reklama

Je jedno, kto riadi stat ?

Anonymný (bez overenia) , 04. 06. 2010 - 10:46

reklama

Je to skutocne az tak jedno, kto v krajine rozhoduje a riadi veci verejne, lebo aj tak kradnu vsetci (prip. si doplnte, co uznate za vhodne) ?

Citujem Polarku ono je to vacsinou pre obycajneho priemerneho cloveka aj tak prast jak uhod z tejto kratkej vymeny nazorov .

Napada ma niekolko vysvetleni toho, ako clovek moze prist k takemuto nazoru .... sedim tu nad tym uz viac ako pol hodiny a motam sa dokolecka.

Medzi tym som otvorila clanok Už to máme za pár... a nemam, co dodat ... tak moje domnieky dopisem snad v diskusii.

hodim zopar citatov:

Pritom dnes môžeme porovnávať. Jediní ktorí mali výsledky boli pravicové vlády. Aj keď podľa mňa to nerobili najlepšie, dalo sa to robiť oveľa lepšie. Určite nemienim glorifikovať pravicové vlády, hlupákov a parazitov tam bolo tiež požehnane. Ten neuralgický bod bol ale v tom, že bola snaha, aby práve takýto zmrdi mali čo možno najmenej možností uplatniť svoje „všestranné talenty". Spolu s niekoľkými dobrými systémovými zmenami to prinieslo nevídaný efekt. Stali sme sa tigrom. Dnes sme scípajúca hyena.

My tu nie sme ako v Nemecku, kde nie je životne dôležité, či vyhrajú socialisti, alebo konzervatívci. Tu ide o odstránenie mafiánskych štruktúr, ktoré dokonale ovládajú štát a požierajú ho ako rakovina v pokročilom štádiu!

Prosím nespadnite na drísty, že všetci sú kmíni a všetci aj tak kradnú, že je to aj tak jedno kto bude vládnuť. Toto je blud, nie je to pravda. Vôbec to nie je jedno. Takí kmíni, akých máme dnes, takí tu ešte neboli! Je veľký rozdiel medzi menšími kmínmi a patologickými lúpežníkmi, ktorí navyše nie sú schopní vymyslieť jedinú dobrú vec, ktorá by nás posunula dopredu!!!

------------------------------

PS. Ak mate vobec zaujem, pokuste sa diskutovat konstruktivne, hlavne sa neurazat a nebrat osobne veci, kt. brat osobne vobec netreba.


reklama


reklama

sonia, Ne, 06. 06. 2010 - 07:43

Neviem čo všetci riešite,to je snád vec Ivet Pohoda ...

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 10:02

Áno
presne, naviac ivet vytahuje veci ... ufff Prekvapenie ale myslim, ze by neprispievalo teme, rozoberat s nou prilis osobne konfrontacne veci.

ivet36, Ne, 06. 06. 2010 - 10:57

Myslim, ze tento koment dost vypoveda aj o Tebe svetlana......takzePohoda
Nerozumiem....ake uff -veci som tu vytiahla, neviem citat tvoje myslienky. Osobne mam pocit, ze pisem jasne.

ivetMrkám

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 11:12

.

ivet36, Ne, 06. 06. 2010 - 11:55

Úsmev .
ivetMrkám

ribišška, Po, 07. 06. 2010 - 21:56

ivet, ešte ma napadlo že ked tvoje deti pojdu do anglicka lepiť sendviče, nech si dobre skontroluju batožinu... v dobrom im to odkáž

Eva.N, Pi, 04. 06. 2010 - 15:02

Kvietok
..asi úplne od veci ..Ale-
.. keby ste videli,ako sa naozaj volí..ako sa rodiny nevedia rozhodnúť,koho zakrúžkovať.Nie doma,ale vo volebnej miestnosti.Ako sa nás pýtali,aby sme im poradili.No ako volebná komisia nesmie nik pomáhať,či inak vstupovať do volenia jednotlivého človeka.No ak jeden člen vedel,ako nahlas povedať,koho treba určite na papieri zviditeľniť,pridali sa všetcia,čo za tými tromi plentami sedeli..Chcem tým povedať,že ľudia nie sú do poslednej chvíle rozhodnutí,komu ten svoj hlas dajú.Nie všetci,to je jasné..ale videla som ich v posledných komunálnych dosť..Hlavne staršie ročníky už medzi dverami nám dali na známosť,že aj tak nevedia kto je kto.
Čím to asi je,hm?..zamysleli sme sa nad tým aj my v komisii a nedospeli sme k jednotnému názoru.Či málo čítajú,alebo málo sledujú vývoj v spoločnosti-naozaj neviem..Ja len toľko..koho pôjdem voliť ja už dávno viemSlnko
Kvietok

svetlana (bez overenia), Pi, 04. 06. 2010 - 15:19

starsi ludia maju isto v rodine niekoho, kto dokaze poradit.

helus72, Pi, 04. 06. 2010 - 15:16

Mám právo voliť, plne ho chcem využiť...som ekonóm, takže pre mňa pravica a hlavne kompetentní ľudia, odborníciÚsmev

ivusa, Pi, 04. 06. 2010 - 16:02

tiez pravo volit povazujem za vysadu. aj si vybavujem preukaz koli tomu. pre mna je dolezitejsie sa rozhodnut ako nerozhodnut. a volit budem tych, co napriklad v politickych diskusiach odpovedaju k veci a maju to podlozene faktami. bajkarov uz bolo dost.Slnko

ribišška, Pi, 04. 06. 2010 - 16:55

asi tak Kvietok

ribišška, Pi, 04. 06. 2010 - 16:10

kto vie čo adus, či si vybavila preukaz, alebo to musela nechať plávať Slnko

adus, Po, 07. 06. 2010 - 06:14

Kati,
pekne, ze si si spomenula, bohuzial, aj ked som vedela, ze sa to da, nestihala som to, takze tentokrat ja mam neucast, ale neboj - cely zvyso (a ze nas nie je maloMrkám ) ma uz volebne pravo a volit pojdu - smerom co najdalej od Smeru Chichocem sa
Beriem to tak, ze som tento rok pridala jedneho volica (syn ide 1x), tak si mozem dovolit absentovat.
A viem, ze deti dozru aj na babicku, aby ju nenapadlo ulievat sa.

ribišška, Pi, 04. 06. 2010 - 16:54

ak sme sa z minulosti nepoučili, tak sme odsúdení na jej opakovanie. tu je to krásne znázornené Chichocem sa http://www.youtube.com/watch?v=P3BGv2qWIok&feature=related Chichocem sa analytici už teraz hovoria že kym sa u nas gazdašág nezmení, tak za rok tu mame grécko. a najhoršie je to, že radia nekupovať slovenské dlhopisy... takže už sem nikto nedá peniaze. iba ak by o ne chcel prísť

Ariesa, Pi, 04. 06. 2010 - 21:54

ked sa v sirsej rodine bavime o politike, myslim, ze u nas sa bude volit takmer vsetko. lavica, stred, pravica. s vynimkou extremistickych stran. ale hlavne sa volit chodi, s nerozhodnymi sa diskutuje. rozhodnuta som pre pravicu, ale este nie 100% pre konkretnu stranu, rada by som pravicovych videla v koalicii, rozmyslam o "modrych" a miestami uvazujem, ze moj hlas pojde "madarovi", kedze okolo neho kauzy nesli hoci je v politike dlho, ma inteligentny prejav a ostal po nom kus prace. stacilo aby z politiky na chvilu vypadol a nestiham sa divit kam az moze zahranicna lobby zajst.

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 09:27

ariesa, tieto pocity mam aj ja... ale viac som rozhodnutá za modrých . mikloš to vie dať dokopy Kvietok

alexa35, So, 05. 06. 2010 - 00:22

Volím pravicu - ja aj moje okolie, rodina. Odkedy u nás existujú demokratické voľby. Ľavica u nás nie je žiadnou ľavicou. Tváriť sa ľavicovo a zneužívať štátnu moc, zasahovanie a vplyv štátu-čo je pre ľavicu typické-len na zabezpečenie "svojich" je voličmi požehnané tunelovanie štátu. Som tiež ekonóm a pracujem v sfére, kde sú tieto veci evidentné, viditeľné a čitateľné. A s určitosťou tvrdím, že takéto rozkrádanie štátu a teda nás a našich detí a budúcich generácií, aké sa deje za Ficovlády, "nemá v histórii ozdobu". Je smutné, že ľudia naletia len na niekoho rétoriku, naletia na otcovský prístup tatka Fica a nespájajú si fakty a súvislosti.
Napr. Pre rok 2009 zostavil taký rozpočet, čo sa týka príjmov, že v čase krízy bol totálne nenaplniteľný - oponenti poukazovali na nereálnosť nastavených príjmov. Samozrejme na fiktívne nadsadené príjmy si capli výdavky, ktoré dodržali do bodky a teraz, keď hrozí nenaplnenie príjmov, sa bude vyhovárať na krízu. Tu nie je nič náhodné, nič "stalo sa proste, nečakali sme to...". To je všetko cielená hra o púšťaní peňazí zo štátu - všemožnými cestami. Ľavica u nás nie je ľavica, nie je to žiadna alternatíva - je to len rozkrádanie toho, čo im naškrabkala pravicová vláda pred nimi-uťahovaním našich opaskov.
Nie je jedno, kto riadi štát ......... sú to dve.Úsmev
Som optimista, ľudia voliť pôjdu-rozhodne stredná vrstva má záujem na zmene, ľudia podporia normálnosť a pravičiari dodržia, že do vlády so Smerom nepôjdu a zmáknu pravicovú koalíciu. Verím tomuÁno

ribišška, Ne, 06. 06. 2010 - 10:50

citujem alexu35 a uplne s tým suhlasím... :Volím pravicu - ja aj moje okolie, rodina. Odkedy u nás existujú demokratické voľby. Ľavica u nás nie je žiadnou ľavicou. Tváriť sa ľavicovo a zneužívať štátnu moc, zasahovanie a vplyv štátu-čo je pre ľavicu typické-len na zabezpečenie "svojich" je voličmi požehnané tunelovanie štátu. Som tiež ekonóm a pracujem v sfére, kde sú tieto veci evidentné, viditeľné a čitateľné. A s určitosťou tvrdím, že takéto rozkrádanie štátu a teda nás a našich detí a budúcich generácií, aké sa deje za Ficovlády, "nemá v histórii ozdobu". Je smutné, že ľudia naletia len na niekoho rétoriku, naletia na otcovský prístup tatka Fica a nespájajú si fakty a súvislosti. ALEXA35... píšeš uplne presna tak ako to aj ja vidím a vlastne si opísala ako to naozaj je... vynesu ti s usmevom kravu z maštale, s úsmevom ti hodia tri mince, ty sa ešte aj usmievaš a veselo im mávaš a tešíme sa ako to krásne sociálne ide... Tlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

alexa35, Ne, 06. 06. 2010 - 23:02

Úsmev no áno - lebo to tak naozaj je. Škoda, že to nevidí väčšina... Vieš - poviem ti pravdu, že ja som dosť sklamaná z toho, že 20 rokov po komunistoch ešte stále riešime, či zas budú o nás rozhodovať. Z toho mi je ozaj blbo. Že je to proste stále nejak natesno. Asi naozaj musí vymrieť generácia 60+, už to inak nevidím. Že až naša deti sa asi budú môcť rovnať bežnému Európanovi - čo sa týka príjmu, benefitov, životných a sociálnych istôt... Myslela som si, že to už stretne našu generáciu, ale asi nie...myslím v priemere, jasné, že jednotlivci majú vystaramé na 10 generácií dopreduÚsmev

ribišška, Po, 07. 06. 2010 - 21:55

ked naše deti odídu do zahraničia, tam sa naučia o čom to je a potom časom ked tu my už 20 rokov nebudeme, tak donesú si aj peniaze a aj nové móresy. možno to potom už bude jasné že keď budeme veriť v socialny štát, tak sa nikam nedostaneme... dnes už nič neni zadarmo... Kvietok

cibinkals, So, 05. 06. 2010 - 00:04

NEVOLIŤ...je chyba!!!!!!
A človek potom dopláca na chyby, ktoré urobil, a už je neskoro.
Ale, NECH SA PÁČI...nepochopím ani jednu z Vás, ktorá nejde voliť.
Ale, každému to, čo chce...len, ked Vás trebars kusne pes a na pohotovosti Vás neošetria, lebo zdravotníctvo nebude mať ani na injekciu proti Tetanu, tak si spomeňte, že možno som tomuto mohla zabrániťPlačem
Ach jooojPlačem ...vidím, čo súčastná vláda urobila len s nemocnicami a je mi do plačuPlačem
A ked sa bude Raši náhodou nabudúce chváliť, ako otvoril dalšie oddelenie, tak si spomente na oddelenia v malých mestách ktoré zatvorilPlačem

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 09:34

laska, moj otec si zlomil nohu... tak to je ina hruza všetko čo sa tam dialo.. 79 ročnému človeku davali elasticky obvaz vo vzduchu a v tom zlome mu tym hybali... hladala som nadobu kam sa vyvraciam, lebo ma už napínalo a bolelo ma to s ním... a oni klídek, noha v lufte, mykali mi s tým veselo za jeho hlasného vzdychania... sestričky vyhasnuté, oči smutné... Prekvapenie

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 00:36

Jedna vlada narobila neporiadky s nemocnicami, ina dala na kolena polnohospodarsky sektor, dalsia predala "vyhodne" plynarne...
Ako v kocurkove Chichocem sa
Chyba nasich politikov je vacsinou jedna jednina. Vacsina z nich su len prevliekaci kabatov. Kedysi boli v kadri, dnes su z nich stredopravi, ci stredolavi demokrati Veľký úsmev. Kocurkovo sa naozaj moze schovat Hambím sa
Ale teraz seriozne. Co mozeme cakat od takychto politikov, resp. politickych stran ? Ved to je snad jasne. Ale, aby v tom nasi politici neboli sami, aj volici na tomto celom maju istu zasluhu. Prd sa niekam pohne to nase male Slovensko, ked 4 roky ideme do prava, a 4 do lava. To sa proste neda raz tam, raz inam, a este cakat aj nejaky vyvoj...

svetlana (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 00:56

polarka, pises z takej zaujimavo vseobecnej urovne ... kopu slov.

velmi si vazim, co tu baby popisali, kludne nech popisu, co vsetko bolo v case vlady koalicie SDKU na figu. nech uz su ich skusenosti akokovek subjektivne a jednostranne, su to realne skusenotsi z ich kazdodennych zivotov.

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 01:03

A popiera tu niekto niekoho skusenosti ? Nemyslim si.
Inak nie len SDKU to tu po...., kazda jedna strana, ktora sa dostala ku korytu ma svoj diel viny. Taka je dnesna politika. Dobra volba je len iluzia. Vzdy je to menej horsia, alebo horsia, alebo este horsia. Objektivne to vsak mozeme ohodnotit /podla mna/ az s riadnym odstupom.

Ostatne, podme sa venovat tym hodnotam, a zacnime kazdy od seba. Mozno to raz bude mat vplyv aj na vyvoj politickej sceny /to nie je ironia, myslim to vazne, aj ked som stale presvedcena o nefunkcnosti tohoto systemu/.

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 09:45

polarka, je to ako v hre monopoly... ked na niečo nemaš peniaze, tak musiš predať niečo čo maš...
cez štatne podniky tečie tunel... preto sa predavaju. ked je z toho potom a.s. tak tam už maš dohlad a ked by aj dohlad niečo pokazil a potom by aj " uvidel králov obraz " tak ide do basy... Kvietok
čo ked niečo tečie cez štatny sektor, tak ty to nevidíš a ked sa na niečo aj príde, tak toho človeka odvolaju a daju mu neskutočne odstupne, s ktorym sa zasae len neskor musi rozdeliť... a tak zase všetci uvidia " kralov obraz "
ako lahko sa nadava na tych čo musia predavať, ale malokto z nich čo nadavaju nepozera na to že prečo... čoho je to dosledok... zajac dal 20korun davať doktorom, konečne neboli čakarne plne babičiek, ktoré si prišli poklebetiť na chodby a strčili svoju palicu do dverí, aby si sa nemohla ani opýtať čo potrebuješ... a ked si sa po 10 takýchto tetách dostala konečne dnu, A po 5 minutach von, tak babička, ktorá sa taaaak strááášne ponáhlala tam ešte sedela a klebetila s dalšími čo už boli vybavené... 8 rokov sme boli doprava, alebo sa mýlim??? a prišiel zahraničný kapitál... momentálne analytici neodporúčajú kupovať slovenské dlhopisy... a varuju že ked to pojde takto dalej, tak sme za rok v grecku... nech sa páči: sojúuuuz nerušíímyj, RESPUBLIK " SVABODNYCH "

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 11:52

Samozrejme, ze treba predat, ked nemas peniaze. Ide o to za akych podmienok Mrkám
Ale tiez treba pocitat s tym, ze ked stat rozpreda strategicke podniky je to ohromne riziko. Iluzia mieru je krasna. A mozno ozaj vydrzi. A co ak nie ? Ked nemas v rukach strategicke podniky, si veeeeelmi lahko ovladatelny stat.

Mas pocit, ze nadavam ? Ja mam pocit, ze iba konstatujem.
Zajacovych 20 korun. Ha. Chyba vacsiny ludi je, ze vsetko zovseobecnuju. Moji rodicia su dochodcovia, a k lekarovi chodia casto. No nie sa porozpravat. Tych 20 korun bola taka prvoplanova kravina, ze az. Ked chcem riesit takyto, alebo akykolvek problem. Nemozem ho predsa riesit od konca. Resp. ak chorobu liecis na zaklade potlacania priciny nic nevyliecis. To by snad malo byt jasne aj politikovi. Treba hladat pricinu !
Chvala panu Bohu, uz niektore organizacie a mesta dali hlavy do kopy a ludom, ktori sa chodili porozpravat zriadili linky /su dobrovolne pokial viem/. Aj to je riesenie. Akurat, ze konecne take, nad ktorym niekto uvazoval aj dlhsie ako nutnych 5 min. na WC.

Imho ja nepreferujem ani do prava, ani do lava. Sice je to proti mojmu presvedceniu, ale tentokrat volim mensie zlo, ale SDKU to nebude Vyplazený jazyk

cibinkals, So, 05. 06. 2010 - 00:46

...s našou súčastnou politikou je to ako s análnym sexom! Je jedno, či idú spermie, do lava, alebo do prava, či sa predbiehaju, alebo vyčkávajú, a hladaju taktiku...aj tak su v zadku...je to jedno!
Padón, ale mala som silnu potrebu napísat to.Tak kludne nevolme vôbec, a na budúce 4 roky, sa neocitneme nikde inde, iba v ri+i!

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 00:56

Ten vtip je dost dobry Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev .
Ale nieeee... Ved kludne volme. Kludne aj kolektivne. V tej riti sme tak ci tak. Musela by sa vymenit cela politicka scena, aby sa tu MOZNO nieco zmenilo. Aj tak pochybujem ci by sa zmenilo. System taky, aky je je naprd a preto to jednoducho nefunguje.
Jednoducho cim vacsi zriadovaci celok, tym viac bordelu sa zan da schovat, a tym menej sa da kontrolovat.

Imho, ked mi konecne dorazi domov volicsky preukaz - ja si odvolim Mrkám

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 09:50

bol by už poriadok a kludnejšie by to bolo, pretože sdku naplnalo pokladnicu a znižilo nezamestnanosť, nebola taka korupcia, nevymýšlali sa take sprostosti ako hymna v pondelky a nemuseli sme nosiť hajzelpapier do školy deťom Chichocem sa ... to ma napadlo už len parodicky... Chichocem sa

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 11:57

Nezartuj Veľký úsmev . Korupcia bola aj bude. Na tych kauzach padla Dzurindova vlada. Keby sa vedel chovat ku koncu, ako politik, a nie ako jediny zvrchovany vladca svojej strany mozno by to ustal.
Ale mozno padli aj na tom, ze nebrali ohlad na obycajnych ludi, ktorych je vacsina - preto vyhral Fico v dalsich volbach Veľký úsmev Chichocem sa. A vdaka Ficovi, ako si vyssie povedala, dopadneme, ako Greci Veľký úsmev, ale aspon si deti v skolach zaspievaju hymnu Chichocem sa

magic, Po, 07. 06. 2010 - 10:40

polarka, vlada sdku padla aj na tom, ze ludia uz sedem rokov sporili a potom prisiel niekto, kto ich zacal presviedcat o tom, ze si to treba za a) uzit, vsak uz mame dost (znizime nezamestananost, zvysime platy, dochodky, odskodnime tych, co naleteli nebankovkam na ich pyramidove hry, atd atp, uz len z toho vsetkeho, co slubovali bolo jasne, ze si robia srandu, ale ludia to brali vsetkymi desiatimi, lebo toto prave chceli pocut) a za b) zacal ludi desit predstavou, ze ti hore ich nutia setrit hlavne preto, aby si potom statnu pokladnu pribalili do batizny cestou na hawai (= vytiahli sa kauzy, ktore dokladovali, ze sporia do svojho vrecka, dosadzuju rodinnych prislusnikov, atd. inak momentalne v smere nerobia nic ine, len to iste.).
uznavam, ze ku koncu sa dzurinda zacinal spravat ako kohut na smetisku a prispelo to k padu. ale skus ustat politiku, ked vies, ze nasporene je este malo, ze sa to este len konecne rozbieha (lebo nasporene peniaze konecne zacali plodit dalsie peniaze) a ludom sa uz pretacaju v ociach dolariky zo slubov inej strany.
toto sem fakt nepatri, ale mnohym ludom je jasne, ze smer je podnikatelska strana, nie politicka, ktora politiku robi ako vedlajsi produkt a hlavne v tom, ked treba zakony na dalsie zjednodusenie ich podnikania (a oblbnutie ludi. stedre rozdavanie penazi - z toho, co sme si nasporili ako stat za minule obdobie teraz stedro dostavame s pocitom, ze to smer hrabol do svojho vrecka a dal nam. politika klin sa klinom vybija = vytahovanie stupidnych kauz, ked sa riesi nieco zavazne, aby sa odviedla alebo rozdelila poroznost. snaha o okliestovanie informovanosti - ficove kauzy s novinarmi. o tom ako sa bacuje na ustavnom sude ani nehovorim.)

Polárka (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 13:47

Magic
ja nie som slepa Veľký úsmev , ved vidim co sa to tu deje. Len mi nesedia ani jedni ani druhi, resp. ani SDKU /zvlast ak je tam Radicova/, ani SMER, o HZDS sa prosim ani nebavme , lebo o dalsi spevacky bonmot od pana Meciara nestojim. Zrejme by som ho ani neustala Veľký úsmev. O zbytku stran sa asi nebudem vyjadrovat. Nasa politicka scena je k placu a smiechu zaroven Mlčím

S tym vytahovanim stupidnych kauz, ked aj tak ma snad kazda strana nieco na tricku mi pride velmi chabe. Co chabe, je to neuveritelne trapne riesenie reklamy. Smutne, ze sa politici uchyluju k takymto nizkocharakterovemu nahaniu volicov. No, asi to o niecom vypoveda Smútok.

magic, Po, 07. 06. 2010 - 15:22

mnohi volici to pocut chcu, je to obdoba bulvaru. a este navodzuje pocit, ze sa zaujimas o nieco vyssie, nie tak primitivne, ake gatky ukazala paris hilton.
na jednej strane je dolezite, aby to vsetci vedeli (tie kauzy, nie gatky Úsmev ), na druhej sa potom zbytocne dlho rozmazavaju podruzne veci, ktore sa uz aj tak nedaju vratit spat a neriesi sa dalej, ako skody nahradit.

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 14:05

magic vdaka za koment a aj za vsteky podobne komenty k veci .

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 09:47

ja by som to trošku poopravila... je to akoby sme chceli otehotnieť analnym sexom... Chichocem sa
ale tento príklad vystihuje uplne všetko Chichocem sa

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 11:59

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Tlieskam

apple, So, 05. 06. 2010 - 10:28

...ja sa tiež politike nerozumiem...ale voliť pôjdem...mala som jasno koho NEVOLIŤ...a po našich rozhovoroch v Boci, my ostali dvaja kandidáti(strany)...po včerajšej kubánskej noci s Ribišškou mám z tých dvoch už teoretického víťaza-teším sa na voľby-ako na dostihy,aj keď ja nestávkujem-či vyhrá môj/náš koník...
voľby mi fakt prídu ako dostihy-ten kto investuje na zlého koňa prehrá prachy, kto na správneho získa nejaké finančné výhody-ten kto nevolí buď príde dobrá vláda-dobrý kôň a pomôže i jemuZlomené srdce alebo zlá vláda a ani nebude vedieť ako a okradne ho(brokenheart)
môj dostihový kôň je SDKU a džokej pani Radičová Áno
ako sme rozprávali v Boci i včera chýba osveta vo všetkých životne dôležitých sférach(zdravie,politika,životné prostredie,etika atď.)-takže PÍŠME-ČÍTAJME-KONVERZUJME medzi sebou i so svojimi najbližšími-úspech je v jednote a toleranciiSlnko

ribišška, So, 05. 06. 2010 - 11:36

apple, akosi si neviem vytiahnuť tu nahravku z mobilu. nevieš kedy tato skupina čo hrala včera ešte príde? ta spevačka normalne hovorila po slovensky. fakt boli užasní Slnko

ivet36, So, 05. 06. 2010 - 14:19

Polarka- suhlas s kazdym tvojim komentom v tejto diskusii.....nevesala som to za prispevky- tak aspon takto.....Áno
ivetMrkám

Polárka (bez overenia), So, 05. 06. 2010 - 15:14

Úsmev Úsmev Úsmev Slnko

misty, So, 05. 06. 2010 - 18:37

http://pavolminarik.blog.sme.sk/c/222744/Kto-je-Iveta-Radicova.html Aj ja som nevolic,premeskala som to,ale ta pani Radicova ma neoslovila.Ani ta strana.Zda sa mi,ze je tam privela klamstva.Napriklad:ciganstvo s hlasovanim,vcera som pocuvala duel Fico-Radicova,ta pani jeden den nieco povie a na druhy klame,ze to nepovedala.Dalej,pan Dzurinda,vzdal sa predsednictva,ale ked ich strana zvitazi tak dostane dobry flek vo vlade.Napisala som svoj nazor.

georgina, So, 05. 06. 2010 - 21:49

Prečítala som si aj link, aj článok v .týždeň, aj iné články od Pavla Minárika...
Hm...
Len toľko by som k tomu: "Kto chce psa biť, nájde si nielen palicu, ale aj psa".

adus, Po, 07. 06. 2010 - 06:22

necitala som clanok, (nestiham) - ale suhlasim s tou castou o psovi a palici, velmi trefne, geo

georgina, Po, 07. 06. 2010 - 09:17

Úsmev Mrkám Slnko Slnko Slnko

Inca, Ne, 06. 06. 2010 - 09:03

Ani mna pani Radicova neoslovila.A ked uz o tom ci pravicova alebo lavicova strana myslim ze to jej jedno.Pozrite na Madarsko ked sa menila vlada tak sa zistilo ze minula vlada klamala a teraz su na tom ako Greci

Inca, Ne, 06. 06. 2010 - 11:03

No ved to ze Greci tie peniaze vidia vo svojich penazenkach ale my nie a som zvedava ked sa bude menit vlada.Este ma zaraza ze niekto spravi preslap vid.pan minister financii(nielen on) a my obcania musime na to doplacat a nie ten co je za to zodpovedny.

ivet36, Ne, 06. 06. 2010 - 09:19

-priemerny az podpriemerny blog......Absolutne nema nijaku vypovednu hodnotu na adresu Radicovej.....len tolko.
ivetMrkám

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 10:10

keby si chcel precitat niekto nieco na temu fico a povodne

Katka0202, Ne, 06. 06. 2010 - 10:29

myslim, ze pravo volby - je vlastne vysada...
je fajn, ze si mozme vybrat a nielen z ksc alebo z ksc....
mozno pre niekoho niet koho by volil, no mozno je naozaj "forma mensieho zla" lepsia, ako plakat nad zlym systemom...
preto si tiez radsej zvolim - vyuzijem svoju vysadu a volit pojdem, ako by som sedela a plakala, ako mi je zle... netvrdim, ze ak ficobandu vystrieda niekto iny, tak to tu postavi na nohy, ale je fakt, ze to, co sa tu deje v poslednej dobe mi zacina pripominat dobu - volim ksc alebo ksc...

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 10:49

este k skompromitovanej radicovej .... ak je niekto ochotny co i len spomenut jej hlasovanie za kolegynu (kt. stala za recnickym pultom v tej istej sale) a pokladat za to nekonecny moralny preslap (po kt. sa vzdala poslaneckeho mandatu) a tej istej chvili veri kazdemu slovu volebneho spotu strany SMER v rezii pana Fica (alebo mu nevadi x preslapov vladnej kolalicie, kt. sa neriesili ziadnym odstupenim) ... mne osobne zastava rozum ..... a mam pocit, ze je uplne nemozne a uplne bez zmyslu viest s takym clovekom diskusiu.
Nase chapanie a vnimanie sveta musi byt na vesmirne roky vzdialene a PODLA MOJHO NAZORU nema skutocne najmensi vyznam sa snazit cez tie dialavy spolu na tuto temu komunikovat - tot moje vysvtelenie, preco nebudem v takychto chvilach vobec reagovat.

btw. ten spot som videla v modifikovanej verzii na youtube a fakt som hodnu chvilu uvazovala jak to tak perfekne namixovali, ze sa skutocne zda, ze to hovori fico, normalne zamysleit som sa musela, ci to je, ci nie je podvrh ...
ukazuje to stale jedno a to iste - comu je este stale schopna verit ista cast populacie SLoevsnka.

ribišška, Ne, 06. 06. 2010 - 10:57

ty brdo, povraciam sa... /z toho volebného spotu/ a fakt kto tomuto uverí, nič iné si nezaslúži...

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 11:26

akurat som videla na FB jeden plagat SNS (asi link nepomoze, moze to byt sukromne) : Sloevnsko si nedame! Dame si borovicku!
A ja fakt neviem .... ani si tipnut nedokazem - to to podvrh (vyzera to byt odfotene mobilom), nie je to podvrh, je to recesia, myslia to vazne .... Veľký úsmev tragikomedia .... Úsmev

georgina, Ne, 06. 06. 2010 - 11:23

Svetlanka, presne tak... Áno Áno Áno

A navyše - často sa stáva, že keď už oponentom pani Radičovej dochádzajú "argumenty" (v tomto prípade napr. hlasovanie za kolegyňu a v prezidenskej kampani padali aj iné "obvinenia"), tak sa aspoň protestuje proti prejavu pani Radičovej ako takému (viď linknutý blog pána Minárika vyššie). A je im pritom úplne voľné, že súčasní členovia vládnej koalície sa vyjadrujú skutočne "vyberanými" spôsobmi.

pripletka, Ne, 06. 06. 2010 - 22:11

"Je jedno kto riadi tento stat?"
Nie , nie je to jedno. Mojou volbou bude pravica. Nie som stotoznena s kazdym jej predstavitelom. Vidim v krokoch, ktore urobili aj veci, ktore ma neoslovili, alebo nahnevali. No zaroven, dokazali urobit opatrenia, ktore bolo narocne predat masam Úsmev. Vytvorili podmienky, vdaka ktorym sa mi zdalo, ze sa nemusim politikou zaoberat.
Zial to sa dnesnej koalicii nepodarilo. Ked si vyberiem pre vladnutie partnerov, kde prioritou jednych je zvalcovat Budapest a odspievat v skolach hymnu (idealne by este boli tetovacky s napisom SOM vlastenec) a priorotou druhych je po 20 rokoch zacat hovorit pravdu Úsmev, . . . Ked socialnu politiku okliestime na reci o 13 dochodku a obmedzenia v 2 pilieri, ked socialne podniky ziskavaju podporu od statu aj v regionoch, kde v rovnakej oblasti funguju mali, ci stredni podnikatelia, ktorych to nasledne zruinuje, ked milionarom je vnimany aj clovek, ktori 10 hodin sedi v praci aby zarobil viac a miliony rozdavame cez netranparentne tendre . ..
Ja nie som politik, ani idealista. Preto nebudem hovorit vety typu "system je zly", "nebudem volit mensie zlo", "je mojim pravom nevolit". Pri vsetkej ucte k ludskym pravam a pravam slobodnej volby, moja 80 rocna babka prejavuje viac zodpovednosti. A ked pri televiznych novinach horsie pocuje a nechape co sa to v tom Grecku deje, da sa jej to lahko vysvetlit. Rovnako ako sa da napocitat kolko by asi stalo par nadhernych prekvapeni, ktore sa na nas skeri z billboardov. (od prispevkoch na dovolenky, internetu zdarma pre vsetkych , socialnych bytov, zvysenia dochodkov, vianocnych darcekov a dalsich bla bla bla )

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 22:53

ved to sa snad ani neda, aby sa cloveku pacilo vsetko ... a naviac, to co byva na SKK oznacovane ako pravica, je poriadne roznorode ... ale ide o to ? Úsmev

alexa35, Ne, 06. 06. 2010 - 22:50

Súhlasím so Svetlanou, Ribiškou, komplet zdieľam Vaše názory a - ešte ma tak napadla jedna vec. Nejak doteraz nechápem, prečo práve tú väčšinu, alebo bežného pracujúceho človeka vedia osloviť strany ako HZDS kedysi, potom SMER - skoro všetci Mečiarovi voliči húfne zbehli a volili Ficka, príp. v regiónoch, kde nestretneš ani Maďara na ulici-zvolia Slotu - prečo to je na Slovensku tak, že grobiani vedia akosi zapôsobiť či presvedčiť ľudí viac ako 1000 pragmatických argumentov Mikloša, Radičovej, Figeľa... My tu môžme diskutovať o ekonomike, mafiánskej loby v Harabínovom súdnictve... akoby väčšina bola pre tieto argumenty hluchá, slepá-alebo len proste tomu nechcú veriť, nerozumejú istým veciam, spojitostiam, nevedia si spojiť dve a dve? A prišla som na to, že väčšine ľudí rétorika pravicových strán proste nevonia, pretože je pre nich príliš intelektuálna, možno elitárska, nerozumejú týmto "pánom"... "Ľudu" sú pravičiari proste nesympatickí - tým, že sa zameriavajú na podnikateľov, čo je automaticky spájané s kopou prachov, takže ľud má možno pocit, že keď o nich nejavia slovne dostatočný záujem, nebudú sa mať dobre, a tak volia Ficka, ktorý má plnú hubu kecov o "obyčajnom človeku". Uniká im súvislosť, že keď bude mať štát dostatok príjmov z daní a hlavne z výrobnej sféry, keď tu bude podnikateľská stredná vrstva silná, že sa automaticky bude dariť aj im - obyčajným zamestnancom (akým som aj ja), pretože len zamestnávateľ, ktorému sa darí, mi môže zdvihnúť plat...
Mne je napr. veľmi sympatický Mikloš-urobil v daňovej oblasti, kde pracujem, úžasné zmeny - k lepšiemu, pragmatik, odborník na svojom mieste a ešte sa naňho aj dobre pozerá...Úsmev

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 23:04

tiez som nad tym dnes premyslala ... ludia musia mat nejake vnutorne motivacie, ked hovoria, ze politika je spinava zalezitost, klame a kradne kazdy, nik nie je dost dobry ... neschopnost vidiet vlastnu chybovost, strach priznat si vlastnu chybu, co ja viem ... chyby boli, su a budu, snad je dolezite, ake sa vyvodia konzekvencie a ako sa bude postupovat dalej, nie ?

velmi sa mi paci jedna veta radicovej, (parafrazujem), kde hovori, ze nemam rada presne definovane kompletne riesenia (nieco v tom zmysle) - lebo to nepripusta zmenu, chybu, clovek je nuteny stat za svojim nazorom stoj-co-stoj ... toto moze byt videne ako slabost, pokial nie je clovek sam na sebe schopny s tymto narabat (vie priznat svoju chybu, vie zmenit nazor, ... )

ono skutocne nie je lahke rozumiet veciam "za tym" ... tazko bude na plagatoch vyvsetlovat sulik cosi o odvodovom bonuse (myslim, ze presne tymto smerom to islo v tych danovych reformach, ale nie je mi celkom jasne, kolko sa toho za vlady SKDU a Miklosa uskutocnilo), to sa proste neda. takze bud si to clovek nastuduje, alebo ma aspon tolko zdraveho rozumu, ze veri bud nejakemu doveryhodnemu znamemu, alebo .... neviem ...

alexa35, Ne, 06. 06. 2010 - 23:34

Áno, u nás je schopnosť sebareflexie, priznania si chyby-aj napr. verejne, príp. zmena prístupu, cesty pri riešení-vnímaná ako slabosť. A človek, ktorý níe je dostatočne radikálny vo svojich vyjadreniach, nebodaj je prístupný na kompromis, ak je v kľúčovej pozícii, je ľuďmi vnímaný ako ch.jko, slaboch... Pritom môže dokázať činmi 1000x viac, ako vodca-radikál.
A čo sa týka toho, že sa nedá všetkému porozumieť-áno, súhlasím, všetkému sa nedá, niečomu sa dá, ak o tom chcem rozmýšľať, ak o tom mám s kým debatiť a som prístupný iným názorom, nie zapečene meliem len to svoje dokola... Ale človeka - a teda aj kandidáta -ja vnímam komplexne. Čo vraví, ako to vraví-či urputne aj za cenu urážok protivníka presadzuje svoje, aký je jeho súkromný život, či mi hrozí z obrazovky vražedným pohľadom, alebo vyrovnane, kultivovane debatuje. Určite je to aj o osobných sympatiách - a ja radikálnych vodcov nemusím...Vyplazený jazyk

Inca, Po, 07. 06. 2010 - 11:56

Svetlanka priznat si chybu.No ved prave u nas v praci ked niekto nieco pokazil,ze sa to vratilo uz z "finale"tak mu nedali premie alebo mu strhli z platu.Tebe sa zda spravodlive ze my vsetci mame doplacat na niekoho ktory ma dost velku zodpovednost za financie celeho statu.A to ze som pisala ze pani Radicova nema moje sympatie (viem preco a nebudem to tu rozoberat)neznamena ze pojdem volit Fica,Meciara alebo Slotu

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 14:02

co ti na to povedat .... ja s tym nikdy nemam problem - bezne robim chyby, bezne ich rozoberam so sefom (kontroluje moju robotu, pisem software) a citim sa v praci uspesna, sef je takisto spokojny (bol by blby, keby si myslel, ze existuje niekto, kto nerobi ziadne chyby ).

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 21:10

ale zas nie je chyba ako chyba .... ak je moj pracovny vykon presne zadefinovany (mam urobit cinnost A, potom cinnost B, a potom C a potom dokolecka), tak sa asi aj inak hladi na chybovat - asi sa v takom pripade menej toleruje. Alebo ked niekto chybi ( a opakovane) sposobom "chodi neskoro do roboty" a pod, tiez sa niet co cudovat, ze pridu nasledky.
Prip. ked ma niekto zodpovednost za ludske zivoty, alebo cosi podobne - tiez je otazne, aku chybovat si v tom pripade moze dovolit, rpi. ake mechanizmy kontroly firma zabezpeci, aby sa chybovost minimalizovala ...

no trochu rozdielna je situacia, ked si jej riesenie vyzaduje aj trochu kreativity, prip. postup k rieseniu nie je ni%jako stadartizovany .... tu sa naozaj nedaju hladat 100 dokonale a bezkompromisne riesenia, si myslim ...

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 23:10

mozno ludia chcu verit, ze ma niekto moc urobit ich rovnymi ... podnikatelia, tie su tie sv... co len zdieraju, niekto ich musi dat do laty.
ale vari si nie su ludia rovni - nema kazdy nejake talenty, vdaka kt. sa da slusne zit ? ja som mozno naivna, no stale si myslim, ze ked clovek robi nejaku pracu so zaujmom, nema problem.

svetlana (bez overenia), Ne, 06. 06. 2010 - 23:17

Pridavam link s rozhovorom s Nataliou Blahovou , o socialnej politike, detoch, trochu odvodovom bonuse, ...

Este doplnam iny link, kde je na prikladoch trochu osvetleny odvodovy bonus a porovnanie so sucasnym stavom Smer vs SaS – podpora mladých rodín.

Inak, prave Sulik bol poradcom Miklosa v case, ked sa schvalovala Danova reforma, do detailov neviem, co vsteko vtedy obsahovala a v akom horizonte sa planoval zaviest odvodovy bonus (btw. ista obmena zakladeho prijmu, rozdiely mi nie su jasne uplne dokonca).

Ariesa, Po, 07. 06. 2010 - 09:36

alexa, myslim, ze strany, ktore ziskali v minulych volbach tolko hlasov stavali na tom, ze naivni ludia, ktori uverili vynosom 30% z nebankoviek a prisli o celozivotne uspory, uveria aj slubom, ze stat im vrati ich negarantovane vklady. tak ako sa nehali pripravit o peniaze vtedy, tak si teraz skomplikovali dochodky upravami, ktore tato vlada narobila a porozdavala. nezavidim dochodcom 13ty dochodok, matkam kocikove ale to sa predsa neriesi rozdavanim, na to treba kdesi zarobit. inak sa dostameme tam, kam sa dostalo madarsko. kvoli krize v state sa do vlady dostavaju extremisti kvoli silnym reciam a miesto ekonomiky sa riesi dvojite obcianstvo a pod.

a co sa tyka nevolicov, nesuhlasim s nimi. vela ludi veri konspiracnym teoriam, maju pocit, nech spravia cokolvek aj tak budu ovladani inymi. presne tento stav si sposobuju svojou spolocenskou ne/zodpovednostou. a nema to dopad len na nich, k moci sa dostavaju extremisti typu kotleba&spol., ktorych (a teraz cucam z prsta) odvoli 4% ... lenze pri 50% neucasti sa to prerata na 8% (!!!) a tu ho uz mame vo vlade ...

alexa35, Po, 07. 06. 2010 - 10:08

Ešte jednu poznámku - nestačí sa zúčastniť, treba voliť jednu zo strán, ktoré majú šancu sa do parlamentu dostať. Ak volím Pištovu, či koho kapurkovu, to som ani voliť nemusela - dopad je ten istý, akoby som voliť nešla.
Ale ja verím, že zmena príde. 12.06. je nov v znamení Blížencov, o 12:06 - takže aj vesmír nám chce pomôcť múdro sa rozhodnúť (keďže Blíženci = múdrosť) - to som teraz počula na FUN-ku - akurát, ako som písala tento komentVeľký úsmev

lydusha (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 12:01

A ked sa mi ani jedna zo stran co maju sancu nepaci? Cize de facto ked pojdem volit zelenych alebo kapurkovu alebo ja neviem koho kto nema sancu sa dostat do parlamentu, tak mozem rovno ostat doma? Faaaaajn. Ako dobre.

ivet36, Po, 07. 06. 2010 - 13:08

...prestan!...budeme tu za blbe dve.....Veľký úsmev
Staci, ked budem sama.....ivetMrkám

lydusha (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 13:11

Dostala si mail? Mne sa vsetko od teba vracia. Ja viem, ze som natvrdla co sa niektorych veci tyka a nemam problem sa k tomu priznat. Za to sa nebudem lamat cez koleno a hrat sa na chrumkavu. Stacilo by napisat ano idem volit...ale naco to budem riesit nasilu?
Aj tak sa mi paci, ze najviac tu "krici" Svetlana co zije mimo SR.Mrkám

ivet36, Po, 07. 06. 2010 - 13:30

....ano-zmenila som si mail-novy je v profile ....nepis na agenturny, ale na osobny- ten mam na poste- tak asi preto sa vracali.
Co si pisala, kludne preposli-tesim sa .....

Ja som rada za natvrdlu a bavim sa, ako to niektorych vie vytocit a argumentuju do bezvedomia a vycerpania sil v podstate o nicomVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev .....

ivetMrkám

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 13:55

Mile damy, vasa sukromna korespondencia tu skutocne nikoho nezaujima a ked sa najde ktosi, kto by mal o jej obsah zaujem, odporucam mu kontaktovat vas inym sposobom (t.j. inym ako v teto diskusii). Verim, ze sa mu to podari - vratane vas dvoch Pohoda Mrkám

ivet36, Po, 07. 06. 2010 - 14:44

svetlana- hod sa uz do kludu, naozaj sa hadam kvoli politike tu nebudeme navzajom urazat.....
mam ine hodnoty a som niekde inde, a dufam, ze tato diskusia ani z nas dvoch "nekamosky" na NM neurobi......aspon mne to zato nestoji...tot vsjo.
samozrejme, kto mi chce pisat nech sa paci....nie som tu registrovana inkognito a urcite -ti,co chcu, ma najduÚsmev

ivetMrkám

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 15:18

Ivet, nikdy som neriadila diskusiu, ani svoju zalozenu (ak vobec taka existuje), no tentoraz chcem, aby tu nik netahal svoje osobne veci, kt. su bud extremne konfrontacne, alebo sa netykaju temy.
Zbytok - no comment.

lydusha (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 19:48

Aby si sa nezblaznila svetlana. Potrebovala som vediet kam mam pisat ivet maily, bola zavesena TU tak som jej to napisala SEM. To je tak cele.

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 21:00

dufam, ze to je cele.

lydusha (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 21:35

jasne mami, ako povies

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 15:23

mimochodom, odpoved na temu, kedy su volby platne a kedy nie, som savla na prvu stranu tento diskusie.
samozrejme reagovat nemusis, len na to upozornujem - nie vsetci citaju vsetko.

Ariesa, Po, 07. 06. 2010 - 15:43

alexa, praveze kazdy ma sancu dostat sa do parlamentu a ak sa aj nejake strany nedostanu, ovplyvni to percentualny podiel hlasov. ak by zo 100 ludi, volilo 5 ludi trebars kotlebu cize 5%, do parlamentu sa nedostane. tak isto by napriklad volili kapurkovu. no ak by 50 ludi (z tych 100) volit vobec neslo v predstave ze ich strana nema sancu, kotleba ziskava 10% hlasov, co uz su kresla v parlamente.

ja som volila v minulosti strany, ktore sa do vlady nedostali. a nelutujem.

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 15:57

ono to nie je take jednoduche, teraz nemam extra cas citat ten presny postup, chcela som reagovat az vecer, ked to este raz precitam .... a este to naviac komplikuje aj fajt, ze sa to cele (percentna) robi po obvodoch, ci krajoch, ci ako sa tie volebne jednotky volaju.

takze na jedej strane tym, ze volim stranu, kt. sa nedostane do parlamentu, smaozrejme ovplyvnujem aj percenta stran, kt. sa do parlamentu dostanu, lebo menim zaklad, vzhladom na kt. sa percenta pocitaju.
ALE - 150 stoliciek si podelia strany v takom pomere, v akom ziskali vlasy vzhladom na pocet platnych hlasov. t.j. nejake stolicky ostatnu neobsadene -to su tie, kt. by obsadli strany, kt. sa nedostali za tu 5% hranicu. takze tieto stolicky treba este podelit medzi ostatne strany - akym klucom presne, to fakt nejdem zavadzat, precitam vecer.

Ariesa, Po, 07. 06. 2010 - 16:15

ano, to mi je jasne, davala som cisla, ktore uvadzaju, ci sa vobec do parlamentu dostane. prerozdelovanie kresiel a vytvaranie koalicie je ina vec. inak, velmi zaujimave citanie pre nevolicov:

8. novembra 1923 rozdielom jedneho hlasu bol Adolf Hitler zvoleny za vodcu Nacionalnej strany.

a dalsie priklady:

one vote

a google preklad:

vyznam jedneho hlasu

Polárka (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 14:04

Cim dalej citam tuto debatu, a sledujem, ako niektorych ludi nadvihuje zo stolicky, ze niektori ludia nejdu volit - napada ma jeden pribeh.
Muz, ktory sadil stromy - Elzéard Bouffier. Úsmev Pre mna krasny podnet k zamysleniu od Jeana Giona Zlomené srdce

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 14:13

ale neboj, ja - a varim, ze aj ine, podla mna celkom pokojne zucastnene - si vazime svoje telo, nebudeme ho predsa dobrovolne vystavovat stresu z niecich nazorov Mrkám
pacit a nepait sa ludom mozu rozne veci, zodpovednost za svoje skutky, nazory a obsah hlavy si clovek nesie sam.

Polárka (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 14:20

Úsmev Úsmev Slnko Slnko Slnko

alexa35, Po, 07. 06. 2010 - 20:42

Polárka, prečo si myslíš, že "nadvihuje zo stoličky"? Je to len a len debata, nič viac, nič menej. Mňa táto téma zaujala, tak sa k nej vyjadrujem. Koho politika nebaví, nech nečíta. Myslím si, že tu boli iné "mlátiprázdnuslamové" diskusie... Toto je aspoň k veci, aj keď možno nie tvoja káva...
Pre mňa kto nejde voliť je alebo pštros alebo alibista alebo hlúpy človek. Jediná možnosť, ako uplatniť svoje najdôležitejšie občianske právo, ktoré celý štát niekam na 4 roky nasmeruje, sú voľby.
Keď sa ti doma pokazí chladnička, nutne musíš kúpiť novú - a ak aj nemajú v obchode tvoju vysnívanú, alebo nemáš na ňu prachy, vyberieš si značku, ktorá ti doteraz vydržala najspoľahlivejšie alebo si nejakú vyberieš z ponúknutých - ktorá možno bude mať menšiu mraziacu časť, nebude samoodmrazovacia a nebude mať všetky tie cácorkové priehradky na vajcia a syry, ale bude ti slúžiť a bude chladiť - a kúpiš si ju, lebo inak sa ti mäso pokazí... Takto vnímam voľby ja - som zodpovedná za potraviny, ktoré som k sebe pripútalaVeľký úsmev Veľký úsmev

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 21:02

alexa Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev

Polárka (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 21:17

Mysliet si mozem cokolvek, a zaroven nie je vylucene, ze sa mylim. Ako uz moj profesor biometeorologie hovril, citujem : "Mysliet, znamena hovno vediet" Veľký úsmev Chichocem sa
Asi netreba brat niektore veci tak osobne Úsmev
Ty si myslis jedno, ja zas druhe. A ? A nic. Kazda ma pravo si mysliet svoje, povedat svoje. Takze vlastne o nic nejde.

Inak nikde som nenaznacovala, ze ma tema nebavi, ze tema nie je moja kava. Nikde sa nedohadujem o tom ci volit, alebo nie. A ani nikoho neodsudzujem, ked sa nejak rozhodne, aj ked sa rozhodne inak, ako ja Úsmev Mrkám

svetlana (bez overenia), Po, 07. 06. 2010 - 15:41

a ja to mylsim s tou svobodnou volbou skutocne vazne a ani nemam pocit, ze by tu niekto niekoho nejako extremne presviedcal - ked ano, proste to necitajte, komu to vadi.

u nas doma tema volby prebehla napr. tak, ze sme sa o tom rozpravali, moj muz povedal, ze volit nechce, takze som si sama vytlacila formulare pre volbu postou a odvolila som.
a keby som velmi chcela, ta zvladnem odvolit aj za neho Chichocem sa Veľký úsmev ma prave napadlo ..... Pohoda pivo

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama