reklama

(ne)balí ma ženatý kolega - na vine sme obaja

adrianka83 , 04. 06. 2009 - 09:21

reklama

Ahojte,

ja som Adriana a som tu na nanicmamke nova. uz dlhsiu dobu ma stve jedna "neprijemnost". Asi dva mesiace ma uhana zenaty kolega vo firme, v ktorej pracujem. odolavam a parkrat som ho uz dokonca poslala aj domov za manzelkou, ale nic nepomaha. najhorsie je, ze mi nie je celkom lahostajny a ako muz sa mi paci. viem vsak ze je uz 13 rokov zenaty a ma 10 rocnu dcerku. a viem aj to, ze jeho zena je o 11 rokov od neho starsia. namotava ma na to, ze ho odmieta, odcudzili sa, je strasna bordelarka atd atd. a ze do mna sa zamiloval a nevie co ma robit. obtazuje ma to, lenbo keby nebol zenaty, pravdepodobne by som sa na vztah s nim dala, kedze sa mi paci. skusila som aj tvrdsie, poslala som ho kade tade, ale on vzdy po troch-styroch dnoch zacal zase. vypisuje mi maily, sms. akoby sa vobec nebal ze jeho zena mu na to moze prist, ze vypisuje druhej ako ju miluje. z prace odist v ziadnom pripade nechcem, lebo ma bavi. rozmyslala som o tom, ze to poviem nadriadenemu ale nechcem ani jemu narobit problemy. je to bludny kruh a ko som uz pisala, celkom lahostajny mi nie je... Mlčím


reklama


reklama

ivet36, Št, 04. 06. 2009 - 14:22

No adrianka- rad si tu dostala neurekom a velmi dobrych, takze ja len dodam- asi si mlade, pekne dievca so zivotom pred sebou a prepac, ale ja v tvojom veku -s chlapom zo "second handu", s hypotekami a potencionalnym vyzivnym na krku.... dievcatko moje-spamataj sa velmi rychlo! Namiesto toho, aby ste si s partnerom setrili na dovolenku, tak budete setrit na jeho splatky?
Prosim Ta! Ani keby bol krasny ako Brad Pitt!Naco si kazit zivot- problemov budes mat este dost- tak sa nezamotaj.Keby si bola moja dcerka, ja by som Ti dala kapky do zivota a toho tvojho pozvala tiez na nazvime to na kavu!
ivetMrkám

renka, Št, 04. 06. 2009 - 14:30

Áno Tlieskam Slnko

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 14:36

ivet Mrkám on nie je "ten moj" Veľký úsmev

ivet36, Št, 04. 06. 2009 - 15:09

no ved preto! este to tak...mladeho maska sa mu zachcelo.On uz svoje stastie raz nasiel a Ty najdes.
ivetMrkám

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 14:31

no, ja hlavne viem ze co nechcem Veľký úsmev ale co ked neprestane, to budem chodit kazdy den do prace so stiahnutym zaludkom? alebo vyrobi nejaky pruser, alebo zene narozprava neviem co, alebo neviem uz co mam vymysliet lebo ako vidim je dost nevypocitatelny. po robote idem na von s kamaratkou potrebujem troska vypnut lebo ma tu z toho ... vystrie Chichocem sa skor neviem co robit - ignoracia - nezabera, vyhrazky-nezaberaju, po dobrom - nezabera, za sefom ist - to som este neskusila sice ale k comu to povedie to neviem, asi len k napätiu v kolektive.

eniXelka, Št, 04. 06. 2009 - 14:59

Ahoj Adrianka,

ak zájdeš za šéfom, rozhodne to povedie k napätiu v kolektíve, ale veď to , čo on robí je psychické obťažovanie. No neviem, mne sa také nestalo a dúfam, že sa nestane, ale ak by som mala do roboty, kde sa inak cítim dobre, chodiť so stiahnutým žalúdkom kvôli nejakému blbcovi, tak kašlem na neho, kašlem na kolektív a uplatním si svoje zamestnanecké právo vykecať to šéfovi (dúfam, že nie je jeho kamoš)a rovno to budem prezentovať ako sexuálne obťažovanie (ešte keby si mala známeho právnika, tak podľa amerického vzoru aj zarobíš Váľam sa od smiechu po podlahe )

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:02

Áno Chichocem sa no to neviem, ci je sef jeho kamos, ale skor si myslim ze ani nie. a skor ci neskor ak sa nespamäta tak budem musiet ist za nim tak ci tak inak sa z toho zmagorim pivo

eniXelka, Št, 04. 06. 2009 - 18:17

Na tvojom mieste nečakám, či skôr, či neskôr, idem teraz. Náhodou sa stretnete sami dvaja a možno si na teba dovolí viac než rečami, keď si mu doteraz neukázala, že tvoje hranice dáááááááááááááááááááááááááááááááávno prekročil.
Držím palce , nech sa rýchlo zbavíš takej nepríjemnosti.

ja_hodka (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 14:33

Myslim, ze napriek tomu, ze si mu, Adriana, dala na javo, ze nemas zaujem, asi si to neurobila dost razne, ked to neberie do uvahy, alebo je to jednoducho drzy chlap, ktory nerespektuje tvoje zelanie, aj ked ho pochopil. Okrem toho ohovara pred tebou svoju manzelku, ktoru si dobrovolne vzal. To su veci, ktore by mne osobne vadili dost. Mozno ked sa nad tym takto zamyslis, nebude sa ti zdat az taky pritazlivy a tvoja dilema sa vypari. Tak drzim palceÚsmev
Mimochodom: urcite by som si na tvojom mieste nekomplikovala zivot manzelskym trojuholnikom.

sonia, Št, 04. 06. 2009 - 17:54

Adrianka,tiež mám pocit že si mu ten nezáujem nedala dostatočne najavo...A chvílkami sa mi dokonca zdá ,že ťa takéto naťahovanie s ním dokonca baví,inak by to myslím ,asi pochopil...keby to bolo DORAZNE povedané...

adrianka83, Pi, 05. 06. 2009 - 07:48

no ono je to tak, ze zo zaciatku to startovalo ako dobry kamaratsko-kolegovsky vztah. to ze on to potom nezvladol celu situaciu len stazuje. nievem, ja som mu to povedala normalne ludsky a jasne, ja neviem, mam mu jednu strelit??? Prekvapenie

ja_hodka (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 14:37

Este dodam: casto hovorime jedno a nasa mimika, rec tela a pohlad hovoria ine. Mozno je tvoje nie prilis chabe. Nikto ta nemoze do nicoho montovat, ak sa nenechas. Si predsa osoba, ktora ma pravo vymedzit uplne jasne pokial chces ist a ziadat, aby to bolo respektovane. Zide sa ti to nielen v tomto pripade, ale urcite aj v buducnosti.

lydusha (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 14:39

Kde je prikyvujuci smajl? Áno Áno Áno

Erka, Št, 04. 06. 2009 - 14:42

ja by som skusila este mu povedat ,ze ked ti neda pokoj tak to povies jeho zene,mozno to zaberie

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 14:48

to tu uz bolo, vobec to na neho nezabera, dokonca ma k tomu este nabada - psycho??Prekvapenie

Tuláčka, Št, 04. 06. 2009 - 15:04

Uprimne? Sympaticky zenaty chlap nema zabrany balit slobodnu zenu, lebo on to ma v zivote take tazkeeeee...
Teraz sa na pripad pozrieme o par rokov: kde mas zaruku, ze o par rokov nebudes v pozicii jeho terajsej manzelky a on si nebude veselo namotavat inu?
Vies, presne s tymto som mala svoju skusenost a ver mi, ze sa da povedat NIE tak aby to pochopil. Pravdepodobne ta bude potom neznasat, ale par slz vyroni miesto teba nejaka ina, co mu hlupo podlahne.
Nie vsetci, co vyzeraju sympaticky su skutocne sympaticki aj vnutri Mrkám

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:08

tu je dalsi vyvoj: "iba raz sa este s tebou o tom porozpravat a slubujem ze ti dam pokoj neignoruj ma prosim milujem ta"

lydusha (bez overenia), Št, 04. 06. 2009 - 15:10

odpis mu ci sa uz rozviedol alebo ktoremu pismenu v slove NIE nerozumiePohoda

renka, Št, 04. 06. 2009 - 15:15

Áno alebo ho úplne ignoruj aj s jeho SMSPohoda

fantika, Št, 04. 06. 2009 - 15:11

adrianka on je tela...je ako malyy chlapec co si chce nieco vydupat a skuusa hrozbami i prosbami...nepodlahni aby si potom nelutovala...

veronicka1901, Št, 04. 06. 2009 - 15:12

Vie ten kolega, kde byvas? Co keby si zmenila pracu? A telefonne cislo? Ak teda chces Mrkám

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:17

vie kde byvam, ale pracz v ziadnom prip menit nechcem,vsak teraz som sem nastupila, nech si ju zmeni on!!! tel c - mozno, ale tiez, preco??? lebo jemu sibe a zblaznili sa mu hormony Prekvapenie

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:12

Veľký úsmev mam chut ho poslat k doktorovi. keby som sa dnes sem nezaregistrovala asi sa zblaznim Vyplazený jazyk ale pomahate mi brat to z humorom pivo nech uz je koniec sichty a ja mu odpisovat nic nebudem

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:14

mam chut ho poslat k doktorovi!!! nebudem mu odpisovat nic lebo potom to nebude mat konca nech uz je konec sichty Vyplazený jazyk a dakujem vam pomahate mi brat to z humorom pivo

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 15:15

sorry za duplu Veľký úsmev myslela som si ze mi to neodoslalo

magic, Št, 04. 06. 2009 - 15:37

este mozes skusit sa ho spytat, ze ci by sa nechcel porozpravat s tvojim otcom alebo mamou, kedze tvojmu nie nerozumie. Mrkám predstava hrozby studenej sprchy od nahnevaneho rodica ho mozno schladi a da radsej pokoj.

adrianka83, Št, 04. 06. 2009 - 16:10

to je dobry tip dakujem, vyskusam. uz je tu a tvari sa ako keby som bola vzduch a baby neviem ci uz mne sibe, ale zda sa mi ze ma uplakane oci. no ja idem baby padam stadeto zatial diky!!

ja_hodka (bez overenia), Pi, 05. 06. 2009 - 07:53

Ale ved nech si troska poplace. To mu neuskodi....Otravny, nerespektuje moje zelanie, zhadzuje vlastnu manzelku...hotovy poklad. Ak este k tomu vsetkemu pridas citove vydieranie, ja by som sa takym chlapom absolutne nezaoberala.

tini102, Št, 04. 06. 2009 - 18:20

neviem ci niektora co tu ti davala rady mala skusenost so zenatym muzom,nechcem urazit nikoho.ja som sa prave rozisla s takym.bola som s nim 8rokov a cely ten cas co som s nim bola som aj moj zivot tomu prisposobila a dnes viem ze vsetko zbytocne.ako velmi ma on lubi a nevie bezomna byt,som pre neho vsetkym a zrazu nic z toho neplati.je taky isty ako vsetci zenaty,kt.si chcu uzit a je to jeden velky bludny kruh v kt.sa budes tocit dookola ked si s nim zacnes.ja som mm vzdy prepacila lebo vedel ako na mna.malo ktorej sa podarilo zenateho pritiahnut na svoju stranu,vzdy vyhra manzelka nech je aka kolvek a tym ostatnym ostava len smutok a trapenie a tak pod.takze ti radim vykasli sa na neho a ignoruj a rob vsetko preto aby si do toho nespadla lebo nebude cesty spat.drzim ti palce a vlastne aj sebe nech vydrzim mu odolat lebo je to velmi cerstve,teda asi 3dnove.zosypana som uplne.Áno Plačem

Vierik, Št, 04. 06. 2009 - 18:30

Tini, pánečku, ale si si dala! 8 rokov! Kurník-šopa! Dúfam, že sa už v živote nedáš takto ovládnuť! Fakt držím palce!

8 rokov! Fakt to neviem pochopiť...Ale jednoznačne oželieť a oplakať to teraz, ako o 20 ďalších, že? Hlavu hore! Raz bude lepšie! Musí! (viem podľa seba)

tini102, Ne, 07. 06. 2009 - 16:54

vsak som si dala a poriadne.dnes to uz viem aj ja ale co uz z toho.ani ja to neviem pochopit ale kedze tvrdil ako mu na mne zalezi tak som verila tomu ze sa nakoniec rozhodne pre mna.vzdy si tak troska poplacem a poviem ze hlavu hore ale ide to tazko.on ma strasne dobru povahu a bol dobry az nato teraz ze ked nieco vaznejsie tak ....a dakujem za drzanie palcov fakt to potrebujem.a vies co je najhorsie ze on je teraz akoze urazeny a ze jeho sa to ze som si pri nom znicila zivot vobec netyka.ze on nemoze zato ze som sa tak rozhodla.a to kvoli sprostej dovolenke,kedze som ho poprosila este v marci aby nesiel,lebo ze s nim ukoncim vztah ak pojde a ze to uz neprepacim.no ona mu poza chrbat vybavila ze idu a on suhlasil,ze vraj nevedel ze sa ma to tak dotkne.smiesne od neho,ze v tej chvili ked suhlasil nemyslel nato ako mi to ublizi.asi toto som potrebovala aby som sa uz tak rozhodla.najhorsie bude ked este zavola.nemam pevnu volu,lebo aj ked som sa hnevala tak vzdy som zdvihla.

Sona1, Št, 04. 06. 2009 - 18:32

drz sa.... pre jedno kviti slunce nesviti Objímam

adrianka83, Pi, 05. 06. 2009 - 07:50

tini, zili ste spolu pocas tych 8 rokov, a on sa nerozviedol? Prekvapenie skoncila si to ty a teraz ta chce naspat? paneboze osem rokov zo zivota...(brokenheart) drz sa! Objímam

tini102, Ne, 07. 06. 2009 - 16:37

nezili sme spolu pretoze som nechcela byt sebecka.on ma dom v kt.byva aj s rodicmi a nechcela som aby on odisiel z vlastneho a ona zase z tade odist nechcela.nerozviedol sa napriek tomu ako ma lubi,lebo ona mu nechcela ani len rozvod podpisat,ze vraj ho radsej otravi a ona nema v hlave v poriadku,pretoze som mala tu cest s nou po telef.cisty blazon.skoncila som to ja ale on sa teraz este citi urazeny ze som mu napisala nejake sms ktore sa mu nepacili.asi teraz len prichadzam nato ze aky je clovek ked nastane problem lebo dovtedy je vsetko ok. ale 8 rokov mi uz nikto nevrati.on je pri zenuske a ja mozem zacat uplne od nuly

iwi, Št, 04. 06. 2009 - 23:48

TINI102- VYDRZ, odolaj sladkým reciam. BUDE ti lepsie bez neho!Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko Slnko
ADRIANKA83:Asi by som sa obratila na tie kolegyne, tie uz vymyslia podla situacie,cos nim Mrkám aj ked nevies, co takemu magorovi skrsne v hlave. Ja som tiez mam takeho kolegu,ale on bol nastastie iba tichy: pozeral na mna ako na svaty obrazok, a ked som nemusela, nesla som ani na chodbu, aby som ho nestretla. Nastastie ho to pocase preslo,ale bavila sa na tom cela firma(samozrejme za jeho chrbtom)Chichocem sa Lenže ja kadial som chodila,tadial som trusila reci, ako ma to obtazuje... a som tam uz dllllho, takze ma poznaju. U teba je to tazsie, ze si nova. Robim medzi chlapmi 13 rokov a ver, ze testuju vzdy, ci das alebo nedas. A hlavne nove baby. NEZAUJEM A IGNORANCIA JE tvoja najvacsia zbran.
A sef. MUSI to riesit, a ked nebude chciet, urcite aj on ma sefa...

adrianka83, Pi, 05. 06. 2009 - 11:18

momentalne sa so mnou vobec nebavi. co je pozitvne, aspon nevypisuje ako najaty. ale nemam dobry pocit akoby sa nieco chystalo len neviem z ktorej strany to pride. dufam ze tentokrat to pochopil a zacne si riesit svoje veci sam, teda ak to naozaj chce. dnes som sa na chodbe rozpravala s jednou starsou kolegynou, ona pozna jeho zenu dokonca osobne. a viete co je sranda? ona sa ma priamo spytala takuto vec: videli ste, ze XY bol vcera velmi zniceny, mal tmave kruhy pod ocami? asi ma doma nejake problemy. ja som bola ticho, len som pokrcila plecami s tym, ze ja neviem. potom to normalne zacala rozoberat, ze jeho zena je od neho hodne starsia a uz v minulosti maly problemy, ked zostala tehotna. a ze sa brali preto ze sa chceli niekam odstahovat za hranice ale im to nevyslo. ze ona ma este dve dospele deti (zhruba v mojom veku!!!), syna a dceru. normalne to na mna vybalila Prekvapenie ale hovorila to uplne prirodzene, akoze nevycitila som nic zle. akoby mi to chcela nejak vysvetlit, myslim ze je to dobry krok vpred. aspon som sa dozvedela nieco ajz druhej strany.

lydusha (bez overenia), Pi, 05. 06. 2009 - 14:38

Preco si jej nepovedala, ze ta otravuje a nevies si s tym rady, ze nemas zaujem a tvoje nie neberie ako odpoved?

Ariesa, Pi, 05. 06. 2009 - 16:16

Áno

iwi, Pi, 05. 06. 2009 - 18:14

Áno Áno Áno Áno Áno Áno Áno

eifelovka, Pi, 05. 06. 2009 - 18:56

Sorry, ale mne to pride take trapne.. Veľký úsmev Z tvojej strany vraviet, ze ta zaujima ale na druhej strane na neho kydat a aj na jeho zenu..nic o nej nevies, o ich vztahu vies len to, co ti povie on.. ja verim v to, ze ludia sa mozu zamilovat a stretnut aj ked uz su zenati ci vydate, ale v tom pripade maju asi silu a chut to riesit a neplytvaju recami.. v zivote sa stava vselico a ludia si nevyberaju do koho a kedy sa zamilovat, ale nevidim dovod preco tu treba riesit jeho zenu.. mne skor pripada, ze ty sa tvaris, ze nic, ale neverim, ze niekto si s niekym zacne len tak.. nejake to ocko a flirtovanie ci nadej z tvojej strany muselo byt.. a urcite je prijemne vediet, ze niekto ma o nas zaujem.. ale tiez treba vediet odkial a pokial chceme dotycnemu dovolit sa dostat.. teraz on vyzera ako zaletnik a ty ako oklamana..ale vsetko je uhol pohladu.. ja to vidim trosku naopak a vieme dobre,ze nikdy to nie je len o jednej strane... fyzika a akcia reakcia funguju uz roky rokuce, je to zakon prirody a s tym nic nenarobis.. ani vyhovorky nepomozu, takze mas na tom svoj podiel akcie zjavne aj ty Pohoda

Polárka (bez overenia), Pi, 05. 06. 2009 - 21:22

štipľavá konšpiračná teória, ale priznám sa bez mučenia - aj mňa to napadlo Áno Chichocem sa

java, Pi, 05. 06. 2009 - 21:49

Čítam tieto príspevky od začiatku, ale lepšie by som to nenapísala. Eifelovka súhlasím s Tebou, ja som mala od začiatku tento pocit.Áno Áno Áno Zlomené srdce

Ariesa, Pi, 05. 06. 2009 - 22:10

presne tak,
adrianka si nielenze uziva zaujem muza, este k tomu i prevelky zaujem nas ostatnych. patnast minut slavy. vyborne si to napisala eifi, nemala som guraz. tymto sa teraz sice alibisticky pripajam k carodejniciam ... no myslim, ze v tomto pripade bolo s laskou napominane az moc.

eniXelka, So, 06. 06. 2009 - 22:18

Akoby si za mňa hovorila, keby to chcela vyriešiť, tak to vyrieši už po druhom príspevku inej naničmami. Teraz je z toho už druhá strana, ale riešenie nikde........

evinam, Pi, 05. 06. 2009 - 14:52

Adrianka aj ja som mala skúsenosti so ženatým chlapom, tiež mali jedno dieťa. Ale napriek svojmu nízkemu veku som si po pol roku našťastie uvedomila, že to nie je to čo naozaj chcem (povedzme, že nie všetky dievčatá v 17tke to fakt vedia). A poviem Ti, že to som už bola riadne namotaná. Pár krát sa ozval ale nie dlho, zistil že to nemá význam.
Možno sa mýlim ale mne tie tvoje príspevky pripadajú ako by si sa chcela pochváliť čo si dokázala spraviť so ženatým mužom a nie ako sťažnosť. Je síce pravda, že chlap je "lovec" ale je asi málo takých ktorý by si nechali šliapať po svojom egu ustavičným, očividným odmietaním.Mne keby tak strašne prekážalo obťažovanie zo strany kolegu už dávno by som bola u šéfa, hlavne keby som vedela, že som mu nedala žiadnu príležitosť aby si myslel, že mi je to príjemné.Ale, každá sme ináKvietok

Vea, So, 06. 06. 2009 - 14:51

Absolutne som sa zatial za ten dlhy cas, co som tu nezapojila do takychto debat, ale toto mi neda .....

ADRIANKA83 "na jeho sms neodpovedam, ak sa netykaju smeny alebo beznych veci."
MAGIC ...takze citat musi. lebo si zmaze nejaku, co sa tyka prace a vyrobi si tak zbytocny problem.

Ona ma sluzobny mobil? Ak nie, co ma co riesit pracovne veci cez sukromny telefon, ake problemy si moze narobit? Sluzobne veci sa riesia cez sluzobne telefony.....
Takze nemusi nic citat, pride sms.... zmazat a hotovo !!!!

magic, So, 06. 06. 2009 - 17:23

a co ked jej tie sukromne vyznania posiela na sluzobny mobil zo svojho sluzobneho mobilu (laska-nelaska, ale preco by som to mal este aj zacvakat, ked to firma zaplati? Vyplazený jazyk )? a zas dilema - zmazat/nezmazat, je to pracovne alebo zase jeho vylevy lasky...

ale k tomu to sa musi vyjadrit adrianka - to my dve nevyriesime. takze dost dilemam "zmazat-nezmazat", lebo bude tato poddiskusia od veci.

Vea, So, 06. 06. 2009 - 17:53

ale pracz v ziadnom prip menit nechcem,vsak teraz som sem nastupila, nech si ju zmeni on!!! tel c - mozno, ale tiez, preco???

podla toho co pise Adrianka ....ziadny sluzobny mobil sa nekona, na sluzobnom mobile sa cislo nemeni ....Mrkám Mrkám Mrkám Mrkám

georgina, So, 06. 06. 2009 - 17:59

Nuž, nad týmto som tiež premýšľala - na kieho čerta dávala Adrianka svoje súkromné telefónne číslo kolegovi, o priazeň ktorého nestojí? Mrkám

Vea, So, 06. 06. 2009 - 18:03

Presne tak .... Áno Áno Mrkám Mrkám

lydusha (bez overenia), So, 06. 06. 2009 - 19:41

asi preto ze na zaciatku kym po nej vystartoval boli kamosi....
Aj mates aj tomas aj stari kolegovia z predchadzajucich prac maju moje sukromne tel. cislo
Ide o to, ze kto chce, hlada sposoby AKO to urobit, v tomto pripade ako to razne raz a navzdy stopnut....kto nechce....hold nechce....a slecna adrianka evidentne nechce...pretoze ak by niekto obtazoval cez telefon, a nedal si povedat, uz to riesim ovela tvrdsie ako nejakym no no no.

Polárka (bez overenia), So, 06. 06. 2009 - 20:51

veď to Mrkám ... inak by ma zaujimalo čo na to Adrianka Prekvapenie ?

nina1983, Ne, 07. 06. 2009 - 20:20

Ako viacere baby, co ti uz k tomu nieco pisali, aj ja som toho isteho nazoru, ze aj z tvojej strany musel byt nejaky naznak, lebo asi ziadny chlap nebude otravovat donekonecna zenu, ktora mu dava plne najavo, ze nema sancu. Pre mna je zenaty chlap tabu. Aj mojho muza zbalila mlada slobodna zenska a dosiahla co chcela. Rozvod. Pochybujem vsak, ze bude s nim stastna, pretoze jej pravdepodobne spravi to iste co mne. A so 100% istotou viem, ze sa jej stazoval, ze nam to neklape v nicom, ze je nestastny a bla bla blaaaaaaa.
"""""ze ona ma este dve dospele deti (zhruba v mojom veku!!!), syna a dceru. normalne to na mna vybalila ale hovorila to uplne prirodzene, akoze nevycitila som nic zle. akoby mi to chcela nejak vysvetlit, myslim ze je to dobry krok vpred. aspon som sa dozvedela nieco ajz druhej strany."""""""
A Aky krok vpred to je? Co to meni na situacii a tvojmu vztahu k nemu? Nechapem? Chces riesit ich manzelstvo ci co?

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 08:03

No, tak pekne po poriadku: sluzobny mobil nemam. kedz sme prevadzka nosnstop a vzhladom na niektore veci suvisiace s mojim povolanim, ktore nemienim rozpisovat, mame VSETCI vymenene aj sukromne cisla, takze nie je to tak, ze adrianka dala sukromne cislo zenatemu kolegovi.
15 min slavy na nanicmame - ok, ak si myslite ze je to tak, cokolvek ine tu pisat je zbytocne, aj ked som mala z tejto stranky dobry pocit a zo zaciatku mi to fakt pomahalo sa z toho vypisat. nevadi.
riesenie jeho manzelstva - ani nahodou. vobec ma to nezaujima a s nikym to uz nerozoberam ani rozoberat nebudem.
ist za sefom - chalan to ma v robote nahnute, splaca dne hypoteky, zivi rodinu s jednym vlastnym a dvoma nevlastnymi detmi (pani nepracuje, "deti" chodia do skoly). vzala by si to niektora z vas na zodpovednost? ja nie.
mile vydate, ja nie som milenka toho vasho, ani nie som nejaka zvodkyna alebo hriesnica, ako ste mi tu dali pocitit, aby som sa tu za nieco ospravedlnovala,. ze som ho zvadzala alebo s nim flirtovala.
diky za rady , mne osobne pomohlo aj to, ze som sa z toho mohla vyrozpravat. majte sa tu dobre a prajem vam, aby ste svojich partnerov pocuvali ahladali, kde je problem, aby on potom nehladal niekde inde.
Adriana

fantika, Po, 08. 06. 2009 - 10:26

adrianka ja ta chaapem..a nehnevaj sa,kludne ostan na straanke... nebola si tu celyy viikend tak si mozno baby mysleli ze si raz napiisala a uz sa neozves a ty maas asi net len v praaci,preto si nepiisala doteraz..neboj taato straanka je skvelaa a treba vediet brat aj kritiku....staava sa ze nie vsetci majuu rovnakyy naazory na teemy co sa piisu ale ber to s nadhladom a vyber si z raad to co sa ti hodii..zelaam peknyy dniik...Slnko

Vierik, Po, 08. 06. 2009 - 08:40

Tak vám všetkým poviem, že kedysi dávno som tiež bola vo veľmi podobnej situácii. A bolo to tak, že k všetkym som sa chovala rovnako kolegyálne - samozrejme, že boli narážky všelijakého typu - najprv som zdrhala červená jak paprika a nevychádzala z kancľa, no potom som sa "zvrhla" a jednala som s nimi ako oni so mnou. Nasmiali sme sa, raz som jedného aj takmer zbila - otrieskala som ho o skrinku v šatni a hodila po ňom 7-dcl fľašu od kompótu plnú cukru. Bola som zúrivá. Potom sme z toho mali srandu: že ako sme sa v šatni cukrovali, chichichi!
Ale potom sa čosi stalo s iným kolegom a nešlo to zastaviť. Úplne sa zbláznil - a to po asi možno 4 - 5 rokoch čo sme spolu robili? Fakt teraz narýchlo ani neviem. Hrozne to s ním mávalo a ja som bola v pokušení dať kvôli tomu výpoveď.

Prechádzala som stavmi hnevu, odporu, ľútosti, sympatií... Až teraz, po rokoch, čo sme sa nevideli, a napíšeme si akurát tak želanie k Vianociam a stále si sľúbime, že si raz sadneme na kávu - za 4 roky to zatiaľ nevyšlo ani raz,mám pocit, že by sme sa aj stretnúť mohli - hádam to on aj zvládne. Netuším, v akej situácii je teraz - on bol práveže ten typ, že sa o neho manželka starala až príliš. Bola "chorobne" čistotná a neobsedela - furt by len robila napriek vážnym zdravotným problémom. A takýmto ženám sa nemá odplácať manžel tým, že sa "buchne" do inej. No stereotyp v manželstve poniektorý chlap rieši takto...

Ja sa teraz v manželskom stereotype priam vyžívam - neriešime žiadne turbulencie, je nám nudno-dobre... Trochu sa boríme s mojimi zdravotnými problémami, bavíme sa o malých rekonštrukciách v dome a o drobných plánoch... A je mi dobre. Poviem vám všetkým, že by ma riadne nasralo, kebyže sa mi teraz manžel začne takto zaujímať o niekoho iného.
Držme sa hesla: nerobme iným to, čo nechceme, aby oni robili nám.
A ak aj Adriana dala podnet nejakým chichichi- chachacha, no pán to nedokáže zastaviť, nepranierujte ju. Netušíme, s akými povahami máme do činenia a aké životné okolnosti mu dopomohli k "neracionálnemu" správaniu sa, len mne kebyže niekto povie: "OK, tak tu končí každá sranda,neželám si aby si to a to..." obchádzam človeka so sklopenými ušami a neriešim, či bol na kávu s tým alebo s tou a prášim z jeho života míľovými krokmi! Pre mňa NIE je jednoducho NIE!

nina1983, Po, 08. 06. 2009 - 10:14

Pisala si sem, lebo si chcela poznat nazor inych a ked sa tak stalo, nastvala si sa. Nevadi....

Polárka (bez overenia), Po, 08. 06. 2009 - 11:12

Presne tak, každý má iný pohľad na vec... S tým treba rátať Áno

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 11:24

ninka 1983 je mi luto co sa ti stalo a ako sa k tebe manzel zachoval. pisala som sem, a aj som sa za rady podakovala. prajem ti vela stastia

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 11:20

ano jasne. dik za nazory, aj tie negativne. sorry ale rano som sa z toho vsetkeho troska vytocila. tak este raz dik

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 11:24

Adrianka, dobre, vysvetlila si nám, ako je to s tým telefónnym číslom.
(Aj keď by ma zaujímalo, prečo - keď váš zamestnávateľ potrebuje, aby ste boli v spojení aj mimo pracoviska - vám nedá služobné mobily.)

Ale nenapísala si, prečo si tej staršej kolegyni nepovedala, čo sa deje? Myslím si, že tá kolegyňa veľmi dobre vidí, čo sa medzi tebou a otravným kolegom deje - a takýmto spôsobom ti podávala pomocnú ruku. Zrejme si myslela, že nevieš, ako začať rozhovor na túto tému s niekým, kto by ti mohol pomôcť.
Takže - prečo si jej to nepovedala?

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 11:46

my mame tiez pomenene cisla vzajomne medzi sebou a nemame sluzobne... v praci mame pevnu linku a ked jke treba voal sa jednotlivo kazdemu z nej... a zas ak zavolam nejaky surny hovor zo svojho, este som preto neskrachovala :o)) a ked volam sefovi zo svojho mobilu, pekne ma vypne a vola mi naspät :o))je to vec dohody...

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 11:57

Iste, Soňa, všetko je vecou vzájomnej dohody.
No ale - ty nemáš z toho, že používaš svoj súkromný mobil aj na pracovné účely, žiadne nepríjemnosti. Adrianka má Úsmev Mrkám.

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 12:20

daj pokoj... nemam kolegu, co by stal za tie neprijemnosti Chichocem sa a okrem ineho, u mna by zenaty nepochodil aj ked by to bol sam brad pitt.. v tom ja mam jasno... nikdy by som nehrala druhe husle, aj ked by bol zo zlata a modre z neba by mi zniesol Vyplazený jazyk

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 11:32

no georgi, ze preco nemame sluzobne mobily, to by sme sa museli spytat mojho zamestnavatela, vies? Veľký úsmev preco som jej to nepovedala - lebo ju skoro nepoznam a nedoverujem jej este natolko, aby som jej to na chodbe zacala rozoberat. to je vsetko. nebola som si ista, ze ci jej nahodou neslo o nieco ine, nez o uprimny rozhovor, aj ked taky pocit som nemala. ale opakujem, nepoznam ju.

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 11:44

No, ja sa tvojho zamestnávateľa ťažko spýtam, prečo vám nedá služobné mobily Mrkám.
Ale nie si povinná používať svoj súkromný majetok na pracovné účely. Môžeš pokojne tvrdiť, že si svoj mobil predala/stratila/zahodila, a teda nemáš ako prijímať služobné SMS a volania. Alebo môžeš jednoducho oznámiť, že to je tvoj súkromný majetok, zmeniť si číslo, nikomu z kolegov ho nedať k dispozícii a basta!
To len tak na okraj Mrkám.

Čo sa týka toho, že si sa nechcela zdôverovať kolegyni, ktorú nepoznáš. Opakujem svoje písmenká vyššie - nie je veľmi rozumné podceňovať staršie kolegyne. Je vysoko pravdepodobné, že tá kolegyňa vie o tebe a otravnom kolegovi aj to, o čom ty ešte ani netušíš Mrkám.

No, ale myslím, že ty ani nechceš radu - pretože každú hneď s "dobrým" odôvodnením zamietneš. OK - aj tak sa dá Pohoda.

Polárka (bez overenia), Po, 08. 06. 2009 - 11:46

Ako to je Anka,

kto chce hľadá spôsoby, kto nechce hľadá dôvody Slnko ?

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 11:54

Chichocem sa Mrkám

denisa123, Po, 08. 06. 2009 - 12:27

Nečítala som všetko, na takéto problémy mám svoj názor a dosť jednoznačný, nechytaj, čo nie je tvoje!!Pohoda
A niečo si začať so ženáčom, ďakujem, neprosím..
Napíšem to tvrdo a nekompromisne, ale poriadna žena nezakopne o ženatého chlapa, tomu neverím. Bez urážkyMlčím

nielen žienka domáca, Po, 08. 06. 2009 - 12:33

Polárka, Geo, toto už je dosť odveci:
(Vložil(a) Polárka, 8. Jún 2009 - 11:46

Ako to je Anka,

kto chce hľadá spôsoby, kto nechce hľadá dôvody ?
odpovedať

nové
Vložil(a) georgina, 8. Jún 2009 - 11:54
Chichocem sa Mrkám

odpovedať)

Vysvetlila vám svoje myšlienkové pochody, dôvod, prečo sa v tej-ktorej situácii zachovala tak a tak - reagovala na vaše obvinenia. Nemusela. Keby nereagovala, už by tu bola za unudenú puberťáčku, čo raz napíše a potom sa zabáva. Kočky, čo vy vlastne chcete?

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 12:40

Áno, Katka - mohli sme si s Jarkou tieto poznámky vymeniť aj súkromne. A je pritom šum a fuk, že tu má viacero dievčat pocit, že Adrianke o vyriešenie situácie ani tak veľmi nejde.

Polárka (bez overenia), Po, 08. 06. 2009 - 13:50

Myslím si, že každý má právo vyjadriť svoj názor Mrkám
Btw. nie som si vedomá toho, že by som niekoho z niečoho obviňovala Slnko

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 13:00

jasne, adrianke ide o to aby namotala zenateho otecka aby sa rozviedol a aby s nim mohla splacat jeho uvery a zivila jeho exmanzelku a dceru a pripadne este aj jej dve deti Veľký úsmev

nielen žienka domáca, Po, 08. 06. 2009 - 13:05

Adi, ide asi iba o to, že ti jeho chovanie lichotí, tak nie si jednoznačná v odmietnutí. Možno to nerobíš vedome. Ale baví ťa zahrávať sa s ním, nie?

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 13:11

nie, nebavi. som nestastna z toho ze to je tak ako to je a najradsej by som stadeto usla.

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 13:19

preco utekat? normalne mu povedz ze ak neprestane s otravovanim, ze pojdes za jeho manzelkou... ze ti on hovori, kludne chod, tak potom naozaj kludne chod za nou... ked sa to nebodaj prevali, nakoniec moze jeho manzelka prist za tebou do prace a spravit ti cirkus po ktorom bez viny a s hambou odides... bude ti to stat za to? a ako to dopadne pre neho, ak by si ho riesila s jeho manzelkou alebo sefom ? to by ma asi najmenej trapilo...

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 13:24

Ako som už písala vyššie - Adrianka má problém s kolegom, nie s jeho ženou. Chodiť žalovať jeho manželke mi príde dosť podivné riešenie...

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 13:35

to ze adrianka ma problem s kolegom chapem, ale neskor sa moze stat, ze bude mat este väcsi s jeho manzelkou a ta nebude rozmyslat ako ty, ze ist to riesit s manzelovou kolegynou je dost podivne riesenie Mrkám staci aby skor ci neskor nasla jedinu sms adresovanu adrianke a lavina sa spusti..

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 13:41

Áno, súhlasím. A práve preto by mala Adrianka čo najskôr nájsť účinné riešenie celej situácie - pretože toto naozaj môže byť čoskoro veľmi nebezpečná hra s ohňom.

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 13:49

ja by som zalovanie prehodnotila na poziadanie o pomoc pri presviedcani jej manzela, aby mi dal konecne pokoj a ucinne riesenie celej situacie na svete mam Veľký úsmev

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 13:58

No... Kolegova manželka by to tak nemusela zobrať Mrkám.

Celý Adriankin problém sa odohráva na pracovisku a tak si myslím, že tam by sa mal aj riešiť.

Za šéfom by som tiež (zatiaľ) nešla - pokiaľ je tu stále možnosť riešiť to "neoficiálne".

Nech to točím ako chcem - mne z toho stále vychádza ako riešenie tá staršia kolegyňa. Keby zašla Adrianka za ňou, že by sa chcela o niečom súkromne poradiť a potom jej všetko porozprávala a požiadala o pomoc...

Ale ako si Adrianka urobí - tak bude mať Slnko.

Sona1, Po, 08. 06. 2009 - 14:05

presne tak Úsmev rad dostala pozehnane, a je na nej ci vyberie takovu, ci makovu Mrkám

kleo143, Po, 08. 06. 2009 - 14:21

Preboha,dievčence.Prečo útočíte na Adrianu?Veď chcela len radu ako by mohla túto situáciu riešiť.Adriana len chcela byť milá k novým kolegom,len chlapcovi to preráslo cez hlavu a zaľúbil sa.Veď ona nechce mať s ním nič len nevie ako dosiahnuť aby jej dal pokoj.Vari nedá výpoveď,keď ju práca baví.Plačem

eifelovka, Po, 08. 06. 2009 - 14:23

Juuuj ako sme sa tu rozohnili Veľký úsmev
Jaaaa ti nevim Karle...tiez mame vymenene sukromne cisla s kolegami, obcas padne nejaka dvojzmyselna narazka a dvojzmyselna odpoved ale tym padom sa potom "nestazujem", ze sa niekto na niekoho "namotava" Úsmev
Ja si stale myslim, ze bez akcie nie je reakcia a ak nedas druhemu dovod urcite ta nebali donekonecna a nepise pikantne veci.. kto vie, ake odpovede boli odosielane.. Nikoho nesudim, je si len myslim, ze nie je fer napisat titulok "bali ma zenaty kolega" v style akoby ta to neskutocne stvalo a potom sa tvarit ako nestastne zamilovana do kolegu, ktory ma chudacik problemy.. Vsetko beriem, to ze sa zamilujeme do ludi v mozno najmenej chcenych situaciach a okamihoch je normalne, jedine co neberiem je, ked si clovek nevezme na svoje plecia svoju cast zodpovednosti za ciny a vyvinute situacie.. Pohoda

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 14:48

no, asi nepatrim k tym bezchybnym, zial...

georgina, Po, 08. 06. 2009 - 14:55

Adrianka, nikto nie je bezchybný.
Ide však o to, či sa človek snaží svoje problémy riešiť - alebo sa len v nich bahní...

eifelovka, Po, 08. 06. 2009 - 15:00

Ja netvrdim, ze treba byt bezchybna.. tvrdim len, ze sa potom netreba lutovat a stazova.. kazdy z nas ma sancu si vybrat.. momentalne neteorizujem..a preto aj tvrdim, ze akcia ma reakciu a nie je to o namotavani z jednej strany PohodaNikto z nas si nevyberie do koho sa zamilovat a kedy.. ale jeho rozhorcenia by mali mat opravneny dovod, ty asi moc nevies, co naozaj chces.. mala by si si ujastnit prave toto..

adrianka83, Po, 08. 06. 2009 - 14:56

ja sa snazim nebahnit.

magic, Po, 08. 06. 2009 - 14:59

adrianka, ked fakt nezabera razne slusne odmietnutie a ignoracia, mozes prejst do protiutoku - povedat mu rovno, ze ta ta jeho laska nezaujima a ide ti s tym poriadne na nervy. ze ti je luto, ze ma problemy so zenou, ale je hnusne od neho ich takto riesit poza bucky s druhou zenou v posteli. ze presne takyto typ chlapa by si nechcela ani na zlatej mise s diamantovou oblohou. ze je naozaj cudne od neho mysliet si, ze si mlade dievca zavesi na krk psychicky nevysporiadaneho muza s dlhmi, uvermi, alimentami a neliecitelnym sklonom k nevere. bez schopnosti sa ako poriadny dospely chlap postavit k problemu a riesit. a uz vobec nie takeho, co by bol najradsej, keby jeho rodinne problemy za neho vyriesila milenka, aby on mohol ostat v pozicii - ja za to nemozem, to ona ma do toho dotlacila - rozbila mi rodinu, ked sla zalovat mojej zene.

ked si to tak vezmes - co ti je preboha na nom este symapticke natolko, aby si sa zdrahala byt na neho hnusna, ked ti otravuje zivot a mozno ta pripravi aj o miesto, az sa "afera" prevali?
hoci budes v nej aj nevinne - nalepka milenka je pre ludi ako cervene platno pre byka - vsetko bude len tvoja vina - ver mi, mam v okoli tri kamaratky, co na toto za istu dobu zarvali, nez sa vsetko utriaslo a prisla nova senzacia. a hoci sa uz o tom tolko nehovori, nalepka rozbijacka manzelstiev a potencialna nevernica (radodajka, zlatokopka,... a sprostejsie vyrazy) sa s nimi vlecie dodnes. vzdy sa najde niekto, kto to na ne rad vytiahne, ked si najdu novy vztah, aby "varoval" ich noveho partnera, co je ta ich nova zac.

proste, bud budes rozhodna a stopnes to hned (trebars aj drsne), alebo si ponesies mozne nasledky. je to na tebe.
a ak stale vahas nad tym, ze je vlastne celkom pekny a paci sa ti a cele to je sice neprijemne, ale napriek tomu ta kdesi v hlbke srdca tesi, ze si stredobod zaujmu (kolegu), tak sa aspon postaraj o to, aby vznikol dojem na pracovisku, ze ho jednoznacne odmietas. je to pokrytecke, ale budes to mat jednoduchsie, az zacnu problemy.

lydusha (bez overenia), Po, 08. 06. 2009 - 15:20

...na uvod si napisala toto, adrianka:
je to bludny kruh a ko som uz pisala, celkom lahostajny mi nie je...

Je to odpoved na vsetko.

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama