reklama

(ne)balí ma ženatý kolega - na vine sme obaja

adrianka83 , 04. 06. 2009 - 09:21

reklama

Ahojte,

ja som Adriana a som tu na nanicmamke nova. uz dlhsiu dobu ma stve jedna "neprijemnost". Asi dva mesiace ma uhana zenaty kolega vo firme, v ktorej pracujem. odolavam a parkrat som ho uz dokonca poslala aj domov za manzelkou, ale nic nepomaha. najhorsie je, ze mi nie je celkom lahostajny a ako muz sa mi paci. viem vsak ze je uz 13 rokov zenaty a ma 10 rocnu dcerku. a viem aj to, ze jeho zena je o 11 rokov od neho starsia. namotava ma na to, ze ho odmieta, odcudzili sa, je strasna bordelarka atd atd. a ze do mna sa zamiloval a nevie co ma robit. obtazuje ma to, lenbo keby nebol zenaty, pravdepodobne by som sa na vztah s nim dala, kedze sa mi paci. skusila som aj tvrdsie, poslala som ho kade tade, ale on vzdy po troch-styroch dnoch zacal zase. vypisuje mi maily, sms. akoby sa vobec nebal ze jeho zena mu na to moze prist, ze vypisuje druhej ako ju miluje. z prace odist v ziadnom pripade nechcem, lebo ma bavi. rozmyslala som o tom, ze to poviem nadriadenemu ale nechcem ani jemu narobit problemy. je to bludny kruh a ko som uz pisala, celkom lahostajny mi nie je... Mlčím


reklama


reklama

katka71a, Ne, 14. 06. 2009 - 12:05

vyvykaÁno Áno suhlasim s tebou.

kefara, Ne, 14. 06. 2009 - 18:21

vyvyka Tlieskam Tlieskam Áno Áno

Svet bohužiaľ - alebo bohudík ? - nie je čiernobiely .

Ja len toľko. Slnko

slavkal, Ne, 14. 06. 2009 - 21:54

No dievčence, ak si chcem prečítať nejaký zaujímavý blok, najprv musím prelistovať všetky stránky, či tam sú-nie sú nejaké konkrétne mená. Ak tam tie mená sú - viem, že máte rovno u prd..li počiatočnú otázku autorky blogu, a riešite veci, ktoré nasie..jú Vás a nie autorku. V takom prípade netreba pridávať komentáre ale napísať novú tému. Lebo niektoré ste už trápne - absolútne sa nesnažíte pochopiť - furt meliete len o tom istom dokolečka. Ja tiež nesúhlasím s milenkami atd. a hovorím si, že ja by som to v živote neurobila, myslím, že je to na každej žene a každom chlapovi. Pustili ste sa v tomto prípade do ženy, ale čuduj sa svete - prečo nenapíšete takéto veci aj o mužíčkoch ? Ved sami hovoríte, že chyba je na obidvoch stranách. Tak čo, zrazu je len žena zlá?
Neodsudzujte, nikdy neviete do akých sračiek spadnete Vy. Pardon za výraz, snažila som sa slušne, ale niekedy to treba povedať aj takto. Zvlášť určitým ľudom, ktorý tu na tejto stránke nerobia dobrý vzduch.

adus, Ne, 14. 06. 2009 - 22:50

6e by preto, lebo tento blog neotvoril ten chlap? Tažko písať niečo na jeho adresu, keď nepoznáme príbeh z jeho strany pohľadu. To čo o ňom písala autorka blogu je jej pohľad - na problém a aj naňho.

slavkal, Ne, 14. 06. 2009 - 22:10

Píšete tu o ženách, že "jasné, že sa chlap namotá, keď s ním nejaká ženska flirtuje", ved ona musí byť na vine, veď čo si to tá kr...a dovoľuje, nevie, že je ženatý - ale, čo sú chlapi nesvojprávni? Oni si tiež musia uvedomovať na každom kroku, že majú rodiny, alebo rodiny, ktoré im už asi nefungujú, ale aj oni musia vedieť ubrzdiť. A chlap, ktorý sa tak ľahko dá namotať nejakej pipke, ktorej sa páči, podľa mňa má rovnako vygumované v hlave ako tá ktorá "ženská".

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 12:19

no teda, pekne sa to tu vyfarbilo za ten cas co som bola doma. pre tie, ktore tu zacali nadavat na "take ako som ja" - na ziadnej veceri s nim som NEBOLA bola som na vikend u rodicov asi 300 km od neho, aby si to mohli so zenuskou vyriesit sami. za ten cas mi napisal kopec mailov a sms - asi tak to riesili, ale to uz je druha vec. a dalsia vec, pokladam za ubohe ze ste sa obuli do tini - zaujimave, ze kazda ktora ste ju riesila, riesila len to ako mohla byt ONA osem rokov vo vztahu so zenatym, a nikto neriesil, ako a preco to robil ON, zaujimave, ze? slavkal vyvyka a spol dakujem. este k tym co chceli napravat fasadu - keby sa ma ta zenska dotkla tak by letela taka facka ze by si potom mozno uvedomila co robi vo svojom manzelstve zle, pretoze mna nema pravo urazat ani osocovat. sama ma doma nasr..te, tak nech riesi s tym ktory to sposobil. zamyslam sa hodne nad sebou a nad tym co urobim, zamyslite sa aj vy nad tym co urobite alebo co ste urobili. nic v zlom, len tak. Kvietok

magic, Po, 15. 06. 2009 - 13:32

adrianka, neviem co sa vyfarbilo, ale tema odbocila od teba na tinu, takze, ak mas pocit, ze si uz oficialne jeho milenka, tyka sa to potom aj teba. ja som skor mala dojem, ze si nou od zaciatku nechcela a stale nechces byt a ze toto tu sa ta teda netyka. alebo sa veci cez vikend zmenili a uz ste milenci?
a som rada, ze na tu veceru si nesla. usetrila si si tym obrovsky kopec problemov od ludi, ktorym si inak ukradnuta.
drzim palce, aby sa ten vas trojuholnik neodrazil aj v tvojej praci a okoli.

Ariesa, Po, 15. 06. 2009 - 13:41

zamysliet sa nad tym co by sme spravili, nespravili? a vies, ze prave tie opustene zeny az moc rozmyslaju nad tym kde to mohli tak velmi pokazit? a ze si to vycitaju do nemoty, pricom skrat je niekde inde? vycitaju si i to, ze sa viac nevenovali muzovi ktory si ich nevazi ... ze keby sa tomu muzovi, co len odvrkne a venuje sa svojim zaujmom venovali viac, ze by ich deti stale mali otca kazdy den doma. i ked takeho, co len hundre, nie je ochotny ist s nimi na vylet a byt k zene uprimny.

nie tie zeny by sa mali viac zamyslat, adrianka ...

renka, Po, 15. 06. 2009 - 13:44

Áno

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 13:52

muzovi ktory si ich nevazi ... ze keby sa tomu muzovi, co len odvrkne a venuje sa svojim zaujmom venovali viac, ze by ich deti stale mali otca kazdy den doma. i ked takeho, co len hundre, nie je ochotny ist s nimi na vylet a byt k zene uprimny.

nehnevaj sa, ale co je to potom za chlapa? zivot s nim musi byt naplnenim. preco sa venuje svojim zaujmom, preco len odvrkne, preco len hundre, preco nie je uprimny a preco nechce ist na vylet. aj to su otazky a myslim ze tymto tvojim prispevkom sa mi potvrdila jedna vec o ktorej si uz davnejsie myslim ze je to tak. Kvietok

Ariesa, Po, 15. 06. 2009 - 14:27

este cosi k tym chlapom, pretoze je to ocividne tazke pochopit.

moj nick by mohol byt maria82. mam dieta. partner ma opustil, potom zacal chodit s jeho terajsou partnerkou. rozchod som si samozrejme vycitala, i jemu. no stale je to cestny clovek a vyriesil to najlepsim moznym sposobom. a to mal 23 rokov. cize este "sopliak".

ten tvoj kolega, ktory by mal mat moralnu silu silnejsie zakorenenu ako sopliak, co este len zistuje o com je zivot, riesi situaciu velmi zle. to ho ani nesudim, ani mu nechystam sibenicu. on si tu sibenicu pletie pre vas obidvoch sam - a poriadnu.

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 14:30

nuz mozno ano, ale to uz je iny pribeh.

Ariesa, Po, 15. 06. 2009 - 14:41

vela stastiaKvietok

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 13:35

magic, vsak som pisala, ze som bola cely vikend prec. nie som jeho milenka ani oficialna ani neoficialna. on vo velkom riesi. no tak nech riesi uvidime co vyriesi. Kvietok

petusa, Po, 15. 06. 2009 - 13:58

...a čo ty teraz čakáš že vyrieši???

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 14:01

praveze nic, necham sa prekvapit.

petusa, Po, 15. 06. 2009 - 14:05

prečo mám z tvojej odpovede pocit že čakáš že odíde od manželky???...to nechám sa prekvapiť...mi hovorí že čakáš....bud úprimná sama k sebe, čo by si chcela aby sa stalo???
ak nechceš tak nerieš, svoj názor som si povedala, a teraz som už len zvedaváÚsmev

crystall, Po, 15. 06. 2009 - 14:09

...petus, ale ved nic necaka, netlac ju do toho...

petusa, Po, 15. 06. 2009 - 14:16

netlačím ju do ničoho, ale verím že v hlave má totálny chaos, a chcela som- že ked chce ona!- tak nech ho dá von...ak nechce nič sa nedejeSlnko mám teraz takú potrebu vidieť do hláv "mileniek"- neberte to teraz ani jedna osobne, teraz je to osobné pre mňa, ale pitvať to nebudemÚsmev

crystall, Po, 15. 06. 2009 - 14:20

...ona nema chaos v hlave. Je to dievca, ktore vie co chce a nie je to zenaty chlap bez buducnosti...staci ju citat...

denisa123, Po, 15. 06. 2009 - 17:53

Crystall, práveže si myslím, že nevie, čo chce.. Aká bola jej reakcia potom, čo jej zavolala jeho manželka a vynadala jej?? Že tak pôjde na tú večeru, keď už je tá k...a.. Takže jej podvedomie nám niečo naznačuje, aj keď rozum jej hovorí niečo iné.. ONA stále bojuje sama so sebou, toť môj názor.

crystall, Po, 15. 06. 2009 - 18:40

...na zaklade tohto????....ale, no tak...

nielen žienka domáca, Ut, 16. 06. 2009 - 14:25

Kleo, nevidím súvislosť. Ale skús mi vysvetliť. Ja tam vidím niečo v zmysle: "tak fajn, nakoniec ja som tá najhoršia, ja som tá zlá, pritom som nič zlé neurobila. oukej, tak keď už som šlapka, môžem s ním teda ísť."
normálna bežná prvotná reakcia na "krivdu" - nespravila nič, kolegu odmietla a pani maželka vyanadá jej. na to stretko nakoniec nešla.

Ty si tam videla čo?

Dačo podobné mám doma - v iných súvislostiach, ale podobne hysterické reakcie ako Adrika "tak ja som všetkému na vine, fajn..." a urazí sa. Tak ma vcelku zaujíma, čo za takýmto správaním vidíš ty, že si z toho prečítala nejaké jej podvedomie výjdené na povrch. Lebo pre mňa to bývajú nepochopiteľné reakcie na zdanlivo nevinné moje vecné vety, ktoré nie sú ani sťažnosti, ani výčitky, ani nič negatívne.
Kvietok
...čím som chcela povedať, že nerýpem. Len sa pýtam Mrkám

denisa123, Ut, 16. 06. 2009 - 15:53

Konvalinka, ja som to pochopila tak, že keby nechcela nič, tak by nenastala taká reakcia..
Tvrdila, že na večeru nepôjde, ale po vynadaní jeho manželky zas zareagovala, že pôjde, že keď už je ... Jej argumenty na to ma zmiatli najviac.. Viem, že potom tú myšlienku zavrhla, ale je fakt, že ju to napadlo.. Prečo ju to napadlo, keď ho odmietala?

A možno je to tým, že ja neviem pochopiť takéto konanie, že mi vadí, že slobodná baba sa dokáže trápiť osem rokov.. Možno hľadám odpovede aj tam, kde nie sú..
Je to ťažké a komplikované, vadí mi to, veľa párov v mojom okolí a rodine sa rozišlo kvôli nevere, neviem sa cez to prehrýzť..
Najhoršie je, že trpia nevinní..

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 16:06

...mas pravdu...

petusa, Po, 15. 06. 2009 - 20:42

a ty si v jej hlave, ked to tak ovládaš?pýtala som sa adriany nie teba, takže mi prosím neodpovedaj za ňu!ked nechce ona nech neodpovedá.
a myslím že čítať by si mala poriadne ty...a najlepšie od začiatkuKvietok

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 08:38

Slnko

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 08:43

Mrkám Kvietok

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 14:08

ale ved neriesim. nech riesi. a ked od manzelky odide, bude po probleme, moralnom aj citovom.

crystall, Po, 15. 06. 2009 - 14:18

...pocuj, cim viac pises, tym viac sa to tu zacina analyzovat akosi inym smerom... postoj mas celkom normalny a v poriadku. K takemu clovek dojde az po vlastnej skusenosti a sam si zvoli, ci to chce este niekedy prezit, co tomu dal, co mu to vzalo...

andrea11, Po, 15. 06. 2009 - 15:28

ja k tomu len tolko..
slobodny si hlada, koho chce. zenaty si hlada lahku obet. preco si myslis, ze si prenho bola lahkou obetou?

fantika, Po, 15. 06. 2009 - 15:48

andrea styymto nesuuhlasiim..zenatyy si nehladaa vzdy len lahkuu obet..

iwi, St, 17. 06. 2009 - 18:11

Áno Áno Áno
to teda nehlada.....taki maju trpezlivost az by ste sa mile damy cudovali....pekne pomale namotavanie.... osamela zienka lahko podlahne....
keby nie nemuseli by v markize riesit sobasneho podvodnika!!!! a nenaleteli 17tky!!! Skusene zienky boli obetami...Smútok Smútok Smútok

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 10:52

kebyze som lahka obet, tak uz je v mojej posteli, nemyslis?...Kvietok

nina1983, Po, 15. 06. 2009 - 21:31

nechas sa prekvapit tym, co vyriesia????????? Keby mna ten chlap otravoval svojim spravanim, ako si to pisala, tak by ma veru absolutne vobec nezaujimalo, co a ako si vyriesi s manzelkou. Takze predsa len ti nebude lahostajny, tak ako to bolo vlastne od zaciatku.

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 07:53

ale vsak to som povedala uz hned na zaciatku ninka.

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 12:25

inak, uz zase byva doma, ma teda priestor na riesenie aj jeden, aj druha... Kvietok

Daraba, Ut, 16. 06. 2009 - 13:07

Úsmev Aj ženatý muž môže byť šťastný. Len sa to nesmie dozvedieť manželka.Váľam sa od smiechu po podlahe

Úsmev Keď je vám vaša milovaná neverná a vy sa chystáte vyskočiť z okna,
uvedomte si, že vám nasadili parohy a nie krídla.Váľam sa od smiechu po podlahe

Úsmev Ľúbostný trojuholník môže existovať len vtedy, ak je jeden z uhlov tupý.Váľam sa od smiechu po podlahe

Úsmev Dobrá žena buď pije alebo nalieva.Váľam sa od smiechu po podlahe

Úsmev Pane Bože, prijmi moju manželku s takou láskou, s akou ti ju posielam.
(EPITAF).Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Prepáčte možno som to mala dať medzi vtipy, ale mám pocit že sa to tu aj čiastočne hodí. Ešte raz, prepáčte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Plačem Plačem Plačem

Polárka (bez overenia), Ut, 16. 06. 2009 - 13:20

Chichocem sa Veľký úsmev

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 15:14

to sa ti podarilo,ty si srandistka od narodenia to sa pocita karol

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 13:16

Veľký úsmev odpustime.

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 15:09

nahodou som sa dostal na tuto stanku a je tu zaujimava atmosfera,ta situacia s tvojim kolegom nema jednu informaciu,kolko ma rokov on a kolko ty ,to je myslim podstatne k hodnoteniu situacie,ze je zenaty ,to moze byt zavadzajuce,ale ak si strasne mlada[20-23] tak potrebujes poradit,ale ak si okolo 30 tak mas len chut a takto sa chces presvedcit ,ze sa rozhodujes ;spravne: co na to poviete zeny,dievcata tety karol 50 z kalifornie

fantika, Ut, 16. 06. 2009 - 15:18

Kartol vitaj medzi nami....zrelyy chlap a dokonca z Kalifornie?to sa raata...Mrkám tak prispievaj ja ta budem isto rada ciitat..Úsmev

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 15:36

zrely to som a mozna uz spadnem na zem,aby som sa tam len tak povaloval ,a mozno,a tym myslim mozno do mna niekto zakopne a zdvihne mna ,alebo mna zasa zozeru srny[tie svine nenazrane],tak si lezim rano o pol siedmej v posteli a pocuvam hukot na dialnici a vtaci cvrlikaju do ranneho briezdenia,dnes ma byt 27 celzusov krasny slnecny den,asi 40 km vychodne od san francisca,toto su moje prve chatyyy ta to hodnote zhovievavo cau te Pohoda

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 15:24

???
...obtazuje ju, mojco...ale kludne mozes v jej riadkoch vyspecifikovat, kde adriana prezentuje svoju chut...to ma zaujima, lebo ja nie som vseved a ani nemam zahadne tusaky a pokial vychadzam z jej cistych vyjadreni a zaveru, tak ty si uz uplne v inej sfere...
...ale vsak si pockaj na tie zeny, dievcata a tety...
Tlieskam

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 15:43

tak kde je ta infornacia o tych vekovych hraniciach,ako mozes reagovat na spravanie niekoho ked nevies ake ma zivotne skusenosti cize vek a nebud hned taka nabrusena,lebo sa ti spravia vrasky r e l a x babyChichocem sa

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 15:47

...ja som krasna aj s vraskami, o mna strach mat netreba...vek nieje relevantny...a skusenost uz vlastne ma...
...mna len zaskocila tvoja bingo uvodna prezentacia s adrianinou chutou...ked uz si cakal vyjadrenie...ale odovzdavam slovo dalej...
...kolkoze je to u teba hodin? Mrkám

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 16:11

teraz je 7 am ,tie vrasky pre 30rocnu zenu nie su podstatne,spapa dva banany,koza sa trochu napne a vrasky su prec,uplne jednoduche,a co sa tyka tej chute ,tak clovek ma vzdy na nieco chut,iba zalezi na nom,ako sa vie ovladat,ale s chutou sa da i pohravat,a to si myslim,ze je pripad dotycnej dievciny,lebo ona pise ,ze je urcitym sposobom atraktivny,ale damy s prepacenim,to nie je hriech,ved ked sa budes divat do cukrarne cez vyklad predsa to sklo nerozbijes,ale pouzijes dvere,a ak je cukraren zatvorena,prehltnes sliny a odchadzas s usmevom domov a uzivas si I.P.Pavlov reflex daj si kaficko a hlavne coolTorta

žofia, St, 17. 06. 2009 - 11:55

To s tou cukrárňou bolo trefnéÁno

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 16:37

v tej predchadzajucej odpovedi myslim koza s mekcenom,ja po nemam na laptop,medzitym som si pozrel niektore predchadzajuce komentare a je to zabavne aj ked dramaticke pre adrienu,tak ju zdravim ,a ak jej chcete pomoct,co keby sme sa zahrali taku hru ,v ktorej pomozeme tejto mladej neskusenej dievcine,nich vam adriana da jeho cislo mobilu a kazda z vas mu napise sms aky je uzasny a otestujte jeho schopnosti popr,mu zavolajte a skuste ho "zviest" nech sa hra kocka-mys zmeni na opacnu stranu,a verte on to rozchodi ,a ak nie tak je to trulko ,ako chutna kafickoTlieskam

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 17:11

...u mne dobry...

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 17:18

...este predsa len mam dotaz...keby si ty osobne dal bokom zenske myslenie a zenske chute v tomto pripade a zenske konspiracie, taktiky a strategie... a i ked z podania zanalyzoval z muzskeho pohladu poziciu a spravanie tohto dotycneho, co zatazoval adrianu. Slo by to?
...rozumies, muzi su z marsu, zeny z venuse...

adrianka83, St, 17. 06. 2009 - 11:38

mily karol Veľký úsmev tak ja mam 26 rokov, to uz je asi okolo 30, ze. a on ma 33. a jeho polovicka 44. takze tak...

karol, St, 17. 06. 2009 - 14:41

adrianka,konecne sa rozpravam s opravdovym ucastnikom tohoto pribehu.rad by som ti poradil,z druheho brehu tejto rieky.tak uz sme zorientovany vo vekovych urovniach a tam je ten pes zakopany.su tri veci ktore si musis uvedomit 1.tuzba 2.praca 3.peniaze.co to znaci za jednickou ,este nemas citovy vztah k nemu tak, aby si nemohla bez neho zit ,samozrejme mas fantaziu a ta nas niekedy tlaci vyskusat nieco zakazane,co je ok ,ale premysli si to ako to bude v praxi. za dvojkou je tvoja praca,neviem co robis a aka je tvoja pozition,ale ak to mas v praci rada a on nie je tvoj boss tak to hadam ani nema cenu,co myslis a hlavne mysli na seba .za trojkou je vysledny efekt celeho usilia money co znaci ,vsetko moze zacat tutuli mutuli ,je to fajn a zrazu sa zacne platit na beznej urovni,vecera,vylety,benzin,darceky atd.prvy mesiac dobry,ze jo a potom prichadza realita,ved ta jeho zena asi vie kolko zarobi,a zacnu problemy pozor na to ,alebo to chces financovat to jeho dobrodruzstvo ty?vies ja so mal priatelov, ktory zarabali vela penazi,mali milenky a vacsinou i manzelky ,ale za chvilu to zacalo skripat,museli si vymyslat story a viem,ako hovorili,ze tej slepice sa musia nejak zbavit,co ty na to.ak on nema hooodne penazi,alebo ty tak to nema zmysel a este by si mohla prist o pracu.kedy sa chcel rozviest,tak kolko by ho to stalo a kolko mu zostane.jednoduche uctovnictvo ma dat dal.rozmyslaj pozitivne ,vdych naaaadych relax.bottom line ta jeho zena ma 44 co moze byt urcite dovod k jeho nespokojnosti ja ho uplne chapem,mozna jeho zena ma predcasny prechod,a je nervozna a podrazdena ,ale urcite si ju predtym uzil.cize uvazuj len mozkom a nekomplikuj sebe a ani jemu zivot,lebo on si v podstate stazuje ,ze jeho sucastny model sa mu pokazil a je uz stary.ak nema money na novy model tak nech s tym starym ide do servisu a nech je rad ,ze je rad.ver mne ,ze chlapi sa vzdy pozeraju na novy model s velkou tuzbou.ja stale mam svoj model,ale auta som vystriedal hoodne ,teraz mam 4 auta a to posledne je 50te.stalo to vela penazi,ale nikdy nervy ako milenky mojich znamych.cau a napis ostatnym tetam co si podnikla,lebo oni maju doma tych niekedy nepochopenych manzelov.bayPohoda ja to po sebe necitam,tak sa nedivTlieskam

adrianka83, St, 17. 06. 2009 - 15:00

Mrkám dakujem za tvoj prispevok, prave sa riadim podla toho tvojho vydych-nadych-relax a celkom to zabera Veľký úsmev Slnko mas v podstate vo vsetkom pravdu, aj ked ja neuvazujem takto prakticky a z financnej stranky som sa na to nepozerala, doposial. ako som uz pisala niekde nizsie alebo vyssie, nic som nepodnikla, ak chce nech predsa podnika on Slnko a uz byva opät doma takze mozno pani manzelku do toho servisu nakoniec odvedie, ako si pisal Mrkám horsie je, ze pani je uz na mna vysadena, ako by mala klapky na ociach, myslim ze po mne pojde. uvidime, ale o pracu v ziadnom pripade prist nechcem a nepridem Vyplazený jazyk vidis priblizil si mi pohlad chlapa, dakujem Vyplazený jazyk

Polárka (bez overenia), Ut, 16. 06. 2009 - 15:46

Vitaj Karol Mrkám ... Veľmi dobrý postreh Áno

dzermil, Ut, 16. 06. 2009 - 17:18

Supernápad, tak to môže vymyslieť len chlap. Len ľutujeem jeho ženu ak by mu vyzváňal mobil a on stále hasil a hasil..Váľam sa od smiechu po podlahe
Adriana čaká, čo zaľúbenec vyrieši, mne to pripadá, že ak to vyrieši rozvodom, tak mu dáva nádej, čo miestami odmieta prihliadajúc na iné skutočnosti. Tak neviem. Pekne si s ním zahráva. Ale má na to vek. Predpokladám, že 83 za nickom je rok narodenia.
Určite nie vek Chichocem sa

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 17:35

tak uvedomte si mile damy,ze muzi su vacsimou male,co znamena samec,to je dane prirodou a myslim ,ze to nema cenu menit,a ak si to myslite tak ste vitane v san franc,kde je hlavne mesto homosexualov,a verte svoje nazory by ste zacali revidovat,ak ona ma 26 on ma 33 tak tam je v prvom rade od neho lovecky instinkt,aky je lovec,zalezi na jeho IQ a na jeho chtici.vsetko sa da riesit,ale zalezi s akou eleganciou to dokazes prezentovat.co si myslim o tom mladom muzovi,neodsudzujem ho,ale musite uznat,ze ma vydrz.ze je zenaty ,to s tym nema nic spolocneho,on si to tak neberie,verte viem to posudit i ked nie z vlastnej skusenosti[bohuzial,s odstupom casu komstatovanie],co na to ladysVyplazený jazyk

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 17:49

...ja dakujem, o tento pohlad mi islo...adriana nie je lovec a to tu vysvetlovala cely cas...
...pekny den prajem...

fantika, Ut, 16. 06. 2009 - 17:55

konecne tento pohlad...Tlieskam kde nie za vsetko moze zena ale aj chlap maa svoju VEEELLKKKUUUU chybu....to mi najviac vadilo na tyych uutoceniach..ze vzdy sa nadaavalo zene...a pritom impulzy iduu od chlapa..crystall vidiime to asi podobne,..Mrkám

crystall, St, 17. 06. 2009 - 08:10

Mrkám

iwi, St, 17. 06. 2009 - 18:19

Áno Áno Áno Áno

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 18:05

ale o akej vine stale pisete.tu mame priamy prenos zo safary,on lovec,ona nie rychlo utekajuca obet,ktora hovori a mozno mna oj dobehne ,potvora leniva,myslim tym lovca.ved samozrejme ,ze impulzy vysli od chlapa[udo to nomajni],konecne poradte dievcatu co ma spravit a pouzite svoje skusenosti,ked ste boli v jej rokoch,nie stale hovorit,mat tvoje roky a moj rozum tradaaaapivo

Polárka (bez overenia), Ut, 16. 06. 2009 - 18:42

Myslím, že rád, a dobrých rád, dostala Adrianka viac, ako dosť. Slnko

crystall, Ut, 16. 06. 2009 - 19:23

...ano, presne... Áno

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 19:52

ale dievcata co si vybrala,to je zahada ,pri dobrej voli nemam ponatia,ako to dopadlo.pokracovanie bude na markize,alebo cnn? musim uznat,ze mam s vami good time,a tesim sa na next. idem hrat tenis a zasa lenosit cau tePohoda

libuška, Ut, 16. 06. 2009 - 20:12

Tak toto nemá chybu, mňa by Karol zaujímalo čo si ty zač ( myslím profesia ) dobre sa čítajú tie tvoje názory a postrehy, mohol by si tu prispievať častejšie, pohľad muža je tu vzácny Mrkám

adrianka83, St, 17. 06. 2009 - 13:52

ani markiza ani cnn Veľký úsmev nic si nevybrala, vybrat si musi niekto iny a to cim skor, kym vsetci v jeho okoli postupne nepridu o nervy Kvietok ja pracujem a vo firme je odrazu uplne ina pohodova atmosfera. kolegyna, ktora sa pozna s pani manz., ma vcera pozdravila ze "Dovi Adrika a drzte sa." no, to su mi veci Vyplazený jazyk mozno chysta pani nejaku vypravu za mnou do prace...neviem, neriesim, pracujem. Kvietok

nina1983, Ut, 16. 06. 2009 - 20:52

Crystall, to nie je pravda, ze ju ten chlap otravuje. Ved ona sama priznala, ze jej nie je lahostajny!!!! Asi jej to aj lichoti, ze po nej "vyjel" takze preto bola zvedava, ako to dopadne u nich doma a mam pocit, ze je smutna z toho, ze sa vratil domov.

crystall, St, 17. 06. 2009 - 08:09

...ja ti na to mozem ninka napisat iba jedno...uz sa ti to stalo?
...ak ano, tak sa podme o tom rozpravat...a hlavne o tom lichoteni...

...a k druhej myslienke ...ono, je aj prirodzena vec cloveka, ze ked si v niecom zainteresovana, tak ta hadam aj zaujima, ako to cele dopadne...

Ariesa, Ut, 16. 06. 2009 - 21:39

nie je problem, nechat adrianu, nech si robi co chce, dat jej dobru radu a ak nepochopi - tak ju nechat nech si narazi drzku na blbcovi. mam pocit, ze sa to tu riesi tak dlho preto, ze je tu este strana, ktorej je ublizovane - a to je jeho "zakonita" a deti. ale viete co ... ja som zistila, ze im samym moze byt nakoniec uplne fajn - ak nie lepsie, vsak baby Áno Slnko

karol, Ut, 16. 06. 2009 - 22:34

tak uz som z tenisu doma a mozem sa zapojit do diskusie.libuska moja profesia je tazko definovatelna ,lebo som robil rozny business,ale som zatial 24 rokov zenaty,i ked slovo stastne je velmi silne,lebo som zo zenou velky protiklad,i ked sa hovori protiklady pritahuju,tak dodavam,ze je to vacsinou kratkodoba zalezitost.potom sa ludia snazia toho druheho pretvorit,ak nie si personalita tak je to jednoduche,ak ano tak zacina ticha vojna.moznoby som vam mnohym mohol celkom dobre poradit,ale to je dobrovolne a na stastne manzelstvo neexistuje zaruceny recept.su len niektore sygnaly,ktore si schopny prijimat a ak nie tak tlacis na pilu a vtedy zacinaju lietat piliny a niekedy i do oci,tak idem nieco poobedovat a zasa sa stretneme pod lipou na namesti,cau te tetyÁno

fantika, Ut, 16. 06. 2009 - 22:36

Karol uuzasne piisesTlieskam Chichocem sa

karol, St, 17. 06. 2009 - 09:15

mozno je to funny,ale tak som mal chut nieco napisat,lebo je trosku smutno kam sa vsetko straca,vies ja mam moznost porovnavat vela veci,ktore som prezil alebo videl,mnoho ludi si vymysla,klame a podvadza,len aby boli zaujimavy.ja som stara skola a ctim pravidla.u nma je polnoc,tak asi pojdem spat cau te

fantika, St, 17. 06. 2009 - 10:03

dobruu nocÚsmev

eifelovka, St, 17. 06. 2009 - 12:30

Adrianka.. ja len tolko.. ak by som si zacala so zenatym muzom a bola by som jeho milenka (pisem ak, takze pripustam, ze neviem, ci clovek dokaze vzdy odolat tak ako by chcel), rozhodne by som to nepovedala ani mojej najlepsej kamaratke.. a to len a len kvoli tomu, ze nevidim dovod, preco by som moju tarchu mojich "mileneckych starosti a radosti" mala davat na ramena niekomu inemu a uz vobec preco by som mala dalsiu osobu robit "spoluvinnou" ci "spolunevinnou" za moje rozhodnutia.. Mozno sa to mnohym zda slabosske, ale ja by som nikdy nechcela vediet, ak by ma moja polovicka podviedla, pokial by to nebol paralelny vztah s tym nasim.. nechcela by som to vediet z jedneho jedineho dovodu, lebo jeho "milenecky stav" by dal na ramena mne a potom by som to musela byt ja, co "musi" rozhodnut za nas dvoch, co dalej.. pre mna je to slabosske riesenie.. radsej uprednostnujem, aby som sa to nikdy nedozvedela a dozvedela vtedy, ak by vedel, ze sa do milenky zamiloval a zivot tuzi stravit s nou..

adrianka83, St, 17. 06. 2009 - 13:55

rešpekt. konecne prispevok bez ironie a znakov patentu na rozum a dokonalost. dakujem ti. Kvietok Slnko

iwi, St, 17. 06. 2009 - 18:29

...a zasa ak sa tak rozhodnes a budes lubit zenateho chlapa, tak chod do knikupectva a kup si knizku od Lucie Kollarovej: Byt tou druhou z lasky. Vselico Ti objasni a napovie... Tiež som riešila v živote všelijake zapeklite veci. Lebo zivot nie je ani cierny ani biely. Je tam neskutocne množstvo odtenov sivej....viac ako na displaji fariebKvietok Kvietok Kvietok

Polárka (bez overenia), St, 17. 06. 2009 - 19:00

Myslím si, že dobre mienených rád je tu habadej Slnko . Kto chce, vyberie si z toho to svoje. A kto nechce ? Ako sa to vraví ? Kto chce kam, pomôžme mu tam ?
Každý má svoj rozum, a určite sa rozhoduje najlepšie, ako vie /aj keď to nie je to najlepšie, čo pre seba môže urobiť/. Jednoducho, ak niekto chce niečo spraviť, asi nemá význa mu v tom nijak brániť. Následky si ponesie sám Kvietok

cookies, St, 17. 06. 2009 - 22:06

presne tak polarka...tvoja posledna veta bola uplne vystizna a strasne vela obsahuje.....
nik nema pravo sudit ineho.a uz vobec nie za jeho city a pocity...
a ako sa kto rozhodne tak bude a svoj"kriz"SI KAZDA V KONECNOM DOSLEDKU NESIE SAMA.....
a ako som uz raz napisala-nietreakcie bez akcie.-teda bez vetra sa ani listok nepohne....
a zivot sa obcas prilis skompolikuje a zamota....a viem,ze je velmi dolezite mat v takych chvilach pri sebe niekoho kto ta nesudi ale chape....
ved kto sme bez viny hodme kamenom...Mrkám
Kvietok

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama