

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:56

Lydus
pamatas na ten zvlastny pribeh s dietatom co mu vyliezali creva ? No a tu by mohla tato konverzacia asi skoncit. Obe a vlastne vsetky tri mame na seba diametralne ine pohlady Úsmev

mirka6, St, 03. 02. 2010 - 20:47

teda ja nie som vobec precitlivela. chcela som vtedy hned reagovat ale nesiel nam internet a teraz pravdu povediac ked som si precitala kde to cele doslo nejako nemam chut sa vyjadrovat.
Ja som sa len chcela ospravedlnit tym ktorych sa to dotklo. no a tym ktorym sa to nepaci nemusia reagovat. Myslela som ze sa pobavim na poznamkach, no ale prehuplo to do dost divnej debaty.
pravdupovediac ked som si citala vase blogy pripadne diskusie boli tam vselijake debaty a tam sa nik nezamyslal o vahe slova. Trosku ma zaskocili vase reakcie. /no ale nevadi ja som neskutocny optimista a na negativne veci ani nemyslim a co bolo v mojom zivote smutne alebo zle vyhadzujem si to z pamate./Mrkám tie co ste sa pobavili som rada. Úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 21:37

Úsmev Môj muž už aj u mojich rodičov chcel reklamovať svoju manželkuChichocem sa Chichocem sa Chichocem sa A vieš čo? Mamina mu povedala, že keby sa to dalo, vyreklamovali by ma už dávnoVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
Tak som jej dnes prečítala tvoj príspevok a super sa pobavilaÚsmev Hore hlavu, dole gate...Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

-, St, 03. 02. 2010 - 13:37

myslím, že vy... vložili ste jej svojimi poznámkami pocit, do hlavy obavu--- a myslím, že sila myšlienky je OVEĽA silnejšia, ako sila slova. Slovo dokáže ublížiť, ale myšlienka nás dokáže spraviť veľmi nešťastnými...

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:40

Coze? To co si napisala ? Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Z coho sa podla teba sklada myslienka? Nie nahodou zo slov? A ked to pisala, mala vypnutu hlavu, nemyslela? Veľký úsmev
Inak dakujem za kompliment ale myslienky do hlavy davat neviemVeľký úsmev Aj keby som naozaj niekedy chcela Veľký úsmev Veľký úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 13:44

pre mňa je myšlienka a slovo čosi celkom iné. Myšlienka je pocit, ktorý vychádza odkiaľsi zvnútra, zatiaľ čo slovo je iba povrchná reprodukcia myšlienky.
A nie, samozrejme že myslela--- že to čo píše je vtipné a všetci s atu na tom pobavíme. Čiže myšlienka bola pekná.
Ale vy ste z toho spravili "kliatbu"--- ktorá ju teraz bude ťažiť. To je sila slova. Ale tým pádom ste na ňu negatívnu energiu privolali vy...

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:47

Ako myslis. Pokojne ma mozes urobit zodpovednou za snehovu kalamitu. Vsetko je v nasej hlave a je jedno ci tomu vravis pocit alebo slovo ci myslienka. A ja nemozem za to, co ma mirka v hlave- ja som jej tam nic nesadila, iba somsi povedala svoj nazor a je na nej ako to vezme, ci poduma alebo si poklope po cele. Takze prosim ta , ak nemas jasnovidecku gulu alebo nesedis mirke v hlave tak toto: "Ale vy ste z toho spravili "kliatbu"--- ktorá ju teraz bude ťažiť. To je sila slova. Ale tým pádom ste na ňu negatívnu energiu privolali vy..." si odpusti. Pretoze toto co pripisujes mne, je tvoja palka.

-, St, 03. 02. 2010 - 13:55

To je moja pálka? Lydush, spamätaj saSmútok Ja vôbec nemienim bojovať alebo sa hádať- o týchto veciach vieme obe prd--- môžeme prečítať milión kníh, ale stále je to iba čísi pocit, s ktorým sa stotožníme.
A presne o tom hovorím- Mirka netušila, že by takto mohla čosi zlé privolať. Nemyslela na to a tak táto myšlienka nemala ani silu. Lenže vy ste jej ju povedali a hoci sa s ňou nestotožní, už ju má na vedomí...

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:58

Ja sa mam spamatat? Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev Ok, tak schovavaj kostlivcov do skrine aj nadalej a prijemnu zabavu vospolok prajem. Verim tomu ze minimalne jedna baba si povedala ze vahu a dopad blbeho humoru zazila a minimalne jedna si povedala ze zvazi odo dnes co kedy kde napise...a to je cele.

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:51

Akira
no nechem byt za mudru a poucovat, ale odkial mas ten uvod ?

A ten zbytok je v skutku zabavny. Ak ti niekto povie, pozor na noz je ostry, ak si nim budes narabat nerozumne, moze sa ti to vypomstit - on ta vlastne zaklial a neupozornil, hej ?
No krasne dedukcie Úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 13:57

Odkiaľ? Prekvapenie Asi nechápem otázku...

A jaaaaaaj, takže fyzično rovná sa psycho...??? Zaujímavý príklad....

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:04

Nie Akira, nepochopila si ma asi. Az tak to nemusime hnat ad absurdum.
Bolo to myslene tak, ze aj noz je velmi dobry sluha, ale dokaze zranit aj ked ho pouzivas s dobrym umyslom. Tak, ako slovo. Aj to dokaze vsetko mozne, ale dala som dole otazku Svetlane, pretoze to co nacrtla je velmi zaujmave a chcem vediet ci to moze mat taky suvis Kvietok

"pre mňa je myšlienka a slovo čosi celkom iné. Myšlienka je pocit, ktorý vychádza odkiaľsi zvnútra, zatiaľ čo slovo je iba povrchná reprodukcia myšlienky."

Z coho sa sklada myslienka ? Povacsinou zo slov, alebo obrazov. Takze asi sa to neda celkom oddelit. Pocit - emocia - patri k myslienke - zas sa to podla mna neda rozdelit. Kedze myslienku beriem, ako komplex viacerych veci. Slovo - nemyslim, ze je povrchna reprodukcia. Povies manzelovi, ze ho lubis a on teba. Je to podla teba iba povrchna reprodukcia ???

-, St, 03. 02. 2010 - 14:04

Polárka, ale iba slovo, ktoré má nejakú negatívnu myšlienku môže mať negatívny dopad- keď hovoríme o tom "nehmotnom svete".
Ako z únavy vyrieknuté "bodaj by si sa nenarodil"... to sú slová, ktoré bolia naveky...

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:10

Akira ja o tom, ty o inom...
Ved to je jasne, ze s akym nabojom co povies a napises taky to ma dopad. Ale ani forma sa neda brat celkom na lahku vahu, ci hej ?

btw. slovo je jednym z klucov, ktory nam umoznuje nejako komunikovat... pravda je, ze nie je dokonale Mrkám , ale momentalne je to jeden z najrozsirenejsich komunikacnych prostriedkov Úsmev

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:37

tiez si myslim ... alebo je to obava vysloevne "len tak", ale podporena velkym strachom, ze sa to moze naozaj stat. tu je (zrejme) rozdiel, ako ked nieco povies skutocne "len tak", srandujes a nie je to SKUTOCNE napojene na ziaden strach.
len ako to ten druhy skutocne mysli v normalnom pripade tazko odhadnut Úsmev

no ale ved treba trochu testovat .... Úsmev

-, St, 03. 02. 2010 - 14:08

ale dokáže slovo naozaj opísať myšlienku??? Dá sa slovom povedať ten pocit, ktorý je VO VNÚTRI, keď hovoríš milovanej osobe že ju ľúbiš?
Je to ako s tým strachom. "Cítim strach"- jednoduchá veta, však? Ale vieš ty, že keď si na dôvod môjho strachu čo i len spomeniem,chveje sa mi celé telo, a srdce mi trhá ma milión kúskov. A tebe pri tom napadne iba "strach, čo je to"... ?

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:14

Na toto som odpisala v podstate vyssie. No nazvat slovo iba povrchnym. Hmm, ja neviem.
I ked bolo by zaujimave komunikovat na zaklade "prezitia" emocii. I ked, asi by tento svet bol o cosi intenzivnejsi. A neviem ci by bol tu a teraz znesitelni. Predstav si tu kopu negacie zo sprav z TV novin, a teraz si predstav, ze vsetko to "nestastie" by ti niekto odkomunikoval v emocionalnom rozmere. V podstate, ze prezijes pocity tych ludi... Hmm - neviem.
V nasom svete, sa mi zda slovo "bezpecnejsie"... I ked kto vie, mozno by to mohlo mat aj pozitivne ucinky, neviem... Kvietok

-, St, 03. 02. 2010 - 14:17

PRESNE TAK, slovo je bezpečnejšieÚsmev Úsmev Úsmev Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Dreya, St, 03. 02. 2010 - 14:11

Polárka, teraz neviem, či dobre zabŕdnem do tohto vášho rozhovoru....ale kedysi som každý deň vravela exmanželovi, že ho milujem....a necítila som to tak...
Myšlienky veľakrát schovávame v hlave a hovoríme alebo konáme veci, ktoré sú, dajme tomu, na kilometer vzdialené od toho, čo vlastne máme v hlave, duši...
Preto sa pýtam aj ja...čo je viac, myšlienka, slovo alebo skutok?
Myslím na to, že zabijem svojho manžela, lebo mi pije krv a ja ho nenávidím..
Hovorím mu, že ho milujem, nikdy ho neopustím ( ale v hlave mám plán, ktorý chcem zrealizovať!)
Podám žiadosť o rozvod....

TAK?

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:16

No Dreyka,

toto zaujalo aj mna. Co je ne/bezpecnejsie forma, akou co podam ? Emocia, aku k tomu priadim ???
Zatial mi vychadza, ze asi emocia. No zda sa mi, ze ani ta forma nemoze byt zanedbatelna. No neviem to na isto Kvietok

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:55

sak to bolo len preventivne ... aby ju to ani nahodou nenapadlo si mylsiet.
ak by ju to totiz ani nenapadlo si to mylsiet, mylsim, ze by reagovala trochu energickejsie. (hovori moja vestecka gula Chichocem sa Úsmev )

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:57

Toto beriem Svetlus Mrkám
Len aj so slovom treba vediet narabat, tak, ako s nozom Úsmev
Ci sa mylim ? A podstatnejsia je emocia, a zamer s akym je co vyslovene/ napisane ?

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:16

kto vie dokonca, ako to je a ako to funguje ?

ono aj upozornenie sa da formulovat rozne. ja napr. nikdy nehovorim detom, ze nemaju pit studene, lebo ochoreju, lebo to povazujem za uplnu blbost. vhodne upozornenia formulujem len sposobom - ten noz je ostry, v tej zasuvke je elektrika, smyka sa, ...

ja si myslim, ze zamer je podstatnejsi ... a este nejaka celkova energeticka situacia cloveka. no na kolko, mozme sa len dohadovat. a je to vobec dolezije ? Pohoda

mne sa stala pred casom taka mila historka ... muz ma posielal nikede cvicit, no nejako nebolo kam, moje studio zatvorili, do dalsieho znameho sa mi z nejakych dovodov nechcelo, tak mu hovorim, ze nemam momemntalne ziadne moznosti, ze keby som mala prilezitost chodit niekde, ked by som si mohla svoje odcvicit, to by bolo ... proste totalne vyhovorky Úsmev az som nasla koncom minuleho roka jeden letak - presne to, o co som mala zaujem. po testovom treningu si hovorim ... sak ona sa mi vobec nevenujem, mam sama rozhodovat, co budem cvicit a co ak to robim zle .... dost ma to pobavilo, ked som si uvedomila, ze by som si mala poniektore veci rozmysleit dopredu Veľký úsmev Chichocem sa Váľam sa od smiechu po podlahe
Ci to bola nahoda, neriesim ... mam teraz studio, kde mozem prist kedy chcem, cvicim sama, co chcem (na platniach), cenovo viac ako vyhovujuce, 5min od bytu Úsmev

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:23

Aha jasne Úsmev. Dakujem za vycerpavajuce vysvetlenie Úsmev Tlieskam.
Ano emocia versus forma. Este stale sa ucim spravne komunikovat. Vidis - ale vzhladom na to, ze som zjavne zvolila mozno nevhodnu "formu", naslo sa par ludi, co to pochopilo z opacneho konca. Zamer vsak bol jednoduchy - narabat so slovom opatrne Úsmev
A bum ho - mam co som chcela Chichocem sa Vyplazený jazyk

Napdla ma vsak jedna zaujmava tema. Mozno sa rozpisem, a stvorim blog Úsmev budem rada ak sa pridas Úsmev

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:29

Ozaj a dakujem za plodnu diskusiu, nepoznamenanu osobnymi invektivmi Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:43

ozaj nemas za co Úsmev
ved vies, komu clovek skodi nenavistnymi invektivami ... Úsmev Chichocem sa

-, St, 03. 02. 2010 - 14:45

Neuveríš, ale túto vetu mám na jazyku už peknú chvíľu. Dnes mám nad čím uvažovať. A predsa sa posledné príspevky usmievamSlnko Slnko
A mám nutkanie napísať ti ešte- poriadny kus cesty si prešla, PolárkaTlieskam Tlieskam Tlieskam U mňa naozaj nešlo nikdy o "kameňovanie lebo je to Polárka"... Len si nediskutovala. Napísala si názor a iný si neakceptovala- nie, nemyslím, že nezmenila- aj tu sme prišli ku kompromisuZlomené srdce Zlomené srdce Aj spôsob prejavuTlieskam Tlieskam Tlieskam
ĎAKUJEM, nakoniec pre mňa táto diskusia bola obrovským prínosom a idem rozmýšľať o sile myšlienky vs. slovaÚsmev

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 15:42

Kedy, ako, kde ?
Teraz som v pomykove - nejak nerozumiem Hambím sa

-, St, 03. 02. 2010 - 16:03

kedy? Kedy si nediskutovala? KedysiÚsmev
Dnes- klobúk doleTlieskam Tlieskam Tlieskam veľmi podarená a plodná diskusiaÁno

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 16:09

Aha... Dnes si tojim na kabli Veľký úsmev Chichocem sa
Dakujem Kvietok

-, St, 03. 02. 2010 - 14:16

Presne tak, Jarka- ĎAKUJEM, že si si dala tú námahu pochopiť tento kolotočZlomené srdce
Vieš, toto som sa ja snažila povedať- respektíve ešte trošku inak- slovo má váhu iba vtedy, ak je doplnené negatívnou energiou. Ale zdá sa ti Mirkin blog negatívny? Jej zámer bol krásny a veľmi pozitívny- rozosmiať nás.

Celkovo- nedávno som čítala, že ľudské svedomie nepozná NIE. Preto veta "dávno sme NEboli chorí" sa tak často veľmi rýchlo zvrtne na nepríjemnú chorobu a aj preto keď hráš poker a povieš si "teraz príde eso", tak príde. Ako je to tvoj pocit, nie iba "prázdne slovo"

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:27

Ja by som povedala, akoukolvek emociou/energiou.
V zasade sa mi Mirkin blog zdal "nevhodny"/"nie vtipny". Isty druh humoru, ako sarkazmus a ironia mi nepride niekedy vobec vtipny. Zvlast, ak sa, ako Evka pisala vyssie, deti tyka. Ako vravim 1000 ludi, 1000 chuti. Asi mam iny vkus - ale to je asi normalne. Marek sa zasmeje na Monthy Pythons a ja sice rozumiem o com, ale nesmejem sa. Nie je to moja salka kavy Kvietok

To o com pises v druhom odstavci mi je zname Úsmev.

loulou, St, 03. 02. 2010 - 15:33

Baby neveďte to do extrémov, veď potom by ste nemohli chodiť na nanič mamu, lebo sa z vás naozaj stanú nanič mamy. Proste to bol zvláštny štýl humoru ktorý nie každému sedí, a keďže tam mirka nedávala tú negatívnu energiu, tak tie slová nemôžu spôsobiť zlo. Keby to myslela vážne, potom áno.
Ešte tu niektorá z vás spomenula, že jej to pripomína Poledince. No ale tá mama bola nervózna, nemyslela to zo srandy, dala do tých slov veľa energie, aby to dieťa skutočne umlčala.

Polárka (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 15:57

Loulou

o nic nejde Úsmev. Styl humoru sa mi nezdal vtipny /z viacerych dovodov, ktore sme si tu so Svetlanou celkom pekne vysvetlili/. Je to o vkuse. ked vyjadrim iny nazor, ako vacsina - neznamena to, ze druheho ponizujem, zhadzujem, sfuknem.... Len mam iny nazor. V zivote je bezne, ze sa ludia mnohokrat nezhodnu. To vsak nie je / nemal by byt dovod preto, aby sa ludia stali "neprijatelmi".Úsmev

svetlana (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 14:17

Akira, neprehanas to dnes uz nahodou ? Úsmev Chichocem sa Slnko Zlomené srdce pivo Úsmev

klodik, St, 03. 02. 2010 - 15:44

no tak za toto ti svetlana tlieskam...Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Keď sme sa s manželom rozišli a on išiel asi dva týždne na to na dovolenku aj s chlapcami tak vtedy som si pomyslela, že nech ide do čerta...boli tam proste isté súvisloti, inokedy som mu vždy zaželala kamkoľvek išiel šťastnú cestu a vždy to bolo myslené úprimne ako jeho ochrana...vtedy som to nevyriekla a bolo mi jedno ako sa na dovolenke bude mať, len som si v duchu ochránila svoje deti...a tak aj bolo, na druhý deň havária jak vyšitá, chlapcom sa nič nestalo, manžel mal dolámané stavce, lopatku, bol na tom dosť zle...

Po rokoch som sa ocitla u psychológa a spomenula som mu túto príhodu- podotýkam, že to bol pán psychológ, ktorý pracuje aj dosť neštandardne a trošku sa vyzná aj vo veciach medzi nebom a zemou a on sa vtedy na mňa len pousmial a povedal:viete nie vždy má slovo, alebo naša myšlienka až takú silu ako si to niekedy namýšľame, až takto to nefunguje, to že mal váš manžel nehodu malo inú príčinu...

všetko s mierou...

a samozrejme že ide o ten emocionálny náboj ktoré svojim slovám dávame...

Natinka, St, 03. 02. 2010 - 13:06

jaj moja nedaj sa odradit, zartuj, smej sa, nedaj sa rozhodit ludmi, co sa tvaria cely zivot akoby mali v prdeli otvoreny parazol...
a moze ti byt jedno co si kto o tebe mysli...o mne si tiez kopa ludi mysli, ze som mignuta, ale mne je to jedno..ja mam svoj specificky humor a je mi vale, co si kto o tom mysli..
napisala si to super humorne, ja som sa zabavila
smiech je korenim zivota, tak sa smej a bav sa..lepsie ako plakatVeľký úsmev

lydusha (bez overenia), St, 03. 02. 2010 - 13:20

Jasne, smiech je super vec, aj humor. Aj to je ok, nech si mysli kto chce co chce.
To co piseme s polarkou je len nas pohlad na vec a nemyslim, ze je to na zhadzovanie, kazdy sa zamysli a mozno aj nie ale zariadi sa po svojom, ked nie mirke, inej babe co sem chodi citat, to mozno pomoze, ktovie........zenska dcere vravievala, jaj dora jedna, neotravuj stale, zmizni mi z oci, nechcem ta uz vidiet, nech si ta beru cigani...mladu uniesli, po rokoch ju nasli v taliansku v bordeli znicenu, zdrogovanu. Takze tolko o vahe slov. Potom je uz zbytocne plieskat si hlavu o stenu preco som to len povedala....verim tomu, ze do konca zivota podobnu vetu nevyslovila.

mirka6, St, 03. 02. 2010 - 13:42

My sme asi dost divna rodina, lebo u nas je kazdy den nieco velmi zabavne. Ked som mala prvykrat ukazat manzela tak som ho musela dlho pripravovat na nas typ humoru a ked prisiel cas ukazat mu nasu "strelenu" rodinu tak uz bol pripraveny a nezaskocil ho nik. To iste ked sme dobiedzali do brata aby nam uz doviedol priatelku, tak vraj este nie je dost pripravena. Ale buduca svagrinka je naladena na tu istu frekvenciu a doma maju nieco podobne, len my mame este nase "poviem to vecer na vybore". /toto mi bude asi najviac chýbat ked sa odstahujeme do domceka/ To je ze vecer pri veceri si rozpravame vselijake prihodicky zo dna aj bonzujeme na seba, ale len dobre a vtipne prihody. Kto nepochopil, bohuzial. Aspon tu som sa chcela trochu odviazat a nie stale vazit slova.Mrkám

eva m, St, 03. 02. 2010 - 13:47

poznas stary cesky serial takova normalni rodinka?
myslim, ze by sa ti pacilÚsmev
aj tam, ked mal prist buduci zat, mala mlada obavy, ci prezije jej rodinu a on nakoniec uuuzasne zapadolÚsmev
krasny serial, krasny humor
Eva Slnko

ludka79, St, 03. 02. 2010 - 13:23

mňa to predca len pobavilo..ak to bol zamer tak 100bodovTlieskam Tlieskam Tlieskam

Kukulik, St, 03. 02. 2010 - 16:26

absolutne suhlasim Áno je to podarene. a vobec si nemyslim, ze toto je humor za hranicou

fidorka, Ut, 02. 02. 2010 - 22:18

Dones ho k nám,my si také krásne chlapčiatko,už hotové vypipleme,netreba ani škatuľu,bude mu u nás dobre.Slnko

mirka6, Ut, 02. 02. 2010 - 22:29

Ale on tecie kazdu chvilu a do vysky. Dcera len jemne curkala. No idem skusit poslat manzela na ten urad prace. Ked sa nad tym zamyslim, tak asi nebudem posielat spat, lebo co ak mi poslu podobne pripadne este viac pokazene dieta. Nejako to spolu prezijeme.
Ved on sa z toho tak neskutocne tesi ked ho rozbalim asi to robi naschval aby mohol kopkat nahy a davat si nozicky do pusy. To je labuznik. On je ale ako pitbul ked raz zahryzne tak nepusti. Este aj oci vypuci a zavrci. On hryzie vsetko co mu pride pod ruky. Betar maly.Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

apple, Ut, 02. 02. 2010 - 22:34

...a mne sa zdá,že väčšina detí (ak nie všetky),zbožňujú pišanie,najmä keď sa rozbalí plienka,alebo sa šupne pod riťku nováVáľam sa od smiechu po podlahe ...

apple, Ut, 02. 02. 2010 - 22:36

...no a teš sa,až začne cikať stojačky do záchodu,najlepšie je mať dlaždice alebo podobné rýchloutierateľné materiályMrkám ...

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama