reklama

...sa mi tak vidí, ...

eva m , 10. 03. 2013 - 21:10

reklama

...že naničmama nejak stíchla...
som tu dennodenne, čítam, čakám, hľadám moje kamarátky naničmamovské a vidí sa mi, že na naničmame sa život spomalil.
Vidím tu nové nicky, teším sa, že prichádzajú nové dievčatá, možno budúce kamarátky, ale chýbajú mi tu tie stálice. Kde ste, dievčatá? Čo sa deje? Niečo mi uniklo?
Naničmama je pre mňa každodenný rituál, každodenná súčasť dňa, zdroj myšlienok, nápadov, receptov, obrázkov, vtipov a ... áno, aj občasných konfliktov, ktoré ja ale väčšinou len z opodiaľ sledujem. Do tých sa zapájam málokedy, len keď mám pocit, že k nim mám čo povedať.
No a utíchli aj tie. Utíchol tu život. Za celý deň pár komentárov, málokedy nové témy.
Halóó, dievčatá moje, kde ste??? Chýbate tu!
Eva Slnko


reklama


reklama

mnnaaauuu, Ne, 10. 03. 2013 - 21:18

Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev Úsmev
TIež tak nejako "dumám", že čo sa stalo. NIekedy som po celom dni sadla ačítala kooooooopec nového.. a teraz hľadám, pozerám, stále dookola to isté :P občas niečo pribudne :D
Naničmamy majú asi povinnosti, babun "emigrovala" :D

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 21:49

mnau,
aj ty mas povinnosti, aj ja mam povinnosti. Vzdy sme ich mali. Ale aj tak sme si nasli cas a stretli sme sa tu. Tak co sa deje? vidim, ze to citis podobne...
Eva Slnko

mnnaaauuu, Po, 11. 03. 2013 - 21:11

Hm, no to je pravda... Pravdupovediac, nereagujem veľa, občas prečítam, mám pocit, že nemám kde reagovať, nemám na čo, občas sa niečo mihne :) a prečo? to nevieeeeeeeeem, možno je to len "kríza", no na to, že je zimné upršané počasie, by nás tu mohla byť koooooooopa

kuriatko, Ne, 10. 03. 2013 - 21:41

Ja som opäť tu a prihlásená. Tiež som čítala každý deň a nezabudla.

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 21:50

tiez tak Úsmev
tesim sa, ked vidim "stare" nicky Úsmev
Eva Slnko

babka Betka, Ne, 10. 03. 2013 - 21:41

Evka..moja.Veru život na nanicmame, sa zmenil..Škoda.Aj mne chýbate a veľmi..aj ja, chodievam niekoľko krát denne sa pozrieť čo je tu nové,aká vojna sa tu vedie a tu...no Svetový mier. Slnko Slnko Slnko

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 21:51

myslis, ze je to vojna? Prekvapenie to mi nenapadlo...
a mas recht, Svetovy mier!
Eva Slnko

Kamila, Ne, 10. 03. 2013 - 21:54

Tiez rozmyslam. Obcas netreba cakat, ze niekto nieco napise, aby sme mali co citat, ale aj nieco napisat. Úsmev Lydush sa mi asi podarilo urazit, pre babun tu mame primitivne temy a ..., fidorka asi odisla, lebo som nevyhodila annu.po? a ... , ako to bolo, na vine su hviezdy Hambím sa Ok, plne preberam zodpovednost.

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 22:15

Kamila,
mne sa vidi, ze to je o inom. Ze sa proste stratil duch nanicmamy.
Ze sa vytratilo to nejake pomyslene puto, co nas spajalo, hoci sme sa niekedy aj pohasterili a dotahovali - vacsinou o nesmrtelnosti chrustov...
Neviem, co viedlo mnohe nanicmamy k tomu, ze prestali chodit - chyba mi lobelka, jahodka, manny, renka, lydia k, fidorka, lydusha, dulka, sonia, katika2 atd atd atd - nemozem ani vymenovat...malo chodi kefara, helus72, carly, radina, darinocka, a vobec baby vychodnarky atd atd...
viem, ze treba aj pisat, nielen cakat na prispevky druhych. Pisem. Ked mam o com, pisem. Vlani, ked mi bolo ale uplne na h..no, pisala som a dostala som velku podporu. Vtedy som ale vedela, komu pisem. Boli tu dievcata - stalice a tie "nove" s nami tak prirodzene splynuli. Dnes je to viac anonymne, citim to tak.
Tesim sa na stretnutie v Boci, verim, ze ten "duch nanicmamy" tam bude.
Eva Slnko

lýdia k (bez overenia), Po, 11. 03. 2013 - 09:38

Evka Slnko moja kto pozerá Panelák tak ten vie čo prežívajú Fedor a Monča,je to tzv. sinusoída Mrkám .
Ta tu u nás na vychodze še temu povie že raz ši hore ,raz ši dolu,......pre mňa je momentálne NM kdesi dolu,všetko čo si napísala,tak všetko cítim presne ako ty.
Kedysi ked som zapla ráno ku kávičke NM prešla hodina kým som si všetko poprečitovala,dnes prebehnem očami čo je nové a hupnem radšej na AM.
Momentálne je prihlásených 12 užívateľov a 98 návštevníkov,taže mám pocit,že asi viac ľudí chodí LEN čítať.Chýba mi veľa dievčat Slnko ,aj tých ktoré si Ty Evka Slnko napísala a osobitne mi chýba Jamajka Slnko ,chýbajú mi jej vtipy a najmä recepty.U nej som si nesmierne vážila,že nielen recept napísala,ale ho aj uvarila/upiekla ,odfotila ,dala ho na stránku a najmä ochotne poradila mladým začínajúcim kucháročkam.
Evka Slnko aj ked sa osobne nie veľmi poznáme,v Kubíne sme sa možno hodinku videli,rozprávali si žienka môjmu Zlomené srdce a naturelu blízka,rada ťa čítam a rada ťa budem čítať aj nadalej,verím,že Slovensko je dosť malé nato aby sme sa ešte stretli a pokecali a isto mi babule východňárske dajú za pravdu,že ťa tu radi na Východe uvítame Objímam

adus, Po, 11. 03. 2013 - 17:18

snažila som sa aj s tým Dekameronom, že sa snáď trocha života objaví - a nič, veď máme v tej súťaži viacej ciena ako príspevkov ...

fantika, Ne, 10. 03. 2013 - 22:07

Evi cítim to podobne.. Úsmev s niektorými dievcatami sa vidíme aspon na fb,ci si pár slov napíseme..ale chýbajú mi tu také tie fajné vselijaké blogy kde sme sa spolu smiali,alebo plakali,ci sa hlúpo vadili.. Chichocem sa

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 22:16

ano, fanti, presne toto, to "obycajne" nase spoluzdielanie zivota mi tu uz chyba...
Eva Slnko

Aja1, Ne, 10. 03. 2013 - 22:08

A mne moje myšlienky len v hlave blúdia,často krát si poviem že napíšem,toť nedávno som čítala úžasnú knihu Sensei zo Šambaly,aj by som sa podelila s poniektorými témami ale myslím že by vznikli kvôli tomu hádky v oblasti náboženstva.Ale tú knihu fakticky odporúčam.Ale ja sa isto zobudím z mojich myšlienok a napíšem aspoň recept.Naposledy som robila kandinzovaný zázvor a ten je echt dobrý,sestre či vybehli čo ju tak štípal Mrkám .

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 22:17

videla som tento tvoj recept na fb, daj aj sem Úsmev
a podel sa aj s tymi "kontroverznymi" temami, ved tie "hadky" nam niekedy aj dokazali ukazat ine obzory...
Eva Slnko

sadlonka, Ne, 10. 03. 2013 - 22:58

Ja osobne priznávam, že v posledných týždňoch len tak nakuknem, čo je tu nové, tiež akosi márne hľadám známe nicky Smútok . Mám také hektickejšie týždne, čo sa týka pracovných povinností a chýbajú mi tu tie oddychové, pohodové a často aj úsmevné blogy. Je síce pravda, že som s mnohými spriaznenými dušami z NM v kontakte cez fb, ale tu mi to prišlo také rodinnejšie. Aj ja verím, že Boca prinesie bude mať tú starú dobrú Nm atmosféru. Mrkám Slnko

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 23:08

...a snad si nieco z tej atmosfery vratime aj sem Úsmev
Eva Slnko

aramana, Ne, 10. 03. 2013 - 23:09

...ale aj voda tečie...všetci sa niekde posúvame...ja rada spomínam na to čo bolo super ale neľutujem že ten okamih, hodina, deň, obdobie už netrvá...keď chcem, urobím si niečo lepšie Úsmev Poviem - hento a hentam bolo moooc fajn Áno Áno Áno ...na druhej strane viem že tých moooc fajn ešte budee Tlieskam Tlieskam Tlieskam
Ak tu niekto nie je, chodí menej alebo vôbec, má na to svoj dôvod.SVOJ dôvod Úsmev

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 23:19

jasne, ale niekedy idu veci niekam do stratena, za tym mi je proste luto, lebo by to tak nemuselo byt.
Viem, ze vsetko ma svoj vyznam, svoje miesto v zivote, na svete a tak.
Eva Slnko

balalajka, Po, 11. 03. 2013 - 06:15

Tak tak tak tak ... a už aj tik a štik Veľký úsmev

Chobotnička, Ne, 10. 03. 2013 - 23:20

Chodím tu stále a ak zapnem PC, tak Naničmama, ale aj Artmama je medzi prvými stránkami, ktoré zapínam. Tlieskam A stále si nájdem niečo, čo stojí za to prečítať či na zamyslenie, či aj poučenie. A aj keď nepíšem veľa, ani predtým som neoplývala písaním, ale na Naničmamku som nezanevrela. A už teraz sa teším na dojmy a zážitky z vášho stretnutia. Ale aj takto virtuálne som s vami a každý deň sa teším na Naničmamu, aj keď je v poslednej dobe naozaj akási ponurá a tiež verím, že tak ako príde jar, tak aj tu to začne viac žiť. Objímam Zlomené srdce Objímam Slnko Slnko Slnko

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 23:34

Chobotnicka,
aj ty si jedna zo stalic,ktore tu atmosferu NM dotvaraju Úsmev a tesi ma tvoj optimizmus, ze jar prinesie novy vietor. Kezby Úsmev
Eva Slnko

Chobotnička, Ne, 10. 03. 2013 - 23:46

Slnko Slnko Slnko Verím tomu, že sa to tu rozjasní. Slnko Slnko Slnko

manny, Ne, 10. 03. 2013 - 23:25

Evi,píšeš presne to,čo napadlo aj mňa. Ja síce nakúknem aj každý deň,pozriem čo je nové. Niečo prečítam,ale pravda je,že nepíšem.
Mám teraz dosť fyzických ah psychických problémov a veškeré písanie som odložila. Len čítam a naberám silu aspoň s dobrých blogov.
No máš pravdu,niečo mi tu chýba.A možno to zasa nájdeme v tej vytúženej Boci. Teším sa Bozkávam

eva m, Ne, 10. 03. 2013 - 23:35

tesim sa na teba Objímam
Eva Slnko

milenas, Po, 11. 03. 2013 - 00:22

Evka, ja väčšinou tiež len čítam. Som na NM skoro 6 rokov a už dávnejšie mám pocit, že je to o inom Smútok V začiatkoch to bolo jednoduchšie a úprimnejšie Úsmev Škoda, lebo aj keď som vás osobne nepoznala, brala som vás ako virtuálne priateľky Mrkám Teraz už človek stráca totálne prehľad Smútok

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 09:17

milenas,
ty ako "starousadlicka" to vnimas mozno tiez inac, ako ja, "sluzobne" mladsia. Viem, ze kedysi, v zaciatkoch, bola NM komorna, malicka a ta spomienka vo vas ostala (viem od kefary Úsmev ). Stranka sa vyvija, to je urcite prirodzeny proces, aj v zivote nam niekedy byva smutno za "starymi, dobrymi" casmi.
Ze sa osobne nepozname? Nacim to vari napravit, co povies? Úsmev
Eva Slnko

babka Betka, Po, 11. 03. 2013 - 01:20

Boca..teším sa a veľmi.Vidieť Vás, znovu..húú .Už mám hlavu plnú myšlienok..teším sa na spev..na Evkinu hymnu..na módnu prehliadku nočných úborov...Rozmýšľam..bude bazár? Tombola.Naša tombol mama Adus?Bude chcieť pomocníčku Sadlonku?Tak Vás, moje zlaté prosím.. dohodnime sa tu,doma..na tejto našej domácej stránke.Tu, sme sa spoznali..pokračujme ...Dotiahnime do zdarného konca naše nastávajúce stretnutie...aby sme mali len krásne spomienky,aby sme sa znovu mali na čo tešiť...aby si aj tie baby,ktoré sa od nás odsťahovali...mohli prečítať naše príspevky,zdieľať našu radosť...a možno si nájdu cestu späť..domov k nám.
Manny, napíšem..niečo by som chcela...Chobotnička...veľmi ľutujem ,že nemôžeš prísť,ale dúfam,že to, čo sme sa dohodli na leto, stále platí.Budeš u nás vítaná a ja, sa už teraz teším. Aramana..samozrejme sa teším aj na teba..verím,že bude aj poriadny smiech...Tak dievčatá,verte zaspávam veľmi neskoro, ale mnoho krát zaspávam s myšlienkou na Vás..na stretnutie.Tak veľmi sa teším... Slnko Slnko Slnko

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 09:19

Betka,
tesim sa rovnako ako ty. Na to vsetko, co si vymenovala, na rozhovory, vecerne debaty a urcite pospievame Úsmev
Pyzamko na party uz mam, tentokrat som to pojala zodpovedne Mrkám
Eva Slnko

Chobotnička, Po, 11. 03. 2013 - 15:19

Neboj Babka Betka, v lete sa určite stretneme, to ti sľubujem. Objímam Zlomené srdce Objímam A snáď aj na nejakom ďalšom naničmamovskom stretku. Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko

babka Betka, Po, 11. 03. 2013 - 01:21

Milenas..že nespoznala osobne..a kde je problém? Môžeš..na stretnutí v Boci.Budeš vítaná... Tlieskam Tlieskam Tlieskam

carly, Po, 11. 03. 2013 - 06:58

Ach Boca, mne sa vám snívalo, že som meškala na vlak. Vliekla som so sebou dva ružové kufre a blúdila po tej našej "obrovskej" stanici. Kto to má vydržať ešte vyše mesiaca.
Prispievam pomenej, asi som sa vypísala, asi menej pečiem a nemám akými radami prispieť - ako to nerobiť Mrkám a také rady do života si radšej odpustím, bo koľkokrát si neviem rady sama so sebou.
Inak, všímam si, že veľa z vás sa tu hojne "stretáva" na fb. Nebude to aj tým?

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 09:23

carly,
to bol len sen Úsmev , v reale ti staci pasentne pyzamko a ciste gatky Úsmev
na fb sa stretavame, ale tam je to o inom, aspon pre mna. Tu sa stale citim komornejsie, domackejsie Úsmev
Eva Slnko

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 07:37

Evka, je pravda, že aj ja už nejako pomenej prispievam. Mám teraz dosť hektické obdobie, čo sa týka práce. A niekedy aj chcem niečo napísať, ale potom napokon nenapíšem ... neviem čím to je.

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 10:03

ved v tom to mozno je. Ze viaceri chcu napisat a nenapisu...
Eva Slnko

Kamila, Po, 11. 03. 2013 - 08:06

Okrem ineho mam pocit, ze mnohe dievcata, co sa delili o svoje zazitky na nanicmame uz napisu na FB. Stale je na nas, ako bude tato stranka vyzerat. Naozaj velmi dlho rozmyslam, za co vsetko na tejto stranke mozem.. Som volnomyslienkarka, mozno to nie je spravny vyraz, som za volnost, slobodu na stranke len s najnutnejsimi zasahmi, ale nie som dobry sef. Tu som spraviôa velku chybu. So mierumilovny clovek, len bohuzial obcas aj mne nervy pretecu a napisem , co si myslim a potom to tak vyzera. Na druhej strane som slaboch, nie som schopna, robit razne rozhodnutia a niest neprijemne nasledky, lebo nic nevydrzim. Naozaj si uvedomujem mnohe svoje chyby. Len nech sa pokrajam na marne kusky, nevyhoviem vsetkym. Asi som dospela do stadia, ze uz nevyhoviem nikomu. Chichocem sa
Mozeme mat ocakavania, cakat, ci niekto za nas nanicmamu prebudi zo zimneho spanku, mozeme pridat svoju ruku k dielu, alebo to vzdat. je to len a len na nas.

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 08:21

Ja na FB nie som, ani som nikdy nebola, tak nebude to asi len tým. U mňa je to spôsobené naozaj hlavne tým, že do konca marca musím toho ešte straaaašne veľa stihnúť a večer som rada, keď zaľahnem do postele a PC nevidím ani zdiaľky Úsmev.

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 10:12

naco hladat vinnika? nemyslim, ze to treba. ze ti niekedy pretecu nervy? no a? co je na tom zle?
volnomyslienkarstvo je skvela vec, aj ja som zastancom slobody prejavu, ale urcite medze, hranice by mali platit vsade. nemyslim teraz len tu, na NM. Lebo demokracia a anarchia je doost velky rozdiel.
mas nejaku predstavu o stranke, mas vsak aj ludi, ktori zastresia to, v com ty podla svojich slov nie si dobra. mas adminov, ktori mozu, podla vasich spolocnych predstav, udrziavat chod stranky. to si myslim, ze je umenie dobreho sefa - mat ludi, na ktorych sa mozem spolahnut, ktori robia dobre svoju pracu, ktorym dokazem dat urcite kompetencie. a zaroven im verim a podrzim ich. tak si dobreho sefa predstavujem ja, mozno to ale ini ludia, pripadne sefovia, vidia inac.
Eva Slnko

Zuzliak, Po, 11. 03. 2013 - 19:47

Kami, potesim ta, ked napisem, ze Jezis bol stelesnenim dobra na zemi a aj tak mal okolo seba tridruhy ludi:
1. ho milovali a doslova na nom viseli
2. ho nenavideli a usilovali sa zabit ho
3. sa ho bali, lebo im svojim zivotom vstupoval do svedomia a nutil ich zamyslat sa nad sebou samymi.

Co z toho vyplyva? Nesnazme sa vyhoviet vsetkym- na to tu nie sme Úsmev Radsej skusme najst, naco tu sme Úsmev

lienka, Po, 11. 03. 2013 - 08:13

Ja som tu denne niekoľkokrát Mrkám
Aj rozmýšľam nad nejakým optimistickým blogom...ale nic optimistické ma "nekope"
na FB niesom, preto mám občas pocit, že to také od srdca-súkromné nabralo smer asi tam
a ani do Boce nejdem....tak ma to naničmamovské súznenie obíde

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 10:15

skodaaa, ze nebudes v Boci...
ako som tu uz pisala, ja na fb to sukromie necitim, praveze sa mi to tam vidi ako velmi otvoreny priestor, veeeela ludi, preto sa tu citim komornejsie. Ale mozno to niekto vnima inac. denne som aj tu aj na fb Úsmev
Eva Slnko

Klaudia17, Po, 11. 03. 2013 - 09:47

Veru Evi si to vystihla,ja som si to tiež všimla aj som o tom už dávnejšie písala už to nie ja tá NM čo bývala.Ono keď človek niečo napísal a obula sa do nej tá istá OSOBA a nikto skoro nikto sa jej nezastal hoci to bolo do očí bijúce,že je tu preto aby len niekoho nas....,urazila.Tak už tiež preto skoro nič nepíšem,človek tu chodí aby sa zasmial,poučil,poradil a nie sa hádal či Jano chodí do roboty,alebo chodí Jano do roboty?A nakoniec on v robote nebol. NM ti má dodávať energiu a nie ti ju brať!!!!!A netreba zabúdať,že treba byť nestranný a nie preferovať niekoho.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 10:03

Klaudia, ja náznaky veľmi ťažko dešifrujem, takže čisto zo zvedavosti - kto je tá istá OSOBA, ktorá je tu len preto, aby niekoho nas...urazila?

eva m, Po, 11. 03. 2013 - 10:23

ja som nepocitovala, ze by sa niekto do mna navazal. Mas recht, mali by sme sa tu nabijat energiou, nie vycerpavat Úsmev
zaroven si ale myslim, ze aj nazorove rozpory nas mozu vselicomu naucit, ak sme pristupne uznat, ze nie vzdy a vsade mame pravdu, ze nie vzdy a vsade je nase riesenie, vnimanie, postoje tie spravne.
Eva Slnko

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 11:43

Myslím si, že názorové rozpory sú jeden z najlepších spôsobov, ako sa niekam "posunúť".
Ak si tu všetci len navzájom zaťapuškáme, budeme mať síce taký hrejivý pocit pri srdci, ale - kam sme sa tak dostali?
No, nikam. Zostaneme stáť na mieste a opájať sa slastným pocitom VŠETCI si to myslia.

Má to malý háčik - nikdy si VŠETCI nemyslia to isté.
Ide len o to, či "opozičníci" svoj iný názor vyjadria, alebo radšej zostanú ticho.
Ak z rôznych príčin nastane ten druhý prípad, v (akokoľvek malej či veľkej) komunite vzniká mylný dojem, že tam vládne jednota a súdržnosť, plus presvedčenie väčšina sa predsa nemôže mýliť.

Nuž, ale dejiny nás učia, že väčšina sa mýli tak často, až je to skoro pravidlom.

Keď som pri dejinách - pozerala som minule krásny film o kráľovne Alžbete I. Vládla 44 rokov a jej éra je historikmi často označovaná za zlatý vek Anglicka. Bola jednou z najvzdelanejších žien svojej doby, plynule hovorila štyrmi cudzími jazykmi.
Na trón zasadla ako 26-ročná a jedným z jej prvých počinov bolo zostavenie kráľovskej rady, vedenej Williamom Cecilom, prvým barónom z Burghley.
Vo filme je scéna, ako sa Alžbeta o zložení rady rozpráva s Wiliamom Cecilom, a okrem inému mu hovorí: "Sľúbte mi, že mi vždy poviete, čo si myslíte, aj keď budem chcieť počuť niečo iné."

Iní, menej vzdelaní a osvietení panovníci, ktorým ich ješitnosť nedovolila počúvať priamu reč, mali na tento účel dvorných šašov. Tých totiž za ich nepríjemné opačné názory mohli s rozbehom kopnúť do zadku a ešte im dvorná suita za to aplaudovala.

Doba sa zmenila, dvorní šašovia už nenosia bláznivo farebné čapice s roľničkami, ale stále vedú svoje priame reči, nepríjemne nazývajú kačky kačkami, a stále sú za to kopaní do zadku, a stále za to obecenstvo aplauduje.

Čo som tým vlastne chcela povedať.
Ajka vyššie napísala, že čítala zaujímavú knihu, ale recenziu na ňu nedá, lebo sa jej nechce do úlohy dvorného šaša.
Vôbec sa jej nečudujem, kopance do zadku sú sakra nepríjemné, viem o tom svoje. Ajkinu recenziu by som si veľmi rada prečítala, považujem ju za rozumnú ženu so zaujímavými pohľadmi na vec, no ale tak nič, nájdem si info o tej knižke niekde na webe. Bude to síce od anonymných ľudí, ktorých vôbec nepoznám, ale hádam aký-taký "obrázok" získam aj tak.

Na NM je ticho, na NM je nuda.
Šašovia stíchli, alebo išli preč. Opakovane sa nechávať kopať do zadku totiž skôr-neskôr prestane baviť každého.
Ak stále budeme priamu reč "odmeňovať" kopancami a nazývať ju drzosťou, nasratosťou a neempatickosťou - bude tu ticho a nuda naďalej.

Kráľovná Alžbeta I. mala dosť rozumu na to, aby bola ochotná a schopná počúvať aj to, čo počuť nechcela.
Dotiahla to ďaleko, dosiahla veľmi veľa.

Poučme sa od tejto skvelej ženy a počúvajme opačné názory.
Bez kopancov.

púpavienka, Po, 11. 03. 2013 - 12:53

Ja neviem, ale ja som akurát prečítala vetu z karlosových zápiskov o tom, že ak mate pocit že ste sa zrazili s blbcom tak sa v skutočnosti zrazili dvaja blbci, lebo inač by sme tolerovali každý iný názor. Slnko

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 13:01

Aha, takže vlastne treba tolerovať kopance? Niekoho vlastné pocity nedostatočnosti a frustrácie, vyplývajúcej z nevzdelanosti a vyslovenej hlúposti, vypľutej na šaša, ktorý mal toľko drzosti a dovolil si napísať, že danú preberanú vec vidí inak?

Jaj, tak nič, všetko je vyslovene v poriadku.
Už som asi naozaj radšej ticho.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 13:30

Geo myslela som si ze tu mozu pisat vsetci,aj ti co su menej vzdelani a podla Teba "hlupi"

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 13:39

Inca, pre lásku božiu, kde som tvrdila, že tu niekto nemôže napísať?

Akurát som si dovolila vyjadriť, že mi príde vyslovene čudné, že ak (napr.) ja niekomu maximálne slušne napíšem niečo "opozičné", len hold, bez tritisícpäť vyjadrení typu máš to ťažké, chápem ťa, ľutujem ťa... (lebo tak sa ja vyjadrujem, považujem to totiž za najefektívnejší a súčasne najrozumnejší spôsob komunikácie), dostanem za to celkom slušný počet kopancov a "obecenstvo" ešte zaťapušká.

Je to otravné, je to únavné a nebaví ma to. Do tejto situácie tu už bolo vykopancovaných dosť šašov. Ďalší sa akosi nekonajú.
Včul tu skapal pes.

Ale v mene tolerancie sú vraj kopance v poriadku a ak tvrdím opak, tak som vraj blbec.
No však dobre.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 13:42

Geo ty si napisala"takze treba tolerovat kopance atd"ja len reagujem na to co tu je a ako napisane.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 13:46

OMG...

Margori tu napísala, že podľa Karlosa, ak sa mi niečo vidí hlúpe, tak to znamená, že som hlúpa tiež, a navyše netolerantná.
A nedala som si pokoj, napísala som k tomu svoj pohľad.

No FUJ! Idem sa hanbiť do kúta.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 13:49

Geo ale ved aj ja som napisala len svoj nazor.Vies kolko ludi tolko nazorov.

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 14:02

Inca, môžu tu písať všetci, aj hlúpi, aj menej vzdelaní, ale to neznamená, že im nikto nebude oponovať. A ak oni na iný, slušne napísaný názor reagujú, povedzme hrubo, to nie je v poriadku.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 14:48

Presne, bez opozície nie je diskusia.

Však ak by sme sa riadili tou Karlosovou ideou, tak by tu trebárs niekto napísal, že chce zabiť manžela, a my, len aby sme (preboha!) neboli netolerantné, pekne zaťapuškáme, že to je skvelý nápad, poradíme, kde zohnať cyankáli a ako si zabezpečiť neprestrelné alibi.
A ak sa náhodou nejaký neempatický a nepríjemný šašo ozve, že ten nápad asi nebude práve šťastný, tak ho umlátime virtuálnymi valčekmi na cesto a ešte dobre opľujeme - na, tu máš! Hlupák si, aby si vedel!

Toto chceme?
Fakt???

crystall, Po, 11. 03. 2013 - 15:24

Načo taký extrém?

Tu je dôkaz toho, že aj šašo typu uvedomelý má poznať mieru.

Pozdravujem.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 15:34

Extrém pre názornosť.

Ale OK, dajme skutočný príklad - naničmamka tu dostala radu, že má svojho syna, závislého na drogách, priviazať doma o radiátor.
Ja, drzaňa drzá neempatická som si dovolila napísať, že to je obmedzovanie osobnej slobody a podľa našich zákonov trestný čin. Evka, ďalšia drzaňa, to potvrdila.
No, fuuuuuj, tieto DVA maximálne vecné a slušné komentáre boli radkyňou označené za všetci si ma podali a inou naničmamou zase nazvané vlnou odporu.
Keď som sa začudovane ozvala, dozvedela som sa, že mi sadlo maslo.

A tak.

crystall, Po, 11. 03. 2013 - 15:50

Toto si spomínam, prebehlo mi to pred očami, kebyže sa stíham prihlásiť, tak vás podporím.
Minulý týždeň som tu bola málo, ale na toto si spomínam, neviem, ktorý to bol deň, aj na tvoje doporučenie aj na Evkino, prvé čo ma napadlo, že tomu článku mala dať šancu. O odpore neviem nič a článok som nečítala, ale v tejto oblasti dôverujem konkrétne vám obom.
Podstatná je tá mamina, nie? Ak bude aspoň uvažovať, tak je na polceste.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 16:48

O článku bola reč v inom príspevku. Tam som bola pre zmenu za neempatickú černokňažníčku, ktorá chce doraziť chuderku naničmamku s problémom.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 15:44

A ešte, Crystall, nedá mi to - prosím si vysvetlenie, prečo šašo typu uvedomelý má poznať mieru, vidieť každému do hlavy a písať presne to a presne tak, aby sa to páčilo všetkým, a ešte XY iných vecí, a ten hrubý nakopávač nemusí vôbec nič, len si smelo kope a kope?

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 15:47

Geo,neviem ci mozem reagovat,lebo je uvedomely?

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 16:51

Inca, a prečo by si nemohla reagovať? Ja tu píšem len svoj názor, rovnako ako ty, dokola tu točím, že ja môžem, ty môžeš, všetci môžu...

Šašo je šašo, vôbec nemusí byť uvedomelý, nemá takú povinnosť, ako ju nemá nikto, LEN proste tiež povie/napíše svoj názor, akurát INÝ.
A za to dostane kopance.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 17:53

Geo,ale ved pisem ze sme ludia rozni.Niekto ma zodpovednost a niekto nie.Ja mam radsej osobny kontakt ako tuto vypisovat.Asi to neviem tak "podat"

crystall, Po, 11. 03. 2013 - 15:56

Daj si pauzu, prosím ťa, píšeš veci, ktoré mňa ani nenapadli. Vážne to takto vnímaš?

Kto je hrubý nakopávač? Chcem ho spoznať.

Myslím si, že ľudia uvažujú o opačnom názore, ak ho aj hneď neprijmú, ale mihne sa okolo nich, ak si nespomenú hneď, tak neskôr.

Veď diskusiu vieš predsa skorigovať.

sorry, mám MŠ, prídem najskôr zajtra na NM.
pozdravujem

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 16:58

Kto je hrubý nakopávač? Chcem ho spoznať.

Aj ja by som veľmi rada osobne spoznala ktoréhokoľvek hrubého nakopávača, chodím na všetky stretnutia, ktoré mám v mojom "akčnom rádiuse", dokonca som ich opakovane pozývala k nám na návštevu - a NIŠT, nula bodov.

Ono takí hrubí nakopávači sú bez výnimky anonymní, nikto zo zodpovedných za stránku ich nikdy nevidel, nikto nevie, ako sa volajú, kde žijú, čo robia, proste NIČ.
Aaaale ich názory a pocity sú na NM dôležitejšie ako názory a pocity šašov.
A nemyslím si, že to je len môj dojem.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 18:19

Myslím si, že ľudia uvažujú o opačnom názore, ak ho aj hneď neprijmú, ale mihne sa okolo nich, ak si nespomenú hneď, tak neskôr.

S týmto nemám vôbec žiadny problém, nikdy som nikde nedupkala nožičkou, že niekto MUSÍ hneď a zaraz prijať moju PRAVDU. Argumentujem, linkujem, dávam príklady, pýtam sa - to áno.

Ale NETRVÁM sa tom, píšem myslím si, podľa mňa, ja to vidím takto... a množstvo iných formulácií, ktorými sa snažím dať najavo, je to je IBA môj pohľad na danú vec.

A kopnú ma do zadku.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 18:28

Veď diskusiu vieš predsa skorigovať.

Vieš čo, nikdy som nepočítala, koľko príspevkov som za vyše päť rokov vložila na NM, ale dooosť ich bude.
Keď pôjdeš doradu, v diskusii pod mojimi príspevkami nenájdeš doťahovanie o kýbliček, ani hádky o ničom. Diskusiu si v pohode ukorigujem, neskromne konštatujem, že mám na to čas, vedomosti aj zručnosti.
A to nechodia do tých diskusií písať len moji "prívrženci".

Ale ak sa zapojím do diskusie pod príspevkom niekoho iného, kde by teoreticky mala moderovať autorka príspevku, tak to už je o inom.
Jedna z mojich TOP 10 vecí, ktoré ma nekonečne fascinujú - niekto sa PÝTA, dostane odpoveď, a potom sa URAZÍ, že odpoveď nebola taká (a tak formulovaná a nebol tam správny počet medveďov...), akú chcel.
A začne kopať.

Šašo má byť podľa teba uvedomelý a poznať mieru, ale to by v praxi vyzeralo tak, že by mal hubu zašitú hrubým drôtom.
Šašo má priam v popise práce hovoriť/písať INAK, ako je v kraji zvykom, čo ľudia zvyčajne veľmi, veľmi, veľmi neradi počujú.

Šmaria, čomu sa vlastne čudujem, že ho za to kopnú do zadku, však?

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 19:25

Geo, toto neber ako provokáciu, ale musím Objímam Objímam Objímam . Naozaj Ťa obdivujem, okrem iného, aj za Tvoju božskú trpezlivosť vysvetľovať a vysvetľovať ... Slnko

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 19:34

Ďakujem za tých medveďov Kvietok Kvietok Kvietok

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 19:21

"Načo taký extrém?

Tu je dôkaz toho, že aj šašo typu uvedomelý má poznať mieru. "

Crystall, Geo len napísala príklad kam by až v konečnom dôsledku mohlo zájsť to, keby sme si všetky pritakávali. Tak to aspoň vnímam ja.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 15:29

Dulka, nie je to vporiadku ked reaguju hrubo ale stale je to ich reakcia a nevidime "do nich"preco tak reaguju.Je to tazke takto cez pismenka posudzovat.Niekto tu pisal ,ze je to dotycneho chyba ked sa rozculi a nie toho kto ho k tomu "vyprovokuje"

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 15:36

Inca, ja neriešim ani tak to, že niekto hrubo reaguje. To je jeho vec, jeho spôsob žitia, dobre mu tak.

Len je mi prevelice divné, že za vzniknutú situáciu kopanec dostane šašo, nie ten hrubo reagujúci.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 15:45

Geo, na tomto svete je to uz asi tak,ze kopanec dostane "saso"a nie ten hrubo reagujuci.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 15:46

Aha, takže všetko je v poriadku.
Konečne tomu rozumiem.

Inca, Po, 11. 03. 2013 - 15:49

Geo,nie je vsetko vporiadku!A asi mi nerozumies.Ja stale "hovorim"ze cez pismenka je tazko.

georgina, Po, 11. 03. 2013 - 17:04

No ale vieš, ak by sme sa vždy uspokojili s konštatovaním, že na tomto svete je to tak, tak ešte furt sedíme v jaskyniach.

Takže si myslím, že treba stále hľadať, ako by sa dali veci robiť lepšie a trebárs aj úplne inak.

(Aj keď sa v poslednej dobe dosť často sama sebe čudujem, že som ešte furt akosi nevyrástla z donkichotovstva, že furt idem piliňákovať, ak sa mi niečo nezdá košér, miesto toho, aby som si spokojne hrabkala v mojej záhradke a kašľala na všetko a na všetkých.)

dulka, Po, 11. 03. 2013 - 18:33

Inca, ale mňa to v konečnom dôsledku vôbec nemusí zaujímať prečo niekto reaguje tak, ako reaguje. Ja vidím len tú konkrétnu reakciu.

púpavienka, Po, 11. 03. 2013 - 11:43

Naozaj je tu nejako tichšie, ale aj v lete je také obdobie, že skoro nič sa nedeje a potom to ožije.
Myslím že táto zima bola vyčerpávajúca pre všetkých.
Ja som na Fb, ale som tam oveľa menej ako tu. Nemám záujem nejako sa tam zdôverovať a písať na pokeci, tu sa mi to zdá oveľa lepšie a stále komornejšie.
Myslím že treba počkať, možno niečo napísať a bude lepšie. Slnko
Ide krásna, voňavá jar a ja verím, že nesie závan niečoho krásneho Bozkávam Hambím sa

crystall, Po, 11. 03. 2013 - 15:36

Mne sa páči každá jedna. Keď si spomeniem, fantilku som dávno nečítala, tak ju zazriem, že sa zapojila a podobne iné dievčatá.
Rada si spomeniem na eiffelovku, s tou jej povestnou hlláškou, pretlačím ho cez paličkové zábradlie, toto je moja myšlienka, keď v istých chvíľach pozerám na syna, no čo už. Dvojčatkovú mamu som dávno nečítala. Adus posledne písala príbehy. Teraz som si spomenula na tú kočku, čo jej išla tachyonova podložka, ako sa asi má. A tak.

V hlave kopa príbehov a zážitkov, ale čas pri počítači, pravdu povediac delím aj na pracovné aj tie záujmové veci. Neviem, za posledný týždeň som tu asi nebola, nespomínam si, ale keď píšete, že je ticho. Aleba predsa len, čítala som o debilných kecoch matiek, som to rozoberala s MM, decká to nejak započuli a začali ma napodobňovať. Dávno som sa tak nezasmiala, ale aj nahanbila, aká som ja matka.

Na fejse si kočky predstaviť neviem, nicky mi pripadajú farebnejšie ako meno a priezvisko. Mamamaťa kedysi písala, že si ich tak priraďuje k osobnostiam, to bol pekný blog.

Ariesa, Po, 11. 03. 2013 - 17:32

Je to tak a je to normalne. Takto som "prisla" uz o dve komunity. Preto som svojho casu nepodporovala Hambím sa Hambím sa dostat sa na oci verejnosti. Jasne, vzdy sme na webe na ociach ... ale ak sa z ROZNYCH SMEROV, stretneme "u Kamily na zahrade", uzijem si tie debaty omnoho viac a expresivnejsie, ako ked sedim vo vlaku, vsetci ideme SICE ROVNAKYM SMEROM, ale uz to nie je komunita. (Ach, moje obrazy Chichocem sa , by som sa velmi cudovala, keby to niekto niekedy chapal Mrkám Bozkávam .)

Nevadi. Projekty ci weby mojich "ex" Veľký úsmev komunit funguju, su uspesne Tlieskam Tlieskam Tlieskam a aj vy ich 100% poznate Úsmev , akurat tam uz nechodim a stretavame sa s priekopnikmi Chichocem sa po chatach, festivaloch a aj inak riesime nesmrtelnost chrusta Úsmev . Na NM nepatrim medzi priekopnikov, ale tiez Vas rada vidim Slnko . Facebook, Skype ma napriklad velmi za srdce nechytili - nemali preco. Su akurat super pohodlne. Tak ako bolo svojho casu IRC, ICQ, messenger ... Mali kratke trvanie. Zato weby - ako je aj NM - so svojim archivom, priestorom pre kazdeho, so sirokym zaberom - ozajstne komunitne stranky, funguju dalej. Slnko

Debaty som vzdy mala rada Veľký úsmev Mrkám , len sa uz nie je s kym takto dusevne obohacovat (na mna to neposobi zle, my aj na chatach mame s kamaratmi poriadne divoke diskusie) Váľam sa od smiechu po podlahe Vyplazený jazyk . Aj Polarku som naposledy videla nie tu, ale zoci-voci. A ked boli hustejsie debaty tu, uvedomila som si, ze som taka "vytrenovana", ze som studena ako psi cumak a velmi mi tato poloha nesadla, takto to ozaj nechcem. Ale stale tu som rada s Vami. Slnko

adus, Po, 11. 03. 2013 - 17:59

No, Evi, naozaj nie si sama - veď je to vidieť aj z tých reakcií - a keďže tie pocity zdieľam aj ja, tu je moja "analýza":
1. Všetko v živote sa vyvíja - nemôže preto byť dnešná naničmama rovnaká, ako tá včerajšia.
2. História nás učí, že nič netrvá večne a keď niečo raz dosiahne svoj vrchol, tak to potom prinajmenšom stagnuje, ak už nepríde aj pád (sínusoidy, ktoré niekto hore spomínal) to tiež vystihujú. Tak aj Naničmama, bola "dieťaťom", ktoré Kami priviedla na svet, spoločne sme ju tu peľhali detskými chorobami a včuľ, pubertiačka jedna nevďačná, vôôôbec nie je taká, ako si ju pamätáme z tých detských liet ....
3. My, "zaslúžile" členky sme dnes v inej situácii, než sme boli vtedy - mylsím si, že veľa je takých, ktoré sa vďaka NM posunuli ďalej a preto už nepociťujú potrebu sa tu prezentovať; niektoré iné povedali, čo mali povedať a teraz už "nie je o čom", vypísali sa ako náplň do pera (toto konkrétne je aj môj prípad, boli časy, keď aj obyčajná jazda MHD mi dala námet na blog a dnes nech rozmýšľam akokoľvek úporne, nyšť sa nedeje).
4. Zmenila sa klíma tým, že pribúda nových členiek - iných, než sme boli my ... myslím si, že dnes už málo žien pribudne takým spôsobom ako napr. ja (a asi veľa ďalších) - ..."Naničmama? To už aká recesia musí byť, tam sa hneeeď idem pozrieť!"... Z "komunity" sa stala "poradňa" - niekto si hodí do Googla "neverný manžel", z prvých 10 odkazov 9 je na NM, tak poďme hľadať radu tam ...
5. Tie, čo sa poznáme osobne máme už vytvorené mechanizmy fungujúce mimo stránok, aby sme sa dali dokopy, určite to nie je iba FB, sú "skupinky", ktoré sa stretávajú či už lokálne (hlavne BA a TN), alebo na základe spoločného záujmu - Artmamky, Tortárky - NM už natoľko nepotrebujeme ako tú spoločnú komunikačnú základňu.
6. To čo som spomínala vyššie - že je z NM skôr poradňa - odradí mnohé asi viac, ako tie najprudšie hádky - minimálne mňa teda áno - ráno otvorím stránku a čo vidím: samé "otázky". Nehovorím, že to sem nepatrí, akurát (to sme napr. mali na artmamkovských stretkách) - príde niekto po radu, dostane ju či nie a tým to zhaslo ... Ja napríklad (ješita ješitná) si hovorím, že je pomaly škoda niečo napísať - boli časy, keď som do pár minút mala 10-15 reakcií a rozvinula sa pekná debata - dnes? Môžem snívať ... a čo mme osobne vadí asi najviac - ak aj niekto reaguje (teda, niekto z tých novších, tie ostatné ma už poznajú), tak hľadá, že aký mám vlastne problém - lebo veď na čo inak by som písala

7. Uff, začína toho byť veľa, asi rozoberieme osobne v Boci, lebo je to skutočne na dlhú debatu. Faktom zostáva - mala som už takú hriešnu myšlienku, že by sme sa my, služobne staršie, mali presťahovať niekde inde Hambím sa

fidorka, Po, 11. 03. 2013 - 18:56

Vsetky,ktore tu chodime nejaku dobu,dobre vieme,ze nic lepsie nefunguje tak ako nanicmamovske tamtamy.Takze aj mne sa uz donieslo,ze nanicmama riesi nieco,co asi nevyriesi tak,aby vlk bol syty,aj ovca cela.
Mne dala stranka velmi vela,spominala som to uz vela krat a budem na to spominat vzdy ked pride tema,na to sa zabudnut neda.Nasla som tu uzasne osobky,s ktorymi som v kontakte aj mimo stranky.Nejaky axeco,anna po a podobne imaginarne bytosti ma zo stranky nevyhnali.Dozrievalo to vo mne veeelmi dlho a jedneho krasneho dna som otvorila nanicmamu a zistila som ze citam a neviem o com.Prazdno,nic mi to nehovorilo,nedavalo,bolo mi z toho tazko a smutno na dusi.Prestalo ma bavit vysvetlovat styri dni niekomu,preco si myslim "A" a preco si nemyslim "B",prestalo ma bavit hanbit sa za to,ze odhora az dolu suhlasim s pismenkami,ktore napise Geo,alebo Adus,Lyduska,prestalo ma bavit citat tie nekonecne komentare o nicom typu "ved som napisala len svoj nazor",dospela som do stadia,ked ma nebavi citat,ze jedna z nas ma problem a ostatne ju zacnu len lutovat a posielat macikov,srdiecka a utesovat ju "neboj sa,to prejde samo" a o par dni ina pride s tym istym problemom a splachnu ju ako handru.Je mi jasne,ze stranka sa vyvija,meni sa uz len tym,ze kazdy den su tu ine zienky.Chybaju mi vsetky tie dievcata,ktore odisli zo stranky ovela skor ako ja,chybaju mi take tie normalne debaty,kde prisla aj necitliva Lydusha a napisala,ako kupovala dcere prvu podprdu a nikto ju tam nemal za divnu,chyba mi Carly,Helus72,ked spustili svoj koncert pismen,kedy som plakala od smiechu....je toho velmi vela,ani si na vsetko tak rychlo nespomeniem.Mozno je na vine konstelacia hviezd,alebo rok vodneho hada,alebo sme sa jednoducho uz jedna druhu nieco naucili,misiu splnili a nase cesty sa menia,alebo len dopravne prostriedky...
Pekne to napisala aj Dulka hore vyssie,nanicmama je pre kazdeho,pre sikovne a mudre zeny,aj pre tie menej inteligentne,ale ani jedna nema pravo ukazat tej druhej ze je menejcenna.A mne sa stalo,ze som ten pocit mavala v poslednej dobe pomerne casto.Aj ked sa to priamo mna netykalo,velmi zle sa mi citali pismenka,ked jedna napisala dobre mienenu a uprimnu radu a ina ju dva dni spovedala,z akej planety prisla,ze si to dovolila jej tak odpovedat.Tu som sa naucila,ze nemusim prijimat vsetko co mi zivot ponuka,tak som si zacala vyberat a selektovat.Co ma deprimuje,rusi a nemam z toho dobry pocit,nemusim a nie som nutena zotrvat-opustam a nevyhladavam.Tak je to momentalne aj s nanicmamou.Mozno sa este vratim a....uvidime Úsmev .Neslubujem,nezapovedam sa,ale momentalne mi je fajn a dobre tak ako to je.

kp, Št, 14. 03. 2013 - 15:29

v podstate si to zhrnula i za mna a dalsie dve NM-ky, s ktorymi sme sa na tuto temu bavili (v oboch som nasla tzv. spriaznene duse a sme stale v kontakte)... ked nieco energiu ubera, treba urobit rovnu ciaru a ist o dum dal (jedno v akej forme ten dum je) ... ono vzdy tvrdim, ze na spoznanie vsetkeho clovek potrebuje isty cas, zo zaciatku je to euforia a podobne javy, ale ked sa po urcitom case zacnu mnohe situacie opakovat a prides na to, ze to uz nemusis, tak naco?
hlavne ak mas aj ine moznosti zostat v kontakte s ludmi, s ktorymi si rozumies Úsmev a aj mne je momentalne tak dobre, ako je ... klud bez hadok ... lebo v mnohych pripadoch to bola naozaj materska skola...

helus72, Po, 11. 03. 2013 - 18:58

... s týmto sa ja stotožňujem
"mylsím si, že veľa je takých, ktoré sa vďaka NM posunuli ďalej a preto už nepociťujú potrebu sa tu prezentovať; niektoré iné povedali, čo mali povedať a teraz už "nie je o čom", vypísali sa ako náplň do pera (toto konkrétne je aj môj prípad, boli časy, keď aj obyčajná jazda MHD mi dala námet na blog a dnes nech rozmýšľam akokoľvek úporne, nyšť sa nedeje)."
Evulik Zlomené srdce Objímam Bozkávam

fidorka, Ut, 12. 03. 2013 - 13:10

tiez som chcela dat palec presne na tento odstavec Áno Tlieskam

aramana, Po, 11. 03. 2013 - 19:55

Úsmev a keď to tu tak čítam - vlastne ste tu skoro všetky spomenuté prišli a napísali Úsmev takže to nie je také zlé Áno

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama