reklama

business mama,pochopis nepochopitelne

Pridal/a karol dňa 24. 06. 2009 - 21:28

reklama

clanok,kratky,kratucky,ale tema velka a silna,nevidel som ziadne prispevky od zien ,ktore podnikaju a mozno maju trochu viac otvorene nazory.vacsinou su trosku viac sebavedome,odvazne a niekedy aj viac vtipne,co na to podnikatelky a co nepodnikatelkyMrkám Mrkám Mrkám


reklama

reklama

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 21:44

Tak ja mam vazne ultra dlhe vedenie, ale o co ti ide?

fantika, St, 24. 06. 2009 - 21:45

lyduuush obe lydie suu blbee????Váľam sa od smiechu po podlahe tiez som jaksik mimo..Chichocem sa

fantika, St, 24. 06. 2009 - 21:44

Karol preciitala som si to 3x a staale nechaapem o co ide...Chichocem sa vysvetliis?

Kamila, St, 24. 06. 2009 - 21:44

Koho povazujes za podnikatelku? Skus specifikovat, moznosti je vela od kadernicky so zivnostou, po damu, ktora ma slusny pocet zamestnancov.

georgina, St, 24. 06. 2009 - 21:53

Karol, pod tým kratučkým článkom myslíš čo? Tento svoj?
Ani ja nerozumiem, o čom vlastne píšeš...

dzermil, St, 24. 06. 2009 - 21:55

Aký článok Prekvapenie ?
Všetky sme svojim spôsobom podnikateľky. Prišla som na to, že niektoré veci nepochopím ale vôbec ma to netrápi. Karči, na Slovensku sa deje veľa nepochopiteľných vecí, ale keďže ich nemôžem ovplyvniť, nesnažím sa ich pochopiť.Slnko Úsmev

karol, St, 24. 06. 2009 - 21:56

ja som len otvoril temu,o podnikatelkach,ktore su mnohokrat aj matky a manzelky.tieto zeny mozu byt pre vas mnohokrat motivaciou a pozdvihnu vam sebavedomie,ktore je mnohokrat vasim problemom pri rieseni kazdodennych situacii.fantika ,to mozes citat aj 100 x tak tam nic nie je napisane,to je len tema nic viac,ja som len zvedavy ci to niekoho zaujima,lebo zdokonalit sa je tazke,stazovat si je najjjednoduchsie.pokracovanie za .....pivo

fantika, St, 24. 06. 2009 - 21:59

no takto je to zrozumitelnee uz..ale najprv to bolo napiisanee nejak divne,nemysliis?nikto ti do hlavy nevidii,ak sa nevyjadriis jasne tak maalokto pochopii o co ti vlasne ide..Úsmev

Moni14, St, 24. 06. 2009 - 22:01

Aj zena, ktora je na materskej alebo pani domaca, je tiez "podnikatelka", manazerka domacnosti aby vsetko fungovalo tak ako to ma.Úsmev

fiona, Pi, 26. 06. 2009 - 13:00

....TAKŽE KAROL, ja som podnikateľka: "podnikám" každý deň kroky aby moje "produkty-deti" boli spokojné, najedené, čisté, aby moje "sídlo podnikania-domácnosť" fungovala nie na jednotku, ale na úžitok, aby môj "ekonomický riaditeľ-manžel" mal radosť ako nám funguje finančné oddelenie, "motivovaná" som kopancami občasných neprajníkov a "sebavedomie" mi dvíha už len fakt, že som ako som spomínala "PODNIKATEľKA"...Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
A aby som sa po tomto všetkom neštažovala? No ešte to tak!
.....že odveci? taký je aj tvoj príspevok.....pivo

anina1, Pi, 26. 06. 2009 - 13:45

Fiona....100 bodov.... Chichocem sa Áno Chichocem sa

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:06

Hahahahahhahahahha teraz som sa ale schuti zasmiala. Mily Karol, prisiel si spoza velkej mlaky robit osvetu chuderam na slovensku, konkretne na NM?
Si tu tyzden aj s cestou a uz vidis kde je nas problem?
Dobreeeeeeeee, toto sa mi paciTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

glloria17, Pi, 26. 06. 2009 - 09:21

dobrééé,lydusha!tiež sa smejem,ale rozpačito,či som blbá,alebo fakt neviem,o čo tu ide.Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

svetlana (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:07

ja mam uz z casu na cas pocit, ze " k takemu slovencinovi" spejem .... Chichocem sa Veľký úsmev

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:12

dakujem za komentare, ale tu nejde o domacnost,myslel som ,ze niektora z vas ma skusnosti s podnikanim,a moze sa podelit s vami o svoje skusenosti a dat vam mnohym motivaciu na realizaciu v buducnosti.ja tu nechcem rozoberat domace prace,tie vacsinou zvladate,mna uputalo mnoho prispevkov ,v ktorych je deficit sebadovery. to je moj ping a kdo spravi pongTlieskam

eva m, St, 24. 06. 2009 - 22:16

karol
ja nepodnikam a aj napriek tomu si myslim, ze sa dostatocne realizujem
aj sebavedomia mam primerane
a tvoje slova ma nejak irituju...
Eva Slnko

Natinka, Št, 25. 06. 2009 - 21:05

ty si psycholog alebo len rypes??? Ak si psycholog, klobuk dolu ak vies zo 4-5 viet spravit psychoanalyzu a zosumarizovat niekoho vnutro....woow Áno Áno Áno Áno

glloria17, Pi, 26. 06. 2009 - 09:26

stačilo na začiatok napísať tieto slová a noormálne nás vyzvať,aby sme sa k tomu,ak máme potrebu vyjadrili.Nielen ženy,ale ani niektorí chlapi nemajú dostatočne vysoké sebavedomie.Vieš,my ,matky,podnikateľky,pracujeme aj sa staráme o deti a domácnosť a nepríde nám nejak podstatné o tom rozprávať.Ale čo ppoznám mužov,tak niektorí,ked okúpu deti,ale vymaľujú byt,tak potrebujú počúvať,akí sú užasní a šikovní,my ženy,to robíme automaticky.Mrkám

žužulienka, Ne, 28. 06. 2009 - 13:53

no fakt je že by som chcela rozbehnúť niečo svoje, už mám aj v hlave plán, chcela by som otvoriť v meste malý obchodík ,v ktorom by som predávala pralinky z čokolády od výmyslu sveta. Len mi chýba odvaha pustiť sa do toho, chýba mi čas zabezpečiť si to pretože pracujem a po práci letím domov aby som vyzdvihla deti zo školy a škôlky a prichystala sa s nimi na druhý deň, nachystala večeru a uložila spať. O ôsmej som už grogy, ledva vyvesím prádlo, prípadne poskladám to včerajšie, žehlenie ani nespomínajúc , nie to aby som zháňala info, čo by som si mala zabezpečiť (úvery, vybavenie, priestory...) aby som to mohla rozbehnúť. Neviem, či mám čakať kým deti budú ešte samostatnejšie, alebo až kým nevyletú z hniezda, ale viem že súčasná robota nikam nevedie.
Chýba mi niekto kto by ma podporil (nemyslím manžela, ten je za, ale z práce chodí o siedmej, ôsmej večer, takže veľa v domácnosti nepomôže, len výnimočne) ale podobná duša, napríklad čo by mi poradila, aký úver, aký priestor, aké zákony si mám preštudovať.....Pohoda

Alebo som celú diskusiu nepochopila? teraz ked som si už všetko prečítala? Tak neviem ani o čo ide ani o čo šlo, ani o čo pôjde. Idem radšej tie riady po obede umývať. Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:16

Prosim ta a co splietas stale podnikanie? Co to ma spolocne so sebavedomim, mozes mi to vysvetlit?

dzermil, St, 24. 06. 2009 - 22:21

Už v inom blogu som písala "svoje" o tom, keď nás Karol chcel poúčať o hygiene. Teraz zasa mám dojem, že si Karol myslí, že podnikateľky sú ženy No 1 a my všetky ostatné chudery sa mame od nich učiť... asi nehaaaapeme mooojVyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:22

citujem
.ale bolo by dobre aby ste si tych svojich na slovensku naucili sprchovat a pouzivat deodorant,lebo v o n a pritahuje a s m r a d odpudzuje .tak s hygienou za lepsi sexualny zivot,samozrejme to sa tyka i hore uvedenej vaginy

Tak ten moj sa pyta, ci podla seba sudim teba alebo ako?
Ked som si prvzkrat precitala cosi od teba na NM tak ma napadla jedna veta a ta ma neopustila:

UZ LEN NA TEBA SME MY SLIEPKY CAKALAI.

Pohoda

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:22

dievcata ,slovencino mna netrapi,maturoval som z cestiny,rozpravam,slo,cz,ang,pol a predtym nemecky,slovensko poznam dobre,cechy lepsie,ale mam kladny vztah k zenam i ked s tou mojou sa snazim najst stejnu rec poslednych 20 rokov.viem ,ze na slovensku to je zlozite a musim uznat,ze mnoho ludi je profesional kuzelnici,aby prezili vasu ekonomiku.moje zivotne kredo je pomahat ludom,ale mam s tym velmi zlu skusenost,predsa mna to bavi,i ked zmenit myslenie ludi je problematickepivo

georgina, St, 24. 06. 2009 - 22:29

Karol, ja som so spôsobom svojho myslenia spokojná. Tak mňa si môžeš zo svojho reformačného zoznamu vyškrtnúť. Chichocem sa Mrkám Vyplazený jazyk

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:34

Draha to si len ty myslis. Podla mna Karol najde nejaku vec, ktoru by si mala vypilovat.Pohoda

svetlana (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:26

karol, no ved zacni cosi konkretne Úsmev

dzermil, St, 24. 06. 2009 - 22:29

Karol, všade na svete sa je chlieb o dvoch kôrkach ... ak tomu rozumieš (možno áno, keď poznáš toľko jazykov)Mrkám

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:32

dzermiiil ako si len dovolujes pochybovat! Jasne ze rozumie. Vydrz pekne. O chvilu sa dozvieme viac.Pohoda

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:32

lidusa,toto sa zacina rozvijat zaujimavo ,ale stale sa odklanate od tematu,a to ze zacnete napadat a urazat,tak to je to co denne vidite v tv a citate v novinach.urcite ste nacakali na mna ,ale som rad ze ste si niektore vsimli,ze mozno sa naucite komunikovat s muzmi,co by vam urcite pomohlo v zivote.to o tej hygiene bolo zabalne a urcite to tvoj muz vystihol,je to moja skusenost.pivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:36

S kolkymi slovenskymi humusnymi vtakmi si sa stretol na floride? Radsej porozpravaj o vonavych skatulach na SK.

mozno sa naucite komunikovat s muzmi,

Odkial vies, ze nevieme komunikovat s muzmi? Si na babskom webe ak si si nevsimol

eva m, St, 24. 06. 2009 - 22:44

nuz, karol, kedze sa odklaname od temy, zjavne nas nezaujala...
aka je tvoja rodna rec?
Eva Slnko

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:47

slovencina,narodeny v martine mozno zaujme ked si ju precitaju spravne zenypivo

eva m, St, 24. 06. 2009 - 22:50

tak to by si mal mat slovencinu ako lusk
nerozmyslas nad tym, ze by si si zaplatil nejake lekcie?
to, ze si maturoval z CJ, ovladas niekolko jazykov, nevysvetluje to, ze mas problem so svojim rodnym...
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:53

si na zlej adrese, toto je nanicmama

Pocuj a na floride nie je nejaky slepaci web kde by si rozdaval svoje dumky?
Urcite to ocenia skor ako podaktore tu. Tie zakomplexovane, na hamburgeroch vypasene, tlste , skarede americanky budu urcite nadsene ked im dvihnes sebavedomie....Pohoda

karol, Št, 25. 06. 2009 - 00:50

zaujimave,pozrel som si tvoje foto a podla toho co tu pises v tomto odstavci tak ty si urcite z ameriky v plnej specifikacii,ako si to popisala.teraz uz chapem tvoje nazory,ale nie su pre mna podstatneVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

eva m, Št, 25. 06. 2009 - 08:49

karol,
toto ale vobec nesvedci o tom, zeby si bol vyspely a o krok vpred, ako nizsie pises...
toto skor poukazuje na to, ze ti chyba to, co robi z muza gentlemana.
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), Št, 25. 06. 2009 - 20:18

Si odpadol co? Z tolkej krasy! Úsmev Ja som so sebou absolutne spokojna a nemam problem dat sem svoje foto, naorzdiel od tebaVeľký úsmev Na tej miniature co mas v profile vidim nejakeho Fritzla ci co to tam je za uja. Úsmev
Inak je uzasne ake nepodstatne su pre teba moje nazory a nural si sa vo fotkach a hladal si maÚsmev napriek vsetkemu co pises, podla mna si znudeny, nepochopeny jedinec, co potrebuje pisat na babsky web aby si dokazal aky je nadsamec. A keby si mal kamosov, sedis uz niekde na tom tvojom oblubenom emotikone. :-p

karol, Št, 25. 06. 2009 - 20:45

znudeny to teda som,nepochopeny,to urcite,nadsamec,tak to nie je meritko,lebo uz mam 50 rokov a tvrdim ,ze ak si niekdo neuzil za mlada,tak po tej 50 tke to dobiehaju len zufalci,ktory sa zenili okolo 20tky a teraz si dokazuju nieco...Po dvadsiatich rokoch som sa rozhodol nerobit nic,skoro uplne nic a tak mam cas na tu vasu www,je to zaujimave sledovat,a lubi sa mi ,ze sa tu nebavite o politike.na chlapskych www,vsetci politikuju ,ako keby sedeli v parlamente.tu je to viac relax a niektore prispevky su velmi vtipne ako zazitky pri skrabani zemiakov.o tvojich fotkach len pozitivne,ale myslel som,ze tam mas vyfotene americanky,ked ich tak dobre poznes,asi si tu bola vela krat a v mnohych statoch ,alebo nie ,tak potom len odhadujes,tak to trochu nevyslopivo

glloria17, Pi, 26. 06. 2009 - 09:31

karol,ja mám pocit,že ty nevieš komunikovať so ženami.stále len utočíš a vyrývaš.toto nie je pekná debata,toľko žien,a ani jednej sa to nepáči.Mrkám Mrkám

Melinda, St, 24. 06. 2009 - 22:34

Milý Karol, ak takto pomáhaš napr. ženám, tak len ak do hrobu. Tvoje reči sú rypácke a neúprimné. Poznám podnikateľky a neveril by si, aké sú frustrované, keď musia rozhodnúť, koho teraz prepustiť z práce a ako zaplatiť nájom alebo aspoň stravné lístky. Ver mi, že mnohé "závidia" ženám v domácnosti, keď nemusia toto riešiť. Zdravé sebavedomie je v hlave každej nás a nie na živnostenskom povolení.Chichocem sa

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:45

tak vidim,zasa sa nikdo neozval,co ma skusenosti s danou temou.ale za to sa ozvali niektore ukrivdene osobky s irecitou vyslovnostou.mate pravdu je to zenska www ale nie nepristupna muzom.pivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:50

A to co pise melinda je luft?

mate pravdu je to zenska www ale nie nepristupna muzom.

Cize je tu mala vzorka muzov na to, aby si mohol robit tie tvoje genialne usudky.

Kebyze sa mam irecito vyjadrit, padli by ti okuliare z nosa. To radsej ani nechci citat. Beriem ohlad na Kamilu.

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:57

vojvodkyna libbbushe,ty si asi dobra sekera.podla toho ako si nabrusena tak ta asi musi drzat v ruke silny janosik alebo erdeeedy ?pivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:00

Karol Velky, zvany Stur a Bernolak a spasitel vsetkych ubohych dusi na NM, predstav si ze grof Erdody je moj praprapraded ale nevadi, ja ti odpustam aj tu sekeru a nabrusena? Jasne, zboznujem samozvanych prorokov a spasitelov co sa rozhodli vniest trocha floridskej kultury na ubohe, biedne slovensko.
Zato tvoja zena musi byt stastna zena, ze prudis na nanicmame , zeeeeee? Aspon ta nemusi pocuvat ona.Pohoda

karol, St, 24. 06. 2009 - 23:11

nerozumiem tej tvojej poslednej vete,v akom to je dialekte.moja zena je director vo farma company,vystudovaka karl.univ praha a vytocila mna niekolko krat v zivote,pritom je slusna a pracovita,urcite by si ju mala rada,ale je out off reality,pozrd z californie nie floridy .skus si obcas precitat to co si napisala,mozno by si nasla recept na zbrklostpivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:16

Vies, mne je srdecne jedno z akej diery pises, vazne a tvoja zena ma takisto nezaujima.
Ta veta znamenala, ze je urcite stastna , ze neotravujes ju svojimi dristami, ale NAS.
Ktore slovo ti je v tej vete nejasne?

karol, St, 24. 06. 2009 - 23:21

a v ktorej diere byvas ty,mozno ze som tam bol na vylete zo ZDS ,ked sme sa ucili o vykopavkach,pivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:27

Blbemu napovedz, mudry si najde aj sam.Pohoda V Nitre.Pohoda Pohoda Pohoda Urcite by si bol najskvostnejsia vykopavka v miestnom muzeu.

dzermil, Št, 25. 06. 2009 - 16:58

Lydusha, hlásim sa do Tvojej Jánošíkovskej družiny Tlieskam, už si brúsim sekeru, lepší by bol bič a malý dvor Váľam sa od smiechu po podlahe

svetlana (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 22:46

no karol, lenze ani ty si nepovedal nic konkretne, co si mal na srdci, to mas potom tazko ....
a ja uz som umyla podlahu v dalsej miestnosti Úsmev

karol, St, 24. 06. 2009 - 22:59

nepocital som s tym,ze o tejto hodine najdem niekoho ,kdo by mna pochopil,ale bol to taky slaby naznak,ved co keby?pivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:02

Mily karol, to bude tym, ze svetlanka zije v zahraniciiiiiiiVyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk

karol, St, 24. 06. 2009 - 23:14

a v ktoromze meno moje v ktorom ?ja som toho precestoval na vychod i na zapad,ale nie na juhpivo

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:20

Spyaj sa Svetlany, vyzeram ako informacna tabula?

eva m, St, 24. 06. 2009 - 23:15

karol,
o co ti ide?
potrebujes si hladkat svoje ego?
Eva Slnko

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:18

Eva pevne verim, ze LEN ego.Pohoda

karol, St, 24. 06. 2009 - 23:28

zo svojim ego naman problem,len tak som zacal temu,ktoru som tu nikde necital,a o tom sebavedomi,myslim zdravom sa da pisat vela,a to je ten problem,ktory ja vidim na slovensku,ale to uz je neskora noc a ping pong sme si nezahralipivo

dzermil, Št, 25. 06. 2009 - 17:02

Karči, ale veď na Floride či v ktorej onej bývaš polnoc asi nie je ... či?Vyplazený jazyk

Kamila, St, 24. 06. 2009 - 23:17

Dievčatá, kľud Mrkám bez obecenstava nebude divadlo. Prajem vám dobrú noc a sladké sníčky a svetu mier. Chichocem sa

lydusha (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:19

A vies ze mas pravdu Kamila?
MKDSlnko Kvietok

svetlana (bez overenia), St, 24. 06. 2009 - 23:29

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie
ja som zatial dostala len navod, ako poupratovat, co najviac v byte Úsmev asi idem pokracovat .... cakam, kedy dorazi manzel.

karol, St, 24. 06. 2009 - 23:43

a kde zijes svetlana,

svetlana (bez overenia), Št, 25. 06. 2009 - 00:13

je to dolezite pre priebeh diskusie ? snad nie je.
ale nejako extra sa tym netajim, byvame vo svajciarsku, teda ja som sa tu viac-menej ocitla ako dosledok rozhodnuti mojho manzela. u nas je planovac jedine on, ja sa najcastejsie len veziem ... Úsmev

karol, Št, 25. 06. 2009 - 00:23

dakujem za odpoved,samozrejme to je nepodstatne,ale dolezite.ak si vo svajci,tak sa urcite divas na mnohe veci z ineho uhlu.mna v podstate zaujimala hlavne diskusia s niekym,co robi prakticky business,myslim zenu.ja to beriem,ze bezna denna rutina je sucastou zivota,ale tomu su venovane denne prispevky.tak som nikoho nezastihol na tento ping pong a dakujem ti za odpoved.karolTorta

mirabela, Št, 25. 06. 2009 - 01:49

Karči, také, ktoré si hľadal, sem asi nechodia..., alebo podobné témy dievčatá nepotrebujú riešiť...Neznamená to však, že nedokážu byť názorovo, skúsenostne aj odborne nad vecou... a okrem prádla dokážu prepierať aj iné rodinne nezávislé témy... Iba si asi nepochopil jazyku ich kmeňa...
Alebo ako som u teba pochopila ja...hľadal si zo svojho pohľadu niečo celkom iné...
Na margo diskusie, skvele som sa pred spaním pobavila a odľahčila..., všetkých pozdravujemÚsmev Veľký úsmev Váľam sa od smiechu po podlahe Mrkám Slnko

karol, Št, 25. 06. 2009 - 02:16

mirabela a o to tu v podstate ide,lebo ja viem ,ze ludia robia vacsinou v prdu gulicku.ver ,ja viem o com hovorim.v podstate som bol vzdy iny ako moji rovesnici,vzdy som bol o krok v predu a to bolo pre vacsinu nestravitelne.uzdy s usmevom,cauPohoda

žofia, Št, 25. 06. 2009 - 10:31

Sebavedomie ti veru nechýba

denisa123, Št, 25. 06. 2009 - 10:34

Mne Karol pripomína niekoho, kým by chcel byť a nie je..

mirabela, Št, 25. 06. 2009 - 11:23

ale "ono" to tu je..., len si to neobjavil...naozaj...Úsmev Úsmev Úsmev

glloria17, Pi, 26. 06. 2009 - 09:36

ved máš doma takú,tak sa s ňou porozprávaj!a ja sa ti čudujem,že máš pri svojej vyťaženosti čas vysedávať na NM.Slnko

magic, Št, 25. 06. 2009 - 10:06

sebavedomie nie je podmienene podnikanim, ale uspechom, ktory navodi pocit spokojnosti. akymkolvek uspechom, ktory je pre nas konkretne dolezity - pre jednu krasa a pohlady chlapov, pre inu dobre odvedena robota v praci, pre dalsiu hladko fungujuca domacnost, uspesne deti, prijemne vztahy s ludmi. ale pre vacsinu zien je to mix toho vsetkeho v roznom pomere.

to, co hladas ty, karol, ako dokaz, ze podnikanie je sposob zvysenia sebavedomia, je baba s vyraznejsie chlapskym myslenim. take existuju. podla vplyvu hormonov na vyvoj mozgu pred narodenim sa formuje aj buduci sposob myslenia a vyberania priorit. takze existuje cela skala bab od cisto zenskeho myslenia (pocitove, intuitivne, az hystericke) az po cisto chlapky pohlad na svet (priamy, tvrdy, az sebestredny). presne tak existuje skala chlapov od tvrdasov, co maju problem pochopit pocity druhych (proste to nedokazu, aj keby chceli - no to ani nechcu, je im to fuk) az po citlivych (obvykle nazyvanych zzenstili).
len vdaka tomu, ze na tejto gaussovej krivke sme vacsina okolo stredu - teda zeny smrncnute aj troskou chlapskeho myslenia a chlapi so schopnostou chapat do istej miery dolezitost pocitov - dokazeme spolu nielen sexovat a plodit deti, ale aj zit.

ty si vypichol maly usek krivky na strane smerom k muzskemu mysleniu a mam dojem, ze ho ponukas ako riesenie pre vsetky baby od toho bodu dalej smerom k typickemu zenskemu mysleniu. uz len preto to nemoze fungovat.

tvoje myslenie (ako ho tu tak sledujem v roznych blogoch) je totiz presne v tom useku a nijak neznamena, ze si o krok vpred. si len v tej uzsej vzorke. co ta nijak nedegraduje, ale ani nepovysuje.

baby podnikatelky su spokojne len tie, co maju viac muzskeho nazerania na svet ako ostatne zeny. pretoze im to umoznuje lahsie sa presadit a uspiet vo svete obchodu, ktory zatial je dominantne okupovany muzmi a je zatial stale chapany ako ich domena a pravidla uspechu v nom definuju oni (co tym zenam vyhovuje, lebo ich chapu a su im blizke). ale aj tie su unavene z toho, ze darmo vedia ako na to, musia sa tvrdsie prebijat, lebo su zeny. musia stale dokazovat, ze na to maju a su im rovnocenne, nez ich tak zacnu aj brat (potom je to uz lahsie).
tie baby, ktorym uspech v takomto smere nerobi problem, vsak casto nechapu zeny, co su viac zenskejsie (myslenim) a na tejto stranke ich nenajdes, resp. ak tu boli, rychlo odisli, lebo im takyto styl myslenia nevyhovoval. nerozumeli mu a snaha pohopit ho ich ubijala rovnako ako ubija chlapa snaha pochopit, preco zena robi niektore veci, tak ako ich robi. takze, kedze sme neboli ich maznelky, vyuzili sancu slobodneho rozhodovania a nechali nas tak.

ak ma teda tvoj blog priniest nieco pozitivne, skus najprv napr. navrhnut diskusiu, co podla tunajsich zien je uspech, co im dviha sebavedomie a potom diskusiu stocit na riesenie ciest, ako k tomu uspechu a sebavedomiu doputovat. bude to vsak vyzadovat casto individualny pristup, takze by to bola narocna robota. ale to by uz bolo myslenie typu - o krok vpred.

PS: poznam pary, ktore funguju na starom klasickom principe - on nosi peniaze, ona vytvara zazemie. je to obycajna pani domaca, napr. uctovnicka vo firme (nulova kariera) a je spokojna a sebavedoma. jasne, ze sa obcas postazuje, ved ak ta nove tuzby nepohanaju vpred, tak stagnujes.
ked ma niekto presne takuto tuzbu a ponori sa do jej jednoducheho sveta, tiez pochopi nepochopitelne - spokojnost so zivotom.

elca, Št, 25. 06. 2009 - 11:28

magic, krásne si mu to napísala...na to, že Karol o sebe píše, že je o krok vpredu, sa vyjadruje veľmi nejasne, ťažko povedať, či je to spôsobené myslením, alebo neznalosťou rodného jazyka. Ale z toho, čo som pochopila - nám dáva za vzor ženy podnikateľky, ktoré zrejme podľa neho majú patent na šťastie a spokojný život. Podľa mňa to nie je také jednoznačné - to že sa žene darí v podnikaní nemusí automaticky znamenať, že sa jej darí vo všetkých oblastiach - koľko je medzi nimi takých, ktoré majú problém nájsť si partnera, s ktorými by vytvorili rodinu, prípadne ak už tú rodinu majú - tiež sa im nevyhýbajú problémy s deťmi, s manželom, problém ako skĺbiť chod firmy s chodom rodiny - to tiež nie je jednoduché. Obdivujem ženy, ktoré to zvládnu, no je veľa žien, ktoré nepodnikajú a tiež majú zdravé sebavedomia a tiezvy pohľad na život, pretože ich napĺňa niečo úplne iné. A tak je to dobré, ľudia sme a musíme byť rôzni, nedá sa žiť podľa šablóny. To čo napĺňa jedného, druhému nič nehovorí...a naopak

mirabela, Št, 25. 06. 2009 - 11:33

Magic, ty si psycholožka??? Perfektne si to vysvetlila...presne to som mala aj ja na mysli, len som to nedokázlala tak rozviesť a zdôvodniť...Zhrnula som do pár viet...Jemu asi naozaj nešlo o sebavedomie, ale o uhol pohľadu na niektoré problémy, alebo nejaké iné blogy...Ale nenašiel...ako hovorím, nepochopil jazyku kmeňa...,lebo je inej krivke, ako si napísala ty...Naozaj dobrý komentár, plne sa pripájamÁno Slnko

glloria17, Pi, 26. 06. 2009 - 09:40

magic,perfektné!Tlieskam Tlieskam Tlieskam Áno Áno Áno

anina1, Pi, 26. 06. 2009 - 14:00

Áno magic Áno jasné, zrozumiteľné a vecné Áno

java, Št, 25. 06. 2009 - 10:09

Málokedy sa zapájam, ale teraz musím.
Karol, o čo Ti ide? Myslíš, že keď si tam v Amerike, tak sa tu všetci z Teba pos...Mlčím Mlčím Keď si taký múdry, príď sem, ukáž ako sa robí biznis, ukáž ako sa dá dostať k prachom, urob niečo pre svoju rodnú vlasť. Kritizovať je ľahké, horšie je urobiť. Prečo súdiš, keď tu nežiješ? Prečo si vlastne odišiel, keď si taký dobrý, veď si sa mohol ukázať tu. Nedošlo Ti, že keby sme všetci odtiaľto odišli, tak Slovensko zmizne z mapy? Mám "rada" takých ako Ty, čo si z ďaleka otvárajú hubu. Tvária sa ako páni a najväčší frajeri, chcú nás tu ohurovať tým akí sú. A nakoniec vykvitne, že kdesi ďaleko robia aj tie najpodradnejšie práce, len aby zarobili. Nemáš prečo na nás pozerať z výšky. Ži si svoj život tam za veľkou mlákou, keď si si ho vybral a poúčaj ľudí tam.. Možno Ti na to niekto skočí.
O čo je Tvoja žena lepšia, keď robí biznis, ako my, čo sa staráme o svoje deti, ako my čo si vážime svoj rodný kúsok zeme, ako my, čo milujeme, ako my čo sa trápime.... Chceš povedať, že má viac sebavedomia? Ja si nemyslím, ja ho mám tiež ako aj mnoho dievčat tu.
Neviem prečo mám taký dojem, že vyrozprávať sa potrebuješ Ty... Že v Tvojom úžasnom okolí Ťa už nikto, alebo len málokto vypočuje.

karol, Št, 25. 06. 2009 - 21:18

po tvojom prispevku som si trochu poplakal,lebo ty si vlastne odhalila moju dusu,a tak na buduci mesiac nemusim ist k psychiatrovi aby odkryl moju personalitu,rozhodol som sa vyspovedat sa ti ,a poviem ti vsetko ,vsetucko,pytaj sa,pytaj a pomoz mojmu svedomiu.presne si povedala vyrok,krory som aj ja pouzival,ked som prisiel na slovensko:ked nemozem pomoct,tak nekritizujem.ale tvoje pomenovanie java znie tak prezapadne,nebolo by lepsie bryndza,porozmyslaj.pivo

java, Pi, 26. 06. 2009 - 16:39

Nemám záujem, škoda strácať čas. Sú veci, ktoré mi stoja za oveľa viac času ako Ty.

veronicka1901, Št, 25. 06. 2009 - 10:49

Boze, milujem, ked tu niekto vytasi, ze vystudoval Karlovu univerzitu a podobne, je to ubohe. A v realnom zivote je nepouzitelny/a, lebo nikomu nerozumie a nikto mu/jej nerozumie Pohoda. Matematika, stastistika, ekonomia, jazyky, atd sa ucia aj na inych skolach, nielen na Karlovej univerzite!

veronicka1901, Št, 25. 06. 2009 - 10:55

Az teraz som si vsimla, ze autor tejto diskusie nielen ze nevie po slovensky, ale bohuzial ani po cesky, ani po anglicky. Ja tiez pisem bez diakritiky, ale to len preto, lebo nemam slovensku klavesnicu.
1. nie je karlova univerzita v prahe, ale Karlova univerzita v Prahe
2. nie je farma company, ale pharmaceutical company
3. nie je out off reality, ale out of reality
Zvycajne mi taketo veci neprekazaju, ale co komu patri. Porucam sa Pohoda pivo

svetlana (bez overenia), Št, 25. 06. 2009 - 11:36

Chichocem sa
tuto vymenu nazorov s lydush som nejako omylom Chichocem sa Hambím sa preskocila ... inak by som sa aspon zacudovala, ci v dnesnom svete je naozaj take cool mat co im len sekundu cosi spolocne s farmaceutickym priemyslom Úsmev
este tak karol, keby si napisal, ze si zalozila malu firmu na vyrobu ekologickych pracich prostriedkov ... ale pod farmaceutickym priemyslom sa veru skryva vselico.

fakt, ako kriza v amerike v tomto odvetvi ?

karol, Št, 25. 06. 2009 - 21:23

moj pravopis je hrozny,ale to je tym,ze som lenivy a pozeram tenis,golf a speed ch[kanaaaal]ked prijimas info tak je niekedy dobre z akej makovej hlavy vypadne,ja som ti naznacil len moju zenu,tak nechci vediet co je v tej mojej,das is katastrofenpivo

veronicka1901, Št, 25. 06. 2009 - 11:59

Aaaale svetlana, ved my tomu nerozumieme, ved sme iba obycajne baby s podlomenym sebavedomim a navyse nepodnikame...Tlieskam

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama