reklama

minulost/pritomnost/buducnost alias tento zivot/minule zivoty....

Pridal/a Radko dňa 01. 04. 2012 - 21:51

reklama

ak tieto tri casi sa spoja v jeden celok a zamiesaju minule zivoty v tomto zivote tak nam vijde opravdovy chaos v nasom zivote aliaz apokalypsa...

ja si uvedomil chaos okolo mna vtedy ked v mojej sucasnej praci mam nadriadeneho a ten sa mi snazil vmiesat svoj neporiadok v svojom zivote do mojho sveta a pridavat mi chaos,ale mozem mu podakovat.

Najprv si moja mamina povie potrebujem pomoc,dieta ktore mi ukaze cestu a nech to bude syn,tam hore si povedali ty Radko budes idealny pre tuto zenu a buducu tvoju mamicku,ktora by chcela velmi milovat ale akosi jej to nejde/unika jej podstatne veci,ale kazdy vieme ze sa narodila v inom obdoby za inych moralnych zakonoch ako dnes mame.

Ja si povedal hore to bude suuuper uz sa tesim je to moja vyzva najst svoje ja,lasku ktoru taktiez mam zatienenu s nedoriesenyma situaciami...a sup sa na zem.

Rodicia mi davali tolko kolko vedeli, snazili sa aj prejavovat lasku taku aku sami poznali a po materialnej stranke vedeli dobre zabespecit celu rodinu.Aby sme splnili to po com sme prisli museli byt aj nezhody,nielen rodicovske ale hlavne okolie.
Prezijete vela zavisti,nenavisti,zloby ale i tak radosti i starosti a co mam dalej robit.Kazdy dava svoje zviky,udava svoje priority,podmienky atd.ako sa ja mam oslobodit ked stale niekto nieco chce odo mna,A KDE JE POTOM MOJ ZIVOT????.

Tato veta "kde je potom moj zivot"mi dava hned aj odpoved-stratil som ho vela krat prezitom zivote,kde uz mala dost k uskutocneniu pravej lasky ,vtedy ja zomieram ci uz svojou vinou alebo inou rukou...dnes viem ze na tom nezalezi,ale ze to s vami pojde do kazdeho zivota dovtedy pokial si nebudete vazit seba respektive milovat sam seba takeho aky ste aj zo svojima chybami a je nacase niektore chyby napravovat aby nastala rovnovaha v svojom srdci.

prisiel cas a stretaval ludi ktory mi zacali smerovat tou spravnou cestou...prisiel prvy audit a ja si uvedomoval ako do mojho zivota sa vklesnila nedoriesena situacia s minuleho zivota.

ked mal sedem mesiacou-mal som horucky okolo 38 az 40 celziou a nevedeli ani lekary povedat odkial prichadza pretoze som nemal ziadnu infekciu/chorobu,nakoniec mi dali poslednu najsilniejsiu davku lieku (injekcnu)..moja mamina isla na den D kde jej maju povedat ze som to prezil alebo zomrel...opak bolo ja prezil...tato situacia bola tesne s predchadzujuceho zivota kde ja mal sedem mesiacou a mne vtedy zomrela matka (s tamtoho zivota,ktora dnes zije v Pensylvanii a hned tu mam aj dalsiu odpoved preco ma stale lakala pensylvania - od tohot momentu si uvedomenia tento pocit odisiel.

nasa poskomunisticka revolucia odchadza v obdoby,ked sa umna zacina premena ...koncom Novembra v 1989 roku si kracam Kosickym namestim a tu dostanem zachvat kde od bodu A do bodu B nemozem sa pohnut a mam strasnu velku bolest...Pred troma rokmi som nasiel preco som mal zaludocne bolesti ...je to z obdobia jedneho s mojich zivotoch kde ma zabil grof u ktoreho som sluzil ako sluzka a zaroven bol ako bylinkarka...jeho dovot bola ziazlivost...tohto grofa som stretol v tomto zivote -je to ta prihoda s predchadzajuceho blogu o chaosu kde som sa zamiloval do bytosti...preto nevedela ta bytost vybrat mna alebo tu inu bytost...ja vnutro(minuli zivot-nieco ho ho pritahuje) a ta druha je idealna do tohto zivota....

Medzi 15 a 16-rokom stretnete dalsiu milujucu bytost..(pisal som v mojom blogu-tema ..ex - priatelka....),ale neskor sa ukaze ze je to nesplnitelna tuzba s minuleho zivota kde ja nemal zaujem ale ta bytost mala zaujem....

Takze dnes ani sami nemozete byt 100% isty ci je tento pritomny cas/pritomny zivot opravdu pritomny v pritomnom momente....a hned sam sebe vytvaram chaos v slovach pre inych ...Úsmev

a kolobech tohto zivota je ze ked sa narodime musime vyriesit(uvedomit a vypustit z svojho tela nevyriesenu sytuaciu z minuleho zivota)a potom mozme ist dalej a to ist do svojho JA a tam najdeme pravu lasku/svetlo vo svojom srdiecku...preto nezabudajme na pomoc ludi ktory si myslime ze nam ublizuju,skor su to bytosti ktory nam ukazuju aby sme sa zastavili nad tymto tematom ktorym ja sam si nedavam rady a potrebujem tvoju pomoc a preto ti vycitam zavidim atd...ked najdete tu spravnu odpoved uz nebudete mat pocit ze vam niekto zavidi/ta zavist prejde okolo vas a vy to budete registrovat na par sekund s usmevom....

chaos je len stvoreny s minulich zivotoch do tohto pritomneho zivota kde kazdy z nas hlada len jedno a to LaskuZlomené srdce ....krasny vecernajsi vecer Vam prajem plnej lasky a nevzdavajte to aj ked sa vam bude zdat ze je to nekonecne ,stale je tu nadej a nakonci nadeje je svetlo....Slnko Slnko Slnko


reklama

reklama

linda999, Ne, 01. 04. 2012 - 21:57

no toto žiť, uprimnú sústrasť...

Radko, Ne, 01. 04. 2012 - 22:06

staci si precitat blog "som naozaj nanic mama?"su tam velmi krasne aj odpovedet kde ja nemam co dodat...snazim sa co najviac rozpitvat svoj zivot a momenty kotre sa udeju aby vedel pomoc sam sebe a nakoniec aj inym dat nadej,ze da sa svoj zivot zmenit natolko aby sme boli stastny...zo zaciatku aj premna bolo toto vsetko narocne a niekolkokrat to chcel hodit zahlavou a zit ako povecsina ludi na tom to svete ale moje ja si niekolko dni odpocinulo a pokracovalo dalej a vnimanie tohot realneho zivota je cim dalej krasnejsi a ja sam sa viac citim stastnejsi a to som pred par rokmi nemohol povedat...najst spravne odpovede-uvedomit si a vypustit to zo svojho tela...v skratke odpustit si v svojej mysli a uvedomovat kde ta emocia stoji v tele...Úsmev

Buba (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 01:31

No, Radko, ak mas v svojom zivote taky chaos ako v pismenkach a gramatike (prepac, ak slovencina nie je Tvojim kazdodennym jazykom), tak radsej prestan pitvat a uprac, co si uz vypitval. Inac k tomu pitvaniu, moja mama hovorila neryp do hovna, bude len viac smrdiet. Nechaj minule a buduce zivoty a zi svoju pritomnost. Pokoj v dusi Ti prajem.

Kamila, Ne, 01. 04. 2012 - 22:37

V kazdom prípade nech zije chaos a hladanie Lásky. Mozno ju najdeme aj bez zodpovedania otazok, preco ten chaos a mozno nie.

Mária5455, Po, 02. 04. 2012 - 01:08

Radko po prve,vadia mi tvoje gramaticke chyby a po druhe precitaj si Svete pismo,Stary a Novy zakon,tam najdes vsetko,navod ,jak mas zit a odpovede na rozne otazky s ktorymi si nevies rady....citaju ho aj ateisti a pocula som od nich len same chvaly....

Katka0202, Po, 02. 04. 2012 - 08:33

hm, Maria prepac, ale ked uz poukazujes na Radkove gram. chyby, tak si dovolim len podotknut, ze nie SVETE, ale SVATE...
pekny den Pohoda

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 08:39

Hlavne v starom zakone si naozaj najde kazdy to svoje, hehe. Oko za oko, zub za zub a deti plodil kazdy s kazdym aby sa zaplnila zem. Davat do pozornosti stary zakon, aspon si ho precitam ked uz tak vehementne vsade strkas bibliu. Ozaj a tu uz neplati- prejdi sa v jeho topankach? Poznas Rada osobne, vies odkial pochadza a preco je jeho gramatika taka aka je, comu sa venuje, ako a kde zije?

Margotka1, Po, 02. 04. 2012 - 21:04

Lydusha, pises '"...aspon si ho precitam, ked uz tak vehementne atd.....", tak ja len odporucam, precitaj.Dozvies sa, ze Desatoro Bozich prikazani, je ten najlepsi moralny kodex, ktory kedy existoval, potvrdeny praxou pocas tisicov rokov a docitas sa o tom v Starom zakone.

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 21:17

Jasne ako povies.

Polárka (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 10:06

Margotka,
ale to nič nemení na fakte, že podobných návodov na dobrý a správny život, a aj starších, ako samo kresťanstvo je XY.
Nerozumiem jednej veci, prečo si kresťania uzurpujú právo na najsvätejšiu pravdu, a všetko ostatné je pre nich počin diabla. Ľudia, máme 21. storočie. Skúste pochopiť, že tých správnych ciest je naozaj viacero, a možno toľko, koľko je ľudí na svete, vrátane tej vašej.

Margotka1, Ut, 03. 04. 2012 - 14:58

Nerozumiem celkom o com hovoris.Mozno ked sa vyjadris presne k tomu XY.Neviem vobec co mas na mysli.A k tomu Desatoru je to najstarsi moralny kodex, je starsi ako samotne krestanstvo.Zrejme si necitala Svate Pismo a preto nevies o tom a myslis si, ze nieco XY, je lepsie....A je jedno, ktore je storocie, nic nezmeni fakt, ze desatoro Bozich prikazanim je najstarsi a najlepsi moralny kodex vsetkych cias uz od pociatku sveta, este kedy ani krestania neexistovali.A pouziva sa v praxi dodnes.Zelam pekny denSlnko

Polárka (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 15:13

Písmo som čítala. Kedysi na mňa urobilo veľký dojem, ale odvtedy som prečítala viac kníh, viac uhlov pohľadu, vypočula viacerých veriacich počnúc kresťanmi, končiac jehovistami.
""Desatoro Božích prikázaní je najstarsi a najlepsi moralny kodex vsetkych cias..."
Isteže. Vidíš, čo vidieť chceš.

Mňa na Vás kresťanoch zaráža tá bohorovnosť s akou prezentujete tú vašu najsvätejšiu pravdu, vy ste tí privilegovaní, a samozrejme všetci tí, ktorí sa k vám pripoja. Bez kúska pokory ?
Odkiaľ berieš tú istotu, že tu bolo desatoro od počiatku ? Od farára ? Z Biblie (ktorú xy krát prepísala ľudská ruka, a prosím netvrďme si, že v mene Boha kresťania nespáchali nikdy žiadny zločin, alebo nebodaj si aj vymýšľali...) ?

Kresťanstvo je veľmi mladé náboženstvo. Je mnoho starších náboženstiev, ktoré tak isto majú nejeden návod na život. Je 21. storočie, možno je na čase rozšíriť si obzory než len po nedeľné kázanie pána farára, a čítanie jednej knižky. Alebo možno aj nie, je to v zásade každého osobná vec. A tých ciest je neúrekom, toto je asi tá tvoja.

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 15:37

Suhlasim Polarka.
Este dodam, ze mna nik ku krestantvu neviedol a predsa podvedome dodrziavam nepokradnes, nezosmilnis, blablabla aj bez toho, aby mi niekto tlacil do hlavy desatoro. Proste su zaklady slusneho spravania a krestania si ich hodili do podoby desatora a uzurpuju si na vyrobne pravo. No toto najdes v kazdom nabozenstve, v kazdej kulture. Nielen v biblii. V tej som mimochodom nasla aj ine veci a nie su celkom s kostolnym poriadkom. Rozhodnem boha nevnimam ako pomstychtivu nahnevanu bytost vrhajucu hromy blesky na kazdu zabludenu ovcu. je to laska sama o sebe, no ale je mi jasne ze v dobach temna bolo treba aj strasiaka na udrzanie poslusnych oviec. Ale sme riadne od temy. este si neodpistimVeľký úsmev Co kriziacke vypravy? Pohoda? takyto je ten tvoj boh margotka?

Polárka (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 15:51

Áno Áno Áno

Tiež dodržujem isté pravidlá - a teda tiež sa mi nezdá, že by to bolo dielo kresťanstva. Ak by sme však riešili či je to dielo Boha, Všehomíra, Veľkého ducha atď. - nemám problém. Len neviem prečo si kresťania na toto uzurpujú výrobné právo, a tak isto majú monopol na Boha a pravdu... Ach, celé zle....
Kresťanstvo je pre mňa osobne jeden big biznis so strediskom v Ríme. A to hovorím, ako človek čo v toho Všehomíra, Boha, alebo Veľkého Ducha, ale aj Ježiša verí.

A keď sme tak pritom, stručnejší než desatoro, bol Imanuel Kant (bezpochyby inšpirovaný pravdou) :
""Hviezdne nebo nado mnou a mravný zákon vo mne.""

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 16:09

"""Hviezdne nebo nado mnou a mravný zákon vo mne."""
Jasne, strucne, vystizneÁno

Polárka (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 10:01

To sú veľmi monotématické diela, podobných návodov na "správny život" je XY, len nevedno prečo si kresťania myslia (nie všetci, ale niektorí určite), že majú monopol či patent na pravdu, tú skutočnú zvrchovanú a jedinú... Ach...

Katka0202, Po, 02. 04. 2012 - 08:49

a nema toto prelinanie minulosti a pritomnosti kazdy z nas? obcas zneme to, co sme kedysi zasiali... kazda pricina ma svoj nasledok, alebo teda, kazda akcia ma svoju reakciu...
holt niekto si to uvedomuje viac a niekto menej...
dolezite asi je, trosku pochopit...
Radko, tym prezivanim si asi tak trosku upratujes tu minulost, to je fajn, co sa ti nebude dat upratat, pochop, respektuj, prijmi, ved pre nieco to urcite je... kazdopadne je krasne, ze si pamatas, ze vies...
koniec koncov, ide Velka noc, vsetci sa snazia upratovat svoje pribytky, na svoje hlavky zabudaju, pritom i tam je ich pribytok Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe Váľam sa od smiechu po podlahe
prajem krasny den, krasny zivot Objímam Slnko

Kamila, Po, 02. 04. 2012 - 11:49

Ked som citala najnovsiu knizku od Coelha bol tam trosku podobny pribeh autora. Prelinanie minulych zivotov, sucasneho, riesenie starych restov ...
Dar vidiet, citit, vnimat viac ako dokazu ini je niekedy uzasny, inokedy bolavy ...

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 11:57

Hlavne mätúci. Nikto nemá a nevie všetko. Rado sa učí chodiť a žiť vo svete ktorý je nám taký blízky a pláva ako ryba vo vode vo svete, o ktorom väčšina z nás ani len netuší...

ivet36, Po, 02. 04. 2012 - 12:53

Len tak sa vzdy este dozvediet, ako a co dnes suvisi s tym, co a ako kedysi bolo.....je to tazke.
ivetMrkám

fidorka, Po, 02. 04. 2012 - 13:58

ja to vnímam presne ako píše Lyduška....
mám syna s poruchou sústredenia,čítam o tom veľmi veľa,snažím sa dostať do jeho sveta,kde žije jeho dušička,ktorá absolútne nechápe svet nás "obyčajných" pozemšťanov,tvrdohlavo aj za cenu veľkých životných rán si ide za svojim.už ho začínam chápať,už ho nepresviedčam,že sa musí prispôsobiť,on na to príde aj sám,čo potrebuje a čo je pre neho dobré,tak ako ty Radko Úsmev

abigail, Po, 02. 04. 2012 - 15:09

fidorka ja som mala taku istu diagnozu ,porucha sustredenia.Dnes sa tomu smejem,ved ja som stastny clovek vidim viac ako obycajny pozemstan.vobec nepoznam znacky aut .Lebo ma to vobec nezaujima ,rozoznam ich podla farieb a hotovovo.Neboj sa Tvoj syn chape svet veeelmi dobre len odmieta a nesuhlasi s nim.Predstavte si ,ze moju prvu domacu ulohu som robila v skole ked ju ucitelka isla kontrolovat.Boli to tie pismenka co sme mali postrihat a odkopirovat text zo slabikara .Ja som stihla
tie pismenka potrhat a mala som domacu ulohu.Ucitelka sa pytala preco som to nevystrihla,priznam sa klamala som ,ze som nenasla noznice.Bolo to bez problemov dostala som vcelicku.Neskor som napisala peknu basnicku o harmnceku do skolskeho casopisu .Napriek tomu som bola preradena do vyrovnavacej triedy .Uplne som si to zasluzila ,proste som sa odmietala ucit to co ma nezaujimalo.Na strednej uz normalnej som vystudovala dejiny umenia a umelecke remesla.Dnes tu v Australii zijem sama so synom ,pouzivam denne 4 jazyky a vediem domacnost jednej najbohatsej rodine v Au.10 rokov pracujem pre nich a mam na starosti od slepacej polievky,zubarov a cateringy,kvety a cisticov bazenov a neviemco este....vsetko ,mam 8 ludi ktorim organizujem pracu kazdy den.
Tvoj syn ma urcite nejaky vynimocny talent potrebuje sa iba najst,ptrebuje si najst svoju pravu cesticku a on ju urcite najde.Hlavne potrebuje slobodu a volnost,neviem kolko ma rokov ale urcite mu treba dad moznost najst sa .Joj tak som sa tu rozpisala ale nedalo mi fidorka sa nezastat Tvojho chlapceka ,verim ,ze je mimoriadne citlive a vnimave dieta ked pises ,ze tvrdohlavo ide za svojim.Nevsimaj si ziadnu diagnozu ,nechaj ho nech si uskutocni ten svoj vysnivany svet on to dokaze neboj sa ,lebo prenho je to prirodzeny svet.Áno Zlomené srdce Áno

fidorka, Po, 02. 04. 2012 - 17:36

ja viem abigail,je to zlatý chlapec,bude mať 10 rokov,šikovný,vnímavý,citlivý,presne ako píšeš aj ty.len odmieta niektoré absurdity nášho sveta a dáva to aj patrične najavo Chichocem sa
vedela by som tiež dlho o tom písať,ale nechcem meniť tému,Radkov blog je o inom Úsmev a ďakujem,že si sa ozvala.

abigail, Po, 02. 04. 2012 - 15:27

Radko som sa tu rozpisala pre fidorku ale to len preto ,ze neverim vsetkym diagnozam .Ku Tvojej teme sa chcem vyjadrit len tolko ,ze mame veeeela svetielka v srdiecku ,vlastne sme uz o tom mailovali.Neviem ci je dobre analizovat tieto veci ale Radko ked Ta to bavi analizuj het ako mi vychodnjari hovorime.Len nam daj tu vediet ako to je, mozno sa nieco zase naucime od Teba.
Tlieskam

Radko, Po, 02. 04. 2012 - 19:53

ano mate pravdu každa jedna z Vás....ludia kotrý ma osobne nepoznaju ma rychlo odpisuju z dôvodu mojho gramatickeho vyjadrovania,ale ked ma osobne spoznaju zmenia názor....PREČO????

ked som bol zamilovaný dvakrat po sedem rokov - skončilo rozchodom...
vtedy som začal viac zaoberat prečo sa to deje...

duchovný svet ma zaujimal od destva,stretávať ludi ktory mi rozprávali o sebe a svojich životoch.

..napr. ....manžel ma bije,susedka mi závidí,priatelov mám falošných,
nikto ma nepočuva,nikto ma nema rad,som štastna len snim
,ale tamtoho nemusím....atd.
tieto výroký ma motívovali prečo to vravia,ked ja vidím niečo ine???..

... vtedy som začal venovat sám sebe a hľadania odpovede...

každy z nás má svoje trápenie,nepíšem kôli zaujimavostí,ale o nádeji...

vnímam energiu každého jedneho z Vás a ak je potrebne povedat poviem ak nie tak nie- prepáčte za nevyrieknute slova...

cítim,že niektorý vravia alebo píšu niečo ine,ale duch ma v pláne niečo ine-vtedy dôjde k kolízii a začneme sa dohadovat kto ma pravdu...neskôr si dotična bytosť uvedomi,že som bola trápna,alebo pät minut pred smrťou sa vám ukáže cely prítomny život a vaše vysledky uvedomovania samych seba....

ak niektorým slovam,vyrokom nerozumiete,nechajte to tak,ak sa Vám zda niečo neprijatelné,ten čas príde ked budete pripravene...krásny večer prajem ...Slnko

Radko, Po, 02. 04. 2012 - 20:12

vela dakujem Lydushke za jej trpezlivost a lasku ktoru ma v srdiecku...Objímam Zlomené srdce Bozkávam

lydusha (bez overenia), Po, 02. 04. 2012 - 20:13

Hehe, neber ludom iluzie, prosim taVeľký úsmev

vyvyka, Po, 02. 04. 2012 - 21:10

Veď to, Lyduš, Radko, no do koho by si potom "štuchli", čo?Radko, poznáme sa osobne, presne viem o čom píšeš a ako sa hľadáš a ako sa hľadáme každý z nás a každý iným spôsobom a každý z nás je na inej duchovnej úrovni a nie každý chápe určité spôsoby nájdenia....Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam Objímam

Radko, Ut, 03. 04. 2012 - 17:19

""každý z nás je na inej duchovnej úrovni""
--------------------------------------------

a nie každý chápe určité spôsoby nájdenia....

Mrkám Zlomené srdce Slnko Slnko Slnko

Katka0202, Po, 02. 04. 2012 - 22:30

Radko, nepoznam ta osobne, ale nemam potrebu odsudit ta kvoli tvojmu pravopisu...
len mi to prislo take... ved obdobne to preziva kazdy z nas, len mnohi sa na to pozeraju z inej strany, z ineho uhla... a mozno odsudia, mozno pochopia...
nuz a pravda je niekde tam, uprostred...
... alebo aj nie Úsmev Úsmev

fidorka, Po, 02. 04. 2012 - 22:43

už som tu aspoň desiaty krát s tým,že ti niečo napíšem Radko,no nejak sa mi ťažko hľadajú tie správne slová...ale aj tak si frajer Mrkám Úsmev Tlieskam Tlieskam Tlieskam

Radko, Ut, 03. 04. 2012 - 16:52

heeej pomalicky fidorka s poslednyma slovkami,lebo som uz aj tak malicky narcis...Pohoda

ked som prisiel na stranky NM a ozvala sa nejaka pani s nickom fidorka a ktomu pridala svoj netradicny komentar ktory ma stale zaujal.
Priznam sa,ze pri dalsich mojich napisanych blogov som bol nedockavy "co ta mila pani Fidorka napise"...

a preto som bol stastny,ze tu milu pani som mohol osobne stretnut a nesklamala ma v tom aku ma energiu(lasku) vo svojom srdiecku...

Zlomené srdce Slnko Slnko Slnko Úsmev

Polárka (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 10:11

K tomu celému ma napadlo iba jediné. Radko si kráča po tej svojej ceste, najlepšie, ako vie. On sem podľa všetkého ani neprišiel po rady, čo so svojím životom, skôr prišiel zdieľať svoje skúsenosti.
Každopádne Radko drž sa....Kvietok

Kamila, Ut, 03. 04. 2012 - 11:58

tak som to pochopila aj ja

lydusha (bez overenia), Ut, 03. 04. 2012 - 12:37

"On sem podľa všetkého ani neprišiel po rady, čo so svojím životom, skôr prišiel zdieľať svoje skúsenosti."
Bingo, Polarka.Kvietok Kvietok Kvietok

Radko, Ut, 03. 04. 2012 - 16:40

ano Polarka...napisala si to vystizne a dakujem ti za tieto slova...

"K tomu celému ma napadlo iba jediné. Radko si kráča po tej svojej ceste, najlepšie, ako vie. On sem podľa všetkého ani neprišiel po rady, čo so svojím životom, skôr prišiel zdieľať svoje skúsenosti.
Každopádne Radko drž sa....Kvietok"

Slnko Slnko Slnko Zlomené srdce Zlomené srdce Zlomené srdce

reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama