reklama

(ne)balí ma ženatý kolega - na vine sme obaja

adrianka83 , 04. 06. 2009 - 09:21

reklama

Ahojte,

ja som Adriana a som tu na nanicmamke nova. uz dlhsiu dobu ma stve jedna "neprijemnost". Asi dva mesiace ma uhana zenaty kolega vo firme, v ktorej pracujem. odolavam a parkrat som ho uz dokonca poslala aj domov za manzelkou, ale nic nepomaha. najhorsie je, ze mi nie je celkom lahostajny a ako muz sa mi paci. viem vsak ze je uz 13 rokov zenaty a ma 10 rocnu dcerku. a viem aj to, ze jeho zena je o 11 rokov od neho starsia. namotava ma na to, ze ho odmieta, odcudzili sa, je strasna bordelarka atd atd. a ze do mna sa zamiloval a nevie co ma robit. obtazuje ma to, lenbo keby nebol zenaty, pravdepodobne by som sa na vztah s nim dala, kedze sa mi paci. skusila som aj tvrdsie, poslala som ho kade tade, ale on vzdy po troch-styroch dnoch zacal zase. vypisuje mi maily, sms. akoby sa vobec nebal ze jeho zena mu na to moze prist, ze vypisuje druhej ako ju miluje. z prace odist v ziadnom pripade nechcem, lebo ma bavi. rozmyslala som o tom, ze to poviem nadriadenemu ale nechcem ani jemu narobit problemy. je to bludny kruh a ko som uz pisala, celkom lahostajny mi nie je... Mlčím


reklama


reklama

Fazulka, Pi, 12. 06. 2009 - 22:17

Slobodny je pred tym ako sa ozenil, a aj ked som nicim takym nepresla, viem ze aj mna by to vytocilo, pretoze ked si nieco budujem a napr mame spolu deti a on sa naraz s niekym zapletie, nebolo by mi to jedno. Aj ked by som ho nevlastnila a nemohla mu rozkazat aby ostal so mnou a miloval ma, ale stale by ma vytocil ten fakt ze sme si nieco budovali a on to vsetko posral. To je moj nazor.
Ale klobuk dole pred vami dami, ak by vas to naozaj nevytocilo a s kludom anglicana by ste mu povedali: ' beriem partnerstvo ako otvorenu hru s tym, ze ty si slobony clovek s pravom volby. Wow.

lydusha (bez overenia), Pi, 12. 06. 2009 - 22:24

Preco si myslis ze by to posral len on? Vo vztahu ste dvaja a ako ho dvaja budujete tak ho dvaja aj posierate. Alebo si myslis ze prave ty si ta dokonala? A chlap je ten kreten co zo vztahu kde su deti a fungujuce zazemie, uteka za pipkou, ktoru musi este vychovavat a dotovat?

georgina, Pi, 12. 06. 2009 - 22:28

Tak ja zase nemám čo dodať okrem Áno Áno Áno!

Fazulka, Pi, 12. 06. 2009 - 22:47

Ja si myslim, ze niekedy moze byt doma vsetko ok, aj tak si partner najde nieco bokom. Nemusia vzdy dvaja vo vztahu nieco posrat, aby si on isiel a nasie druhu.
Mam to v praci. Ale tentokrat je to zenska ktora ma muza uzasneho a predsa si nasla 'bokovku'.
Vies, chlapom netreba vela, ozaj niekedy staci par piv, mlada kocka v bare, ktorej je ukradnute ci ma chlap obrucku...a predsa doma moze byt vsetko ok.
Je to len taka zabava o ktorej zena vobec nemusi vediet.
Doriti, nevies po anglicky, tak sa mi zle po slovenky rozprava.
Je to individualne, nie na vsetkych chlapov horenapisane plati, to netvrdim.

petusa, So, 13. 06. 2009 - 07:22

Lydusha to mi chceš povedať že ty povieš chlapovi, že to nevadí že si si niekoho našiel, to je v poriadku....Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie to nie je o práve volby!!!súhlasím že vo vzťahu sú dvaja- na všetko!!!a sama za seba poviem že u nás to jednoducho nefungovalo, a chyba bola na oboch stranách, ale ked sa bavíme o milenkách - ako môže ísť ženská do postele a do vzťahu so ženatým chlapom, vie že má doma deti, a chrápe s ním...mne ide len o toto: odsudzujem tieto ženské kt. si začnú vzťah s chlapom so záväzkami. Ked bude slobodný, rozvedie sa a vyrieši si život tak potom o.k.. Ale dovtedy to je TABU, nič viac nič menej.
p.s. mám rada slobodu,a myslím že vo vzťahu s mojím ex som jej mala dostatok, a on tiež, ale máme 2 deti, a voči nim je to nefér....ale ked budem sebecká a hladieť len na seba som rada že je koniec
asi je to domotané ale prepisovať nebudem
Slnko Kvietok Slnko Kvietok

lydusha (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 07:50

To prve je na dlhu debatu a ostatne tiez petusa...Nikde som nenapisala, ze to nevadi ak si najde inu a ze mu to aj oznamim s usmevom na tvari .
Tiez nerozumiem babam, ktore lovia v cudzich rybnickoch.
A pokial by si si chcela so mnou o tomto pokecat sukromne, mozes mi napisat, nechcem tu viac virit vodu, uz aj tak je dost pomutenaSlnko

Sona1, So, 13. 06. 2009 - 14:47

tiez som si nicim podobnym nepresla, ale nic podobne by mojmu partnerovi nepreslo... tu nejde o to, ci niekoho vlastnime, alebo nevlastnime, ale o tom, ze ak sa niekomu nepaci vo vztahu, tak nech si najprv ten vztah vyriesi a potom si moze uzivat do syta s druhou... a nie chodit sa vyzalovat na zlu partnerku a potom vecer akoby sa nic nestalo, prist za nou domov a este si nechat popripade poprat a pozelit a nakrmit sa ...

žofia, Po, 15. 06. 2009 - 12:51

Áno

Polárka (bez overenia), Pi, 12. 06. 2009 - 21:37

Za všetko môžu milenky ?
Nezdá sa vám to trochu alibistické ?

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 13:18

Správne Polárka, na všetko okolo toho treba dvoch.. Mám na to svoj názor, platí na obe strany, čo nie je moje, nechytaj. A keď ženatý chlap raz nechce, tak môže za ním prísť aj Pamela Anderson a pošle ju do r.ti.. A to isté platí aj na ženy, môže sa ukázať aj Antonio BanderasChichocem sa Chichocem sa Jednoducho, všetko je to v nás..Každý sme iný, každý nejak inak zareagujeme. Je to len na nás, či to bude správne.

renka, So, 13. 06. 2009 - 13:34

...v podstate s Vami súhlasím...ale v ktorom partnerstve nie sú občas krízy a čierne dni? a možno, keď sa práve vtedy zjaví ten, kto má viac pochopenia, viac času, a pod.Pohoda a nemusí zrovna vyzerať ani ako Pamela, či AntonioVyplazený jazyk ...môže preskočiť iskra a oheň je na streche... vzťah narušený a to nemusí ani dôjsť ku nevere...to už prichádza otázka na hodiny rozhovorov,či desiatky blogov, čo už je pre koho nevera?? už myšlienky na inú osobu? bozk? sex?...

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 13:47

Renka, samozrejme, ale keď chlap raz nechce, tak nechce.. Alebo žena... Je to o povahe, charaktere, uvedomení si jeden druhého.. Môže sa stať čokoľvek, ale keď raz nechcem, tak nechcem... A mne to príde ako výhovorka, že napr. doma bola tichá domácnosť, ani pes na mňa neštekol, čo som mal robiť...
Pre mňa je to nepochopiteľné, aj keď vždy hovorím nekrič, kým nepreskočíš.. Sme dospelí a musíme vedieť, že za všetko čo spravíme, nesieme zodpovednosť.. Či v dobrom, či v zlom..Mrkám

renka, So, 13. 06. 2009 - 13:51

Áno Kvietok

iwi, So, 13. 06. 2009 - 21:15

Tlieskam Tlieskam

cookies, Pi, 12. 06. 2009 - 22:58

kazdy ma pravo slobodnej volby...len zeny maju tie volby o cosi tazsie,a ked su matky tak este tazsie....
citala som a citala,a pocity ostali vo mne zmiesane....
ano,na vsetko su dvaja...na lasku,nenavist,podvadzanie,zvadzanie..
bez vetra sa ani listok na strome nepohne.....
my manzelky,matky-casto asi vyzerame unavene a aj sa tak citime....
nasi milovany sa citia zanedbavany...a chudacikovia si musia svoje frustracie riesit"s atraktyvnymi slecnami".....pod zamienkou toho ako trapia a aky su nepochopeny,a kolko im toho chyba...je to alibizmus a egoizmus...muzsky sovinizmus....
a je to len moj subjektvny nazor...vobec sa nechcem nikoho dotknut....
ale nejako sa mi chcelo zareagovat na tuto skvelu debatu ....Mrkám
a myslim ze pravda je niekde uprostred....a tu vie len a len adriana a jej kolega....Mrkám

katika2, Pi, 12. 06. 2009 - 23:24

Síce výnimočne, ale musím súhlasiť s Georginou. Adrianka, keby si premýšľala od začiatku nad jej slovami, možno by to nezašlo do takýchto problémov.
Ľahší je návrat z krátkej cesty!!!

georgina, So, 13. 06. 2009 - 15:44

Úsmev Mrkám Kvietok

tini102, So, 13. 06. 2009 - 16:54

tiez som toho nazoru ze na vsetko treba dvoch.a preco odsudzujete tie kt.,ze vraj viria v cudzich vodach?moze sa stat,ze niektore stretnu cloveka a pridu nato ze to je ten pravy ale bohuzial je zenaty a tiez je pravda,ze ked by chlap nechcel a by mal doma to co potrebuje a mu vyhovuje,tak nehlada inu.
a napadne niekoho,ze aj tie druhe su naozaj len obete.aj ja som si povedala,ze nikdy zenaty a predsa
som spadla do toho a az na 8 rokov.a my akoze milenky ako nas ich manzelky volaju ostaneme same a musime zacat niekde odznova a oni co???bud sa vratia poslusne k manzelkam alebo lovia dalej a city nemaju asi ziadne.takze preco sme my na vine?nikto nevie ake trapenie prezivame.

georgina, So, 13. 06. 2009 - 17:05

Tini, nechceš si založiť vlastný blog? Je to jednoduché - na zelenej lište hore klikni na "Pridaj obsah". Otvorí sa ti ponuka, z ktorej si vyberieš "Príspevok blogu." Klikneš a otvorí sa ti okno, kde už priamo píšeš svoj blog - nadpis, text, odošleš...

Viem, že si do tohto blogu už písala a myslím si, že by si potrebovala svoju situáciu s niekým dôkladne prebrať - už len napríklad preto, že sa považuješ za obeť.
Ale tento blog už má štyri strany a mnoho dievčat už nebaví sa sem preklikávať.

tini102, So, 13. 06. 2009 - 19:21

vlastny blog nepotrebujem tak sa neboj a nie som ani hlupa zeby si mi musela detailne vysvetlovat ako si ho zalozit. a ja sa nepovazujem za obet pisala som to vseobecne. ja som si svoju chybu priznala.

georgina, So, 13. 06. 2009 - 19:42

Tini, ja sa nebojím. A nemyslím si, že si hlúpa. Snažila som sa ti pomôcť.

petusa, So, 13. 06. 2009 - 17:10

Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie Prekvapenie tiež nemáš v hlave všetko pohromade...vláčiť sa "až" 8 rokov so ženatým???čo si čakala kapsu s rybamaVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev za 8 rokov sa mohol x-krát rozviesť...prečo to neurobil????žeby mu v konečnom dôsledku bolo lepšie ako stebou???!!!tak si teraz strč hlavu do vankúša a rev a tráp sa - akože milenkaVáľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe

Polárka (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 17:22

každý robí chyby Mrkám a každý má na ne právo
chyba nie je zlá, je dobrá pokiaľ na konci nasleduje aj nejaká skúsenosť a ešte lepšia ak je tam aj ponaučenie Slnko

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 21:10

Polárka, áno, každý máme právo na chyby, veď ich dennodenne robíme.Mrkám Mrkám
Ale brať tieto veci športovo nedokážem, cez toto sa neviem prehryznúť.Lebo chyby a CHYBY sú rozdiel. Spraviť chybu, za ktorú nesiem vinu len ja a "odseriem" si to len ja, alebo chybu kde aj kvôli mne trpí ďalší, je veľký rozdiel.Smútok
A to ponaučenie majú v živote potom dvaja...Plačem

Polárka (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 22:14

Brať niečo športovo, a prejaviť pochopenie je rozdiel Mrkám . Ani nevieš koľkokrát v živote si urobila hoc aj malé chyby na ktoré doplácal aj niekto iný. Táto vec je veľmi citlivá, a skutočne si nemyslím, že za neveru v prvom rade môžu len milenky, a že len ony sú odsúdenia a lynčovania hodné. Dokonca aj milenky môžu vo vzťahu zo ženatým mužom trpieť. Stačí ak im nabulíka, že vzťah z jeho ženou je nanič, a že on miluje len JU. Ona zamilovaná s klapkami na očiach mu je schopná uveriť akékoľvek bludy a máš to...
Nie je to len biele a čierne Slnko

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 22:27

Polárka, samozrejme, človek v živote spraví mnoho chýb, hoc aj keď si to neuvedomuje a ubližuje nevedomky aj druhému.Mrkám A je jasné, že za neveru nemôže len jeden, to si treba uvedomiť a povedať priamo: keď jeden nechce, tak ten druhý sa môže doniesť aj na zlatom podnose a nič z toho nebude.Pohoda
Ale to, že milenka trpí, je len jej chyba. Každá si musí uvedomiť, že zasahuje do cudzieho teritória a či chce, či nechce, aj ona je tá, ktorá ubližuje. Ja sama neviem pochopiť, prečo sa potom sťažujú a plačú... Veď keď má manželstvo na figu, tak nech sa rozvedie, nech hrá čistú hru..
TOTO mi veľmi vadí, hnevá.. Nezažila som to, takže nekričím hop, ale musela by som byť dobrá koza, aby som si začala so ženáčom a bola nespokojná osem rokov. Tak načo by som asi tých osem rokov čakala? Prekvapenie

Polárka (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 23:16

Milenka trpí - lebo si našla ženatého
Manželka trpí - lebo svojho manžela si tiež vyberala sama, alebo nespozorovala isté signály, ktoré viedli k nevere, alebo....
Manžel trpí - lebo si našiel milenku, lebo sa to dozvedela žena, lebo má výčitky svedomia...

Trpia všetci, a všetci trpia len kvôli sebe, a svojim nesprávnym rozhodnutiam. Neviem. Proste neodsudzujem ani jednu stranu. A ani sa neodvážim tvrdiť, ktorá zo strán je vinná a ktorá vinnejšia. Neprotirečím ti. Iba sa na to inak pozerám. V zásade máme pravdu obe Slnko

dzermil, Ne, 14. 06. 2009 - 07:37

No, o tom, že trpí muž, to by som netvrdila. Taký sa nenarodil. Ten len využil, čo sa mu ponúkalo... a výčitky svedomia? Najlepšia obrana je útok. Priznajme si, ktorá z nás je ideálna, tak potom vždy sa nájde dôvod na to, aby bol muž neverný.(?) Musím byť surová, ale nedá mi: ak suka nedá, pes nevezme.Smútok

Polárka (bez overenia), Ne, 14. 06. 2009 - 09:02

To je pravda, teda tá posledná veta je skutočne pravdivá Chichocem sa . No neviem, ale myslím si, že aj podvodník /nevravím, že každý/ môže mať výčitky svedomia, a môže ho aj nevera mrzieť.Úsmev

adus, Ne, 14. 06. 2009 - 15:24

Mrzí - vypočula som si raz nechtiac čisto mužský rozhovor na túto tému (bez toho, aby tí chlapi vedeli, že ich ktokoľvek počuje) a bola som ozaj dosť prekvapená

georgina, Ne, 14. 06. 2009 - 15:34

Adus, no... Takéto vychvaľovanie sa chlapov jeden pred druhým, ktorý z nich je väčší samec, by som brala dosť s rezervou. Len máloktorý muž je natoľko sebavedomý, aby pripustil pred druhým chlapom, že v niečom zlyhal. Radšej to svoje zlyhanie bude prezentovať ako úspech.

A mnohí chlapi to zlyhanie nepripustia ani sami pred sebou, samozrejme... Nejaký "dobrý" dôvod, prečo "museli" konať tak, ako konali, sa vždy nájde, všakže?
Ale to predsa robievajú bežne aj ženy Úsmev Mrkám.

adus, Ne, 14. 06. 2009 - 18:02

Geo,
prave ze naopak, neslo o ziadne vychvalovanie ale skor o to ako ich hryzie svedomie za to co "povyvadzali" povedzme svojim manzelkam poza chrbat, ale aj taki, co neboli zenati a priviedli niekolko zien sucasne do druheho stavu a poslali ich na interupcie a tak.
V tom rozhovore boli asi 3 ci 4 zapojeni a veru niektori z nich (i ked priznavam, ze urcite ciastocne aj pod vplyvom alkoholu) pri tom plakali, ked sa tam jeden druhemu vyznavali zo svojich "hriechov" a neslo veru o ziadne machovske reci typu aky som ja alfa-samec. To bola taka spoved, ze ani fararovi v kostole by sa tak nevyspovedali!

georgina, Ne, 14. 06. 2009 - 18:33

Hm... No, to musela byť pre teba naozaj zaujímavá skúsenosť...

Viem, že sú muži, ktorí vedia priznať svoje chyby - a aj nahlas. A sú aj takí, ako som písala v predchádzajúcom komentári.

adus, Ne, 14. 06. 2009 - 19:56

To teda bola!
Ale inak - vieš, tak celkom nahlas to nebolo, lebo boli tam len oni a vínečko. To že som si to vypočula ja, bolo len preto, že tam boli tenké steny a ja som sa uprostred noci zobudila.

georgina, Ne, 14. 06. 2009 - 20:22

Chichocem sa Mrkám

petusa, So, 13. 06. 2009 - 21:05

polárkaÚsmev , teraz nesúhlasím...to o čom celé toto je, nie je predsa chyba....Mlčím

Polárka (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 22:03

A čo to potom je ?

...zaujímavé, že sa vám zdvíha žalúdok z "mileniek" a nie aj z mužov, ktorí s tými milenkami spávajú Prekvapenie ...
...stať sa to môže hociktorej žene.. stačí ak pán dokonalý nenosí obrúčku a s manželkou sa neprizná...

iwi, So, 13. 06. 2009 - 23:33

polarkaTlieskam Tlieskam Tlieskam Tlieskam

tini102, Ne, 14. 06. 2009 - 00:05

tiez sa pytam tychto dam ktore tu pisu, ze preco sa im nedviha zaludok aj z tych chlapov?

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 06. 2009 - 00:07

Dviha, ale keby nebolo takych dam ako ty, nemal by sa z coho dvihat zaludok.

tini102, Ne, 14. 06. 2009 - 00:20

no jasne a vasi chlapi su bez viny

petusa, Ne, 14. 06. 2009 - 06:14

dakujem dakujem dakujem, odpovedala si aj za mňa, v plnom zneníÁno Áno Áno

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 11:57

ano ano, a keby nebolo takych chlapov ako su oni, tiez by si nemala zaludocne problemy.Kvietok

sonia, Ne, 14. 06. 2009 - 08:43

Tini ,ako tu už jedna super napísala,keby SUKA NEDALA PES NASILU NEVEZME - Áno Áno Áno

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 14:08

ano, je to mudre porekadlo, ale myslim ze je tu este jedno: ak neda jedna suka, tak potom da druha... alebo tretia.

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 13:09

"akoze milenka" - no po osmich rokoch to uz podla mna milenka nie je. je to paralelny VZTAH.

denisa123, Po, 15. 06. 2009 - 13:23

Vložil(a) adrianka83, 15. Jún 2009 - 13:09

"akoze milenka" - no po osmich rokoch to uz podla mna milenka nie je. je to paralelny VZTAH.

Veď tak nejak sa tie ženy ukľudňujú, že majú rovnocenný vzťah..že sú akoby manželky.. Lyduška to vystihla vetou z Dallasu presne a trefne..Áno Áno Nemám k tomu čo dodať. Potom sa ešte čudujú a ľutujú, že im to osem rokov nevyhovuje byť v takom vzťahu... Keď jej bolo zle, mala možnosť od neho odísť, keby jej bolo až tak zle...
A žeby tam bola láska..no asi len z jej strany, keď dokázala hrať druhé husle 8rokov.. A hlavne, že mali na to žalúdok obaja..Keby mala rozum, už osem rokov mohla mať krásny vzťah s niekým, čo by stál za to a hral by čistú hru.
Takéto ženy neľutujem a nikdy nebudem. Veľa vzťahov v mojom okolí padlo vďaka takým... Aj keď na vine sú vždy dvaja..

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 13:31

Vložil(a) Kleopatra, 15. Jún 2009 - 13:23

A žeby tam bola láska..no asi len z jej strany, keď dokázala hrať druhé husle 8rokov..

no prave, a teraz kto je väcsi "zloduch" - ona, alebo ten pan dokonaly manzelik, ktory dokaze mat "milenku" dlhych osem rokov popri svojej manzelke - vyuziva to ze ona ho lubi - lebo z lasky sa dokazali uz aj ine veci, ako byt s niekym v paralelnom vztahu osem rokov... moj nazor. Kvietok

denisa123, Po, 15. 06. 2009 - 17:45

Hm..chcela by som počuť pána, ktorý to ťahá na dve strany.. Či ON sa sťažuje.. Určite nie, taký vie presne, čo chce.. Ja stále neviem pochopiť tú milenku, prečo sa s ním vláči osem rokov, keď jej to nevyhovuje?
Adrianka, aj ty chceš byť milenkou? Blbá otázka, ale mám dojem, že sa na to pripravuješ.. Jednoducho obhajuješ konanie týchto žien. Prečo??

adrianka83, Ut, 16. 06. 2009 - 14:05

no takto, mne len jednoducho napadlo - a co ak ho celych tych osem rokov lubila? a este stale lubi? asi som naivna alebo precitlivela alebo neviem,napadlo mi to ako prve. ak nie, tak potom musi byt masochistka, ak pre nic za nic trpi osem rokov po boku zenaca, nie? nebhajujem, ale nepaci sa mi ze z toho ona vychadza ako ta zla, a ako by si teda titulovala konanie toho muza?? lebo sa mi zda, ze sa tu vsetko obracia proti zenam, pipkam, lahkym atd, ktore chudacikov manzelov zvadzaju do svojich osidiel lebo chcu silou mocou rozbit jeho rodinu a odlajat ho od manzelky. ??? ako by bol naozaj nesvojpravny!!! k tvojej otazke - nie, nechcem nou byt.

denisa123, Ut, 16. 06. 2009 - 14:50

Napíšem to naposledy, nech sa opakujem.
Neodcudzujem ani teba, ani tini. Ako si každý z nás zariadime život, tak sa budeme mať.Keď si žena začne so ženáčom, nech nesie následky. A nech si potom spytuje svedomie, že kvôli nej prišli deti o otca.. S týmto vedomím by sa mi veľmi ťažko zaspávalo a ešte ťažšie žilo.. Ale to som ja..

Vinu nesie rovnakým dielom aj muž, to je bez debaty.

Ale keď sa už zamotáte s mužom so závazkami, tak potom nevyplakávajte.. Koľko ste sa museli obetovať, trpieť.... Lebo túto cestu ste si vybrali samé, bolo to vaše rozhodnutie.

Po svete behá toľko slobodných mužov a vy si vyberiete ženáčov, to vám nezasvieti kontrolka, NONO!! Ten nieeeee..Ten už má ženuuuuu??

tini102, Ut, 16. 06. 2009 - 15:39

kleo, nasledky nesiem neboj sa a ziadne deti by o otca neprisli,pretoze ked by tam boli male dieta/deti/ tak by som si s nim ani nebola zacala.

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 18:23

tini102, ale vedela si, že je ženatý, prečo si mu to tolerovala 8rokov? Asi preto, že ti to vyhovovalo, ináč neviem.
Začať s rozvedeným je čistá hra, ale takto..Mlčím Mlčím

Polárka (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 18:42

už je to teraz jedno či nie ?
ako som písala vyššie, každý má právo na chyby Úsmev

lydusha (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 18:56

Tini, v kultovom serialy Dallas, ktory mimochodom moc nemusim, povedala Suelen (neviem ako sa to pise) manzelka JR-a jeho milenke:
Kazda milenka si mysli, ze je viac ako manzelka. Preco je potom LEN milenka?
Tato veta mi utkvela v pamati. Je podla mna maximalne trefna.
Suhlasim aj s tym, ze slobodna baba moze stretnut toho praveho, ktory je zenaty. Lenze ak je to obojstranne , mal by korektne ukoncit svoje manzelstvo a az potom si zacat nieco nove. Tak je to fer voci zene aj voci novej zene. (ak sa to da nazvat vobec fer) urcite je to vsak lepsie ako ponatriasat sa na milenke a potom hupky dupky k manzelke a detickam tvarit sa ako najlepsi tatko a manzel na svete. jemu maximalne vyhovovala usmiata, "bezproblemova", pekna, malada zaba a este viac mu vyhovovalo zazemie co mu poskytovala manzelka.
Ale geo ma pravdu, ak mas "gule" , zaloz si svoj vlastny blog. Akurat rataj s tym, ze ta nasa petusa utlce klavesnicou.

petusa, So, 13. 06. 2009 - 20:44

Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahedlho som sa takVáľam sa od smiechu po podlahe ...klávesnicou.....Veľký úsmev Veľký úsmev

tini102, So, 13. 06. 2009 - 19:17

petusa si predstav, ze som sa nestrcila do vankusa a neplacem. fakt daj pozor aby si nezdrala klavesy. musis byt na niekoho poriadne nasrata a ver tomu,ze mam v hlave v poriadku.a ked by si poznala niektore ine veci okolo toho tak by si mozno nieco pochopila

georgina, So, 13. 06. 2009 - 19:20

Tini, vážne si nechceš založiť ten svoj blog?

tini102, So, 13. 06. 2009 - 19:22

nie vdaka nepotrebujem ho

georgina, So, 13. 06. 2009 - 19:40

Ako myslíš.

petusa, So, 13. 06. 2009 - 20:37

....neboj moja nezderemVeľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev , pravda sa zjavne zle počúva ale aj čítaSmútok .A áno som nasratá ,ale nie na svoju situáciu, ale na také ako ty!!!a tebe podobnéVyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk Vyplazený jazyk . čo čakáš že ta budem lutovať,keby som aj podobné nezažila , tak ti napíšem to isté!!!
poznať ????pochopiť????no môžem ti poslať tel. č. na takú istú ako si ty, chceš???ona ťa určite pochopí, lebo ja nikdy...

sonia, So, 13. 06. 2009 - 21:16

Petusa Áno Áno Áno

tini102, So, 13. 06. 2009 - 23:44

nemam problem pocut pravdu a mna ty ani nepoznas,takze nemas pravo ma sudit.kazdy sa raz v zivote potkne a uci sa na vlastnych chybach.myslim ze ty by si mala zalozit nejaky feministicky blog.a to ze tebe niekto ublizil alebo ta manzel okaslal tak ja ti zato nemozem.

lydusha (bez overenia), So, 13. 06. 2009 - 23:50

Spomen si na tieto svoje slova tini, ked ta tvoj manzel okasle kvoli druhej zene. O Petusi nevies nic. Tak ju nechaj na pokoji.

tini102, So, 13. 06. 2009 - 23:58

ale ale tiez o mne nevie nic tak preco ma sudi??

Polárka (bez overenia), Ne, 14. 06. 2009 - 00:03

Ako, kto je kto do teba kameňom, ty doňho ešte väčším Prekvapenie ?

lydusha (bez overenia), Ne, 14. 06. 2009 - 00:05

No, mam aj ja chut napisat ti: a co si cakala, kremese? ked do takej haklivej temy napises ze zila som osem rokov so zenatym? Ze ti niekto zatlieska? ked je tu kopa bab zranenych a zradenych a ponizenych vlastnymi muzmi co maju milenky? ze ta takato baba pochvali a pochopi? Tie baby maju deti o ktore sa staraju, maju svoj zivot a ten je dost tazky aj bez mileniek. A taketo tvoje priznanie je skor sol do rany. Nechces si zalozit svoj blog tak o tebe vieme len to malo. Takze s tym malom aj narabame.

tini102, Ne, 14. 06. 2009 - 00:16

kremese nemam rada a nie som naivka.nic necakam ani ziadne pochopenie ani pochvali.so vsetkym co sa mi stalo sa musim sama vysporiadat kedze som si sama na vine.priznavam ze mozno raz v zivote sa mi to vrati co som urobila aj ked to nebolo so zlym umyslom ale urcite nebudem drzat chlapa pri sebe na silu kvoli detom alebo nejakym trapnym vyhovorkam.....pretoze ty chlapi tak krasne vedia klamat.......

georgina, Ne, 14. 06. 2009 - 12:02

Tini, aj na oklamanie musia byť minimálne dvaja. Jeden, čo klame - a druhý, ktorý tým klamstvám verí.

petusa, Ne, 14. 06. 2009 - 06:33

nehovor mi čo by som mala....dakujem!naozaj nemôžeš za to čo sa mne stalo, pre tvoje šťastie podotýkam!!!
už som to tu niekde napísala: vždy sú na všetko dvaja, a ani v mojom manželstve to nebolo inak. Ked to nejde tak to nejde...bohužial pre moje 2 deti.Ale nikdy nepochopím ako sa môžete pelešiť s chlapom ked viete že nemá vyriešený stále trvajúci vzťah, a od vás ide späť k tej .........manželke????????vysvetlíš mi to ty alebo nejaká tebe podobná????lebo ja sa stále jedujem len na toto!!!!na nič iné!

tini102, So, 13. 06. 2009 - 19:27

kleopatra a bud si ista, ze mi to nevyhovovalo

denisa123, So, 13. 06. 2009 - 20:51

tini102, nerob iným to, čo nechceš aby robili tebe..
Ak mi niekto alebo niečo nevyhovuje, tak s ním nie som... A osem rokov na ukončenie a začatie nového dosť. Nemyslíš? Som s niekým osem rokov, aj keď mi to nevyhovuje? Tak prečo s ním som?????Smútok Smútok Smútok
Daj mi na to korektnú odpoveď a budem v kľude spať.Mrkám

sonia, So, 13. 06. 2009 - 19:40

Tak ked ti to nevyhovovalo,prečo si sa s ním vláčila osem rokov ???? Tiež si myslím že milenky ženatých sú "vygumované" /sory za výraz/ ...asi sú na tom tak zle že berú hocijakých zúfalcov,ktorým to "akože neklape v manželstve" ...

katka71a, So, 13. 06. 2009 - 19:45

jaj zenusky precitala som to tu vsetko a chudak niektore baby potrebuju mozno poradit, mozno len povzbudit ale niektore kt.mate problemy sa tak
do nich pustite, ze az hroza. niektori chlapi by vam boli vdacni ako ich obranujete.a ked niektora viete o nejakom uzasnom,kt.neklame a nepodvadza a mozete mu verit tak dajte vediet.napriek vsetkemu si ani jedna nezasluzi to aby ich tak klamali a ich manzelky vyvolavali,urazali a vyhrazali sa.kazdy mame nejake trapenie.

iwi, So, 13. 06. 2009 - 21:22

Tlieskam Áno

tini102, So, 13. 06. 2009 - 19:51

sonia bud si ista, ze nie som vygumovana ale pochopit niektore skutocnosti by bolo pre Teba urcite nemozne a ver tomu, ze to nie je moje ospravedlnenie na moju situaciu.

sonia, So, 13. 06. 2009 - 20:40

Tini,nepoznám tvoju situáciu,ale som naozaj až "alergická" na určité ženy...ktoré sa dokonca vyžívajú v problémoch druhých.Ja ked si predstavím,že by sa niečo takéto stalo mne...Ked máme s mužom povedzme horšiu chvílku a nejaká by to nanho skúšala /v takom stave sa dá zlomiť asi každý,neviem tipujem/ a prišla by nejaká Vendulka-utešitelka Prekvapenie ,no neviem...Zeny sú naozaj potvory a myslím si že ked ona nechce a nezačne provokovať,dráždiť muž by nasilu asi nezmohol nič...

nina1983, So, 13. 06. 2009 - 20:56

No byt milenkou 8 rokov, tak to sa nestava tak casto. Tini102 neurazaj sa za tie komentare, ale je to pravda. Preco to chlap taha aj s milenkou aj so zenou? Ma si vyriesit jedno a potom si uzivat. Teba mal do postele ako ozivenie a doma mal upratovacku, kucharku atd. Isto spaval aj doma so zenou a tvaril sa, ze sa nic nedeje a ze je stastny. A pri tebe mozno vyplakaval. A ked ti toto nevadilo, ze beha z postele do druhej postele, tak to je zvlastne. Keby ta lubil a nevedel bez teba zit, tak sa rozvedie. Ja by som so zenatym nemohla nic mat. PETUSA, tvoje komentare su skvele, so vsetkym s tebou suhlasim!!!!!!!!
A Sonia, presne tak, ak chlap vidi, ze zena nema zaujem, tak ju isto nebude otravovat. Preto si myslim, ze aj z Adrianinej strany boli nejake naznaky, lebo ten chlap by ju stale neotravoval len tak, keby videl, ze jej to je neprijemne.

magic, So, 13. 06. 2009 - 23:28

ja len k tomu poslednemu... zazila som... sice sme boli len pubertaci, ale stalo sa mi, ze dotycny ma zacal dobijat a vsetka moja snaha zarazit mu to mala presne opacny ucinok a to som uz bola aj typicky teeneagersky kruta. trvalo par tyzdnov, nez konecne pochopil, potom sa vsak strasne urazil... vsak nedozrete osobnosti sme boli.
preco by si nejaky chlap odmietnutia, ktore nie su velmi konkretne az hnusne, nemohol vysvetlovat po svojom? a nemohla sa mu tak zdat este pritazlivejsia, lebo bola nedosiahnutelna?

tini102, So, 13. 06. 2009 - 23:35

nina neurazila som sa ani za jeden komentar kt.tu padol,pretoze ako som uz napisala tak som si sama na vine takze tu nevyplakavam a zijem dalej v realite.a jeho zenuska mu nerobi ziadnu kucharku ani upratovacku ani nic pod.a to ked by som vam niekrorym napisala co a ako vsetko bolo aby ste pochopili preco tak dlho tak by som fakt potrebovala ten samostatny blog o kt.nemam zaujem.
a myslim ze tam nejaka katka napisala par mudrych veci na kt.ani nikto nereagoval lebo su asi pravdive

katka71a, Ne, 14. 06. 2009 - 00:30

babenky myslim ze tu naozaj lyncujete baby ktore nemozu za vase problemy.niektore ste sa az velmi vzili do tej temy a aby vam to nebolo na skodu,ked sa rozculite.oni su uz potrestane dost za svoje chyby.Kvietok

sonia, Ne, 14. 06. 2009 - 08:49

Katka,pekné slovíčka,pokial sa ťa netýkajú,keby ti muža zviedla iná,nepísala by si takto,to mi ver...

katka71a, Ne, 14. 06. 2009 - 10:43

sonia urcite by som mala hnev v sebe ale kazdy sme si strojcom svojho stastia a aj nestastia.poznam jeden pripad ked si muz nasiel bokovku a jeho zene je to jedno pretoze pri nom ma vsetko dovolene,byvaju v jeho dome, ona sa o nic nestara pretoze jeho mama sa stara o neho a vlastne o vsetko.myslis ze by som sa dokazala tak znizit a tolerovat jeho bokovku len preto ze by som sa mala v jeho rodine dobre.nemyslis si ze potom taka zena je vypocitava a nema charakter,radsej bude obvinovat niekoho ineho zo svojho nestastia,pretoze nechce niekde zacat odznova.tak o com to je potom?

eifelovka, Ne, 14. 06. 2009 - 10:48

Baby.. jedna jedina otazka.. a co ked niekto proste nic ine necaka pocas rokov a stav milenky vyhovuje? Veľký úsmev Nemyslim si, ze sa mimovztahy zacinaju "laskou" ale sexom, takze si myslim, ze je vcelku "fer", ze nikto nic od nikoho neocakava.. resp v tomto maju "pravo na hnev" asi ti zadani, lebo na zaciatku predsa nikomu nic neslubovali.. len pozornost, veceru, stretka a sex.. to, ze nezadani ocakavaju, ze sa rozlucia so svojimi pevnymi vztahmi, uz je predsa o niecom inom Veľký úsmev Veľký úsmev Veľký úsmev
Pre mna je nelogicke, ze milenky ci milenci ocakavaju, ze sa jedneho dna postavia na poziciu manzela alebo manzelky Veľký úsmev kolobeh sa aj tak bude opakovat Veľký úsmev

adrianka83, Po, 15. 06. 2009 - 13:01

niekomu vyhovuje, niekomu nie. myslim si ze tini urcite nevyhovoval. co ked tam bola predsa len ta trapna "laska". ale to vieme pochopit len my prizemni ludia, co maju k dokonalosti daleko, co uz Slnko Kvietok

vyvyka, Ne, 14. 06. 2009 - 11:45

Ja teraz tiež idem zareagovať:Nehovorte mi, že muž má 8 rokov milenku a žena si to nevšimne.Myslím,že to musela vedieť a keď mu to tolerovala...........Ďalšia vec je baby a Vy ste nikdy nebojovali samé so sebou tak ako Adrianka?Veď je očividné, že ten muž ju priťahuje a bojuje s tým,no práve reakcia manželky jej možno pomohla nakloniť sa na tú stranu, kde ju to ťahá viac.Ja nie som zastánkyňa nikoho,ale niekedy Vám proste život prinesie veci, ktoré by ste ani vo sne nečakali a možno by ste sa čudovali,ako by ste reagovali a možno práve tá, ktorá tu najviac kričí.Ja neviem, mne sa tiež stalo že sa do mňa zamiloval ženatý muž a naozaj,ale naozaj som ani náznakom nenaznačila záujem,len som bola slušná, tak ako sa na kolegyňu patrí.Ja som zo začiatku tiež len pozerala, že o čom točí a veru musela som tiež radikálne zasiahnuť, až som sa prestala s ním aj zdraviť a to zase vznikli klebety, že prečo.Ja som mala svedomie čisté,ale ten blbý pocit, že niekomu povedzme narúšam manželstvo,aj keď nechtiac je veľmi blbý.

petusa, Ne, 14. 06. 2009 - 17:05

tak ja sama za seba: nie nebojovala som sama zo sebou tak ako Adrianka. To všetko že ju priťahuje...a blá blá blá.....je o.k..
ale zasa sa budem opakovať- vzťah až po vyriešení jeho predchádzajúcich vzťahov- alebo vzťahu...dovtedy je to TABU!!!

vyvyka, Ne, 14. 06. 2009 - 17:54

Veď práve, Peťusa, že si nemusela sama so sebou bojovať, ktovie, keby sa to stane, koľké z nás majú tú silu odolať a koľké by zmäkli?Len čisto teoreticky, vieš, sú dni, keď sa cítiš strašne osamelá a potrebuješ len pohladenie a chápavý pohľad a vtedy sa môžeš teoreticky dostať,myslím, keď nemáš partnera do takých rovín o ktorých by si možno ani nesnívala.Možno to viem pochopiť práve preto, že som s mužmi robila a viem, ako reagujú na takéto ženy, ako radar a kto chce to rýchlo využije.Ale toto je na veľmi dlhú, predlhú debatu.Ja som zásadne za, aby sa vzťah vždy začínal až po ukončení predchádzajúcich, som šťastne vydatá a tiež by som bola nešťastná, keby sa mi to stane, plne ťa chápem,ale tiež by som veru nechcela bojovať sama so sebou, či áno,alebo nie.najlepšie by bolo, keby sa to nestávalo ani jednej,ani druhej strane,ale to je asi utópia.Slnko

petusa, Ne, 14. 06. 2009 - 20:43

som čerstvo rozvedená a bez chlapa skoro 5 mesiacov, takže za pohladenie a chápavý pohľad od chlapa by som dala toho dosť...ale NIKDY!!!nie ženatého.v tomto mám v hlave dostatočne jasno, takže ja by som radšej bojovala sama so sebou, a riešila by som to inak-napr. hladaním nejakého "princa"Chichocem sa , bavila by som, ved je to slobodná baba....
asi som už povedala všicko čo som cela tak pekný večerBozkávam

renka, Ne, 14. 06. 2009 - 21:27

...niekedy Vám proste život prinesie veci, ktoré by ste ani vo sne nečakali a možno by ste sa čudovali,ako by ste reagovali a možno práve tá, ktorá tu najviac kričí...
Áno Mlčím

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama